Skocz do zawartości

VW Jetta 1.4 tis 122 ps ( 2013)


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

> to jest ten silnik w którym pękał łańcuch rozrządu, sprzedawca mówi, ze podobno problem została

> rozwiązany 2 lata temu ( podobno coś tam pozmieniali ) więc obecnie te silniki są

> bezproblemowe ...prawda to ?

Ponoć pozmieniali, a jak jest naprawde będzie wiadomo za jakiś czas zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest do kupienia nowa jetta 1.4 tsi z dobrym wyposażaniem za 67 tyś bez szczególnego targowania się

> .... chyba jakoś chcą się szybko pozbyć tego

Jeśli nowa to nie ma łańcucha tylko pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik starszej generacji na łańcuchu , nie ten co w nowym golfie i octavii

Dokupić przedłużoną gwarancję (w VW chyba 5 lat) i zaraz przed jej końcem auto sprzedać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na razie nowe silniki idą tylko do nowych modeli.Jetta jest starym modelem, więc ma łańcuch.

> Jak nie planujesz kosmicznych przebiegów, to koniecznie przedłużona gwarancja i można brać.

Czyli ogólnie auto spoko tylko za dużo nie można jeździć. Jak dla mnie rewelacja hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie słyszałem o przypadku żeby łańcuch pękł. Silnik bardzo fajny. Z 1.4 122 tsi raczej nie ma

> problemów.

Jak można było o tym nie słyszeć hehe.gif u mnie w służbowej Jettcie strzelił rozrząd przy lekko ponad 95kkm przebiegu. VW się wypiął ( w sumie słusznie) bo auto nie było na przeglądzie gwarancyjnym przy 90kkm przebiegu. Koszt naprawy silnika to były okolice 13kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znasz przypadek wymiany silnika tsi w VW?

Proponuje zobaczyć forum VW Scirocco. Ostatnia wymiana silnika na tym forum z 17 września tego roku. 1.4 160 KM.

No i wcześniejsze tematy na tamtym forum

"1.4 TSI 160 - drugi silnik zawiódł !" oraz "1.4 TSI - umarł..."

Tylko trzeba się zalogować, żeby poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuje zobaczyć forum VW Scirocco. Ostatnia wymiana silnika na tym forum z 17 września tego

> roku. 1.4 160 KM.

> No i wcześniejsze tematy na tamtym forum

> "1.4 TSI 160 - drugi silnik zawiódł !" oraz "1.4 TSI - umarł..."

> Tylko trzeba się zalogować, żeby poczytać.

Łomatko! Następny! pad.gif

Zapytałem konkretnie Mariana, czy zna osobiście przypadek wymiany motoru tsi w VW - czy tak trudno przeczytac ze zrozumieniem? blush.gif

Nie pytałem o forum scirocco, nie pytałem o skodę, nie pytałem o seata, nie pytałem o krążącą w necie opinię. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak można było o tym nie słyszeć u mnie w służbowej Jettcie strzelił rozrząd przy lekko ponad

> 95kkm przebiegu. VW się wypiął ( w sumie słusznie) bo auto nie było na przeglądzie

> gwarancyjnym przy 90kkm przebiegu. Koszt naprawy silnika to były okolice 13kzł.

I nie było żadnych objawów przed tym zdarzeniem sugerujących , że jest coś nie tak z rozrządem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze raz, powoli - znasz przypadek wymiany silnika tsi w VW?

osobiscie znam jeden przypadek napraw TSI w VW

glosny rozrzad w golf 1.4 122KM DSG (skonczylo sie na wymianie samego rozrzadu w ramach gwaranji ASO)

ale jesli juz chcesz sie bawic w statystyki to osobiscie znam mniejsza ilosc osob posiadajacych tsi w VW/AUD/SKODA/SEAT niz wlascicieli SUBARU diesel i 2.5T

a mimo to ze w necie duzo slyszy sie o problemach subaru z dieslami i 2.5t to osobiscie nie znam takiego przypadku

wiec do czego pijesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczył check engine i przy odpalaniu rzęziło.. Ja tym autem nie jeżdżę więc więcej nic nie wiem ok.gif u nas problem jest taki że mamy swoich mechaników i do ASO jeździmy już w sytuacjach podbramkowych. Nasi wymieniali "czujnik rozrządu" (bo taki check wychodził po podpięciu do kompa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyskoczył check engine i przy odpalaniu rzęziło.. Ja tym autem nie jeżdżę więc więcej nic nie wiem

> u nas problem jest taki że mamy swoich mechaników i do ASO jeździmy już w sytuacjach

> podbramkowych. Nasi wymieniali "czujnik rozrządu" (bo taki check wychodził po podpięciu do

> kompa).

I po tej wymianie doszło do zerwania się łańcucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> osobiscie znam jeden przypadek napraw TSI w VW

> glosny rozrzad w golf 1.4 122KM DSG (skonczylo sie na wymianie samego rozrzadu w ramach gwaranji

> ASO)

> ale jesli juz chcesz sie bawic w statystyki to osobiscie znam mniejsza ilosc osob posiadajacych tsi

> w VW/AUD/SKODA/SEAT niz wlascicieli SUBARU diesel i 2.5T

> a mimo to ze w necie duzo slyszy sie o problemach subaru z dieslami i 2.5t to osobiscie nie znam

> takiego przypadku

> wiec do czego pijesz?

W pracy nie piję. ok.gif

Napisałeś:

Quote:

tak w Kia gwarancja jest lipa ale malo kto wymienial na niej silnik

a w VW... ?


Więc zapytałem, ile znasz tych wymienionych silników. Ot, co. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto dalej jeździło z checkem (panowie stwierdzili że nie mają kompa żeby błąd skasować) i po

> jakimś czasie rozrząd w trasie strzelił.

Takiej też odpowiedzi się spodziewałem hehe.gif I to jest wyłączna wina VW? zlosnik.gif Analogicznie: widzą, że w kole powietrza nie ma dalej jeździcie bez powietrza i czekacie aż felga się rozwali, a następnie psioczycie na producenta felgi , że dał ciała z jakością? zlosnik.gif Co nie zmienia faktu, że łańcuch powinien być wytrzymały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto dalej jeździło z checkem (panowie stwierdzili że nie mają kompa żeby błąd skasować)

Panowie pokryli z własnej kieszeni różnicę pomiędzy kosztem wymiany rozrządu a tymi 13 kpln ? Bo z tego co piszesz to oni się nadają na mechaników jak ja na supermodelkę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto dalej jeździło z checkem (panowie stwierdzili że nie mają kompa żeby błąd skasować) i po

> jakimś czasie rozrząd w trasie strzelił.

W zasadzie na własne życzenie problem ok.gif

Wystarczyło zapytać googla...

Inną sprawą jest, że powinno się kręcić do miliona bez kłopotu ale te czasy minęły zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> JTD i T-Jety nie padają.

Dajcie już sobie spokoj. Samochod dziś kupuje się na przebieg 100-150 tys i tyle. Potem to można na zlom/smietnik wywalić.

Nie ma i nie będzie czasów z przebiegami milion itp.

Tak jak z pralka - nie ma i nie będzie już długowiecznych chodzących po 20 lat. Jak się dziś popsuje to się na smietnik wywala....bo naprawa nieoplacalna.

To samo z autami a my na sile chcemy ze złomu zrobić nowke niesmigana zamiast kupic cos na co nas stać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dajcie już sobie spokoj. Samochod dziś kupuje się na przebieg 100-150 tys i tyle. Potem to można na

> zlom/smietnik wywalić.

> Nie ma i nie będzie czasów z przebiegami milion itp.

> Tak jak z pralka - nie ma i nie będzie już długowiecznych chodzących po 20 lat. Jak się dziś

> popsuje to się na smietnik wywala....bo naprawa nieoplacalna.

> To samo z autami a my na sile chcemy ze złomu zrobić nowke niesmigana zamiast kupic cos na co nas

> stać...

co do aut zgadzam się, jednak co do pralek nie masz racji, kupuje się Miele i jest spokój old.gif

brat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dajcie już sobie spokoj. Samochod dziś kupuje się na przebieg

tak czytam tego posta i mam wrażenie, że jakby to był temat o fiacie, renault czy innym Francuzie to wszyscy by się nabijali, że silnik to część eksploatacyjna hehe.gif

a tu wychodzi, że to właśnie w VW jest to część eksploatacyjna 270751858-jezyk.gificon_eek.gif

a wracając do tematu to mam wrażenie, że czasy i technika poszły do przodu, ale jakość do tyłu...teraz, żeby kupić auto to trzeba z miesiąc czytać fora, żeby wiedzieć jakiego silnika unikać sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak czytam tego posta i mam wrażenie, że jakby to był temat o fiacie, renault czy innym Francuzie

> to wszyscy by się nabijali, że silnik to część eksploatacyjna

> a tu wychodzi, że to właśnie w VW jest to część eksploatacyjna

Ekhm, nieśmiało zwrócę tylko uwagę, że po moim pytaniu o wymiany motorów tsi w VW odezwał się tylko jeden user z rozwalonym (IMO na własne życzenie) rozrządem, a o wymianach cisza... spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.