michbaran Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Wymyśliłem sobie zmianę samochodu i i tym razem wybór padł na coś z napędem 4x4. Auto raczej nie zjedzie z asfaltu, jazda raczej mieszana z przewagą krótkich tras ok 4-5km więc raczej nPb + bardzo chętnie LPG. Przeglądam sobie oferty ogłoszeniowe i wpadły mi w oko Rav4, Grand Vitara, Forester i Freelander (wiem że jest sporo angoli przerobionych w garażu więc raczej jakiś Europejczyk). Może koledzy doradzicie coś w budżecie ok 25k, w miarę odpornego na rudą, z wyposażenia to klima i el. szybki i mało awaryjnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 Cóż, jak zwykle mój faworyt CR-V i antyfaworyt X-Trail. Pierwszym 315Mm od nowości, bezawaryjnie. Drugim 150Mm od nowości awaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Cóż, jak zwykle mój faworyt CR-V Oo całkiem fajny, zapomniałem dodać że może być również jakiś bezproblemowy automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Wymyśliłem sobie zmianę samochodu i i tym razem wybór padł na coś z napędem 4x4. Auto raczej nie > zjedzie z asfaltu, jazda raczej mieszana z przewagą krótkich tras ok 4-5km więc raczej nPb + > bardzo chętnie LPG. Przeglądam sobie oferty ogłoszeniowe i wpadły mi w oko Rav4, Grand Vitara, > Forester i Freelander (wiem że jest sporo angoli przerobionych w garażu więc raczej jakiś > Europejczyk). Może koledzy doradzicie coś w budżecie ok 25k, w miarę odpornego na rudą, z > wyposażenia to klima i el. szybki i mało awaryjnego freelandera to chyba skresl raz ze duzo rzeźb z Uk a do tego chyba najbardziej usterkwy z powyzszego grona. do tego jak nie chcesz zjeżdżac z czarnego to chyba vitka w tym budzecie taka troche "szorska" . ja ze swej strony tez polecam CRV ale pewnie dlatego ze mam wiec nie jestem obiektywny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 vitara w poprzedniej budzie to mało przyjemna jest do jazdy po asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 A ja polecę Santa Fe II z automatem. Bardzo przyjemne auto - jeżdżę jedynką i grubo się zastanawiam czy nie zamienić na dwójkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > A ja polecę Santa Fe II z automatem. W moim budżecie raczej nie widzę II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > W moim budżecie raczej nie widzę II Faktycznie - nie spojrzałem na budżet To obejrzyj jedynkę (imo warto - kolega Volcan tez posiada i raczej potwierdzi chociaż auto nie powala wyglądem - trzeba ten wygląd polubić bo na 1 rzut oka jest brzydki) albo Tucsona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > Faktycznie - nie spojrzałem na budżet > To obejrzyj jedynkę (imo warto - kolega Volcan tez posiada i raczej potwierdzi chociaż auto nie > powala wyglądem - trzeba ten wygląd polubić bo na 1 rzut oka jest brzydki) albo Tucsona. santek jest fajny tylko silniki benzynowe sa ogromne przy krótkich odc zje go bena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 Jakby trochu dosypać grosza to bym polecił v70 awd ,xc70 ,xc90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > santek jest fajny tylko silniki benzynowe sa ogromne przy krótkich odc zje go bena Teraz też nie mało leję do 1.9T , to będzie autko którym mam zamiar pojeździć z 2-3 lata więc raczej założę LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 21 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 A jakieś bardziej lub mniej polecane silniki w Santa Fe? nie wykluczam też diesla jeśli by był jakiś bezproblemowy choć po przejściach z Laguną II 1.9dci powiedziałem sobie że nigdy więcej ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > santek jest fajny tylko silniki benzynowe sa ogromne przy krótkich odc zje go bena Przy krotkich odcinkach przebieg bedzie niewielki, wiec nie ma co patrzec na spalanie Chyba,ze na taxi jezdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > Wymyśliłem sobie zmianę samochodu i i tym razem wybór padł na coś z napędem 4x4. Auto raczej nie > zjedzie z asfaltu, jazda raczej mieszana z przewagą krótkich tras ok 4-5km więc raczej nPb + > bardzo chętnie LPG. Przeglądam sobie oferty ogłoszeniowe i wpadły mi w oko Rav4, Grand Vitara, > Forester i Freelander (wiem że jest sporo angoli przerobionych w garażu więc raczej jakiś > Europejczyk). Może koledzy doradzicie coś w budżecie ok 25k, w miarę odpornego na rudą, z > wyposażenia to klima i el. szybki i mało awaryjnego przy takich założeniach to Tobie jest potrzebne podniesione kombi z 4x4 a nie terenówka/suv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > przy takich założeniach to Tobie jest potrzebne podniesione kombi z 4x4 a nie terenówka/suv ale wybór kombi z 4x4 nie jest jakiś wielki poza rodzynkami jak octavia scout czy vw 4motion to chyba subaru i audi ma coś do zaoferowania w kwocie 25kzł nie poszaleje z w/w jeśli nie potrzebuje dużego auta to może impreza kombi, albo faktycznie forester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > santek jest fajny tylko silniki benzynowe sa ogromne przy krótkich odc zje go bena Czemu - 2.0 CRDi lub 2.4 bena są OK, co prawda na tą masę żeby to się ładnie odpychało to wskazane przynajmniej 2.7 lub najlepiej 3.5, ale 2.4 daje radę. 2.0 benzyna jest stanowczo za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > A jakieś bardziej lub mniej polecane silniki w Santa Fe? nie wykluczam też diesla jeśli by był > jakiś bezproblemowy choć po przejściach z Laguną II 1.9dci powiedziałem sobie że nigdy więcej > ON Polecane są 2.4 i 3,5 bena i 2.0 CRDi - nie są polecane 2.7 choć ja mam taki i nie narzekam, ale podobno zależy jak się trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2014 > Czemu - 2.0 CRDi lub 2.4 bena są OK, co prawda na tą masę żeby to się ładnie odpychało to wskazane > przynajmniej 2.7 lub najlepiej 3.5, ale 2.4 daje radę. > 2.0 benzyna jest stanowczo za mały 2.0 to chyba nie miało 4x4 nawet. Santek jest ciężki potwornie, 1,7t wyjściowo w porównaniu do 1,4t forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > przy takich założeniach to Tobie jest potrzebne podniesione kombi z 4x4 a nie terenówka/suv Dlatego wspomniana wcześniej CRVka pasuje ak ulał. Podniesione kombi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jery Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > 2.0 to chyba nie miało 4x4 nawet. Santek jest ciężki potwornie, 1,7t wyjściowo w porównaniu do 1,4t > forestera. Jest ciężki - to czuć podczas jazdy, ale jest tez sporo większy od forestera. U mnie 2.7 radzi sobie przyzwoicie, tylko czasami żałuję ze napęd jest stały nie rozpinany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > ale jest tez sporo większy od forestera. To nie tak. Ma więcej miejsca w środku kosztem bagażnika. I siedzi się wyżej. Na długość są podobne i rozstaw osi też mają podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > A ja polecę Santa Fe II z automatem. Bardzo przyjemne auto - jeżdżę jedynką i grubo się zastanawiam czy nie zamienić na dwójkę. Mnie trzymają przy jedynce ceny części (przepaść między jedynką i dwójką) i fakt, że coraz bardziej podoba mi się ix35 (jest praktycznie wielkości Santka jedynki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > A jakieś bardziej lub mniej polecane silniki w Santa Fe? nie wykluczam też diesla jeśli by był jakiś bezproblemowy choć po przejściach z Laguną II 1.9dci powiedziałem sobie że nigdy więcej ON Dwulitrowy CRDi jest stosowany praktycznie do dzisiaj (z innym osprzętem wyciąga coś koło 170 KM, w wersjach najsłabszych - D4EA - ma 113 KM, w wersji VGT 125 KM). Problemów z tym silnikiem właściwie nie ma - mogą się przytrafić zamordowane wtryskiwacze (jeden z Kolegów na forum miał taki problem), poza tym ten silnik - szczególnie połączony z automatem - to chyba jedna z bardziej udanych jednostek wysokoprężnych. Co do benzyny - unikaj dwulitrówki R4 - auto po prostu nie jedzie, fajne są silniki V6 - 2,7 i 3,2 litra, ewentualnie można pomyśleć nad R4 o pojemności 2.4 litra, ale też szału nie ma. Tutaj masz krótki spis silników. Zaletą Santka są bardzo niskie ceny części zamiennych - np. dwumasa (nie każdy ma) kosztuje kilkaset złotych, sprzęgiełko alternatora (kółko) 100 złotych, komplet amortyzatorów z poduszkami 1200 złotych, klocki hamulcowe około 150 złotych, tarcze w granicach 250 za sztukę. Ceny dotyczą części oryginalnych - tj. Hyundai / Hyundai Mobis. Dobre zamienniki są minimalnie tańsze (a czasem minimalnie droższe ). Wada jest jedna - wygląd auta, chociaż tragedii nie ma a wielka "morda" powoduje, że na drodze większość aut ustępuje miejsca na lewym pasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2014 > Wymyśliłem sobie zmianę samochodu i i tym razem wybór padł na coś z napędem 4x4. Auto raczej nie > zjedzie z asfaltu, jazda raczej mieszana z przewagą krótkich tras ok 4-5km więc raczej nPb + > bardzo chętnie LPG. Przeglądam sobie oferty ogłoszeniowe i wpadły mi w oko Rav4, Grand Vitara, > Forester i Freelander (wiem że jest sporo angoli przerobionych w garażu więc raczej jakiś > Europejczyk). Może koledzy doradzicie coś w budżecie ok 25k, w miarę odpornego na rudą, z > wyposażenia to klima i el. szybki i mało awaryjnego Forek 2.0 lub 2.5, jezeli cos wiekszego to Obk 2.5 , Ja swojego MY04 sprzedalem za tyle co miesci sie w budzecie. Do 210kkm nie bylo z nim problemow . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Jest ciężki - to czuć podczas jazdy, ale jest tez sporo większy od forestera. wygląda na większy, inaczej się siedzi w środku, ale gabaryt zewnętrzny wiele się nie różni. > U mnie 2.7 radzi > sobie przyzwoicie, tylko czasami żałuję ze napęd jest stały nie rozpinany. przy tej masie napęd stały jest lepszym pomysłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > wygląda na większy, inaczej się siedzi w środku, ale gabaryt zewnętrzny wiele się nie różni. Długość jest chyba identyczna - równe 4,5 metra, szerokość podobna, różnica pojawia się w przypadku wysokości. Santek ma chyba bardziej "upakowane" pod spodem (bo jest wyższy) elementy napędu - stąd może być bardziej przestronne wnętrze. Tak na szybko: Forester: Santa Fe SM (czyli jedynka): > przy tej masie napęd stały jest lepszym pomysłem +1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 Wstępnie już wiem czego szukać, powiedzcie jeszcze coś na temat napędu, o wyższości jednego nad drugim, który lepszy i mniej problematyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Wstępnie już wiem czego szukać, powiedzcie jeszcze coś na temat napędu, o wyższości jednego nad drugim, który lepszy i mniej problematyczny Subaru ma "kultowe" AWD stosowane też m.in. w Imprezach itp. Napęd naprawdę ciekawy i skuteczny w trudnych warunkach (ale nawet na suchym asfalcie czuć, że auto zachowuje się znacznie lepiej, niż klasyczna ośka). Świetną odpowiedzią Hyundaia (w wersji ze stałym napędem na 4 koła) jest AWD (najczęściej z LSD - tego Subaru chyba nie stosuje w swoim napędzie) zaprojektowane przez Steyr-Daimler-Puch (do poczytania i oglądnięcia tutaj i tutaj - nie tylko o napędzie . W wersji z dołączanym tyłem napędem steruje system Borg-Warner ITM-I - też dość skuteczny, chociaż mimo wszystko każdy dołączany napęd w momencie "zapięcia" tyłu nieco zmienia charakterystykę auta. O tym napędzie możesz poczytać tutaj . Te dwa auta znam niejako "na żywo" (jednym jeżdżę, drugie często mam okazję oglądać - dla właściciela ). O pozostałych się nie wypowiem - nie jeździłem nimi a teoretyzować nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > Świetną odpowiedzią Hyundaia (w wersji ze stałym napędem na 4 koła) jest AWD (najczęściej z LSD - > tego Subaru chyba nie stosuje w swoim napędzie) zaprojektowane przez stosuje , dosc czesto w manualach jest LSD z tylu i reduktor >Steyr-Daimler-Puch (do > poczytania i oglądnięcia tutaj i tutaj - nie tylko o napędzie . ciekawe , nie wiedzialem, ze Hyundaie mialy staly naped. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > stosuje , dosc czesto w manualach jest LSD z tylu i reduktor Z manualem faktycznie Automat cały czas przed oczami miałem > ciekawe , nie wiedzialem, ze Hyundaie mialy staly naped. Owszem. Nawet ostatnio dowiedziałem się, że napęd stały był stosowany w części egzemplarzy po lifcie (oficjalnie razem z face liftingiem miał się zmienić też napęd). Szkoda, że dopiero teraz się dowiedziałem, bo można było szukać ciut młodszego egzemplarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Z manualem faktycznie Automat cały czas przed oczami miałem U mnie w automacie też jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > U mnie w automacie też jest w Forkach to ogolnie trudno dojsc co jest w danym MY, silniku i skrzyni a czego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > w Forkach to ogolnie trudno dojsc co jest w danym MY, silniku i skrzyni a czego nie ma Generalnie w pierwszej generacji z przed liftingu szpera była zawsze. Po lifcie na zamówienie. W II generacji wrócili do montowania standardowego. A później nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Generalnie w pierwszej generacji z przed liftingu szpera była zawsze. Po lifcie na zamówienie. W II > generacji wrócili do montowania standardowego. A później nie wiem. Pozniej tez byly. Jestes pewien, ze w automacie masz szpere ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Pozniej tez byly. Jestes pewien, ze w automacie masz szpere ? Tak. Sprawdzone Oczywiście mówimy o tylnej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Tak. Sprawdzone > Oczywiście mówimy o tylnej osi. a orientujesz sie w jakich silnikach z automatem byly montowane ? Mowimy oczywiscie o EUDM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > a orientujesz sie w jakich silnikach z automatem byly montowane ? > Mowimy oczywiscie o EUDM Nie mam pojęcia. Nie wiem nawet, czy ktoś tego nie dołożył. Ale z tego co piszą na 4Forester było w standardzie w I gen. niezależnie od silnika i skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Tak. Sprawdzone > Oczywiście mówimy o tylnej osi. jak? to też sprawdzę - ale wydaje mi się, że u mnie brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > jak? to też sprawdzę - ale wydaje mi się, że u mnie brak Nie pamiętam ale gdzieś na Forum Subaru jest opisane. I sprawdzałem według tamtego opisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > jak? to też sprawdzę - ale wydaje mi się, że u mnie brak IMO najlatwiej najechac jednym bokiem na cos sliskiego jak lod. Najlepiej przetestowac na rolkach, jak na jednym z filmow YT, gdzie porownywane sa napedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > IMO najlatwiej najechac jednym bokiem na cos sliskiego jak lod. Najlepiej przetestowac na rolkach, > jak na jednym z filmow YT, gdzie porownywane sa napedy. Tyle tylko, że ta seryjna szpera jest ponoć na tyle słaba, że nie da rady wyciągnąć samochodu, gdy przyczepność ma tylko jedno tylne koło. Nie weryfikowałem tego, mi ona wystarcza do bardziej lub mniej codziennej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > Tyle tylko, że ta seryjna szpera jest ponoć na tyle słaba, że nie da rady wyciągnąć samochodu, gdy > przyczepność ma tylko jedno tylne koło. Nie weryfikowałem tego, mi ona wystarcza do bardziej > lub mniej codziennej jazdy Tak, te szpery sa slabe, gdzies czytalem ze tylko ok 10% momentu moga przekazac, ale lepsze to (w std) niz nic. Sprawdza sie to m.in przy jezdzie w koleinach, jak jedna strona najedziesz na lod. Zawsze to poprawia trakcje i zachowanie w takie sytuacji. Kolege Skoda, raz wyrzucilo z drogi wlasnie podczas takiej sytuacji, poprostu jedno kolo (FWD) nie dalo rady wciagnac auta na poprawny tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > jak? to też sprawdzę - ale wydaje mi się, że u mnie brak podnosisz tylna os kreciesz jednym kolem jak drugie kreci sie w przeciwna strone - szpery brak jak drugie kreci sie w ta sama strone - jest szpera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > IMO najlatwiej najechac jednym bokiem na cos sliskiego jak lod. Najlepiej przetestowac na rolkach, > jak na jednym z filmow YT, gdzie porownywane sa napedy. A nie łatwiej podnieść tył żabą i zakręcić kołem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A nie łatwiej podnieść tył żabą i zakręcić kołem? przy -20C ? .. chyba raczej nie w szczegolności, że musisz cały tył unieść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > przy -20C ? .. chyba raczej nie w szczegolności, że musisz cały tył unieść A trzeba na dworze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A trzeba na dworze? no tak mozna w centrum handlowym na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > podnosisz tylna os kreciesz jednym kolem > jak drugie kreci sie w przeciwna strone - szpery brak > jak drugie kreci sie w ta sama strone - jest szpera taki powolny obrót kołem wystarczy? te szpery są dość słabe. Sprawdzę przy okazji, albo podskoczę na rolki do SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > A nie łatwiej podnieść tył żabą i zakręcić kołem? Ty widziałeś tylny zawias w forku po podniesieniu? Przy wymianie opon gumiarze musieli żabę pod most podłożyć, bo nożycówka nie oderwała tyłu od podłoża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2014 > taki powolny obrót kołem wystarczy? te szpery są dość słabe. Sprawdzę przy okazji, albo podskoczę > na rolki do SKP Wystarczy BTW Dzieki szperze tez nie latwo jest testowac hamulce na tylniej osi, u mnie zawsze glupoty pokazywalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.