Skocz do zawartości

Nissan Pulsar wart uwagi?


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

Nowosc w klasie kompakt. Bylem dzis pomacalem, przejechalem sie. Accenta 60k ma wszystko co trzeba a kosztuje 10k mniej od grupy VW. Fakt plastiki twarde ale nie widac az takiej taniosci jak w Rapidzie, Leonie. No i plus nie widzialem tego nigdzie na ulicy.

Silnik 1.2 115KM - nic o nim nie slyszalem. Ma ktos to cos jak to sie sprawuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowosc w klasie kompakt. Bylem dzis pomacalem, przejechalem sie. Accenta 60k ma wszystko co trzeba

Bardzo przyzwoicie wyposażony kompakt ok.gif

> Silnik 1.2 115KM - nic o nim nie slyszalem. Ma ktos to cos jak to sie sprawuje?

Jeśli to silnik z turbinką, więc podpada mi pod Renault - mylę się?

Wyścigówka to nie będzie, ale poniżej 11 s do 100km/h ma, więc jako tako odpychać się będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo przyzwoicie wyposażony kompakt

Wlasnie na tle konkurencji wypada bardzo dobrze. Jedyny minus to opony 195 przyzwyczailem sie do szerszych.

> Jeśli to silnik z turbinką, więc podpada mi pod Renault - mylę się?

> Wyścigówka to nie będzie, ale poniżej 11 s do 100km/h ma, więc jako tako odpychać się będzie.

Tak to ten co w Megane siedzi. Do 120km/h jedzie super pozniej troche pary brakuje. Duzo szybciej nie jechalem bo nie bylo jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wlasnie na tle konkurencji wypada bardzo dobrze. Jedyny minus to opony 195 przyzwyczailem sie do

> szerszych.

> Tak to ten co w Megane siedzi. Do 120km/h jedzie super pozniej troche pary brakuje. Duzo szybciej

> nie jechalem bo nie bylo jak.

Edit:

Wejdz na forum kaszkaja, duzo osob kupilo ten samochod z takim silnikiem.

Dzis jechalem kaszkajem z tym silnikiem. Cichy, a nawet bardzo cichy, nie wpada w wibracje, przy manewrowaniu nie trzeba bylo krecic obrotami, zeby nie zgasł. Co do mocy...do 100 ok, dalej juz gorzej, przy wyprzedzaniu w trasie pewnie za kazdym razem redukcja, na miejską jazde w zupełności wystarczy. Nie wiem jaką skrzynie ma Pulsar, w kk zamontowali 6 biegową. 6tka idealna w trasę, przy 100km/h jedynie 2100obr/min, wiec jedzie sie cicho. Spalanie - zimny silnik+manewrowanie uliczkami=8L/100. Na trasie, przy turlaniu sie na 6tce chwilowe wskazania oscylowaly miedzy 5 a 6L/100km. Z innych plusów - rozrzad na lancuchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest dosyć ciekawy samochód imho i w przyzwoitej cenie ok.gif

Z zewnątrz dosyć ładny, w środku wszystko na swoim miejscu, logicznie, przyzwoicie, dużo miejsca. Widziałeś ile jest miejsca na tylnej kanapie?

Tylko ten silnik. Jak dla mnie trochę za słaby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest dosyć ciekawy samochód imho i w przyzwoitej cenie

> Z zewnątrz dosyć ładny, w środku wszystko na swoim miejscu, logicznie, przyzwoicie, dużo miejsca.

> Widziałeś ile jest miejsca na tylnej kanapie?

On jest wiekszy od Octavii grinser006.gif

> Tylko ten silnik. Jak dla mnie trochę za słaby

Poczytalem o nim mozna zrobic 130KM bez wiekszych problemow bo ten silnik wystepuje tez w wersji 130KM. VW ma 1.2TSI. A juz ich 1.4 jest za chore pieniadze jak na kompakt. Nie chce wydac 75k na samochod dlatego zaintersowalem sie Nissanem.

A czy 1.5DCI bedzie szybszy przy predkosciach autostradowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Edit:

> Wejdz na forum kaszkaja, duzo osob kupilo ten samochod z takim silnikiem.

> Dzis jechalem kaszkajem z tym silnikiem. Cichy, a nawet bardzo cichy, nie wpada w wibracje, przy

> manewrowaniu nie trzeba bylo krecic obrotami, zeby nie zgasł. Co do mocy...do 100 ok, dalej

> juz gorzej, przy wyprzedzaniu w trasie pewnie za kazdym razem redukcja, na miejską jazde w

> zupełności wystarczy. Nie wiem jaką skrzynie ma Pulsar, w kk zamontowali 6 biegową. 6tka

> idealna w trasę, przy 100km/h jedynie 2100obr/min, wiec jedzie sie cicho. Spalanie - zimny

> silnik+manewrowanie uliczkami=8L/100. Na trasie, przy turlaniu sie na 6tce chwilowe wskazania

> oscylowaly miedzy 5 a 6L/100km. Z innych plusów - rozrzad na lancuchu.

Przy mojej nodze to bedzie palil minimum 8. Ale zastanawiam sie jak on sobie radzi przy predkosciach autostradowcyh nie mialem okazji rozpedzic sie szyciej. Musze poczytac forum kysz kysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On jest wiekszy od Octavii

> Poczytalem o nim mozna zrobic 130KM bez wiekszych problemow bo ten silnik wystepuje tez w wersji

> 130KM. VW ma 1.2TSI. A juz ich 1.4 jest za chore pieniadze jak na kompakt. Nie chce wydac 75k

> na samochod dlatego zaintersowalem sie Nissanem.

> A czy 1.5DCI bedzie szybszy przy predkosciach autostradowych?

widze ze sie pogubiles, Leon, Golf, Gulietta, Delta

to Ci dorzuce do rozmyślań grinser006.gif

jakiś tekst

ten jest przepiękny

jakiś tekst

BMW 1-series

jakiś tekst

jak mozna miec Scirocco albo nowe BMW z serwisem

to nie wiem czy bym sie interesował Pulsarem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widze ze sie pogubiles, Leon, Golf, Gulietta, Delta

> to Ci dorzuce do rozmyślań

> jakiś tekst

> ten jest przepiękny

> jakiś tekst

> BMW 1-series

> jakiś tekst

> jak mozna miec Scirocco albo nowe BMW z serwisem

> to nie wiem czy bym sie interesował Pulsarem

Quote:

Nie chce wydac 75k na samochod dlatego zaintersowalem sie Nissanem.


Czytamy ze zrozumieniem to raz, dwa że nie na każdego działa magia znaczka BMW, które jest dość ciasne, albo VW które... nie ma żadnej przewagi nad pozostałymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widze ze sie pogubiles, Leon, Golf, Gulietta, Delta

> to Ci dorzuce do rozmyślań

> jakiś tekst

> ten jest przepiękny

> jakiś tekst

> BMW 1-series

> jakiś tekst

> jak mozna miec Scirocco albo nowe BMW z serwisem

> to nie wiem czy bym sie interesował Pulsarem

To teraz przeczytaj ze zrozumieniem post na ktory odpowiedziales grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> On jest wiekszy od Octavii

> Poczytalem o nim mozna zrobic 130KM bez wiekszych problemow bo ten silnik wystepuje tez w wersji

> 130KM. VW ma 1.2TSI. A juz ich 1.4 jest za chore pieniadze jak na kompakt. Nie chce wydac 75k

> na samochod dlatego zaintersowalem sie Nissanem.

> A czy 1.5DCI bedzie szybszy przy predkosciach autostradowych?

byłem niedawno pod salonem forda, to sobie wszedłem obejrzeć focusa po FL. No i lipa. Nic nie poprawili imho. Konsola nadal ma ten sam klinowaty kształt i napiera na kierowcę, jest ciasno, prawą nogę mam przyciśniętą do plastików, kierownica strasznie gruba. Zupełnie jak w aucie klasę mniejszym. W tym samym budynku był salon Nissana, to obejrzałem Pulsara i to jest inny świat w porównaniu z focusem. Wygodnie, przestronnie, brak przekombinowania, za kierownicą dużo miejsca, z tyłu to już w ogóle, kierownica taka jak powinna być. Wszystko po prostu poukładane i na swoim miejscu. Tylko dlaczego sprzedają to auto prawie bez silnika? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To teraz przeczytaj ze zrozumieniem post na ktory odpowiedziales

moj post nie mial sensu mu zasugerowac auto za mniej niz 75K tylko co dokladajac mozna miec i moze nie wydawac ~60K na pulsara, tylko cos dolozyc i miec auto z którego sie mozna cieszyć na co dzień i nie utraci na wartości jak inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj post nie mial sensu mu zasugerowac auto za mniej niz 75K tylko co dokladajac mozna miec i moze

> nie wydawac ~60K na pulsara, tylko cos dolozyc i miec auto z którego sie mozna cieszyć na co

> dzień i nie utraci na wartości jak inne

A widziałeś Pulsara czy tak tylko gadasz? Swoją drogą popatrz co dostaniesz za 70kpln cennikowo w Pulsarze. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj post nie mial sensu mu zasugerowac auto za mniej niz 75K tylko co dokladajac mozna miec i moze

> nie wydawac ~60K na pulsara, tylko cos dolozyc i miec auto z którego sie mozna cieszyć na co

> dzień i nie utraci na wartości jak inne

Nawet jesli % straci mniej, to kwotowo wyjdzie na to samo albo wiecej...

Poza tym sa w zyciu ciekawsze rozrywki niz auto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> byłem niedawno pod salonem forda, to sobie wszedłem obejrzeć focusa po FL. No i lipa. Nic nie

> poprawili imho. Konsola nadal ma ten sam klinowaty kształt i napiera na kierowcę, jest ciasno,

> prawą nogę mam przyciśniętą do plastików, kierownica strasznie gruba. Zupełnie jak w aucie

> klasę mniejszym. W tym samym budynku był salon Nissana, to obejrzałem Pulsara i to jest inny

> świat w porównaniu z focusem. Wygodnie, przestronnie, brak przekombinowania, za kierownicą

> dużo miejsca, z tyłu to już w ogóle, kierownica taka jak powinna być. Wszystko po prostu

> poukładane i na swoim miejscu. Tylko dlaczego sprzedają to auto prawie bez silnika?

Ta wersja po FL jest fajna. Ja mialem sluzbowego focusa i bardzo dobrze mi sie nim jezdzilo. Polityka Nissana jest dosc dziwna maja razem z Renault sporo silnikow. Ludzie nad Octavia sie onanizuja jaki ten 1.2 dobry. Tu ma wiecej KM moze nie bedzie tak zle. Wyposaznony jest super vs ta sama cena u konkurencji. To mnie przekonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moj post nie mial sensu mu zasugerowac auto za mniej niz 75K tylko co dokladajac mozna miec i moze

> nie wydawac ~60K na pulsara, tylko cos dolozyc i miec auto z którego sie mozna cieszyć na co

> dzień i nie utraci na wartości jak inne

Chlopie co dokladajac? 30%? Zeby jezdzic Scirocco a po co? Przeciez to jest 3D i niewygodne na codzien. Zobacz co oferuje VW Golf 1.2TSI comfort line czy Skoda bida czy Leon vs Nissan. CO do utraty wartosci to nie ma co sie martwic to Japonczyk a u nas trzymaja cene. O BMW nie wpsominam bo to zart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie widze wielkich rewelacji

> Auris wyglada cenowo podobnie

Ale przecież gadamy o Scirocco i BMW 1?

To teraz w czym lepszy Auris? No przecież to dalej nie BMW i VW!

PS. Wygląda trochę jakbyś się czepiał dla zasady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha

> myslalem, ze to forum motoryzacyjne i jestesmy entuzjastami motoryzacji

Zgadza się jesteśmy. Ale ani Scirocco, ani BMW 1, ani Pulsar, ani Astra... etc. nie są tymi samochodami nad którymi można piać z zachwytu. Ewentualnie ich topowe odmiany typu OPC czy inne R to tak. Tutaj porównujesz 1.4 120KM i 1.2 115KM. Jaką przyjemność chcesz czerpać z tego Scirocco? Tutaj jest pytanie o samochód typowo użytkowy więc nie ma co kombinować. Co więcej ciekawym samochodem to ja mogę nazwać Omegę Lotus, bo nawet Insignia OPC to fajny, trochę szybszy samochód segmentu D i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko dlaczego sprzedają to auto prawie bez silnika?

Mnie tam Pulsar ani grzeje ani ziębi ale... przypomnę, że naście lat temu Skoda Octavia miała podobno "kultowy" motor 1.9sdi o mocy Całych 68 KONI smile.gif Wersja tdi 90 KONI była w okolicy szczytu marzeń, wersja 1.6 75 KONI była najpopularniejsza i uznawana za optymalną (potem miała 101) a wersja 2.0 115 KONI uznawana była za auto dynamiczne smile.gif

Także te 115 w Pulsarze może zupełnie porządnie jeździć. Sądzę, że na to auto jest u nas rynek. Dla ludzi których jazda nie emocjonuje to b. Dobry wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zgadza się jesteśmy. Ale ani Scirocco, ani BMW 1, ani Pulsar, ani Astra... etc. nie są tymi

> samochodami nad którymi można piać z zachwytu. Ewentualnie ich topowe odmiany typu OPC czy

> inne R to tak. Tutaj porównujesz 1.4 120KM i 1.2 115KM. Jaką przyjemność chcesz czerpać z tego

> Scirocco? Tutaj jest pytanie o samochód typowo użytkowy więc nie ma co kombinować. Co więcej

> ciekawym samochodem to ja mogę nazwać Omegę Lotus, bo nawet Insignia OPC to fajny, trochę

> szybszy samochód segmentu D i tyle.

nie doczytalem widac, ze to mialbyc samochod uzytkowy

widzialem poprzednie posty gdzie szukał Lancii, Gulietty, Leona, Golfa

dla mnie Pulsar nie pasuje do tego i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha

> myslalem, ze to forum motoryzacyjne i jestesmy entuzjastami motoryzacji

No fakt, bo taki Leon, Golf czy BMW 1 to auta marzen...

Szczegolnie w podstawowych wersjach silnikowych hehe.gif

Zwlaszcza ten pierwszy wyglada w srodku jak chinski trampek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowosc w klasie kompakt. Bylem dzis pomacalem, przejechalem sie. Accenta 60k ma wszystko co trzeba

> a kosztuje 10k mniej od grupy VW. Fakt plastiki twarde ale nie widac az takiej taniosci jak w

> Rapidzie, Leonie. No i plus nie widzialem tego nigdzie na ulicy.

> Silnik 1.2 115KM - nic o nim nie slyszalem. Ma ktos to cos jak to sie sprawuje?

Miota się dalej kolega. Ja wczoraj oglądałem Jeepa Rengata, śmieszne wozidło smile.gif tyle że to nie kompakt, a szukasz C?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kompakt max, moze byc SUV B. Czekam jeszcze na Suzuki Vitara i na wiosne zdecyduje.

idź sobie zobacz jeszcze nową Fabię ok.gif

Robi naprawdę niezłe wrażenie. Miejsca za kierownicą w zasadzie tyle jak w kompaktach (a na pewno więcej niż w focusie zlosnik.gif), a za 55 tys. pln można mieć 1.2 TSI 110KM o niezłych już osiągach i w najwyższej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idź sobie zobacz jeszcze nową Fabię

> Robi naprawdę niezłe wrażenie. Miejsca za kierownicą w zasadzie tyle jak w kompaktach (a na pewno

> więcej niż w focusie ), a za 55 tys. pln można mieć 1.2 TSI 110KM o niezłych już osiągach i w

> najwyższej wersji.

Chcialbys tym jezdzic? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo mam mniej niz 60 lat

mnie stereotypy nigdy za bardzo nie interesowały.

> A na serio to mimo wszystko auto klasy B o dosc ponurym wnetrzu.

zobacz sobie na serio nową fabię. Jest całkiem inna niż poprzedni model.

> Skoro za te same pieniadze mozna miec Pulsara lub C4-ke to dla mnie wybor jest prosty

a dla mnie nie. Bo w fabi za niecałe 60 tys. mogę mieć wszystko co potrzebuję: w miarę dynamiczny i oszczędny silnik, kilka dodatków które chcę mieć, a nawet utwardzone i minimalnie obniżone zawieszenie, żeby samochód się lepiej prowadził. Każdy kompakt, na który patrzę spełniający takie same wymagania kosztuje około 80 tys. pln.

Różnica to właśnie klasa B zamiast C. Z tym że ilość miejsca w środku i bagażnik są w takiej Fabii jak dla mnie wystarczające. Pytanie jak to się prowadzi, czy jestem w stanie zaakceptować różnice i odczucia w prowadzeniu wynikające np. z mniejszego rozstawu osi. I to tylko tyle. A 20 tys. pln mniej robi różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> idź sobie zobacz jeszcze nową Fabię

> Robi naprawdę niezłe wrażenie. Miejsca za kierownicą w zasadzie tyle jak w kompaktach (a na pewno

> więcej niż w focusie ), a za 55 tys. pln można mieć 1.2 TSI 110KM o niezłych już osiągach i w

> najwyższej wersji.

Bylem widzialem, nie jezdzilem. Ciekawa opcja ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zobacz nową fabia w lepszej wersji, ponure wnętrze przy niej ma pulsar

> wnętrze fabii

Skoda to niestety pazdzierz w srodku i oszczednosci. Nie widac tego tak jak w Rapidzie ale dobrze nie jest. Pulsar przy tym lepiej wyglada. Choc znow Skoda kusi cena. 55k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoda to niestety pazdzierz w srodku i oszczednosci. Nie widac tego tak jak w Rapidzie ale dobrze

> nie jest. Pulsar przy tym lepiej wyglada. Choc znow Skoda kusi cena. 55k.

Co jest kuszącego w cenie 55k za zwykłą Fabię?

Jakby była za tyle RS to jeszcze rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co jest kuszącego w cenie 55k za zwykłą Fabię?

> Jakby była za tyle RS to jeszcze rozumiem...

Ma dobre wyposazenie, ktorego nie ma w innych autach klasy B za 55k. <10s do 100km/h; 330L bagaznik i w koncu nie wyglada pokracznie. Dodatkowo teraz daja pakiet darmowych przegladow wiec nie placisz przez 4 lata nic. W praktyce 3k taniej. Czyli 52k. Minus to wnetrze, choc i tak jest lepsze od Rapida. Fieste 1.0T ma gorsze wyposazenie, Clio ma gorszy silnik, koreancow kijem nie tkne wiecej. Aveo nie ma crazy.gif Corsa droga, Micra mniejsza, c3 stare i gorzej wyposazone, punto to smiech na sali. Wiec na tle konkurencji Skoda Fabia nie wypada zle choc szalu nie ma. Duzy plus za osiagi. Kompakty w rozsadnej cenie to tylko Renault, Citroen i Nissan. Reszta to 75k a to juz jest duzo pieniedzy za samochod. Mnie na to nie stac. Moze innych tak i kupia sobie Scirocco 120KM za 80k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoda to niestety pazdzierz w srodku i oszczednosci. Nie widac tego tak jak w Rapidzie ale dobrze

> nie jest. Pulsar przy tym lepiej wyglada. Choc znow Skoda kusi cena. 55k.

może i paździerz, ale jest duuuużo lepiej niż w poprzedniej jako całokształt samochodu, dwa inne światy

kusi też dsg za 5kpln w fabii ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę - Meriva

> Jak masz zniżki branżowe to Astrę też wyrwiesz za tyle (tylko raczej bez turbo).

I w czym ta meriva będzie lepsza od fabii? Na pierwszy rzut oka widzę słabsze osiągi i na pewno większe spalanie i skrzynia 5 biegowa, a w fabii 1.2 110KM jest szóstka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I w czym ta meriva będzie lepsza od fabii? Na pierwszy rzut oka widzę słabsze osiągi i na pewno

> większe spalanie i skrzynia 5 biegowa, a w fabii 1.2 110KM jest szóstka.

komfort i ilość miejsca w środku ok.gif

jak podchodzisz pod zniżki branżowe to opel ogólnie wyjdzie atrakcyjnie cenowo. Miałem podobny dylemat kupiłem passata zlosnik.gif teraz jak pojeździłem przez ostatnie dni focusem i i30 z wypożyczalni to ciesze się z mojego wyboru wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> komfort i ilość miejsca w środku

ale meriva to nie jest po prostu corsa w trochę nadmuchanej budzie?

> jak podchodzisz pod zniżki branżowe to opel ogólnie wyjdzie atrakcyjnie cenowo. Miałem podobny

> dylemat kupiłem passata teraz jak pojeździłem przez ostatnie dni focusem i i30 z

> wypożyczalni to ciesze się z mojego wyboru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale meriva to nie jest po prostu corsa w trochę nadmuchanej budzie?

> > wypożyczalni to ciesze się z mojego wyboru

W teorii tak, ale tak jak w przypadku poprzednich (Corsa C vs. Meriva A - różnica w ilości miejsca kolosalna, do tego mega możliwości adaptowania tylnych foteli w Merivce) jest gigantyczna różnica między nimi. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W teorii tak, ale tak jak w przypadku poprzednich (Corsa C vs. Meriva A - różnica w ilości miejsca

> kolosalna, do tego mega możliwości adaptowania tylnych foteli w Merivce) jest gigantyczna

> różnica między nimi.

ok, dla mnie akurat przestronność z tyłu i pakownosć jest mało istotna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.