Skocz do zawartości

Jeśli nie ufo... to co?


Guiness

Rekomendowane odpowiedzi

myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

2009-honda-civic-facelift-4.jpg

z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem crazy.gifsick.gificon_eek.gif, a teraz oink.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

mam tak samo

jak ufo weszlo do sprzedazy nie podobalo mi sie;)

teraz podoba;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

służe informacjami o UFO. Mam od 5 lat takie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem w zeszłą sobote zlosnik.gif

1.8 sport, czarny... niemetalik.

Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale... mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii.

tyle z minusów które znalazłem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupiłem w zeszłą sobote

> 1.8 sport, czarny... niemetalik.

> Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale...

> mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i

> łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca

> łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii.

> tyle z minusów które znalazłem

Niestety ale wykonanie karoserii to chyba najwieksze minusy tego auta, jakosc jak napisales oraz korozja i miekki lakier, szczegolnie czarny. Tego to juz malo kto chce polerowac, bo nie ma bardzo z czego zebrac, a do tego po myciu recznym znowu jest porysowany oslabiony.gif. On chyba sie rysuje od samego patrzena na niego zlosnik.gif

Minusem tez sa niektory elementy wnetrza, np: szybka licznika, ktorej lepiej nie dotykac, bo sie rysuje i zlazi z niej jakas wartwa ochronna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

Mam dokladnie taki kolor jak na zdjeciu wrzuciles. Zaraz po lifcie (model z wrzesnia 2009).

Jedyna roznica to ja mam 2.2 i-CTDI.

Jezdze tym od blisko 2 lat, auto ma teraz 170kkm i jestem raczej bardzo zadowlony.

Jezdzi sie super, zawieszenie fajnie zestrojone, mocy mi wystarcza (1.8 benzyna jezdzi bardzo podobnie jak diesel).

W srodku bardzo duzo miejsca jak na auto tej wielkosci, lacznie z bagaznikiem. Sprytne fotele z tylu sie przydaja.

Fotele wygodne.

Spalanie u mnie w dieslu srednio okolo 6 litrow.

Jednak o historycznej bezawaryjnosci hondy mozna juz troche zapomniec.

W ciagu ostatnich 2 lat (i 50kkm) mialem 3 usterki.

1. Lozysko kola przedniego do wymiany.

2. Problem z klimatyzacja - wylaczala sie jak auto sie nagrzalo. Na forach poczytalem i to czesty problem i winne jest zuzywajace sie sprzegielko na kompresorze. Trik z wyjeciem podkladki spod tarczy tego sprzegielka aby bylo blizej zadzialal u mnie (sam sobie to zrobilem - zeszlo z 2h) ale nie wiem na ile to starczy - 100kkm moze. Potem pewnie trzeba bedzie nowy kompresor albo jeszcze jakis inny trick.

3. Ostatnio pojawil sie problem z zapieczonym tlokiem w zacisku hamulcowym. Musze to naprawic w najblizszym czasie.

Nie jest to jakas tragiczna lista usterek, i wsumie nic drogiego, ale szczerze spodziewalem sie mniej problemow.

Pozatym zmieniam olej i filty, tankuje i jezdze.

No i najwazniejsze, ze auto mi sie podoba z wygladu. Wersja po lifcie moim zdaniem wyglada o niebo lepiej o przedliftowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupiłem w zeszłą sobote

> 1.8 sport, czarny... niemetalik.

Nie ma czarnego niemetalicznego w UFO.

Zarówni przedlift jak i polift mają perłowe/metaliczne lakiery.

Do liftu B92P Nighthawk Black Pearl, po lifcie NH731P Crystal Black Pearl

> Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane,

> przemyślane, dopracowane, ale... mam wrażenie że wykonanie budy zlecili

> najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i łatwego do

> zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy,

> miejsca łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii.

> tyle z minusów które znalazłem

Lakier zgoda. Rysuje sie od patrzenia. Ja u siebie zrobilem renowacje i zabezpieczenie ceramiką, moze troche pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

Kuzyn który szukał takiego civica, po obejrzeniu iluś sztuk kupił w końcu... nowe bravo z '09 czy '10 roku, bo ciężko było znaleźć pewną sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

Jezdziles? Przejedz sie, niektorzy narzekaja, na dosc twarde zawieszenie. Nie jest tez bezglosne.

Np moj ojciec nie zdecydowal sie na ufo wlasnie ze wzgledu na zawias, kupil lancera. I za kazdym razem ja jedzie ze mna moim ufokiem (fakt, ze w lecie jezdze na 18" a fabryczny rozmiar mam na zime) to marudzi, ze jest mniej komfortowo niz u niego w lanku, a sam do niedawna jezdzil w konfiguracji 18" Lato /16" zima obecnie 17" lato /16" zima.

W srodku tez sie lubia odzywac plastiki.

Benzynowiec jest mniej dynamiczny niz diesel i potrzebuje, zeby go troche pokrecic. Nie ma co liczyc na dynamike z niskich obrotow, jak to obecnie modne przy downsizingu z dmuchawkami.

Za to beznyna w zasadzie bezobslugowa, bo w dieslu niestety sprzeglo z plasteliny, ale za to mozna latwo podkrecic - u mnie obecnie jest 200KM i 400Nm.

Co do przestrzeni w srodku, to chyba najwieksze auto w klasie a bagaznik przepastny, magic seats tez sie przydaja smile.gif chociaz ma to tez negatywne implikacje - bak jest pod przednimi fotelami i ma tylko 50l, co mimo niskiego spalania powoduje, ze zasieg nie jest imponujacy.

Ja mam swojego sadzomiota juz blisko 2 lata i nie zrobil mi z niczym psikusa. Chociaz spedzilem wiele weekendow w garazu smile.gif ale lubie grzebac przy aucie, robilem audio, swapowalem hamulce z Accorda TypeS, zakladalem intercooler etc.

Jak to w Hondzie, sporo czesci pasuje z innych modeli i mozna kombinowac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kuzyn który szukał takiego civica, po obejrzeniu iluś sztuk kupił w końcu... nowe bravo z '09 czy

> '10 roku, bo ciężko było znaleźć pewną sztukę.

Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow frown.gif ktory byl tylko w Execu.

Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala

> wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko

> co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow

> ktory byl tylko w Execu.

> Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji.

Wiem że udało mu się kupić bravo z udokumentowanym przebiegiem w okolicach 100 tkm ale wyposażenie ma takie sobie. Wersja silnikowa 1.4T 150KM. Jeszcze nim nie jeździłem ale podobno z tym silnikiem już się dobrze jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przejedz sie, niektorzy narzekaja, na dosc twarde zawieszenie. Nie jest tez bezglosne.

I słabo wybiera drobne nierówności no.gif - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach, ale jak na zwykłego kompakta bez żadnych sportowych inklinacji z twardością zawieszenia przesadzono.

Po tym jak mi się wylał amortyzator wymieniłem komplet amortyzatorów i sprężyn na dedykowany do wersji silnikowych 1.4, 1.6 i 1.8 zestaw Eibacha - poprawa komfortu jazdy jest na prawdę zauważalna, nawet plastiki przestały skrzypieć na nierównych drogach. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę o zakupie civica VIII po lifcie, z najpopularniejszym benzyniakiem 1.8, zdjęcie poglądowe:

> z uwagi na to, że model mocno się trzyma $ zapytuję o warte uwagi alternatywy?

> jak ten model wszedł do sprzedaży w 2006 r. to pomyślałem , a teraz

Samochod ma kilka niedorobek z ktorymi mozna zyc i bardzo niekomfortowe zawieszenie, z ktorym nie mozna.

Pojemny w srodku. Oszczedny silnik 1.8. Znakomita tapicerka w pierwszych rocznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i

> łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca

> łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii.

Nadwozie jest wykonane bardzo niechlujnie - np. przy ramkach szyb, które są spawane do dolnej części drzwi, w wielu miejscach nawet nie oszlifowano spawu z grudek metalu, po prostu tak ze wszystkim to pomalowano. Podobnie niechlujne są zgrzewy pod maską na przykład.

W sumie trudno powiedzieć z czego takie niechlujstwo wynika, bo dla przykładu Accord podobnych kwiatków nie ma. Nawet CR-V wytwarzany równolegle w tej samej fabryce w UK sprawia lepsze wrażenie gdy się pozagląda w różne zakamarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma czarnego niemetalicznego w UFO.

> Zarówni przedlift jak i polift mają perłowe/metaliczne lakiery.

> Do liftu B92P Nighthawk Black Pearl, po lifcie NH731P Crystal Black Pearl

nie no... wygląda jak niemetalik. ale się nie kłocę.

> Lakier zgoda. Rysuje sie od patrzenia. Ja u siebie zrobilem renowacje i zabezpieczenie ceramiką,

> moze troche pomoze

dokładnie to samo mam w planie ok.gif

jak ceramika - coś daje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I słabo wybiera drobne nierówności - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z

> nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość

> sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach, ale jak na

> zwykłego kompakta bez żadnych sportowych inklinacji z twardością zawieszenia przesadzono.

> Po tym jak mi się wylał amortyzator wymieniłem komplet amortyzatorów i sprężyn na dedykowany do

> wersji silnikowych 1.4, 1.6 i 1.8 zestaw Eibacha - poprawa komfortu jazdy jest na prawdę

> zauważalna, nawet plastiki przestały skrzypieć na nierównych drogach.

W dieslu tak samo sobie chlopaki chwala Eibacha. Ja mam rozkminke bo mam chlapacze i nawet przy serii zdarza mi sie nimi gdzies przytrzec frown.gif Wiem, ze mozna zdjac, ale zalezalo mi na przednich, bo mniej syfu spod kol leci, a tylne zalozylem, bo kupujac byla porysowana listwa i taniej bylo kupic chlapacze niz isc do lakiernika grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem, a w zasadzie druga połówka śmigła dwa lata, 1.4 całe 83 konie mocy. Był w kolorze piaskowym/złotym. Najgorsze to górne mocowania amortyzatorów, które były do wymiany przy 80 tys kilometrów. Zakupione i wymienione w serwisie po 3 miesiącach znowu były słyszalne. Na szczęście wymienione na gwarancji. Zawias twardy i mimo 16tek miałem niemiłe wspomnienia jeżdżąc po dziurawych drogach. Spasowanie plastików nie było idealne, ale tragedii ogromnej też nie było. Prowadziła się super, gdyby była mocniejsza zostawił bym do tej pory. Nieprzemyslane odprowadzanie wody w drzwiach, które notorycznie było zapchane syfem. Po odblokowaniu i wyczyszczeniu wylewala się spora ilość wody i nie zdziwię się, jeśli w ufo lada moment będą narzekać na rdze na dolnych krawędziach drzwi. Bezawaryjny, przepastne wnętrze i fajne przemyślane składanie kanapy. Ogólnie na plus :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zakupione i wymienione w serwisie po 3 miesiącach znowu były słyszalne. Na

> szczęście wymienione na gwarancji.

Gdy się zabrudzą to słychać - ale odgłosy pochodzą zwykle nie z uszkodzonego łożyska tylko są spowodowane brudem pod osłoną. Zazwyczaj wystarczy to wyczyścić zamiast wymieniać i na jakiś czas starcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> są fajne cify - tylko nie są tanie

Są droższe ale jego stać żeby więcej zapłacić.

Inną kwestia jest stosunek relacji tego co się oferuje wobec cen a tutaj bravo wypada naprawdę dobrze.

Obydwa auta mi się podobają ale ze względu na moje obawy co do zabezpieczenia przed rdzą czy zwykłymi zarysowaniami lakieru, wybrałbym bravo - aż nie wierzę że to napisałem icon_eek.gif

Kuzyn wspominał że pod względem elastyczności subiektywne wrażenia z przyśpieszania/wyprzedzania były na plus dla bravo i to także przeważyło szale na korzyść bravo.

Rożnica w cenie dla mnie nie jest uzasadniona między obydwoma autami ale mój kuzyn jak i ja, nie przywiązujemy uwagi do znaczka, tylko do tego co się otrzymuje za daną kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego kupiłem 2 miesiące temu ... po 3 miesiącach poszukiwań ... w końcu dołożyłem do budżetu 10k i kupiłem rocznik 2011 - po wszelkich liftingach i w pełnej wersji.

Niestety ceny ufo są ogromne - młode roczniki z polskiego salonu schodzą w ciągu jednego dnia. Cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada wink.gif A że fiat - ja widze tak potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał. Fiatami się już najeździłem, wystarczy na jedno życie. Uważam że różnice w jakości sięgają duuuużo głębiej niż różnice w znaczku... wink.gif ale jesli ktoś tego nie widzi, to jak najbardziej nie powinien kupowac na siła hondy.

BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej - wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces 001.gif nienawidzę jak mi coś skrzypi w środku... palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwne, sporo jest krajowych egzemplarzy z udokumentowana historia. Najlepiej sie chyba sprzedawala

> wersja sport, ktora oferowala rozsadny stosunek cena/wyposazenie bo ma juz zasadzie wszystko

> co potrzeba przecietnemu kierowcy. Jedynym duzym minusem Sporta z PL rynku byl brak ksenonow

> ktory byl tylko w Execu.

> Niemiecki Sport juz mial ksenon w opcji.

specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu. Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej klimy i bluetootha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada A że fiat - ja widze tak

> potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał.

> Fiatami

> się już najeździłem, wystarczy na jedno życie.

Przeczytaj raz jeszcze bo to nie ja go kupiłem wink.gif Fiata miałem jednego i chce o nim zapomnieć grinser006.gif

> BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej -

> wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu

> skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś

> skrzypi w środku...

Ale to honda przecież grinser006.gif Civica też miałem w swoim życiu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu. Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej

> klimy i bluetootha.

BT jest bardzo wygodny ... ale sensu dwustrefowej klimatyzacji to nie widzę. Może dlatego że nidy nie nastawiam nawiewu bezpośrednio na siebie.

Ksenon świeci ładnie, ale zwykłe żarówki też by dały radę (bardziej przydatne są spryskiwacze reflektorów), natomiast jeśli chodzi o szklany dach to jest to jedna z lepszych rzeczy w cicvicu. nie potrafię obronić go jeśli chodzi o użyteczniość, ale w ponure dni we wnętrzu jest jasno i przyjemnie. W słoneczne dni jest widno, ale słońce nie razi. Rewelacyjne rozwiązanie .. dobrze dobrany poziom przyciemnienia szyby - w kolejnym samochodzie będę chciał mieć szklany dach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z miejsca produkcji.

Moja IX generacja też jest wykonana niechlujnie. Tu krzywo, tam krzywo, siam odstaje, czy wewnątrz, czy na zewnątrz. I tak naprawdę nie wiem, na ile to wina fabryki, a na ile samego projektu samochodu, skoro takie same "odchylenia" widać na każdym egzemplarzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie musisz się tłumaczyć z tego że kupiłeś takie auto jak tobie odpowiada A że fiat - ja widze tak

> potężną przepaść między fiatem a hondą, że w ogóle nawet na niego bym nie spojrzał. Fiatami

> się już najeździłem, wystarczy na jedno życie. Uważam że różnice w jakości sięgają duuuużo

> głębiej niż różnice w znaczku... ale jesli ktoś tego nie widzi, to jak najbardziej nie

> powinien kupowac na siła hondy.

> BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej -

> wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu

> skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś

> skrzypi w środku...

Hmmm.... tak sobie czytam o tym co tutaj ludzie o tej jakości Hondy piszą (tu coś skrzypi, tam spawy niechlujne, lakier słaby, z amortyzatorami jakieś mecyje, odprowadzanie wody z drzwi pozatykane...) i się zastanawiam, gdzie ta jakość?

Żeby była jasność, to nie miałem do czynienia ani z tą Hondą, ani z Fiatem Bravo, ale jednak w kontekście postów tutaj zamieszczonych, z to w Hondzie z tą jakością dosyć słabawo IMHO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> specjalnie szukałem cifa bez ksenonu i bez szklanego dachu.

icon_eek.gif ksenon to jedna z fajniejszych rzeczy w autach. Jakosc oswietlenia drogi w nocy jest zdecydowanie lepsza niz przy halogenowych zarowkach.

Szklany dach to tez super sprawa, w poprzednich Civicach (za wyjatkiem EP3 w ktorym nie bylo takiej opcji) mialem zwykle szyberdachy i zawsze jezdzilem z odslonietym, zeby wpadalo swiatlo do srodka. Auto wydaje sie wieksze smile.gif

Minusem jest to, ze troche sie obniza podsufitka, ale przy moich ponad 190cm nie mialem problemow z miejscem nad glowa.

> Trochę żałuję że nie mam dwustrefowej

> klimy i bluetootha.

To racja, przydaje sie. Ja lubie jak w aucie jest chlodno, bo wtedy sie lepiej czuje i mniej sie chce spac. A mulher.gif na ogol lubia cieplo smile.gif wiec sobie moga podkrecic i wlaczyc grzane stolki smile.gif

A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego typu astronomiczna kwota to byla w cenniku).

Mapy sa slabe, drogie a i same algorytmy wyznaczania trasy nie zachwycaja. Za to zdecydowanie fajniej sie obsluguje caly zestaw audio, blutooth tez jest ciekawy w obsludze, no i latwo dolozyc kamerke cofania oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I słabo wybiera drobne nierówności - drgania przenoszą się na nadwozie. Jazda po drogach z

> nierównym, pofałdowanym asfaltem jest mało komfortowa. Z drugiej strony zawieszenie jest dość

> sprężyste, auto nie nurkuje przy hamowaniu i nie kładzie się na boki w zakrętach

Czyli tak samo jak w dwóch poprzednich generacjach Hondy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmm.... tak sobie czytam o tym co tutaj ludzie o tej jakości Hondy piszą (tu coś skrzypi, tam

> spawy niechlujne, lakier słaby, z amortyzatorami jakieś mecyje, odprowadzanie wody z drzwi

> pozatykane...) i się zastanawiam, gdzie ta jakość?

NO i tu właśnie jest ciekawe. Ja np. mam 100 tys na zegarze i jak do tej pory jedyne co mogę potwierdzić to miękki lakier (czerwony akryl). Ani problemów z zawieszeniem (ciągle fabryczne), ani ze skrzypieniem wnętrza. Jak do tej pory z większych usterek to kompresor klimatyzacji - poszło na koszt producenta.

Generalnie chwalę sobie auto do tego stopnia, że chętnie bym kupił kolejną Hondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupiłem w zeszłą sobote

> 1.8 sport, czarny... niemetalik.

> Jak dla mnie auto pełne kontrastów - bardzo solidnie zbudowane, przemyślane, dopracowane, ale...

> mam wrażenie że wykonanie budy zlecili najtańszemu chińczykowi - tak straszliwie miękkiego i

> łatwego do zarysowania lakier przenigdy nie widziałem. no i jak pojrzysz na zgrzewy, miejsca

> łączenia blach, to też odniesiesz wrażenie że siedzisz w dacii.

> tyle z minusów które znalazłem

deska i reszta plastikow jeszcze nie skrzypi ? grinser006.gif widocznosc przez tylna "szybe" jeszcze nie zaczyn denerwowac ? hehe.gif

jezdzilem krotki czas tym autem i bogu dzieki ze nie musialem dluzej grinser006.gif zapowiadalo sie przyjemnie ale skrzypiaca deska rozdzielcza i przerozne plastiki oraz widocznosc przez tylne okienko poprostu mnie dobijaly grinser006.gif a auto nie mialo duzego przebiegu i nie bylo bite, od nowosci w firmie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli tak samo jak w dwóch poprzednich generacjach Hondy

Cały problem w tym, że właśnie nie tak samo - bardziej to przypomina wóz drabiniasty bez zawieszenia niż cokolwiek innego. tongue.gif Dopiero wymiana amortyzatorów i sprężyn poprawiła sytuację na tyle, że da się jeździć również po drogach o nawierzchni niekoniecznie równej jak stół i wnętrze przy tym nie dzwoni jak puszka pełna gwoździ zrzucona ze schodów. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego

> typu astronomiczna kwota to byla w cenniku).

5 kzł. Aczkolwiek nawet jeśli się zamówiło to i tak zdarzało się, że zapomnieli zamontować. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BTW właśnie wróciłem z dwugodzinnego dłubania w hani - powód - skrzypienie z tyłu po prawej -

> wyszło na to że to w miejscu zatrzaskiwania sie oparcia, ten ozdobny plasticzek na oparciu

> skrzypiał o metalowe mocowanie - 2h kombinowania, ale jest sukces nienawidzę jak mi coś

> skrzypi w środku...

wypisz wymaluj jakbym czytał o fiacie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdaje sie potanialo po lifcie. Ja pamietam kwote 10 lub 12. Ale nie mam jak sie dogrzebac do

> cennikow

Przy takiej cenie to faktycznie byłoby bez sensu.

BTW. w przypadku fabrycznej nawigacji jako dodatkowy bonus jest jeszcze sterowanie głosem. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy takiej cenie to faktycznie byłoby bez sensu.

> BTW. w przypadku fabrycznej nawigacji jako dodatkowy bonus jest jeszcze sterowanie głosem.

Nie jest to jakies cudowne rozwiazanie smile.gif

Dogadac sie z ta "baba" zajmuje wiecej czasu niz wyklikanie czegos recznie smile.gif

A np. proces parowania telefonu doprowadza mnie do szalu smile.gif dobrze, ze nie zmieniam zbyt czesto aparatow smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ksenon to jedna z fajniejszych rzeczy w autach. Jakosc oswietlenia drogi w nocy jest zdecydowanie

> lepsza niz przy halogenowych zarowkach.

Wiekszosc moich aut od.paru lat miala ksenony i jakos przeszedl mi zachwyt nad nimi. Dobre swiatla halogenowe są om. Szczegolnie ze cifa.kupilem zonie do miasta. Tutaj gubi sie kompletnie cel zenonów a pozostają niepotrzebne spryski do lamp, drogie elementy i trudnosci przy wymianie.

> Szklany dach to tez super sprawa, w poprzednich Civicach (za wyjatkiem EP3 w ktorym nie bylo takiej

> opcji) mialem zwykle szyberdachy i zawsze jezdzilem z odslonietym, zeby wpadalo swiatlo do

> srodka. Auto wydaje sie wieksze

> Minusem jest to, ze troche sie obniza podsufitka, ale przy moich ponad 190cm nie mialem problemow z

> miejscem nad glowa.

> To racja, przydaje sie. Ja lubie jak w aucie jest chlodno, bo wtedy sie lepiej czuje i mniej sie

> chce spac. A na ogol lubia cieplo wiec sobie moga podkrecic i wlaczyc grzane stolki

> A navi z bluetoothem to bylo chyba najgorzej wydane 12 tys (jezeli dobrze pamietam to jakas tego

> typu astronomiczna kwota to byla w cenniku).

> Mapy sa slabe, drogie a i same algorytmy wyznaczania trasy nie zachwycaja. Za to zdecydowanie

> fajniej sie obsluguje caly zestaw audio, blutooth tez jest ciekawy w obsludze, no i latwo

> dolozyc kamerke cofania

Wszystkie fabryczne navi są bez sensu. Mam nowy system bmw u siebie w e61 i wolalbym zeby go nie bylo... bez sensu pokrycie, bez sensu wyznaczanie tras, brak zwracania uwagi na ruch drogowy i korki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po polsku?

Po angielsku. Ale adresy z polskimi nazwami ulic interpretuje w miarę OK, do literowania dochodzi sporadycznie. Ogólnie raczej gadżet niż coś o praktycznej przydatności, ale jest. Dość zabawne jest za to sterowanie głosem klimą czy podgrzewaniem tylnej szyby. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po angielsku. Ale adresy z polskimi nazwami ulic interpretuje w miarę OK, do literowania dochodzi

> sporadycznie. Ogólnie raczej gadżet niż coś o praktycznej przydatności, ale jest. Dość zabawne

> jest za to sterowanie głosem klimą czy podgrzewaniem tylnej szyby.

Mialem sterowanie glosem w 3 ostatnich autach roznych firm. W zadnym to nie dzialalo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

mulher.gif powozi to cudo. 2007r 1.8 sport.

Jedno wielkie rozczarowanie z mojej strony, porównując do marki przeklinanej przez wszystkich (auto z podpisu).

Auto z PL salonu, od I wł. kupione przy około 90kkm, teraz ma 130kkm. Ma niecałe 7 lat, od 4 w rękach mulher.gif

Z resztą, kolega "Daniel_I " już wielokrotnie poruszał "fenomen" tego wynalazku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.