taquito Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Mam szybkie pytanie Czy wszystkie wersje silnikowe stilo mialy taka sama maglownice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Z tego co pamiętam były 2 typy wg katalogu trw , zapewne po eperze i numerze OEM musisz sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Mam szybkie pytanie > Czy wszystkie wersje silnikowe stilo mialy taka sama maglownice ? Nie. Podział był na : 1 - 1.8 i 2.4 (z większym promieniem skrętu) 2- reszta silników z mniejszym promieniem skrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 miejsca mocowan sa takie same ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilomaniac Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 własnie mam pytanie co do maglownicy czy mozna regulowac w niej nadmierny luz????chyba wystepuje tam śruba regulacji> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > własnie mam pytanie co do maglownicy czy mozna regulowac w niej nadmierny luz????chyba wystepuje > tam śruba regulacji Śruba jest, nigdy nie regulowałem, ale najwyraźniej można podkręcić. Pamiętaj, że niewielki ruch wystarczy, bo za mocno to też nie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 te same wszystkie wersje silnikowe> trawersa 2 sruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 27 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > Nie. > Podział był na : > 1 - 1.8 i 2.4 (z większym promieniem skrętu) > 2- reszta silników z mniejszym promieniem skrętu. kupiona od 1.8 16v i jest ideantyczna jak w 1.9 jtd 115 jakby ktos, kiedys mial podobny dylemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 A nie ma różnicy w materiale z jakiego jest zrobiona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > A nie ma różnicy w materiale z jakiego jest zrobiona ? wszystko identyczne. Ale wiadomo jak to w Fiatach bywa, wkladali w fabrykach co bylo na stanie i rozne rzeczy sie zdarzaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > kupiona od 1.8 16v i jest ideantyczna jak w 1.9 jtd 115 > jakby ktos, kiedys mial podobny dylemat Identyczna jest ... obudowa i mocowanie ale przeszczep z JTD do 2.4 na 100% spowoduje rozwalenie nadkoli i uszkodzeniem koła lub skrzyni biegów p.s. teraz w swoim JTDeku masz masz większy promień skrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > wszystko identyczne. Ale wiadomo jak to w Fiatach bywa, wkladali w fabrykach co bylo na stanie i > rozne rzeczy sie zdarzaja. Też możliwe. ...ale podam Ci adres gdzie leży ich kilka w Katowicach. .... I są różne. ..handlarz zaczekał się, że na 1000% stilo. Wiązał różnice z rocznikiem. Nie kupiłem. .finalnie swoją oddam do regeneracji wcześniej czy później. ... Zastanawiam się tylko gdzie i jak to rozegrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > wszystko identyczne. Ale wiadomo jak to w Fiatach bywa, wkladali w fabrykach co bylo na stanie i > rozne rzeczy sie zdarzaja. No wiem ,ostatnio klient kupił u mnie wałek do gp 1,9jtd 130km i wg nr oem (wg vin) miał być z inną wysokością płetwy niż wg jego pomiaru. Zresztą paski rozrządu też wg numerów oem się niekiedy nie zgadzają z tym co kto pomierzy (liczba zębów) itd. Słyszałem ostatnio ,że jak produkowali uniaki w PL to mieli je na stanie a nr vin nabijali jak trafiał się klient i wtedy po vin można sobie dobierać części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu - czy wiecie może jakim kluczem dokręcę tę gwiazdkową nakrętkę w miejscu łączenia kolumny z przekładnią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Ja to dokręcałem kombinerkami i kluczem samozaciskowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 jak dobrze pamiętam to kręciłem to oczkową 10 lub 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamaj Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > jak dobrze pamiętam to kręciłem to oczkową 10 lub 11 Dzięki panowie jutro sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 nasadowa 10 lub 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Identyczna jest ... obudowa i mocowanie > ale przeszczep z JTD do 2.4 na 100% spowoduje rozwalenie nadkoli i uszkodzeniem koła lub skrzyni > biegów > p.s. > teraz w swoim JTDeku masz masz większy promień skrętu sprawdzalem ilosc obrotow na przekladni .... az takim laikiem nie jestem aby porownywac sama obudowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > sprawdzalem ilosc obrotow na przekladni .... az takim laikiem nie jestem aby porownywac sama > obudowe Obroty ok. Ale czy na taką samą długość drążek kierowniczy się wysuwa? Sam producent rozróżnia przekładnie. Ja mając opony 225/45/17 obcieram na pełnych skrętach nadkole i osłonę od skrzyni. Sądzę, że z maglownicą od 1.2 -1.9 ściągnąłbym obudowę ze skrzyni ... fakt - mniejszy promień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2013 > Obroty ok. Ale czy na taką samą długość drążek kierowniczy się wysuwa? > Sam producent rozróżnia przekładnie. > Ja mając opony 225/45/17 obcieram na pełnych skrętach nadkole i osłonę od skrzyni. > Sądzę, że z maglownicą od 1.2 -1.9 ściągnąłbym obudowę ze skrzyni ... fakt - mniejszy promień przy 225/35/19 nic nie ociera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.