Matiq Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 Witam chodzi mi o spore kąty w cento coś w ten deseń : Pytanie za 100 pkt co z drążkami ??? Na logikę powinny być krótsze tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Witam chodzi mi o spore kąty w cento coś w ten deseń : > Pytanie za 100 pkt co z drążkami ??? Na logikę powinny być krótsze tak ? Z tego co wiem to zostają seryjne. Jak chcesz ustawić negatyw to albo kubujesz super drogie poduszki mcpersona z regulacją, albo rozwiercasz mocowanie amortyzatora i robisz tzw. fasolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Z tego co wiem to zostają seryjne. Przy glebie plus 3 stopnie z przodu musiałem szlifować końcówki o 5mm a drążki ścinałem o centymetr. Przy takim negatywie można sie pokusić o płytsze drażki z któregoś fiata i wtedy tylko końcówki jedziemy o centymetr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Z tego co wiem to zostają seryjne. Jak chcesz ustawić negatyw to albo kubujesz super drogie > poduszki mcpersona z regulacją, albo rozwiercasz mocowanie amortyzatora i robisz tzw. fasolki. u mnie fasolki odpadają bo wtedy zbliżam felgę do lagi amora wpadną custom camber plates by bombell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Przy glebie plus 3 stopnie z przodu musiałem szlifować końcówki o 5mm a drążki ścinałem o > centymetr. > Przy takim negatywie można sie pokusić o płytsze drażki z któregoś fiata i wtedy tylko końcówki > jedziemy o centymetr Wiesz może z jakiego fiata podejdą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Wiesz może z jakiego fiata podejdą ? Wziąłem stare ramie i drażek i w sklepie dobrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 > Wziąłem stare ramie i drażek i w sklepie dobrali a miałem starą maglownice to wyrzuciłem Dobra dzięki coś wymyśle i też podjadę do sklepu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Możesz rozwinąć temat tych poduszek? gdzie to kupić itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Możesz rozwinąć temat tych poduszek? > gdzie to kupić itd http://allegro.pl/regulatory-camber-plates-do-fiat-cinquecento-i4967571241.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > http://allegro.pl/regulatory-camber-plates-do-fiat-cinquecento-i4967571241.html ktoś juz na tym jezdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 No cena wymiata. Rozumiem że do sc też będzie pasowało z każdym amorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Jak do cc pasuje to i do seja będzie pasować. Natomiast pytanie czy da się coś tym wyregulować na standardowych szerokich sprężynach. Kilka osób już kupiło, ale na razie nikt nie montował chyba, a pojawiły się głosy, że bez gwintu to nie ma sensu. Tu był o tym wątek nie dawno: http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=288098882&an=0&page=1#Post288098882 Ja się wstrzymałem z zakupem, poczekam aż ktoś założy do normalnych sprężyn i napisze czy da się tym zrobić negatyw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Jak o Cambery chodzi to ja jeszcze swoje customy robiłem u znajomka. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/h...09cd99f72e0249b Niższe o 1cm od seryjnych poduszek, możliwość regulacji kąta pochylenia koła w największym możliwym zakresie. Ale też jeszcze nie zakładałem. Jak założę i będą grały to pójdzie większa produkcja, myślę, że ciut taniej niż konkurencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 a jeszcze pytanko coby nie zakładać osobnego wątku... czy do wersji ze wspomaganiem i bez są takie same łożyska górne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > a jeszcze pytanko coby nie zakładać osobnego wątku... czy do wersji ze wspomaganiem i bez są takie > same łożyska górne?? inne Pod wspomaganie jest inny kąt wyprzedzenia zwrotnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Przed wymontowaniem kolumny sprawdziłem ile jest miejsca między talerzem amora, a blachą i wyszło 2cm. Nie wiem czy jest to wystarczająco czy mało, nie miałem czasu testować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 > Przed wymontowaniem kolumny sprawdziłem ile jest miejsca między talerzem amora, a blachą i wyszło > 2cm. Nie wiem czy jest to wystarczająco czy mało, nie miałem czasu testować sprawdź też ile masz miejsca między najbardziej wystającym zwojem sprężyny a budą ... niektóre mtsy czy fk mają to do siebie, że zwoje wystają bardziej niż talerz amora, to tak z moich doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 2cm to sporo luzu i powinno spokojnie wystarczyć na całkiem spory negatyw. Muszę sprawdzić ile u mnie jest luzu. W sumie można by wyliczyć ile kolumna się przesunie przy zadanym kącie negatywu tylko trzeba znać/pomierzyć długość od sworznia zwrotnicy do górnego mocowania kolumny. Emilcc a jak sprawdzałeś u siebie ten luz? Na stojącym samochodzie na kołach czy na podnośniku? Bo na podnośniku wahacz idzie w dół i ten luz może być mniejszy niż przy stojącym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 A co się stanie jeżeli ktoś założy do wersji ze wspomaganiem poduszki od wersji bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > A co się stanie jeżeli ktoś założy do wersji ze wspomaganiem poduszki od wersji bez? Teoretycznie moze sie ciezej krecic kiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > Teoretycznie moze sie ciezej krecic kiera. Odwrotnie, będzie jeszcze lżej. Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy na poduszce pod wspomaganie jest nieco większy a więc kiera nieco ciężej chodzi, ale za to chętniej powraca sama do jazdy na wprost. Nie wiem na ile różnica w kątach jest odczuwalna bo nigdy nie montowałem i nie wiem jaka konkretnie to różnica w stopniach. W każdym razie chodzi o to że kąt wyprzedzenia sworznia jest mniejszy w poduszkach bez wspomagania żeby kierą się lżej kręciło. Dla wersji ze wspomaganiem zrobili natomiast większe kąty. Z tego względu wypadałoby jednak mieć zamontowane odpowiednie poduszki, chociaż różnica może być na tyle niewielka, że nie trzeba sobie tym głowy zawracać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emilcc Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > 2cm to sporo luzu i powinno spokojnie wystarczyć na całkiem spory negatyw. Muszę sprawdzić ile u > mnie jest luzu. W sumie można by wyliczyć ile kolumna się przesunie przy zadanym kącie > negatywu tylko trzeba znać/pomierzyć długość od sworznia zwrotnicy do górnego mocowania > kolumny. > Emilcc a jak sprawdzałeś u siebie ten luz? Na stojącym samochodzie na kołach czy na podnośniku? Bo > na podnośniku wahacz idzie w dół i ten luz może być mniejszy niż przy stojącym samochodzie. Na stojącym, sprężyny fk -60 kiedyś miałem problem, bo po montażu usłyszałem tarcie jak skrecalem kołami..... A chciałem właśnie osiągnąć jakiś negatyw... Po obadaniu mcperson'a zauważyłem przytarty lakier na zwoju od strony budy...to co udało mi się ustawić na maks to minus jeden stopień bez żadnych przeróbek... Sprężyny -40 i luzy w dziurach mocowania górnego amora oraz minimalne luzy na srubach amora przy zwrotnicy. Teraz jest ok ale na sprezynach fk -60 juz sie nie dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 A czy jest możliwe aby po założeniu do sc ze wspomaganiem poduszki do wersji bez, auto stało lekko krzywo? Tzn jedno koło przednie stoi na lekkim minusie a drugie prawie na plusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > A czy jest możliwe aby po założeniu do sc ze wspomaganiem poduszki do wersji bez, auto stało lekko > krzywo? > Tzn jedno koło przednie stoi na lekkim minusie a drugie prawie na plusie. Rozumiem, że chodzi Ci o kąty pochylenia koła negatyw/pozytyw? I z tego co zrozumiałem masz jedną poduszkę od wspomagania a drugą od zwykłej wersji? Jeśli tak to na pewno trzeba wymienić żeby obie były takie same Raczej zmiana tylko kąta wyprzedzenia sworznia nie wpływa na zmianę pochylenia koła, ale możliwe jest, że te poduszki różnią się nie tylko wyprzedzeniem, ale może i pochyleniem skoro masz różnicę między jednym a drugim kołem. O ile przyczyna nie leży gdzie indziej, typu stłuczka w przeszłości czy luzy na wahaczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > A czy jest możliwe aby po założeniu do sc ze wspomaganiem poduszki do wersji bez, auto stało lekko > krzywo? > Tzn jedno koło przednie stoi na lekkim minusie a drugie prawie na plusie. poduszki maja tylko inny KWSZ, wiec albo miales luzy na otworach na amorach, do tego gorne poduszka maja troche luzu na szpilkach w otworach wiec mogly wyjsc inne ustawienia. Najlepiej sprawdzic na geaometri 3D. Dodatkowo moze wczesniej wjechales w jakas wieksza dziura ktora cos pokrzywila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 > ktoś juz na tym jezdzi ? sprawdze niedlugo to napisze bede testowal przy pomiarze 3D aby ustawic na codzien i na zawody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2015 Amory sprężyny końcówki i wachacze nowe. Poduszki prawdopodobnie założone od wersji bez wspomagania a auto takowe posiada. Na starym oryginalnym zawieszeniu było wszystko ok. Po wymianie Wszystkiego na nowe jest mały problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Amory sprężyny końcówki i wachacze nowe. Poduszki prawdopodobnie założone od wersji bez wspomagania > a auto takowe posiada. Na starym oryginalnym zawieszeniu było wszystko ok. Po wymianie > Wszystkiego na nowe jest mały problem. Poduszki do wspomagania są "mocniejsze" Są z grubszej blachy i mają przegięcia usztywniające. Może zwykłe są za słabe do wspomagania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Poduszki do wspomagania są "mocniejsze" > Są z grubszej blachy i mają przegięcia usztywniające. > Może zwykłe są za słabe do wspomagania ?? Jeśli poduszki są obie takie same to nie powinno to mieć znaczenia... Wahacze jakie kupione? Ja kiedyś do cc połasiłem się na tanie zamienniki i miałem podobny problem :/ Oryginalnie nie trzymały wymiarów i po paruset tysiącach miałem już luzy w zawiasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 Obie poduszki są takie same ale prawdopodobnie od wersji bez wspomagania. Co do wachaczy to są fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Obie poduszki są takie same ale prawdopodobnie od wersji bez wspomagania. Co do wachaczy to są > fabryczne. Ja dałem na odwrót pod układ bez wspomy dałem poduszki od wspomy... I nic negatywnego nie zaobserwowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Poduszki do wspomagania są "mocniejsze" > Są z grubszej blachy i mają przegięcia usztywniające. > Może zwykłe są za słabe do wspomagania ?? Może być, moje pzmy w seju wybiły 2 komplety normalnych a te od wersji ze wspomą jeżdżą do dzis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 > Poduszki do wspomagania są "mocniejsze" > Są z grubszej blachy i mają przegięcia usztywniające. > Może zwykłe są za słabe do wspomagania ?? Mialem zwykle przy wspomaganiu i nic sie nie dzialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2015 U mnie na gwincie po jednym sezonie jedna poducha (zwykła) powiedziała papa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > Ja dałem na odwrót pod układ bez wspomy dałem poduszki od wspomy... > I nic negatywnego nie zaobserwowałem A z ciekawości zaobserwowałeś jakieś zmiany w prowadzeniu/kręceniu kierownicą? Skoro negatywnych zmian nie to może jakieś pozytywne, czy w ogóle nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > A z ciekawości zaobserwowałeś jakieś zmiany w prowadzeniu/kręceniu kierownicą? Skoro negatywnych > zmian nie to może jakieś pozytywne, czy w ogóle nic? Generalnie poducha jest mocniejsza, masywniejsza... I w innym miejscu wypada oś łożyska, czyli inne kąty wyprzedzenia w zawieszeniu. Na kierze 30 kręci się troszkę ciężej na 35 pewnie nie zauważy się różnicy... Z plusów chętniej kiera powraca do punktu 0 Z kolei przy zamykaniu licznika i większych prędkościach jakoś tak chyba pewniej się trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > Generalnie poducha jest mocniejsza, masywniejsza... > I w innym miejscu wypada oś łożyska, > czyli inne kąty wyprzedzenia w zawieszeniu. > Na kierze 30 kręci się troszkę ciężej na 35 pewnie nie zauważy się różnicy... > Z plusów chętniej kiera powraca do punktu 0 > Z kolei przy zamykaniu licznika i większych prędkościach jakoś tak chyba pewniej się trzyma... A i jeszcze taka rzecz. Tych poduch pod wspomaganie nie dało się założyć do CC. Przesunięte łożysko nie mieściło się w otworze w kielichu. Miałem tak w dwóch CC. Być może dla fabrycznej wersji CC ze wspomaganiem kielich był inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > A i jeszcze taka rzecz. > Tych poduch pod wspomaganie nie dało się założyć do CC. > Przesunięte łożysko nie mieściło się w otworze w kielichu. > Miałem tak w dwóch CC. > Być może dla fabrycznej wersji CC ze wspomaganiem kielich był inny. A była wersja CC ze wspomaganiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luszeq Napisano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 > A była wersja CC ze wspomaganiem? Raczej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 > A była wersja CC ze wspomaganiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2015 > Tych poduch pod wspomaganie nie dało się założyć do CC. > Przesunięte łożysko nie mieściło się w otworze w kielichu. > Miałem tak w dwóch CC. > Być może dla fabrycznej wersji CC ze wspomaganiem kielich był inny A u mnie jakoś weszły https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/h...cf4e35f51683bc1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 > A u mnie jakoś weszły > https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/h...cf4e35f51683bc1 Daj foto zamontowanych to uwierzę. Albo w nowszych były inne kielichy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2015 Buda z 96r, cały sezon tak przelatałem. Foto mogę pstryknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 > Buda z 96r, cały sezon tak przelatałem. Foto mogę pstryknąć Przyda się dla potomności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.