Ryb Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Życzę powodzenia na trasach w nowych niewypierdzianych 1.2 z lepszym leasingiem Ojtam, zależy gdzie te trasy. Jeśli na autostradach to ustawiasz tempomat i nie ma znaczenia czy pod maską 1.2 czy co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Jeśli chodzi o Fokę to z krótkiej póki co eksploatacji mogę powiedzieć, że okazała się fajniejszym autem niż sądziłem jak ją kupowałem. A wybierałem spośród Mazdy 3, Civica, Octavii, Giulietty. Co więcej jest sporo przyjemniejsza w trasie od mojego poprzedniego auta czyli Bravo, z którego byłem zadowolony. Tyle, że fotele są różne w różnych wersjach i trzeba by się przymierzyć. Całkiem przyzwoicie trzyma się drogi, a przy tym nieźle wybiera nierówności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-okazja-od-dealera-sprawdz-ID6yeUNP.html#789dfd8adc Koleżanka ma i bardzo sobie chwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Jeśli chodzi o Fokę to z krótkiej póki co eksploatacji mogę powiedzieć, że okazała się fajniejszym autem niż sądziłem jak ją kupowałem. A wybierałem spośród Mazdy 3, Civica, Octavii, Giulietty. Co więcej jest sporo przyjemniejsza w trasie od mojego poprzedniego auta czyli Bravo, z którego byłem zadowolony. Tyle, że fotele są różne w różnych wersjach i trzeba by się przymierzyć. Całkiem przyzwoicie trzyma się drogi, a przy tym nieźle wybiera nierówności. A jak ze spalaniem, bo śwagier płacze jaj wyjeżdza w trasę. W mieście faktycznie bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Natomiast cały czas kłócą mi się dwa wymagania: "trasy" oraz "10-12tys km rocznie". Przy takim zapotrzebowaniu zainteresowałbym się leasingie długoterminowym, bo per saldo może to wyjść korzystniej a można próbowac wyrwać jakiś wygodny dupowóz. Proste w tygodniu do kina, na zakupy, na kolacje albo na silownie. Wszedzie blisko wiec pare km w jedna strone. W weekend gdzies dalej. Rocznie wyjdzie max 10-12kkm wiecej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-okazja-od-dealera-sprawdz-ID6yeUNP.html#789dfd8adc Koleżanka ma i bardzo sobie chwali. Ale co chwali? Focus sedan bije to to na glowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-okazja-od-dealera-sprawdz-ID6yeUNP.html#789dfd8adc Koleżanka ma i bardzo sobie chwali. Za takie pieniądze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jantarel Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 A jak ze spalaniem, bo śwagier płacze jaj wyjeżdza w trasę. W mieście faktycznie bardzo zadowolony Jeszcze nie wiem. Póki co przejechane ma 2,5 kkm, więc nawet go jeszcze przycisnąć za bardzo nie zdążyłem. Nie porównywałem jeszcze wskazań komputera z rzeczywistością. Wg komputera po Krakowie 9-9,5. W trasie przy oszczędnej jeździe pokazuje 6-6,5. Średnią z tego okresu mam teraz 7,5. Wszystko wg komputera, więc z ograniczonym zaufaniem należy to traktować. Z tych wskazań wychodzi mi, że pali podobnie jak Bravo T-Jet 120 KM, a ma jednak 30 KM więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Ja bym kombinował nad Pugiem 301 z dieslem lub benzyną 1.6. Tanio, sporo miejsca, dobre wyposażenie. Tempomat kosztuje tylko 500zł. Za głośny, niestety, przy wyższych prędkościach. http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-trend-1-5-tdci-95km-m6-5drz-warszawa-ID6ydCVH.html#d310c10925 tu masz podobną cenę w salonie forda. Ten 1.5 to czyja konstrukcja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Octavie z 1.2 spokojnie kupi za 60000 Znajomy z pracy dopiero co kupił. Co prawda dał 61 tys z groszami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 No nie bo i po co? Na dalsze trasy lata sie samolotem. Polityka producentów samochodów w trek kwestii jest bardzo odmienna i dynamiczna czasem. Suzuki ma bardzo ciasny cennik. Dla ułatwienia na Octavię 10-20% aktualnie jest do wzięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur_W_wa Napisano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2015 Ale co chwali? Focus sedan bije to to na glowe. focusem nie jechałem, takim tak i cena tez była niższa niż w linku, wrażenia pozytywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Ten 1.5 to czyja konstrukcja? Ford robi diesle w kooperacji z PSA, więc pewnie z ichniejszej wspólnej fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Ford robi diesle w kooperacji z PSA, więc pewnie z ichniejszej wspólnej fabryki Ale PSA nie ma silnika 1.5, wiec chyba to ich wlasna wydumka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Jak na trasy to na pewno nie Focus.... mega niewygodne.... a z tyłu to w ogóle dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Jak na trasy to na pewno nie Focus.... mega niewygodne.... a z tyłu to w ogóle dramat. Co jest niewygodne w Focusie? Robilem tym trasy ponad 1kkm bez zadnego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 3. Jakas kila rio bo ma 6 biegow a co to ma do rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 http://stock.fiat.pl/24085/fiat-500x-pop-star-16-e-torq-110km-mt?marka=fiat&model=500x&wojewodztwo=swietokrzyskie&sortowanie=od-najtanszej&pokaz=10&opened=0&adv=0 a może 500X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 1. Fiesta 1.4 lub 1.6 z automatem2. Focus 1.63. Jakas kila rio bo ma 6 biegow4. Fabia f Tsiku 90KM dajmy na to ale to jest szkaradne w srodku. A co myslicie o pierdziawkach 1.0T by Ford, Pierdziawka to coś, co nie jedzie i brzęczy. Czyli bardziej 1.4 niż 1.0T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 na autostradach to ustawiasz tempomat i nie ma znaczenia czy pod maską 1.2 czy co innego. Po pierwszej godzinie jazdy znaczenie jest - i to przeogromne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2015 Życzę powodzenia na trasach w nowych niewypierdzianych 1.2 z lepszym leasingiem Z 1.2 tsi nie ma problemu na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2015 Ale PSA nie ma silnika 1.5, wiec chyba to ich wlasna wydumka. 1.5 to jest modernizacja 1.6 tdci z PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Jeszcze nie wiem. Póki co przejechane ma 2,5 kkm, więc nawet go jeszcze przycisnąć za bardzo nie zdążyłem. Nie porównywałem jeszcze wskazań komputera z rzeczywistością. Wg komputera po Krakowie 9-9,5. W trasie przy oszczędnej jeździe pokazuje 6-6,5. Średnią z tego okresu mam teraz 7,5. Wszystko wg komputera, więc z ograniczonym zaufaniem należy to traktować. Z tych wskazań wychodzi mi, że pali podobnie jak Bravo T-Jet 120 KM, a ma jednak 30 KM więcej. a jak oceniasz dynamikę w porównaniu do Bravo? Też mam T-Jeta 120KM, jechałem chwilę focusem 150KM (tylko tym poprzednim - 1.6. Teraz są 1.5) i jakoś tak mnie nie zachwycił pod względem dynamiki. Nie czułem żeby był jakoś odczuwalnie bardziej żwawy od Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2015 Jak ma być ciszej i wygodniej to kompakt. Jak szybciej to mocniejsza B klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Po pierwszej godzinie jazdy znaczenie jest - i to przeogromne. Niżej piszesz że z 1.2 TSI nie ma problemu na trasie, a tutaj twierdzisz że 1.2 na trasie strasznie męczy. No to jak w końcu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Niżej piszesz że z 1.2 TSI nie ma problemu na trasie, a tutaj twierdzisz że 1.2 na trasie strasznie męczy. No to jak w końcu jest? 1.2 tsi != 1.2 bez tsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 1.2 tsi != 1.2 bez tsi Eeee no, ale ja miałem na myśli tego DiGT czy jak mu tam od Nissana, co to go wsadzają do Pulsara. To jest 1.2 turbo 115KM. Chyba nikt tu nie polecał niedoładowanego 1.2 na trasy? A w każdym razie nie ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Eeee no, ale ja miałem na myśli tego DiGT czy jak mu tam od Nissana, co to go wsadzają do Pulsara. To jest 1.2 turbo 115KM. To oczywiście co innego - taki 1.2 daje na autostradzie radę lepiej niż stary 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 To oczywiście co innego - taki 1.2 daje na autostradzie radę lepiej niż stary 1.8 Generalnie te 1.2 słabną przy większych prędkościach ale tak jak pisałem - na tempomacie przy 130-140 można całkiem bezstresowo tym jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 To oczywiście co innego - taki 1.2 daje na autostradzie radę lepiej niż stary 1.8 W jakim sensie? Powyzej 120km/h 1.8 chociazby w Cruze jedzie odczuwalnie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Generalnie te 1.2 słabną przy większych prędkościach ale tak jak pisałem - na tempomacie przy 130-140 można całkiem bezstresowo tym jechać. Tyle to i w zwyklym 1.2 mozna leciec. 130 jade Suzuki i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Tyle to i w zwyklym 1.2 mozna leciec. 130 jade Suzuki i jest ok. Bo jest lekkie. Ale w kompakcie może już być jednak to uciążliwe przy włączaniu się do ruchu itd. Inna rzecz, że akurat w Suzuki ten silnik jest całkiem dynamiczny. PS. A nie siedzi tam czasem 1.3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 W jakim sensie? Powyzej 120km/h 1.8 chociazby w Cruze jedzie odczuwalnie lepiej. Nie chodzi o to, czy dobrze jedzie, tylko o to, ile czasu autostradowej jazdy można takim czymś wytrzymać. Bo przy 140 raczej niskich obrotów mieć nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Bo jest lekkie. Ale w kompakcie może już być jednak to uciążliwe przy włączaniu się do ruchu itd. Inna rzecz, że akurat w Suzuki ten silnik jest całkiem dynamiczny. PS. A nie siedzi tam czasem 1.3? Pulsarem jezdzilem ale nie przy predkosciach autostradowych. Rapidem 1.2 jezdzilem i taki troche w sumie nie wiem co. Nie zachwycil. W Suzuki siedzi 1.2 94KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Nie chodzi o to, czy dobrze jedzie, tylko o to, ile czasu autostradowej jazdy można takim czymś wytrzymać. Bo przy 140 raczej niskich obrotów mieć nie będzie. Jezdziem automatem nie wiem jak manual ale powiniem miec niskie obroty. Troche userow tu mamy to moze ktos powie ile obrotow ma przy 14. Dodatkowo tu chodzi tez o wyciszenie. Jednak Cruze jest o klase wyzej od Rapida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 1.4 140 KM TSI z DSG7 2500 obrotów przy 140 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 1.4 140 KM TSI z DSG7 2500 obrotów przy 140 km/h To super nie jezdzilem tym silnikiem z DSG. Ostatnio Octavie i Rapidy przyszly do testow ale z manualem z tym, ze 1.2. Szybciej niz 80 nie jechalem bo nie bylo jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2015 Jak na trasy każdy z skrzynia 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2015 Jak na trasy każdy z skrzynia 6 Średnio - ten VI bieg często jest odpowiednikiem biegu V - pozostałe biegi są po prostu gęściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2015 Troche nietypowo. Tak dyskutujemy w pracy. Jaki jest najtanszy sposob na nowy samochod, ktory bedzie spokojnie nadawal sie na wypady za miasto i na autostrady do 140km/h. Budzet max 60k Wyposazenie: klima, centralny + tempomat. Szukaj jakiekogolwiek kompaktu, tak jak już kilka osób tutaj doradza. Niestety miejskie popierdółki typu Fiesta czy Fabia są marne na trasę - budżetowe wyciszenie i gabaryty robią swoje. Fiesta 1.6 nie ma problemu z dynamiką przy prędkościach autostradowych (do 140 jest z dynamiką jest OK, a jak trzeba przyspieszyć do 160 to też akceptowalnie). Problem jest natomiast z hałasem- powyżej 120 km/h robi się dokuczliwie głośno. Primo skąpe wyciszenie, secundo tylko 5-biegowa skrzynia (przy 140 km/h masz ok 4200 RPM), tertio ford stosuje dość głośny wydech jak na serię. Inna sprawa - samochód jest mały, lekki i niestety przez to podatny na podmuchy wiatru (wyjazd zza ekranów, zza pagórka, tir z przeciwka). Na dłuższe trasy nie polecam. Focus będzie bardziej stabilny i lepiej wyciszony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.