jimbo22 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Tu jest tak ,że na postoju światła przygasaja ,jak dodam gazu świecą mocno ,jak w rowerze. sprawdzić ładowanie, regulator napięcia wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Tu jest tak ,że na postoju światła przygasaja ,jak dodam gazu świecą mocno ,jak w rowerze. no to albo ten regulator napięcia, albo aku ma zwarcie na celi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > sprawdzić ładowanie, regulator napięcia wymienić Czyli swiatła maja świecic na postoju tak jak w jeżdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Czyli swiatła maja świecic na postoju tak jak w jeżdzie? no to nie czasy prądnic powinny sobie bez problemów świecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > no to nie czasy prądnic powinny sobie bez problemów świecić. No nie wiem .Moze te chinskie pradnice takie są ,regulator napięcia chyb nie ..ZIpp Quantum 2006r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Alarm moge odłączyć na próbę ,kostka w czaszy jest. Masz alarm fabryczny czy dokładany przez świadomego człowieka? Masz palenie z pilota? Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że alarm bruździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > No nie wiem .Moze te chinskie pradnice takie są ,regulator napięcia chyb nie ..ZIpp Quantum 2006r W tamtym czasie to chyba tylko Sym Jet EuroX miał mijania "powieszone" na aku i przekaźnikach. Quantum normalnie ma światła z prądnicy więc przygasają na wolnych obrotach. A nie jest tak, że na kopa pali lepiej niż na guzik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > no to nie czasy prądnic powinny sobie bez problemów świecić. W skuterkach i to chińskich , żarty sobie robisz czy co Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych) i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach , oczywiście akumulatora też "pilnuje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Masz alarm fabryczny czy dokładany przez świadomego człowieka? Masz palenie z pilota? > Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że alarm bruździ. Mam fabryczny alarm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 kopa pali lepiej niż na guzik? Z kopki tez odpala,ale wolę z pilota odpalic bo szyciej ,lub ze startera. dzis zalałem go do pełna 98 jak zawsze.W pracy sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,80 .Wrocając do domu po 8 godzinach pali od szczała.Nawet 73km/h idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > W skuterkach i to chińskich , żarty sobie robisz czy co > Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych) > i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne > Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w > sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach , oczywiście akumulatora > też "pilnuje" W salonie skuterów MIELOCH tez mi powiedział,że zawsze przygasają w skuterach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > kopa pali lepiej niż na guzik? Jak silnik jest już nie pierwszej młodości to kopniak jest dużo skuteczniejszy niż rozrusznik. > Z kopki tez odpala,ale wolę z pilota odpalic bo szyciej ,lub ze startera. To zrozumiałe... > dzis zalałem go do pełna 98 jak zawsze. 98 to nie jest dobry pomysł. Silnik się grzeje, puchnie, a potrafi nawet nadtopić elektrody na świecy. Te silniki mają jeździć nawet na 91 więc 95 to już hi octane wypas. W upał po podkrakowskich górkach byś sobie nie pojeździł na 98. Wiem co mówię. > W pracy sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,80 No to aku nówka. > .Wrocając do domu po 8 godzinach pali od szczała.Nawet 73km/h idzie Ożył. Ale z ciekawości pooglądaj sobie świecę...po wykręceniu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > W pracy sprawdziłem napięcie na wyłączonym silniku 12,80 Od razu po jeździe ? Powinno się sprawdzać po dłuższym upływie czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Od razu po jeździe ? Po 6 godzinach. Na chodzie ,zaraz po odpaleniu 12,73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Jak silnik jest już nie pierwszej młodości to kopniak jest dużo octane wypas. 2006r 3200km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Ten jest fajny tzn. przynajmniej z wyglądu http://otomoto.pl/inny-inny-rich-sport-125-nowy-raty-M4059800.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Jak silnik jest już nie pierwszej młodości to kopniak jest dużo skuteczniejszy niż rozrusznik. Mój ma 7100 km przejechanych i przyznam się, że nie ma problemów z rozruchem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Ten jest fajny tzn. przynajmniej z wyglądu > http://otomoto.pl/inny-inny-rich-sport-125-nowy-raty-M4059800.html Dorosło wygląda fakt Nie to co moje ażurowe i chude Ferro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > 98 to nie jest dobry pomysł. Silnik się grzeje, puchnie, a potrafi nawet nadtopić elektrody na > świecy. Ale bzdury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Ten jest fajny tzn. przynajmniej z wyglądu > http://otomoto.pl/inny-inny-rich-sport-125-nowy-raty-M4059800.html Przód całkiem zacny, i te hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Dorosło wygląda fakt Nie to co moje ażurowe i chude Ferro mój jest taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Ale bzdury Prawda...? Ale z życia wzięte więc warto wziąć sobie je do serca. Paliwo 98-oktanowe nie nadaje się do 2-suwów. Z racji swojej odporności na spalanie stukowe czyli odporności na zapłon od innych elementów niż iskra na świecy, spala się w wyższej temperaturze. Silnik 50 ccm ma małe powierzchnie do odprowadzenia ciepła, w wielu przypadkach jest chłodzony powietrzem, a kręci się na wysokich obrotach i dlatego przegrzanie jest normalną rzeczą. Jeśli nałoży się na to ubogo wyregulowany gaźnik i styl jazdy typu "przepustnica 100%, mamy - jak to mówił maszynista w BTTF3 - w cylindrach ogień gorętszy od piekielnego. Mówię na podstawie własnych testów (23 kkm Gilerą Stalker) i wielu, wielu skuterów, które naprawiałem i serwisowałem. Wielu użytkowników nakłaniałem do zmiany paliwa na 95...i nie musiałem pytać. Widać było po kolorze świecy co leją. Odpowiedź była jedna: Myślałem, że 98 jest lepsza, a pali mało to nie szkoda mi $. A 98-ka nie jest lepsza, jest INNA! I powtarzam jeszcze raz. Benzyna 95 jest benzyną wysokooktanową! Benzyną normalną, defaultową jest 91 oktan, której nie ma na naszym rynku. Koniec drugiego rozdziału bzdur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Prawda...? Ale z życia wzięte więc warto wziąć sobie je do serca. Paliwo 98-oktanowe nie nadaje się > do 2-suwów. Z racji swojej odporności na spalanie stukowe czyli odporności na zapłon od innych > elementów niż iskra na świecy, spala się w wyższej temperaturze. Silnik 50 ccm ma małe > powierzchnie do odprowadzenia ciepła, w wielu przypadkach jest chłodzony powietrzem, a kręci > się na wysokich obrotach i dlatego przegrzanie jest normalną rzeczą. Jeśli nałoży się na to > ubogo wyregulowany gaźnik i styl jazdy typu "przepustnica 100%, mamy - jak to mówił maszynista > w BTTF3 - w cylindrach ogień gorętszy od piekielnego. > Mówię na podstawie własnych testów (23 kkm Gilerą Stalker) i wielu, wielu skuterów, które > naprawiałem i serwisowałem. Wielu użytkowników nakłaniałem do zmiany paliwa na 95...i nie > musiałem pytać. Widać było po kolorze świecy co leją. Odpowiedź była jedna: Myślałem, że 98 > jest lepsza, a pali mało to nie szkoda mi $. A 98-ka nie jest lepsza, jest INNA! I powtarzam > jeszcze raz. Benzyna 95 jest benzyną wysokooktanową! Benzyną normalną, defaultową jest 91 > oktan, której nie ma na naszym rynku. > Koniec drugiego rozdziału bzdur. Tera naleje 95 zobaczymy czy jakos to odczuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2014 > Koniec drugiego rozdziału bzdur. To skończ bo jeszcze ktoś uwierzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 nie wiem czy coś pisaliście o tym moto. Chętnie posłucham za i przeciw bo osobiście mi się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > To skończ bo jeszcze ktoś uwierzy Błogosławieni ci, który nie widzieli, a uwierzyli. No Ty na pewno nie będziesz błogosławiony, ale pisz rzeczowo bo ludziom nie można robić wody z mózgu. Dlaczego uważasz 98-kę za dobrą, jakie masz podstawy do tego, jakie doświadczenia, argumentuj, uzasadniaj, pomagaj innym w wyborach bo hasło "ale bzdury" są jak odpowiedzieć "no"...i potem dowodzić, że się ćwiczyło włoski na zarzut, że się zgodziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > W skuterkach i to chińskich , żarty sobie robisz czy co nie robie. zobacz temat kolegi i własnego posta nie zwróciłem uwagi ze Honda PCX jest dla zmyłki > Przecież tam światła są zasilane nie z akumulatora a z prądnicy (wzbudzenie na magnesach trwałych) > i na niskich obrotach nie będą świecić pełną mocą i to jest normalne > Regulator oczywiście jest, ale nie ma on wiele wspólnego z regulatorami napięcia np z samochodów, w > sumie to dba on o to by się żarówki nie paliły przy dużych obrotach , oczywiście akumulatora > też "pilnuje" super. w dorożkach nie było tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Błogosławieni ci, który nie widzieli, a uwierzyli. > No Ty na pewno nie będziesz błogosławiony, ale pisz rzeczowo bo ludziom nie można robić wody z > mózgu. Dlaczego uważasz 98-kę za dobrą, jakie masz podstawy do tego, jakie doświadczenia, > argumentuj, uzasadniaj, pomagaj innym w wyborach bo hasło "ale bzdury" są jak odpowiedzieć > "no"...i potem dowodzić, że się ćwiczyło włoski na zarzut, że się zgodziłeś. W skrócie: doucz się o spalaniu w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > nie robie. zobacz temat kolegi i własnego posta nie zwróciłem uwagi ze Honda PCX jest dla zmyłki > super. w dorożkach nie było tego problemu Przecież odpowiadałem na konkretny post i problem nie dotyczył PCX, ale jeśli byś chciał wymieniać sam regulator napięcia w owym PCX-e to możesz się zdziwić Problem o wiele większy niż w dorożkach Dla ułatwienia schemacik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > W skrócie: doucz się o spalaniu w silniku. No to zaczynajmy. Ja się douczam, Ty wykładasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Przecież odpowiadałem na konkretny post i problem nie dotyczył PCX, ale jeśli byś chciał wymieniać > sam regulator napięcia w owym PCX-e to możesz się zdziwić > Problem o wiele większy niż w dorożkach > Dla ułatwienia schemacik widziałem gorsze obczaj schemat okablowania samej wiązki licznika w BMW serii K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > No to zaczynajmy. Ja się douczam, Ty wykładasz... Twoje nieuctwo, twój problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Dojechal , kilka rundek po parkingu i juz mi sie podoba , papiery ida poczta , wiec moze sie jutro > zarejestruje ... No i po 60 km ... wydmuchalo mi uszczelnienie wydechu przy cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > No i po 60 km ... wydmuchalo mi uszczelnienie wydechu przy cylindrze Lipa, oby to była pierwsza i ostatnia awaria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Lipa, oby to była pierwsza i ostatnia awaria Szczerze watpie ... czeka mnie rozlozenie i zlozenie ... Chinole nie uznaja podkladek sprezynujacych , ba jakiekolwiek podkladki to dla nich zbedna masa motocykla ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Szczerze watpie ... czeka mnie rozlozenie i zlozenie ... Chinole nie uznaja podkladek > sprezynujacych , ba jakiekolwiek podkladki to dla nich zbedna masa motocykla ... czyli z gwarancji nie korzystasz? Może to i lepiej samemu skręcić do wszystko do kupy, jak się ma trochę pojęcia to powinno być lepiej niż z fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > czyli z gwarancji nie korzystasz? Może to i lepiej samemu skręcić do wszystko do kupy, jak się ma > trochę pojęcia to powinno być lepiej niż z fabryki Jak to nie ... a to nie mozna przed servisem poskrecac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Jak to nie ... a to nie mozna przed servisem poskrecac ? zobaczą, że za dobrze złożony a po co do serwisu jeździć jak sam go będziesz robił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > zobaczą, że za dobrze złożony a po co do serwisu jeździć jak sam go będziesz robił? zeby miec te 2 lata gwarancji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > Twoje nieuctwo, twój problem Twoja wiedza, nasz zysk...śmiało, bądź jak Rafał Majka w Bukowinie. No dajesz kurna konkrety, a nie krygujesz się jak panna na wydaniu wstydziochu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > No i po 60 km ... wydmuchalo mi uszczelnienie wydechu przy cylindrze Walczyłem z sobą, żeby tego nie powiedzieć, ale przegrałem, więc nie odmówię sobie tej przyjemności - a nie mówiłem... A tak bardziej w temacie to i tak zapewne z czasem polecą szpilki w głowicy (o ile masz M6 i robisz ciut większe przeloty), to warto będzie przegwintować na M8 i założyć mosiężne nakrętki - tymczasowo można dać podkładki sprężynujące, ale ja ich już nie używam, a jak miałem to i tak potrafiło urwać szpilki i wydmuchać uszczelkę, więc i tak masz wielkie szczęście, że szpilki całe, a uszczelka to parę zeta - tylko czasem jest problem z jej dostępnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Walczyłem z sobą, żeby tego nie powiedzieć, ale przegrałem, więc nie odmówię sobie tej przyjemności > - a nie mówiłem... > A tak bardziej w temacie to i tak zapewne z czasem polecą szpilki w głowicy (o ile masz M6 i robisz > ciut większe przeloty), to warto będzie przegwintować na M8 i założyć mosiężne nakrętki - > tymczasowo można dać podkładki sprężynujące, ale ja ich już nie używam, a jak miałem to i tak > potrafiło urwać szpilki i wydmuchać uszczelkę, więc i tak masz wielkie szczęście, że szpilki > całe, a uszczelka to parę zeta - tylko czasem jest problem z jej dostępnością I dlatego warto mieć silnik 10* U mnie nie ma czegoś takiego jak uszczelka wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Kolega się uparł na hunde shadow lub intrudera.... > Co mu w tym klimacie można polecić/odradzić? > Z jego obserwacji "rynku" w ostatnim czasie już widoczny jest wzrost cen. No i w końcu zaliczkował... wszędzie schodzą lepiej niż promocje w lidlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Fajnie ubrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > I dlatego warto mieć silnik 10* U mnie nie ma czegoś takiego jak uszczelka wydechu co to za slang - siilnik 10* ? Bom nie w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > co to za slang - siilnik 10* ? Bom nie w temacie Silnik z rodziny 139FMB (146, 152, 154FMB), ze wzniosem 10 stopni od poziomu Zamiast uszczelki jest kołnierz w który wchodzi końcówka rury wydechowej i cały układ jest uszczelniany dodatkową podkładką od strony rury wydechowej, która dociska rurę do kolektora Uszczelka jest dopiero przy końcówce węża od recyrkulatora spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Nie wiem czy sie chwalic , bo do 24 08 jeszcze daleko... Brat mi zabral dowod i pojechal do pracy , do centrum... O dziwo dojechal ... na kat B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Silnik z rodziny 139FMB (146, 152, 154FMB), ze wzniosem 10 stopni od poziomu Zamiast uszczelki > jest kołnierz w który wchodzi końcówka rury wydechowej i cały układ jest uszczelniany > dodatkową podkładką od strony rury wydechowej, która dociska rurę do kolektora Uszczelka > jest dopiero przy końcówce węża od recyrkulatora spalin dziazas , ale wywod ... to co ja mam za motor ? dwie rury mi odchodza z cylindra , moze sie dowiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > dziazas , ale wywod ... to co ja mam za motor ? dwie rury mi odchodza z cylindra , moze sie dowiem > ... Masz 156FMI jakiś tekst Zawiozłem pierdzika na wymianę serducha do serwisu. O 14:00 silnik już był zamontowany, tylko pozostało pobawić się w założenie zębatek i łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Masz 156FMI jakiś tekst > Zawiozłem pierdzika na wymianę serducha do serwisu. O 14:00 silnik już był zamontowany, tylko > pozostało pobawić się w założenie zębatek i łańcucha gratki , nie mniej ten cylinder ma 1 wydmuch , ja mam 2 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.