Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Silnik nissana 1,6 190 KM

Featured Replies

Napisano

o taki...

Nie znam się na nissanach - czy ktos cos moze powiedziec o trwałości? realnym spalaniu? usterkach? jak sie sprawuje w praktyce?

Pytam o tyle z ciekawosci że dzisiaj kupując swiece do renówki dowiedziałem sie ze jakies silniki 1,6 maja byc montowane w nowej lagunie - te same co sa w nissanie...

Napisano

> o taki...

Ja przepraszam za offtop, ale co ten pulsar ma takiego że kosztuje 100kPLN? Przeglądam specyfikacje, przecieram oczy i jakoś chyba nie załapałem wciąż tego żartu.

Napisano

> o taki...

> Nie znam się na nissanach - czy ktos cos moze powiedziec o trwałości? realnym spalaniu? usterkach?

> jak sie sprawuje w praktyce?

> Pytam o tyle z ciekawosci że dzisiaj kupując swiece do renówki dowiedziałem sie ze jakies silniki

> 1,6 maja byc montowane w nowej lagunie - te same co sa w nissanie...

ani to rewelacyjnie nie przyspiesza ani nie jest specjalnie szybkie jak na 190 kuca .... VAG z 1.4 TSI ma wiekszy moment obrotowy ... a cena mocno atrakcyjna .......

Napisano
  • Autor

> Ja przepraszam za offtop, ale co ten pulsar ma takiego że kosztuje 100kPLN?

Tego chyba nikt nie wie...

Moze daja duże rabaty?

> specyfikacje, przecieram oczy i jakoś chyba nie załapałem wciąż tego żartu.

Ja na stronyy nisana w zasadzie nie zagladam - popatrzyłem szukajac ew silnika w renówkach...

Napisano
  • Autor

> ani to rewelacyjnie nie przyspiesza ani nie jest specjalnie szybkie jak na 190 kuca .... VAG z 1.4