Skocz do zawartości

4C


pawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Zakochałem się!

287800507-20140701_132052_.jpg

Jedno co schrzanili to tylne zaciski. Mogli dać czterotloczkowe Brembo. Ja wiem ze tył nie hamuje ale ten zwykły zacisk pomalowany na czerwono wygląda trochę na garażowy tuning hehe.gif

287800507-20140701_131216_.jpg

Przepiękne auto. W środku sporo miejsca, trudniej się wsiada ale jeśli ja po 2 tygodniach od artroskopii kolana wsiadłem i wysiadłem to znaczy ze spoko jest ok.gif

Fotele super!

287800507-20140701_132229_.jpg

Bagażnik wygląda jak by standardowa walizka wielkości samolotowego bagażu podręcznego się mogła zmieścić wiec na weekend facet może wyskoczyć zlosnik.gif z babka to wiadomo może być trudniej zlosnik.gifhehe.gif

post-571-14352524708413_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> TUTAJ nawet podają, ze w PL 5 osób już kupiło ten model.

> No przyznawać się kto to i dawać zdjęcia do wątku powitalnego

W tej chwili czas oczekiwania to 1 - 1.5 roku wiec może za jakiś czas się ktoś tu dopisze zlosnik.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie z kolei zaskoczyła rzeczywista ładowność tego auta. 162kg. Pralki nikt tym wozić nie będzie,

> ale kierowca i pasażer po 100kg oznacza po prostu przeładowane auto

To nie jest auto dla dwóch karków grinser006.gif

Zakładając ze zdrowy facet waży 100kg to dla pięknej kobiety spokojnie ładowności wystarczy hehe.gif

Dobrze że kabina nie jest ciasna tak jak by była skrojona na typową włoską posturę wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> autko fajne ale wnętrze - poduszka powietrzna z 500-tki manetki kierunków i wycieraczek z punto no

> i pokrętła nawiewów z ....seicento

to jest z dwóch powodów. Po pierwsze walka o masę, a po drugie po to, żeby auto kosztowało 250 tys. a nie 350 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> autko fajne ale wnętrze - poduszka powietrzna z 500-tki manetki kierunków i wycieraczek z punto no

> i pokrętła nawiewów z ....seicento

No i co z tego :-)

Jakoś mi to zupełnie nie przeszkadza w tym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> autko fajne ale wnętrze - poduszka powietrzna z 500-tki manetki kierunków i wycieraczek z punto no

> i pokrętła nawiewów z ....seicento

Musieli wrzucić coś Fiatowskiego, jak sobie wyobrażasz taką idealnie wykonaną i niepsującą się Alfę? O czym byśmy pisali w tym temacie grinser006.gif

Fakt faktem może takie szczegóły wnoszą trochę niepotrzebnej taniochy, ale jestem pewien że każdy z nas po przejażdżce tym autem nawet by nie wspomniał o takich rzeczach 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest z dwóch powodów. Po pierwsze walka o masę, a po drugie po to, żeby auto kosztowało 250 tys.

> a nie 350 tys

tylko te manetki z punto nawet w klasie punto były tragiczne, a wsadzenie tego do auta za 250kpln... tragedia no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko te manetki z punto nawet w klasie punto były tragiczne, a wsadzenie tego do auta za

> 250kpln... tragedia

Za taka cene to juz porshe sie lapie czy jakies inne luksusowe. A to duzy minus Alfy. Jedziesz do serwisu a tam pacjent z wycietym DPF i check engine w 159. Troszku traca myszka bo zamiast opowiadac przy kawie o osiagach to nasluchasz sie o innych padlach.

Wracajac do tematu to juz taka tradycycja w F360 tez punto siedzi.

ferrari_interior.jpg DZieki temu sporo zaoszczedzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko te manetki z punto nawet w klasie punto były tragiczne, a wsadzenie tego do auta za

> 250kpln... tragedia

Ta cena nie wynika z manetek ale z materialu nadwozia. Gdyby były extra manetki to pewnie cena bylaby wyzsza. To nie przeszkadza w TEJ koncepcji auta czyli lekko i niedrogo. Tak samo jak nie przeszkadza brak wspomagania grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mów mi, że wykonanie oryginalnych manetek , osłony poduszki i pokręteł nawiewu kosztuje 100 tyś

> ?

pewnie nie, ale kilka tysi już na pewno. Nowe zamówienie, nowy projekt, pewnie jakieś normy to musi spełniać, to i nowe badania, nowa linia produkcyjna. Spory koszt. Opłaca się, gdy ma iść do auta sprzedawanego na setki tysięcy egzemplarzy. W aucie liczonym na 2 tys. egzemplarzy rocznie, to już będzie spory koszt w przeliczeniu na sztukę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

> Mnie z kolei zaskoczyła rzeczywista ładowność tego auta. 162kg. Pralki nikt tym wozić nie będzie,

> ale kierowca i pasażer po 100kg oznacza po prostu przeładowane auto

Kierowca 100kg, pasażerka max 55kg oink.gif i jeszcze luz zostaje zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepiękne auto. W środku sporo miejsca, trudniej się wsiada ale jeśli ja po 2 tygodniach od

> artroskopii kolana wsiadłem i wysiadłem to znaczy ze spoko jest

?

Ile masz wzrostu?

I czy siedziałeś w fotelu pasażera?

Tam w lewą nogę ugniata "coś" wystającego spod deski rozdzielczej. takie duże czarne pudło prosto kantem wali w piszczel.

> Fotele super!

Siedziałem w wygodniejszych.

> Bagażnik wygląda jak by standardowa walizka wielkości samolotowego bagażu podręcznego się mogła

> zmieścić wiec na weekend facet może wyskoczyć z babka to wiadomo może być trudniej

To nie jest auto na długie wojaże.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinna wyglądać:

Alfa-Romeo-4C-Concept-2011.jpg

ale oczywiście zadziałali księgowi i wg mnie wersja produkcyjna wyszła tandetnie:

Alfa-Romeo-4C_Carsblog.pl182.jpg

- boczne lusterka i ich mocowania to jakiś absurd

- przednie lampy, to wygladają jakby zabrakło kasy na poliwęglan żeby je dokończyć.

- mocowania pasa bezpieczeństwa - rodem z PRLu

- budka z predkościomierzem - jak w 126p po lifcie hehe.gif

- wloty powietrza - brak polotu z koncept'a i zalatują tandetą.

Wielka szkoda, bo popsuli piękny projekt oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - boczne lusterka i ich mocowania to jakiś absurd

Nie dało się jak w prototypie. Względy bezpieczeńtwa wink.gif

Mi się akurat podoba takie mocowanie lusterek jak w wersji produkcyjnej, ale rozumiem że ktoś może mieć inne zdanie ok.gif

> - przednie lampy, to wygladają jakby zabrakło kasy na poliwęglan żeby je dokończyć.

Tutaj mam mieszane uczucia.

Z jednej strony zgadzam się z Tobą, że lepiej by to wyglądało pod wspólnym kloszem jak w prototypie.

Z drugiej strony mam wrażenie (trochę wróżenie), że za 10 lat taki wspólny klosz będzie wyglądał przestarzale. To tylko przeczucia ok.gif

A z trzeciej strony, to ja znam jakość poliwęglanu stosowanego przez grupę Fiat. I ten wspólny klosz po 5 latach by wyglądał mega fatalnie. Jeden właściciel by o to zadbał, inny już nie. I te auta mogłyby się po czasie kojarzyć trochę jak rupiecie przez te wypłowiałe reflektory oslabiony.gif

To co mi się w tym aucie nie podoba, to że jednak jest zbyt hardcorowe. Powinno być skierowane dla mniej wymagającego klienta, coś jak Porsche Cayman. Nieco cięższe, bez problemów z wsiadaniem/wysiadaniem i z większym silnikiem.

Wyszło teraz coś, nad czym można się rozpływać w katalogu i na forach dyskusyjnych, ale już codziennie dojazdy do pracy w korpo po kilku miesiącach mogą być czymś mało fajnym oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.