Skocz do zawartości

jest cennik nowej octavii...


johnny_b2

Rekomendowane odpowiedzi

.. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać:

konfigurator niemiecki

Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia dorównuje do klasy średniej.

Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać:

> konfigurator niemiecki

> Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia

> dorównuje do klasy średniej.

> Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej

Tak, czy siak nie wszyscy będą chcieli przepłacać za auto i byle duperele z wyposażenia zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, czy siak nie wszyscy będą chcieli przepłacać za auto i byle duperele z wyposażenia

Daj im żyć i pozwól cieszyć się lepiej wydanymi pieniędzmi. Pomyśl, że w 90% przypadków nawet nie będziemy im w stanie udowodnić, że się nie pomylili wybierając jedyny i słuszny samochód hehe.gif. Simply clever... grinser006.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> .. w Niemczech, ale zawsze można mniej więcej porównać:

> konfigurator niemiecki

> Ceny średnio o 500EUR droższe od starej octy. Są też ciekawe nowe opcje. Nareszcie octavia

> dorównuje do klasy średniej.

> Ciekawe, czy u nas ceny będą odpowiednio tylko o ok. 2tys wyższe od starej

Elegance ze zwykłym 1.4TSI i kilkoma dodatkami wychodzi 27tys. Euro.

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt.

spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z niemieckiego cennika?

> Krawiec

Nie. Z polskiego. Zakładam, że Octavia w Polsce będzie trochę tańsza niż w Niemczech. Ale nie będzie to dramatycznie taniej, więc i tak jest za blisko Passata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli toto nie ma ksenonów to nawet niech nie próbują wmówić ,że to klasa średnia

Nie ksenony czynią klasę średnią lecz rozmiary i silniki. Ksenony możesz mieć też w Polo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrzac na cennik w UK, probujac wyposazyc Octavie do podobnego poziomu jak Supebra, to pierwsze

> bedzie drozsze .

Właśnie. IMO przesadzili. Wprowadzenie Rapida praktycznie w klasie Octavii załatwiło tę drugą. Teraz nowy cennik winduje Octavię nie wiadomo dokąd. Jeśli nie uda się ludziom wmówić że Octavia to Audi A4 to ja słabo widzę powodzenie tego modelu.

No i ciekawe jaką cenę zaśpiewają za następnego Superba. Audi A6 się schowa.

hehe.gif

> Oj cos czuje, ze szybko beda promocje

Będą bo zawsze są - ale i tak moim zdaniem przestrzelili. Konkurencja nie śpi i też robi promocje. A na widok takiego cennika ja bym nawet nie zadawał sobie trudu wycieczki do salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie. IMO przesadzili. Wprowadzenie Rapida praktycznie w klasie Octavii załatwiło tę drugą.

> Teraz nowy cennik winduje Octavię nie wiadomo dokąd. Jeśli nie uda się ludziom wmówić że

> Octavia to Audi A4 to ja słabo widzę powodzenie tego modelu.

Nie jestem w stanie zrozumiec ich polityki. Chyba, ze VW chce im podciac gardlo zlosnik.gif

> No i ciekawe jaką cenę zaśpiewają za następnego Superba. Audi A6 się schowa.

Czytalem, ze nastepnego Superba nie bedzie, skonczy sie na FLu wink.gif

> Będą bo zawsze są - ale i tak moim zdaniem przestrzelili. Konkurencja nie śpi i też robi promocje.

> A na widok takiego cennika ja bym nawet nie zadawał sobie trudu wycieczki do salonu.

Albo konkurencja tez pociagnie ceny w gore grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Octavia kombi, stary model. Cena bazowa 1.4TSI w wersji elegance w Niemczech to 23 960E. W Polsce 83tys. zł. Różnica to jakieś 12-15tys. zł.

Ten model co ja wyżej skonfigurowałem wychodzi 27tys. E. Nawet jak odejmiemy te 12-15tys. zł to wyjdzie 95tys. zł. Passat był za 105tys. zł.

Dalej jest tak śmiesznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podajesz cenę bazową z odpowiednikiem pl, a tutaj podajesz z doposażeniem samochodu w konf. de.

> Poczekaj na ceny pl. Ma być taniej niż w przypadku G7. G6 w takiej samej konf jak w pl, w konf

> de był droższy o prawie 25tyś zł.

Dużo tu nie ugrają, bo nawet z ciekawości skonfigurowałem sobie tak samo wyposażoną Octavię kombi ze starego modelu - w naszym, polskim konfiguratorze.

I wyszło 97tys. zł. boje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elegance ze zwykłym 1.4TSI i kilkoma dodatkami wychodzi 27tys. Euro.

Niemiecki cennik to i ceny kosmos.

> PS. Z klasy średniej to tam jest tylko cena. Bo auto to zwykły kompakt.

Z takim wyrokiem poczekałbym do premiery, bo to auto jednak trochę urosło, a materiały też mogą być już bardzo fajne.

Chyba, że widziałeś i dotykałeś już to amsorry zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niemiecki cennik to i ceny kosmos.

U nas za Skodę też słono sobie liczą.

> Z takim wyrokiem poczekałbym do premiery, bo to auto jednak trochę urosło, a materiały też mogą być

> już bardzo fajne.

> Chyba, że widziałeś i dotykałeś już to amsorry

Nie widziałem. Ale nie pamiętam przypadku żeby jakiś model przeskoczył z klasy do klasy - choćby nie wiem jak urósł.

Jak producent chce auto w klasie wyżej to robi nowy model (nawet jeśli 90% części jest ze starego). Zresztą Skoda sama tak zrobiła z Superbem (Superb II jest na tej samej płycie podwoziowej co Octavia).

Po prostu zaakceptujmy fakt, że kompakty znowu urosły i tyle - zamiast połykać marketingowy bełkot i krzyczeć o jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U nas za Skodę też słono sobie liczą.

> Nie widziałem. Ale nie pamiętam przypadku żeby jakiś model przeskoczył z klasy do klasy - choćby

> nie wiem jak urósł.

> Jak producent chce auto w klasie wyżej to robi nowy model (nawet jeśli 90% części jest ze starego).

> Zresztą Skoda sama tak zrobiła z Superbem (Superb II jest na tej samej płycie podwoziowej co

> Octavia).

> Po prostu zaakceptujmy fakt, że kompakty znowu urosły i tyle - zamiast połykać marketingowy bełkot

> i krzyczeć o jeszcze.

To Rapida pozycjonujesz do klasy Punto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.