johnny_b2 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 .. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać: konfigurator niemiecki Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia dorównuje do klasy średniej. Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > .. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać: > konfigurator niemiecki > Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia > dorównuje do klasy średniej. > Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej Tak, czy siak nie wszyscy będą chcieli przepłacać za auto i byle duperele z wyposażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Są ksenony? W standardzie w jakiejś wersji wyposażeniowej czy tylko jako opcja (ile $$$)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Nie ma co porównywać wersji wyposażenia z de do pl. W golfie highline w de są xenony, a u nas nie ma. Nowa octa ma być trochę tańsza od G7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Tak, czy siak nie wszyscy będą chcieli przepłacać za auto i byle duperele z wyposażenia Daj im żyć i pozwól cieszyć się lepiej wydanymi pieniędzmi. Pomyśl, że w 90% przypadków nawet nie będziemy im w stanie udowodnić, że się nie pomylili wybierając jedyny i słuszny samochód . Simply clever... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Nie ma co porównywać wersji wyposażenia z de do pl. W golfie highline w de są xenony, a u nas nie > ma. Nowa octa ma być trochę tańsza od G7. nie ma narazie, opcja elegance ma halogeny. może w laurin lub rs, ale narazie nie ma w konfiguratorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 Czeski jest sporo tańszy. Ambition 1.8 TSI tańsze o ok. 15000zł Ale tych wersji w różnych krajach nie ma co porównywać. Jeszcze miesiąc/półtora i powinien być polski cennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Czeski jest sporo tańszy. > Ambition 1.8 TSI tańsze o ok. 15000zł tak, patrząc na cennik DE do PL w podstawowych wersjach octy combi (wersja elegance), to różnice są też na korzyść PL 10tys pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 W UK starsznie drogo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Czeski jest sporo tańszy. > Ambition 1.8 TSI tańsze o ok. 15000zł > Ale tych wersji w różnych krajach nie ma co porównywać. > Jeszcze miesiąc/półtora i powinien być polski cennik. Podobno ma być 2 lutego oficjalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2013 > Podobno ma być 2 lutego oficjalny no zobaczymy. Narazie nie można już zamawiać liftbacka, więc chyba za chwile będzie ta oficjalna informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Nareszcie octavia > dorównuje do klasy średniej. ale raczej nie ilością miejsca, szczególnie na tylnej kanapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > ale raczej nie ilością miejsca, szczególnie na tylnej kanapie I na szerokość kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 W benzynie tylko 1.2 i 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > W benzynie tylko 1.2 i 1.4? i 1,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > .. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać: > konfigurator niemiecki > Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia > dorównuje do klasy średniej. > Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej Elegance ze zwykłym 1.4TSI i kilkoma dodatkami wychodzi 27tys. Euro. PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt. No przecież to Passat, ino tańszy trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > No przecież to Passat, ino tańszy trochę Jakby się dobrze przyjrzeć to chyba Passata dałoby się skonfigurować taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Jakby się dobrze przyjrzeć to chyba Passata dałoby się skonfigurować taniej. No bo Octavia to taki lepszy Passat przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > No bo Octavia to taki lepszy Passat przecież Żeby nie być gołosłownym: tak samo skonfigurowany Passat to 105tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Elegance ze zwykłym 1.4TSI i kilkoma dodatkami wychodzi 27tys. Euro. > PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt. A to nie ma byc wieksze od golfa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > A to nie ma byc wieksze od golfa? jest, ale to Skoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > jest, ale to Skoda To nie uzasadnia wysokiej ceny. IMO za wysokiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > To nie uzasadnia wysokiej ceny. IMO za wysokiej. Nie ma przymusu kupowania, ich problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > jest, ale to Skoda Tylko na długość a nie na szerokość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Żeby nie być gołosłownym: tak samo skonfigurowany Passat to 105tys. zł. Z niemieckiego cennika? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Z niemieckiego cennika? > Krawiec Nie. Z polskiego. Zakładam, że Octavia w Polsce będzie trochę tańsza niż w Niemczech. Ale nie będzie to dramatycznie taniej, więc i tak jest za blisko Passata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Tylko na długość a nie na szerokość. serio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Jeżeli toto nie ma ksenonów to nawet niech nie próbują wmówić ,że to klasa średnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Jeżeli toto nie ma ksenonów to nawet niech nie próbują wmówić ,że to klasa średnia Nie ksenony czynią klasę średnią lecz rozmiary i silniki. Ksenony możesz mieć też w Polo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Nie ksenony czynią klasę średnią lecz rozmiary i silniki. Ksenony możesz mieć też w Polo. Patrzac na cennik w UK, probujac wyposazyc Octavie do podobnego poziomu jak Supebra, to pierwsze bedzie drozsze . Oj cos czuje, ze szybko beda promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Patrzac na cennik w UK, probujac wyposazyc Octavie do podobnego poziomu jak Supebra, to pierwsze > bedzie drozsze . Właśnie. IMO przesadzili. Wprowadzenie Rapida praktycznie w klasie Octavii załatwiło tę drugą. Teraz nowy cennik winduje Octavię nie wiadomo dokąd. Jeśli nie uda się ludziom wmówić że Octavia to Audi A4 to ja słabo widzę powodzenie tego modelu. No i ciekawe jaką cenę zaśpiewają za następnego Superba. Audi A6 się schowa. > Oj cos czuje, ze szybko beda promocje Będą bo zawsze są - ale i tak moim zdaniem przestrzelili. Konkurencja nie śpi i też robi promocje. A na widok takiego cennika ja bym nawet nie zadawał sobie trudu wycieczki do salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Właśnie. IMO przesadzili. Wprowadzenie Rapida praktycznie w klasie Octavii załatwiło tę drugą. > Teraz nowy cennik winduje Octavię nie wiadomo dokąd. Jeśli nie uda się ludziom wmówić że > Octavia to Audi A4 to ja słabo widzę powodzenie tego modelu. Nie jestem w stanie zrozumiec ich polityki. Chyba, ze VW chce im podciac gardlo > No i ciekawe jaką cenę zaśpiewają za następnego Superba. Audi A6 się schowa. Czytalem, ze nastepnego Superba nie bedzie, skonczy sie na FLu > Będą bo zawsze są - ale i tak moim zdaniem przestrzelili. Konkurencja nie śpi i też robi promocje. > A na widok takiego cennika ja bym nawet nie zadawał sobie trudu wycieczki do salonu. Albo konkurencja tez pociagnie ceny w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > serio? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > To nie uzasadnia wysokiej ceny. IMO za wysokiej. To sprawdź sobie cenę gofa 1,4 highline w de. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Nie. Z polskiego. Zakładam, że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Octavia kombi, stary model. Cena bazowa 1.4TSI w wersji elegance w Niemczech to 23 960E. W Polsce 83tys. zł. Różnica to jakieś 12-15tys. zł. Ten model co ja wyżej skonfigurowałem wychodzi 27tys. E. Nawet jak odejmiemy te 12-15tys. zł to wyjdzie 95tys. zł. Passat był za 105tys. zł. Dalej jest tak śmiesznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Nie jestem w stanie zrozumiec ich polityki. Chyba, ze VW chce im podciac gardlo VW chce nowa tania marke wiec Skoda bedzie drozsza. IMO bez sensu Skoda powinna byc tansza marka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Tak. No to z czym do ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Podajesz cenę bazową z odpowiednikiem pl, a tutaj podajesz z doposażeniem samochodu w konf. de. Poczekaj na ceny pl. Ma być taniej niż w przypadku G7. G6 w takiej samej konf jak w pl, w konf de był droższy o prawie 25tyś zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Dalej jest tak śmiesznie? Daj spokój, student zawsze polega na ulotkach cichcem wytarganych pod pazuchą z salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Podajesz cenę bazową z odpowiednikiem pl, a tutaj podajesz z doposażeniem samochodu w konf. de. > Poczekaj na ceny pl. Ma być taniej niż w przypadku G7. G6 w takiej samej konf jak w pl, w konf > de był droższy o prawie 25tyś zł. Dużo tu nie ugrają, bo nawet z ciekawości skonfigurowałem sobie tak samo wyposażoną Octavię kombi ze starego modelu - w naszym, polskim konfiguratorze. I wyszło 97tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 To już widzisz gdzie jest problem Za dużo dodatków dajesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Elegance ze zwykłym 1.4TSI i kilkoma dodatkami wychodzi 27tys. Euro. Niemiecki cennik to i ceny kosmos. > PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt. Z takim wyrokiem poczekałbym do premiery, bo to auto jednak trochę urosło, a materiały też mogą być już bardzo fajne. Chyba, że widziałeś i dotykałeś już to amsorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > Niemiecki cennik to i ceny kosmos. U nas za Skodę też słono sobie liczą. > Z takim wyrokiem poczekałbym do premiery, bo to auto jednak trochę urosło, a materiały też mogą być > już bardzo fajne. > Chyba, że widziałeś i dotykałeś już to amsorry Nie widziałem. Ale nie pamiętam przypadku żeby jakiś model przeskoczył z klasy do klasy - choćby nie wiem jak urósł. Jak producent chce auto w klasie wyżej to robi nowy model (nawet jeśli 90% części jest ze starego). Zresztą Skoda sama tak zrobiła z Superbem (Superb II jest na tej samej płycie podwoziowej co Octavia). Po prostu zaakceptujmy fakt, że kompakty znowu urosły i tyle - zamiast połykać marketingowy bełkot i krzyczeć o jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > U nas za Skodę też słono sobie liczą. > Nie widziałem. Ale nie pamiętam przypadku żeby jakiś model przeskoczył z klasy do klasy - choćby > nie wiem jak urósł. > Jak producent chce auto w klasie wyżej to robi nowy model (nawet jeśli 90% części jest ze starego). > Zresztą Skoda sama tak zrobiła z Superbem (Superb II jest na tej samej płycie podwoziowej co > Octavia). > Po prostu zaakceptujmy fakt, że kompakty znowu urosły i tyle - zamiast połykać marketingowy bełkot > i krzyczeć o jeszcze. To Rapida pozycjonujesz do klasy Punto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > To Rapida pozycjonujesz do klasy Punto? Rapid jest większy od klasy B... Ale i mniejszy od C. Czyli klasa B/C z naciskiem na B, klasa C to Octavia, D Superb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > To Rapida pozycjonujesz do klasy Punto? Rapid IMO to takie niewiadomo co. Coś jak Renault Thalia czy Fiat Linea. Trochę większe od klasy B ale kompaktem nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 > To Rapida pozycjonujesz do klasy Punto? Rapid to taka Linea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2013 Coś tam jedzie to pudło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.