Skocz do zawartości

Głupi pomysł + profanacja


Rekomendowane odpowiedzi

> moim zdaniem Corrado to taki klasyk jak z koziej d... trąba

> po co mam wymieniać E32 na Corrado?

> Chcę chromu, drewna, klimatu lat 60/70 na co dzień i auto ma byc duże bo jestem duży. Myślałem

> jeszcze o ogarnieciu drugiej Wołgi na co dzień, ale tam zawieszenie i hamulce wymagałyby

> gruntownej przebudowy, a to w W108 przynajmniej daje radę

Mi tam się pomysł z w108 podoba, pomijam kwestie zmiany silnika. Jeśli uratujesz merca od złomowania i na dodatek będziesz psuć nerwy ludziom jeżdżąc fajnym klasykiem do pracy to jeszcze bardziej trzymam kciuki za projekt. Co do LPG.... widziałem już różne auta zagazowane jaguary, merce nawet porshe to czemu nie klasyka?? Auto nie będzie i tak w oryginale. Jedynie jego użyteczność i chęć właściciela do jazdy takim autem może uratować go po odsprzedaży od złomowania.

Rób co zaplanowałeś tylko nie zapomnij o fotach na forum 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak wlasciwie to czemu uparcie obstajesz przy M30B35 jak gdyby nie bylo niczego bardziej pasujacego ideologicznie, np. M104 w odmianie 3.2, 3.4 lub 3.6 (o ile w ogole musi to byc rzedowa szostka). Cala masa tego byla w W124 i W140, nie powinno byc problemu dostac takiego silnika, wiec cenowo pewnie wypadnie podobnie jak jednostka BMW.

Chyba ze ta "profanacja" nie jest tylko efektem ubocznym, a jednym z podstawowych zalozen projektu, a to przepraszam, zmienia postac rzeczy diametralnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

silnik - profanacja - mój ulubiony nabój czyli M30B35 z BMW z manualem -
uwielbiam ten silnik
, w dodatku znosi sekwencję LPG która by na pewno wpadła i ma TEN DÓŁ Chciałbym widzieć miny kolesi z MB/8


270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tak wlasciwie to czemu uparcie obstajesz przy M30B35 jak gdyby nie bylo niczego bardziej

> pasujacego ideologicznie, np. M104 w odmianie 3.2, 3.4 lub 3.6 (o ile w ogole musi to byc

> rzedowa szostka). Cala masa tego byla w W124 i W140, nie powinno byc problemu dostac takiego

> silnika, wiec cenowo pewnie wypadnie podobnie jak jednostka BMW.

podstawowe powody:

- mam ten silnik w 2ch samochodach i znam go na wylot

- mam ogarniętą wiązkę BMW, podpięcie elektroniki zajmie mi z 2h może hmm.gif

- silnik M104 to dość nieogarniety temat jeśli chodzi o SWAP - Mercedesiarze jakoś niechętnie się bawią w takie rzeczy zlosnik.gif

- wiązka M104 słynie ze sprawiania problemów już w W124/W140 oryginalnie wink.gif

- M30B35 jest prostsze w konstrukcji i bardziej wytrzymałe

- ma lepszy dół (jeździłem trochę W124 E320 i mniej mnie ten silnik urzekł) zlosnik.gif

a profanacja wyjdzie przy okazji. Ja nie jestem ortodoksem - silnik 6zyl to silnik 6zyl. Co to za różnica jaki znaczek na nim widnieje. Nie założyłbym nawet felg z BMW do Merca, ale silnik czy skrzynie -> przecież tego nie widać zlosnik.gif Kto to będzie wiedział poza mną niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - ma lepszy dół (jeździłem trochę W124 E320 i mniej mnie ten silnik urzekł)

Od podstawowego 3.0 moze miec, ale podejrzewam, ze od 3.4 lub 3.6 juz nie - zbyt duza roznica w osiagach.

> przecież tego nie widać Kto to będzie wiedział poza mną

Wszyscy po pierwszej przegazowce grinser006.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od podstawowego 3.0 moze miec, ale podejrzewam, ze od 3.4 lub 3.6 juz nie - zbyt duza roznica w

> osiagach.

ale też ewentualny serwis tak nietypowych silników może już być kłopotliwy - poza tym bez przesady, nie chcę stworzyć kolejnego potwora wink.gif

> Wszyscy po pierwszej przegazowce .

ale tylko po odcince zlosnik.gif

tak czy siak, obiecałem sobie że jak już będzie gotowe to podjadę na jakiś zlot dziadów zbożowych z jakiegoś klubu wzajemnej adoracji właścicieli dorożek i odjadę na odcince jarając lacze zlosnik.gif Trzeba łamać konwenanse hehe.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak czy siak, obiecałem sobie że jak już będzie gotowe to podjadę na jakiś zlot dziadów zbożowych z

> jakiegoś klubu wzajemnej adoracji właścicieli dorożek i odjadę na odcince jarając lacze

> Trzeba łamać konwenanse

Jestes niemozliwy... rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale też ewentualny serwis tak nietypowych silników może już być kłopotliwy - poza tym bez przesady,

> nie chcę stworzyć kolejnego potwora

> ale tylko po odcince

> tak czy siak, obiecałem sobie że jak już będzie gotowe to podjadę na jakiś zlot dziadów zbożowych z

> jakiegoś klubu wzajemnej adoracji właścicieli dorożek i odjadę na odcince jarając lacze

> Trzeba łamać konwenanse

claps.gifhehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak czy siak, obiecałem sobie że jak już będzie gotowe to podjadę na jakiś zlot dziadów zbożowych z

> jakiegoś klubu wzajemnej adoracji właścicieli dorożek i odjadę na odcince jarając lacze

> Trzeba łamać konwenanse

zlosnik2.gifrotfl.gifwaytogo.gif

daj znać kiedy to nastąpi, przyjadę zobaczyć te icon_eek.gif miny hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny, chociaż bardziej pasowałby mi w kolorze merca z twojego awataru. Nie znam się na zabytkach ale środek wygląda nie tak źle jak dla laika smile.gif Resztę to wiem, że będziesz rozbierał na drobno.

Przy okazji trafiłem na merca którego oglądałem kiedyś w TopGear, wygląd klasyka z nowościami wewnątrz i pod maską. klikamy

mechatronik-mercedes-w111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładny, chociaż bardziej pasowałby mi w kolorze merca z twojego awataru.

ale taki już mam zlosnik.gif

ja bym widział 111 w brązie serduszka.gif

Mercedes-Benz%20W111%201959-1971%20%281959-1965%20220SE%20sedan%204d%29%20%2801%29%20%5BBC1%5D.jpg

Nie znam się na zabytkach

> ale środek wygląda nie tak źle jak dla laika Resztę to wiem, że będziesz rozbierał na

> drobno.

> Przy okazji trafiłem na merca którego oglądałem kiedyś w TopGear, wygląd klasyka z nowościami

> wewnątrz i pod maską. klikamy

kosmos ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cudo

> eh nigdy w życiu mnie nie będzie stać na takiego

myślę że z tego forum byłoby pewnie na takiego stać niezbyt wielu więc nie masz się czym przejmować grinser006.gif

dlatego trzeba działać po swojemu - zapewne efekt nie będzie aż tak spektakularny, ale nie znaczy to że nie satysfakcjonujący zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Szukając starej 911 przypadkiem trafiłem na coś co świetnie pasuje do tytułu Twojego wątku -

> klikamy i patrzymy przez palce.

Nie ma tu ani glupiego pomyslu, ani profanacji. To jest wersja specjalna 911 SC Slantnose (Flachbau), produkowana w 948 egzemplarzach we wczesnych latach 80-tych. Swego rodzaju rarytas. Niestety ten egzemplarz ewidentnie zaliczyl dzwona i zostal naprawiony przy pomocy szpachli i wlokna szklanego.

First-View-600x399.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak czy siak, obiecałem sobie że jak już będzie gotowe to podjadę na jakiś zlot dziadów zbożowych z

> jakiegoś klubu wzajemnej adoracji właścicieli dorożek i odjadę na odcince jarając lacze

> Trzeba łamać konwenanse

padłem hahaha.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no więc zakupiłem zgliszcza '69 250SE

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

silnik M129 2,5 litra 150KM - o dziwo gada zlosnik.gif

8.jpg

ładne drewno i chromy - a głównie to w tym aucie robi koszt więc... ;P

Obraz%2520007.jpg

wiem - wyyygląda strasznie ale.... ma całkiem zdrową podłogę i podłużnice i naprawdę niewiele rdzy ok.gif

auto stało wiele lat we francji narażone na słońce, stąd katastrofalny stan lakieru (i też np uszczelek szyb - ale to ma dla mnie drugorzędne znaczenie smile.gif

czekam teraz na lawetkę jak mi go przywiezie i jedziemy z koksem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no więc zakupiłem zgliszcza '69 250SE

> wiem - wyyygląda strasznie ale.... ma całkiem zdrową podłogę i podłużnice i naprawdę niewiele rdzy

> auto stało wiele lat we francji narażone na słońce, stąd katastrofalny stan lakieru (i też np

> uszczelek szyb - ale to ma dla mnie drugorzędne znaczenie

> czekam teraz na lawetkę jak mi go przywiezie i jedziemy z koksem

Wyglada jakby go raczej wyciagneli z Loary, ewentualnie przesychal na sloncu. zlosnik.gif

Powodzenia szajbusie. wink.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglada jakby go raczej wyciagneli z Loary, ewentualnie przesychal na sloncu.

> Powodzenia szajbusie.

oj tam sceptyku, oglądałem spoooro 108 i ta naprawdę nie jest złą bazą. Gorsze są takie co się błyszczą, kosztują 20kzł i nie mają podłogi hehe.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to teraz sie dopiero zacznie zabawa

> gdzie Ty takie rodzyny wyszukujesz ?

w necie zlosnik.gif i na żywo. Wiesz, ryzyko było duże że to totalny zgniłek, ale miło mnie rozczarował więc dam mu drugie życie jako dupowóz koNika zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co za wsiowe felgi w klasyku

to chyba 6.3 zapewne stąd te Penty. Generalnie dobrać jakieś sensowne felgi do W108 to ciężki temat

może popełnię faux pas ale moim zdaniem te Penty tak źle nie wyglądają, ale zawsze miałem słabość do Pent wiec być może nie jestem obiektywny zlosnik.gif

427738d1340266283-f-s-replica-w123-amg-rims-13inch-114pcd-vv-wide-121164-1887862.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.