rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Zastanawiam się nad zakupem Cruze hatchback i mam dylemata, czy pchać się w diesla, czy może brać 1,8 + LPG. Opiszcie proszę swoje doświadczenia z eksploatacji Cruze tak z dieslem, jak i benzyną 1,8 - z lub bez LPG. napiszcie też coś o zakupach a ratach 50/50, 3x33% czy 4x25% - z czym to się je Pozdrawiam brać Chevroletową w nowym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Bierz Orlando diesla 130KM - 60k po upustach i lojalce za wersję LT (rocznik 2011). Kredyt 3x33% ma koło 1.5k prowizji, 4x25% to koło 2k PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 też zastanawiałem się ale taniej wyjdzie lpg, diesel u mnie nie wchodzi w grę za krótkie odcinki jeżdżę , po wstawieniu gazu przez 7 miesięcy zrobiłem 10tyś. km i jak narazie zadowolony jestem, też powoli myślę nad zmianą na nowy model ale może z rok jeszcze lacetti pojeżdżę (mały bagażnik i raczej dlatego myślę nad zmianą auta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Co do rat polecam poczytać TUTAJ to co jest na samym dole strony małym druczkiem. Tam wszystko jest wyliczone jaki jest koszt kredytu. Wszystko zależy od tego jaki masz wkład finansowy na starcie. Patrz na RRSO. Gdybyś rzeczywiście potrzebował kredytu, to daj znać coś się znajdzie na pewno tańszego Tak z ciekawości, a czemu 1,4T odpadł na dzień dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Tak z ciekawości, a czemu 1,4T odpadł na dzień dobry? Nie wiem, jakoś przy benzynie skupiłem się na opcji z LPG, więc 1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Co do rat polecam poczytać TUTAJ to co jest na samym dole strony małym druczkiem. Tam wszystko > jest wyliczone jaki jest koszt kredytu. Wszystko zależy od tego jaki masz wkład finansowy na > starcie. Patrz na RRSO. Gdybyś rzeczywiście potrzebował kredytu, to daj znać coś się znajdzie > na pewno tańszego RRSO wysokie, jak dla kredytu, ale zawiera od razu składkę ubezpieczenia komunikacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > też zastanawiałem się ale taniej wyjdzie lpg, diesel u mnie nie wchodzi w grę za krótkie odcinki > jeżdżę , po wstawieniu gazu przez 7 miesięcy zrobiłem 10tyś. km i jak narazie zadowolony > jestem, też powoli myślę nad zmianą na nowy model ale może z rok jeszcze lacetti pojeżdżę > (mały bagażnik i raczej dlatego myślę nad zmianą auta) Mnie ciągnie do czegoś świeższego - ostatnio jeździłem z kolegą Astrą IV i chciałbym choć namiastkę mieć w postaci Cruze Kasy za bardzo nie mam, ale oferta 3x33% jest kusząca, a do tego jakby wzięli Laceti w rozliczeniu, byłoby git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Mnie ciągnie do czegoś świeższego - ostatnio jeździłem z kolegą Astrą IV i chciałbym choć namiastkę > mieć w postaci Cruze > Kasy za bardzo nie mam, ale oferta 3x33% jest kusząca, a do tego jakby wzięli Laceti w rozliczeniu, > byłoby git. Z tym rozliczeniem to daj sobie spokoj, ale podjedz niech wycenia a wtedy znasz swoje minimum wartosci, wiec 2-3 wiecej wyciagniesz dajesz ogloszenie otomoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Z tym rozliczeniem to daj sobie spokoj, ale podjedz niech wycenia a wtedy znasz swoje minimum > wartosci, wiec 2-3 wiecej wyciagniesz dajesz ogloszenie otomoto.pl W sumie powinienem chyba dać najpierw ogłoszenie o sprzedaży Lacetti. Ale najpierw muszę zmienić świece żarowe w drugim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Tak z ciekawości, a czemu 1,4T odpadł na dzień dobry? A znalazł się już cwaniak, który zagazował 1.4T w Cruze? Ja o takim jeszcze nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > A znalazł się już cwaniak, który zagazował 1.4T w Cruze? > Ja o takim jeszcze nie słyszałem Są tam jakieś poważniejsze przeciwwskazania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Mnie ciągnie do czegoś świeższego - ostatnio jeździłem z kolegą Astrą IV i chciałbym choć namiastkę > mieć w postaci Cruze > Kasy za bardzo nie mam, ale oferta 3x33% jest kusząca, a do tego jakby wzięli Laceti w rozliczeniu, > byłoby git. Przymierzalem sie do Astry IV i czulem sie w niej jakbym dostal klaustrofobii, jednak wole starszy styl wewnatrz i troche miejsca wokol siebie. W Cruze jakby deko lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Są tam jakieś poważniejsze przeciwwskazania? Jezeli to to samo co w Astrze to chyba nie ma, skoro Opel to z LPG jako fabrycznie nowe sprzedaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Przymierzalem sie do Astry IV i czulem sie w niej jakbym dostal klaustrofobii, jednak wole starszy > styl wewnatrz i troche miejsca wokol siebie. W Cruze jakby deko lepiej. No to jest jeszcze Astra III - jeździłem czasem i jest w ciut starszym stylu ... ale czy o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Kasy za bardzo nie mam, ale oferta 3x33% jest kusząca, Jest sens brać auto na kredyt? Zdąży ci się znudzić a jeszcze raty zostaną do spłaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Jest sens brać auto na kredyt? Zdąży ci się znudzić a jeszcze raty zostaną do spłaty Raptem 2 lata i będzie spłacony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Jest sens brać auto na kredyt? Zdąży ci się znudzić a jeszcze raty zostaną do spłaty Dlatego nie bierze się kredytu na więcej niż 4 lata. Tez bawia mnie oferty na 10 lat - Getin Bank mi chcial tak wcisnąc, jak pytalem o kredyt na maks 4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > RRSO wysokie, jak dla kredytu, ale zawiera od razu składkę ubezpieczenia komunikacyjnego. Tak jest, wyliczone RRSO zawiera koszt składki AC. Druga sprawa, to pewnie nie ma obowiązku brać ubezpieczenia ochrony prawnej (choć będą się zarzekać, że jest ). Jak brałem lacetti w 50/50 to jedynym kosztem była prowizja (ok 4-5%). Tańszego kredytu nie było na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Ceny 1,4T i 1,8LPG są właściwie takie same. Wydaje mi się, że 1,4T da sporo więcej frajdy z jazdy przy zauważalnie mniejszym spalaniu. Nie powinien być też rażąco droższy w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Ceny 1,4T i 1,8LPG są właściwie takie same. Wydaje mi się, że 1,4T da sporo więcej frajdy z jazdy > przy zauważalnie mniejszym spalaniu. Nie powinien być też rażąco droższy w utrzymaniu No dobra, a ktoś w ogóle użytkuje nowy 1,8 140KM - daje to radę w hatchbacku? Jak z gazem w tym silniku? A inne motory, jak się sprawują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > No dobra, a ktoś w ogóle użytkuje nowy 1,8 140KM - daje to radę w hatchbacku? Jak z gazem w tym > silniku? > A inne motory, jak się sprawują? IMO nie zobaczysz roznicy w porownaniu z 1.6 wiec jak nie zalezy Ci na LPG to nie ma sensu go brac. Jezdzilem jednym i drugim i nie widze roznicy. IMO jak zmieniac to na 1.4T i go zagazowac jezeli trzeba albo smigac bez lpg. Pokusilbym sie jeszcze na tego dieslea 2.0 bo to swietny silnik ale tam sie moze duzo rzeczy wysypac + malo znany silnik przy serwisie poza ASO moze byc problem. A jak silnik bez T to moze astra IV 1.6? w podobnej cenie bedzie. Co do lpg to kiedys mialem i nie wiem czy znow bym sie zdecydowal. Spalanie duze, zdrowy nowy silnik zaczal brac duzo oleju. Jak dla mnie to duzy minus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > IMO nie zobaczysz roznicy w porownaniu z 1.6 wiec jak nie zalezy Ci na LPG to nie ma sensu go brac. > Jezdzilem jednym i drugim i nie widze roznicy. IMO jak zmieniac to na 1.4T i go zagazowac > jezeli trzeba albo smigac bez lpg. Pokusilbym sie jeszcze na tego dieslea 2.0 bo to swietny > silnik ale tam sie moze duzo rzeczy wysypac + malo znany silnik przy serwisie poza ASO moze > byc problem. > A jak silnik bez T to moze astra IV 1.6? w podobnej cenie bedzie. > Co do lpg to kiedys mialem i nie wiem czy znow bym sie zdecydowal. Spalanie duze, zdrowy nowy > silnik zaczal brac duzo oleju. Jak dla mnie to duzy minus. LPG raczej niechętnie bym zakładał. 1,8 teraz ma 141 KM, więc w porównaniu z moimi 109KM powinien być postęp Muszę popatrzeć jeszcze na 1,4T - to może być oszczędniejsza opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > LPG raczej niechętnie bym zakładał. > 1,8 teraz ma 141 KM, więc w porównaniu z moimi 109KM powinien być postęp > Muszę popatrzeć jeszcze na 1,4T - to może być oszczędniejsza opcja. Moment wyzszy o 25 zniweluje go wieksza masa na dodatek polozony wyzej Wiec moze byc wolniej niz w lacetti. looknij IMO nie odczujesz roznicy tak jak ja nie czulem na jezdzie probnej pomiedzy 1.6 a 1.8. Oczywiscie bedzie skok jakosciowy, bedzie ciszej, wygodniej i lepiej. Zastanow sie nad turbo zwlaszcza w trasie bez redukcji i pilowania bedziesz mogl wyprzedzac. Poza tym nie upalany bedzie spalal mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 > Moment wyzszy o 25 zniweluje go wieksza masa na dodatek polozony wyzej Wiec moze byc wolniej niz w > lacetti. > looknij Szkoda. Trzeba by się tym przejechać i to z kompletem pasażerów na pokładzie. > IMO nie odczujesz roznicy tak jak ja nie czulem na jezdzie probnej pomiedzy 1.6 a 1.8. Oczywiscie > bedzie skok jakosciowy, bedzie ciszej, wygodniej i lepiej. Ten 140konny też nie daje odczuć mocy? Ja swoje 109 jak rozbujam na wysokich obrotach powyżej 4000, to nawet nieźle ciągną, gdy jadę sam . > Zastanow sie nad turbo zwlaszcza w trasie bez redukcji i pilowania bedziesz mogl wyprzedzac. Jak turbina rozkręcona, to tak. > Poza tym nie upalany bedzie spalal mniej. To zdaje się jest zaleta małych silników turbo. Nie ciśnięte mało palą, a przyciśnięte dają odczuć moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Ten 140konny też nie daje odczuć mocy? Idz na jazde probna Sam zobaczysz moze Ci sie spodoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Znowu lacetti z forum zniknie bo sprzedajesz jak rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Znowu lacetti z forum zniknie bo sprzedajesz jak rozumiem? Jeszcze nie zdecydowałem Z pewnych względów dobrze byłoby zmienić w najbliższym czasie, ale znów brak kasy i szkoda oddawać Lacetti, gdy nim można by jeszcze pojeździć rok-dwa Zobaczymy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Ja użytkuję 1,8 + LPG. Powiem szczerze, że na początku byłem dość sceptyczny co do zakładania gazu ale powiedzmy dostałem go w "prezencie" Niedługo potem pojawiły się drobne kłopoty. Czuć było gaz w kabinie (dwie wizyty i nic, dopiero zmiana serwisu pomogła) - nieszczelność króćca przy reduktorze. Potem błąd polegajacy na okresowym spadaniu wskazówki paliwomierza do zera i zapalaniu się przy tym lampki "serwis". Miał pomóc EMULATOR, który zamówiłem przez serwis bodajże w pażdzierniku. Miałem czekać dwa tygodnie. Czekam do dziś... Samo spalanie całkiem nieźle. Jakieś 10 (czasami 11) literków polskiego gazu. Autko zbiera sie dość dobrze i nie widać rożnicy między benzyną a gazem. Nawet w lecie z włączoną klimatyzacją. Przełączenie na gaz bez szarpania. Z tej strony jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Ja użytkuję 1,8 + LPG. Powiem szczerze, że na początku byłem dość sceptyczny co do zakładania gazu > ale powiedzmy dostałem go w "prezencie" Niedługo potem pojawiły się drobne kłopoty. Czuć > było gaz w kabinie (dwie wizyty i nic, dopiero zmiana serwisu pomogła) - nieszczelność króćca > przy reduktorze. Potem błąd polegajacy na okresowym spadaniu wskazówki paliwomierza do zera i > zapalaniu się przy tym lampki "serwis". Miał pomóc EMULATOR, który zamówiłem przez serwis > bodajże w pażdzierniku. Miałem czekać dwa tygodnie. Czekam do dziś... > Samo spalanie całkiem nieźle. Jakieś 10 (czasami 11) literków polskiego gazu. Autko zbiera sie dość > dobrze i nie widać rożnicy między benzyną a gazem. Nawet w lecie z włączoną klimatyzacją. > Przełączenie na gaz bez szarpania. Z tej strony jestem zadowolony. Z ciekawości - jakiej firmy instalka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > Z ciekawości - jakiej firmy instalka? 1.8 bez gazu bym nawet nie bral pod uwage ... ale ten 1.4T wzial bym bez zatanawiania a tak z ciekawostek to oba te silniki 1.8 i 1.4T sa montowane w chevrolet sonic /usa+kanada/ i szkoda ze nie ma tego 1.4T w naszym aveo dopiero wersja RS bedzie go miala ale kto to kupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > 1.8 bez gazu bym nawet nie bral pod uwage ... > ale ten 1.4T wzial bym bez zatanawiania Tez przekonuję się do 1,4T ... bo za gazem nigdy nie byłem. Diesel jakoś mnie nie rajcuje. po pierwsze nie cierpię klekotu, po drugie mam w domu już jednego, po trzecie wychodzi sporo drożej, a że przebiegi robię niezbyt duże, to zwróciłby mi się, gdy będę sprzedawał auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Z ciekawości - jakiej firmy instalka? Klasyczna. Firmy BRC. Nawet nieźle zamontowana pod maską. Wszystko pasuje na wymiar. Nie ma jakiejś zbytniej partaniny. Aha, do usterek jeszcze dopiszę plastikowy trójnik, których w instalacji jest chyba trzy. Dzięki niemu miałem też ze dwie wizyty w ASO. Okazywało się, że gdy dostawał temperatury to potrafił przepuszczać i też tak robił. Wyciekał mi płyn chłodnicowy ale stosunkowo niewiele. Naprawiono poprzez wymianę na metalowy. W ASO stwierdzili, że nowa instalacja ma prawo tak się docierać Tylko te częste wizyty w serwisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Klasyczna. Firmy BRC. Nawet nieźle zamontowana pod maską. Wszystko pasuje na wymiar. Nie ma jakiejś > zbytniej partaniny. > Aha, do usterek jeszcze dopiszę plastikowy trójnik, których w instalacji jest chyba trzy. Dzięki > niemu miałem też ze dwie wizyty w ASO. Okazywało się, że gdy dostawał temperatury to potrafił > przepuszczać i też tak robił. Wyciekał mi płyn chłodnicowy ale stosunkowo niewiele. Naprawiono > poprzez wymianę na metalowy. W ASO stwierdzili, że nowa instalacja ma prawo tak się docierać > Tylko te częste wizyty w serwisie... Takie przypadki mieli koledzy, gdy płacili za instalację niewiele ponad 2000zł. Ale tu płaci się blisko 4000zł. Żenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Takie przypadki mieli koledzy, gdy płacili za instalację niewiele ponad 2000zł. > Ale tu płaci się blisko 4000zł. > Żenada A to ASO doklada? W takim wypadku liczysz na fachowosc serwisu a nie fabryki. Dla mnie duzy minus. Jak mialem w lanosie gaz i jechalem do ASO na przeglad od razu go wylaczali i mowili a my sie nie dotykamy bo nie nasza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > A to ASO doklada? W takim wypadku liczysz na fachowosc serwisu a nie fabryki. Dla mnie duzy minus. > Jak mialem w lanosie gaz i jechalem do ASO na przeglad od razu go wylaczali i mowili a my sie > nie dotykamy bo nie nasza. Na gwarancji trzeba założyć poprzez ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 >W ASO stwierdzili, że nowa instalacja ma prawo tak się docierać > Tylko te częste wizyty w serwisie... No to trafiłeś na druciarzy. Jak instalacja jest dobrze założona i wystrojona, to od początku wszystko musi być dobrze. Tam nie ma co się docierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Tez przekonuję się do 1,4T ... No to bierz 1.4T bo potrzeba nam testerów Na polskim forum Cruze jest chyba dosłownie jeden 1.4T, za to dziesiątki 1.8 ciekawe dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 I tu niestety widać kompetencje ASO Ja do swojego chevroleta montowałem gaz w połowie gwarancji u kogoś kogo znałem z montażu gazu z poprzedniego samochodu. Tam nie miąłem żadnych (żadnych) problemów . W obecnym samochodzie na razie również nie mam żadnych problemów. A co do gwarancji i ewentualnej jej utraty to była moja przemyślana decyzja Podsumowując to widać że instalacja w ASO jest około 2x droższa niż na wolnym rynku a zamontowana w sposób zależny od tego jak się trafi. Dodatkowym minusem, przynajmniej w moim przypadku, byłaby potrzeba dojechana 30-40km do ASO z każdą ewentualną awarią lub regulacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Dodatkowym minusem, przynajmniej w moim przypadku, byłaby potrzeba dojechana 30-40km do ASO z każdą > ewentualną awarią lub regulacją O to to to. Dokładnie tyle samo mam w jedną stronę aby dojechać do ASO. Także z tego założenia instalacji byłem średnio zadowolony. Nie mniej jednak, na razie odpukać wszystko jest w porządku. Jest na pewno taniej na stacji, gdy się tankuje i to kusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > O to to to. Dokładnie tyle samo mam w jedną stronę aby dojechać do ASO. Także z tego założenia > instalacji byłem średnio zadowolony. Nie mniej jednak, na razie odpukać wszystko jest w > porządku. Jest na pewno taniej na stacji, gdy się tankuje i to kusi Ja wczoraj byłem w salonie, zarezerwowałem jedną sztukę ... a o LPG trzeba będzie pomyśleć, bo cena paliwa kusi mocno. ASO chce 4000zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ja wczoraj byłem w salonie, zarezerwowałem jedną sztukę ... a o LPG trzeba będzie pomyśleć, bo cena > paliwa kusi mocno. ASO chce 4000zł. czyli 1.8 ? jak tak to bierz z lpg, nie bedziesz zalowal tych pieniedzy ... jaki kolor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > czyli 1.8 ? jak tak to bierz z lpg, nie bedziesz zalowal tych pieniedzy ... Zalecają pojeździć z 1000km i dopiero dołożyć LPG. > jaki kolor ? Szary Smokey Niepełna wersja LT+, bo czujniki parkowania są, światła p.gnielne są, ale alusów nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Zalecają pojeździć z 1000km i dopiero dołożyć LPG. > Szary Smokey > Niepełna wersja LT+, bo czujniki parkowania są, światła p.gnielne są, ale alusów nie ma Znow cos kombinuja z tymi poziomami wyposazenia. Negocjuj alusy za darmo niech dorzuca. Jezdziles tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Znow cos kombinuja z tymi poziomami wyposazenia. Negocjuj alusy za darmo niech dorzuca. Wezmę raczej zimówki na felgach stalowych - jedna będzie robiła za koło zapasowe. > Jezdziles tym? Tak, jeździłem - na niskich obrotach bardzo ekologicznie też silnik się zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Zalecają pojeździć z 1000km i dopiero dołożyć LPG. > Szary Smokey > Niepełna wersja LT+, bo czujniki parkowania są, światła p.gnielne są, ale alusów nie ma czemu nie ma alusow ? to jest wlasnie wyposazenie wersji LT+ ja swojego zamawialem rowno rok temu a odbieralem 20 stycznia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > czemu nie ma alusow ? to jest wlasnie wyposazenie wersji LT+ Bo formalnie to jest LT, ale ma co nieco na plus > ja swojego zamawialem rowno rok temu a odbieralem 20 stycznia Ja dłużej przetrzymałem Lacetti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Zalecają pojeździć z 1000km i dopiero dołożyć LPG. Dopytaj dokładnie o ten 1000km. Jak kupowałem lacka to zakładali od razu do nowego auta - wtedy była pełna gwarancja 3 lata na cały samochód i na instalację LPG. Jakbym założył po miesiącu to już bym miał tylko 24-miesięczną gwarancję BRC na na instalację, a nie 3 letnią GM. 3 lata byłoby wtedy tylko na "resztę" auta. Ps. Wystawiasz lacka na giełdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Dopytaj dokładnie o ten 1000km. > Jak kupowałem lacka to zakładali od razu do nowego auta - wtedy była pełna gwarancja 3 lata na cały > samochód i na instalację LPG. > Jakbym założył po miesiącu to już bym miał tylko 24-miesięczną gwarancję BRC na na instalację, a > nie 3 letnią GM. 3 lata byłoby wtedy tylko na "resztę" auta. Ja zastanawiam się czy w ogóle dokładać LPG > Ps. Wystawiasz lacka na giełdzie? Oddaję w rozliczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Bo formalnie to jest LT, ale ma co nieco na plus Czyli pakiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Czyli pakiet Piszesz szyfrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.