lisik Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i zobaczyłem że mają one po 350 koni Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie? Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i > zobaczyłem że mają one po 350 koni > Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej > Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie? > Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie > szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że > można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja? A powiedz gdzie widzisz takiego za paredziesiat kpln? Bo za tyle to mozna miec przedlifta, ktory koni ma mniej i wcale jakos szczegolnie dobrze nie jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > A powiedz gdzie widzisz takiego za paredziesiat kpln? Bo za tyle to mozna miec przedlifta, ktory > koni ma mniej i wcale jakos szczegolnie dobrze nie jezdzi. no faktycznie 306-314 koni, ale to jakby wciaz zawrotna moc spotykana w tych cenach w 100 letnich bmw 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Na nowa wersje musisz liczyc jakies 80k. Jezdzilem tym jako pasazer ale w USA. I tam sprawdza sie wysmienicie, dobry komfort podrozy, przyjemnie wgniata w fotel i wydawal sie stabilny. Jak to po zakretach lata to nie wiem. U nas to egzotyk. Srodek przyzwoity ale skory mial dziadowskie. Z minusow to ciekawe gdzie to serwisowac poza ASO i nie wiem jak z czesciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce.. ja mam trochę inne zdanie i uważam że to bardzo fajne auto. Chętnie bym się takim przejechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Testowalem 3.6 jak i 2.0T przed zakupem Camaro dla córki i oba fajnie jeżdżą. Wnętrze tez jest zupełnie ładne i zupełnie porządne. Cena bardzo atrakcyjna. Ale ten znaczek na klapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by > ich jeździło więcej po Polsce.. nie bardzo wniosek. tak samo w PL nie widac imprezy nowej STI, EVO, czy innych coupet za >150 tys PLN. mało się tego kupuje u nas. a IMHO cena jest mega atrakcyjna jak na 350 konne V6. > ja mam trochę inne zdanie i uważam że to bardzo fajne auto. > Chętnie bym się takim przejechał czytalem kiedys porownanie w amerykanskiej prasie i całkiem dobrze sie sprawował vs musclecary współczesne. przegrał chyba tylko z camaro ale mustanga i dodge challengera przebił na pkty. też bym się chętnie przejechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > prawie nowe... Okazja? nie tylko z tego watka Quote: jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce.. Quote: Ale ten znaczek na klapie... widzialem ze dwa razy na drodze wyglad ok zbiera sie calkiem niezle znaczy zrobił bruuuuummmmm wzziiiuuuuuuum i juz go nie widzialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by > ich jeździło więcej po Polsce.. to wole nie myslec jakim badziewiem musi byc bugatti veyron przykladowo.jeszcze go w Polsce nie widzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > no faktycznie 306-314 koni, ale to jakby wciaz zawrotna moc spotykana w tych cenach w 100 letnich > bmw 7 306 to nie 350. Poza tym ten samochod nie jest wcale lekki, wazy prawie 1600kg takze nie ma szalu z tym jak jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce.. Nie jest to rodzinny VAG, tylko koreańska zabawka. Raz, że ludzi nie stać na takie fanaberie, a dwa, że zwyczajnie się ich boją. Wytłumaczenie przeciętnemu Kowalskiemu, dlaczego Genesis będzie fajniejszy od np. Golfa GTi - z góry skazane jest na niepowodzenie. Ma to swoje plusy, bo np. za wydumkę pokroju Hondy FR-V zapłaciłem ostatnio ułamek wartości mniejszego Civic'a albo CR-V z tym samym podwoziem i brzydszym wnętrzem. Z tego co czytałem, największą zaletą tego samochodu jest równocześnie jego największa bolączka. Hyundai zrobił sportowe auto na wzór tych z lat 80-90'. Duży silnik, napęd na tył i ...zero bajerów. Z wyposażenia dodatkowego masz komplet dywaników gumowych Nie ma nawigacji, wentylowanych foteli i innych mile widzianych głupot w tej klasie (auta szpanersko-sportowe) - a klienci tego segmentu zwracają uwagę na właściwości trakcyjne w równej mierze co na parametry lansu pod biurowcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Nie jest to rodzinny VAG, tylko koreańska zabawka. Raz, że ludzi nie stać na takie fanaberie, a > dwa, że zwyczajnie się ich boją. Trzy, ze nie sa az tacy glupi. Zeby dac 160k za Hyundaia (a tyle kosztuje nowy V6 w salonie) to trzeba naprawde lubic marnowac pieniadze. Zwlaszcza, ze 2 lata pozniej bedzie wart najwyzej 80...i to jesli ktos w ogole bedzie zainteresowany. Nie wspominajac juz, ze jakby sie rozejrzec to wspomniane 160k kupuje nam nowego Nissana 370Z, np takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Trzy, ze nie sa az tacy glupi. Zeby dac 160k za Hyundaia (a tyle kosztuje nowy V6 w salonie) to > trzeba naprawde lubic marnowac pieniadze. Zwlaszcza, ze 2 lata pozniej bedzie wart najwyzej > 80...i to jesli ktos w ogole bedzie zainteresowany. tak samo jak kupujesz każdą alfe, a jednak są amatorzy. nie każdy patrzy na cenę odsprzedaży auta. > Nie wspominajac juz, ze jakby sie rozejrzec to wspomniane 160k kupuje nam nowego Nissana 370Z, np > takiego. a w czym jest lepszy ten Nissan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > tak samo jak kupujesz każdą alfe, a jednak są amatorzy. nie każdy patrzy na cenę odsprzedaży auta. Alfa to Alfa. A przynajmniej kiedys tak bylo. I ma prawdziwych amatorow. > a w czym jest lepszy ten Nissan? Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest Hyundaiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i > hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na > pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest > Hyundaiem 370Z brzmi fatalnie, zjada tylne opony dziwnie i... to inne auto. Hyundai to (wg opisów) wygodne GT, Nissan przy tym jest nerwowy. i Hyundai przynajamniej nie jest Renaultem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > 370Z brzmi fatalnie Na seryjnych wydechach to juz malo ktore auto w dzisiejszych czasach brzmi dobrze. Chyba, ze jakies Ferrari albo inne Lambo > zjada tylne opony dziwnie Jak sie normalnie ustawi geometrie to zjada jak kazde inne RWD, co ma troche mocy. > i Hyundai przynajamniej nie jest Renaultem Widze ulegles propagandzie. Silnik 3.5 V6 (a potem 3.7) mimo tego, co by marketingowcy Renault chcieli wmowic jest silnikiem Nissana. Rozwiniecie starego, dobrego 3.0 V6 jeszcze z Maximy. Na tej samej zasadzie moznaby zaraz powiedziec, ze GTR jest Renaultem Zreszta lepiej Renault niz Hyundai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Na seryjnych wydechach to juz malo ktore auto w dzisiejszych czasach brzmi dobrze. Chyba, ze jakies > Ferrari albo inne Lambo turbiny psują efekt. > Jak sie normalnie ustawi geometrie to zjada jak kazde inne RWD, co ma troche mocy. co znaczy dobrze ustawi? ja bym wolał jezdzic i nic nie przestawiać po fabryce. > Widze ulegles propagandzie. Silnik 3.5 V6 (a potem 3.7) mimo tego, co by marketingowcy Renault > chcieli wmowic jest silnikiem Nissana. Rozwiniecie starego, dobrego 3.0 V6 jeszcze z Maximy. > Na tej samej zasadzie moznaby zaraz powiedziec, ze GTR jest Renaultem oj wiem. wiem. propaganda. bawi mnie poprostu to wytykanie znaczków. Hyundai cierpi za przeszłość, to obecnie obiektywnie dobre auta, ale "znaczek" ludziom robi. > Zreszta lepiej Renault niz > Hyundai bo ja wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Zreszta lepiej Renault niz > Hyundai w sumie to prawda-hyundaie sa takie nudne.ani turbiny nie padaja ani silniki nie eksploduja.nuuuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > co znaczy dobrze ustawi? ja bym wolał jezdzic i nic nie przestawiać po fabryce. I tak w aucie sportowym trzeba przestawic po fabryce. Fabryka jest stanowczo zbyt konserwatywna > bawi mnie poprostu to wytykanie znaczków. Hyundai cierpi za przeszłość, to obecnie obiektywnie > dobre auta, ale "znaczek" ludziom robi. No wlasnie ja nie wiem czy tak do konca dobre. Jakis czas temu zachecony propaganda sukcesu Korei postanowilem ja sprawdzic osobiscie. I moim zdaniem te auta nadal nie maja podejscia do europejskiej konkurencji. A kosztuja juz tak jakby mialy. Jeszcze mysle co najmniej jedna generacja, moze dwie i bedzie ten sam poziom. Na razie (poza stylistyka) jeszcze nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > I tak w aucie sportowym trzeba przestawic po fabryce. Fabryka jest stanowczo zbyt konserwatywna no to popatrz. w 350tce jakos nikomu nie wyszło, bo to była głowna wada tego modelu. > No wlasnie ja nie wiem czy tak do konca dobre. Jakis czas temu zachecony propaganda sukcesu Korei > postanowilem ja sprawdzic osobiscie. I moim zdaniem te auta nadal nie maja podejscia do > europejskiej konkurencji. A kosztuja juz tak jakby mialy. Jeszcze mysle co najmniej jedna > generacja, moze dwie i bedzie ten sam poziom. Na razie (poza stylistyka) jeszcze nie jest. Renault tez nie ma podejścia do Europejskiej konkurencji, ale kosztuje przynajmniej tak, jakby mieli tego swiadomosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Zreszta lepiej Renault niz > w sumie to prawda-hyundaie sa takie nudne.ani turbiny nie padaja ani silniki nie eksploduja.nuuuda Abstrahujac od niezawodnosci to Hyundai jakos w swojej historii nie wypuscil jeszcze ani jednego auta, ktore byloby naprawde fajne. A w katalogu Renault RS (tudziez wczesniej Williams czy GT Turbo) nie trzeba specjalnie szukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Renault tez nie ma podejścia do Europejskiej konkurencji, ale kosztuje przynajmniej tak, jakby > mieli tego swiadomosc Hothatche robi najlepsze. I jeszcze do tego jedne z tanszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Abstrahujac od niezawodnosci to Hyundai jakos w swojej historii nie wypuscil jeszcze ani jednego > auta, ktore byloby naprawde fajne. A w katalogu Renault RS (tudziez wczesniej Williams czy GT > Turbo) nie trzeba specjalnie szukac. wypuscil przeciez... Kia Ceed, sprzedaje się jak... Dacia! (czyli świeże bułeczki) i wracamy do Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > wypuscil przeciez... > Kia Ceed, sprzedaje się jak... > Dacia! (czyli świeże bułeczki) > i wracamy do Renault Kia Ceed jest fajna??? Cos mnie musialo ominac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Kia Ceed jest fajna??? Cos mnie musialo ominac "miliony much nie mogą się mylić" zoba ile tego jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > "miliony much nie mogą się mylić" zoba ile tego jeździ wyglądam przez okno i akurat przejechał cee'd kombi w pięknym złotym kolorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Alfa to Alfa. A przynajmniej kiedys tak bylo. I ma prawdziwych amatorow. > Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i > hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na > pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest > Hyundaiem ' Przeciez to sa inne auta Hyundai to GT 370Z typowy sportowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > wypuscil przeciez... > Kia Ceed, sprzedaje się jak... > Dacia! (czyli świeże bułeczki) > i wracamy do Renault Ceed 2100, nei podali ile sztuk wersja po FL, focus, astra powyzej 3k. I tu szczerze jestem zaskoczony bo nowy ceed nie zachwyca i jest drogi. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Wniosek nie mojego autorstwa Mnie to auto "siadło" i mi się podoba. Fakt że 160kzł to dużo, ale jest w nim wszystko czego potrzeba wyposazenie . Ja bym kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 Inne auto, inna wartość bez sensu porównałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Wniosek nie mojego autorstwa Mnie to auto "siadło" i mi się podoba. Fakt że 160kzł to dużo, ale > jest w nim wszystko czego potrzeba wyposazenie . jak bym mial kupic cos w tym segmencie, to nie bardzo jest wybor (nissan to inne auto). cena nie jest z kosmosu. kup taniej nowe 350 KM w takim wypasie. > Ja bym kupił ja tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > no faktycznie 306-314 koni, ale to jakby wciaz zawrotna moc spotykana w tych cenach w 100 letnich > bmw 7 Są też wersję 347KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > ' > Przeciez to sa inne auta Hyundai to GT 370Z typowy sportowiec. To zupełnie takie same auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > Są też wersję 347KM... mowa o przedlifcie, skup się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > To zupełnie takie same auta. Nie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by > ich jeździło więcej po Polsce.. Jeszcze nie ma 10 letnich. HanYs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > Jeszcze nie ma 10 letnich. > HanYs no nie ma ale na allegro kilka sztuk stoi. Ja trochę nie rozumiem ludzi.. auto fajnie wyglądające, pewnie dające fun z jazdy (tego niestety nie było mi dane sprawdzić), całkiem świeże (lub nowe) za dobre pieniądze.. Tyle że pewnie wstyd przed Ryskiem że Hyundai a nie jakieś niemieckie/japońskie auto. Jeśli szukałbym 3d coupe rwd w budżecie pozwalającym na zakup tego auta , to na bank bym mu się bliżej przyjrzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i > zobaczyłem że mają one po 350 koni > Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej > Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie? > Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie > szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że > można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja? Jedno pytanie bedące niejako odpowiedzią: dlaczego auto mające 300 koni rozpędza się jedynie do 140kmh? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Na nowa wersje musisz liczyc jakies 80k. Jezdzilem tym jako pasazer ale w USA. I tam sprawdza sie > wysmienicie, dobry komfort podrozy, przyjemnie wgniata w fotel i wydawal sie stabilny. Jak to > po zakretach lata to nie wiem. U nas to egzotyk. Srodek przyzwoity ale skory mial dziadowskie. > Z minusow to ciekawe gdzie to serwisowac poza ASO i nie wiem jak z czesciami. Jeśliu według Ciebie to jest przyzwoity środek to jak ma wyglądać ten tragiczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Testowalem 3.6 jak i 2.0T przed zakupem Camaro dla córki i oba fajnie jeżdżą. Wnętrze tez jest > zupełnie ładne i zupełnie porządne. Cena bardzo atrakcyjna. Ale ten znaczek na klapie... Bardzo atrakcyjna to ona jest u Was. W Europie ceny nowych modeli sa idiotyczne. I żeby było śmieszniej za dosłownie kilka niewiele więcej można mieć 135i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > nie bardzo wniosek. tak samo w PL nie widac imprezy nowej STI, EVO, czy innych coupet za > a IMHO cena jest mega atrakcyjna jak na 350 konne V6. Tzn jaka jest? W Niemczech V6 kosztuje 35 tyś + ewentualne dodatki. 135i kosztuje 40 tyś. > czytalem kiedys porownanie w amerykanskiej prasie i całkiem dobrze sie sprawował vs musclecary Może dlatego, że nowe Muscle tak naprawdę niczym na kolana nie rzucają? po prostu duży silnik w ładnej karoserii - cała reszta to cięcie kosztów na całej linii. > współczesne. przegrał chyba tylko z camaro ale mustanga i dodge challengera przebił na pkty. Nie był to szczególny wyczyn > też bym się chętnie przejechał. To do dilera na jazdę próbną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > jak bym mial kupic cos w tym segmencie, to nie bardzo jest wybor (nissan to inne auto). cena nie > jest z kosmosu. kup taniej nowe 350 KM w takim wypasie. 135i. Różnica w cenie wynosi raptem circa 10%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > ' > Przeciez to sa inne auta Hyundai to GT 370Z typowy sportowiec. proszę, nie żartuj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > no nie ma > ale na allegro kilka sztuk stoi. Ja trochę nie rozumiem ludzi.. auto fajnie wyglądające, Jeśli ktos lubi typowa dla Koreańczyków stylistykę to tak. > dające fun z jazdy (tego niestety nie było mi dane sprawdzić), Sprawdź zanim zaczniesz sam siebie na siłę przekonywać. >całkiem świeże (lub nowe) za > dobre pieniądze.. I tu jest pierwszy zgrzyt. Nowe wcale nie jest jakoś mega tanie. Genesis Coupe V6 kosztuje 39,600 euro. Za lakier metallic trzeba dopłacić 720 euro. W efekcie dostajemy 40,320 euro. Ceny konkurencji: 370Z to 32,900 euro za podstawę. 135i to 39,850 (wersji Coupe jeszcze nie ma więc mowa o 3D). BMW 335i kosztuje w podstawie 44 tyś euro. Camaro kosztuje circa 44 tyś euro. Gdzie te rewelacyjne ceny w stosunku do konkurencji? Tyle że pewnie wstyd przed Ryskiem że Hyundai a nie jakieś > niemieckie/japońskie auto. A może po prostu oolbrzymia utrata wartości i problemy z późniejszą odsprzedażą? Jeśli szukałbym 3d coupe rwd w budżecie pozwalającym na zakup tego > auta , to na bank bym mu się bliżej przyjrzał. Cóż, w tym budżecie konkurencja jest spora - tym bardziej, że główny konkurent czyli Nissan nawet po dołożeniu wszystkiego co jest w katalogu dodatków (pakiety Nismo) wychodzi jedynie minimalnie drożej. gdytby zdecydować się na wersję "pack" to oszczędzamy blisko 5 tyś euro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Bardzo atrakcyjna to ona jest u Was. W Europie ceny nowych modeli sa idiotyczne. I żeby było > śmieszniej za dosłownie kilka niewiele więcej można mieć 135i. Tu 135i kosztuje ponad 2x wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Tu 135i kosztuje ponad 2x wiecej. U Was są generalnie inne ceny więc i rynek wygląda kompletnie inaczej. Ile np kosztuje Camaro V8 a ile Genesis V6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > U Was są generalnie inne ceny więc i rynek wygląda kompletnie inaczej. Ile np kosztuje Camaro V8 a > ile Genesis V6? Camaro V8 w okolicach $31K, Genesis V6 $28 K, obie ceny do targowania. Gołe 135I w okolicach $38K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Camaro V8 w okolicach $31K, Genesis V6 $28 K, obie ceny do targowania. Gołe 135I w okolicach $38K. Innymi słowy licząc po aktualnym kursie: camaro V8 24 tys euro Genesis V6 22 tyś euro 135i 30 tys euro. I to wyjaśnia rynkowy sukces Genesisa w stanach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Innymi słowy licząc po aktualnym kursie: > camaro V8 24 tys euro > Genesis V6 22 tyś euro > 135i 30 tys euro. > I to wyjaśnia rynkowy sukces Genesisa w stanach. Szczególnie że większość kupuje 2.0T i go podrasowuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Jeśliu według Ciebie to jest przyzwoity środek to jak ma wyglądać ten tragiczny? Przyzwoita deska rozdzielcza- nic nie skrzypialo, nic nie latalo. Przelaczniki dobrze dostepne. Tragiczny to byl np lanos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.