Skocz do zawartości

A 45 AMG - nowy król super hot-hatchy?


mAbZ

Rekomendowane odpowiedzi

BMW M135ix 320 KM

Audi RS3 340 KM

Mercedes A 45 AMG 360 KM - ale wbrew nazwie z tylko 2-litrowego silniczka 270751858-jezyk.gif

Napęd na wszystkie koła, dwusprzęgłowa 7-biegowa skrzynia automatyczna.

450 Nm w zakresie 2250-5000 obr. 360 KM @6000 obr.

0-100 km/h w 4,6 s (tyle samo co Audi i 0,1 s szybciej niż BMW)

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-12.jpg

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-13.jpg

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-14.jpg

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-15.jpg

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-01.jpg

Global-images-2013-2-12-Mercedes-A-45-AMG-07.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cena dyskwalifikuje IMO zarówno RS3 jak i tego AMGika z klasyfikacji hot-hatchy bo te, z tego co mi

> się wydaje, oprócz sportowego zacięcia miały być przystępne cenowo!?

Super hot-hatchy.

Jak by nie patrzeć, to są przecież hatch-backi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mercedes A 45 AMG 360 KM - ale wbrew nazwie z tylko 2-litrowego silniczka

> Napęd na wszystkie koła, dwusprzęgłowa 7-biegowa skrzynia automatyczna.

> 450 Nm w zakresie 2250-5000 obr. 360 KM @6000 obr.

> 0-100 km/h w 4,6 s (tyle samo co Audi i 0,1 s szybciej niż BMW)

No wygląda bez mała jak NB ze znaczkiem Mercedesa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a hot hatch nie miał byc przy okazji jeszcze tani?...

> Jak dla mnie krol był tylko jeden - focus RS. W wersji black 350KM za niecałe 150kpln.

i gdzie ta taniość? niewiem.gif RS kosztował ponad 40 kilka tyśiecy euro a wersja black różniła się od zwykłego RS folią na lakierze i softem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> RS kosztował ponad 40 kilka tyśiecy euro a wersja black różniła się od

> zwykłego RS folią na lakierze i softem.

Groch z kapustą facepalm%5B1%5D.gif

RS miał 305 KM i kosztował ok 30 tys Euro,

a "wersja black" to RS500 mający 350KM.

RS500 różnił się m.in. pompą paliwa, dolotem, IC i jeszcze paroma innymi rzeczami, m.in. mocniejszym montowaniem belki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego, bo musisz mieć wielkie auto?

> No bo chyba nie masz tak skrzywionego przez Amerykę gustu, że uważasz że jest nieładny?

Uważam że jest wyjątkowo szpetny, wygląda jak Kia Cee'd. Lubię klasyczną sylwetkę coupe a nie jakieś dwubryłowe rozwiązania przypominające klocki Lego.

Dla wytłumaczenia miłośnikom pudełek, tak wygląda samochód:

aston-martin-20.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Groch z kapustą

> RS miał 305 KM i kosztował ok 30 tys Euro,

> a "wersja black" to RS500 mający 350KM.

> RS500 różnił się m.in. pompą paliwa, dolotem, IC i jeszcze paroma innymi rzeczami, m.in.

> mocniejszym montowaniem belki.

Co nie zmienia faktu, że Megane RS Trophy łoiło RS'a na Ringu i chyba było też zauważalnie tańsze. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a FQ-400 ile ma KM i ile pali?

Trochę nierozumiem Twojego podejścia wink.gif

Miał być król. Kto decyduje co ma większą wagę w tej klasie? Spalanie czy osiągi? wink.gif

Jest mocniejszy. Miał być król.

Jak chcesz coś słabszego, to jest FQ-360 o ile mnie pamięć nie myli. No i ten też jest szybszy od Mercedesa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> EVO FQ-400 gra w też w lidze kompaktów (ale nie hatchbacków )

więc z definicji tu nie pasuje 270751858-jezyk.gif

> I rozpędza się takie EVO o prawie sekundę szybciej niż ten Mercedes

zastanów się teraz czy chciałbyś takim Evo pojechać w dłuższą trasę zlosnik.gif I jak wykończony bys dojechał w porównaniu z takim Mercem hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zastanów się teraz czy chciałbyś takim Evo pojechać w dłuższą trasę I jak wykończony bys dojechał

> w porównaniu z takim Mercem

Szczerze? Nie mam pojęcia niewiem.gif

Tak samo jak nie mam pojęcia jak się jedzie tym A AMG niewiem.gif

To już kwestia tego, ile punktów przypiszemy do jakiej pozycji. Osiągi/prowadzenie/komfort podróżowania/wielkość bagażnika? grinser006.gif

Tak sobie myślę, że skoro takie EVO ma znacząco lepsze przyśpieszenie od tego Merca, to albo jest dużo lżejsze, albo na rzeczy jest coś z napędem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę nierozumiem Twojego podejścia

> Miał być król. Kto decyduje co ma większą wagę w tej klasie? Spalanie czy osiągi?

> Jest mocniejszy. Miał być król.

> Jak chcesz coś słabszego, to jest FQ-360 o ile mnie pamięć nie myli. No i ten też jest szybszy od

> Mercedesa

Spalanie EVO to anegdotka

Ale FQ-400 i FQ-340 to były typowo wyczynowe auta,

nie nadające się zupełnie do codziennej jazdy.

A do tego ma służyć hot-hatch, czy to "super" czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja wiem.

> Jest takie forum w polskim internecie, gdzie kolega mAbz ma wyrobioną opinię: moje najlepsze

Rozmowa w trzeciej osobie o kimś, kto w tej rozmowie uczestniczy to nie jest szczyt kultury.

Nie lubię rozmawiać z ludzmi, której brakuje kultury osobistej,

ale ciekawość mnie zżera cóż takiego insynuujesz?

Czego się trole czepiacie, czy ja cokolwiek pisałem o Megane? screwy.gif

Ktoś pierwszy napisał o cenie względem Focusa i jedynie na to odpowiedziałem.

Leczcie kompleksy gdzie indziej, nie moim kosztem, próbując mnie publicznie oczerniać, ok? smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozmowa w trzeciej osobie o kimś, kto w tej rozmowie uczestniczy to nie jest szczyt kultury.

> Nie lubię rozmawiać z ludzmi, której brakuje kultury osobistej,

Poznaj moją kulturę: najmocniej przepraszam za moje zachowanie IThankYou.gif

Wyjaśnienie? http://www.forum.hothatch.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poznaj moją kulturę: najmocniej przepraszam za moje zachowanie

> Wyjaśnienie? http://www.forum.hothatch.org

Twoja kultura mnie walnęła między oczy jak młot Thora spineyes.gifspineyes.gifspineyes.gif

P.S. W sprawie wygody tych usportowionych pojazdów to wersje bez regulowanego zawieszenia zazwyczaj nie nadają się na dłuższe jazdy. No chyba że ktoś lubi jak się nim wstrząsa. A te naprawdę usportowione wersje pojazdów dodatkowo mają taki mały skok zawieszenia, że większy wybój może spowodować dobicie do końca, utratę panowania nad samochodem i lądowanie w rowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.