Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim furaczu takiego nie ma... No i co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). > W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim > furaczu takiego nie ma... > No i co? Klekot, to klekot - drży. Może masz padnięte poduszki pod silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). > W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim > furaczu takiego nie ma... > No i co? jesli chodzi Ci o takie jakby kopanie w stope gdy lekko wcisniesz sprzeglo to tez tak mialem, wymienilem kolo i po zmianie nadal tak mam moze to zalezy jak bardzo ten pedal drzy/kopie? u mnie to bardzo delikatnie czuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). > W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim > furaczu takiego nie ma... > No i co? pewnie masz takie "mrowienie" nazywane drżeniem zdaje się, że to normalność przy klekocie tez tak mam i się nie przejmuję, póki co... przy 200k przebiegu bym się martwił może dwumasą... ale jeszcze troszkę do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Miałem taki sam objaw w 307 - silnik ten sam co u Ciebie. Drżenie narastało aż w końcu sprzęgło się rozpadło przy przebiegu 140000 km. Ja bym jeździł dalej - w końcu sytuacja się wyklaruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Na liczniku 243kkm, zobaczymy co będzie dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Na liczniku 243kkm, zobaczymy co będzie dalej... 1. koło zamachowe 2. sprzęgło się kończy 3. łożysko oporowe się zaciera 4. poducha pod silnikiem/skrzynią się kończy 5. coś nie tak z dawkowaniem paliwa (nierówna praca silnika odczuwalna właśnie przy wciskaniu sprzęgła) kolejność wpisywania przypadkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). > W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim > furaczu takiego nie ma... > No i co? Kończy się sprzęgło Jeszce trochę i będzie piszczeć przez chwile i szarpać przy ruszaniu i zmianie biegów a potem zdechnie całkiem. Przerabiane jakieś 3 tygodnie temu w takim samym aucie pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Kończy się sprzęgło Jeszce trochę i będzie piszczeć przez chwile i szarpać przy ruszaniu i zmianie > biegów a potem zdechnie całkiem. Przerabiane jakieś 3 tygodnie temu w takim samym aucie > pozdr. > M. jak piszczy to niedobrze bo to oznacza padnięte łożysko/docisk. Może być niebezpieczne i walnąć w najgorszym momencie. Ja tak raz zjechałem z toru. przejechałem pół miasta tempem żółwia, sprzęgło chodziło coraz gorzej i dotoczyłem sie pod blok już bez użycia sprzęgła ostatnie kilometry. Póki się da dojechać do mechanika to trzeba jechać. Potem laweta może wyjść drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 podepne sie pod temat... drżenie kierownicy i gałki zmiany biegów na biegu jałowym Laguna w benzynie - podejrzewam poduszki silnika, dobry trop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Kończy się sprzęgło Jeszce trochę i będzie piszczeć przez chwile i szarpać przy ruszaniu i zmianie > biegów a potem zdechnie całkiem. Przerabiane jakieś 3 tygodnie temu w takim samym aucie > pozdr. > M. Ile czasu/kilometrów minęło od szarpania do padnięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > podepne sie pod temat... > drżenie kierownicy i gałki zmiany biegów na biegu jałowym > Laguna w benzynie - podejrzewam poduszki silnika, dobry trop? albo wtryski, albo problemy z dolotem. Spalanie nie wzrosło ostatnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > ... w Xsarze Picasso 2.0 HDI 90KM (przy wciskaniu, dociśnieciu pedału). > W necie znalazłem opinie, że to efekt padniętego (padającego) koła dwumasowego, tyle ,że w moim > furaczu takiego nie ma... > No i co? sprzeglo na linke czy hydrauliczne ? moze sie konczyc, brat tak mial w xp i rozlecialo sie lozysko wyciskowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Klekot, to klekot - drży. IMO tak nie jest - u mnie w klekocie nic nie drży... > Może masz padnięte poduszki pod silnikiem. stawiam na sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Kończy się sprzęgło Jeszce trochę to znaczy ile? bo ja w focusie z silnikiem 2.0HDI przejezdzilem z takimi objawami ponad 120kkm i nic wiecej nie zaczelo sie dziac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > to znaczy ile? > bo ja w focusie z silnikiem 2.0HDI przejezdzilem z takimi objawami ponad 120kkm i nic wiecej nie > zaczelo sie dziac Problem w tym, że jutro mam do zrobienia 400 km i strach w oczy zagląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Problem w tym, że jutro mam do zrobienia 400 km i strach w oczy zagląda ja bym się aż tak nie przejmował, 400km to nie jest nie wiadomo jaka odległość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > albo wtryski, albo problemy z dolotem. Spalanie nie wzrosło ostatnio? wzrosło trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > wzrosło trochę no to oprócz sprawdzenia poduszek świece/kable/cewki/wtryski/filtr/dolot do kontroli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > no to oprócz sprawdzenia poduszek świece/kable/cewki/wtryski/filtr/dolot do kontroli kuźwa, dołujesz mnie wtrysk odzywa się tylko na LPG, dolot? chodzi o obudowe filtra czy o ten dłuższy wąż, bo ten wąż juz kiedyś był taśmą tak zwanie obciągany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > kuźwa, dołujesz mnie > wtrysk odzywa się tylko na LPG, dolot? chodzi o obudowe filtra czy o ten dłuższy wąż, bo ten wąż > juz kiedyś był taśmą tak zwanie obciągany chodzi o wszelkie nieszczelności na drodze od filtra powietrza do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > chodzi o wszelkie nieszczelności na drodze od filtra powietrza do głowicy. ok, sprawdzę to na dniach, podziękował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > chodzi o wszelkie nieszczelności na drodze od filtra powietrza do głowicy. raczej od przepustnicy do silnikam, wezyki, podcisnienia itp nieszczelnosci miedzy filtrem a przepustnica nic nie powodują, no moze to , ze silnikowi latwiej zlapac powietrze bo nie idzie przez filtr jaka to laguna ? jak 16v to sprawdzic oringi na przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > raczej od przepustnicy do silnikam, wezyki, podcisnienia itp > nieszczelnosci miedzy filtrem a przepustnica nic nie powodują, no moze to , ze silnikowi latwiej > zlapac powietrze bo nie idzie przez filtr > jaka to laguna ? jak 16v to sprawdzic oringi na przepustnicy Podwyższone obroty by miała albo problem wogóle z ich utrzymaniem. Ale oczywiście do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Ile czasu/kilometrów minęło od szarpania do padnięcia? około 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > około 100 to by znaczyło, że jutro czeka mnie holowanie albo laweta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > to by znaczyło, że jutro czeka mnie holowanie albo laweta Właśnie tak skończyła się moja wycieczka... aczkolwiek pożyje dłużej jeśli nie będziesz miał dużo jazdy miejskiej i zmian biegów ... pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaźko Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Właśnie tak skończyła się moja wycieczka... aczkolwiek pożyje dłużej jeśli nie będziesz miał dużo > jazdy miejskiej i zmian biegów ... > pozdr. > M. W tym moja nadzieja. Na trasie Kato - WRO (i z powrotem) nie będzie za dużo zmieniania biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Podwyższone obroty by miała albo problem wogóle z ich utrzymaniem. Ale oczywiście do sprawdzenia watpliwe, mozna wyjac filtr ba nawet cala puszke filtra i auto bedzie chodzic normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Podwyższone obroty by miała albo problem wogóle z ich utrzymaniem. Ale oczywiście do sprawdzenia mam podwuższone obroty, czasami siegaja 3tys na biegu jałowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > raczej od przepustnicy do silnikam, wezyki, podcisnienia itp > nieszczelnosci miedzy filtrem a przepustnica nic nie powodują, no moze to , ze silnikowi latwiej > zlapac powietrze bo nie idzie przez filtr > jaka to laguna ? jak 16v to sprawdzic oringi na przepustnicy dokladnie 1,6 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.