Skocz do zawartości

Małe, wściekłe i...tanie.


Cinek

Rekomendowane odpowiedzi

> Robie wiatrak z takiego zachowujac komfort podrozowania, wiec dalej nie rozumiem podniety..

Co mu robisz? Chyba w dupie wiatru mu możesz narobić.

Pierwszy lepszy filmik z sieci

Zresztą proponowana mx-3'ka takiego seja też by nie objechała.

Nie wspomnę już o cento z t-jetem bo na takiego to na całym AK zawodnika nie znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co mu robisz? Chyba w dupie wiatru mu możesz narobić.

> Pierwszy lepszy filmik z sieci

pokazujący że od 0-100 ma jakoś (na oko z filmiku) ok 9 sekund? no potwór to to nie jest. także wieloma zwykłymi autami sporo możesz takiemu zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz kiedy zaczynalem, fajnie bylo wink.gif to jest filmik z jednego ze sparingow, ale uznalismy z pasazerem ze fajniej bedzie nakrecic 0-200 niz 0-50 bo po 50km/h juz nie widac bylo zawodnika z prawego pasa wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> juz kiedy zaczynalem, fajnie bylo to jest filmik z jednego ze sparingow, ale uznalismy z pasazerem

> ze fajniej bedzie nakrecic 0-200 niz 0-50 bo po 50km/h juz nie widac bylo zawodnika z prawego

> pasa

Tam nic nie widać na tym filmiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy to dobra propozycja dla Ciebie(nie wiem czy to np. jest nadal małe czy już nie) ale

> alfa 156 2.5 fajnie się jeździ, a można ją kupić za bardzo niskie kwoty.

> Tylko spalanie jest na bardzo wysokim poziomie.

Potwierdzam grinser006.gif Pięknie brzmi na spalanie jakimś tam pomysłem jest LPG - ale i tak 13 w trasie 20 w mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy to dobra propozycja dla Ciebie(nie wiem czy to np. jest nadal małe czy już nie) ale

> alfa 156 2.5 fajnie się jeździ, a można ją kupić za bardzo niskie kwoty.

> Tylko spalanie jest na bardzo wysokim poziomie.

dobrze jeździ czy dobrze przyspiesza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co kolezeństwo myśli o Maździe MX3?

> Autko tanie....Pytanie tylko, czy da się znaleźć niezajechany egzemplarz?

> Ewentualnie co innego?

Jeśli ma być tanie to musi być popularne. Inaczej będzie tanie tylko w zakupie.

Nie wiem ile to "tanie".

"małe" to też pojęcie względne ale w FWD szukałbym zdłubanych, małych, lekkich francuzów. Takie saxo czy 106 może dać dużo frajdy przy teoretycznie niewielkiej mocy.

Drugą opcją jest małe RWD i tu już wchodzimy w nieco większe rozmiary siłą rzeczy, ale niepokonanym królem tanich, szybkich tylnonapędówek są E36 i E46 w wersjach compact z silnikami 4 lub 6 cyl. Możesz znaleźć nawet modele 323ti, które już w serii mają łatwo modyfikowalne 170 kucyków. W zakrętach lepsza jednak będzie wersja 318ti (i wcale nie tak dużo wolniejsza na prostej). Auta te będą o wiele szybsze i dadzą więcej frajdy na przyczepnym, na mokrym/śniegu zostaną odrobinę za przednionapędówkami wspomnianymi wyżej ale za to... no wiadomo... grinser006.gif

Dochodząc do 4x4 zbliża się do nas wielkimi krokami Imreza GT (poniżej 6s do setki!!!) ale ciężko nazwać to autem tanim. Zarówno w zakupie jak i użytkowaniu. "tańszą wersją" imprezy będzie legacy turbo. Wcale nie tak dużo większe a o wiele tańsze.

No i najważniejsze: najwięcej frajdy z jazdy dają auta lżejsze i łatwe w prowadzeniu. Takie w których nie tylko czujemy moc przy jeździe na wprost. Najważniejsza w zabawkowozie jest łatwość znalezienia "granicy" i jazda tuż przy niej. I to niezależnie od tego gdzie ta granica jest ustawiona. Nie trzeba mieć miliona koni i slicków żeby się dobrze bawić autem. Auto ma być przyjemne i przyjazne kierowcy. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem na myśli to że można sobie obejrzeć jak sobie radzą, a nie to że automatycznie staja się

> prawie równe ferrari

Ale ja próbuję ci przekazać, że to co widzisz na tych filmach nie ma zbyt wiele wspólnego z tym co można było kupić w salonie czy można kupić jako używane. Samochód przygotowany do sportu:

-odelżony jakieś 200kg

-ze szperą

-bilsteinem B8

-torowymi sprężynami

-innymi wahaczami, tulejami i sporo zmienioną geometrią

-mocniejszym o kilkanaście koni silnikiem z odrobinę inną charakterystyką (inny komputer, zmieniony wydech)

-przewodami hamulcowymi w oplocie, sportowymi klockami

-oponami typu slick (!!!)

Będzie się prowadził, hamował, przyspieszał ZUPEŁNIE inaczej niż to co możesz znaleźć jako używane na allegro. Więc oglądanie onboardów i filmów z zewnątrz i branie tego pod uwagę przy zakupie samochodu jest zupełnie bez sensu.

No bo popatrz jakie fajne auto sportowe jest to seicento...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja próbuję ci przekazać, że to co widzisz na tych filmach nie ma zbyt wiele wspólnego z tym co

> można było kupić w salonie czy można kupić jako używane. Samochód przygotowany do sportu:

> -odelżony jakieś 200kg

> -ze szperą

> -bilsteinem B8

> -torowymi sprężynami

> -innymi wahaczami, tulejami i sporo zmienioną geometrią

> -mocniejszym o kilkanaście koni silnikiem z odrobinę inną charakterystyką (inny komputer, zmieniony

> wydech)

> -przewodami hamulcowymi w oplocie, sportowymi klockami

> -oponami typu slick (!!!)

> Będzie się prowadził, hamował, przyspieszał ZUPEŁNIE inaczej niż to co możesz znaleźć jako używane

> na allegro. Więc oglądanie onboardów i filmów z zewnątrz i branie tego pod uwagę przy zakupie

> samochodu jest zupełnie bez sensu.

Silnik i jego poboczne to chyba nie argument bo tutaj zaproponowałem 2.5 a na filmikach są 2.0

Szpera do 2.5 też jest łatwo dostępna i tania.

Rzeczywiście sporą różnice będzie tutaj robiło zawieszenie i opony, masz rację smile.gif

Chyba został nieodpowiedni tor dyskusji obrany, bo rzeczywiście nie tym jest zainteresowany autor pytania.

Po prostu myślę że 156 dobrze by się nadała do tego czego czego chce autor tematu, jednak ile osób tyle zdań smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wmówisz mi, że auto, którego aktualnie nie ma nawet na allegro (chodzi o "zwykłą wersję")

> będzie tanie w utrzymaniu.

Bez przesady, jest kilka 205-ek ok.gif

Ten wyglada calkiem, calkiem grinser006.gif

http://allegro.pl/peugeot-205-cti-1-9-gti-90r-oryginal-8999zl-i3974208585.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i najważniejsze: najwięcej frajdy z jazdy dają auta lżejsze i łatwe w prowadzeniu. Takie w

> których nie tylko czujemy moc przy jeździe na wprost. Najważniejsza w zabawkowozie jest

> łatwość znalezienia "granicy" i jazda tuż przy niej. I to niezależnie od tego gdzie ta granica

> jest ustawiona. Nie trzeba mieć miliona koni i slicków żeby się dobrze bawić autem. Auto ma

> być przyjemne i przyjazne kierowcy.

Zgadzam się z powyższym. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.