Guiness Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz mam tak samo jak ufo weszlo do sprzedazy nie podobalo mi sie;) teraz podoba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz służe informacjami o UFO. Mam od 5 lat takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 kupiłem w zeszłą sobote 1.8 sport, czarny... niemetalik. Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale... mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii. tyle z minusów które znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > kupiłem w zeszłą sobote > 1.8 sport, czarny... niemetalik. > Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale... > mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i > łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca > łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii. > tyle z minusów które znalazłem Niestety ale wykonanie karoserii to chyba najwieksze minusy tego auta, jakosc jak napisales oraz korozja i miekki lakier, szczegolnie czarny. Tego to juz malo kto chce polerowac, bo nie ma bardzo z czego zebrac, a do tego po myciu recznym znowu jest porysowany . On chyba sie rysuje od samego patrzena na niego Minusem tez sa niektory elementy wnetrza, np: szybka licznika, ktorej lepiej nie dotykac, bo sie rysuje i zlazi z niej jakas wartwa ochronna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz Mam dokladnie taki kolor jak na zdjeciu wrzuciles. Zaraz po lifcie (model z wrzesnia 2009). Jedyna roznica to ja mam 2.2 i-CTDI. Jezdze tym od blisko 2 lat, auto ma teraz 170kkm i jestem raczej bardzo zadowlony. Jezdzi sie super, zawieszenie fajnie zestrojone, mocy mi wystarcza (1.8 benzyna jezdzi bardzo podobnie jak diesel). W srodku bardzo duzo miejsca jak na auto tej wielkosci, lacznie z bagaznikiem. Sprytne fotele z tylu sie przydaja. Fotele wygodne. Spalanie u mnie w dieslu srednio okolo 6 litrow. Jednak o historycznej bezawaryjnosci hondy mozna juz troche zapomniec. W ciagu ostatnich 2 lat (i 50kkm) mialem 3 usterki. 1. Lozysko kola przedniego do wymiany. 2. Problem z klimatyzacja - wylaczala sie jak auto sie nagrzalo. Na forach poczytalem i to czesty problem i winne jest zuzywajace sie sprzegielko na kompresorze. Trik z wyjeciem podkladki spod tarczy tego sprzegielka aby bylo blizej zadzialal u mnie (sam sobie to zrobilem - zeszlo z 2h) ale nie wiem na ile to starczy - 100kkm moze. Potem pewnie trzeba bedzie nowy kompresor albo jeszcze jakis inny trick. 3. Ostatnio pojawil sie problem z zapieczonym tlokiem w zacisku hamulcowym. Musze to naprawic w najblizszym czasie. Nie jest to jakas tragiczna lista usterek, i wsumie nic drogiego, ale szczerze spodziewalem sie mniej problemow. Pozatym zmieniam olej i filty, tankuje i jezdze. No i najwazniejsze, ze auto mi sie podoba z wygladu. Wersja po lifcie moim zdaniem wyglada o niebo lepiej o przedliftowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > kupiłem w zeszłą sobote > 1.8 sport, czarny... niemetalik. Nie ma czarnego niemetalicznego w UFO. Zarówni przedlift jak i polift mają perłowe/metaliczne lakiery. Do liftu B92P Nighthawk Black Pearl, po lifcie NH731P Crystal Black Pearl > Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, > przemyślane, dopracowane, ale... mam wrażenie że wykonanie budy zlecili > najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i łatwego do > zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, > miejsca łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii. > tyle z minusów które znalazłem Lakier zgoda. Rysuje sie od patrzenia. Ja u siebie zrobilem renowacje i zabezpieczenie ceramiką, moze troche pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz Kuzyn który szukał takiego civica, po obejrzeniu iluś sztuk kupił w końcu... nowe bravo z '09 czy '10 roku, bo ciężko było znaleźć pewną sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz Jezdziles? Przejedz sie, niektorzy narzekaja, na dosc twarde zawieszenie. Nie jest tez bezglosne. Np moj ojciec nie zdecydowal sie na ufo wlasnie ze wzgledu na zawias, kupil lancera. I za kazdym razem ja jedzie ze mna moim ufokiem (fakt, ze w lecie jezdze na 18" a fabryczny rozmiar mam na zime) to marudzi, ze jest mniej komfortowo niz u niego w lanku, a sam do niedawna jezdzil w konfiguracji 18" Lato /16" zima obecnie 17" lato /16" zima. W srodku tez sie lubia odzywac plastiki. Benzynowiec jest mniej dynamiczny niz diesel i potrzebuje, zeby go troche pokrecic. Nie ma co liczyc na dynamike z niskich obrotow, jak to obecnie modne przy downsizingu z dmuchawkami. Za to beznyna w zasadzie bezobslugowa, bo w dieslu niestety sprzeglo z plasteliny, ale za to mozna latwo podkrecic - u mnie obecnie jest 200KM i 400Nm. Co do przestrzeni w srodku, to chyba najwieksze auto w klasie a bagaznik przepastny, magic seats tez sie przydaja chociaz ma to tez negatywne implikacje - bak jest pod przednimi fotelami i ma tylko 50l, co mimo niskiego spalania powoduje, ze zasieg nie jest imponujacy. Ja mam swojego sadzomiota juz blisko 2 lata i nie zrobil mi z niczym psikusa. Chociaz spedzilem wiele weekendow w garazu ale lubie grzebac przy aucie, robilem audio, swapowalem hamulce z Accorda TypeS, zakladalem intercooler etc. Jak to w Hondzie, sporo czesci pasuje z innych modeli i mozna kombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Kuzyn który szukał takiego civica, po obejrzeniu iluś sztuk kupił w końcu... nowe bravo z '09 czy > '10 roku, bo ciężko było znaleźć pewną sztukę. Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow ktory byl tylko w Execu. Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala > wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko > co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow > ktory byl tylko w Execu. > Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji. Wiem że udało mu się kupić bravo z udokumentowanym przebiegiem w okolicach 100 tkm ale wyposażenie ma takie sobie. Wersja silnikowa 1.4T 150KM. Jeszcze nim nie jeździłem ale podobno z tym silnikiem już się dobrze jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Przejedz sie, niektorzy narzekaja, na dosc twarde zawieszenie. Nie jest tez bezglosne. I słabo wybiera drobne nierówności - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach, ale jak na zwykłego kompakta bez żadnych sportowych inklinacji z twardością zawieszenia przesadzono. Po tym jak mi się wylał amortyzator wymieniłem komplet amortyzatorów i sprężyn na dedykowany do wersji silnikowych 1.4, 1.6 i 1.8 zestaw Eibacha - poprawa komfortu jazdy jest na prawdę zauważalna, nawet plastiki przestały skrzypieć na nierównych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe: > z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy? > jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz Samochod ma kilka niedorobek z ktorymi mozna zyc i bardzo niekomfortowe zawieszenie, z ktorym nie mozna. Pojemny w srodku. Oszczedny silnik 1.8. Znakomita tapicerka w pierwszych rocznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i > łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca > łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii. Nadwozie jest wykonane bardzo niechlujnie - np. przy ramkach szyb, które są spawane do dolnej części drzwi, w wielu miejscach nawet nie oszlifowano spawu z grudek metalu, po prostu tak ze wszystkim to pomalowano. Podobnie niechlujne są zgrzewy pod maską na przykład. W sumie trudno powiedzieć z czego takie niechlujstwo wynika, bo dla przykładu Accord podobnych kwiatków nie ma. Nawet CR-V wytwarzany równolegle w tej samej fabryce w UK sprawia lepsze wrażenie gdy się pozagląda w różne zakamarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Nie ma czarnego niemetalicznego w UFO. > Zarówni przedlift jak i polift mają perłowe/metaliczne lakiery. > Do liftu B92P Nighthawk Black Pearl, po lifcie NH731P Crystal Black Pearl nie no... wygląda jak niemetalik. ale się nie kłocę. > Lakier zgoda. Rysuje sie od patrzenia. Ja u siebie zrobilem renowacje i zabezpieczenie ceramiką, > moze troche pomoze dokładnie to samo mam w planie jak ceramika - coś daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Kuzyn który szukał takiego civica, po obejrzeniu iluś sztuk kupił w końcu... nowe bravo z '09 czy > '10 roku, bo ciężko było znaleźć pewną sztukę. są fajne cify - tylko nie są tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > nie no... wygląda jak niemetalik. ale się nie kłocę. Jak jest czysty to zarowno w NHB jak z CBP fajnie widac brokat > dokładnie to samo mam w planie > jak ceramika - coś daje? Nie wiem, jeszcze go nie mylem od czasu nalozenia powloki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > I słabo wybiera drobne nierówności - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z > nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość > sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach, ale jak na > zwykłego kompakta bez żadnych sportowych inklinacji z twardością zawieszenia przesadzono. > Po tym jak mi się wylał amortyzator wymieniłem komplet amortyzatorów i sprężyn na dedykowany do > wersji silnikowych 1.4, 1.6 i 1.8 zestaw Eibacha - poprawa komfortu jazdy jest na prawdę > zauważalna, nawet plastiki przestały skrzypieć na nierównych drogach. W dieslu tak samo sobie chlopaki chwala Eibacha. Ja mam rozkminke bo mam chlapacze i nawet przy serii zdarza mi sie nimi gdzies przytrzec Wiem, ze mozna zdjac, ale zalezalo mi na przednich, bo mniej syfu spod kol leci, a tylne zalozylem, bo kupujac byla porysowana listwa i taniej bylo kupic chlapacze niz isc do lakiernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Miałem, a w zasadzie druga połówka śmigła dwa lata, 1.4 całe 83 konie mocy. Był w kolorze piaskowym/złotym. Najgorsze to górne mocowania amortyzatorów, które były do wymiany przy 80 tys kilometrów. Zakupione i wymienione w serwisie po 3 miesiącach znowu były słyszalne. Na szczęście wymienione na gwarancji. Zawias twardy i mimo 16tek miałem niemiłe wspomnienia jeżdżąc po dziurawych drogach. Spasowanie plastików nie było idealne, ale tragedii ogromnej też nie było. Prowadziła się super, gdyby była mocniejsza zostawił bym do tej pory. Nieprzemyslane odprowadzanie wody w drzwiach, które notorycznie było zapchane syfem. Po odblokowaniu i wyczyszczeniu wylewala się spora ilość wody i nie zdziwię się, jeśli w ufo lada moment będą narzekać na rdze na dolnych krawędziach drzwi. Bezawaryjny, przepastne wnętrze i fajne przemyślane składanie kanapy. Ogólnie na plus :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Zakupione i wymienione w serwisie po 3 miesiącach znowu były słyszalne. Na > szczęście wymienione na gwarancji. Gdy się zabrudzą to słychać - ale odgłosy pochodzą zwykle nie z uszkodzonego łożyska tylko są spowodowane brudem pod osłoną. Zazwyczaj wystarczy to wyczyścić zamiast wymieniać i na jakiś czas starcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > są fajne cify - tylko nie są tanie Są droższe ale jego stać żeby więcej zapłacić. Inną kwestia jest stosunek relacji tego co się oferuje wobec cen a tutaj bravo wypada naprawdę dobrze. Obydwa auta mi się podobają ale ze względu na moje obawy co do zabezpieczenia przed rdzą czy zwykłymi zarysowaniami lakieru, wybrałbym bravo - aż nie wierzę że to napisałem Kuzyn wspominał że pod względem elastyczności subiektywne wrażenia z przyśpieszania/wyprzedzania były na plus dla bravo i to także przeważyło szale na korzyść bravo. Rożnica w cenie dla mnie nie jest uzasadniona między obydwoma autami ale mój kuzyn jak i ja, nie przywiązujemy uwagi do znaczka, tylko do tego co się otrzymuje za daną kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji. Tylko jeśli klient zdecydował się na Sport ale bez pakietu GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > W sumie trudno powiedzieć z czego takie niechlujstwo wynika, bo dla przykładu Accord podobnych > kwiatków nie ma. Z miejsca produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Ja swojego kupiłem 2 miesiące temu ... po 3 miesiącach poszukiwań ... w końcu dołożyłem do budżetu 10k i kupiłem rocznik 2011 - po wszelkich liftingach i w pełnej wersji. Niestety ceny ufo są ogromne - młode roczniki z polskiego salonu schodzą w ciągu jednego dnia. Cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada A że fiat - ja widze tak potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał. Fiatami się już najeździłem, wystarczy na jedno życie. Uważam że różnice w jakości sięgają duuuużo głębiej niż różnice w znaczku... ale jesli ktoś tego nie widzi, to jak najbardziej nie powinien kupowac na siła hondy. BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej - wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś skrzypi w środku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala > wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko > co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow > ktory byl tylko w Execu. > Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji. specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu. Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej klimy i bluetootha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada A że fiat - ja widze tak > potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał. > Fiatami > się już najeździłem, wystarczy na jedno życie. Przeczytaj raz jeszcze bo to nie ja go kupiłem Fiata miałem jednego i chce o nim zapomnieć > BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej - > wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu > skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś > skrzypi w środku... Ale to honda przecież Civica też miałem w swoim życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu. Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej > klimy i bluetootha. BT jest bardzo wygodny ... ale sensu dwustrefowej klimatyzacji to nie widzę. Może dlatego że nidy nie nastawiam nawiewu bezpośrednio na siebie. Ksenon świeci ładnie, ale zwykłe żarówki też by dały radę (bardziej przydatne są spryskiwacze reflektorów), natomiast jeśli chodzi o szklany dach to jest to jedna z lepszych rzeczy w cicvicu. nie potrafię obronić go jeśli chodzi o użyteczniość, ale w ponure dni we wnętrzu jest jasno i przyjemnie. W słoneczne dni jest widno, ale słońce nie razi. Rewelacyjne rozwiązanie .. dobrze dobrany poziom przyciemnienia szyby - w kolejnym samochodzie będę chciał mieć szklany dach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Z miejsca produkcji. Moja IX generacja też jest wykonana niechlujnie. Tu krzywo, tam krzywo, siam odstaje, czy wewnątrz, czy na zewnątrz. I tak naprawdę nie wiem, na ile to wina fabryki, a na ile samego projektu samochodu, skoro takie same "odchylenia" widać na każdym egzemplarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada A że fiat - ja widze tak > potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał. Fiatami > się już najeździłem, wystarczy na jedno życie. Uważam że różnice w jakości sięgają duuuużo > głębiej niż różnice w znaczku... ale jesli ktoś tego nie widzi, to jak najbardziej nie > powinien kupowac na siła hondy. > BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej - > wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu > skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś > skrzypi w środku... Hmmm.... tak sobie czytam o tym co tutaj ludzie o tej jakości Hondy piszą (tu coś skrzypi, tam spawy niechlujne, lakier słaby, z amortyzatorami jakieś mecyje, odprowadzanie wody z drzwi pozatykane...) i się zastanawiam, gdzie ta jakość? Żeby była jasność, to nie miałem do czynienia ani z tą Hondą, ani z Fiatem Bravo, ale jednak w kontekście postów tutaj zamieszczonych, z to w Hondzie z tą jakością dosyć słabawo IMHO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu. ksenon to jedna z fajniejszych rzeczy w autach. Jakosc oswietlenia drogi w nocy jest zdecydowanie lepsza niz przy halogenowych zarowkach. Szklany dach to tez super sprawa, w poprzednich Civicach (za wyjatkiem EP3 w ktorym nie bylo takiej opcji) mialem zwykle szyberdachy i zawsze jezdzilem z odslonietym, zeby wpadalo swiatlo do srodka. Auto wydaje sie wieksze Minusem jest to, ze troche sie obniza podsufitka, ale przy moich ponad 190cm nie mialem problemow z miejscem nad glowa. > Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej > klimy i bluetootha. To racja, przydaje sie. Ja lubie jak w aucie jest chlodno, bo wtedy sie lepiej czuje i mniej sie chce spac. A na ogol lubia cieplo wiec sobie moga podkrecic i wlaczyc grzane stolki A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego typu astronomiczna kwota to byla w cenniku). Mapy sa slabe, drogie a i same algorytmy wyznaczania trasy nie zachwycaja. Za to zdecydowanie fajniej sie obsluguje caly zestaw audio, blutooth tez jest ciekawy w obsludze, no i latwo dolozyc kamerke cofania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Bardzo obiektywnie, mimo bycia milosnikiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > I słabo wybiera drobne nierówności - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z > nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość > sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach Czyli tak samo jak w dwóch poprzednich generacjach Hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Hmmm.... tak sobie czytam o tym co tutaj ludzie o tej jakości Hondy piszą (tu coś skrzypi, tam > spawy niechlujne, lakier słaby, z amortyzatorami jakieś mecyje, odprowadzanie wody z drzwi > pozatykane...) i się zastanawiam, gdzie ta jakość? NO i tu właśnie jest ciekawe. Ja np. mam 100 tys na zegarze i jak do tej pory jedyne co mogę potwierdzić to miękki lakier (czerwony akryl). Ani problemów z zawieszeniem (ciągle fabryczne), ani ze skrzypieniem wnętrza. Jak do tej pory z większych usterek to kompresor klimatyzacji - poszło na koszt producenta. Generalnie chwalę sobie auto do tego stopnia, że chętnie bym kupił kolejną Hondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > kupiłem w zeszłą sobote > 1.8 sport, czarny... niemetalik. > Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale... > mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i > łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca > łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii. > tyle z minusów które znalazłem deska i reszta plastikow jeszcze nie skrzypi ? widocznosc przez tylna "szybe" jeszcze nie zaczyn denerwowac ? jezdzilem krotki czas tym autem i bogu dzieki ze nie musialem dluzej zapowiadalo sie przyjemnie ale skrzypiaca deska rozdzielcza i przerozne plastiki oraz widocznosc przez tylne okienko poprostu mnie dobijaly a auto nie mialo duzego przebiegu i nie bylo bite, od nowosci w firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Czyli tak samo jak w dwóch poprzednich generacjach Hondy Cały problem w tym, że właśnie nie tak samo - bardziej to przypomina wóz drabiniasty bez zawieszenia niż cokolwiek innego. Dopiero wymiana amortyzatorów i sprężyn poprawiła sytuację na tyle, że da się jeździć również po drogach o nawierzchni niekoniecznie równej jak stół i wnętrze przy tym nie dzwoni jak puszka pełna gwoździ zrzucona ze schodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego > typu astronomiczna kwota to byla w cenniku). 5 kzł. Aczkolwiek nawet jeśli się zamówiło to i tak zdarzało się, że zapomnieli zamontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > 5 kzł. Aczkolwiek nawet jeśli się zamówiło to i tak zdarzało się, że zapomnieli zamontować. Zdaje sie potanialo po lifcie. Ja pamietam kwote 10 lub 12. Ale nie mam jak sie dogrzebac do cennikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej - > wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu > skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś > skrzypi w środku... wypisz wymaluj jakbym czytał o fiacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Zdaje sie potanialo po lifcie. Ja pamietam kwote 10 lub 12. Ale nie mam jak sie dogrzebac do > cennikow Przy takiej cenie to faktycznie byłoby bez sensu. BTW. w przypadku fabrycznej nawigacji jako dodatkowy bonus jest jeszcze sterowanie głosem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > wypisz wymaluj jakbym czytał o fiacie Tylko fiat tańszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Przy takiej cenie to faktycznie byłoby bez sensu. > BTW. w przypadku fabrycznej nawigacji jako dodatkowy bonus jest jeszcze sterowanie głosem. Nie jest to jakies cudowne rozwiazanie Dogadac sie z ta "baba" zajmuje wiecej czasu niz wyklikanie czegos recznie A np. proces parowania telefonu doprowadza mnie do szalu dobrze, ze nie zmieniam zbyt czesto aparatow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > deska i reszta plastikow jeszcze nie skrzypi ? Nie. >widocznosc przez tylna "szybe" jeszcze nie zaczyn > denerwowac ? też nie. Wręcz przeciwnie - chętnie bym, kupił wersję z jeszcze gorszą widocznością do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > ksenon to jedna z fajniejszych rzeczy w autach. Jakosc oswietlenia drogi w nocy jest zdecydowanie > lepsza niz przy halogenowych zarowkach. Wiekszosc moich aut od.paru lat miala ksenony i jakos przeszedl mi zachwyt nad nimi. Dobre swiatla halogenowe są om. Szczegolnie ze cifa.kupilem zonie do miasta. Tutaj gubi sie kompletnie cel zenonów a pozostają niepotrzebne spryski do lamp, drogie elementy i trudnosci przy wymianie. > Szklany dach to tez super sprawa, w poprzednich Civicach (za wyjatkiem EP3 w ktorym nie bylo takiej > opcji) mialem zwykle szyberdachy i zawsze jezdzilem z odslonietym, zeby wpadalo swiatlo do > srodka. Auto wydaje sie wieksze > Minusem jest to, ze troche sie obniza podsufitka, ale przy moich ponad 190cm nie mialem problemow z > miejscem nad glowa. > To racja, przydaje sie. Ja lubie jak w aucie jest chlodno, bo wtedy sie lepiej czuje i mniej sie > chce spac. A na ogol lubia cieplo wiec sobie moga podkrecic i wlaczyc grzane stolki > A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego > typu astronomiczna kwota to byla w cenniku). > Mapy sa slabe, drogie a i same algorytmy wyznaczania trasy nie zachwycaja. Za to zdecydowanie > fajniej sie obsluguje caly zestaw audio, blutooth tez jest ciekawy w obsludze, no i latwo > dolozyc kamerke cofania Wszystkie fabryczne navi są bez sensu. Mam nowy system bmw u siebie w e61 i wolalbym zeby go nie bylo... bez sensu pokrycie, bez sensu wyznaczanie tras, brak zwracania uwagi na ruch drogowy i korki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Przy takiej cenie to faktycznie byłoby bez sensu. > BTW. w przypadku fabrycznej nawigacji jako dodatkowy bonus jest jeszcze sterowanie głosem. Po polsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Po polsku? Po angielsku. Ale adresy z polskimi nazwami ulic interpretuje w miarę OK, do literowania dochodzi sporadycznie. Ogólnie raczej gadżet niż coś o praktycznej przydatności, ale jest. Dość zabawne jest za to sterowanie głosem klimą czy podgrzewaniem tylnej szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Po angielsku. Ale adresy z polskimi nazwami ulic interpretuje w miarę OK, do literowania dochodzi > sporadycznie. Ogólnie raczej gadżet niż coś o praktycznej przydatności, ale jest. Dość zabawne > jest za to sterowanie głosem klimą czy podgrzewaniem tylnej szyby. Mialem sterowanie glosem w 3 ostatnich autach roznych firm. W zadnym to nie dzialalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Mialem sterowanie glosem w 3 ostatnich autach roznych firm. W zadnym to nie dzialalo w civicu działa dobrze ... chociaż dla mnie to i tak zbędny bajer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Witam. powozi to cudo. 2007r 1.8 sport. Jedno wielkie rozczarowanie z mojej strony, porównując do marki przeklinanej przez wszystkich (auto z podpisu). Auto z PL salonu, od I wł. kupione przy około 90kkm, teraz ma 130kkm. Ma niecałe 7 lat, od 4 w rękach Z resztą, kolega "Daniel_I " już wielokrotnie poruszał "fenomen" tego wynalazku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Witam. > powozi to cudo. 2007r 1.8 sport. > Jedno wielkie rozczarowanie z mojej strony, porównując do marki przeklinanej przez wszystkich (auto > z podpisu). ... a możesz coś więcej napisać? Jestem ciekaw tego zestawienia z punto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.