Skocz do zawartości

Hyundai Genesis Coupe


lisik

Rekomendowane odpowiedzi

Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i zobaczyłem że mają one po 350 koni blush.gif

Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej

Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie?

Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i

> zobaczyłem że mają one po 350 koni

> Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej

> Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie?

> Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie

> szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że

> można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja?

A powiedz gdzie widzisz takiego za paredziesiat kpln? Bo za tyle to mozna miec przedlifta, ktory koni ma mniej i wcale jakos szczegolnie dobrze nie jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A powiedz gdzie widzisz takiego za paredziesiat kpln? Bo za tyle to mozna miec przedlifta, ktory

> koni ma mniej i wcale jakos szczegolnie dobrze nie jezdzi.

no faktycznie 306-314 koni, ale to jakby wciaz zawrotna moc spotykana w tych cenach w 100 letnich bmw 7 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowa wersje musisz liczyc jakies 80k. Jezdzilem tym jako pasazer ale w USA. I tam sprawdza sie wysmienicie, dobry komfort podrozy, przyjemnie wgniata w fotel i wydawal sie stabilny. Jak to po zakretach lata to nie wiem. U nas to egzotyk. Srodek przyzwoity ale skory mial dziadowskie. Z minusow to ciekawe gdzie to serwisowac poza ASO i nie wiem jak z czesciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce.. ja mam trochę inne zdanie i uważam że to bardzo fajne auto. Chętnie bym się takim przejechał ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by

> ich jeździło więcej po Polsce..

nie bardzo wniosek. tak samo w PL nie widac imprezy nowej STI, EVO, czy innych coupet za >150 tys PLN. mało się tego kupuje u nas.

a IMHO cena jest mega atrakcyjna jak na 350 konne V6.

> ja mam trochę inne zdanie i uważam że to bardzo fajne auto.

> Chętnie bym się takim przejechał

czytalem kiedys porownanie w amerykanskiej prasie i całkiem dobrze sie sprawował vs musclecary współczesne. przegrał chyba tylko z camaro ale mustanga i dodge challengera przebił na pkty. też bym się chętnie przejechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawie nowe... Okazja?

nie zlosnik.gif

tylko z tego watka

Quote:

jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce..


Quote:

Ale ten znaczek na klapie...


widzialem ze dwa razy na drodze zlosnik.gif

wyglad ok

zbiera sie calkiem niezle zlosnik.gif

znaczy zrobił bruuuuummmmm wzziiiuuuuuuum i juz go nie widzialem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na racingforum.pl jest o tym wątek.. ogólnie wniosek tam jest taki : jakby było takie super to by

> ich jeździło więcej po Polsce..

to wole nie myslec jakim badziewiem musi byc bugatti veyron przykladowo.jeszcze go w Polsce nie widzilem no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby było takie super to by ich jeździło więcej po Polsce..

Nie jest to rodzinny VAG, tylko koreańska zabawka. Raz, że ludzi nie stać na takie fanaberie, a dwa, że zwyczajnie się ich boją. Wytłumaczenie przeciętnemu Kowalskiemu, dlaczego Genesis będzie fajniejszy od np. Golfa GTi - z góry skazane jest na niepowodzenie.

Ma to swoje plusy, bo np. za wydumkę pokroju Hondy FR-V zapłaciłem ostatnio ułamek wartości mniejszego Civic'a albo CR-V z tym samym podwoziem i brzydszym wnętrzem.

Z tego co czytałem, największą zaletą tego samochodu jest równocześnie jego największa bolączka. Hyundai zrobił sportowe auto na wzór tych z lat 80-90'. Duży silnik, napęd na tył i ...zero bajerów. Z wyposażenia dodatkowego masz komplet dywaników gumowych grinser006.gif Nie ma nawigacji, wentylowanych foteli i innych mile widzianych głupot w tej klasie (auta szpanersko-sportowe) - a klienci tego segmentu zwracają uwagę na właściwości trakcyjne w równej mierze co na parametry lansu pod biurowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest to rodzinny VAG, tylko koreańska zabawka. Raz, że ludzi nie stać na takie fanaberie, a

> dwa, że zwyczajnie się ich boją.

Trzy, ze nie sa az tacy glupi. Zeby dac 160k za Hyundaia (a tyle kosztuje nowy V6 w salonie) to trzeba naprawde lubic marnowac pieniadze. Zwlaszcza, ze 2 lata pozniej bedzie wart najwyzej 80...i to jesli ktos w ogole bedzie zainteresowany.

Nie wspominajac juz, ze jakby sie rozejrzec to wspomniane 160k kupuje nam nowego Nissana 370Z, np takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzy, ze nie sa az tacy glupi. Zeby dac 160k za Hyundaia (a tyle kosztuje nowy V6 w salonie) to

> trzeba naprawde lubic marnowac pieniadze. Zwlaszcza, ze 2 lata pozniej bedzie wart najwyzej

> 80...i to jesli ktos w ogole bedzie zainteresowany.

tak samo jak kupujesz każdą alfe, a jednak są amatorzy. nie każdy patrzy na cenę odsprzedaży auta.

> Nie wspominajac juz, ze jakby sie rozejrzec to wspomniane 160k kupuje nam nowego Nissana 370Z, np

> takiego.

a w czym jest lepszy ten Nissan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak samo jak kupujesz każdą alfe, a jednak są amatorzy. nie każdy patrzy na cenę odsprzedaży auta.

Alfa to Alfa. A przynajmniej kiedys tak bylo. I ma prawdziwych amatorow.

> a w czym jest lepszy ten Nissan?

Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest Hyundaiem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i

> hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na

> pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest

> Hyundaiem

ok.gif

370Z brzmi fatalnie, zjada tylne opony dziwnie i... to inne auto. Hyundai to (wg opisów) wygodne GT, Nissan przy tym jest nerwowy.

i Hyundai przynajamniej nie jest Renaultem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 370Z brzmi fatalnie

Na seryjnych wydechach to juz malo ktore auto w dzisiejszych czasach brzmi dobrze. Chyba, ze jakies Ferrari albo inne Lambo

> zjada tylne opony dziwnie

Jak sie normalnie ustawi geometrie to zjada jak kazde inne RWD, co ma troche mocy.

> i Hyundai przynajamniej nie jest Renaultem

Widze ulegles propagandzie. Silnik 3.5 V6 (a potem 3.7) mimo tego, co by marketingowcy Renault chcieli wmowic jest silnikiem Nissana. Rozwiniecie starego, dobrego 3.0 V6 jeszcze z Maximy.

Na tej samej zasadzie moznaby zaraz powiedziec, ze GTR jest Renaultem grinser006.gif Zreszta lepiej Renault niz Hyundai grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na seryjnych wydechach to juz malo ktore auto w dzisiejszych czasach brzmi dobrze. Chyba, ze jakies

> Ferrari albo inne Lambo

turbiny psują efekt.

> Jak sie normalnie ustawi geometrie to zjada jak kazde inne RWD, co ma troche mocy.

smile.gif co znaczy dobrze ustawi? ja bym wolał jezdzic i nic nie przestawiać po fabryce.

> Widze ulegles propagandzie. Silnik 3.5 V6 (a potem 3.7) mimo tego, co by marketingowcy Renault

> chcieli wmowic jest silnikiem Nissana. Rozwiniecie starego, dobrego 3.0 V6 jeszcze z Maximy.

> Na tej samej zasadzie moznaby zaraz powiedziec, ze GTR jest Renaultem

oj wiem. wiem. propaganda.

bawi mnie poprostu to wytykanie znaczków. Hyundai cierpi za przeszłość, to obecnie obiektywnie dobre auta, ale "znaczek" ludziom robi.

> Zreszta lepiej Renault niz

> Hyundai

bo ja wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co znaczy dobrze ustawi? ja bym wolał jezdzic i nic nie przestawiać po fabryce.

I tak w aucie sportowym trzeba przestawic po fabryce. Fabryka jest stanowczo zbyt konserwatywna grinser006.gif

> bawi mnie poprostu to wytykanie znaczków. Hyundai cierpi za przeszłość, to obecnie obiektywnie

> dobre auta, ale "znaczek" ludziom robi.

No wlasnie ja nie wiem czy tak do konca dobre. Jakis czas temu zachecony propaganda sukcesu Korei postanowilem ja sprawdzic osobiscie. I moim zdaniem te auta nadal nie maja podejscia do europejskiej konkurencji. A kosztuja juz tak jakby mialy. Jeszcze mysle co najmniej jedna generacja, moze dwie i bedzie ten sam poziom. Na razie (poza stylistyka) jeszcze nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I tak w aucie sportowym trzeba przestawic po fabryce. Fabryka jest stanowczo zbyt konserwatywna

no to popatrz. w 350tce jakos nikomu nie wyszło, bo to była głowna wada tego modelu.

> No wlasnie ja nie wiem czy tak do konca dobre. Jakis czas temu zachecony propaganda sukcesu Korei

> postanowilem ja sprawdzic osobiscie. I moim zdaniem te auta nadal nie maja podejscia do

> europejskiej konkurencji. A kosztuja juz tak jakby mialy. Jeszcze mysle co najmniej jedna

> generacja, moze dwie i bedzie ten sam poziom. Na razie (poza stylistyka) jeszcze nie jest.

Renault tez nie ma podejścia do Europejskiej konkurencji, ale kosztuje przynajmniej tak, jakby mieli tego swiadomosc wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zreszta lepiej Renault niz

> w sumie to prawda-hyundaie sa takie nudne.ani turbiny nie padaja ani silniki nie eksploduja.nuuuda

Abstrahujac od niezawodnosci to Hyundai jakos w swojej historii nie wypuscil jeszcze ani jednego auta, ktore byloby naprawde fajne. A w katalogu Renault RS (tudziez wczesniej Williams czy GT Turbo) nie trzeba specjalnie szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Abstrahujac od niezawodnosci to Hyundai jakos w swojej historii nie wypuscil jeszcze ani jednego

> auta, ktore byloby naprawde fajne. A w katalogu Renault RS (tudziez wczesniej Williams czy GT

> Turbo) nie trzeba specjalnie szukac.

wypuscil przeciez...

Kia Ceed, sprzedaje się jak...

Dacia! (czyli świeże bułeczki) wink.gif

i wracamy do Renault wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Alfa to Alfa. A przynajmniej kiedys tak bylo. I ma prawdziwych amatorow.

> Generalnie we wszystkim, w czym moze byc lepsze sportowe auto - lepiej przyspiesza, skreca i

> hamuje. W mojej ocenie wyglada tez duzo lepiej ale to subiektywne. Natomiast obiektywnie ma na

> pewno lepsze wnetrze, wykonane z lepszych materialow, fajniejsze fotele... Poza tym nie jest

> Hyundaiem

'

Przeciez to sa inne auta yikes.gif Hyundai to GT 370Z typowy sportowiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wypuscil przeciez...

> Kia Ceed, sprzedaje się jak...

> Dacia! (czyli świeże bułeczki)

> i wracamy do Renault

Ceed 2100, nei podali ile sztuk wersja po FL, focus, astra powyzej 3k. I tu szczerze jestem zaskoczony bo nowy ceed nie zachwyca i jest drogi.

jakiś tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wniosek nie mojego autorstwa Mnie to auto "siadło" i mi się podoba. Fakt że 160kzł to dużo, ale

> jest w nim wszystko czego potrzeba wyposazenie .

jak bym mial kupic cos w tym segmencie, to nie bardzo jest wybor (nissan to inne auto). cena nie jest z kosmosu. kup taniej nowe 350 KM w takim wypasie.

> Ja bym kupił

ja tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze nie ma 10 letnich.

> HanYs

wpysk.gifwpysk.gif no nie ma 270751858-jezyk.gif

ale na allegro kilka sztuk stoi. Ja trochę nie rozumiem ludzi.. auto fajnie wyglądające, pewnie dające fun z jazdy (tego niestety nie było mi dane sprawdzić), całkiem świeże (lub nowe) za dobre pieniądze.. Tyle że pewnie wstyd przed Ryskiem że Hyundai a nie jakieś niemieckie/japońskie auto. Jeśli szukałbym 3d coupe rwd w budżecie pozwalającym na zakup tego auta , to na bank bym mu się bliżej przyjrzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Prowokowany sąsiednim wątkiem ale dotyczącym prehistorii, popatrzyłem na nowe modele coupe i

> zobaczyłem że mają one po 350 koni

> Czy mieliscie z tym do czynienia? Przecież niektóre 911'stki mają mniej

> Jak to jezdzi? Czuć tą moc? Czy to tylko takie papierowe konie?

> Jeżdziłem paroma >350 konnymi autami i często wgniatały w fotel przeokrutnie ale za 10 letnie

> szmaty trzeba było wywalić ze 120-150kpln czy to za jaguary, m5 czy 911, a tutaj widzę, że

> można takie auto jak 350 konny hyundai mieć za paredziesiąt kpln prawie nowe... Okazja?

Jedno pytanie bedące niejako odpowiedzią: dlaczego auto mające 300 koni rozpędza się jedynie do 140kmh?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na nowa wersje musisz liczyc jakies 80k. Jezdzilem tym jako pasazer ale w USA. I tam sprawdza sie

> wysmienicie, dobry komfort podrozy, przyjemnie wgniata w fotel i wydawal sie stabilny. Jak to

> po zakretach lata to nie wiem. U nas to egzotyk. Srodek przyzwoity ale skory mial dziadowskie.

> Z minusow to ciekawe gdzie to serwisowac poza ASO i nie wiem jak z czesciami.

Jeśliu według Ciebie to jest przyzwoity środek to jak ma wyglądać ten tragiczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testowalem 3.6 jak i 2.0T przed zakupem Camaro dla córki i oba fajnie jeżdżą. Wnętrze tez jest

> zupełnie ładne i zupełnie porządne. Cena bardzo atrakcyjna. Ale ten znaczek na klapie...

Bardzo atrakcyjna to ona jest u Was. W Europie ceny nowych modeli sa idiotyczne. I żeby było śmieszniej za dosłownie kilka niewiele więcej można mieć 135i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bardzo wniosek. tak samo w PL nie widac imprezy nowej STI, EVO, czy innych coupet za

> a IMHO cena jest mega atrakcyjna jak na 350 konne V6.

Tzn jaka jest? W Niemczech V6 kosztuje 35 tyś + ewentualne dodatki. 135i kosztuje 40 tyś.

> czytalem kiedys porownanie w amerykanskiej prasie i całkiem dobrze sie sprawował vs musclecary

Może dlatego, że nowe Muscle tak naprawdę niczym na kolana nie rzucają? po prostu duży silnik w ładnej karoserii - cała reszta to cięcie kosztów na całej linii.

> współczesne. przegrał chyba tylko z camaro ale mustanga i dodge challengera przebił na pkty.

Nie był to szczególny wyczyn smile.gif

> też bym się chętnie przejechał.

To do dilera na jazdę próbną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie ma

> ale na allegro kilka sztuk stoi. Ja trochę nie rozumiem ludzi.. auto fajnie wyglądające,

Jeśli ktos lubi typowa dla Koreańczyków stylistykę to tak.

> dające fun z jazdy (tego niestety nie było mi dane sprawdzić),

Sprawdź zanim zaczniesz sam siebie na siłę przekonywać.

>całkiem świeże (lub nowe) za

> dobre pieniądze..

I tu jest pierwszy zgrzyt. Nowe wcale nie jest jakoś mega tanie.

Genesis Coupe V6 kosztuje 39,600 euro. Za lakier metallic trzeba dopłacić 720 euro. W efekcie dostajemy 40,320 euro.

Ceny konkurencji:

370Z to 32,900 euro za podstawę. 135i to 39,850 (wersji Coupe jeszcze nie ma więc mowa o 3D). BMW 335i kosztuje w podstawie 44 tyś euro. Camaro kosztuje circa 44 tyś euro.

Gdzie te rewelacyjne ceny w stosunku do konkurencji?

Tyle że pewnie wstyd przed Ryskiem że Hyundai a nie jakieś

> niemieckie/japońskie auto.

A może po prostu oolbrzymia utrata wartości i problemy z późniejszą odsprzedażą?

Jeśli szukałbym 3d coupe rwd w budżecie pozwalającym na zakup tego

> auta , to na bank bym mu się bliżej przyjrzał.

Cóż, w tym budżecie konkurencja jest spora - tym bardziej, że główny konkurent czyli Nissan nawet po dołożeniu wszystkiego co jest w katalogu dodatków (pakiety Nismo) wychodzi jedynie minimalnie drożej. gdytby zdecydować się na wersję "pack" to oszczędzamy blisko 5 tyś euro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Camaro V8 w okolicach $31K, Genesis V6 $28 K, obie ceny do targowania. Gołe 135I w okolicach $38K.

Innymi słowy licząc po aktualnym kursie:

camaro V8 24 tys euro

Genesis V6 22 tyś euro

135i 30 tys euro.

I to wyjaśnia rynkowy sukces Genesisa w stanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśliu według Ciebie to jest przyzwoity środek to jak ma wyglądać ten tragiczny?

Przyzwoita deska rozdzielcza- nic nie skrzypialo, nic nie latalo. Przelaczniki dobrze dostepne. Tragiczny to byl np lanos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.