Skocz do zawartości

2015 Mercedes C


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

> jeeezu patrząc na te foto to się zastanawiam czy to 1wsze wnętrze nie jest jednak lepsze. Ta

> E-klasa jest masakrycznie niespójna stylistycznie... beż, drewno, aluminiowe dodatki w

> przypadkowych miejscach, białe zegary i ten bunkier z LCD

No z tych dwóch C wygląda nowocześniej (może zbyt młodzieżowo, fakt, ale fajnie), natomiast E wygląda jak Hyundai sprzed 5 lat lub Mercedes sprzed 15 (i nie jest to komplement).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No z tych dwóch C wygląda nowocześniej (może zbyt młodzieżowo, fakt, ale fajnie), natomiast E

> wygląda jak Hyundai sprzed 5 lat lub Mercedes sprzed 15 (i nie jest to komplement).

lub jak współczesne bmw 5. taki trend teraz.

całe szczęście, że w tym segmencie można sobie powybierać kolorów i bardziej stonować to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lub jak współczesne bmw 5. taki trend teraz.

> całe szczęście, że w tym segmencie można sobie powybierać kolorów i bardziej stonować to wszystko.

Fakt, można, ale nadal wyglada to hmmm... ubogo. Miało być klasycznie, a wyszło ubogo. C prezentuje się o wiele lepiej, IMHO ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt, można, ale nadal wyglada to hmmm... ubogo. Miało być klasycznie, a wyszło ubogo. C prezentuje

> się o wiele lepiej, IMHO

może wyglądać nie wygląda "ubogo".... nie widać tego na fotach, ale akurat 5er... w dotyku jest "ubogie" i to jest największa siara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może wyglądać nie wygląda "ubogo".... nie widać tego na fotach, ale akurat 5er... w dotyku jest

> "ubogie" i to jest największa siara.

Dlatego coraz częściej powstaje uzasadnione pytanie - co jest takiego "premium" w 5 czy w C/E, żeby płacić 2-3 razy tyle, ile w przypadku budżetowej konkurencji? "Wypasiony" Hyundai nie jest gorszy od C/E/5, a kosztuje mniej. IMHO marki premium mają problem, poważny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepsze plastiki? Bez jaj, mnie miękkość plastików nie podnieca.

Ilość plastików, dobór kolorów i podświetlenia, wydobywające się dźwięki podczas jazdy, db w samochodzie przy prędkościach autostradowych oraz złap za klamkę i otwórz drzwi w przytoczonym powyżej hyundaiu...

p.s o najważniejszym zapomniałem "prowadzenie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ilość plastików, dobór kolorów i podświetlenia,

Dla mnie mało istotne.

> wydobywające się dźwięki podczas jazdy, db w

> samochodzie przy prędkościach autostradowych

To owszem, ale dużej różnicy nie ma.

> oraz złap za klamkę i otwórz drzwi w przytoczonym

> powyżej hyundaiu...

A co, nie otworzy się? icon_eek.gif Czy nie podoba ci się dźwięk i z tego powodu zapłacisz 2x tyle za Audi? icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla mnie mało istotne.

ok, kwestia gustu ok.gif

> To owszem, ale dużej różnicy nie ma.

zapomniałem o najważniejszym: prowadzenie, o quattro i s tronic nie wspomnę

> A co, nie otworzy się? Czy nie podoba ci się dźwięk i z tego powodu zapłacisz 2x tyle za Audi?

z czego twoim zdaniem powinna być wykonana klamka wewnętrzna w samochodzie za 200koła? zlosnik.gif

I cały czas nie mogę zrozumieć jak to jest, że samochód który waży 1840 kg i ma moc 197KM(436 Nm) przyspiesza od 0-100km/h w 10.1s, natomiast samochód który waży 1895kg i ma moc 177KM (350Nm) potrafi to samo w 9.0s hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomniałem o najważniejszym: prowadzenie, o quattro i s tronic nie wspomnę

To tak, to się zgadza ok.gif Ale nie każde Audi ma quattro, natomiast każde jest droższe od porównywalnego Hyundaia wink.gif

> z czego twoim zdaniem powinna być wykonana klamka wewnętrzna w samochodzie za 200koła?

Obojętne mi to jest.

> I cały czas nie mogę zrozumieć jak to jest, że samochód który waży 1840 kg i ma moc 197KM(436 Nm)

> przyspiesza od 0-100km/h w 10.1s, natomiast samochód który waży 1895kg i ma moc 177KM (350Nm)

> potrafi to samo w 9.0s

Cuda papierowe grinser006.gif Niemcy są znani z zawyżania osiągów na papierze, BMW z tego powodu musiało się kiedyś gęsto tłumaczyć. Testy praktyczne mogą pokazać coś zupełnie innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To tak, to się zgadza Ale nie każde Audi ma quattro, natomiast każde jest droższe od

> porównywalnego Hyundaia

porównanie 2-ch samochodów za 200kzł.

> Obojętne mi to jest.

a dla mnie jest istotne, bo akurat klamki używa się częściej niż np. dotyka "kokpitu" czy podszybia. Ja byłem w szoku jak otwierałem drzwi.

> Cuda papierowe Niemcy są znani z zawyżania osiągów na papierze, BMW z tego powodu musiało się

> kiedyś gęsto tłumaczyć. Testy praktyczne mogą pokazać coś zupełnie innego.

to nie cuda, uwierz że różnicę czuć podczas jazdy, audi zmienia biegi płynniej i o wiele szybciej

edit: bezapelacyjnie zgadzam się co do jednego... hyundai zrobił piękny samochód. Z zewnątrz robi o wiele większe wrażenie niż audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> porównanie 2-ch samochodów za 200kzł.

Zróbmy inne warunki - bierzemy klasę D, średnią wersję wyposażenia i wtedy porównujemy ceny. I Audi, oferując praktycznie to samo co koreański/japoński/niemiecki samochód klasy budżetowej będzie dużo droższe. I moje pytanie brzmi - dlaczego? Co tam takiego "premium" poza plastikami? OK - "wypasiony" Mercedes E bije konkurencję nie tylko tanią, ale i premium, ale tańsze wersje tych samochodów... Za co tyle płacić?

> a dla mnie jest istotne, bo akurat klamki używa się częściej niż np. dotyka "kokpitu" czy

> podszybia. Ja byłem w szoku jak otwierałem drzwi.

Aż muszę zobaczyć, co takiego strasznego oni tam zamontowali zamiast klamki icon_eek.gif Jakoś nigdy nie zwracałem uwagi na klamkę w żadnym aucie chyba.

> to nie cuda, uwierz że różnicę czuć podczas jazdy, audi zmienia biegi płynniej i o wiele szybciej

A jednak trzeba to sprawdzić, a nie wierzyć instrukcjom, zwłaszcza że Niemcy potrafią w nich kłamać, co zostało udowodnione swego czasu.

> edit: bezapelacyjnie zgadzam się co do jednego... hyundai zrobił piękny samochód. Z zewnątrz robi o

> wiele większe wrażenie niż audi.

Kwestia subiektywna. Ale wygląda na pewno "młodziej".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zróbmy inne warunki - bierzemy klasę D, średnią wersję wyposażenia i wtedy porównujemy ceny. I

> Audi, oferując praktycznie to samo co koreański/japoński/niemiecki samochód klasy budżetowej

> będzie dużo droższe. I moje pytanie brzmi - dlaczego? Co tam takiego "premium" poza

> plastikami? OK - "wypasiony" Mercedes E bije konkurencję nie tylko tanią, ale i premium, ale

> tańsze wersje tych samochodów... Za co tyle płacić?

może to jest sedno sprawy, że np. do 140kzł korzystniejszy jest zakup wypasionego passata, insignie, mondeo, pomiędzy 140 a 150 kzł jest granica wyboru, a od 151 lepiej kalkuluje się a4, seria 3 albo c klasa? (bo niepremium nie moze juz konkurowac np. ze wzgledu na wyposażenie) hmm.gif

> Aż muszę zobaczyć, co takiego strasznego oni tam zamontowali zamiast klamki Jakoś nigdy nie

> zwracałem uwagi na klamkę w żadnym aucie chyba.

zobacz ok.gificon_eek.gif

> A jednak trzeba to sprawdzić, a nie wierzyć instrukcjom, zwłaszcza że Niemcy potrafią w nich

> kłamać, co zostało udowodnione swego czasu.

w tym przypadku to "czuć"

> Kwestia subiektywna. Ale wygląda na pewno "młodziej".

może się podobać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co w tym fajnego? To ma być klasa premium?

Fajne bo idealnie uporządkowane i przede wszystkim - bez bajerów - to dla mnie najważniejsze żeby nie było wyświetlaczy itd. ok.gif

A co do klasy premium - czy w tamtym okresie np. BMW miało lepsze wnętrza? imho ten sam poziom , czyli wysoki, ale nie wyższy niż MB ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne bo idealnie uporządkowane i przede wszystkim - bez bajerów - to dla mnie najważniejsze żeby

> nie było wyświetlaczy itd.

OK, kwestia gustu. Ale obiektywnie rzecz biorąc te dwa modele są najmniej udane na przestrzeni całej historii Mercedesa. Nawet materiały deski są dużo gorsze, niż wcześniej i później.

> A co do klasy premium - czy w tamtym okresie np. BMW miało lepsze wnętrza? imho ten sam poziom ,

> czyli wysoki, ale nie wyższy niż MB

BMW miało lepsze wnętrza, niewątpliwie. Ale generalnie okres mniej więcej piętnaście lat temu to czarna dziura w historii motoryzacji, znaczny spadek jakości, pomysłów, wykonania. Wcześniej było lepiej, później też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 15?

nie smiej sie. to byla swiadoma decyzja mercedesa. aby auto w pełni wykorzystywało potencjał premium, nie mogły tym jezdzic masy po latach - to ulegało biodegradacji zanim masy miały szansę smile.gif

> Dodaj 10 i będzie ok

ech... gang tego v8 2 razy fajniejszy niz mojego w bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to?

IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie przystoi facepalm%5B1%5D.gif Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie

> przystoi Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design

> bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką.

Morze szarego plastiku nigdy nie będzie klasyką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie

> przystoi Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design

> bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką.

To wnętrze samochodu z 1995 roku. U nas królowały wtedy polonezy, maluchy i

stare kapcie z zachodu z początku lat 80. Zejdźmy na ziemię i odnieśmy się do czasów sprzed 18 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wnętrze samochodu z 1995 roku. U nas królowały wtedy polonezy, maluchy i

> stare kapcie z zachodu z początku lat 80. Zejdźmy na ziemię i odnieśmy się do czasów sprzed 18 lat.

Japońska konkurencja spod literki L miała takie wnętrze wtedy:

Lexus_LS400_cabin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BMW z tamtych czasów też wyglądało jak marzenie inżyniera:

> (850i)

I jak wyszlo to juz bylo uznane za przezytek.

Waldemar. Jezdzilem 10 lat W210 w 290 TD. Auto b. fajne, ekonomiczne tyle, ze faktycznie juz nie ta jakosc gdy porowna sie go z W 124.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Waldemar. Jezdzilem 10 lat W210 w 290 TD. Auto b. fajne, ekonomiczne tyle, ze faktycznie juz nie ta

> jakosc gdy porowna sie go z W 124.

Zgadzam się. Nie tylko jakość (zarówno techniczna, jak i wykonania), ale i różnica w stosunku do konkurencji - mocny regres. Teraz Mercedes odrabia ok.gif A wtedy totalnie poległ w walce z BMW i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może to jest sedno sprawy, że np. do 140kzł korzystniejszy jest zakup wypasionego passata,

> insignie, mondeo, pomiędzy 140 a 150 kzł jest granica wyboru, a od 151 lepiej kalkuluje się

> a4, seria 3 albo c klasa? (bo niepremium nie moze juz konkurowac np. ze wzgledu na

> wyposażenie)

no ale te co wymieniłeś to nie segment insigni, mondeo tylko auta mniejsze (takie kompakty z kufrem) smile.gif czyli płacisz jednak za mniejsze auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale te co wymieniłeś to nie segment insigni, mondeo tylko auta mniejsze (takie kompakty z

> kufrem) czyli płacisz jednak za mniejsze auto...

Kompakty z kufrem to A3 / CLA / Seria 1 & 2. To raczej Insignia jest wyrośnięta jak na klasę średnią wyższą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.