marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > jeeezu patrząc na te foto to się zastanawiam czy to 1wsze wnętrze nie jest jednak lepsze. Ta > E-klasa jest masakrycznie niespójna stylistycznie... beż, drewno, aluminiowe dodatki w > przypadkowych miejscach, białe zegary i ten bunkier z LCD To ja jednak wole wnętrze E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > jeeezu patrząc na te foto to się zastanawiam czy to 1wsze wnętrze nie jest jednak lepsze. Ta > E-klasa jest masakrycznie niespójna stylistycznie... beż, drewno, aluminiowe dodatki w > przypadkowych miejscach, białe zegary i ten bunkier z LCD No z tych dwóch C wygląda nowocześniej (może zbyt młodzieżowo, fakt, ale fajnie), natomiast E wygląda jak Hyundai sprzed 5 lat lub Mercedes sprzed 15 (i nie jest to komplement). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > No z tych dwóch C wygląda nowocześniej (może zbyt młodzieżowo, fakt, ale fajnie), natomiast E > wygląda jak Hyundai sprzed 5 lat lub Mercedes sprzed 15 (i nie jest to komplement). lub jak współczesne bmw 5. taki trend teraz. całe szczęście, że w tym segmencie można sobie powybierać kolorów i bardziej stonować to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > lub jak współczesne bmw 5. taki trend teraz. > całe szczęście, że w tym segmencie można sobie powybierać kolorów i bardziej stonować to wszystko. Fakt, można, ale nadal wyglada to hmmm... ubogo. Miało być klasycznie, a wyszło ubogo. C prezentuje się o wiele lepiej, IMHO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Fakt, można, ale nadal wyglada to hmmm... ubogo. Miało być klasycznie, a wyszło ubogo. C prezentuje > się o wiele lepiej, IMHO może wyglądać nie wygląda "ubogo".... nie widać tego na fotach, ale akurat 5er... w dotyku jest "ubogie" i to jest największa siara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > może wyglądać nie wygląda "ubogo".... nie widać tego na fotach, ale akurat 5er... w dotyku jest > "ubogie" i to jest największa siara. Dlatego coraz częściej powstaje uzasadnione pytanie - co jest takiego "premium" w 5 czy w C/E, żeby płacić 2-3 razy tyle, ile w przypadku budżetowej konkurencji? "Wypasiony" Hyundai nie jest gorszy od C/E/5, a kosztuje mniej. IMHO marki premium mają problem, poważny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 "Wypasiony" Hyundai nie jest > gorszy od C/E/5, a kosztuje mniej. IMHO marki premium mają problem, poważny problem. Wsiądź do nowego Santa Fe (za 200kzł) a później do Q5 w podobnej cenie a zrozumiesz różnicę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > "Wypasiony" Hyundai nie jest > Wsiądź do nowego Santa Fe (za 200kzł) a później do Q5 w podobnej cenie a zrozumiesz różnicę... Lepsze plastiki? Bez jaj, mnie miękkość plastików nie podnieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Lepsze plastiki? Bez jaj, mnie miękkość plastików nie podnieca. To co by miało Cię podniecać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Lepsze plastiki? Bez jaj, mnie miękkość plastików nie podnieca. Ilość plastików, dobór kolorów i podświetlenia, wydobywające się dźwięki podczas jazdy, db w samochodzie przy prędkościach autostradowych oraz złap za klamkę i otwórz drzwi w przytoczonym powyżej hyundaiu... p.s o najważniejszym zapomniałem "prowadzenie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > To co by miało Cię podniecać? Technika - osiągi, prowadzenie, niezawodność. Tutaj przepaści (jaka powinna być między autami budżetowym a premium), niestety, nie ma. Jeżeli chodzi o niezawodność, to budżetowe marki nawet są lepsze, niż premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Ilość plastików, dobór kolorów i podświetlenia, Dla mnie mało istotne. > wydobywające się dźwięki podczas jazdy, db w > samochodzie przy prędkościach autostradowych To owszem, ale dużej różnicy nie ma. > oraz złap za klamkę i otwórz drzwi w przytoczonym > powyżej hyundaiu... A co, nie otworzy się? Czy nie podoba ci się dźwięk i z tego powodu zapłacisz 2x tyle za Audi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Dla mnie mało istotne. ok, kwestia gustu > To owszem, ale dużej różnicy nie ma. zapomniałem o najważniejszym: prowadzenie, o quattro i s tronic nie wspomnę > A co, nie otworzy się? Czy nie podoba ci się dźwięk i z tego powodu zapłacisz 2x tyle za Audi? z czego twoim zdaniem powinna być wykonana klamka wewnętrzna w samochodzie za 200koła? I cały czas nie mogę zrozumieć jak to jest, że samochód który waży 1840 kg i ma moc 197KM(436 Nm) przyspiesza od 0-100km/h w 10.1s, natomiast samochód który waży 1895kg i ma moc 177KM (350Nm) potrafi to samo w 9.0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > zapomniałem o najważniejszym: prowadzenie, o quattro i s tronic nie wspomnę To tak, to się zgadza Ale nie każde Audi ma quattro, natomiast każde jest droższe od porównywalnego Hyundaia > z czego twoim zdaniem powinna być wykonana klamka wewnętrzna w samochodzie za 200koła? Obojętne mi to jest. > I cały czas nie mogę zrozumieć jak to jest, że samochód który waży 1840 kg i ma moc 197KM(436 Nm) > przyspiesza od 0-100km/h w 10.1s, natomiast samochód który waży 1895kg i ma moc 177KM (350Nm) > potrafi to samo w 9.0s Cuda papierowe Niemcy są znani z zawyżania osiągów na papierze, BMW z tego powodu musiało się kiedyś gęsto tłumaczyć. Testy praktyczne mogą pokazać coś zupełnie innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > To tak, to się zgadza Ale nie każde Audi ma quattro, natomiast każde jest droższe od > porównywalnego Hyundaia porównanie 2-ch samochodów za 200kzł. > Obojętne mi to jest. a dla mnie jest istotne, bo akurat klamki używa się częściej niż np. dotyka "kokpitu" czy podszybia. Ja byłem w szoku jak otwierałem drzwi. > Cuda papierowe Niemcy są znani z zawyżania osiągów na papierze, BMW z tego powodu musiało się > kiedyś gęsto tłumaczyć. Testy praktyczne mogą pokazać coś zupełnie innego. to nie cuda, uwierz że różnicę czuć podczas jazdy, audi zmienia biegi płynniej i o wiele szybciej edit: bezapelacyjnie zgadzam się co do jednego... hyundai zrobił piękny samochód. Z zewnątrz robi o wiele większe wrażenie niż audi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > porównanie 2-ch samochodów za 200kzł. Zróbmy inne warunki - bierzemy klasę D, średnią wersję wyposażenia i wtedy porównujemy ceny. I Audi, oferując praktycznie to samo co koreański/japoński/niemiecki samochód klasy budżetowej będzie dużo droższe. I moje pytanie brzmi - dlaczego? Co tam takiego "premium" poza plastikami? OK - "wypasiony" Mercedes E bije konkurencję nie tylko tanią, ale i premium, ale tańsze wersje tych samochodów... Za co tyle płacić? > a dla mnie jest istotne, bo akurat klamki używa się częściej niż np. dotyka "kokpitu" czy > podszybia. Ja byłem w szoku jak otwierałem drzwi. Aż muszę zobaczyć, co takiego strasznego oni tam zamontowali zamiast klamki Jakoś nigdy nie zwracałem uwagi na klamkę w żadnym aucie chyba. > to nie cuda, uwierz że różnicę czuć podczas jazdy, audi zmienia biegi płynniej i o wiele szybciej A jednak trzeba to sprawdzić, a nie wierzyć instrukcjom, zwłaszcza że Niemcy potrafią w nich kłamać, co zostało udowodnione swego czasu. > edit: bezapelacyjnie zgadzam się co do jednego... hyundai zrobił piękny samochód. Z zewnątrz robi o > wiele większe wrażenie niż audi. Kwestia subiektywna. Ale wygląda na pewno "młodziej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Mercedes sprzed 15 (i nie jest to komplement). 15 lat temu Mercedesy miały wnętrza idealne zewnątrz zresztą tez wygladaly idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > 15 lat temu Mercedesy miały wnętrza idealne zewnątrz zresztą tez wygladaly idealnie Nie. 30/40 lat temu tak. 15 lat temu był najgorszy okres w historii Mercedesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Nie. 30/40 lat temu tak. 15 lat temu był najgorszy okres w historii Mercedesa. W jakim sensie najgorszy? Jeśli mowa o stylistyce to według mnie bardzo dobry okres. Najgorszy jest obecnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Nie. 30/40 lat temu tak. 15 lat temu był najgorszy okres w historii Mercedesa. W210/W202, coś w tym jest - aczkolwiek nie we wnętrzu jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > W210/W202, coś w tym jest - aczkolwiek nie we wnętrzu jest problem Wymieniles dwa modele które bardzo mi się podobają (zaraz po W124) z zewnątrz, bo ze w srodku sa idealne to oczywiste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > W210/W202, coś w tym jest - aczkolwiek nie we wnętrzu jest problem Wnętrze też mocno takie se, w każdym razie duży regres w stosunku do poprzednich i następnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Zróbmy inne warunki - bierzemy klasę D, średnią wersję wyposażenia i wtedy porównujemy ceny. I > Audi, oferując praktycznie to samo co koreański/japoński/niemiecki samochód klasy budżetowej > będzie dużo droższe. I moje pytanie brzmi - dlaczego? Co tam takiego "premium" poza > plastikami? OK - "wypasiony" Mercedes E bije konkurencję nie tylko tanią, ale i premium, ale > tańsze wersje tych samochodów... Za co tyle płacić? może to jest sedno sprawy, że np. do 140kzł korzystniejszy jest zakup wypasionego passata, insignie, mondeo, pomiędzy 140 a 150 kzł jest granica wyboru, a od 151 lepiej kalkuluje się a4, seria 3 albo c klasa? (bo niepremium nie moze juz konkurowac np. ze wzgledu na wyposażenie) > Aż muszę zobaczyć, co takiego strasznego oni tam zamontowali zamiast klamki Jakoś nigdy nie > zwracałem uwagi na klamkę w żadnym aucie chyba. zobacz > A jednak trzeba to sprawdzić, a nie wierzyć instrukcjom, zwłaszcza że Niemcy potrafią w nich > kłamać, co zostało udowodnione swego czasu. w tym przypadku to "czuć" > Kwestia subiektywna. Ale wygląda na pewno "młodziej". może się podobać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Wymieniles dwa modele które bardzo mi się podobają (zaraz po W124) z zewnątrz, bo ze w srodku sa > idealne to oczywiste Co w tym fajnego? To ma być klasa premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Co w tym fajnego? To ma być klasa premium? Fajne bo idealnie uporządkowane i przede wszystkim - bez bajerów - to dla mnie najważniejsze żeby nie było wyświetlaczy itd. A co do klasy premium - czy w tamtym okresie np. BMW miało lepsze wnętrza? imho ten sam poziom , czyli wysoki, ale nie wyższy niż MB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Fajne bo idealnie uporządkowane i przede wszystkim - bez bajerów - to dla mnie najważniejsze żeby > nie było wyświetlaczy itd. OK, kwestia gustu. Ale obiektywnie rzecz biorąc te dwa modele są najmniej udane na przestrzeni całej historii Mercedesa. Nawet materiały deski są dużo gorsze, niż wcześniej i później. > A co do klasy premium - czy w tamtym okresie np. BMW miało lepsze wnętrza? imho ten sam poziom , > czyli wysoki, ale nie wyższy niż MB BMW miało lepsze wnętrza, niewątpliwie. Ale generalnie okres mniej więcej piętnaście lat temu to czarna dziura w historii motoryzacji, znaczny spadek jakości, pomysłów, wykonania. Wcześniej było lepiej, później też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > 15 lat temu Mercedesy miały wnętrza idealne zewnątrz zresztą tez wygladaly idealnie 15? Dodaj 10 i będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > 15? Tak, 15: > Dodaj 10 i będzie ok Tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Tak, 15: nieeeee, tylko nie to - wladmar ma tu sporo racji, W210 to tragiczny regres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > nieeeee, tylko nie to - wladmar ma tu sporo racji, W210 to tragiczny regres mnie się bardzo podoba, wole 210 niż 124 stylistycznie , ale ze względu na jakość jednak bym kupil tylko 124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > 15? nie smiej sie. to byla swiadoma decyzja mercedesa. aby auto w pełni wykorzystywało potencjał premium, nie mogły tym jezdzic masy po latach - to ulegało biodegradacji zanim masy miały szansę > Dodaj 10 i będzie ok ech... gang tego v8 2 razy fajniejszy niz mojego w bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > nie smiej sie. to byla swiadoma decyzja mercedesa. aby auto w pełni wykorzystywało potencjał > premium, nie mogły tym jezdzic masy po latach - to ulegało biodegradacji zanim masy miały > szansę To jest słuszna koncepcja. > ech... gang tego v8 2 razy fajniejszy niz mojego w bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Na tych 2 zdjęciach świetnie widać do jakich klientów kierowana jest C i E klasa. To prawda, E mi sie podoba, C juz nie za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Co w tym fajnego? To ma być klasa premium? A to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > To prawda, E mi sie podoba, C juz nie za bardzo. To tak jak mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > A to? IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie przystoi Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie > przystoi Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design > bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką. Morze szarego plastiku nigdy nie będzie klasyką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > IMHO wygląda to okropnie. Gdyby to była Kia, to stwierdziłbym, że ujdzie. Ale Mercedesowi nie > przystoi Wtedy, oczywiście, były inne czasy (choć znowu nie tak odległe), ale ten design > bardzo się postarzał, przy czym nie ma szans stac się klasyką. To wnętrze samochodu z 1995 roku. U nas królowały wtedy polonezy, maluchy i stare kapcie z zachodu z początku lat 80. Zejdźmy na ziemię i odnieśmy się do czasów sprzed 18 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > To wnętrze samochodu z 1995 roku. U nas królowały wtedy polonezy, maluchy i > stare kapcie z zachodu z początku lat 80. Zejdźmy na ziemię i odnieśmy się do czasów sprzed 18 lat. Japońska konkurencja spod literki L miała takie wnętrze wtedy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Japońska konkurencja spod literki L miała takie wnętrze wtedy: W tamtym czasie Lexus wzorował się właśnie na mercedesie. Tu masz na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > W tamtym czasie Lexus wzorował się właśnie na mercedesie. > Tu masz na czarno BMW z tamtych czasów też wyglądało jak marzenie inżyniera: (850i) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > To wnętrze samochodu z 1995 roku. U nas królowały wtedy polonezy, maluchy i > stare kapcie z zachodu z początku lat 80. Zejdźmy na ziemię i odnieśmy się do czasów sprzed 18 lat. A u nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > BMW z tamtych czasów też wyglądało jak marzenie inżyniera: > (850i) I jak wyszlo to juz bylo uznane za przezytek. Waldemar. Jezdzilem 10 lat W210 w 290 TD. Auto b. fajne, ekonomiczne tyle, ze faktycznie juz nie ta jakosc gdy porowna sie go z W 124. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Waldemar. Jezdzilem 10 lat W210 w 290 TD. Auto b. fajne, ekonomiczne tyle, ze faktycznie juz nie ta > jakosc gdy porowna sie go z W 124. Zgadzam się. Nie tylko jakość (zarówno techniczna, jak i wykonania), ale i różnica w stosunku do konkurencji - mocny regres. Teraz Mercedes odrabia A wtedy totalnie poległ w walce z BMW i nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2013 > Zgadzam się. Nie tylko jakość (zarówno techniczna, jak i wykonania), ale i różnica w stosunku do > konkurencji - mocny regres. Słynne hamulce bezprzewodowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > BMW z tamtych czasów też wyglądało jak marzenie inżyniera: > (850i) To wnętrze przy w210 to rzeczywiście porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > Słynne hamulce bezprzewodowe... Jakie? Chodzi Ci o SBC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > może to jest sedno sprawy, że np. do 140kzł korzystniejszy jest zakup wypasionego passata, > insignie, mondeo, pomiędzy 140 a 150 kzł jest granica wyboru, a od 151 lepiej kalkuluje się > a4, seria 3 albo c klasa? (bo niepremium nie moze juz konkurowac np. ze wzgledu na > wyposażenie) no ale te co wymieniłeś to nie segment insigni, mondeo tylko auta mniejsze (takie kompakty z kufrem) czyli płacisz jednak za mniejsze auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2013 > no ale te co wymieniłeś to nie segment insigni, mondeo tylko auta mniejsze (takie kompakty z > kufrem) czyli płacisz jednak za mniejsze auto... Kompakty z kufrem to A3 / CLA / Seria 1 & 2. To raczej Insignia jest wyrośnięta jak na klasę średnią wyższą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2013 To one dopiero będą się psuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.