Adalbert Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Szukam w miarę świerzego samochodu z silnikiem, który bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową Ale czy jeszcze takie występują. Mazda 3 - nie, Citroen c4 spartolili silnik i nie, Honda nie polecają, Ford niekoniecznie. Zostało mi tylko Grande Punto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 fiat moze opel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 megane 3 1.6 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Jak Honda robi dalej K20 lub K24 to nada się, ale coś mi świta, że już nie montują ich. Inne typu R18A to też MPI, ale jak tam znoszą kuchnię to nie wiem. Poza tym Renault Tce to chyba MPI, tylko czy wszystkie pojemności? VAG nic nie zaproponuje. Fiat umarł parę lat temu. Toyota Avensis T27 1.8 i 2.0 to MPI, i chyba coś pozmieniali ze sposobem regulacji luzów zaworowych, ale to trzeba upewnić się. Opel 1.4T to też MPI. Volvo ma kilka sensownych silników MPI. Ogólnie coraz większa bida, niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Moje Stilo 1.6, 103 KM świetnie i bezproblemowo współpracuje z gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 do silników z bezpośrednim wtryskiem też można założyć gaz - np. stag400 DPI lub instalację bezposredniego wtrysku gazu Vialle/Prince. sa drogie to fakt, ale jak się sporo jezdzi i nie zmienia auta co 2 lata to warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Moje Stilo 1.6, 103 KM świetnie i bezproblemowo współpracuje z gazem Na mojego Fiata też nie mogę narzekać, ale szukam młodszego samochodu (2010-2012) z mocniejszym silnikiem i koniecznie 5 dżwiowy - wymóg małżonki. Może zdecyduje się na Mazde 3 2 litry, tylko ten automat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 26 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 Co masz aktualnie, Stilo 1.6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 Co masz aktualnie, Stilo 1.6? Grande Punto 1,4, jest za złaby i 3 drzwiowy. Szukam czegoś mocniejszego i kiniecznie 5 drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 26 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 Szukam w miarę świerzego samochodu z silnikiem, który bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową Ale czy jeszcze takie występują. Mazda 3 - nie, Citroen c4 spartolili silnik i nie, Honda nie polecają, Ford niekoniecznie. Zostało mi tylko Grande Punto ? Octavia 1.6 , Logan /sanderoWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 26 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 nie wiem jakim budżetem dysponujesz, jak nie GP 5d 1.4 16v to jeszcze masz T-jet. Też jest Linea/Bravo II, z tymi samymi silnikami. Tjet podobno gazują się bez problemu, gorzej z skrzyniami biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Szukam w miarę świerzego samochodu z silnikiem, który bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową Ale czy jeszcze takie występują. Mazda 3 - nie, Citroen c4 spartolili silnik i nie, Honda nie polecają, Ford niekoniecznie. Zostało mi tylko Grande Punto ? ford: silniki sigma czyli 1.4-1.6 dobrze współpracują z LPG tak samo jak 2.5T. 1.8-2.0 seria L od mazdy ma gorsze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 nie wiem jakim budżetem dysponujesz, jak nie GP 5d 1.4 16v to jeszcze masz T-jet. Też jest Linea/Bravo II, z tymi samymi silnikami. Tjet podobno gazują się bez problemu, gorzej z skrzyniami biegów. Niestety GP 1,4 16v od kilkulat niedostepny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Niestety GP 1,4 16v od kilkulat niedostepny. możliwe, wkońcu weszły t-jet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Szukam w miarę świerzego samochodu z silnikiem, który bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową Silnik Opla 1.4T o oznaczeniu A14NET nadają się do gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Tjet podobno gazują się bez problemu, gorzej z skrzyniami biegów. Nieprawda, gaziarz musi być bardzo dobry, zwykły mieć zwali, ja miałem polecanego i też zwalił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Nieprawda, gaziarz musi być bardzo dobry, zwykły mieć zwali, ja miałem polecanego i też zwalił... O gaziarza się nie martwie. Gazowal mi różne samochody i nigdy (odpukać) nie było problemu. Szukam samochodu z rocznika 2011-2013 do codziennej eksploatacji i z tego co widzę został mi Ford i Toyota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2015 Nieprawda, gaziarz musi być bardzo dobry, zwykły mieć zwali, ja miałem polecanego i też zwalił... jakby silnik był "nie gazowalny" to by ludzie "nie gazowali" . Trafiłeś na montera który niestety nie podołał sprawie. Przy montażu instalacji monter który się zna na robocie to połowa sukcesu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Cruze 1.8 lub 1.4 Turbo, astra IV 1.4 100KM mam zagazowany - przejechałem 60 kkm na LPG - zero problemów ( ale to auto wcale nie przyspiesza). Generalnie szukać benzyny z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego i gazować. No chyba, że chcesz częściej sprawdzać luz na zaworach to może być bez hydrauliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Cruze 1.8 lub 1.4 Turbo, astra IV 1.4 100KM mam zagazowany - przejechałem 60 kkm na LPG - zero problemów ( ale to auto wcale nie przyspiesza). Generalnie szukać benzyny z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego i gazować. No chyba, że chcesz częściej sprawdzać luz na zaworach to może być bez hydrauliki. Rodzaj regulacji nie ma dla mnie już takiego znaczenia-regulacja co kilkadziesiąt tysięcy nie jest aż takim problemem. Problemem jest że musi być wtrysk pośredni, a tu niestety coraz mniejszy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Rodzaj regulacji nie ma dla mnie już takiego znaczenia-regulacja co kilkadziesiąt tysięcy nie jest aż takim problemem. Problemem jest że musi być wtrysk pośredni, a tu niestety coraz mniejszy wybór. Oj chyba jednak ma ... Jak regulacja jest za pomocą płytek, to koszt jest niewielki, ale jak za pomocą szklanek, to będziesz płacił jak a zboże Np. co 20 kkm regulować szklanki za 1000zł to tak średnio będzie się opłacać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Rodzaj regulacji nie ma dla mnie już takiego znaczenia-regulacja co kilkadziesiąt tysięcy nie jest aż takim problemem. Problemem jest że musi być wtrysk pośredni, a tu niestety coraz mniejszy wybór. Poszukaj Mitsu Lancer 1.8 lub civic-a 1.8 do gazu tez się nadają te silniki Lancera oferowano w PL z LPG salonową instalacja lpg. Można też jeszcze poszukać coś z Renault z motorem 2.0 Turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Poszukaj Mitsu Lancer 1.8 lub civic-a 1.8 do gazu tez się nadają te silniki Lancera oferowano w PL z LPG salonową instalacja lpg. Można też jeszcze poszukać coś z Renault z motorem 2.0 Turbo. oferowany z gazem lancer nie wystepował z silnikiem 1.8. Były 2 motory: 1.6 i 2.0, oba 16V, oba dostawały "fabryczną" instalację LPG montowaną w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 Szukam w miarę świerzego samochodu z silnikiem, który bezproblemowo współpracuje z instalacją gazową Ale czy jeszcze takie występują. Mazda 3 - nie, Citroen c4 spartolili silnik i nie, Honda nie polecają, Ford niekoniecznie. Zostało mi tylko Grande Punto ? c4 mkI? 1.6 i 2.0 gazowalne Ja do "swojego" gazownika dzwoniłem i pytałem. Przymierzałem się do tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2015 cruze 1,8 i orlando 1,8 w opcji KL7 czyli z fabrycznie dostosowaną głowicą pod gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 oferowany z gazem lancer nie wystepował z silnikiem 1.8. Były 2 motory: 1.6 i 2.0, oba 16V, oba dostawały "fabryczną" instalację LPG montowaną w salonie Występował, bo sam się do takiego przymierzałem: http://otomoto.pl/osobowe/mitsubishi/lancer/?search%5Bfilter_float_year%3Afrom%5D=2008&search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D%5B0%5D=petrol-lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2016 Jak fiatowski 1.4 16V albo tJet, to może poszukać w miarę młodego Bravo bądź większej "pięćsetki"? Osobiście mam 1.4 16V z instalacją BRC i nie narzekam - poza zużytą gumą w reduktorze, przez 70kkm nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.