stalan Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Myślałem o Oplu Zafirze,Fordzie C-Max, a tu nagle... na oczy rzucił mi się taki samochód- jakiś tekst Honda FR -V ,dwulitrowa benzyna ,rocznik 2005 .I takie pytanie czy ...czy ten model ma jakieś typowe bolączki, na co trzeba zwracać uwagę i jak z ogólną trwałością?., może ktoś miał z FR-V do czynienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > ...czy ten model ma > jakieś typowe bolączki, na co trzeba zwracać uwagę i jak z ogólną trwałością? Trwałość mechaniczna jest doskonała ale przy zakupie trzeba zwracać baczną uwagę na korozję. Jeśli egzemplarz nie był zadbany albo został: "przygotowany" do sprzedaży to mogą niedługo po zakupie wyjść dziury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Blacha jak papier, bez zabezpieczenia antykorozyjnego, mechanika nie do zdarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 i trzecie miejsce z przodu dla dziecka... dorosły z biedą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > Blacha jak papier, bez zabezpieczenia antykorozyjnego, mechanika nie do zdarcia. To znaczy że Honda w tym modelu , zaoszczędziła , popełniono błąd w fazie projektowania i specjalnie dla FR-V sprowadzili jakieś najtańsze blachy z Chin?. To o czym piszesz w zasadzie dyskfalifikuje ten samochód.Czyli jak ,poziom wykonawstwa blacharskiego na poziomie mojego pierwszego Fiata 126?.A już chciałem jechać go oglądać... mówisz ,szkoda czasu?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Jak w każdym japońskim. Japończycy nigdy nie mieli dobrej stali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > To znaczy że Honda w tym modelu , zaoszczędziła , popełniono błąd w fazie projektowania i > specjalnie dla FR-V sprowadzili jakieś najtańsze blachy z Chin?. To o czym piszesz w > zasadzie dyskfalifikuje ten samochód.Czyli jak ,poziom wykonawstwa blacharskiego na poziomie > mojego pierwszego Fiata 126?.A już chciałem jechać go oglądać... mówisz ,szkoda czasu?. Jedź obejrzyj. Ja oglądałem kilka sztuk. Wszystkie miały małe lub baaaardzo duże problemy z rdzą. Całkowitą perełką była przypadkiem oglądana na parkingu pod supermarketem FR-V z 2007 lub 2008 roku (nie pamiętam już). Gdzieś o niej pisałem, poszukaj jak chcesz. Ogólnie autka genialne, szczególnie 2.0 z super zestopniowaną skrzynią VI biegową, gdzie VI bieg to totalny nadbieg stworzony do jazdy w trasie. To co powinieneś wiedzieć: 1. kiepściutkie blachy i zabezpieczenie antykorozyjne. Te które sam oglądałem najczęściej rdzewiały w okolicach: nadszybie, spody drzwi, podłoga na zgrzewach, tylne nadkola. 2. kiepściutki dostęp do części zamiennych. Wprawdzie niektóre (jeśli chodzi o zawieszenie) pasują od CR-V, ale większość dostępna jest tylko w ASO z cenami wyrywającymi z sandałów. Ogólnie wszyscy mówią, ze te auta nie psują się. Więc może nie będziesz potrzebował niczego kupować. Jak Ci przyjdzie wymienić np. amorki to znajdziesz je jedynie w ASO (amorki na przód, tylne chyba produkuje Kayaba) z ceną niecałe 600PLN od sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Jeśli jest to jakiś punkt odniesienia, to: w porównaniu z Oplem, w kwestii odporności blach na korozję ta Honda jest i tak do przodu o przynajmniej dwie długości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 HONDA ogólnie ma słabe zabezpieczenie antykorozyjne i gnije. Zobacz sobie podłogę od spodu w jakiejś kilkuletniej HONDZIE. Tam, gdzie VW czy RENAULT ma grubego baranka w HONDZIE tylko podkład. Zgrzewy są brązowe już po 2-3latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > Jeśli jest to jakiś punkt odniesienia, to: > w porównaniu z Oplem, w kwestii odporności blach na korozję ta Honda jest i tak do przodu o > przynajmniej dwie długości Bez przesady, Opel nie gnije na zgrzewach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 I teraz właściciele marek będą się kłócić, że ich marki gniją mniej To ja też dorzucę swoją opinię: Mazdy z lat '97-2000 nie rdzewiały, następne modele już na potęgę. Toyota różnie, ogólnie im nowsza tym lepiej, ale i tak znacznie lepiej niż średnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Temat już nieaktualny,okazało się mimo iż model niszowy,to...ktoś mnie ubiegł.Ale korzystając z okazji że był jeszcze na placu, dokładnie obejrzałem go z zewnątrz...jakichkolwiek śladów korozji nie zanotowałem.Myślę że gdybym wybrał się tam wcześniej to już byłby mój . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 9-cio letnia Honda bez rdzy, znaczy sie legenda o slabej japonskiej stali obalona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > 9-cio letnia Honda bez rdzy, znaczy sie legenda o slabej japonskiej stali obalona.. 9-letni Civic w kolorze czarnym podwiozie ma w kolorze rudym i to nie tylko sam nalot ale juz rdzawe purchle . Fabryczne brak zabezpieczenia antykorozyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.