krzys139 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Witam, czy w takim golfie z 2003 roku jest jakaś odmiana silnika nie na PD? tylko na zwyklej pompie? Bo handlarz twierdzi, ze ma takowego 115KM. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
todamian Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Witam, czy w takim golfie z 2003 roku jest jakaś odmiana silnika nie na PD? tylko na zwyklej > pompie? Bo handlarz twierdzi, ze ma takowego 115KM. Pozdrawiam 110 była na pompie, a kiedy skończyli produkcji to dokładnie nei wiem oznaczenia silników na pompie 110KM to AFN i AVG nie róznią się między sobą chyba niczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > oznaczenia silników na pompie 110KM to AFN i AVG nie róznią się między sobą chyba niczym Jest jeszcze AHF, ale nie wiem do którego roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flinkston Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Witam, czy w takim golfie z 2003 roku jest jakaś odmiana silnika nie na PD? tylko na zwyklej > pompie? Bo handlarz twierdzi, ze ma takowego 115KM. Pozdrawiam Hadlarz coś ściemnia albo nie wie co ma, jak ma 115KM to napewno PD AJM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Jest jeszcze AHF, ale nie wiem do którego roku No to teraz pytanie. Bo chce kupic diesla do krecenia sie po miescie wokol komina. Co lepsze golf IV 1.9tdi chyba 110 lub 115km 5 drzwi wersja gt ponoc. Nowsze zegary. kubelkowe fotele, klimatronic elektryczne 4 szyby na liczniku 178tys km. Czy a3 z 2002 roku 5 drzwi 1.9tdi 131KM 6 biegowa skrzynia z przebiegiem 150tys km do auta jest ksiazka jutro potwierdze jej autentycznosc. klimatyzacja elektroniczna , 4 szyby elektryczne i jakies tam inne. Drozsze od golfa o 1,5tys zl. Bo raczej a4 do krecenia sie po miescie i jazdy po dziurach to slaby pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Jeśli od handlarza to bądź świadomy że te auta są po tzw. korekcie licznika i to sporej więc zastanów się czy po podkręceniu długo tym polatasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Jeśli od handlarza to bądź świadomy że te auta są po tzw. korekcie licznika i to sporej więc > zastanów się czy po podkręceniu długo tym polatasz Golf od handlarza, nie ma ksiazki wiec jestem swiadom. Ale audi ma ksiazke serwisowa. Wg briefu jeden wlasciciel. Jutro zadzwonie do znajomego i potwierdze czy ksiazka jest wiarygodna. W sumie golfem dzis jezdzilem odpala dobrze nie dymi chodzi rowno. i ciagnie calkiem niezle. Audi dopiero jedzie do Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Jeśli od handlarza to bądź świadomy że te auta są po tzw. korekcie licznika i to sporej więc > zastanów się czy po podkręceniu długo tym polatasz 2-3 lata na pewno pojezdzi, nawet jak to auto ma 400kkm, bo ile on zrobi? z 50kkm wiecej? Co innego gdyby chcial nim zrobic 200kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > 2-3 lata na pewno pojezdzi, nawet jak to auto ma 400kkm, bo ile on zrobi? z 50kkm wiecej? Co innego > gdyby chcial nim zrobic 200kkm. No ale dlaczego zakladacie , ze auto ma 400tys. Golf odpada a audi wezme jezeli w serwisie faktycznie potwierdza stale przeglady co roku w tym ostatni w tym roku na 150tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > No to teraz pytanie. Bo chce kupic diesla do krecenia sie po miescie wokol komina. Co lepsze golf > IV 1.9tdi chyba 110 lub 115km 5 drzwi wersja gt ponoc. Nowsze zegary. kubelkowe fotele, > klimatronic elektryczne 4 szyby na liczniku 178tys km. > Czy a3 z 2002 roku 5 drzwi 1.9tdi 131KM 6 biegowa skrzynia z przebiegiem 150tys km do auta jest > ksiazka jutro potwierdze jej autentycznosc. klimatyzacja elektroniczna , 4 szyby elektryczne i > jakies tam inne. Drozsze od golfa o 1,5tys zl. Moim zdaniem golf, zwłaszcza jeśli jest to wersja 110 na pompie. Miałem do czynienia i z golfem i a3 i nie wiem czemu ale audi wydawało mi się ciaśniejsze z przodu. Jakość wykonania i wygląd kwestia gustu, ale wolałem np plastiki z golfa. W mieście 110km wystarcza w zupełności a w razie czego tańsze naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Moim zdaniem golf, zwłaszcza jeśli jest to wersja 110 na pompie. Miałem do czynienia i z golfem i > a3 i nie wiem czemu ale audi wydawało mi się ciaśniejsze z przodu. Jakość wykonania i wygląd > kwestia gustu, ale wolałem np plastiki z golfa. W mieście 110km wystarcza w zupełności a w > razie czego tańsze naprawy Auto naszczescie bedzie mialo latwe zycie. Chyba ze zona znowu w cos przylozy. sprawdze czy bylo serwisowane a przed sfinalizowaniem umowy auto trafi na hamownie moze to cos powie o stanie jednostki napedowej. Co do napraw, specjalnie dlatego do miasta biore stosunkowo tanie auto, aby bylo za co je ewentualnie ja naprawiac. Na trasy stoii w garazu cos sporo mocniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Auto naszczescie bedzie mialo latwe zycie. Chyba ze zona znowu w cos przylozy. > sprawdze czy bylo serwisowane a przed sfinalizowaniem umowy auto trafi na hamownie moze to cos > powie o stanie jednostki napedowej. Co do napraw, specjalnie dlatego do miasta biore > stosunkowo tanie auto, aby bylo za co je ewentualnie ja naprawiac. Na trasy stoii w garazu cos > sporo mocniejszego. No i sprawa sie sfinalizowala:) Golfa nawet nie sprawdzam bo po co sie denerwowac. A audi niestety ma cofniety licznik o dobre 100tys km Wiec popatrze dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > No i sprawa sie sfinalizowala:) Golfa nawet nie sprawdzam bo po co sie denerwowac. A audi niestety > ma cofniety licznik o dobre 100tys km Wiec popatrze dalej a możę warto golfa sprawdzić? mój w momencie zakupu miał 4 lata i licznikowe 130 tkm po sprawdzeniu wyszło że był cofnięty o jakieś60-70 tkm (pi razy oko wg daty ostatniego przeglądu i przebiegy na nim) więc stwierdziłęm że 200 tkm to jeszcze nie szrot zwłąszcza że u mnie będzie mniej jeździł jak na razie jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecha Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > No i sprawa sie sfinalizowala:) Golfa nawet nie sprawdzam bo po co sie denerwowac. A audi niestety > ma cofniety licznik o dobre 100tys km Wiec popatrze dalej Szczerze to będzie ciężko znaleźć coś z prawdziwym przebiegiem <200kkm z tych roczników. 250kkm to nie jest jakaś tragedia jeszcze, bym powiedział że nawet stosunkowo mało jak na te samochody papiery były dorobione? Mimo wszystko bym się rozglądał za tdi na pompie, miałem 2 takie i mimo sporych przebiegów jakie robiłem i z jakimi kupiłem silniki były bezproblemowe (gorzej z resztą ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinxxx Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 A może seat leon zamiast golfa w sumie to samo a lepiej wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Szczerze to będzie ciężko znaleźć coś z prawdziwym przebiegiem i pewnie masz rację, kupiłem mało jeżdżony i sam mało robię, a jednak te 200 od 2003 się uzbierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > i pewnie masz rację, kupiłem mało jeżdżony i sam mało robię, a jednak te 200 od 2003 się uzbierało Zastanawiam sie tylko czy to dobry wybor, do krecenia sie wokol komina. Czytam o tych autach i czy to prawda, ze wada konstrukcyjna TDI jest wyrabianie sie gniazd zaworowych i nie ma lewara wkoncu i tak sie wyrobia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > No i sprawa sie sfinalizowala:) Golfa nawet nie sprawdzam bo po co sie denerwowac. A audi niestety > ma cofniety licznik o dobre 100tys km Wiec popatrze dalej A może zastanów się nad GIV 1.6 benzyną? Jest szansa na trafienie auta które ma realnie mniej niż 200kkm, do tego zaoszczędzona kasa z dwumasy i turbiny pokryje różnice spalania. Szukałem ostatnio auta dla ojca i trafliśmy Passata 1.8T z 2001 z przebiegiem 150kkm, wygląda nawet że nie kręcony (książka serwisowa do samego końca). Diesle z tego okresu miały by 2x więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > i pewnie masz rację, kupiłem mało jeżdżony i sam mało robię, a jednak te 200 od 2003 się uzbierało Zastanawiam sie tylko czy to dobry wybor, do krecenia sie wokol komina. Czytam o tych autach i czy to prawda, ze wada konstrukcyjna TDI jest wyrabianie sie gniazd pompowtryskow i nie ma lewara wkoncu i tak sie wyrobia? A do tego wymiana pompowtryskow za okolo 2tys/szt? Mam nadzieje, ze to jakies urban legend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Zastanawiam sie tylko czy to dobry wybor, do krecenia sie wokol komina. > Czytam o tych autach i czy to prawda, ze wada konstrukcyjna TDI jest wyrabianie sie gniazd > pompowtryskow i nie ma lewara wkoncu i tak sie wyrobia? A do tego wymiana pompowtryskow za > okolo 2tys/szt? > Mam nadzieje, ze to jakies urban legend. Ja bym takiego starego pompoetryska nie kupił. Sam kupiłem klasyke na pompie. Zresztą jak znajdziesz jakiegoś ciekawego golfa 4 to daj znać. Ja szukałem 3 miechy. Ostatecznie kupiłem a3 bo tylko to udało się znaleźć w miare w niezłym stanie jak na ponad 10 letnie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Witam, czy w takim golfie z 2003 roku jest jakaś odmiana silnika nie na PD? tylko na zwyklej > pompie? Bo handlarz twierdzi, ze ma takowego 115KM. Pozdrawiam moje problemy z tdi na PD tdi raz tdi 2 daruj sobie PD, w ogóle bym darował sobie diesla kup 2.0 8v z gazem i śmigaj za grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 ja mam axr i od tych (chyba już 5 lat) zero (tfutfutfu i odpukać) bez żadnych problemów przypisywanych pedekom, ale już słyszę coś "metalicznego przy okazji zmiany biegów na bardzo zimnym" więc ... a szukając 3 letniej używki rozglądam się wyłącznie za prostą benzyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > ja mam axr i od tych (chyba już 5 lat) zero (tfutfutfu i odpukać) bez żadnych problemów > przypisywanych pedekom, ale już słyszę coś "metalicznego przy okazji zmiany biegów na bardzo > zimnym" więc ... > a szukając 3 letniej używki rozglądam się wyłącznie za prostą benzyną w domu stoii roczne benzynowe auto. Ale to smok, ktorym jezdze w dluzsze trasy. Zona zalatwila swoje kolejne auto. Wiec pomyslalem ze kupie jej cos taniego czego nie bedzie szkoda. I czym bedzie jezdzila bez wiekszych przygod. Ale wyglada na to, ze chyba rozejrze sie znowu za leonem FR dla niej. Byl w miare bezproblemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > moje problemy z tdi na PD > tdi raz > tdi 2 > daruj sobie PD, w ogóle bym darował sobie diesla > kup 2.0 8v z gazem i śmigaj za grosze A jak rozwiazaly sie Twoje problemy jezdzisz juz bezproblemowo? Czy nadal walczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > ja mam axr i od tych (chyba już 5 lat) zero (tfutfutfu i odpukać) bez żadnych problemów Ja ganiałem kilka latek ATD 101KM - ale super silniczek. Pracował miękko, naprawdę cicho (teraz porównuje do 105KM w Roomsterze), ekonomiczny. Ganiałem od 133tys km do 193tys km. Był w super stanie (zarówno wizualnym jak i mechanicznym) dlatego z sentymentem wspominam Mój dobijał do 200tys km, silnik jak na mój gust pracował idealnie, dwumas, sprężarka ori, bez sympotmów jakichkolwiek do awarii. Wewnątrz i na zewnątrz brak śladów zużycia (w Romku o połowę mniejszy przebieg - kiera i lewarek zmasakrowane, również fotel kierowcy średnio wygląda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > A jak rozwiazaly sie Twoje problemy jezdzisz juz bezproblemowo? Czy nadal walczysz. zmieniłem pompki, wrzuciłem drugą głowice, niestety dalej z rana chwilowo puszcza bąką siwego przez ok 2-3 minuty, chodzi o to, że ropa leci przez wyrobione gniazda wtrysków i z rana jest jej nadmiar w cylindrze i teraz na wiosne albo gniazda sie zrobi ja w postach wyzej albo auto do zyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > zmieniłem pompki, wrzuciłem drugą głowice, niestety dalej z rana chwilowo puszcza bąką siwego przez > ok 2-3 minuty, > chodzi o to, że ropa leci przez wyrobione gniazda wtrysków i z rana jest jej nadmiar w cylindrze > i teraz na wiosne albo gniazda sie zrobi ja w postach wyzej albo auto do zyda No to pech niestety. Ale szczerze odebrales mi ochote na zakup takiego cuda. Zastanawiam sie tylko czy wczesniej czy pozniej dotknie to wszystkie gniazda czy jest to kwestia wczesniejszego zaniedbania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > No to pech niestety. Ale szczerze odebrales mi ochote na zakup takiego cuda. Zastanawiam sie tylko > czy wczesniej czy pozniej dotknie to wszystkie gniazda czy jest to kwestia wczesniejszego > zaniedbania? prędzej czy później, niestety VW tak to przemyślał, że pompowtrysk jest przykrecony do głowicy jedną śrubą z lewej strony i w czasie drgań silnika prawa strona sobie "lata" i wyrabia gniazdo w głowicy największe spustoszenie robi od strony rozrządu na pierwszych 2 ganiazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > prędzej czy później, niestety VW tak to przemyślał, że pompowtrysk jest przykrecony do głowicy > jedną śrubą z lewej strony i w czasie drgań silnika prawa strona sobie "lata" i wyrabia > gniazdo w głowicy > największe spustoszenie robi od strony rozrządu na pierwszych 2 ganiazdach No to nie ma teraz silnikow idelanych. Patrzac na te auta to chyba leon 1.8T byl najprostszy i najlepszy. Psuly sie jakies pierdoly z elektroniki jak krancowka w zamku, cos z centralnym. Cieklo przez chwile do srodka. A pozatym samochod swietny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > No i sprawa sie sfinalizowala:) Golfa nawet nie sprawdzam bo po co sie denerwowac. A audi niestety > ma cofniety licznik o dobre 100tys km Wiec popatrze dalej jak ma 2,5 paki pewnego przebiego to o co chodzi...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > jak ma 2,5 paki pewnego przebiego to o co chodzi...... Chodzi o to, ze nie lubie jak ktos klamie. Zaraz mam wrazenie, ze to nie jedyna niespodzianka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > No to nie ma teraz silnikow idelanych. Patrzac na te auta to chyba leon 1.8T byl najprostszy i > najlepszy. Psuly sie jakies pierdoly z elektroniki jak krancowka w zamku, cos z centralnym. > Cieklo przez chwile do srodka. A pozatym samochod swietny Miałem ibizę z tym silnikiem. Zdłubana na 200KM. Miło wspominam bo silniczek jest po prostu świetny. Teraz żałuję że sprzedałem. Mogłem wsadzić gaz... Kolejne moje auto najprawdopodobniej będzie miało właśnie ten silnik. Tylko buda trochę większa. I do gazu po wirusie i będzie jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Miałem ibizę z tym silnikiem. Zdłubana na 200KM. Miło wspominam bo silniczek jest po prostu > świetny. Teraz żałuję że sprzedałem. Mogłem wsadzić gaz... > Kolejne moje auto najprawdopodobniej będzie miało właśnie ten silnik. Tylko buda trochę większa. I > do gazu po wirusie i będzie jeździć. Niestety z kobieta klocic sie nie bede:) Uparla sie i teraz chce TDI. No coz zobaczymy jak to bedzie w gieldzie napisze ze cos tam zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomery Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Niestety z kobieta klocic sie nie bede:) A dlaczego nie ? W razie czego zmienisz kobietę W dzisiejszych czasach łatwiej o taką nie bitą , mało eksploatowaną , z nie cofanym licznikiem niż o auto w takim (lub podobnym) stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > A dlaczego nie ? > W razie czego zmienisz kobietę > W dzisiejszych czasach łatwiej o taką nie bitą , mało eksploatowaną , z nie cofanym licznikiem niż > o auto w takim (lub podobnym) stanie. Wole nie:) w sumie auto nie jest na cale zycie:) musi nabrac kolejnych doswiadczen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Wole nie:) w sumie auto nie jest na cale zycie:) musi nabrac kolejnych doswiadczen No to mamy 2 kandydatow jest troszke drozej ale do wyboru sa audi a4 b6 do przywiezienia z niemiec. Oba w bardzo podobnej cenie. A4 b6 1.9tdi z konca 2004 roku w sumie golas 2 szyby elektryczne, grzane fotele bardzo zadbany na liczniku 189tys ksiazki brak do malowania prawy bok rysa od lampy do lampy. No i moj faworyt koniec 2002 roku tez 1.9tdi 230tys km z ksiazka ale bardzo zadbana sztuka naped na 4 kola, skora, tempomat. Teraz zastanawiam sie tylko mlodsze czy starsze. Ceny dosc niskie bo w mlodszej bok do pomalowania i turbo do wyczyszczenia bo na vagu korekcja ok inne parametry w normie ale turbo przeladowuje. Starsza sprawdze po swietach ale jezdzilem nia dzis po sniegu i calkiem niezle wrazenie. Ktos moze bedzie glosem rozsadku i powie dlaczego mialbym wziasc mlodsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Dwa lata to nie przepaść ale 4 łapy to juz tak jak dla mnie wybor byłby prosty Ale nie wiem czy mój glos sie liczy bo tak naprawde nie kupil bym VAGa za duzo tego go... naprawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 > Dwa lata to nie przepaść ale 4 łapy to juz tak jak dla mnie wybor byłby prosty > Ale nie wiem czy mój glos sie liczy bo tak naprawde nie kupil bym VAGa za duzo tego go... > naprawiam Tak wiem slyszalem opinie znajomego, ze wlasciciele Audi/Vw powinni placic podatek od glupoty. Ale coz zrobic teraz zobaczymy co warte jest a4. Zawsze mozna sprzedac Ale narazie ja mam dylemat kupujacego. Pierwsza z 2004 ma piekny kolor, wyglada na bardzo zadbana. Jak juz pisalem bok do malowania i okazalo sie ze turbo przeladowuje. Wg znajomego mechanika turbo do czyszczenia. Wtryski wg vag-a ok , sprawdzal vagiem nie wiem co ale powiedzial, ze wyglada ze cisnienie na baniakach rowne. No ale cisnienie rzeczywiste wyzsze niz oczekiwane przez auto. Nie chodzi jakas sztanga na turbo czy cos innego. Coz moze byc przyczyna takiej niesprawnosci oprocz brudnej turbosprezarki.? Ta druga 4x4 bede sprawdzal po swietach ale jakos sie jej obawiam bo facet ma szwagra mechanika a juz nie bylo czasu jej podlaczyc bo musielismy wracac do Polski na swieta. Ale zaraz po swietach ja podlacze. Co oprocz Vaga mozna sprawdzic jak ocenic napedy w aucie czy sa sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.