Cendra Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Daćke 1.5 dci 90KM rozważałeś? Autko bardzo podobne do 301, Sandero, Logan, wg uznania. Ja bym łyknął chętnie Stepwaya, wysokie zawieszenie, całkiem fajny wygląd, niskie spalanie i nie drogi serwis: Daćka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Klima manualna i nic poza tym co napisałem. Czyli niskie spalanie priorytet to wychodzi panda. za 2500zł masz pakiet z klima i radiem. spalanmie w miescie wg komputera to 6.5-6.7l. na trasie jadac ekonomicdznie da sie zejsc do 4.5-4.7l wg komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 czy to ten sam silnik co kiedyś? czy ma te same problemy co kiedyś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 W Daćkach nie słychać o jakichkolwiek problemach nt. układu wtryskowego (czytuję trochę forum Dacii w pl). Zresztą jak nowy diesel to ja bym się nie bał. Mam w firmie Kangoo, które dopiero po 270 tys km miało regenerowaną pompę i wtryski, auto jest z 2006r. W sumie sprowadzane, więc nie wiem ile ma na prawdę przejechane. Jak Panda wchodzi w grę to nie chcę być stronniczy ale... Luknij na żywo Up!/Citigo Ja jeżdżę za 15 zł 100km (lpg), ale benzyny zużyje to tak jak diesel ropki. Po trasie jeździłem już nie raz i troche brak mocy do wyprzedzania... Dlatego wybrałbym diesla w Twoim przypadku. Poza tym w Skodziance, wyciszenie, zestopniowanie skrzyni, hamulce, zawias - nadają się na trasę zaskakująco dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > to wychodzi panda. za 2500zł masz pakiet z klima i radiem. > spalanmie w miescie wg komputera to 6.5-6.7l. > na trasie jadac ekonomicdznie da sie zejsc do 4.5-4.7l wg komputera Dzis podjade do Fiata bo chce zobaczyć te 500L to pande tez się oglądnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dzis podjade do Fiata bo chce zobaczyć te 500L to pande tez się oglądnie Panda na przebiegi 30kkm to nie jest najlepszy pomysl. Srednio sie to auto nadaje do jazdy w trasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dzis podjade do Fiata bo chce zobaczyć te 500L to pande tez się oglądnie zdecyduj się najpierw jakiej klasy samochód chcesz. Panda to klasa A, 500L to taka klasa B+, nadmuchane punto, coś jak Venga czy C3 Picasso. Teściowie niedawno kupili nową Pandę. Faktycznie z zewnątrz samochód urósł, ale w środku tego nie widać: małe krótkie fotele, ogólnie ciasno, na pewno nie jest to samochód na roczne przebiegi 30 tys. km. 500L to inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Pande tak obejrze żeby zobaczyć - nie brałem jej pod uwagę. W tej cenie realnie - takie C3 Picasso/Venga/500L lub Logan/301.elysee będa ok i takie celuje. Bardzo podoba mi się 2008 - choć jest BEZSĘSU ale chyba żadnych promocji na to nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Pande tak obejrze żeby zobaczyć - nie brałem jej pod uwagę. > W tej cenie realnie - takie C3 Picasso/Venga/500L lub Logan/301.elysee będa ok i takie celuje. > Bardzo podoba mi się 2008 - choć jest BEZSĘSU ale chyba żadnych promocji na to nie ma. jak bym porównał Vengę i 500L (chociaż nie jeździłem, tylko siedziałem w obu) to wolę 500L, jakieś takie bardziej przestronne, przyjemniejsze autko. Chociaż wiadomo, że ważna jest też cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Opel ma teraz w ofercie kilka aut dostosowanych pod LPG. A nadal wymagają stosowania tego środka Tunap ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > A nadal wymagają stosowania tego środka Tunap ? jest taki wymóg gwarancyjny? bo to takie voo doo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > jest taki wymóg gwarancyjny? Z pewnością zalecany, ale nie jestem pewien czy wymagany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Jest gdzies rozpiska ile gdzie kosztuje przegląda gwarancyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 zalezy od ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Pande tak obejrze żeby zobaczyć - nie brałem jej pod uwagę. > W tej cenie realnie - takie C3 Picasso/Venga/500L lub Logan/301.elysee będa ok i takie celuje. > Bardzo podoba mi się 2008 - choć jest BEZSĘSU ale chyba żadnych promocji na to nie ma. Dacie to szroty. Powodowany dobrymi ocenami tych samochodów odbyłem kilka jazd. Wniosek - to na prawdę kiepskie auta. 301 na tle Dacii to Mercedes. Niestety nie ma testów zderzeniowych. Dla mnie to wada nie do przejścia. upewnił mnie w tym sprzedawca, który wyraził się dosandnie: "nikt mi nie da gwarancji czy auto nie złoży się jak paczka zapałek". Może Rapid? To bezpieczny, pojemny samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Dacie faktycznie nie bardzo. 500L fajne autko ale nie ten silnik i nie to podejście sprzedawcy na zasadzie co pan właściwie chce i czemu mi pan dupe zawraca jak ja tu ducaty za 200tysi opycham 301 jest za to fajne. Po prostu. Nie mam innego słowa Fajnie przyśpiesza, fajnie wyciszone jak na tę klasę, zawieszenie pięknie wybiera nierówności. 52100 za auto z lpg. Jeszcze mi proponują pakiet za 7000 Utrzymanie+ na 3 lata na 150tysi przebieg. Niby wszystko mi wtedy wymieniają "za darmo" i mam wszystko w dupie. Od wyciarek bo UPG. Co do rapida - popatrz na ceny. Poza tym ludzie piszą że auto gorsze niż 301/elysee. Jutro tak czy siak ide do Skody ale nie nastawiam się bo Fabia 2 to największe guano jakim jeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dacie faktycznie nie bardzo. > 500L fajne autko ale nie ten silnik teraz wsadzili w końcu do niego normalny silnik benzynowy: 1.4 T-Jet 120KM. Świetny silnik, wiem bo mam . Do tego auta powinien być w sam raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > teraz wsadzili w końcu do niego normalny silnik benzynowy: 1.4 T-Jet 120KM. Świetny silnik, wiem bo > mam . Do tego auta powinien być w sam raz Fajny, z pewnością, ale jak cesarz bardzo zwraca uwagę na spalanie paliwa, to 301 z 1.6VTI 115KM będzie oszczędniejszy. Chociaż gdyby założył LPG to to by była kosmetyka. Ale 301 jest jeszcze imo sporo ładniejsze od 500L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Ważniejsze że 500 1.4T będzie kosztować jakieś 60000tysi plus gaz 5000. Bravo kosztuje 59000 z gazem z tym silnikiem ale nie mieli testówki. Gdzie braliście kredyt na auto o dealera czy poza? Bo jeśli wierzyć tej stronie: http://kalkulatorkredytusamochodowego.com/ To oferty banków getin, mbank są ciekawsze znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Ważniejsze że 500 1.4T będzie kosztować jakieś 60000tysi plus gaz 5000. Bravo kosztuje 59000 z > gazem z tym silnikiem ale nie mieli testówki. > Gdzie braliście kredyt na auto o dealera czy poza? Bo jeśli wierzyć tej stronie: > http://kalkulatorkredytusamochodowego.com/ > To oferty banków getin, mbank są ciekawsze znacznie. ja kupowałem Fiata w kredycie we Fiat Banku, wszystko załatwiane w salonie. Tylko że to było w 2008 roku, wtedy oferta absolutnie bez konkurencji. Nie wiem jaką mają teraz ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > ja kupowałem Fiata w kredycie we Fiat Banku, wszystko załatwiane w salonie. Tylko że to było w 2008 > roku, wtedy oferta absolutnie bez konkurencji. Nie wiem jaką mają teraz ofertę Mi tak na szybko rzucił że na 8 lat kredyt 850 bo komuś akurat takie wyliczenie zrobił. 56 tysi auto. W mbanku niby 80zł taniej a jak policzyć przez te przykładowo ilość rat to ładna sumka się zbierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Dacie faktycznie nie bardzo. > 500L fajne autko ale nie ten silnik i nie to podejście sprzedawcy na zasadzie co pan właściwie chce > i czemu mi pan dupe zawraca jak ja tu ducaty za 200tysi opycham hie hie skad ja to znam, w innym salonie tej samej marki podejscie o 180 atopni inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 czy na okres kredytu trzebaq bedzie kupować AC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Tak poza tym troche szkoda jakby je puknąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Tak sobie czytam testy i trafiłem na wspominanego Rapida: http://www.magazynauto.pl/testy/testy-po...ansie-15-tys-km,nId,1064356 "Test pokazał, że wszystko zależy nie - jak twierdzą niektórzy internauci - wyłącznie od obrotów, ale od dynamiki jazdy. Komputer sterujący wtryskiem analizuje pracę wtryskiwaczy LPG i dopiero na tej podstawie "dodaje" benzynę lub nie. 4 tys. obrotów nie jest zatem jedyną granicą" To są jakieś jaja - prosty silnik 1.2 i potrzebuje dotrysku benzyny Gniazda zaworowe w tym aucie są robione z recyklingu butelek cocacoli czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Tak sobie czytam testy i trafiłem na wspominanego Rapida: > http://www.magazynauto.pl/testy/testy-po...ansie-15-tys-km,nId,1064356 > "Test pokazał, że wszystko zależy nie - jak twierdzą niektórzy internauci - wyłącznie od obrotów, > ale od dynamiki jazdy. Komputer sterujący wtryskiem analizuje pracę wtryskiwaczy LPG i dopiero > na tej podstawie "dodaje" benzynę lub nie. 4 tys. obrotów nie jest zatem jedyną granicą > Test pokazał, że wszystko zależy nie - jak twierdzą niektórzy internauci - wyłącznie od obrotów, > ale od dynamiki jazdy. Komputer sterujący wtryskiem analizuje pracę wtryskiwaczy LPG i dopiero > na tej podstawie "dodaje" benzynę lub nie" > To są jakieś jaja - prosty silnik 1.2 i potrzebuje dotrysku benzyny > Gniazda zaworowe w tym aucie są robione z recyklingu butelek cocacoli czy co nie tylko w rapidzie w octavii jest tak samo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Tak sobie czytam testy i trafiłem na wspominanego Rapida: > http://www.magazynauto.pl/testy/testy-po...ansie-15-tys-km,nId,1064356 > "Test pokazał, że wszystko zależy nie - jak twierdzą niektórzy internauci - wyłącznie od obrotów, > ale od dynamiki jazdy. Komputer sterujący wtryskiem analizuje pracę wtryskiwaczy LPG i dopiero > na tej podstawie "dodaje" benzynę lub nie. 4 tys. obrotów nie jest zatem jedyną granicą" > To są jakieś jaja - prosty silnik 1.2 i potrzebuje dotrysku benzyny > Gniazda zaworowe w tym aucie są robione z recyklingu butelek cocacoli czy co we wszystkich autach skoda stosuje dotrysk benzyny. z tego co pamietam przy katowaniu dolewa do 80% benzyny. wzgledy czysto praktyczne serwisowania i ewentuyalnych napraw. Obliczono ze takie dolewannie benzyny przedłuzy zycie pompie paliwa, wtryskiwacdzom, głowicom. To tak jak z temperatura przełączania na LPG. wiekszosc ustawia na 30 stopni lub powyzej. Bo wtedy najmniej jest problemów. Jedne auto bedzie działac przy 15stopniach, inne przy 30. Oczywiscie mozna sie pobawić i obnizyc temp. ale szkoda czasu i zachodu - w tym czasie mozna wrzucic kolejna instalacje do auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 A jeszcze tak z ciekawości jak sie przedstawia spalane tych 0.9 TCE 1.2 TSI 85 w trasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Tak sie zastanawiałem mocno i powiem że szukał bym diesla jednak elysee lub 301. Znazłem poza ofertami na nowe za około 49tysięcy oferte na auto demonstracyjne które ma najechane 5k: http://otomoto.pl/peugeot-301-allure-salon-pl-od-dealera-okazja-1-2-C33167965.html Kupował ktoś takie auto? Bać się nie bać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 kupilem w 2001 roku roczna astre G od dealera z nalotem 20 000km, mieli ja najpierw jako demowke / testowke, nastepnie jako sluzbowe kierownika salonu. bylem zadowolony;) zaciekawiles mnie swoim watkiem tymi autami, kurcze szkoda ze nie sa liftbackami te 301 i klon cytryny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Powiem ci że te samą uwagę miałem wczoraj - czemu to nie liftback! Przecież to by miało wtedy tak pakowny bagażnik jak u mnie w Saabie - choć i tak nie jest źle. Pewnie chodzi o koszt produkcji podnośników itd itp - to samo pewnie powoduje że stwierdzili że kombi się nie kalkuluje bo pewnie wyszło by w cenie 308/208SW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Tak sie zastanawiałem mocno i powiem że szukał bym diesla jednak elysee lub 301. > Znazłem poza ofertami na nowe za około 49tysięcy oferte na auto demonstracyjne które ma najechane > 5k: > http://otomoto.pl/peugeot-301-allure-salon-pl-od-dealera-okazja-1-2-C33167965.html > Kupował ktoś takie auto? Bać się nie bać? Nie bać się. Ale zupełnie nowe możesz mieć w tej wersji wyposażenia za 45k jeśli dilera przyciśniesz. Aha, no i przejedź się tym bo ten silnik Cię nie zachwyci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 jesli ma byc praktyczne, to bierz hathbacka sedany niby maja spory bagaznik, ale wiekszego gabarytu nie upchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > jesli ma byc praktyczne, to bierz hathbacka > sedany niby maja spory bagaznik, ale wiekszego gabarytu nie upchnie Trzeba sobie odpowiedziec na pytanie, jak czesto bedziesz wozic gabaryty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Aha, no i przejedź się tym bo ten silnik Cię nie zachwyci. Tu zachwycać nie ma co - wiadomo że takie silniczki to jest szok poznawczy w porównaniu z 200km autem którym jeżdze teraz. W Kim we wrocławiu mają takiego samego - więc pojade i zobaczę jak to śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Trzeba sobie odpowiedziec na pytanie, jak czesto bedziesz wozic gabaryty wystarczajaco by sedan bul upirdliwy juz wozek czy wieksza walizka moze nie wjsc przez ciasny otwor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > wystarczajaco by sedan bul upirdliwy > juz wozek czy wieksza walizka moze nie wjsc przez ciasny otwor Mialem 3 sedany i nie bylo to dla mnie zaden problem Nawet rower dalo sie spokojnie przewozic po zdjeciu przedniego kola... Jak ktos nie ma malych dzieciakow, to sedan nie powinien byc problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Tu zachwycać nie ma co - wiadomo że takie silniczki to jest szok poznawczy w porównaniu z 200km > autem którym jeżdze teraz. > W Kim we wrocławiu mają takiego samego - więc pojade i zobaczę jak to śmiga Niestety w tym modelu żaden silnik nie zachwyca. Nawet ten 1.6, który nie tak źle wygląda na papierze. Ale reszta auta jest całkiem całkiem. IMO za tę kasę to najlepsza propozycja dla rodziny. Zaskakuje ilość miejsca z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 tez mialem sedany na zmiane z hatchbakami wole jednak gdy gorna krawedz nie ogranicza rozmiaru bagazu fakt w hatchbaku jest glosniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 A co powiecie o megankach - jakby brać pod uwagę demówki to niby niezła opcja: http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-generation-C32673973.html Bardziej mi chodzi o awaryjność bo pewnie auto się fajnie prowadzi itp itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Powiem ci że te samą uwagę miałem wczoraj - czemu to nie liftback! Przecież to by miało wtedy tak > pakowny bagażnik jak u mnie w Saabie - choć i tak nie jest źle. > Pewnie chodzi o koszt produkcji podnośników itd itp - to samo pewnie powoduje że stwierdzili że > kombi się nie kalkuluje bo pewnie wyszło by w cenie 308/208SW nie, powodem jeest to że małe sedany sa popularne np w turcji czy o dziwo mocno emigranckiej francji itp, a na tego typu tanie htb tam gdzie się je kupuje (powiedzmy, że kraje bardziej rozwinięte europy zachodniej) nie ma zbytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Dobrze kojarzę, że kolega jest z Wrocławia? Jeśli tak, to może uda się wyrwać rabat w Peugeocie na tą 301-kę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > A co powiecie o megankach - jakby brać pod uwagę demówki to niby niezła opcja: > http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-generation-C32673973.html > Bardziej mi chodzi o awaryjność bo pewnie auto się fajnie prowadzi itp itp Pogadaj z kolega, ktory w watku o rabatach w 2014 pisal, ze moze zalatwic rabat 20 czy 22% na renuara. Nie znam cen renault, ale moze nowy ugrasz w podobnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Pogadaj z kolega, ktory w watku o rabatach w 2014 pisal, ze moze zalatwic rabat 20 czy 22% na > renuara. > Nie znam cen renault, ale moze nowy ugrasz w podobnej cenie Jak by nie kombinował to nawet z tym rabatem nie dostanie takiego wyposażenia w zbliżonej cenie. Meganka jest jednak droższa na starcie. Chyba że Clio Grandtour? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Dacia Logan jest fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Dacia Logan jest fajna. Na podstawie doswiadczen ze sluzbowymi Daciami, w zyciu nie powiedzialbym, ze jest fajna. O ile moglbym prywatnie turlac sie dCi to za wspolprace z benzyna serdecznie dziekuje, w tym samochodzie (1,4) od nowosci trzeba miec na wyposazeniu jakies sluchawy lotnicze ze glowa nie spuchla od dzwieku/halasu/szumu silnika. Plastiki i reszta tez nie powala, ale nie wiem jak to wyglada w budzetowkach innych marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > A co powiecie o megankach - jakby brać pod uwagę demówki to niby niezła opcja: > http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-generation-C32673973.html > Bardziej mi chodzi o awaryjność bo pewnie auto się fajnie prowadzi itp itp Mam takie sluzbowe. Nie jedzie, pali jak smok, kanapowe zawieszenie. Nawet jak na hamulec nacisniesz lekko cala buda chodzi. I nawet w porownaniu z ceedem jest tandetne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Akurat kanapowe zawieszenie mi odpowiada - po co mi twarde przy mocy 100koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Akurat kanapowe zawieszenie mi odpowiada - po co mi twarde przy mocy 100koni Przejedz sie i ocen sam. Same auto nie jest zle ale z tym silnikiem i wyposazeniem i zawiasem to delikatnie mowiac kupa. Wolalbym Fluence albo te blizniaki Citroena i Peugota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > przecież Vti jest mocniejsze o dobre 20 KM A ja myślałem, że już nikt na tę moc na papierze się nie nabiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.