karax Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 po kolei 1. jaka polerka do 250 pln? do tej kwoty bo za tyle jest jakaś w promocji w Leroy Merlin, daleko nie musiałbym po nią biegać 2. jakie pasty na początek? 3. jakie pady, gąbki, dodatki? mogę oddać auto do profi zakładu, ale braciak ma prawie pełnoletniego citroena i miałbym na czym ćwiczyć a jak już się trochę naumię to sobie swojego karawana mógłbym ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > po kolei > 1. jaka polerka do 250 pln? > do tej kwoty bo za tyle jest jakaś w promocji w Leroy Merlin, daleko nie musiałbym po nią biegać Daruj sobie na początek polerkę. Kup ze dwie pasty o różnej gradacji (polerską i wykańczającą, te najostrzejsze też sobie daruj) i pad Tricolor do ręcznej zabawy. Pomęczysz się ręcznie nieco, ale tylko w ten sposób ogarniesz temat. Polerka, zwłaszcza rotacyjna, w rękach kompletnego noob'a, z dużym prawdopodobieństwem będzie narzędziem siejącym zniszczenie. Tam chodzi o mikrometry lakieru, polerką zbyt łatwo jest coś sfanzolić. A jak już się upierasz, to dorzuć stówkę i kup Lare EPL-51. Hinty są dwa - stabilizacja obrotów i soft-start. Co do past - w sumie, jeśli stwierdzisz, że na początek pobawisz się ręcznie, to wystarczy Ci jeden środek - Meguiars Ultimate Compound. Zasadniczo przeznaczony do pracy ręcznej, ale przy maszynie też daje radę. To co potrzebujesz jeszcze - trochę mikrofibr, pady do woskowania - ja polecam popularne żółte Meguiars, przydają się butelki z atomizerem, pędzelki (zwykłe malarskie, okrągłe - i pamiętaj o tym, żeby okleić taśmą izolacyjną metalowe pierścienie na nich - tak dla bezpieczeństwa lakieru). Koniecznie - IPA - alkohol izopropylowy. Rozcieńczasz 1:1 z wodą destylowaną i wlewasz do butelki z atomizerem (np. po płynie do szyb). Po polerowaniu (lub też kontrolnie w jego trakcie), spryskujesz tym polerowany element i przecierasz fibrą. Spytasz: po co? Ano po to, żeby usunąć reszty pasty polerskiej, która dość dobrze maskuje niedociągnięcia (ma trochę właściwości wosku). Jej usunięcie, pozwoli Ci ocenić stopień wykonanej roboty. Poza tym, warto przelecieć auto IPA przed woskowaniem. I na koniec to, co Cię czeka na początku - polerować powinno się lakier dogłębnie oczyszczony. Więc najpierw solidne mycie i usunięcie wszelkich nalotów organicznych i smoły. Przyda Ci się glinka (polecam na początek żółtą ValetPro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VuDoo Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > po kolei > 1. jaka polerka do 250 pln? > do tej kwoty bo za tyle jest jakaś w promocji w Leroy Merlin, daleko nie musiałbym po nią biegać > 2. jakie pasty na początek? > 3. jakie pady, gąbki, dodatki? > mogę oddać auto do profi zakładu, ale braciak ma prawie pełnoletniego citroena i miałbym na czym > ćwiczyć > a jak już się trochę naumię to sobie swojego karawana mógłbym ogarnąć detailing to nie fizyka kwantowa - jak masz na czym ćwiczyć i masz odrobinę zdolności manualnych - wszystko jest do ogarnięcia Na początek zalecam dużo na ten temat poczytać, bo naprawdę net jest skarbnicą wiedzy No i pytanie zasadnicze - zamierzasz zrobić tylko jedno auto czy robić kilka dość regularnie? Jeśli jedno, raz - uwierz, że maszyna, pady, pasty i inne akcesoria (o czasie nie wspominając) będą Cię kosztować więcej niż oddanie auta do profi zakładu Co do maszyny, to na początek, w tych pieniądzach, polecam Silverline'a Silverstorm, a pasty polecam Scholl'a, no chyba, że budżet ograniczony to Menzernę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > po kolei > 1. jaka polerka do 250 pln? ino ta nie szukaj - w Polsce nie dostaniesz > do tej kwoty bo za tyle jest jakaś w promocji w Leroy Merlin, daleko nie musiałbym po nią biegać > 2. jakie pasty na początek? a tu zaraz będzie bitka. Ja kupiłem pasty 3M. Kup 3 pasty - twardą - czyli zielona Średnią - czyli żółta no i na koniec pasta wykończeniowa - tutaj z czystym sercem polecam swirlX > 3. jakie pady, gąbki, dodatki? Do polerki potrzebujesz backing plate - czyli to co przykręcasz do maszyny - dobrze żeby była miękka - 3M Pady i backing plate też polecam firmy 3M - zauważ że jak kupujesz wszystko 3M to opierasz sie na kolorach - czyli żółta pasta - żólty pad. Pamiętaj, że do danej pasty używasz danego pada, nie mieszasz Więc, żółty pad , zielony pad , a do swirlX - czarny pad - bardzo miękki do wykańczania Do tego kup sobie taśmę malarską, żeby zakleić plastiki, jakąś glinkę i jakiś siuwaks do usuwania smoły i kleju. Masz zestaw na początek - ja mam dokładnie taki jak wyżej i jestem jak najbardziej zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
otis_bb Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > ino ta nie szukaj - w Polsce nie dostaniesz Mam identyczną, kupiona w jednym z marketów, zaraz poszukam paragonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Pewnie pod nazwą Eurotec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > ino ta nie szukaj - w Polsce nie dostaniesz O TAKA ? > <ciach> poczytałem sobie trochę przez noc i już mniej więcej plan mam na początek porządniu umyć auto powoli robię sobie listę chemi do samego gruntownego umycia potem glinkowanie potem coś dalej może na razie ręcznie na polerkę mechaniczną zawsze przyjdzie czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > a jak już się trochę naumię to sobie swojego karawana mógłbym ogarnąć do ręcznej robótki polecam ten zestawik: http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=501 zanabyłem w ubiegłym roku i przećwiczyłem na swojej Cromie (czarny lakier bez powłoki bezbarwnej, znacznie zmatowiony przez myjkę automatyczną). Z efektu byłem bardziej niż zadowolony. Jak będzie lepsza pogoda, to zrobię drugi raz Poszukaj na Qnciku "Inne Fiaty..." wrzucałem zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 zapraszam na www.kosmetykaaut.pl skarbnica wiedzy o detailingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Tylko nie wchodź na kosmetykaaut - po lekturze będziesz głupszy niż przed i zostaniesz uświadomiony że bez worka pieniędzy nie ma co zaczynać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Tylko nie wchodź na kosmetykaaut - po lekturze będziesz głupszy niż przed i zostaniesz uświadomiony > że bez worka pieniędzy nie ma co zaczynać. Ale przecież na każdym forum tematycznym tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ale przecież na każdym forum tematycznym tak jest. Niom. I dlatego zwykle pytam na ak, na fora tematyczne wchodzę gdy już naprawdę muszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Fakt że są tam świry co niektórzy, ale proste projekty bez wydawanych tysięcy w kosmetyki też są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > zapraszam na www.kosmetykaaut.pl skarbnica wiedzy o detailingu siedzę tam właśnie o trochę czytam generalnie na początek mam plan, żeby sobie zrobić pianownicę z Marolex'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Tylko nie wchodź na kosmetykaaut - po lekturze będziesz głupszy niż przed i zostaniesz uświadomiony > że bez worka pieniędzy nie ma co zaczynać. jak wszędzie na razie jakoś miałem szczęście bo trafiłem na posty: "nie warto kupować FM10 za 180 tylko przerabiać Marolex'a za 3 razy mniej" oraz "po co kupować drogą glinkę jak ValetPro za 30 pln zrobi to samo taniej" więc chyba nie jest tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 Z tymi przeróbkami Marolexa, Kwazara to jest różnie. Bawiłem się tym i efekt był mizerny. Koniec końców opryskiwacz wykorzystuję do MAC 124. Wolałbym kupić Glorię do piany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Z tymi przeróbkami Marolexa, Kwazara to jest różnie. Bawiłem się tym i efekt był mizerny. Koniec > końców opryskiwacz wykorzystuję do MAC 124. Wolałbym kupić Glorię do piany. Nie umiesz przerobić i dorabiasz ideologię. A poważnie - kombinuj z filcami, to wymaga czasem sporej ilości prób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Nie umiesz przerobić i dorabiasz ideologię. > A poważnie - kombinuj z filcami, to wymaga czasem sporej ilości prób. Miałem przerobionego M., była okazja - kupiłem Glorię. Zdecydowanie wolę Glorię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 O tym właśnie pisze, zdrowy rozsądek i rezultaty mogą być naprawdę powalające bez wydawania tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > ino ta nie szukaj - w Polsce nie dostaniesz > a tu zaraz będzie bitka. > Ja kupiłem pasty 3M. Kup 3 pasty - twardą - czyli zielona > Średnią - czyli żółta > no i na koniec pasta wykończeniowa - tutaj z czystym sercem polecam swirlX > Do polerki potrzebujesz backing plate - czyli to co przykręcasz do maszyny - dobrze żeby była > miękka - 3M > Pady i backing plate też polecam firmy 3M - zauważ że jak kupujesz wszystko 3M to opierasz sie na > kolorach - czyli żółta pasta - żólty pad. Pamiętaj, że do danej pasty używasz danego pada, nie > mieszasz Więc, żółty pad , zielony pad , a do swirlX - czarny pad - bardzo miękki do > wykańczania > Do tego kup sobie taśmę malarską, żeby zakleić plastiki, jakąś glinkę i jakiś siuwaks do usuwania > smoły i kleju. > Masz zestaw na początek - ja mam dokładnie taki jak wyżej i jestem jak najbardziej zadowolony. Masz foty jak wygląda auto po użyciu tych past ? Najlepiej przed i po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 jako początkującemu polecę Ci: - polerka- wystarczy Eurotec - ok 130 pln - pasty - Menzerna 400, 2500 oraz 4000 na początek wystarczą opakowania po 250 ml - 3 szt ok 120 pln - gąbki 3M - gofrowane- twarda średnio twarda oraz wykończeniowa - po ok 35 pln/szt - talerz mocujący gąbki do polerki na rzep ok 45 pln - IPA - izopropanol - ok 15 pln/ litr - taśma do oklejania np listew czy plastików - ok 7 pln/szt jedna zasada- zaczynasz polerkę o mniej agresywnej pasty oceniając czy osiągasz pożądany efekt. tylko metoda prób i błędów. po wypolerowaniu oczywiście musisz zabezpieczyć lakier (wosk. kwarc, ceramika etc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin114 Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > jako początkującemu polecę Ci: > - polerka- wystarczy Eurotec - ok 130 pln > - pasty - Menzerna 400, 2500 oraz 4000 na początek wystarczą opakowania po 250 ml - 3 szt ok 120 > pln > - gąbki 3M - gofrowane- twarda średnio twarda oraz wykończeniowa - po ok 35 pln/szt > - talerz mocujący gąbki do polerki na rzep ok 45 pln > - IPA - izopropanol - ok 15 pln/ litr > - taśma do oklejania np listew czy plastików - ok 7 pln/szt > jedna zasada- zaczynasz polerkę o mniej agresywnej pasty oceniając czy osiągasz pożądany efekt. > tylko metoda prób i błędów. > po wypolerowaniu oczywiście musisz zabezpieczyć lakier (wosk. kwarc, ceramika etc) Dokładnie tak.Nie baw sie w jakieś reczne robótki bo szkoda czasu .Nie boj sie polerki mechanicznej bo wiecej straszą ze lakier przepalisz itp. polerka stare drzwi i ćwiczysz,zobaczysz ze to proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 z tym wyjatkiem że jest to ciężka i długotrwała praca wymagajaca cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Dokładnie tak.Nie baw sie w jakieś reczne robótki bo szkoda czasu .Nie boj sie polerki mechanicznej > bo wiecej straszą ze lakier przepalisz itp. polerka stare drzwi i ćwiczysz,zobaczysz ze to proste. Obecne pasty wiele błędów wybaczają - to nie np G3 - jak będzie polerował zgodnie z podaną przeze mnie zasadą to nie zrobi lakierowi krzywdy. Ostrożnie przy polerowaniu rantów oraz plastikowych elementów - zderzaków listew etc- są mniej odporne na np przegrzanie. i ostrożnie z obrotami- wówczas będzie dobrze. Co do polerki-owszem swoje waży nie ma stabilizacji obrotów ale dla początkującego naprawdę wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pigmej Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Fakt że są tam świry co niektórzy, ale proste projekty bez wydawanych tysięcy w kosmetyki też są Jakie projekty? Nie widziałem tam żadnych w CAD-zie czy innych takich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 Projekty w sensie..."pokaż swój blask" Krok po kroku opisane czynności wykonane przy aucie i poparte zdjęciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Jak kolega wyżej napisał Jeśli ogarniasz program do robienia typowych projektów zapraszam na kącik Virtual Tuning szukam chętnego do maźnięcia mi kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Masz foty jak wygląda auto po użyciu tych past ? > Najlepiej przed i po. normalnie - jak porysowane auto i potem nie porysowane Te pasty służą do polerowania lakieru i usuwania rys przecież Tu coś na zasadzie 50/50 podczas pracy nad punciokiem (po lewej oczywiscie wypolerowana klapa, a po prawej nie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 lubie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Przede wszystkim nie kupuj tych tanich polerek które wyglądają jak talerz z uchami po bokach. Kupuj taką która wygląda jak duża szlifierka. Nie kupuj takiej z elektroniczną regulacją obrotów - kiedyś kupiłem i regulację szybko szlag trafił a naprawić się nie da. Normalne pokrętełko do regulacji jest git. Tyle uwag ogólnych, obawiam się że czego taniego byś nie kupił nie wytrzyma tyle co moja Celma (ponad 20 lat). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Mam identyczną, kupiona w jednym z marketów, zaraz poszukam paragonu Kupiłem podobną z wyglądu a nawet bardzo podobną w Biedronie na wyprzedaży za 70zł normalnie kosztowała 150zł, aż muszę zerknąć na nią i zobaczyć czy bardzo się różni od tej polecanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 jaki to kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > jaki to kolor? Folia lustrzana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZyBA88 Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > jaki to kolor? Czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Ty wujek lepiej napisz mi jak się pozbyć takich kręciołków/hologramów z lakieru bo chyba jakiś "mundry" się dorwał z polerką i popierdzielił Normalnie jest tam lakier który wygląda jak czarny ale nie jest czarny ino ciemno granatowy a lakier wygląd jak metalik ale to jest mica czy jak to tam się pisze. Podejrzewam że z powodu tego że lakier fabryczny jest bardzo miękki i strasznie podatny na rysy więc ktoś trysnął całe auto bezbarwnym bo fabryka z tego co wiem tego nie robiła choć to dobry patent jest na ten typ lakieru, zresztą widać po zakamarkach że to było zrobione później. No i chyba na koniec dorwał się z polerką i narobił tych kółek/zakoli/kręciołków/hologramów których ciężko się pozbyć ręcznym polerowaniem a nie chciałem pogorszyć sprawy mechanicznym. EDIT: nazwa lakieru to : 24U - regatta blue mica, pacjent: Daewoo Nubira 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Ty wujek lepiej napisz mi jak się pozbyć takich kręciołków/hologramów z lakieru bo chyba jakiś > "mundry" się dorwał z polerką i popierdzielił > Normalnie jest tam lakier który wygląda jak czarny ale nie jest czarny ino ciemno granatowy a > lakier wygląd jak metalik ale to jest mica czy jak to tam się pisze. > Podejrzewam że z powodu tego że lakier fabryczny jest bardzo miękki i strasznie podatny na rysy > więc ktoś trysnął całe auto bezbarwnym bo fabryka z tego co wiem tego nie robiła choć to dobry > patent jest na ten typ lakieru, zresztą widać po zakamarkach że to było zrobione później. > No i chyba na koniec dorwał się z polerką i narobił tych kółek/zakoli/kręciołków/hologramów których > ciężko się pozbyć ręcznym polerowaniem a nie chciałem pogorszyć sprawy mechanicznym. To co potrzebujesz, to pasta stricte wykańczająca. Możesz próbować ręcznie - pad tricolor w łapę i wio. Możesz mechanicznie - średni/miękki (w zależności od pasty) pad i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Folia lustrzana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 pasty - Menzerna 2500 oraz 4000 - gąbki 3M - gofrowane- średnio twarda oraz wykończeniowa - IPA - izopropanol - taśma do oklejania np listew czy plastików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 Sypnij przykładem jakiegoś rozsądnego sprzęta. (łatwo jest doradzać "co nie", trudniej - "co tak") Pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 5 Maja 2013 Udostępnij Napisano 5 Maja 2013 > Sypnij przykładem jakiegoś rozsądnego sprzęta. > (łatwo jest doradzać "co nie", trudniej - "co tak") > Pozdro > Bartek dla początkującego amatora wystarczy Eutorec i inne z tego przedziału cenowego Chińczyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > dla początkującego amatora wystarczy Eutorec i inne z tego przedziału cenowego Chińczyki Eurotec-em da radę ale będzie się męczył. Lepiej wydać nieznacznie więcej, a kupić już coś ze stabilizacją obrotów - Silverline albo Graphite... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Eurotec-em da radę ale będzie się męczył. > Lepiej wydać nieznacznie więcej, a kupić już coś ze stabilizacją obrotów - Silverline albo > Graphite... kumpel kupil do nauki tego euroteca i sie popsul po ogarnieciu jednej klapy i polowy drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > kumpel kupil do naukli tego euroteca i sie popsul po ogarnieciu jednej klapy i polowy drzwi. u mnie taki Eurotec obrobił kilkadziesiąt samochodów- raz zmieniłem szczotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > kumpel kupil do nauki tego euroteca i sie popsul po ogarnieciu jednej klapy i polowy drzwi. Bardzo pechowo musiał trafić. Sam mam euroteca. Trochę już popracował - nie ma z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Bardzo pechowo musiał trafić. > Sam mam euroteca. > Trochę już popracował - nie ma z nim problemów. podrzuccie panowie linki z alledrogo ktore macie te maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Masz foty jak wygląda auto po użyciu tych past ? > Najlepiej przed i po. 50/50 całość 50 godzinnej pracy dostępna na KA http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=10263&start=0 Pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > 50/50 > całość 50 godzinnej pracy dostępna na KA > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=10263&start=0 > Pozdrooo świetna relacja - gratuluję roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Hej jaki koszt wszystkich kosmetyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Hej jaki koszt wszystkich kosmetyków Nie wiem nie liczyłem nigdy ale myślę ze 5 koła pykło już jakiś czas temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Sypnij przykładem jakiegoś rozsądnego sprzęta. > (łatwo jest doradzać "co nie", trudniej - "co tak") > Pozdro > Bartek Nie poradzę gdyż ponieważ Celma wyzionęła ducha rok temu (jest do naprawy ale na razie leży i czeka na swoją kolej). Dorywczo kupiłem szlifierko-polerkę firmy Graphite, mam ją rok jeszcze się nie rozleciała ale też prawie jej nie używam wiec trudno coś powiedzieć na jej temat. Kupiłem bo to akurat było w Brico Marche koło domu, mieli jeszcze inną ale ta ma typowy gwint jakiego używa się w gąbkach polerskich. Mogłaby mieć niższe obroty, ale daje rady, od Celmy jest znacznie lżejsza co ma znaczenie bo po spolerowaniu całego auta naszą rodzimą polerką na drugi dzień miałem zakwasy. Co by tu jeszcze...Ta niby nakładka na tarczę do polerowania jest do niczego, kup od razu normalne tarcze polerskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.