curaasan Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 Witam, Instalacja 2gen, rano po przełączeniu na gaz silnik od razu gaśnie, nie da rady go przytrzymać. Jak się rozgrzeje jest ok. Podłączałem się do komputera (Bingo M), lambda działa, zrobiłem autoadaptację i nic. Gazownik to leń i partacz, ale muszę do niego jeździć bo instalka na gwarancji jeszcze. Jak usłyszał, że gaśnie jak zimny... to podniósł mu temperaturę przełączania... Co tu można samemu poprawić? Oczywiście do tej pory było dobrze, nawet w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmariusz40 Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 Jak mi padał silniczek krokowy to podobnie się działo. Kupiłem nowy założyłem i mam gdzieś pseudo gaziarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelwn Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 Wyczyścić silniczek krokowy. Mialem tak kiedys dwa razy, po wyciagnieciu i wyczyszczeniu z syfu problem zniknał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > Witam, > Instalacja 2gen, rano po przełączeniu na gaz silnik od razu gaśnie, nie da rady go przytrzymać. Jak > się rozgrzeje jest ok. Podłączałem się do komputera (Bingo M), lambda działa, zrobiłem > autoadaptację i nic. Gazownik to leń i partacz, ale muszę do niego jeździć bo instalka na > gwarancji jeszcze. Jak usłyszał, że gaśnie jak zimny... to podniósł mu temperaturę > przełączania... Co tu można samemu poprawić? Oczywiście do tej pory było dobrze, nawet w > zimie. kupić se kabelek do interfejsu i sprawdzic wartosci zamykania / otwierania silnika krokowego. płaciłeś coś za taką usługe czy w ramacg gwarancji? na postoju gasnie czy jak dojezdzasz do świateł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > kupić se kabelek do interfejsu Mam > i sprawdzic wartosci zamykania / otwierania silnika krokowego. a jakie powinny być? > płaciłeś coś za taką usługe czy w ramacg gwarancji? Pan "Gaziarz" obłaskawił mnie tą usługą za darmo > na postoju gasnie czy jak dojezdzasz do świateł? problem występuje tylko i wyłącznie przy zimnym silniku, przełączenie na gaz natychmiast gasi silnik, nieważne czy jedziemy czy stoimy. Brak reakcji w takiej sytuacji na wychylenie przepustnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > problem występuje tylko i wyłącznie przy zimnym silniku, przełączenie na gaz natychmiast gasi > silnik, nieważne czy jedziemy czy stoimy. Brak reakcji w takiej sytuacji na wychylenie > przepustnicy... W takich przypadkach: 1. opcja drozsza - regenerowalem lub zmienialem reduktor 2. opcja tansza - spuszczalem szlam z reduktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > W takich przypadkach: > 1. opcja drozsza - regenerowalem lub zmienialem reduktor > 2. opcja tansza - spuszczalem szlam z reduktora Ale ponoć instalacja na gwarancji - a niedomagania silniczka krokowego lub reduktora spowodowane zużyciem nie są częstym przypadkiem krótko po montażu. Co innego to wada fabryczna któregoś elementu - łącznie z elektrozaworami. Jeśli na gwarancji - cisnąć gazownika, niech naprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Ale ponoć instalacja na gwarancji - a niedomagania silniczka krokowego lub reduktora spowodowane > zużyciem nie są częstym przypadkiem krótko po montażu. Co innego to wada fabryczna któregoś > elementu - łącznie z elektrozaworami. Jeśli na gwarancji - cisnąć gazownika, niech naprawia. Fakt, nie doczytalem, ze na gwarancji i oczywiscie trzeba cisnac gazownika. Z 2 strony kolega pisze o zimie, wiec troche kkm nakrecic juz mogl, a i awarie choc moze nie czeste chodza po ludziach. Ostatnio po identycznych objawach i regeneracji reduktora w Lanosie, po niecalych 3kkm i nawrocie niepozadanych objawow, ojciec spuscil szlam z reduktora i auto znow normalnie zaczelo sie zachowywac. Nie wiem dlaczego w tak krotkim czasie i malym przebiegu sie uzbieral, czy to wina jakosci gazu czy tego, ze auto wiecej stoi niz jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Września 2013 Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > Mam > a jakie powinny być? > Pan "Gaziarz" obłaskawił mnie tą usługą za darmo > problem występuje tylko i wyłącznie przy zimnym silniku, przełączenie na gaz natychmiast gasi > silnik, nieważne czy jedziemy czy stoimy. Brak reakcji w takiej sytuacji na wychylenie > przepustnicy... ziomek bierzesz wodę z płynem do mycia naczyń, robisz piane i sprawdzasz kazde połąączenia i uszczelki podejrzewam ze gasnie bo nie ma lpg, podejrzewam ze lpg nie ma przed zaworem przy butli lub reduktor (jakii masz reduktor?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2013 > ziomek > bierzesz wodę z płynem do mycia naczyń, robisz piane i sprawdzasz kazde połąączenia i uszczelki > podejrzewam ze gasnie bo nie ma lpg, podejrzewam ze lpg nie ma przed zaworem przy butli > lub reduktor a na ciepłym już ma lpg? > (jakii masz reduktor?) tomasetto, ale modelu nie podam - a jednak podam AT07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Września 2013 Udostępnij Napisano 3 Września 2013 > a na ciepłym już ma lpg? > tomasetto, ale modelu nie podam - a jednak podam AT07 zimne auto to znaczy długo stało wiec był czas na ucieczke lpg, jak ciepły to juz ma bo napłynie z butli (oczywisice po jakims czasie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2013 Nie miałem czasu się zająć jeszcze tematem, ale naszło mnie pytanie - przełączanie gazu następuje u mnie po osiągnięciu określonych obrotów + odpowiedniej temperatury (20 stopni). Rano ostatnio termometr w samochodzie pokazuje ok 10 stopni, odpalam, robię przygazówkę, przełączenie na gaz następuje od razu... i gaśnie. Może coś jest też nie tak z czujnikiem temperatury? Czy instalka ma własny czujnik? Jeśli tak, to gdzie on się znajduje, może tego frędzla trzeba by jeszcze sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Nie miałem czasu się zająć jeszcze tematem, ale naszło mnie pytanie - przełączanie gazu następuje u > mnie po osiągnięciu określonych obrotów + odpowiedniej temperatury (20 stopni). Rano ostatnio > termometr w samochodzie pokazuje ok 10 stopni, odpalam, robię przygazówkę, przełączenie na gaz > następuje od razu... i gaśnie. Może coś jest też nie tak z czujnikiem temperatury? Czy > instalka ma własny czujnik? Jeśli tak, to gdzie on się znajduje, może tego frędzla trzeba by > jeszcze sprawdzić? O czujniku Ci nie powiem, bo nie wiem, ale to co Ci wczesniej napisalem dotyczylo identycznego przypadku i na domiar zlego tez w Lanosie (bedini z dawno zmienionym reduktorem na inny). Podjedz do gazmana, nie chcez dac do roboty (nie wiem czemu skoro na gwarancji), to chociaz posluchaj co Ci powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaizeniuniek Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Gazownik to leń i partacz To może parownik podpiął pod duży obieg i dostaje ciepło dopiero, jak termostat się otworzy? Sprawdź, czy na zimnym nie zamarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Rano ostatnio > termometr w samochodzie pokazuje ok 10 stopni, odpalam, robię przygazówkę, przełączenie na gaz > następuje od razu... i gaśnie. Może coś jest też nie tak z czujnikiem temperatury? Czy jestes na 100% pewien, że zawór gazu po przegazowaniu otwiera się? Zmiana koloru kontrolki znaczy tylko tyle, że centralka daje sygnał do otwarcia zaworu. Jeżeli wszystko działa ok na ciepłym silniku, to przyczyn gaśnięcia szukałbym w zanieczyszczeniu zaworu tym, czego nie chcemy, a co dostaje się do środka razem z zatankowanym gazem. Po rozgrzaniu silnika te paskudztwa przechodzą w stan ciekły i wtedy nie blokują zaworu. Po ostygnięciu cała zabawa powtarza się. Była zresztą o tym już mowa we wcześniejszych postach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Nie miałem czasu się zająć jeszcze tematem, ale naszło mnie pytanie - przełączanie gazu następuje u > mnie po osiągnięciu określonych obrotów + odpowiedniej temperatury (20 stopni). Rano ostatnio > termometr w samochodzie pokazuje ok 10 stopni, odpalam, robię przygazówkę, przełączenie na gaz > następuje od razu... i gaśnie. Może coś jest też nie tak z czujnikiem temperatury? Czy > instalka ma własny czujnik? Jeśli tak, to gdzie on się znajduje, może tego frędzla trzeba by > jeszcze sprawdzić? ziom bo temperature w aucie pokazana jest z duzego obiegu. reduktor wpina sie w mały bingo powinno miec wkrecony czujnik temp w obudow e reduktora. oczywiscie w bingo opcje po temp mozna wyłączyc - tylko trzeba miec sprawny reduktor czaisz ziomek? najpierw zrob podstawowe sprawdzenie/ czyszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > ziom > bo temperature w aucie pokazana jest z duzego obiegu. > reduktor wpina sie w mały ziom, a co za różnica duży czy mały obieg, auto po nocnym postoju ma całe jednakową temperaturę... > bingo powinno miec wkrecony czujnik temp w obudow e reduktora. oczywiscie w bingo opcje po temp > mozna wyłączyc - tylko trzeba miec sprawny reduktor > czaisz ziomek? > najpierw zrob podstawowe sprawdzenie/ czyszczenie spuściłem szlam z reduktora (trochę tego było), nic to nie dało... jak wyczyścić elektrozawór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > Podjedz do gazmana, nie chcez dac do roboty (nie wiem czemu skoro na gwarancji), to chociaz > posluchaj co Ci powie. Nie to, że nie chcę. Gazownik nie chce Najlepiej, żeby mu przyprowadzić auto jak będzie zimne - więc muszę albo znaleźć kogoś kto mnie poholuje, albo zostawić furę u partaka na 2 dni. Narazie nie mogę przystać na żadną z opcji (szlam spuszczony - brak poprawy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > ziom, a co za różnica duży czy mały obieg, auto po nocnym postoju ma całe jednakową temperaturę... ZIOM najpierw silnik grzeje mały , jak tam jest wpiety reduktor to go tez grzej, pozniej otwiera sie termostat i grzeje duzy... > spuściłem szlam z reduktora (trochę tego było), nic to nie dało... jak wyczyścić elektrozawór? rozebrać go ziom kup tez zestaw naprawczy reduktora i go napraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 Na 99.9% zacina się silniczek krokowy w pozycji zamkniętej (plastykowy korpus się kurczy i "łapie" tłoczek), jak się rozgrzeje pod maską, to puszcza i jest ok. Zrób test rano: - zabierz do auta butelkę gorącej wody - włacz silnik - otwórz maskę i polej tylko silniczek krokowy, aby był korpus gorący - przełącz na LPG, powinno zadziałać Jak zadziała, to napiszę, jak to naprawić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 30 Września 2013 Udostępnij Napisano 30 Września 2013 > Narazie nie mogę przystać na żadną z opcji (szlam spuszczony - brak poprawy) Samo spuszczenie szlamu może nic nie dać. Trzeba wykręcić i wyczyścić zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 1 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2013 > Na 99.9% zacina się silniczek krokowy w pozycji zamkniętej (plastykowy korpus się kurczy i "łapie" > tłoczek), jak się rozgrzeje pod maską, to puszcza i jest ok. > Zrób test rano: > - zabierz do auta butelkę gorącej wody > - włacz silnik > - otwórz maskę i polej tylko silniczek krokowy, aby był korpus gorący > - przełącz na LPG, powinno zadziałać nie działa, sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Października 2013 Udostępnij Napisano 1 Października 2013 Chyba podałem złą kolejność czynności, powinno być tak: - zabierz do auta butelkę gorącej wody - otwórz maskę i polej tylko silniczek krokowy, aby był korpus gorący - włacz silnik - przełącz na LPG, powinno zadziałać Chodzi o to, żeby podczas włączenia zapłonu/silnika silniczek krokowy BYŁ JUŻ gorący, bo właśnie wtedy wykonuje się procedura ustawiania silniczka krokowego najpierw w pozycji max zamknięcia a potem na PWAmin. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > nie działa, sprawdziłem. 1 płyn do mycia naczyn i pedzel - sprawdzic połaczenie 2 roebrac reduktor i sprqwadzic gumy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mark55 Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Kup nowy silniczek krokowy kompletny z obudowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
curaasan Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > Kup nowy silniczek krokowy kompletny z obudowa. Właśnie dziś sprawdziłem, że po przełączeniu na gaz sinik krokowy tańcuje +/-5 kroków, gdy podczas pracy na benzynie stoi dębowo na jednej wartości (na jałowym), więc chyba jednak krokowy do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glaeken Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Dobrze jest. Na benzynie krokowy powinien byc zamkniety lub sie nie ruszac. Tancowanie na gazie oznacza ze jest dobrze wyregulowane wszystko. Jesli +/- 5 krokow podczas sredniego obciazenia, to ladna regulacja. Jedli podczas wolnych obrotow to super hiper masz instalacje. Sproboj przelaczyc na gaz jak sie rozpedzisz na benzynie do 70kmh na 3 biegu (zebys mial z 4k obrotow). I czekaj az samochod prawie stanie, czy w tym czasie zaskoaczy gaz. Oczywiscie jak nacisniesz przelaczanie, to gaz w podloge. Jesli Ci zaskoczy, to albo Ci sie klei parownik, albo ktorys elektrozawor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Podłączę się pod temat, bo drugiego podobnego nie chcę zakładać. Sekwencja. Zanim wskazówka temperatury zacznie się podnosić, przełącza się z benzyny na LPG. Deptanie nic nie pomaga; silnik się dławi. Aby go nie zadusić, trzeba przełączyć na benzynę i dopiero gdy wskazówka "termometru" dobije do połowy skali, śmiało można przełączać z powrotem na gaz. Wtedy, choć też z pewnymi oporami, pod wpływem silnych nacisków na pedał przyśpieszenia, silnik stwierdza, że nnnooo... w suuumie to może łaskawie wreszcie się zlituje i pozwoli jechać na gazie. Lecz nawet wówczas przez jakieś kilkanaście minut ma jeszcze humory i potrafi zdechnąć na wolnych obrotach. Później jest już całkiem OK. Którą część typujecie jako winną zamieszania? Obawiam się jednak, że może być ich kilka. Przypomnę, że na Pb95 sprawuje się bez jakiegokolwiek zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Podłączę się pod temat, bo drugiego podobnego nie chcę zakładać. > Sekwencja. Zanim wskazówka temperatury zacznie się podnosić, przełącza się z benzyny na LPG. > Deptanie nic nie pomaga; silnik się dławi. Aby go nie zadusić, trzeba przełączyć na benzynę i > dopiero gdy wskazówka "termometru" dobije do połowy skali, śmiało można przełączać z powrotem > na gaz. Wtedy, choć też z pewnymi oporami, pod wpływem silnych nacisków na pedał > przyśpieszenia, silnik stwierdza, że nnnooo... w suuumie to może łaskawie wreszcie się zlituje > i pozwoli jechać na gazie. Lecz nawet wówczas przez jakieś kilkanaście minut ma jeszcze humory > i potrafi zdechnąć na wolnych obrotach. Później jest już całkiem OK. > Którą część typujecie jako winną zamieszania? Obawiam się jednak, że może być ich kilka. > Przypomnę, że na Pb95 sprawuje się bez jakiegokolwiek zarzutu. prezes ziomek to nubira czy lancer? jakie tam masz wtryski / reduktor ile to ma km i lat. pdłaczyłeś kompa do sterownika lpg? valteki som? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > to nubira czy lancer? Lancer; nubiry już nie mam. > jakie tam masz wtryski / reduktor ile to ma km i lat. Wtryskiwacze magic jet, które radziłeś mi wymienić na hana. Wtrysków nie ruszałem jeszcze. Odwlekam to na maxa, bo często po takich wydatkach okazuje się, że były one niepotrzebne. Nie sztuka wydać kilka stów i mieć to samo, co przed naprawą. Przerabiałem to już nie raz. Co do parownika - wypowiem się, kiedy doszukam się na nim jakichś oznaczeń. Podejrzewam, że membrana sparciała, ale nie chcę robić rewolucji i spuszczać boryga, bo może coś prostszego będzie wystarczyło zrobić - bez rozbierania parownika. Prawie półtora roku już tym jeżdżę, ponad 20 tysi zrobione odkąd mam to auto, a sprawdzałem tylko jeden z filtrów gazu (wyglądał na świeży, więc nie wymieniałem). Wiem, że mogło się sypnąć dosłownie wszystko, bo nie wiem, kiedy i co było wymieniane, ale może objawy są typowe dla którejś części konkretnie. > pdłaczyłeś kompa do sterownika lpg? Taa... Tylko że niewiele z tego wynika. No, przynajmniej ja nic nie kumam. > valteki som? Czy cokolwiek valtekowskiego tam jest, to Ci nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 Parownik OMVL, bo sprawdziłem. Czy to coś wnosi... Jak wspomniałem, mnie objawy wydają się typowe dla sztywnej membrany w parowniku, ale to było w nubirze. Tutaj instalacja jest sekwencyjna, więc nie wiem, jaka jest trafność powyższej diagnozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > Parownik OMVL, bo sprawdziłem. Czy to coś wnosi... > Jak wspomniałem, mnie objawy wydają się typowe dla sztywnej membrany w parowniku, ale to było w > nubirze. Tutaj instalacja jest sekwencyjna, więc nie wiem, jaka jest trafność powyższej > diagnozy. a mnie sie wydaje ze tłoczek w magic jetcie sie przytarł i jest nieszczelnosc. magici sa ustawione w pionie czy leżom na boku? jak lezom na boku to śmiem twierdzic ze som do wymiany, poza tym ziomek wiesz ze jak wtryskiwacze sa niesprawne to "spalasz" gniazda zaworowe ? juz lepiej zmien na omvl reg fast lub AC bo szkoda silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > magici sa ustawione w pionie czy leżom na boku? jak lezom na boku to śmiem twierdzic ze som do > wymiany, Już o to pytałeś; "leżo" na boku > poza tym ziomek wiesz ze jak wtryskiwacze sa niesprawne to "spalasz" gniazda zaworowe ? No dobrze, a w jaki sposób, mając soft, kabelek i komunikację komputera z instalką, mogę sprawdzić, czy to faktycznie wtryskiwacze są walnięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Przypomnę, iż po nagrzaniu jest spoko. A spotkałem się z opinią (człowieka, który zajmował się tym zawodowo), że właśnie zdychanie rozgrzanego silnika może mieć związek z wtryskiwaczami. Już sam nie wiem, kogo słuchać... Na które parametry zwrócić szczególną uwagę po podłączeniu kompa i jakie mają być ich wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Przypomnę, iż po nagrzaniu jest spoko. A spotkałem się z opinią (człowieka, który zajmował się tym > zawodowo), że właśnie zdychanie rozgrzanego silnika może mieć związek z wtryskiwaczami. > Już sam nie wiem, kogo słuchać... > Na które parametry zwrócić szczególną uwagę po podłączeniu kompa i jakie mają być ich wartości? moze byc parownik, moze byc wtryskiwacz- jest zimno, moze sie zaklejac jaka temp przelaczenia? komp nie pokazuje bledow? jak wyglada mapa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 Po przełączeniu na gaz przed autoadaptacją... ...i po niej: Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik oczywiście od razu przełączył się na gaz, po czym, nie wspomagany pedałem gazu, zdechł, a na laptopie zobaczyłem to: Parametry: Mapa (?): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Właśnie dziś sprawdziłem, że po przełączeniu na gaz sinik krokowy tańcuje +/-5 kroków, gdy podczas > pracy na benzynie stoi dębowo na jednej wartości (na jałowym), więc chyba jednak krokowy do > wymiany... A to nie dobrze. Nie powinno tak być. I niekoniecznie silnik krokowy do wymiany. Na jakiej konkretnie wartości stoi i jakie wtedy napięcie wykazuje sonda lambda. Gdy sonda się waha to w jakich zakresach. Może to problem masy i zalewasz silnik. podobny problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.