Dareek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 klik Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > klik > Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO Niech dalej tak postępują to będzie koniec Fiata nie tylko w Polsce ale i w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > klik > Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO Fiat musi odnalezc swoja nowa droge. Bo narazie to jest mega kupa. 500 sprzedaje sie dobrze, ale juz nowa panda? Czesmu to takie drogie? To ma byc wozidlo do miasta. Punto szalu nie ma o bravo nie wspominam bo sprzedaz marginalna. Co do reszty no to sorry freemont Moze trzeba zmienic CEO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO Bo za 30 tysięcy można kupić lepszy samochód i nawet głupi klient to rozumie. Niech zaczną sprzedawać swój najtańszy samochód za tyle ile kiedyś CC/SC czy Tico, to może jeszcze chwilę pożyją . Panda to jest bardzo sympatyczny samochodzik (wiem bo mam, nawet 5 lat temu kupiłem nowy), ale dzisiaj to by już nie przeszło. Nowa Panda produkowana we Włoszech jest o "wypłatę" droższa od starej. Nie ma zmiłuj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > klik > Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO FAP dostanie nowy model, małe miejskie auto to bedzoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Fiat musi odnalezc swoja nowa droge. Bo narazie to jest mega kupa. 500 sprzedaje sie dobrze, ale > juz nowa panda? Czesmu to takie drogie? To ma byc wozidlo do miasta. Punto szalu nie ma o > bravo nie wspominam bo sprzedaz marginalna. Co do reszty no to sorry freemont Moze trzeba > zmienic CEO. Droga bo Włosi więcej zarabiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > FAP dostanie nowy model, małe miejskie auto to bedzoe Bravo niech tłuką za 39, 999 z klima i elektryką . Co tam za ludzie siedzą w marketingu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Co do reszty no to sorry freemont to zobacz jak sie sprzedaje i jak zakladali sold, faktycznie napiszesz sorry po sprawdzeniu dokladnych danych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > klik > Chyba powolutku FAP podzieli losy FSO Nie obraz się ale Panda to drugie najbardziej badziewiaste auto, jakim jeździłem. Pierwsze to Kia Picanto I generacji. Więc najwyższa pora, żeby to już przestali produkować. Nie ma co dramatyzować. Końca Fiata w Polsce to na pewno nie oznacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Niech dalej tak postępują to będzie koniec Fiata nie tylko w Polsce ale i w ogóle. Europa jako rynek zbytu aut (EU) to jest maly ryneczek lokalny. rynkami przez duze R sa Azja, USA, ameryka pld oraz o dziwo zaczynaja walczyc niektorzy o afryke . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Europa jako rynek zbytu aut (EU) to jest maly ryneczek lokalny. rynkami przez duze R sa Azja, USA, > ameryka pld oraz o dziwo zaczynaja walczyc niektorzy o afryke . Zgoda. Nie zmienia to faktu że decyzje typu: "Przenosimy produkcję z tańszej lokalizacji do droższej bo Mario ma być zadowolony." nie doprowadzą ich do niczego dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Bravo niech tłuką za 39, 999 z klima i elektryką . Co tam za ludzie siedzą w marketingu? Ja tam chetnie widzialbym Bravo kombi, lub chociazby takie Punto czy Linea kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Zgoda. Nie zmienia to faktu że decyzje typu: > "Przenosimy produkcję z tańszej lokalizacji do droższej bo Mario ma być zadowolony." nie doprowadzą > ich do niczego dobrego. te przenosiny to byla zagrywka polityczna za ktora mial dole odpalic berlusconi. wszystko od wysokosci rzymu w dol jest malo wydajne. to i panda z neapolu musi byc droga. zreszta jest kryzys i troszke fabryk zlikwiduja - ogolnie dla nas powinno jako klientow wyjsc za jakis czas na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > to zobacz jak sie sprzedaje i jak zakladali sold, faktycznie napiszesz sorry po sprawdzeniu > dokladnych danych Ja to pisalem w porowaniu do innych modeli z tego segmentu. Zobacz taki touran (brzydki jak noc i okropnie toporny) w samych DE ponad 50k a Freemont sprzedaje sie dobrze w calej UE moze w 20k sie zamknie. O niebo lepiej niz Dodge ale czy to duzo? Czy przyniesie im zyski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > te przenosiny to byla zagrywka polityczna za ktora mial dole odpalic berlusconi. Dokładnie. Jak to wpłynie na wyniki Fiata to się okaże. > wszystko od > wysokosci rzymu w dol jest malo wydajne. to i panda z neapolu musi byc droga. zreszta jest > kryzys i troszke fabryk zlikwiduja - ogolnie dla nas powinno jako klientow wyjsc za jakis czas > na plus. Wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Ja tam chetnie widzialbym Bravo kombi, lub chociazby takie Punto czy Linea kombi. Ja ziemniaki kupuję w kiosku pod domem w porcjach po 3 kg, telewizory i pralki mi wnoszą gratis chłopaki ze sklepu, więc kombi mi nie potrzebne . A Bravo mi się podoba i kiedyś sobie kupię, ale nie żebym musiał dopłacać 40 tysięcy do 15-to letniego Lanosa i mieć to samo, jak nie mniej . Nie tędy droga proszę Fiata . O innych nawet nie wspomnę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Dokładnie. Jak to wpłynie na wyniki Fiata to się okaże. > Wątpię. te przenosiny to polityka, bo włosi roboty nie maja. Thusek zamiast robic prezent grekom w postaci 7 mld euro (których niegdy nie otrzymamy ) mógł kupić udziały fiata i przenosic prod aut do PL tutaj kombiak - nikt nie próbował oferowac w EU? http://www.fiat.com.ar/Autos/palio-adventure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > te przenosiny to polityka, bo włosi roboty nie maja. Tylko że Fiat za to zapłaci. > Thusek zamiast robic prezent grekom w postaci 7 mld euro (których niegdy nie otrzymamy ) mógł kupić > udziały fiata i przenosic prod aut do PL szkoda że całego Fiata nie powinien kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Tylko że Fiat za to zapłaci. > szkoda że całego Fiata nie powinien kupić przełamamał by mit Gierka budowniczego na kredyt lepszy pożytek z tych pieniedzy niz podarowanie nierobom w grecji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kristo Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Thusek zamiast robic prezent grekom w postaci 7 mld euro (których niegdy nie otrzymamy ) mógł kupić > udziały fiata i przenosic prod aut do PL szkoda słów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 Niestety wieszcze upadek Fiata od jakiegoś czasu.... Brak 159 brak Cromy brak Kombi ale to bym nawet zniósł natomiast to, że nie ma następcy cieniasa to już nie... Co za głąby żądzą tam ... ludzie chcą obecnie tanich małych aut i luksusowych... a oni nic nie mają. Zaprzestana produkcji taniej Pandy z Polski i co w to miejsce dadzą ? Topolino? Od lat o nim słyszymy i nic... a Toyota/VW/Francuzi i inni potrafią ... ludzie kupią Dacię a nie ich 500-tkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2012 W mojej ocenie jeszcze rok , max dwa i 500-tka przejdzie do lamusa. Następcę zaczną klepać w Meksyku i Serbii i tak się skończy przygoda Fiata w Polsce. Ogólnie polityka koncernu Fiata jest chora. Nie tylko w dziedzinie małych aut - nowa panda- falstart z powodu ceny, - fiat 500 - cóż 40 tyś za 3 drzwiową Pandę II to ogromna kasa, a po autku widać już wiek konstrukcji- żadnego fl - Punto- stara nieudolnie odmładzana fura bez innych ersji nadwoziowych - Bravo- auto kompletnie niedocenione na rynku przez brak reklamy i np wersji kombi - Croma - podobnie i do tego chore ceny Gdyby nie Panda II to sprzedaż Fiata w pl siadłaby całkowicie- jedna z najbardziej udanych technicznie konstrukcji koncernu- niestety schodząca z rynku. O innych modelach szkoda pisać bo to margines sprzedaży. W chwili obecnej klient potrzebuje z danego modelu szerokiej gamy silnikowej, modelowej i nadwoziowej od samochodów klasy B poczynając- tego w ofercie fiata nie ma. w mojej ocenie góra dwa lata i FAP podzieli losy Żerania. do tego obrazu trzeba dodać upadek wielu kooperantów. no ale nie wolno wspierać własnego przemysłu bo "panie - ciotka unra nie pozwala i wolny rynek mamy" Ten wolny rynek właśnie widać we Włoszech Francji ( dotacje dla Peugeot-a)czy nawet USA( GM) - dlaczego ? bo jedno miejsce pracy w fabryce to 5-8 w firmach podwykonawczych! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Ja to pisalem w porowaniu do innych modeli z tego segmentu. Zobacz taki touran (brzydki jak noc i > okropnie toporny) w samych DE ponad 50k a Freemont sprzedaje sie dobrze w calej UE moze w 20k > sie zamknie. O niebo lepiej niz Dodge ale czy to duzo? Czy przyniesie im zyski? skoro chcesz zmieniac COE fiata to musisz miec super dokladna wiedze, bo narazie to co piszesz odnosnie soldu freemonta to widac ze masz slaba wiedze czy przyniesie im zyski? to jako zmieniajacy ceo pytasz? slabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 A tak z innej beczki: Ile w tym Freemoncie Dodge a ile Fiata? Cała mechanika i elektryka to od Dodge? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > A tak z innej beczki: > Ile w tym Freemoncie Dodge a ile Fiata? Cała mechanika i elektryka to od Dodge? musi wujekcybul zapytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > FAP dostanie nowy model, małe miejskie auto to bedzoe należy dodać ze najwcześniej za 2 lata... a co przez ten okres ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Niech dalej tak postępują to będzie koniec Fiata nie tylko w Polsce ale i w ogóle. ja pitole, znowu narzekania i czarnowidztwo. Przecież ta Panda, to jest stara Panda. Od około pół roku jest w sprzedaży nowa Panda, to logiczne jest chyba, że popyt na starą mocno spadnie i produkcja będzie zmniejszana aż do całkowitego zakończenia. Co do kondycji finansowej całej firmy, to proponuję zapoznać się ze statystykami sprzedaży Fiat-Chrysler, na całym świecie. Np TUTAJ Drugi rok z rzędu jest na zielono, a wcześniej były spadki sprzedaży kilkunastoprocentowe. Co dowodzi, że firma prowadzi raczej przemyślaną i skuteczną politykę modelowo-finansową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > W mojej ocenie jeszcze rok , max dwa i 500-tka przejdzie do lamusa. Następcę zaczną klepać w > Meksyku i Serbii i tak się skończy przygoda Fiata w Polsce. > Ogólnie polityka koncernu Fiata jest chora. [...] Tutaj się zgodzę [...] > O innych modelach szkoda pisać bo to margines sprzedaży. > W chwili obecnej klient potrzebuje z danego modelu szerokiej gamy silnikowej, modelowej i > nadwoziowej Tutaj też się zgodzę, klient musi mieć wybór. > no ale nie wolno wspierać własnego przemysłu bo "panie - ciotka unra nie pozwala i wolny rynek > mamy" > Ten wolny rynek właśnie widać we Włoszech Francji ( dotacje dla Peugeot-a)czy nawet USA( GM) - > dlaczego ? bo jedno miejsce pracy w fabryce to 5-8 w firmach podwykonawczych! Tutaj się nie zgodzę. Powiem to na przykładzie stali w USA - rząd widząc bardzo niską cenę stali z Chin oraz potężną presję związków zawodowych oraz naciski polityczne wprowadza cło zaporowe na stal importowaną. Efekt: wszelkie wyroby zawierające amerykańską stal - w tym również samochody - stają się nierentowne, bo są droższe i gorsze od konkurencji. Włosi kierując się takim samym pseudo patriotyzmem przenieśli produkcję Pandy do Włoch. W obliczu kryzysu to nie odważna, ale naprawdę głupia decyzja. My jesteśmy ofiarą takiej polityki i nie możemy mieć pretensji za to do siebie. Rząd nie może do tego dokładać, bo to jest Włoska decyzja - my już dawno swoje fabryki aut przepiliśmy na spółę z nawiedzonym Koreańczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Nowa Panda produkowana we Włoszech jest o "wypłatę" > droższa od starej. Wypłatę Jedną? Nieźle zarabiasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > W mojej ocenie jeszcze rok , max dwa i 500-tka przejdzie do lamusa. Następcę zaczną klepać w > Meksyku i Serbii i tak się skończy przygoda Fiata w Polsce. nie patrz z perspektywy jakiegoś marginalnego rynku w Europie Wschodniej. Nikt w zarządzie żadnego koncernu nie będzie tworzył gamy modelowej pod taki rynek. Zobacz na podane przeze mnie wyżej wyniki sprzedaży. Na polityke firmy trzeba patrzeć globalnie. Moim zdaniem jest jasna: mają teraz kilka marek w kompletnie różnych segmentach rynku i każda ma jakieś swoje miejsce i raczej planują tak, żeby nie było wewnętrznej konkurencji. Moim zdaniem sama marka Fiat będzie od produkcji małych tanich autek z jednej (typu Panda, Punto), albo małych, trochę droższych, za to lepiej wyposażonych i fajniejszych z drugiej (500, 500L). Nie można patrzeć z perspektywy polskiego rynku. Taka pięćsetka, która u nas sprzedaje się w liczbie kilkudziesieciu egzemplarzy miesięcznie już we Włoszech, Niemczech czy Francji, sprzedaje się świetnie, podobnie jak Ypsilon. A co do innych modeli, to proponuję sprawdzić jaki jest np. najlepiej sprzedający się samochód w Turcji. Tak, Fiat Linea. A że przy okazji czasem jakiś Polak zamówi, to też mu przywiozą. Moim zdaniem polityka Fiata od kilku lat jest świetna, wyciągnęli wnioski z zapaści, przestali tłuc modele na zasadzie ile się da (Stare Bravo/Brava/Marea/Palio/Siena/Weekend/Stilo 3D/5D/kombi) w każdej wersji nadwozia, tylko zaczęli planować, analizować, wyciągać wnioski i prowadzić ostrożną politykę. Można się spierać, że czasem zbyt ostrożną (Bravo kombi być może sprzedawało by się dobrze), ale jednak prowadzącą do celu, co widać po wynikach sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > nie patrz z perspektywy jakiegoś marginalnego rynku w Europie Wschodniej. Nikt w zarządzie żadnego > koncernu nie będzie tworzył gamy modelowej pod taki rynek. > Zobacz na podane przeze mnie wyżej wyniki sprzedaży. Na polityke firmy trzeba patrzeć globalnie. > Moim zdaniem jest jasna: mają teraz kilka marek w kompletnie różnych segmentach rynku i każda > ma jakieś swoje miejsce i raczej planują tak, żeby nie było wewnętrznej konkurencji. Moim > zdaniem sama marka Fiat będzie od produkcji małych tanich autek z jednej (typu Panda, Punto), > albo małych, trochę droższych, za to lepiej wyposażonych i fajniejszych z drugiej (500, 500L). > Nie można patrzeć z perspektywy polskiego rynku. Taka pięćsetka, która u nas sprzedaje się w > liczbie kilkudziesieciu egzemplarzy miesięcznie już we Włoszech, Niemczech czy Francji, > sprzedaje się świetnie, podobnie jak Ypsilon. A co do innych modeli, to proponuję sprawdzić > jaki jest np. najlepiej sprzedający się samochód w Turcji. Tak, Fiat Linea. A że przy okazji > czasem jakiś Polak zamówi, to też mu przywiozą. > Moim zdaniem polityka Fiata od kilku lat jest świetna, wyciągnęli wnioski z zapaści, przestali tłuc > modele na zasadzie ile się da (Stare Bravo/Brava/Marea/Palio/Siena/Weekend/Stilo 3D/5D/kombi) > w każdej wersji nadwozia, tylko zaczęli planować, analizować, wyciągać wnioski i prowadzić > ostrożną politykę. Można się spierać, że czasem zbyt ostrożną (Bravo kombi być może > sprzedawało by się dobrze), ale jednak prowadzącą do celu, co widać po wynikach sprzedaży O czym ty piszesz? Porównaj bezpośrednio do konkurencji- prawda jest taka że stara panda sprzedaje się znacznie lepiej z powodu chorej ceny Pandy III- powtórka z rozrywki jak było z Bravo i Stilo. Zobacz tuż po premierze w 2003 roku jaka była sprzedaż nowej Pandy a jaka jest sprzedaż 3-ciej generacji. I nie pisz,że produkcję wygaszają bo sprzedaż leci na ryj bo to BZDURA na resorach. Przenoszą całą produkcję do Włoch. Punto-zerknij na konkurencję- nowe Clio, Nowe Polo Yaris a fiat? przecież punto to konstrukcja pamiętająca 2005 rok!! w produkcji samochodów to przepaść a o następcy ani słychu ani widu. masz w klasie B starszego mastodonta? Bravo- no rzeczywiście hit sprzedaży - identyczny niewypał o następcy- niby coś jest ale nie wiadomo kiedy i gdzie oraz w jakiej formie Porównaj sprzedaż Bravo z np w Golfem- tam masz wersji silnikowych nadwoziowych i wyposażeniowych do wyboru do koloru a tu- nic!! - tylko wersja 5 d a gdzie np 3-drzwiowie gdzie przede wszystkim kombi czy nawet van? Porównaj bezpośrednia sprzedaż- leży i kwiczy Więc nie mów mi o ostrożnej polityce fiata bo to bzdura- po prostu fiat nie ma w ofercie modeli mogących być konkurencją dla innych producentów W EUROPIE - albo coś starego albo w chorej cenie (Panda III,croma czy nowe 500L) Porównaj sobie bezpośrednią sprzedaż Cromy z konkurencją czy Bravo - liczby nie kłamią - więc nie mów mi o "globalnej polityce" bo gama modelowa np brazylijska czy jak wspominana turecka jest zupełnie inna niż u nas. Popatrz nawet na gwarancję- od 2012 r. Fiat skrócił gwarancję mechaniczną do dwóch lat- w dobie odwrotnej tendencji uważasz ze to przyciągnie klientów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > ja pitole, znowu narzekania i czarnowidztwo. > Przecież ta Panda, to jest stara Panda. Od około pół roku jest w sprzedaży nowa Panda, to logiczne > jest chyba, że popyt na starą mocno spadnie i produkcja będzie zmniejszana aż do całkowitego > zakończenia. Żle z Twoją logiką - niestety sprzedaż nie spadła w stopniu jakim sobie Fiat wymyślił ale żeby było lepiej będzie nadal stara wersja produkowana we..Włoszech > Co do kondycji finansowej całej firmy, to proponuję zapoznać się ze statystykami sprzedaży > Fiat-Chrysler, na całym świecie. Np TUTAJ Drugi rok z rzędu jest na zielono, a wcześniej > były spadki sprzedaży kilkunastoprocentowe. Co dowodzi, że firma prowadzi raczej przemyślaną i > skuteczną politykę modelowo-finansową. taaa- zerknij na sprzedaż EUROPEJSKĄ fiata- jakby nie Włochy to byłaby to marka niszowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Dareek masz problem ze jezdzisz bravo? malo to salonow golfa, hit sprzedazy miej i Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > O czym ty piszesz? > Porównaj bezpośrednio do konkurencji- prawda jest taka że stara panda sprzedaje się znacznie lepiej > z powodu chorej ceny Pandy III- powtórka z rozrywki jak było z Bravo i Stilo. > Zobacz tuż po premierze w 2003 roku jaka była sprzedaż nowej Pandy a jaka jest sprzedaż 3-ciej > generacji. > I nie pisz,że produkcję wygaszają bo sprzedaż leci na ryj bo to BZDURA na resorach. > Przenoszą całą produkcję do Włoch. co przenoszą? Wyjaśnij proszę. Nowa Panda jest od początku produkowana we Włoszech. Stara w Polsce i nikt niczego nigdzie nie przenosi. Pewnie ze 2 lata będzie szła sprzedaż obu Pand dopóki będzie zainteresowanie. Podobnie jak robi Opel z Astrą. Jak uznają, że przestaje się opłacać, to zakończą produkcję starej Pandy w Tychach. Co do cen, to proponuję przejść się do salonu. Moi teściowie będą niedługo kupować małe autko. Na razie na topie jest nowa Panda. Stara Panda z klimą to dziś około 28-29 tys, nowa to 33-34 tys. Nie wiem czy to jest taka ogromna różnica, biorąc pod uwagę, że auta różnią się już na pierwszy rzut oka wielkością, miejscem w środku, pozycją za kierownicą, czy wyposażeniem. > Punto-zerknij na konkurencję- nowe Clio, Nowe Polo Yaris a fiat? przecież punto to konstrukcja > pamiętająca 2005 rok!! > w produkcji samochodów to przepaść a o następcy ani słychu ani widu. masz w klasie B starszego > mastodonta? nie wiem. Musiałbym się przejechać, żeby porównać i mieć jakieś zdanie czy Punto odstaje od konkurencji. > Bravo- no rzeczywiście hit sprzedaży - identyczny niewypał o następcy- niby coś jest ale nie > wiadomo kiedy i gdzie oraz w jakiej formie > Porównaj sprzedaż Bravo z np w Golfem- tam masz wersji silnikowych nadwoziowych i wyposażeniowych > do wyboru do koloru a tu- nic!! - tylko wersja 5 d a gdzie np 3-drzwiowie gdzie przede > wszystkim kombi czy nawet van? > Porównaj bezpośrednia sprzedaż- leży i kwiczy > Więc nie mów mi o ostrożnej polityce fiata bo to bzdura- po prostu fiat nie ma w ofercie modeli > mogących być konkurencją dla innych producentów W EUROPIE - albo coś starego albo w chorej > cenie (Panda III,croma czy nowe 500L) > Porównaj sobie bezpośrednią sprzedaż Cromy z konkurencją czy Bravo - liczby nie kłamią - więc nie > mów mi o "globalnej polityce" bo gama modelowa np brazylijska czy jak wspominana turecka jest > zupełnie inna niż u nas. > Popatrz nawet na gwarancję- od 2012 r. Fiat skrócił gwarancję mechaniczną do dwóch lat- w dobie > odwrotnej tendencji uważasz ze to przyciągnie klientów? tylko cały czas patrzysz na markę Fiat. Pomyśl, że być może taka polityka jest celowa. Na miejscu zarządzających taką firmą, po modelach typu stilo czy bravo odpuściłbym sprzedaż kompakta. To były naprawdę fajne i udane samochody, a się nie sprzedawały, bo to tylko Fiat. I Bravo dlatego miało tak mało wersji silnikowych i nadwoziowych, bo Stilo miało dużo i było wtopą finansową. Skoro nie udaje się ani tak, ani tak, to według mnie pod marką Fiat powinni sprzedawać to co im najlepiej wychodzi: 500, Pandę, Punto i ich wariacje. I być może do tego dążą, a Ty patrzysz na skutki i oceniasz je bardzo lokalnie, ze swojej perspektywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Żle z Twoją logiką - niestety sprzedaż nie spadła w stopniu jakim sobie Fiat wymyślił ale żeby było > lepiej będzie nadal stara wersja produkowana we..Włoszech możesz wskazać jakieś źródło tej wiadomości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > w chorej > cenie (Panda III,croma czy nowe 500L) co jest chorą ceną i dlaczego? cena nowego Rapida jest fajna i super ? (tak wiem, że to inny samochód) ale już b-max jest chyba konkurentem nie ? i jaką ma cenę do 500L ? to co maro_t pisze ma sens. PL jest marginalnym rynkiem ... mówisz, że 500 to porażka. zobacz ile tego się sprzedaje w EU ... przeczekanie bez nowych modeli tez może być rozwiązaniem. PSA ma bardzo szeroką game, młodą, ciągle zapowiadają nowości i co? Sprzedaż także leci na łeb na szyje ... problemy finansowe itp itd. Ok wiem zaraz napiszesz o VW ale to inna liga IMO. IMO2 - ceny nowych samochód nie są chore. chore to są zarobki w PL i relacji ile trzeba czasu na zarobienie pieniędzy na samochód nowy ... Myslisz ze koncerny zgodzą się na super niskie ceny adekwatne do naszych realiów ? Chyba długo nie trzeba by było czekać na reexport ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > ogolnie dla nas powinno jako klientow wyjsc za jakis czas > na plus. No jezeli mieszkasz tam, gdzie masz wpisane w profilu, to TOBIE (jak i reszcie tego narodu) na plus to nie wyjdzie raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > co przenoszą? Wyjaśnij proszę. > Nowa Panda jest od początku produkowana we Włoszech. Stara w Polsce i nikt niczego nigdzie nie > przenosi. Pewnie ze 2 lata będzie szła sprzedaż obu Pand dopóki będzie zainteresowanie. > Podobnie jak robi Opel z Astrą. Jak uznają, że przestaje się opłacać, to zakończą produkcję > starej Pandy w Tychach. Przecież kończą produkcję w grudniu. Plany zakończenia w tym roku były już dwa lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Przecież kończą produkcję w grudniu. > Plany zakończenia w tym roku były już dwa lata temu ok, faktycznie, doczytałem Ale nadal nigdzie nie widzę, żeby było napisane, że stary model będzie nadal produkowany we Włoszech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Żle z Twoją logiką - niestety sprzedaż nie spadła w stopniu jakim sobie Fiat wymyślił ale żeby było > lepiej będzie nadal stara wersja produkowana we..Włoszech Skąd ty masz takie informację ? Poza tym w Polsce produkcja jest najtańsza, Polacy zarabiają o wiele mniej niż Włosi. Myślisz że Włoch pracuje za 500-600 Euro ? Zmontowanie linii to też kolosalne koszta. Trzeba jeszcze znaleźć kooperantów, którzy będą robić części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Dareek masz problem ze jezdzisz bravo? malo to salonow golfa, hit sprzedazy miej i Ty nie mam problemu ponieważ to fajny samochód i jestem z niego zadowolony - niestety niedoceniany- gofera jak wiesz nie chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 Właśnie tak się zastanawiam dlaczego już nawet polacy nie chcą kupować fiata. Za chwilę fiat wyleci z pierwszej dziesiątki pod względem sprzedaży w polsce. Tanie i ładne auta , a polacy ich nie chcą? Podobno jest kryzys, a więc małe auta powinny się sprzedawać, a tu nagle vw jest już na pudle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Właśnie tak się zastanawiam dlaczego już nawet polacy nie chcą kupować fiata. Za chwilę fiat wyleci > z pierwszej dziesiątki pod względem sprzedaży w polsce. Tanie i ładne auta , a polacy ich nie > chcą? Podobno jest kryzys, a więc małe auta powinny się sprzedawać, a tu nagle vw jest już na > pudle. Polak teraz w dobie kryzysu, jak ma wydać swoje ciężko zarobione zaskórniaki, kupi VW, bo to synonim prestiżu, niezawodności i zajebistości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Polak teraz w dobie kryzysu, jak ma wydać swoje ciężko zarobione zaskórniaki, kupi VW, bo to > synonim prestiżu, niezawodności i zajebistości skladaja kabone na vw up'y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > to co maro_t pisze ma sens. PL jest marginalnym rynkiem ... mówisz, że 500 to porażka. zobacz ile > tego się sprzedaje w EU ... > przeczekanie bez nowych modeli tez może być rozwiązaniem. PSA ma bardzo szeroką game, młodą, ciągle > zapowiadają nowości i co? Sprzedaż także leci na łeb na szyje ... problemy finansowe itp itd. > Ok wiem zaraz napiszesz o VW ale to inna liga IMO. > IMO2 - ceny nowych samochód nie są chore. chore to są zarobki w PL i relacji ile trzeba czasu na > zarobienie pieniędzy na samochód nowy ... Myslisz ze koncerny zgodzą się na super niskie ceny > adekwatne do naszych realiów ? Chyba długo nie trzeba by było czekać na reexport ... Wszystko zgoda. Zastanawiające jest tylko to dlaczego bravo nie chce się sprzedawać? Rozumiem , że stliło było niewypałem bo było drogie i brzydki jak na fiata. Ale Bravo? Bardzo ładne, a do tego generalnie całkiem ok auto, a dodatkowo w podstawie bardzo tanie,a tego oczekuje klient fiata, więc co się ma sprzedać w klasie kompakt, jeżeli taki produkt nie sprzedaje się praktycznie w ogóle? Może pora iść drogą nissana i małych samochodów, lecz tanich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > skladaja kabone na vw up'y logo VW jest, więc szacun na dzielni murowany, znaczy na obejściu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Wszystko zgoda. Zastanawiające jest tylko to dlaczego bravo nie chce się sprzedawać? Zrób ankietę na ulicy, nie będziesz zadawał takich pytań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > Zrób ankietę na ulicy, nie będziesz zadawał takich pytań proście będzie zapytać tych kilku użytkowników na forum dlaczego je kupili, niż pytać tysiące dlaczego go nie chcieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > A tak z innej beczki: > Ile w tym Freemoncie Dodge a ile Fiata? Cała mechanika i elektryka to od Dodge? z fiata to masz znaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 30 Października 2012 Udostępnij Napisano 30 Października 2012 > proście będzie zapytać tych kilku użytkowników na forum dlaczego je kupili, niż pytać tysiące > dlaczego go nie chcieli A jak powiedzą, że wybrali Bravo, bo jest ładne, tanie, żwawe i mało pali (nie wiem jakie jest wymyślam te cechy) to wyjdzie na to, że reszta osób go nie kupiła, bo nie chce mieć ładnego, taniego, żwawego auta co mało pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.