Skocz do zawartości

Zestawy Rozrządu DAYCO


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

> Powiesz mu to jak mu strzeli z niewiadomych przyczyn?

> Jak cena dobra to bym wziął

mi napinacz dayco właśnie padł, przejechałem na nim tylko 30 tys. napinacz złapał odchył boczny, na pasku wielokolorowym widać że chodzi nie osiowo o jakieś 2 rowki następny napinacz kupiłem nowy okazyjnie za 1/3 ceny też dayco zlosnik.gif, ale ja koledze bym doradził żeby kupował napinacz i pasek getsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A zdarza się, zdarza, paski dobre, tylko ludzie różnie to montują

no więc nie pasek winny, tylko mechanik, a to spora różnica

tak samo moge dać przykład conti, który mi zjadło po 2 tygodniach, bo żle rolke założyli. dobrze, ze obudowa rozrządu była pęknięta i trociny wylatywały, bo tak to bym miał głowice do roboty sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z kim bym nie rozmawiał, to każdy od razu mówi, ze to do fiata. jeszcze sie nie spotkałem, zeby

> proponowali do innej marki

Mają dość szeroką gamę produktów ale hurtownie największy wybór mają do fiata bo największa różnica cenowa wtedy jest w sensie %.

Jeśli ktoś kupuje np do VAG to raczej ciężko będzie go przekonać do zakupu Dayco zamiast INY,Gatesa czy Contitecha jeśli różnica wynosi do 5% wartości zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mają dość szeroką gamę produktów ale hurtownie największy wybór mają do fiata bo największa różnica

> cenowa wtedy jest w sensie %.

> Jeśli ktoś kupuje np do VAG to raczej ciężko będzie go przekonać do zakupu Dayco zamiast INY,Gatesa

> czy Contitecha jeśli różnica wynosi do 5% wartości zakupu.

No to do silnika fiata tyle ze s w oplu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to do silnika fiata tyle ze s w oplu

Dayco to oryginał dla silników JTD/CDTI i wielu innych nowoczesnych diesli CR. To jedyna firma, która robi paski wzmocnione teflonem. Słuchać już nie mogę tych bzdur o wyższości Contitecha czy Gatesa. Tak sam jak Filtronem, który jest montowany fabrycznie w VAG. Recze i nogi opadają od tych mądrości ludowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio zakupiłem pasek Conti i na nim napis Made in Mexico, teraz pytanie - zaufać producentowi z

> Ameryki ?

Ciekawe czy jak byś odbierał nowe auto od dilera (dowolnej marki) też miałbyś takie dylematy . W obecnych auta są części z całego świata i tylko frajerzy wierzą VW czy Opel to Niemcy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupowałem rozrząd do Megane 1.4 16V. Niby rozrząd markowany logiem Renault a na rolce Gates'a łożysko Made in Poland i nagle zwątpiłem w wytrzymałość tego rozrządu grinser006.gif Chociaż to co było ściągane z auta znowu było koreańskie 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 99% części zamiennych pochodzi z Chin

Ciekawa informacja grinser006.gif

> Ostatnio kupowałem rozrząd do Megane 1.4 16V. Niby rozrząd markowany logiem Renault a na rolce

> Gates'a łożysko Made in Poland i nagle zwątpiłem w wytrzymałość tego rozrządu

Norma, w ASO dostaniesz taki sam, działają i nic się z nimi nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to będzie dayco..

> A pompy wody.. DOLZ, SKF, co lepsze?

Dolz z tych najtańszych pomp jest b.dobry.Sporo ich sprzedałem i nie miałem jeszcze żadnej reklamacji,a pomp sprzedaję ok.10 w tygodniu. ok.gif

Oczywiście jeśli $ nie grają roli to bierz SKF,nic lepszego nie kupisz. ok.gif

Co do pasków rozrządu to w 85% sprzedaję Dayco tak do koncernu Fiata jak i do Opli i VAG.Nigdy nie miałem z nimi problemów czego nie mogę powiedzieć o Gates-ie. frown.gif Jak ma to być rozsądnie cenowo to polecam Dayco+roki INA,SKF lub SNR-a.Jak ma być bez względu na koszta to Conti+INA. oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dolz z tych najtańszych pomp jest b.dobry.Sporo ich sprzedałem i nie miałem jeszcze żadnej

> reklamacji,a pomp sprzedaję ok.10 w tygodniu.

> Oczywiście jeśli $ nie grają roli to bierz SKF,nic lepszego nie kupisz.

powiem Tobie że ostatnimi latami po SKF użytkownicy jeżdżą jak po łysej kobyle.

Nie wiem, nie sprzedaję, sprzedaję DOLZa przede wszystkim ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem Tobie że ostatnimi latami po SKF użytkownicy jeżdżą jak po łysej kobyle.

> Nie wiem, nie sprzedaję, sprzedaję DOLZa przede wszystkim

SKF-u pomp nie trzymam na półce,na półce mam Dolz-a i QH oraz śladowe ilości Ruville'a,którego wyprzedaję. grinser006.gif SKF ściągam na życzenie klienta i tylko pod indywidualne zamówienie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawa informacja

A co w tym ciekawego. Takie są realia globalizmu. Producent zamawia produkt, daje wytyczne, normy produkcji, czasem taśmę produkcyjną, poddostawca produkuje. Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

Nawet na elementach OEM masz napisy gdzie wyprodukowano, albo i nie, bo sprzedawca/zamawiający sobie tego nie życzył.

Kwestia jeszcze jaką kto ma kontrolę jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SKF-u pomp nie trzymam na półce,na półce mam Dolz-a i QH oraz śladowe ilości Ruville'a,którego

> wyprzedaję. SKF ściągam na życzenie klienta i tylko pod indywidualne zamówienie.

SKF i Ruville - wiodący przedstawiciele reklamacji wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> SKF-u pomp nie trzymam na półce,na półce mam Dolz-a i QH oraz śladowe ilości Ruville'a,którego

> wyprzedaję. SKF ściągam na życzenie klienta i tylko pod indywidualne zamówienie.

No to poszło zamówienie na zestaw DAYCO i pompe DOLZ, jak się zepsuje, będzie na was grinser006.gif

Jeszcze muszę znaleźć w okolicy Zabrza magika co to ładnie wymieni wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>.Jak ma być bez względu na koszta to Conti+INA.

to ja swoje 0,03 zł dołożę.

Wczoraj braciak zmieniał mi komplet nierządu w Audi 2.0 tdi. Pasek Conti , rolki INA , pompa Hepu,

Napinacz INA to była jakaś masakra, W porównaniu do fabrycznego Litensa to wyglądał jak podłej jakości chińczyk. Nie wiem czy miałem jakiegoś pecha czy ta firma schodzi na psy ale napinacz wymagał przed montażem użycia młotka w celu wyprostowania znacznika napięcia paska. angryfire.gif

btw

Co sądzisz o pompach Hepu? Wygląd w porównaniu do oryginału słaby ale jak z jakością?

Nie wiem co mnie podkusiło że nie wziąłem DOLZa sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ja swoje 0,03 zł dołożę.

> Wczoraj braciak zmieniał mi komplet nierządu w Audi 2.0 tdi. Pasek Conti , rolki INA , pompa Hepu,

> Napinacz INA to była jakaś masakra, W porównaniu do fabrycznego Litensa to wyglądał jak podłej

> jakości chińczyk. Nie wiem czy miałem jakiegoś pecha czy ta firma schodzi na psy ale napinacz

> wymagał przed montażem użycia młotka w celu wyprostowania znacznika napięcia paska.

> btw

> Co sądzisz o pompach Hepu? Wygląd w porównaniu do oryginału słaby ale jak z jakością?

> Nie wiem co mnie podkusiło że nie wziąłem DOLZa

Littens to producent mechanizmów napinaczy,a nie producent całych napinaczy czy rolek. zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Dziwne,że rolka INA nie miała napinacza Littensa,w 99% właśnie mają. ok.gif

Może trafiłeś na jakąś podróbę.Jesli to oryginał INA to problemu na pewno nie będzie,chyba,że montaż nieumiejętny to co innego. grinser006.gif

Co do pomp Hepu to sprzedałem w swojej karierze może raptem kilka sztuk,jakościowo porównałbym je do Dolza,dużej różnicy w jakości nie ma.Dolz to naprawdę przyzwoity producent pomp więc ja bym sobie głowy niepotrzebnie nie zawracał. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hepu dobre pompy, jakbym miał wybór to prędzej wziąłbym Hepu niż Dolz.

Ale to nie ta półka cenowa, Panie.

DOLZ jest najtańszy z powiedzmy markowych.

A to o czym pisze Astroman: wymieniałem rozrząd Gatesa w lutym, komplet z pompą. Napinacz był Litens, w Litens łożysko China.

Także problem jest globalny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem Tobie że ostatnimi latami po SKF użytkownicy jeżdżą jak po łysej kobyle.

> Nie wiem, nie sprzedaję, sprzedaję DOLZa przede wszystkim

Nie miałem nigdy problemów z SKF ale tutaj może zaważyć efekt skali.Skoro sprzedaje się go XY razy więcej niż produktu Z to nie ma siły aby reklamacji nie było więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porównanie do dwóch pomp, co prawda obie się różniły od siebie. Hepu w Astrze F nie sprawiała problemów przez 60kkm, a Dolz (od Ciebie grinser006.gif) od roku nie sprawia problemu.

A Litens miałem wybite na OEM napinaczu Opla do Astry G ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dayco to oryginał dla silników JTD/CDTI i wielu innych nowoczesnych diesli CR. To jedyna firma,

> która robi paski wzmocnione teflonem.

Pytanie tylko na co to się przekłada.Z tym wzmocnieniem teflonem to taka historia jak parę lat temu (no może ponad 10) mechanicy opowiadali aby brać paski Gatesa z oznaczeniem XS bo to są wzmacniane.Szkopuł w tym ,że do niektórych modeli były tylko wzmacniane. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Littens to producent mechanizmów napinaczy,a nie producent całych napinaczy czy rolek.

HGW smile.gif Znaczek Litensa jest na oryginale. Łożysko jest Koyo.

> Dziwne,że rolka INA nie miała napinacza Littensa,w 99% właśnie mają.

Na napinaczu INA nie było znaczka Litensa

> Może trafiłeś na jakąś podróbę.

Sprzedawał mi to user z forum Audi który ma sklep w Wawie i na forum doskonałą opinię wiec to raczej mało prawdopodobne.

>Jesli to oryginał INA to problemu na pewno nie będzie,chyba,że

> montaż nieumiejętny to co innego.

Montaż przeprowadzał osobnik który ma wiecej lat doświadczenia w mechanice niż niektórzy userzy tego forum mają lat w ogóle smile.gif

Poza tym sam ma dopieszczone Audi, ELSĘ , Etkę, VCDSa i inne niezbędne szpeje. Błąd montażu wykluczam.

> Co do pomp Hepu to sprzedałem w swojej karierze może raptem kilka sztuk,jakościowo porównałbym je

> do Dolza,dużej różnicy w jakości nie ma.Dolz to naprawdę przyzwoity producent pomp więc ja bym

> sobie głowy niepotrzebnie nie zawracał.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Montaż przeprowadzał osobnik który ma wiecej lat doświadczenia w mechanice niż niektórzy userzy tego forum mają lat w ogóle

to akurat nie jest dobry argument. ja na koparce uczyłem sie robić 2 godziny, a znam kolesi co ''pracują'' 30 lat i nie potrafią dołka wykopać. to samo jest z mechanikami i każdym innym specjalistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat nie jest dobry argument. ja na koparce uczyłem sie robić 2 godziny, a znam kolesi co

> ''pracują'' 30 lat i nie potrafią dołka wykopać. to samo jest z mechanikami i każdym innym

> specjalistą.

Jest jedno ale. Ten mechanik to mój kuzyn który mi serwisuje auta ze 20 lat. Nigdy nie zaliczył wpadki. Mechanik z powołania a nie z przymusu. Taki ktoś co lubi to co robi. Nie ma szans żeby sie pomylił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.