marekpol1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Moim zdaniem klasę wyżej. Prędzej można uznać, że to v40 zastąpiło V50, a V60 zastąpiło V70. v60 nie mogło zastąpić v70, bo v70 nadal jest w sprzedaży. Nowe s60 zastąpiło stare s60 a nowe v60 jest nowością, bo kiedyś nie było v60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Super sie w nim wymienia żarówki z przodu .... jeden z najlepszych patentów Co do auta to trochę ciasny ale to kwestia przyzwyczajenia... dobrze się prowadzi mocy starcza sam się zastanawiałem czy kupić... a w opcji z podwójnymi szybami świetnie wyciszony Polecam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Super sie w nim wymienia żarówki z przodu .... jeden z najlepszych patentów > Co do auta to trochę ciasny ale to kwestia przyzwyczajenia... dobrze się prowadzi mocy starcza sam > się zastanawiałem czy kupić... a w opcji z podwójnymi szybami świetnie wyciszony > Polecam.. i swietny patent zmiany swiatel dla kogos jezdzacego UK-Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Super sie w nim wymienia żarówki z przodu .... jeden z >najlepszych patentów Takie cos powinno byc obowiazkowe !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Po zdjęciach to wydaje się,że bagażnik w V60 > znacznie mniejszy od tego z V50? IMHO V60 jest ciasniejsze od V50 a bagaznik to mega poruta. Z zewnatrz wiekszy w srodku jeszcze ciasniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > IMHO V60 jest ciasniejsze od V50 a bagaznik to mega poruta. Z zewnatrz wiekszy w srodku jeszcze > ciasniejszy Bo v60 jest robione w stylu sport wagona Od duzego bagaznika ma być v70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Super sie w nim wymienia żarówki z przodu .... jeden z najlepszych patentów Zgadza się ale po stilo to chyba wszystko jest lepsze jezeli chodzi o wymiane zarówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Super sie w nim wymienia żarówki z przodu .... jeden z najlepszych patentów Panowie, jest z tym problem, czy nie, bo mam problem z czytaniem między wierszami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Panowie, jest z tym problem, czy nie, bo mam problem z czytaniem między wierszami? Kup wersje z xenonami i bedziesz mial z glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Panowie, jest z tym problem, czy nie, bo mam problem z czytaniem między wierszami? Wyciagasz tz. śledzia i reflektor masz w dłoni ,potem odpinasz kostke i mozesz go zabrać do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 Moim zdaniem to po prostu wrażenie, że jest ciaśniejszy przez to że fotele i całe wnętrze otula człowieka w środku. Trochę się tam człowiek czuje jak dziecko w foteliku w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przymierzałem się do tej s60 , ale jednak za droga dla mnie , może za jakiś czas jakiś używany posklejany model w dobrej cenie się trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 Quote: Przymierzałem się do tej s60 Piszesz S myslisz V ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 Piszę S myślę S. Tylko, że Wy o bagażniku a ja o wnętrzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > Piszę S myślę S. Tylko, że Wy o bagażniku a ja o wnętrzu No ale uzywanych s60 trochu na rynku jest i w fajnych cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > Panowie, jest z tym problem, czy nie, bo mam problem z czytaniem między wierszami? Z punktu widzenia właściciela Fiata STILO to rozwiązanie w V50 jest banalnie proste... Ja lepsze rozwiązanie widziałem tylko w ciężarówkach... klosze/ lampy na zawiasach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 A jeszcze jedno pytanie mi sie przypomniało. Volvo V50 w wersjach z dieslem (od jakiego poziomu wyposażenia) oferuje jakies dogrzewanie kabiny? Nie interesuje mnie podpięcie pod gniazdko el. bo nie mam takiej możliwości, raczej jakaś nagrzewnica elektryczna czy odpowiednik webasto? Jak jest ich polityka w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 normalne PTC - positive temperature control - poniżej temp. włacza sie elektryczna nagrzewnica jak w wielu innych autach Dzięki niej od razu z nawiewów daje ciepłe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > normalne PTC dzięki, czy to oczywista oczywistość w Volvo czy tez od jakiejś wersji wzwyż dopiero si pojawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > dzięki, czy to oczywista oczywistość w Volvo czy tez od jakiejś wersji wzwyż dopiero si pojawia? nie wiem - w momentum na pewno jest, bo mi grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2013 > A jeszcze jedno pytanie mi sie przypomniało. Volvo V50 w wersjach z dieslem (od jakiego poziomu > wyposażenia) oferuje jakies dogrzewanie kabiny? Nie interesuje mnie podpięcie pod gniazdko el. > bo nie mam takiej możliwości, raczej jakaś nagrzewnica elektryczna czy odpowiednik webasto? > Jak jest ich polityka w tej kwestii? Mozna bylo "domowic". Z lektury forum wynika, ze ptc maja wszystie diesle z pokretlami do komputera na lewej manetce (co nie oznacza,ze maja komp. spalania, ja musialem dogrywac). Ja mam kinetica z ptc ale moj kinetic jest ogolnie dziwny bo mam czujnik zmierzchu, multifunkcje, tempomat, halogeny, relingi, lotki na klapie, podgrzewane fotele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2013 > Mozna bylo "domowic". Z lektury forum wynika, ze ptc maja wszystie diesle z pokretlami do komputera > na lewej manetce Dzięki za konkret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 EDIT!!! OK, stało się. Kupiłem. Był to mój najbardziej dziwaczny zakup. Pojechałem (zima była zapierdzista), zacząłem oglądać, szybko dotarło do mnie, że oglądanie bryły śniegu w kształcie kombi na śnieżycy i mrozie na niewiele się zda... Temat by się nie udał, gdyby nie fakt, że właściciel jest znajomym, a samochód salon PL, jedyny właściciel (jak pisałem wcześniej). Ograniczyliśmy się do wymiany zdań, on zapewnił mnie, że wszystko jest tiptop, tak jak być powinno. Dziś odebrałem... W związku z tym, że Volvo wcześniej nie miałem i, że nigdy nie byłem właścicielem dizla mam kilka pytań. Samochód jest z końca 2008, 2.0d w wersji Momentum. Całkiem fajnie wyposażony, brakuje navi, grzanej dupy, czujników, zononów i USB. W sumie za podobne pieniądze są sztuki na allegro - ładne, świeżo sprowadzone, w mega wersji, "nic nie stuka, nic nie puka" itp. Uznałem, że nie połaszę się na gadżety i nie kupię od handlarza lepiej wyposażonego/ściągniętego ulepa, bo i tak suma sumarum czułbym się zrobiony w ch*ja. Ale do rzeczy. Silnik - cudo PSA jak się wcześniej dowiedziałem - czy jest metoda (poza łagodnym traktowaniem) żeby posłużył jak najdłużej? Chodzi mi o takie sprawy jak 2masa, EGR, turbo i DPF? Nie jestem napalony na osiągi, ale zapytam z ciekawości o możliwość chipowania - czy ew. warto i jak to się ma trwałości. Jaka jest procedura dbania o DPF? Czy silnik pije olej (ma przejechane 126kkm)? Wnętrze - co to dokładnie jest sensor zmierzchu? Chodzi o samościemniające lusterko? No i przewożenie dzieci z tyłu - nie wiem dokładnie co to jest ISOFIX i z czym to sie je - są niby takie małe symbole na tylnej kanapie, ale co dalej? Do tych zaczepów pod siedzeniem dopina się adapter? Będę wdzięczny za podpowiedzi, za chwilę na pewno jeszcze coś mi się przypomni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Silnik - cudo PSA jak się wcześniej dowiedziałem - czy jest metoda (poza łagodnym traktowaniem) > żeby posłużył jak najdłużej? Chodzi mi o takie sprawy jak 2masa, EGR, turbo i DPF? Nie jestem > napalony na osiągi, ale zapytam z ciekawości o możliwość chipowania - czy ew. warto i jak to > się ma trwałości. Jaka jest procedura dbania o DPF? Czy silnik pije olej (ma przejechane > 126kkm)? To bardzo dobry i trwały silnik. Zasady eksploatacji takie jak każdego innego auta. Deklarowana moc 136KM jest mocno papierowa, seryjne egzemplarze miewają koło 150KM Chipuja sie fajnie AFAIR nawet pod 180KM Ja sprzedawałem moje V50 z przebiegie podobnym do Twojego, chodziło tak samo jak przy przebiegu 50 czy 60tkm. Zużycie oleju jezeli było, to marginalne. Wady auta: - mały bagażnik - mikroskopijny bak (zasięg ~600km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Silnik - cudo PSA jak się wcześniej dowiedziałem - czy jest metoda (poza łagodnym traktowaniem) > żeby posłużył jak najdłużej? Chodzi mi o takie sprawy jak 2masa, EGR, turbo i DPF? Nie jestem Nic szczególnego ,serwisować ,nie pałowac od startu i tyle ! A skad wiesz ze masz egr ? Sprawdz na numerze vin 8 znak jaka cyfra jest ,jeżeli 4 i powyzej to tak > napalony na osiągi, ale zapytam z ciekawości o możliwość chipowania - czy ew. warto i jak to > się ma trwałości. Jaka jest procedura dbania o DPF? Czy silnik pije olej (ma przejechane > 126kkm)? Olej nie pije przynajmniej mój a ma przejechane wiecej > Wnętrze - co to dokładnie jest sensor zmierzchu? Chodzi o samościemniające lusterko? Element układu automatycznego włączania i wyłączania świateł mijania w samochodzie. Czujnik, mierząc natężenie światła słonecznego, po osiągnięciu przez nie minimalnej wartości progowej (zapadający zmierzch, jazda w tunelu), wysyła sygnał do jednostki centralnej o konieczności włączenia świateł. Gdy wartość minimalna zostanie osiągnięta („ściemni się”), następuje automatyczne uruchomienie świateł. No i > przewożenie dzieci z tyłu - nie wiem dokładnie co to jest ISOFIX i z czym to sie je - są niby > takie małe symbole na tylnej kanapie, ale co dalej? Do tych zaczepów pod siedzeniem dopina się > adapter? International Organisation for Standardisation - ISO Fixture bardziej znane w skrócie jako ISOFIX, jest system mocowania fotelików dziecięcych na siedzeniach w samochodach. System ISOFIX składa się z dwóch uchwytów, które znajdują się między siedzeniem, a oparciem fotela. Uchwyty te są przymocowane bezpośrednio do konstrukcji pojazdu. Wcześniej stosowano (wciąż powszechne) mocowanie fotelika pasami bezpieczeństwa. W stosunku do pasów ISOFIX zapewnia sztywniejsze zamocowanie, co przekłada się na wyższe bezpieczeństwo. Zastosowanie systemu zatrzasków praktycznie wyklucza nieprawidłowy montaż. Wadą ISOFIX jest brak zabezpieczenia fotelika przed przemieszczeniem w osi obrotu wokół uchwytów. Jedyne zabezpieczenie stanowią siedzisko i oparcie fotela > Będę wdzięczny za podpowiedzi, za chwilę na pewno jeszcze coś mi się przypomni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Wady auta: > - mały bagażnik Bez przesady nie jest najgorzej > - mikroskopijny bak (zasięg ~600km) 52 litry przy średnim spalaniu 5,2-6 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > A skad wiesz ze masz egr ? > Sprawdz na numerze vin 8 znak jaka cyfra jest ,jeżeli 4 i powyzej to tak Szkoda, że nie 9ty znak, bo mam tam 1 , a na 8 jest 4, więc wychodzi na to, że mam. > następuje automatyczne uruchomienie świateł. Hmmm, w dzień (w pozycji 0) światła się nie świecą (rozumiem, że by się włączyły, gdyby np wjechać do tunelu, tak?). Czyli domniemuję, że to nieprzydatne, bo jest obowiązek jazdy na światłach mijania 24/7, a ja dziennych nie mam... Może wniosek, że i tego czujnika nie mam... > w skrócie ISOFIX, To wszystko wiem. Chodzi mi o łopatologiczną poradę. Mam sobie takie Volvo i stoję przed koniecznością zakupu fotelika. I teraz - czy kupić zwykły pod pasy bezpieczeństwa, czy lepiej kombinować pod ISOFIX, a jeśli tak to co jest potrzebne...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Z tą cyferką w VIN chodzi o DPF, a nie EGR. U mnie dodatkowo czujnik zmierzchu zmienia podświetlenie panelu środkowego w tryb nocny/dzienny. Co do chipowania - na kilku forach znalazłem opinie, gdzie ludzie po chipie wracali do standardowego oprogramowania. Depnij tak porządnie go do podłogi z 2tys obr. i bez chipa zbiera się sympatycznie a zawsze podzespoły wytrzymają dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > i bez chipa zbiera się sympatycznie a zawsze podzespoły > wytrzymają dłużej. No właśnie o to chodzi, jak chipowanie ma się do trwałości, bo to priorytet. O tyle jestem zielony, że da się znaleźć opinie, że chip robi np. 160KM, zachowuje trwałość jednostki i jeszcze obniża zużycie paliwa. Oczywiście może to być bzdura, dlatego pytam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Przedmówca ma trochę racji. Mi tylko raz się udało zatankować max 44,4 litra do tego baku, zwykle robiąc kilkanaście max 30km od zapalenia rezerwy wchodzi 40-42 i nie jestem odosobniony - inni użytkownicy na volvoforum.pl mają podobnie. Raz wyjeździłem do zera, ale niestety bez odpowietrzenia w serwisie się nie obyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Ja wiem tylko tyle co wyczytałem na forach, więc nie podpowiem. Pamiętam tylko opinię, że podzespoły są w tym modelu z całkiem znośnym zapasem pod dodatkową moc, ale przesadzać nie należy skoro masz zamiar więcej pojeździć. Powiem szczerze, że mam podejrzenia iż u mnie silnik jest trochę podkręcony przez poprzedniego właściciela. Mam nalepkę "tuning" na klapie, ale to przylepić mógł każdy, natomiast w ASO powiedzieli kiedyś, że wgrywane było "dodatkowe-nowe" oprogramowanie. Nie wnikałem o co im chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 Ja powiem tak...a propos silnika i zawieszenia...bo miałem w Focusie w wersji Titanium. Jak się nie psuł to frajda z jazdy była Ja miałem problem z turbawką, ale nie znaczy ze wszystkie PSA tak mają. Co do spalania od 5.2 w trasie do 8 w mieście...wiecej nie chciał pić Jak na mnie silnik wystarczał...nie widziałem potrzeby chipowania bo w sumie nie lubię płacić mandatów. Skrzynia 6 fajna sprawa..nie wiem jaką Ty masz. Na autostrady nawet niemieckie było ok. Zawieszenie poprawne, ale chyba wolę cięższe samochody bo mniej się trzęsą na drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Z tą cyferką w VIN chodzi o DPF, a nie EGR. Zgadza sie ,moja pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Przedmówca ma trochę racji. Mi tylko raz się udało zatankować max 44,4 litra do tego baku, zwykle > robiąc kilkanaście max 30km od zapalenia rezerwy wchodzi 40-42 i nie jestem odosobniony - inni > użytkownicy na volvoforum.pl mają podobnie. Raz wyjeździłem do zera, ale niestety bez > odpowietrzenia w serwisie się nie obyło Ja tylko dolewam do pełna i nigdy nie wyciskam do zera Bak w/g instrukcji ma ok 52l Spalanie na trasie mozna zejść nawet poniżej 5 l ja mam 6 biegowy Tak ze na trasie ok.1000 można osiagnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 ten czujnik zmierzchu w volvie zawiaduje tylko podswietleniem radia - zmienia odcien zależnie czy dzien czy noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Silnik - cudo PSA jak się wcześniej dowiedziałem - czy jest metoda (poza łagodnym traktowaniem) > żeby posłużył jak najdłużej? Chodzi mi o takie sprawy jak 2masa nie jest chyba specjalnie awaryjna ja wymienilem po 170, albo 180kkm i okazalo sie, ze niepotrzebnie, bo stara byla jeszcze ok >, EGR, tu chyba zbyt wielkiego wplywu nie masz po 150kkm zazwyczaj trzeba go wymienic. Nowy kupowalem za kilkaset zl, wiec tragedii nie ma > Czy silnik pije olej (ma przejechane > 126kkm)? moj ma 220kkm i oleju nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > Bez przesady nie jest najgorzej no najlepiej też nie jest, mało które kombi oferuje mniejszy kufer. > 52 litry przy średnim spalaniu 5,2-6 l/100km mam rozumieć,że zatankowałeś te 52l i przejechałeś na jednym baku deklarowany w dalszym poście 1000km, tak? nie udało mi się nigdy wlać więcej niż 45l, co przy spalaniu na poziomie 6,5 - 7l dawało mały zasięg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 > no najlepiej też nie jest, mało które kombi oferuje mniejszy kufer. Mnie starcza jako auto 2 osobowe > mam rozumieć,że zatankowałeś te 52l i przejechałeś na jednym baku deklarowany w dalszym poście > 1000km, tak? > nie udało mi się nigdy wlać więcej niż 45l, co przy spalaniu na poziomie 6,5 - 7l dawało mały > zasięg. Zatankowałem pod korek przejechałem ok 959 km , żyd sie oświecił i ponownie zalałem pod korek Trasa Chrzanów /małopolskie/ Gdańsk i spowrotem Auto 6 biegowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2013 zazdraszczam - mi spalanie kręci się między 6.5 (kapelusz mode), a 7.5 (większość czasu). Też mam wrażenie że muszę tankować co chwilę - zwłaszcza że na codzień jeżdżę passatem ze zbiornikiem 75l i palącym 5.5-6.3, który ma zasięg 1100-1200. Co do bagażnika - rzeczywiście nie za wielki. Ale wielkośc auta nie jest dla mnie wadą, bo każdy jak kupuje auto to do niego wsiada i widzi co kupuje. Więc jak potem kupi i biadoli, że małe to jest zwyczajnie idiotą, który nie potrafi sprawdzić czy sie zmieści do tego co kupił Ja miałem problem z tą roletą, bo jest dośc nisko i wypchana duża walizka uniemożliwia jej zaciągnięcie i trzeba kombinować, ale jakos wykombinowalem i do międzyzdrojów i nazad obróciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > No właśnie o to chodzi, jak chipowanie ma się do trwałości, bo to priorytet. O tyle jestem zielony, > że da się znaleźć opinie, że chip robi np. 160KM, zachowuje trwałość jednostki i jeszcze > obniża zużycie paliwa. Oczywiście może to być bzdura, dlatego pytam... Rozne szpece od volvo odradzali, podobno urywsja sie dwumasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > To wszystko wiem. Chodzi mi o łopatologiczną poradę. Mam sobie takie Volvo i stoję przed > koniecznością zakupu fotelika. I teraz - czy kupić zwykły pod pasy bezpieczeństwa, czy lepiej > kombinować pod ISOFIX, a jeśli tak to co jest potrzebne...? Kupic oczywiscie fotelik ISOFIX. Roznica jest kolosalna jezeli chodzi o stabilnosc fotelika w aucie, a co za tym idzie - bezpieczenstwa dziecka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 >Mam nalepkę "tuning" na klapie, > ale to przylepić mógł każdy, natomiast w ASO powiedzieli kiedyś, że wgrywane było > "dodatkowe-nowe" oprogramowanie. Nie wnikałem o co im chodziło To nie byl chip do mocy tylko do wtryskow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Chyba wszystkie 2,0D były 6 biegowe mi tam się nigdy nie udało zejść poniżej 5,5 litra. Raz postanowiłem przetestować spalanie jadąc Warszawa-Wałbrzych-Warszawa. To chyba niecałe 1000km na raz. W jedną stronę jechałem jak mega kapelusz, a w drugą dość żwawo. W pierwszym przypadku spalanie wyniosło 5,7litra w drugą stronę 5,9litra/100km. Od tej pory specjalnie nie przykładam uwagi w tym aucie do stylu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 W/G instrukcji 2,0D miały trzy rodzaje skrzyni; MMT6 sześciobiegowa M56 pięciobiegowa MPS6 automatyczna Co do spalania to jestem bardzo ze swojego egzeplarza zadowolony Znajomy ma 1,6D i na trasie pali mu prawie litr wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > zazdraszczam - mi spalanie kręci się między 6.5 (kapelusz mode), a 7.5 (większość czasu). Po miescie to i 8 styknie ale trasa to bajka > Też mam wrażenie że muszę tankować co chwilę - zwłaszcza że na codzień jeżdżę passatem ze > zbiornikiem 75l i palącym 5.5-6.3, który ma zasięg 1100-1200. > Co do bagażnika - rzeczywiście nie za wielki. Ale wielkośc auta nie jest dla mnie wadą, bo każdy > jak kupuje auto to do niego wsiada i widzi co kupuje. Więc jak potem kupi i biadoli, że małe > to jest zwyczajnie idiotą, który nie potrafi sprawdzić czy sie zmieści do tego co kupił > Ja miałem problem z tą roletą, bo jest dośc nisko i wypchana duża walizka uniemożliwia jej > zaciągnięcie i trzeba kombinować, ale jakos wykombinowalem i do międzyzdrojów i nazad > obróciłem Skaładasz rolete zapinasz kratke i cheja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Po miescie to i 8 styknie ale trasa to bajka > Skaładasz rolete zapinasz kratke i cheja niekoniecznie chcę żeby moje toboly były widoczne przez szyby z tyłu, nie lubię jak cyganski tabor też jechać nalecialości z sedanów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > niekoniecznie chcę żeby moje toboly były widoczne przez szyby z tyłu, nie lubię jak cyganski tabor > też jechać nalecialości z sedanów Co Ty masz za walize chlopie ? Moze trzeba bylo ja dac na plasko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > niekoniecznie chcę żeby moje toboly były widoczne przez szyby z tyłu, nie lubię jak cyganski tabor > też jechać nalecialości z sedanów No to walizeczka ,roletka i jak panisko Albo boxa na relingi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dizzastar Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Co do spalania to jestem bardzo ze swojego egzeplarza zadowolony Wczoraj z Otrębus na Ursynów (ruch podmiejski) wyszło mi 4,9l, a teraz po powrocie z Żerania do Konstancina (tj. przez miasto, ale bez korków + peryferie) 5,6l. Jeśli to prawda co podaje komp to jest całkiem fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Wczoraj z Otrębus na Ursynów (ruch podmiejski) wyszło mi 4,9l, a teraz po powrocie z Żerania do > Konstancina (tj. przez miasto, ale bez korków + peryferie) 5,6l. Jeśli to prawda co podaje > komp to jest całkiem fajnie Ze spalania bedziesz zadowolony i jeszcze jedna fajna rzecz promień skretu jest mniejszy w tym kombi niz w moim byłym fiacie stilo 3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 Musisz sprawdzić tego kompa parę razy zalewając do pełna, bo potrafią najczęściej zaniżać nawet do litra/100km. Będziesz wiedział wtedy jaką dokładnie brać na niego poprawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.