mich_01 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Witam Czy możecie coś powiedzieć o octavi III 1.2 105KM - czy ten motor daje radę ? - jakieś bolączki tego modelu ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi za i przeciw tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 W jakimś starszym "moto on" na tvn turbo testowali to 1.2 . Ogólnie chwalili że mało pali i fajnie jedzie. Samo auto jest bardzo spoko. Tata ma swoją rok czasu i sobie chwali. Mamy 1.4 tsi 140 koni. Internetowi mędrcy marudzą że zawieszenie tylne to belka a nie wielowahacz ale ja różnicy nie widziałem w jeździe (jeździliśmy 1.8tsi i 1.4tsi żeby to porównać). Dużo informacji znajdziesz na forum Octavia Club Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > - czy ten motor daje radę ? Na podstawie Yeti i Fabii z 1,2 TSi - źle nie jest, ale 1,4 byłby zdecydowanie bliżej optimum. Niestety, mało pali tylko w katalogu - cudów nie ma, te ok. 110 KM z czegoś musi się brać. No i podstawowa kwestia - czy to silnik z łańcuchem (wymiana co +/- 30 kkm), czy już wersja z paskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 IMO będą paskowe jak w 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Na TVN Turbo robili test pokonując łuk drogi z poprzecznymi przeszkodami. Wielowahacz sobie poradził w starej wersji Skody a Octavia III pojechała w pole Taka to różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Wielowahacz sobie poradził w starej wersji Skody a Octavia III pojechała w pole Taka to różnica Bez przesady. W warunkach ruchu na drogach publicznych z zdrowym psychicznie kierowcą belka jest wystarczająca. To auto z 1,2 TSi i tak na oesy się nie nadaje, więc nie ma co dramatyzować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Bez przesady. W warunkach ruchu na drogach publicznych z zdrowym psychicznie kierowcą belka jest > wystarczająca. > To auto z 1,2 TSi i tak na oesy się nie nadaje, więc nie ma co dramatyzować. Też tak myślę, ale co do różnicy między Octavią II i III dotyczącej zawieszenia da się udowodnić przewagę wieowahacza nad belką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mich_01 Napisano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > No i podstawowa kwestia - czy to silnik z łańcuchem (wymiana co +/- 30 kkm), czy już wersja z > paskiem. skodziana nowa 2014 to już chyba pasek. 1.4 wiem że byłoby miło, ale auto ma być w kredycie więc trochę boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > 1.4 wiem że byłoby miło, ale auto ma być w kredycie więc trochę boli. Pamiętaj, że jakby co, to silnika później nie dołożysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dwaoczka Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Nie daje rady. 105KM wyżyłowane z 1.2 na taka kobyle to tylko do jazdy w jedna osobe po miescie. Wobraz sobie co bedzie za kilka lat jak ten motor straci pare kucykow. Oczywiscie ludzie jezdza tez kompaktami co mają po 60KM ale to takie taczki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Nie daje rady. 105KM wyżyłowane z 1.2 na taka kobyle to tylko do jazdy w jedna osobe po miescie. > Wobraz sobie co bedzie za kilka lat jak ten motor straci pare kucykow. Oczywiscie ludzie > jezdza tez kompaktami co mają po 60KM ale to takie taczki... Kobyłę ?? zobacz ile waży o3.. Nasze 1.4 tsi waży mniej niz o1 1.9tdi a dokładnie w dowodzie ma wpisane 1175kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Na TVN Turbo robili test pokonując łuk drogi z poprzecznymi przeszkodami. Wielowahacz sobie > poradził w starej wersji Skody a Octavia III pojechała w pole Taka to różnica Jasne.. w codziennej jeździe przy włączonym ESP na bank to odczujesz wiadomo że wielowahacz jest lepszy i droższy w serwisowaniu od zwykłej belki, jednak nie ma co popadać w jakieś dramaty. Rozmawiałem z kolesiami ze Szkoły Auto (byłem na evencie Skody i byli). Mówią że poza torem to oni zbytniej różnicy nie widzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mich_01 Napisano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Nie daje rady. 105KM wyżyłowane z 1.2 na taka kobyle to tylko do jazdy w jedna osobe po miescie. > Wobraz sobie co bedzie za kilka lat jak ten motor straci pare kucykow. Oczywiscie ludzie > jezdza tez kompaktami co mają po 60KM ale to takie taczki... Zdaję sobie sprawę że może być trochę mało KM, dlatego pytam użytkowników tych silników o opinię bo jazda testowa nie oddaje codziennej eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Octavia Club Forum tam znajdziesz info od użytkowników . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Jak by porównali O III z belką z O III z wielowahaczem to test miał by jakiś sens. A tak nie pokazuje zupełnie nic. Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Ale szał jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Jak by porównali O III z belką z O III z wielowahaczem to test miał by jakiś sens. A tak nie > pokazuje zupełnie nic. > Krawiec Niby tak, ale niesmak pozostaje. Dostajesz mniej w "nowym" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Weź 1.8 lub wyżej i dostaniesz wielowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miro Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Weź 1.8 lub wyżej i dostaniesz wielowahacz Na czymś trzeba zarobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Pretensje można mieć tylko i wyłącznie do VAG. Golf 7 ma tak samo i nikt nie płacze : Golf 7 od podszewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Dołączę się z pytaniem pod ten watek. Octavia III kombi jest w każdej wersji silnikowej o prawie100kg lżejsza od VW Golfa VII w wersji Variant. Octavia jest dłuższym samochodem i ma o 5 cm większy rozstaw osi, czyli powinna być siłą rzeczy cięższa. Zawieszenia i silniki są takie same, więc skąd ta różnica w masie własnej oby aut ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Dołączę się z pytaniem pod ten watek. Octavia III kombi jest w każdej wersji silnikowej o > prawie100kg lżejsza od VW Golfa VII w wersji Variant. Octavia jest dłuższym samochodem i ma o > 5 cm większy rozstaw osi, czyli powinna być siłą rzeczy cięższa. Zawieszenia i silniki są > takie same, więc skąd ta różnica w masie własnej oby aut ? Lżejsza w rzeczywistości, czy tylko na papierze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Dołączę się z pytaniem pod ten watek. Octavia III kombi jest w każdej wersji silnikowej o > prawie100kg lżejsza od VW Golfa VII w wersji Variant. Octavia jest dłuższym samochodem i ma o > 5 cm większy rozstaw osi, czyli powinna być siłą rzeczy cięższa. Zawieszenia i silniki są > takie same, więc skąd ta różnica w masie własnej oby aut ? Wygłuszenia i użyte materiały pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Lżejsza w rzeczywistości, czy tylko na papierze? Osobiście nie ważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Na TVN Turbo robili test pokonując łuk drogi z poprzecznymi przeszkodami. Wielowahacz sobie > poradził w starej wersji Skody a Octavia III pojechała w pole Taka to różnica W takim samym tescie, Focus i Leon pojechaly zdecydowanie gorzej niz Civic z belka. Wiec pewnie nie w samej konstrukcji zawiasu rzecz, tylko jego nastawach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klo Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Wygłuszenia i użyte materiały pewnie. Wygłuszenia chyba nie bardzo, bo w testach hałas we wnętrzu jest prawie identyczny. Może grubość blach, lepsze ( cięższe i mniej odporne na zużycie ) materiały we wnętrzu Tutaj porównanie, niepodobno żeby same fotele z alcantary ważyły aż 90 kg więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 jakis link do YT albo TVN Playera? bez sensu rozmowa jak nie wiadomo do czego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Wujek co ma OIII mówił, że błotniki przednie są plastikowe, więc może na takich detalach zaoszczędzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Osobiście nie ważyłem Gdzies czytalem ze w realu w bogatszych wersjach lekka nie jest ale temat jakos niepopularny i nie mam miarodajnych źrodel do,zalinkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Nie daje rady. 105KM wyżyłowane z 1.2 na taka kobyle to tylko do jazdy w jedna osobe po miescie. > Wobraz sobie co bedzie za kilka lat jak ten motor straci pare kucykow. Oczywiscie ludzie > jezdza tez kompaktami co mają po 60KM ale to takie taczki... Możesz rozwinąć swoją wypowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Możesz rozwinąć swoją wypowiedź Szczególnie, że wcześniejsze wersje Octy były i cięższe, i słabsze... Pomijam 60KM w pierwszej Octavii. ale często było to 100KM 1.6. Lub 1.9TDI 90-100KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Nie daje rady. 105KM wyżyłowane z 1.2 na taka kobyle to tylko do jazdy w jedna osobe po miescie. > Wobraz sobie co bedzie za kilka lat jak ten motor straci pare kucykow. Oczywiscie ludzie > jezdza tez kompaktami co mają po 60KM ale to takie taczki... Powiadasz że wyżyłowany? Zaledwie 87 KM z litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Też tak myślę, ale co do różnicy między Octavią II i III dotyczącej zawieszenia da się udowodnić > przewagę wieowahacza nad belką A ja widzialem test jak civic na belce objezdza na torze focusa i golfa sa plusy i minusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > No i podstawowa kwestia - czy to silnik z łańcuchem (wymiana co +/- 30 kkm), czy już wersja z > paskiem. No bez przesady, pierwszy mi 70 kkm wytrzymał - prawie jak pasek Następnych 70 jeszcze nie przejechałem, na razie nic niepokojącego się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 Golf ma system odzyskiwania energii przy hamowaniu... Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2014 > Wujek co ma OIII mówił, że błotniki przednie są plastikowe, więc może na takich detalach > zaoszczędzili Blotniki czy zderzaki.... Bo zderzakinto chyba juz zdzisiejszych aut malo ktore nie ma plasdtikowych.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > A ja widzialem test jak civic na belce objezdza na torze focusa i golfa sa plusy i minusy kierowca ten sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Niby tak, ale niesmak pozostaje. Dostajesz mniej w "nowym" coś się uparł na ten wielowahacz, jaki niesmak pozostaje? przecież nikt Ci nie broni kupić wersji z wielowahaczem. Myśle, że ok 80-90% kierowców nie odczuje różnicy albo jeździ tak, ze różnica nigdy się nie ujawni więc po jaką cholerę trzeba wciskać im na siłe droższe rozwiązanie skoro tańsze jest w zupełności wystarczające. Irytuje mnie ta ciągła pogoń za czymś niby lepszym, gdzie to lepsze rozwiazanie większości nie jest do niczego potrzebne. Przewiózłbym CIę trasę 60 km z zawiązanymi oczami jednym autem z wielowahaczem drugim bez i jestem pewien, że nie zorientowałbyś sie które było które. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > coś się uparł na ten wielowahacz, jaki niesmak pozostaje? przecież nikt Ci nie broni kupić wersji z > wielowahaczem. > Myśle, że ok 80-90% kierowców nie odczuje różnicy albo jeździ tak, ze różnica nigdy się nie ujawni > więc po jaką cholerę trzeba wciskać im na siłe droższe rozwiązanie skoro tańsze jest w > zupełności wystarczające. Irytuje mnie ta ciągła pogoń za czymś niby lepszym, gdzie to lepsze > rozwiazanie większości nie jest do niczego potrzebne. > Przewiózłbym CIę trasę 60 km z zawiązanymi oczami jednym autem z wielowahaczem drugim bez i jestem > pewien, że nie zorientowałbyś sie które było które. To właśnie próbowałem wyjaśnić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > W jakimś starszym "moto on" na tvn turbo testowali to 1.2 . Ogólnie chwalili że mało pali i fajnie > jedzie. Samo auto jest bardzo spoko. Tata ma swoją rok czasu i sobie chwali. Mamy 1.4 tsi 140 > koni. Internetowi mędrcy marudzą że zawieszenie tylne to belka a nie wielowahacz ale ja > różnicy nie widziałem w jeździe (jeździliśmy 1.8tsi i 1.4tsi żeby to porównać). Dużo > informacji znajdziesz na forum Octavia Club Polska. napisz jaki styl jazdy ma ojciec i ile mu pali to 1.4 TSi w mieście, na zwykłej drodze 100-120 km/h i na autostradzie przy 140 km/h? dopłata do diesla 2.0 tdi 150 KM w stosunku do 1.4 Tsi to 13700 PLN, więc zastanawiam sie czy ma to sens. Jeśli chodzi o samą dynamikę to uważam, że nie ma sensu ale boje sie troche spalania na autostradzie przy 140 km/h, że bedzie w granicach pod 10 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > coś się uparł na ten wielowahacz, jaki niesmak pozostaje? przecież nikt Ci nie broni kupić wersji z > wielowahaczem. > Myśle, że ok 80-90% kierowców nie odczuje różnicy albo jeździ tak, ze różnica nigdy się nie ujawni > więc po jaką cholerę trzeba wciskać im na siłe droższe rozwiązanie skoro tańsze jest w > zupełności wystarczające. Irytuje mnie ta ciągła pogoń za czymś niby lepszym, gdzie to lepsze > rozwiazanie większości nie jest do niczego potrzebne. > Przewiózłbym CIę trasę 60 km z zawiązanymi oczami jednym autem z wielowahaczem drugim bez i jestem > pewien, że nie zorientowałbyś sie które było które. To nie o to chodzi, lecz o to że nowy model jest droższy mimo zastosowania w nim tańszych rozwiązań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > napisz jaki styl jazdy ma ojciec i ile mu pali to 1.4 TSi w mieście, na zwykłej drodze 100-120 km/h > i na autostradzie przy 140 km/h? > dopłata do diesla 2.0 tdi 150 KM w stosunku do 1.4 Tsi to 13700 PLN, więc zastanawiam sie czy ma to > sens. Jeśli chodzi o samą dynamikę to uważam, że nie ma sensu ale boje sie troche spalania na > autostradzie przy 140 km/h, że bedzie w granicach pod 10 l/100 w mieście 7-7,5 litra. Styl jazdy raczej dynamiczny ale bez szaleństw. Tego silnika nie trzeba kręcić wysoko żeby jechał - wg. mnie jeździ się trochę jak dieslem. W trasie rekord spalania to 4,7 - ale Tata mówił że nie gonił jakoś strasznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > To nie o to chodzi, lecz o to że nowy model jest droższy mimo zastosowania w nim tańszych > rozwiązań. tańszych rozwiązań? nie patrz wybiórczo, porównaj sobie podstawowe wyposażenie i średnią wersję obecną i stary model. Doszło sporo systemów bezpieczeństwa, wyposażenia itd, auto jest większe, ma mocniejsze silniki, oczekujesz, że będzie tańsze od poprzednika bo zastosowali belkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > To nie o to chodzi, lecz o to że nowy model jest droższy mimo zastosowania w nim tańszych > rozwiązań. Skoro się sprawdza to nie ma sensu montować czegoś droższego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > tańszych rozwiązań? nie patrz wybiórczo, porównaj sobie podstawowe wyposażenie i średnią wersję > obecną i stary model. Doszło sporo systemów bezpieczeństwa, wyposażenia itd, auto jest > większe, ma mocniejsze silniki, oczekujesz, że będzie tańsze od poprzednika bo zastosowali > belkę? Bez sensu takie porównanie. Porównajmy wersje z takim samym wyposażeniem i silnikiem. Dlaczego ta miałaby być droższa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Skoro się sprawdza to nie ma sensu montować czegoś droższego.. Zgoda, tylko dlaczego każe się ludziom płacić więcej za mniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Zgoda, tylko dlaczego każe się ludziom płacić więcej za mniej? Spróbuj porównać wyposażenie o2 i o3 nie patrz na samo tylne zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Spróbuj porównać wyposażenie o2 i o3 nie patrz na samo tylne zawieszenie. Spróbuję porównać wersje z takim samym wyposażeniem. I co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Bez sensu takie porównanie. Porównajmy wersje z takim samym wyposażeniem i silnikiem. > Dlaczego ta miałaby być droższa? bo wszystko drożeje? Bo ludzie w fabrykach też dostają jakieś podwyżki, po poddostawcy podnoszą ceny? Nie wiem, tak tylko spekuluję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 5 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2014 > Spróbuję porównać wersje z takim samym wyposażeniem. I co wtedy? I wyjdzie że nie ma tego "mniej". Nowa konstrukcja na nowej płycie, nowe wyposażenie i zupełnie inne auto. Za podobne wg. mnie pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.