Skocz do zawartości

Królowa lawet - Laguna III 2.0T


Tre-Bor

Rekomendowane odpowiedzi

> Królową lawet była Laguna II. Laguna III jest zdecydowanie bardziej niezawodna.

I nawet nie każda II, tylko diesle. Benzyniaki były dużo mniej awaryjne, chociaż i tak grubo poniżej średniej (elektronika), natomiast z opinii znajomych III jest całkiem porządnie zrobiona (to znaczy nie odbiega awaryjnością od innych francuzów, co dla niektórych jest akceptowalne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest sobie taka Laguna

> Napiszcie proszę czy należy bać się tego modelu, jakieś bolączki?

Kolega ma identyczną z przebiegiem ok 140 kkm - i na nic nie narzekał...

Ciekawe bo kupowal ja własnie u tego dealera i tez w 2010 roku...- tyle że chyba ma inny kolor...no i przebieg...

ps a ja mam LIII kombi bez turbo - poza końcówkami drązków i łacznikami stabilizatora nic nie zmnieniałem do 80 kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolega ma identyczną z przebiegiem ok 140 kkm - i na nic nie narzekał...

> Ciekawe bo kupowal ja własnie u tego dealera i tez w 2010 roku...- tyle że chyba ma inny kolor...no

> i przebieg...

> ps a ja mam LIII kombi bez turbo - poza końcówkami drązków i łacznikami stabilizatora nic nie

> zmnieniałem do 80 kkm.

A masz manual czy AT?

Wiesz jak się sprawuje ten automat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie nie, ale jeżeli ktoś zamieszczając ogłoszenie zaznacza:

> Historia:

> pierwszy właściciel, serwisowany w ASO

> to jestem przekonany, że brak informacji o bezwypadkowości nie jest przypadkowy.

chyba, że chce być uczciwy i stłuczki tez wlicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest sobie taka Laguna

> Napiszcie proszę czy należy bać się tego modelu, jakieś bolączki?

mnie jedna rzecz zastanawia przy tym konkretnym egzemplarzu. Dosyć niskie wyposażenie w połączeniu z automatem. Nie wiem jak było w konfiguracji LIII ale przy LIIFL takie akcje były nieopłacalne po prostu.

To jest wróżenie z fusów ale obstawiam że ten samochód nie jest kupiony w pl salonie tylko przyciągnięty z kraju gdzie automata można wziąć do praktycznie każdego silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli interesuje Cię akurat ten konkretnie egzemplarz to mogę dodać, że rejestracja jest dość

> świeża z początku 2013.

tzn jest to pierwsza rej. na terytorium RP?

Czyli by znaczyło, że auto jest przytargane z zagranicy.

Jeśli tak to albo po dzwonku albo skrętka? Bo innych to się nie opłaca targać na handel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli nie przeszkadza Ci, że powypadkowe to czemu nie

A skąd wiedziałeś?

Przez tel. dowiedziałem się, że dostała strzała w tył i była u nich w ASO naprawiona. Wymieniona szyba tylna coś z kufrem i błotnikiem robione, podłoga i pas tylni nie ruszony.

Z rozmowy ze sprzedawcą dowiedziałem się tyle, że była kupiona nowa u nich w salonie, klient dostał strzała w tył i zostawił ją w rozliczeniu za nowe auto.

Więc odpuszczam temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A skąd wiedziałeś?

> Przez tel. dowiedziałem się, że dostała strzała w tył i była u nich w salonie naprawiona.

> Więc odpuszczam temat.

hehe.gif

tyl jest caly plastikowy. Albo to bylo masakryczne najechanie albo kosmetyka i ktos to podal zeby nie bylo marudzenia.

Lepsze z wspawana cala cwiartka pod kolor czy naprawione w ASO?

Wiekszosc aut jest robiona. Tak juz jest. Jesli bylo naprawione ok i nie jest przekoszone to czemu tego nie kupic? Jesli byla robiona w ASO to jest szansa, ze bedzie po vinie widac jakie elementy byly wymieniane.

Mi babeczka wjechala w tyl auta. Byla wymieniana czesc klapy (bo jest z plastiku i czesc pekla), zderzak i listwa pod nim z czujnikami. Zarysowana byla jedna rura wydechowa wiec mam nowy tlumik. Rozumiem, ze auto szrot i nie nadaje sie do sprzedazy? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co Twoim zdaniem powinna jeszcze mieć? ew czego brakuje do automatu?

w pl jedyna wersja z automatem jaka znam to byl diesel. Byc moze na inne rynki bylo inaczej lub w innych rocznikach byly rozne konfiguracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja użytkuje od miesiąca automat w dieselu w combi i powiem szczerze, że nie chce już innej skrzyni!!! Co do auta to jestem meeeega zadowolony z komfortu, przestrzeni i całości.Choć pewnie moja opinia nie do końca jest porównawcza bo dalej po prostu jaram się nowym autkiem smile.gifsmile.gifsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn jest to pierwsza rej. na terytorium RP?

> Czyli by znaczyło, że auto jest przytargane z zagranicy.

> Jeśli tak to albo po dzwonku albo skrętka? Bo innych to się nie opłaca targać na handel.

mogla tez byc wykupiona z leasingu

albo po prostu blachy ukradli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, ze auto szrot i nie nadaje sie do sprzedazy?

niekoniecznie. ale z punktu widzenia klienta: pytanie po co z taką swiadomością rozważać i "ryzykować" czy mocny strzał czy nie, skoro czeka kolejne 20 egzemplarzy w sieci i ich właściciele również będą nawijać makaron jak to aso lub nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co Twoim zdaniem powinna jeszcze mieć? ew czego brakuje do automatu?

np navi, inną tapicerkę. Tak jak napisałem wcześniej nie wiem jak jest w przypadku LIII ale w L2 sytuacja była taka że wersja nie-iniciale ( w iniciale wtedy pełna skóra, drewno i chyba właśnie kolorowy ekran) 2.2dci z automatem (bez skóry itp) była droższa niż iniciale z A/T więc raczej mało kto chciał kupić (akurat my chcieliśmy bo chodziło o to żeby tej skóry nie było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostepnosci aut z automatem nie ma. Ja szukalem 3 miesiace i sciagalem auto od dealera z DE. Bylo w swietnym stanie, z bardzo malym przebiegiem i w maksymalnym wyposazeniu. Swoje kosztowalo ale ofert z automatem w PL byly 3 sztuki i dosc mocno zajechane.

Nie wydaje mi sie zeby ten stan sie mocno zmienil przez dwa lata.

Nieruszonego i z malym przebiegiem tanio kupic sie nie da. Albo bedzie mega walone albo z bardzo duzym nalotem - jak ma byc tanie bo innych niz tanie sie nie oplaca przywozic na handel.

Wymiana elementu w ASO dla mnie to kosmetyka. ASO tez chce zarobic wiec wstawiaja cale nowe elementy i sie nie przejmuja. Co innego jak bylo gdzies po stodolach naprawiane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam manual

> Rozmawiałem z Kolega w styczniu o automacie i był zadowolony (to jego pierwszy automat choc drugi w

> rodzinie)

A wiadomo może, co to za automat: klasyczny hydraulik (ile biegów?), zrobotyzowana mechaniczna coś a'la DSG (ile biegów?) czy może CVT?

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiadomo może, co to za automat: klasyczny hydraulik (ile biegów?), zrobotyzowana mechaniczna coś

> a'la DSG (ile biegów?) czy może CVT?

> Pozdro

> Bartek

klasyczny 6 biegowy i w sumie bezproblemowy ale laga czuc. Co prawda renault twierdzi, ze plynu sie w niej nie wymienia ale producent skrzyni jest innego zdania. Wymienic po 80-100 tys i bedzie OK.

w tegorocznym lifcie wchodzi w szerokim zakresie EDC (odpowiednik DSG). W 1.5 dci mialo to 6 biegow. Nie wiem jak bedzie z silinikami w lagunie bo sa wieksze.

U mnie koniecznoscia jest automat i dlatego szukalem wlasnie L3 (dobry wspolczynnik cena/to co dostajesz w zamian). Mam bardzo dobrze wyposazone auto za przyzwoite pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem L2 PH2 diesel , automat...

O ile autko bylo wygodne itp, z silnikiem nie bylo zbytnio problemow (raz polecial a w sumie ugotowal sie czujnik temp. spalin przed FAP) to po czasie zaczela sie sypac wlasnie skrzynia ://

Mialem automat 4 biegowy (w samochodzie z 2007 roku!), DP0... domyslam sie ze w L3 to juz zupelnie inna skrzynia.. oby smile.gif

Ale moral tej historii jest taki, ze recznej juz nie chce, teraz mam DSG i to dopiero jest to grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A skąd wiedziałeś?

> Przez tel. dowiedziałem się, że dostała strzała w tył i była u nich w ASO naprawiona. Wymieniona

> szyba tylna coś z kufrem i błotnikiem robione, podłoga i pas tylni nie ruszony.

> Z rozmowy ze sprzedawcą dowiedziałem się tyle, że była kupiona nowa u nich w salonie, klient dostał

> strzała w tył i zostawił ją w rozliczeniu za nowe auto.

> Więc odpuszczam temat.

Tak jak pisałem wcześniej - bezwypadkowość to duży atut używanego auta. Jeżeli ktoś świadomie nie umieszcza informacji o tym, że auto jest bezwypadkowe to jedyną opcją jest to, że miało jakiegoś dzwona w historii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.