karax Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Kilka sztuk: RAZ DWA TRZY CZTERY PIĘĆ SZEŚĆ opinie mile widziane: skrzynia, silnik, inne rzeczy czy z tych co wstawiłem coś się Wam rzuciło w oczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumun Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > CZTERY ... 2 drzwi ... 220 koni i skrzynia automat . Jezeli technicznie jest OK to się nie zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 interesować się 2.2 lub 3.2 bedzie lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > interesować się 2.2 lub 3.2 trwałe są ? > bedzie lpg? wszystko zależy ile będzie paliło pod moją nogą nie wykluczam gazowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > ... 2 drzwi ... 220 koni i skrzynia automat . Jezeli technicznie jest OK to się nie zastanawiać podejrzanie tani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > trwałe są ? dobre do gazu bo maja elektroniczny wtrysk paliwa - wystarczy tańsza instalacja sekwencyjna bo te starsze maja mechaniczny wtrysk paliwa, lpg 3 generacji - juz nie do znalezienia..., poza tym w wiekszych silnikach problem wystepuja problemy z ustawieniem wtrysku mechanicznego (instalacja 2 gen) - jak to mówili trzeba byc samotnym zegarmistrzem... tyle uzyskałem informacji od gazowników na temat w124. > wszystko zależy ile będzie paliło pod moją nogą > nie wykluczam gazowni 3.2 15 l minimum w miescie... wiesz ze tam jest system NIVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Spojrzałem tylko w jeden link, usmiałem się od razu i nie zaglądam już dalej. Wszystkie przebiegi z mniej, niż 6-cioma cyframi z 3ką na przodzie to komedia, więc nawet nie patrz na to. Realnie te auta mają po 500-600kkm każdy, tylko poświecono im mnóstwo roboczogodzin na detailing i odświeżenie. Nie wiem do jakiego celu wprawdzie chcesz kupić, może jako eksponat do garażu, to wtedy faktycznie byle tylko ładny był z zewnątrz. Jak do jazdy na codzień, to mocno bym plany zweryfikował, bo patrzysz na samochód, o którym legendy krążą ile kilometrów potrafi przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > Spojrzałem tylko w jeden link, usmiałem się od razu i nie zaglądam już dalej. > Wszystkie przebiegi z mniej, niż 6-cioma cyframi z 3ką na przodzie to komedia, więc nawet nie patrz > na to. nawet nie patrzę na to > Jak do jazdy na codzień, to mocno bym plany zweryfikował, bo patrzysz na samochód, o którym legendy > krążą ile kilometrów potrafi przejechać. do jazdy na codzień tyle, że ja nie każdego dnia jeżdżę więc powiedzmy do 15kkm rocznie max raczej sedan niż coupe i raczej automat niż manual jak spisują się automaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 > podejrzanie tani a może po prostu ktoś nie zna jego prawdziwej wartości i to po prostu okazja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2014 Ze zdjęć można wróżyć, w przypadku W124 to już w ogóle... 90% egzemplarzy może się pochwalić przepiękną korozją wewnętrzną, a z zewnątrz będzie bajka. Pojedź, wsiądź, przejedź się, obejrzyj... Przy W124 pierwsze co robię to otwieram i zamykam wszystkie drzwi i tylną klapę bagażnika, powinny chodzić lekko, nie haczyć, zamykać się delikatnie. Później na kolana i ściągasz zaślepki otworów do podnoszenia auta lewarkiem, jak tam jest zdrowa blacha, to w sumie już bym kupował Podłoga bagażnika, podłoga od wewnątrz - zdejmij dywanik, pod maską silnika mocowania amorków obejrzyj, ranty drzwi od wewnątrz, tylne błotniki zaraz nad oponą, przednie błotniki na dole w miejscu łączenia z progiem. Wnętrze - wszystko powinno działać, rzeczy w stylu elektryczne fotele są upierdliwe w naprawie, kiedyś cholernie drogi był panel klimatyzacji automatycznej (nie pokrętła, tylko przyciski w rzędzie), teraz już pewnie ogólnie dostępny. NIVO - fajna sprawa, nie bój się tego, używki sprawne ok 150-200 zł sztuka. Skrzynia - zdecydowanie automat lepszy, 4-biegowy ma mniejszą awaryjność - ale to zasłyszane, sam miałem 4-kę, mocno katowana była, silnik 2.3 benzyna - uczyłem się na tym aucie jazdy z automatem "mocnym" samochodem. Wtedy, w 1997 roku to jeszcze było mocne auto Nie zaszkodziło mu deptanie gazu, zmiany ręczne biegów, "zapomnienie" go na dwójce i jazda po górkach zakopiańskich ponad godzinę, wszystko przeżył Teraz jak kupowałem 190-tkę, trafiła się fajna z manualną 4-ką i trochę żałuję. Auto świetne, ale na weekendowe wyjazdy zbyt mnie drażni brak 5 biegu. Generalnie naciśnij każdy guzik, sprawdź każdą pierdołę wnętrza. Silniki - szukałbym auta od 1992 roku, silniki 2.0 136 KM, 2.2 150 KM, 2.8 193 KM, 3.2 220 KM. Jeździłem 2.2 i niczego mu już nie brakuje jeśli chodzi o osiągi, spalanie z automatem 10 litrów gazu trasa, 12-13 miasto. Stary W124 z silnikiem 2.3 136 KM i automatem palił średnio! 14-16 litrów benzyny. Pewnie kwestia wieku, głównie miałem pedał gazu w podłodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Ze zdjęć można wróżyć, w przypadku W124 to już w ogóle... plan jest taki, że obejrzę wstępnie ja posiłkując się między innymi radami z tego filmu: a dalej będzie porządny warsztat, który mi auto przetrzepie > 90% egzemplarzy może się pochwalić przepiękną korozją wewnętrzną, a z zewnątrz będzie bajka. > Pojedź, wsiądź, przejedź się, obejrzyj... > Przy W124 pierwsze co robię to otwieram i zamykam wszystkie drzwi i tylną klapę bagażnika, powinny > chodzić lekko, nie haczyć, zamykać się delikatnie. > Później na kolana i ściągasz zaślepki otworów do podnoszenia auta lewarkiem, jak tam jest zdrowa > blacha, to w sumie już bym kupował > Podłoga bagażnika, podłoga od wewnątrz - zdejmij dywanik, pod maską silnika mocowania amorków > obejrzyj, ranty drzwi od wewnątrz, tylne błotniki zaraz nad oponą, przednie błotniki na dole w > miejscu łączenia z progiem. > Wnętrze - wszystko powinno działać, rzeczy w stylu elektryczne fotele są upierdliwe w naprawie, > kiedyś cholernie drogi był panel klimatyzacji automatycznej (nie pokrętła, tylko przyciski w > rzędzie), teraz już pewnie ogólnie dostępny. > NIVO - fajna sprawa, nie bój się tego, używki sprawne ok 150-200 zł sztuka. > Skrzynia - zdecydowanie automat lepszy, 4-biegowy ma mniejszą awaryjność - ale to zasłyszane, sam > miałem 4-kę, mocno katowana była, silnik 2.3 benzyna - uczyłem się na tym aucie jazdy z > automatem "mocnym" samochodem. Wtedy, w 1997 roku to jeszcze było mocne auto Nie zaszkodziło > mu deptanie gazu, zmiany ręczne biegów, "zapomnienie" go na dwójce i jazda po górkach > zakopiańskich ponad godzinę, wszystko przeżył > Teraz jak kupowałem 190-tkę, trafiła się fajna z manualną 4-ką i trochę żałuję. Auto świetne, ale > na weekendowe wyjazdy zbyt mnie drażni brak 5 biegu. > Generalnie naciśnij każdy guzik, sprawdź każdą pierdołę wnętrza. > Silniki - szukałbym auta od 1992 roku, silniki 2.0 136 KM, 2.2 150 KM, 2.8 193 KM, 3.2 220 KM. usłyszałem, że po roku 1993 jakość mocno poszła w dół - prawda to? > Jeździłem 2.2 i niczego mu już nie brakuje jeśli chodzi o osiągi, spalanie z automatem 10 > litrów gazu trasa, 12-13 miasto. > Stary W124 z silnikiem 2.3 136 KM i automatem palił średnio! 14-16 litrów benzyny. Pewnie kwestia > wieku, głównie miałem pedał gazu w podłodze podobno W124 lepiej z dieslem brać, bo mimo, że i tak pewnie ma nakręcone 2-3x więcej niż na blacie to i tak jeszcze długo pojeździ ja teraz mam diesla i zastanawiam się, czy nie wolę jednak do benzyny wrócić przy okazji: co możesz powiedzieć o silniku 2,6 litra czy po numerze VIN da się zdekodować jakie wyposażenie powinien mieć egzemplarz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Kilka sztuk: Z nieukrywanym zaciekawieniem śledzę Twoje wątki zakupowe Od 4x4 przez nietuzinkowe sedany na W124 zapewne nie kończąc W przypadku W124 (zwłaszcza wersjach dwudrzwiowych) pamiętaj, że ten model w Niemczech zyskał już status cenionego youngtimera, więc to co handlarze ściągają z zachodu i -zarabiając po drodze- sprzedają za bezcen, to przeważnie auta wyrwane z rąk złomiarza. Poza tym - tak jak Ci pisali - szukaj 2.2/3.2, powinny być z końcówki produkcji (~1995r) kiedy model dostał oznaczenie E-klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Z nieukrywanym zaciekawieniem śledzę Twoje wątki zakupowe Od 4x4 przez nietuzinkowe sedany na > W124 zapewne nie kończąc hehe, nawet żona za mną nie nadąża stwierdzając: "ja już nie wiem co Ty chcesz więc kup se cokolwiek i daj mi spokój" rzeczywiście przekrój jest spory od XJ, poprzez subaryny różnej maści na e36 i w124 kończąc a z zakupami to miotam się tak, bo najczęściej jak sobie coś upatrzę w swoim budżecie, to co bym nie obejrzał to jest szrot i padlina wtedy się po prostu zniechęcam i szukam czegoś innego dlatego było już tyle opcji, choć niektóre można powiedzieć, że są nadal no ale tak jak pisałem, czekają na znalezienie odpowiedniej sztuki dlatego też nie pozbywam się VC na razie tutaj wiem co mam, a tak bym ją sprzedał i nie mając czym jeździć kupił byle co, bo wkurzało by mnie sępienie auta od żony lub teściowej > W przypadku W124 (zwłaszcza wersjach dwudrzwiowych) pamiętaj, że ten model w Niemczech zyskał już > status cenionego youngtimera, więc to co handlarze ściągają z zachodu i -zarabiając po drodze- > sprzedają za bezcen, to przeważnie auta wyrwane z rąk złomiarza. raczej 4d, nie musi być coupe > Poza tym - tak jak Ci pisali - szukaj 2.2/3.2, powinny być z końcówki produkcji (~1995r) kiedy > model dostał oznaczenie E-klasa. ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Poza tym - tak jak Ci pisali - szukaj 2.2/3.2, powinny być z końcówki produkcji (~1995r) kiedy > model dostał oznaczenie E-klasa. Jakiś czas temu mocno przyglądałem się sedanom W124 i z moich przymiarek wychodziło, że na w miarę sprawny i nie przerdzewiały egz. trzeba szykować kilkanaście tysięcy złotych. Reszta to co najmniej egzemplarze do naprawy (silniki, skrzynie, elektryka) lub do poważniejszego remontu (blacha). W zeszłym roku znajomy z klubu c.pl kupił sobie w124 kombi w full wypasie za 9.999zł, ale z dokładną wiedzą, co w nim trzeba ponaprawiać. Zrobił to i teraz cieszy się fajnym samochodem, ale pracy miał przy tym niemało. Z benzynowych silników wart zainteresowania jest jeszcze 2.8 mający circa 190KM i elektroniczny wtrysk. A E200 z 136KM będzie powolny, ale za to w miarę oszczędny. Pozdrawiam Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > hehe, nawet żona za mną nie nadąża stwierdzając: "ja już nie wiem co Ty chcesz więc kup se > cokolwiek i daj mi spokój" a takie? http://allegro.pl/bmw-e32-735i-108-tys-km-oryginal-klasyk-i3867003432.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jakiś czas temu mocno przyglądałem się sedanom W124 i z moich przymiarek wychodziło, że na w miarę > sprawny i nie przerdzewiały egz. trzeba szykować kilkanaście tysięcy złotych. bliżej 15 czy 19,99 k pln? > Reszta to co > najmniej egzemplarze do naprawy (silniki, skrzynie, elektryka) lub do poważniejszego remontu > (blacha). opłaca się brać zdrowo blacharskie auto z problemami z silnikiem do ewentualnej naprawy? w sensie mniej za auto, a więcej za doprowadzenie do stanu bardzo dobrego? > W zeszłym roku znajomy z klubu c.pl kupił sobie w124 kombi w full wypasie za > 9.999zł, ale z dokładną wiedzą, co w nim trzeba ponaprawiać. Zrobił to i teraz cieszy się > fajnym samochodem, ale pracy miał przy tym niemało. > Z benzynowych silników wart zainteresowania jest jeszcze 2.8 mający circa 190KM i elektroniczny > wtrysk. > A E200 z 136KM będzie powolny, ale za to w miarę oszczędny. > Pozdrawiam > Bartek aktualnie mam spalanie na poziomie 9,5 litra ropy na setkę w mieście spalanie porównywalne kosztowo (+/- 25%) będzie akceptowalne przy czym coś czuję, że do silnika noPb zakładałbym gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > raczej 4d, nie musi być coupe > ok I jeszcze jedno - W124 miał sporo elektryki, która po latach potrafi płatać figle. Kolega miał kiedyś wersję z "wszystko w prądzie". Któregoś dnia to "wszystko" przestało działać. Zadzwonił do specjalisty numer 1 - cena 6k zł, dwóch kolejnych - podobnie. Stwierdził, że naprawi samemu, zdjął fotele, wykładzinę, zobaczył ile jest kabli, sprzedał jak stała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > I jeszcze jedno - W124 miał sporo elektryki, która po latach potrafi płatać figle. > Kolega miał kiedyś wersję z "wszystko w prądzie". Któregoś dnia to "wszystko" przestało działać. > Zadzwonił do specjalisty numer 1 - cena 6k zł, dwóch kolejnych - podobnie. Stwierdził, że > naprawi samemu, zdjął fotele, wykładzinę, zobaczył ile jest kabli, sprzedał jak stała Eeee, bez przesady. W podstawowych wersjach z dieslem elektryki praktycznie nie ma. Zresztą ta elektryka jest dość prosta, problem polega tylko na tym że naprawa może być czasochłonna ze względu na ciężki dostęp do dokumentacji. Jeśli chodzi o dok to miałem kiedyś przypadek, że nawet schemat z ASO był niekompletny i trzeba było wszystko badać na piechotę - znalezienie usterki (pojawiała się mniej więcej raz w tyg i tylko w sprzyjających warunkach) zajęło mi 3 miesiące Inny przykład: przestał klientowi działać CZ na podczerwień. Wszyscy mu mówili, żeby zamontować akcesoryjną centralkę i będzie OK. Jednak on marudził że dodatkowy pilot, nieoryginalny itd. Znalezienie usterki i naprawa zajęły całe 2 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Z benzynowych silników wart zainteresowania jest jeszcze 2.8 mający circa 190KM i elektroniczny > wtrysk. polecam... miałem w kombi. złoty z brązowym skórzanym środkiem w automacie. z krakowa na autostradzie zegarowe 250km/h... biorę pod uwage przekłamanie ale dawał rade... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Jeździłem 2.2 i niczego mu już nie brakuje jeśli chodzi o osiągi, spalanie z automatem 10 > litrów gazu trasa, 12-13 miasto. 2.2 kombi z automatem palił mi 10 litrów benzyny w trasie i do 14 w mieście. Osiągi w sumie wystarczające. > Stary W124 z silnikiem 2.3 136 KM i automatem palił średnio! 14-16 litrów benzyny. Pewnie kwestia > wieku, głównie miałem pedał gazu w podłodze 123 z takim samym silnikiem palił od 11 w trasie do 16 w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > usłyszałem, że po roku 1993 jakość mocno poszła w dół - prawda to? Jeśli chodzi o odporność na korozję, to też tak słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Eeee, bez przesady. > W podstawowych wersjach z dieslem elektryki praktycznie nie ma. Dlatego piszę, żeby nie napalać się na full-wypas, bo może okazać się puszką pandory Z tego co pamiętam, we wspomnianej wersji, elektryczne były nawet podajniki do pasów i zagłówki a pod zdemontowaną wykładziną podłogi plątało się morze przewodów we wszystkich kolorach tęczy. Sam samochód jest prosty i natłukli go w trylionie egzemplarzy więc z naprawami poradzi sobie każdy kowal. Problem w tym, że spory odsetek egzemplarzy jest właśnie przez nich serwisowany. Poza tym -jak to w 20-letnim aucie- ma swoje kaprysy i trzeba mieć minimum wiedzy żeby od czasu do czasy zakasać rękawy i coś-tam nareperować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Sam samochód jest prosty i natłukli go w trylionie egzemplarzy więc z naprawami poradzi sobie każdy > kowal. Ma swoje specyficzne rozwiązania, diesel może faktycznie jest łatwiejszy w serwisowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Sam samochód jest prosty i natłukli go w trylionie egzemplarzy więc z naprawami poradzi sobie każdy > kowal. Problem w tym, że spory odsetek egzemplarzy jest właśnie przez nich serwisowany. I będzie coraz większy bo sporo dobrych warsztatów poza bieżącą obsługą nie naprawia już 124. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > I jeszcze jedno - W124 miał sporo elektryki, która po latach potrafi płatać figle. > Kolega miał kiedyś wersję z "wszystko w prądzie". Któregoś dnia to "wszystko" przestało działać. > Zadzwonił do specjalisty numer 1 - cena 6k zł, dwóch kolejnych - podobnie. Stwierdził, że > naprawi samemu, zdjął fotele, wykładzinę, zobaczył ile jest kabli, sprzedał jak stała po 93r jest gorsza izolacja na przewodach, pęka i się rozkłada.. zwarcia są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > plan jest taki, że obejrzę wstępnie ja posiłkując się między innymi radami z tego filmu: > a dalej będzie porządny warsztat, który mi auto przetrzepie > usłyszałem, że po roku 1993 jakość mocno poszła w dół - prawda to? > podobno W124 lepiej z dieslem brać, bo mimo, że i tak pewnie ma nakręcone 2-3x więcej niż na > blacie to i tak jeszcze długo pojeździ > ja teraz mam diesla i zastanawiam się, czy nie wolę jednak do benzyny wrócić > przy okazji: co możesz powiedzieć o silniku 2,6 litra > czy po numerze VIN da się zdekodować jakie wyposażenie powinien mieć egzemplarz? VIN wszystko Ci powie 021 - 1.design - skóra / 2.design - dekoracyjne obszycia / 3. opony całoroczne na rynek USA 022 - 1.design - skóra / 2.design - dekoracyjne obszycia 027 - immobilizer 030 - immobilizer elektroniczny FBS2 033 - cztery alufelgi + zapasowe koło na feldze stalowej 040 - wersja kanadyjska modelu C220 046 - akumulator bezobsługowy 047 - parktronic (W140) 048 - nowy wzór deski z poduszką powietrzną po stronie pasażera 050-059 - różne modyfikacje, bez wyszczególnienia 150 - kierownica po prawej stronie 162 - wtrysk progresywny (silnik M104) 165 - silnik ze specjalnym wyposażeniem 166 - silnik Volkswagena 169 - specjalne wyposażenie silnika dla wersji coupe/cabrio 170 - wydech z przodu auta (pojazdy specjalne) 171 - alternator 14V 80A 172 - podgrzewacz paliwa 173 - kontrolka niskiego stanu oleju (silnik 111.978) 174 - konserwacja 175 - mokry filtr powietrza ze wskaźnikiem obsługi 176 - silnik benzynowy dla modelu Sprinter 177 - kompresor klimy bez regulacji 178 - alternator 14V 150A 179 - silnik z obniżoną emisją spalin 180 - silnik spełniający normę Euro II 181 - silnik OM602 o mocy 75kW (102KM) przy 3400obr/min. 200 - płyn niezamarzający (od 01.02.1968 do 30.04.1973) 201 - instrukcja obsługi i książka serwisowa (od 01.01.1972 do 31.07.1982) 202 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, niemiecki 205 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, angielski 206 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, włoski 207 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, francuski 208 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, hiszpański 209 - instrukcja obsługi i książka serwisowa, portugalski 210 - wersja bez dachu typu hardtop 211 - układ blokady mechanizmu różnicowego (ASD) 212 - wspomaganie trakcji (electronic traction support - ETS) 213 - układ kierowniczy z adaptacją czułości w funkcji prędkości 214 - zawieszenie samopoziomujące (NIVO) z tyłu, z samoregulacją tłumienia (adaptive damping system - ADS) 215 - utwardzane sprężyny 216 - zawieszenie samopoziomujące (NIVO) na przedniej i tylnej osi, z samoregulacją tłumienia (ADS) 217 - system samoregulacji tłumienia z zawieszeniem samopoziomującym na tylnej osi 218 - przełożenie tylnego mostu (3.07) w wersji na Francję 219 - radar ostrzegający o możliwej kolizji 220 - system parktronic 221 - przedni lewy fotel regulowany elektrycznie 222 - przedni prawy fotel regulowany elektrycznie 223 - oparcie i zagłówki tylnej kanapy regulowane elektrycznie 224 - oddzielne siedzenia i zagłówki tylne regulowane elektrycznie 225 - proste oparcie tylnej kanapy 226 - podnóżki z tyłu 227 - podświetlana zapalniczka i popielniczka z tyłu 228 - dodatkowe ogrzewanie 229 - dodatkowe ogrzewanie z tyłu 230 - zdalne sterowanie dla dodatkowym ogrzewaniem 231 - pilot do otwierania bramy/garażu w przedniej krawędzi dachu 235 - opony Continental dla wersji taxi 236 - instalacja świateł do jazdy dziennej 237 - opony Uniroyal, wersja dla wypożyczalni Interrent 239 - Opony Michelin 240 - Termometr zewnętrzny 241 - przedni lewy fotel regulowany elektrycznie, z pamięcią 242 - przedni lewy fotel regulowany elektrycznie, z pamięcią 243 - sportowe siedzenia z przodu i z tyłu 244 - sportowe siedzenia z przodu 245 - komputer pokładowy 246 - lusterka z pamięcią ustawienia 247 - elektryczna regulacja fotela pasażera, dodatkowe sterowanie z tylnej kanapy 248 - tylna kanapa ze zintegrowanym fotelikiem dla dziecka 249 - wewnętrzne lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się 251 - radio MB exquisit, dla USA 253 - radio MB exquisit, dla Japonii 256 - tylna oś z układem ASD 257 - radio HI-line 259 - radio premium, z systemem głośników BOSE 260 - bez znaczka modelu na pokrywie bagażnika 261 - bez znaczka V12 262 - bez systemu Parktronic, dla USA 265 - bez emblematu elegance/sport/esprit/classic 269 - znaczek 600 SE/SEL/SEC na schowku przed pasażerem 270 - antena na tylnym błotniku do telefonu D-network 272 - instalacja pod telefon D-network 273 - instalacja pod telefon D-network w wersji ręczniej 274 - telefon Mercedes-Benz D-network 275 - pamieci ustawień fotela kierowcy, kolumny kierowniczej i lusterek 280 - skórzane wykończenie kierownicy i lewarka skrzyni biegów 281 - sportowa kierownica i lewarek wykończony skórą 282 - torba na narty 283 - tylny spoiler 284 - drewniana gałka lewarka skrzyni biegów 285 - plisowane kieszenie z tyłu oparć przednich 286 - kieszenie siatkowe z tyłu oparć przednich 287 - tunel do przewozu nart wewnątrz auta 288 - profilowane oparcia tylnej kanapy, niezależne 289 - drewniano-skórzane wykończenie kierownicy i lewarka skrzyni biegów 291 - dwie poduszki powietrzne z przodu 292 - boczne poduszki z przodu, kierowca i pasażer 293 - boczne poduszki z tyłu, obie strony 295 - zasłonki na szybach tylnych drzwi 296 - elektryczne zasłonki na szybach tylnych 298 - składany stolik w oparciu prawego fotela 300 - schowek w przednim panelu 301 - wykończony drewnem schowek z tyłu 302 - składany podłokietnik z tyłu z wnęką na drobiazgi 303 - składany podłokietnik z przodu z wnęką na drobiazgi 304 - bez popielniczki z przodu 305 - filtr przeciwpyłkowy 306 - filtr z węglem aktywowanym 307 - chłodziarka w bagażniku 308 - chłodziarka na środku oparcia tylnej kanapy 309 - uchwyt na kubek 310 - antena z przełącznikiem/splitterem na telefon D-network na tylnym błotniku 313 - telefon Mercedes-Benz D-network, ręczny 314 - telefon Mercedes-Benz D-network 315 - karta telefoniczna D2 Debitel 316 - zintegrowany telefon D-Network 323 - instalacja pod telefon D-network 325 - telefon Mercedes-Benz C-Network 326 - podłokietnik z przodu z miejscem na telefon 328 - zestaw hands-free do telefonu 329 - instalacja pod telefon, wersja exportowa 330 - schowek na płyty CD w środkowej konsoli 331 - schowek na kasety 333 - wyposażenie specjalne dla taxi z maskownicą 335 - schowek specjalny z miejscem na drobiazgi 340 - trzecie światło STOP 341 - dodatkowe kierunkowskazy 342 - gniazdo do podłączenia gapy (taxi) 343 - urządzenie oczyszczające powietrze ze wskaźnikiem zapełnienia 344 - lampy halogenowe H4 345 - wycieraczki z czujnikiem deszczu 348 - system powiadamiania w razie wypadku 350 - nawigacja i telefon 351 - system autopilota (auto pilot system - APS) 352 - system Command (OMS) 354 - antena dachowa dla telefonu D-network 355 - antena radiotelefonu taxi na tylnym błotniku 356 - antena radiotelefonu taxi na dachu 362 - auto dla ruchu lewostronnego zgodne z normami EC (kod kontrolny) 400 - składany podłokietnik z tyłu 401 - klimatyzowane siedzenie kierowcy 404 - profilowane oparcie lewego fotela 405 - profilowane oparcie prawego fotela 406 - kody 404 + 405 407 - kody 400 + 404 408 - kody 400 + 405 409 - kody 400 + 404 + 405 410 - dach odsuwany elektrycznie 411 - dach odsuwany mechanicznie 412 - dach odsuwany i uchylany elektrycznie 414 - dach odsuwany i uchylany elektrycznie, szklana wersja 415 - szklany dach panoramiczny 420 - skrzynia automatyczna 4-biegowa + tempomat 421 - sprzęgło automatyczne 423 - skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat 425 - skrzynia automatyczna 5-biegowa 428 - skrzynia 5-biegowa 430 - zagłówki tylne 431 - zagłówki tylne, pasy bezwładnościowe z tyłu, środkowy zwykły-biodrowy 440 - tempomat (cruise control) 441 - elektrycznie regulowana kolumna kierownicza 442 - poduszka powietrzna w kole kierownicy 443 - kody 440 + 441 450 - wersja international taxi 451 - obrotomierz 452 - dwutonowy sygnał dźwiękowy 460 - dodatkowe części/wyposażenie dla Kanady 461 - wskaźniki wyskalowane w milach, opisy po angielsku 466 - centralny zamek 467 - kody 461 + 466 470 - układ ABS 471 - układ ASR 472 - układ ESP 480 - zawieszenie samopoziomujące - NIVO 481 - dolne osłony 482 - dłuższe sprężyny, podwyższone zawieszenie 483 - kody 481 + 482 484 - kody 480 + 481 486 - kody 481 + 485 487 - zawieszenie hydropneumatyczne (reaktywne) 489 - zawieszenie samopoziomujące - NIVO 490 - bez podgrzewacza płynu spryskiwaczy/przedniej szyby 491 - wersja dla USA 494 - wersja dla Kaliforni 498 - wersja dla Japonii 500 - składane lusterka 501 - lusterka zewnętrzne z pamięcią ustawienia 504 - prawe lusterko regulowane elektrycznie 506 - lusterka zewnętrzne podgrzewane, prawe regulowane elektrycznie 507 - lusterka zewnętrzne podgrzewane, prawe regulowane elektrycznie, auto dla ruchu lewostronnego 508 - podgrzewane lusterka zewnętrzne 510 - radio MB Exquist z RDS (Becker) 511 - radio MB Exquisit (Panasonic) 512 - radio MB Special z RDS 515 - radio MB Classic z RDS 516 - radio MB Classic bez RDS 518 - radio MB Exquisit bez RDS 519 - radio Mexico Grand Prix (U.S.A.) 524 - zabezpieczenie lakieru 531 - antena elektryczna 533 - 4 głośniki 537 - antena mechaniczna, głośniki przednie, bez radia 538 - antena automatyczne, przednie głośniki, bez radia 540 - roleta elektryczna szyby tylnej 541 - podwójna roleta bagażnika 543 - zasłona przeciwsłoneczna z podświetlanym lusterkiem 544 - kody 540 + 543 547 - kody 541 + 543 550 - hak holowniczy 551 - system ostrzegawczy przy próbie kradzieży 552 - system ostrzegawczy przy próbie kradzieży dla Szwajcarii 553 - kody 550 + 551 554 - kody 550 + 552 561 - wzmocniony lewy fotel 562 - wzmocniony prawy fotel 563 - kody 561 + 562 565 - tylna kanapa z przejściem na trzeci rząd siedzeń - wersja osobowa, bez miejsca na bagaż 569 - pakiet siedzeń 570 - składany podłokietnik z przodu 571 - lewy fotel z regulacją wysokości - ruch lewostronny 572 - prawy fotel z regulacją wysokości 575 - kody 570 + 572 580 - klimatyzacja 581 - klimatyzacja automatyczna 582 - klimatyzacja z tyłu 583 - elektrycznie podnoszone szyby przednie 584 - elektrycznie podnoszone szyby z przodu i z tyłu 585 - kody 580 + 583 586 - kody 580 + 584 587 - kody 581 + 583 588 - kody 581 + 584 589 - kody 581 + 582 590 - szyby atermiczne, tylna ogrzewana, klejona (laminowana) 591 - szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło hartowane 592 - szyby atermiczne, tylna ogrzewana, klejona (laminowana), przednia z paskiem przeciwsłonecznym 593 - szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło hartowane, przednia z paskiem przeciwsłonecznym 594 - przednia i boczne szyby atermiczne, szkło zielone 595 - przednia i boczne szyby atermiczne, szkło zielone, pasek przeciwsłoneczny na przedniej 598 - boczne szyby atermiczne, tylna ogrzewana, przednia ze szkła białego 599 - boczne szyby atermiczne, tylna ogrzewana, klejona (laminowana), przednia ze szkła białego 600 - wycieraczki/spryskiwacze przednich reflektorów 602 - specjalne miejsce na tablicę rejestracyjną 605 - kody 600 + 602 611 - lampki w drzwiach oświetlające podłoże 612 - reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami 613 - reflektory asymetryczne, ruch prawostronny 615 - 611 + 613 616 - 611 + 612 617 - reflektory ksenonowe symetryczne, ruch prawostronny 618 - kody 611 + 617 619 - reflektory zwykłe zamiast ksenonowych 620 - system kontroli spalin 623 - wersja dla Zatoki Perskiej 625 - wersja dla Australii 630 - trójkąt ostrzegawczy wg norm ECE 631 - dwukolorowe lampy tylne 632 - kody 630 + 634 634 - bez apteczki pierwszej pomocy 636 - bez trójkąta ostrzegawczego 639 - kody 634 + 636 640 - alufelgi 15-otworowe 642 - alufelgi 7-otworowe, gwiazda 643 - opony 205/60 R 15, felgi stalowe 644 - kody 640 + 645 645 - opony zimowe 646 - alufelgi 7-otworowe 647 - alufelgi 5-otworowe 649 - alufelgi 6-otworowe 651 - zawieszenie sportowe, felgi stalowe 652 - alufelgi 8-otworowe 653 - zawieszenie sportowe, alufelgi 8-otworowe 654 - zawieszenie sportowe, alufelgi 5-otworowe AMG 655 - zawieszenie sportowe, alufelgi 5-otworowe 656 - alufelgi 10-otworowe 657 - alufelgi 6-otworowe, 7x15 z oponami 205/60 R15 658 - alufelgi, wzór EVO 659 - alufelgi 18" 5-otworowe 660 - opony 225/75 R16, alufelgi 661 - opony 255/65 R16, alufelgi 662 - opony 275/55 R17, alufelgi 663 - opony 255/65 R16, felgi chromowane 664 - opony 275/65 R17, felgi chromowane 668 - pakowanie na czas transportu 669 - koło zapasowe 670 - ogrzewanie REST 671 - kody 670 + 673 673 - akumulator dużej pojemności 675 - zawieszenie sportowe, alufelgi 6-otworowe 682 - gaśnica 685 - kody 682 + 687 687 - tabliczka modelowa z rokiem produkcji 691 - szyby atermiczne, tylna ze szkła hartowanego 693 - szyby atermiczne, szary pasek przeciwsłoneczny na przedniej, tylna ze szkła hartowanego 722 - zintegrowane uchwyty do mocowania bagażu 723 - zasłona przedziału bagażowego 724 - mocowanie bagażu 725 - bez relingu dachowego 726 - elementy pod montaż bagażnika dachowego 731 - wykończenie w drewnie z dymionego korzenia orzecha włoskiego 732 - wykończenie drewnem z amerykańskiego klonu srebrzystego 740 - składany dach tekstylny, czarny 744 - składany dach tekstylny, granatowy 746 - składany dach tekstylny, brązowy 748 - dach składany hydraulicznie 750 - radio Europa 2000 751 - radio Grand Prix z RDS 752 - radio Mexico 2000 z RDS 753 - radio Becker Europa 2000 755 - radio MB Special z RDS, schowek na płyty CD, 4 głośniki 772 - pakiet stylizacyjny AMG (przedni spoiler, progi, tylny zderzak) 773 - tylny spoiler AMG w kolorze nadwozia 774 - nadkola poszerzone na koła AMG 776 - pokrowce na koła AMG 777 - tylny tłumik wzór AMG 779 - felgi AMG, środek felgi w kolorze MB199 blue black metallic 780 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG pełne z szerokimi oponami 781 - pakiet zawieszenia/kół AMG 782 - pakiet zawieszenia/kół AMG 783 - zawieszenie sportowe AMG 784 - pakiet zawieszenia/kół AMG 785 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG z szerokimi oponami 786 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG z szerokimi oponami 787 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG z szerokimi oponami 788 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG z szerokimi oponami 789 - zawieszenie sportowe AMG, alufelgi AMG pełne z szerokimi oponami 790 - koła AMG, kompletne, pełne felgi, 7J x 15 ET 37 205/60 791 - koła AMG, kompletne, pełne felgi, 8J x 18 ET 31 235/40 792 - koła AMG, kompletne, pełne felgi, 8J x 18 ET 31 235/40 ZR18, 793 - koła AMG, kompletne, 794 - koła AMG, alufelgi, 7,5 J x 17 ET 37 225/45 ZR 17 795 - koła AMG, alufelgi, 8,5 J x 17 ET 18 235/45 HA 10 796 - koła AMG, alufelgi, 7,5x17 ET 42 225/45, 2-piece 797 - koła AMG, alufelgi, 8,5 J x 18 ET 44 255/45 798 - koła AMG, alufelgi pełne, 7,5 J x 17 ET 35 225/45 799 - koła AMG, alufelgi pełne, 8,5 J x 18 ET 47 255/45 800 - 809 - zmiana roku modelowego, ostatnia cyfra kodu opcji wskazuje nowy rok modelowy 810 - pakiet audio 812 - głośniki z tyłu 813 - sterowanie głosem 814 - aktywny subwoofer 816 - zdalne sterowanie radia 819 - zmieniarka płyt CD w bagażniku 820 - wersja turystyczna (USA, Japonia, Australia) 823 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Szwajcarii 825 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Szwecji 826 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Francji 827 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Austrii 828 - bez katalizatora 829 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Norwegii 831 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Włoch 832 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Danii 833 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Wlk Brytanii 834 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Izraela 835 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Korei Pd 836 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Singapuru/Hong-Kongu 837 - gumowe dywaniki 838 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt dla Tajlandii 840 - przyciemniane szyby 841 - zabezpieczenie przodu 842 - prawy fotel ze składanym oparciem 844 - składana ławka w przedziale bagażowym 845 - bez tylnego siedzenia 846 - zabezpieczenie boczne 847 - trzecie siedzenie 849 - koło zapasowe z uchwytem 870 - fax w tylnym podłokietniku 871 - fax w konsoli 872 - podgrzewanie siedzenia tylnej kanapy 873 - podgrzewanie siedzenia 875 - podgrzewanie płynu spryskiwaczy 876 - oświetlenie wnętrza z tyłu 877 - lampka do czytania z tyłu 878 - światło punktowe na łamanym ramieniu z tyłu 880 - centralny zamek na podczerwień 882 - zabezpieczenie przedziału pasażerskiego / zabezpieczenie przed odholowaniem 883 - automatyczne zamykanie drzwi i pokrywy bagażnika 884 - dodatkowy mechanizm zamka pokrywy bagażnika (HZS) 885 - centralny zamek na podczerwień, immobilizer 886 - pilot do otwierania bagażnika 887 - schowek zamykany na klucz 888 - pilot na podczerwień 889 - system bez kluczyka 902 - mocowanie proporca, lewe 903 - mocowanie proporca, prawe 904 - wersja specjalna "Mille Miglia" 905 - wersja specjalna "ATP Tour" 906 - wersja specjalna "DTM/JTC 96" 909 - zdalne sterowanie radiem, wersja eksportowa 910 - alternator o zwiększonej wydajności 911 - adnotacja o wyposażeniu specjalnym 912 - sprężyny wzmacniane (większa ładowność) 913 - instalacja i miejsce do zamontowania klimatyzacji (ZSM) 914 - system BAS (asystent hamowania) 915 - zbiornik paliwa o zwiększonej pojemności 916 - dodatkowe części dla krajów gorących 920 - silnik z pompą powietrza w wydechu 921 - silnik na ester metylowy oleju roślinnego (biopaliwo) 922 - silnik taxi OM604 D22 ze zredukowaną mocą 931 - podwójne wewnętrzne lusterko wsteczne 932 - schowek w siedzeniu fotela 934 - urządzenie alarmowe dla taxi 935 - instalacja pod urządzenie alarmowe taxi 936 - schowek w konsoli 937 - pakiet wzmocnień dla wersji taxi 938 - radiotelefon z przełącznikiem 939 - schowek pod prawym fotelem 947 - mocowanie i wyposażenie dla proporca z lewej 948 - mocowanie i wyposażenie dla proporca z prawej 952 - pakiet sportline 953 - pakiet sportline 954 - pakiet avantgarde 955 - pakiet elegance 956 - pakiet wersji sport 957 - pakiet techniczny AMG 959 - pakiet wersji esprit 960 - wersja rządowa 961 - nakładka/nadbudowa dachu (SINFO) 962 - nakładka/nadbudowa dachu (HELLA) 966 - światło błyskowe niebieskie 970 - auto patrolowe, z radiem, na Niemcy 971 - auto patrolowe, z radiem, na export 972 - wersja CID 973 - auto patrolowe, z wyposażeniem SINFO 974 - auto komendanta straży pożarnej 975 - ambulans 978 - specjalna wersja nadwoziowa 979 - wersja bezpieczeństwa 980 - książka rejestracyjna i numer homologacji na tabliczce znamionowej 981 - bez książki rejestracyjnej i numeru dopuszczenia do ruchu na tabliczce znamionowej 982 - dodatkowe wyposażenie/części dla Finlandii 984 - bez certyfikatu własności, ale z dokumentami homologacyjnymi 986 - tabliczka znamionowa (z numerem VIN) 987 - hebel odłączający akumulator dla aut wysyłanych promem 988 - certyfikat własności, dokumenty homologacyjne, tabliczka znamionowa wg EC 993 - opcje specjalne AMG 994 - auto wystawowe (nadwozie) 997 - auto wystawowe (nadwozie i silnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Najlepszy jest kod 166 Ciekawe o który model i silnik chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Najlepszy jest kod 166 > Ciekawe o który model i silnik chodzi Niewazne który, ważne ze silnik z najlepszej marki na swiecie , czyli najbardziej niezawodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Wg tego co podałeś, to w nich ESP już się pojawiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Wg tego co podałeś, to w nich ESP już się pojawiało to jest zbiór dla wszystkich modeli.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > to jest zbiór dla wszystkich modeli.. Wszystkich modeli z jakich lat? Czy pod słowem "model" masz na myśli tylko serię 124? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Wszystkich modeli z jakich lat? Czy pod słowem "model" masz na myśli tylko serię 124? http://www.amcon-luxled.com/mbcar/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > hehe, nawet żona za mną nie nadąża stwierdzając: "ja już nie wiem co Ty chcesz więc kup se > cokolwiek i daj mi spokój" Daleko masz do Koszalina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 Nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie - moim zdaniem wszystko zależy od dbałości, nie zauważyłem znaczącego pogorszenia jakości, ale też nie przewala mi się tych aut przez ręce za dużo. Miałem 1987 124 230E automat, jeździłem trochę 1993 220 automat, mam 1992 190D 201, wszystkie były zadbane i trwałe. Szwagier ma E200 diesel 1994, 124 na sprzedaż, chce 10.000 PLN. Skrzynia 5-tka, sedan, bordo, niesamowicie zadbany mechanicznie i wnętrze, blacha- wyłazi rdza na rantach błotników i wewnątrz progów. Nie widać tego jeszcze konkretnie, ale zaczyna dawać znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > I jeszcze jedno - W124 miał sporo elektryki, która po latach potrafi płatać figle. > Kolega miał kiedyś wersję z "wszystko w prądzie". Któregoś dnia to "wszystko" przestało działać. > Zadzwonił do specjalisty numer 1 - cena 6k zł, dwóch kolejnych - podobnie. Stwierdził, że > naprawi samemu, zdjął fotele, wykładzinę, zobaczył ile jest kabli, sprzedał jak stała elektryki może w sumie nie być (za wiele) chciałbym klimę fajny byłby szyberdach, centralny zamek i szyby elektryczne skóry nie chcę więc fotele elektryczne odpadają to chyba tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > a takie? > http://allegro.pl/bmw-e32-735i-108-tys-km-oryginal-klasyk-i3867003432.html fajny trochę spory ale fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Daleko masz do Koszalina? A i z zakładu dobrego jak na motoryzację A tak serio-piękna maszyna z takiego mesia, ciekawe jaki stan faktyczny tego bolidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Daleko masz do Koszalina? odpada szkoda mi takiego auta do codziennego ciągania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > A i z zakładu dobrego jak na motoryzację > A tak serio-piękna maszyna z takiego mesia, ciekawe jaki stan faktyczny tego bolidu. patrząc na cenę i tak ogólnie to raczej sito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2014 > Najlepszy jest kod 166 > Ciekawe o który model i silnik chodzi 2.8 VR6 w V klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 nie chcąc tworzyć nowego wątku to jeszcze o CLK zapytam bo tego sporo i dosyć tanie to gnije jak w210? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > nie chcąc tworzyć nowego wątku to jeszcze o CLK zapytam > bo tego sporo i dosyć tanie > to gnije jak w210? Mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.