ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 co się kreci wysoko - max moc powyżej 7000obr/min 0-100km/k < 8s można kupić do 30kPLN nadwozie i rocznik bez znaczenia to ze honda to wiem co jeszcze? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 co się kreci wysoko - max moc powyżej 7000obr/min 0-100km/k < 8s można kupić do 30kPLN nadwozie i rocznik bez znaczenia to ze honda to wiem co jeszcze? C4 VTS kreci sie do 7,2kRPM, ale do 100km/h ma ponad 8s. Xsara VTS jest lzejsza, wiec powinno byc troche lepiej. Jeszcze chyba Corolla TS powinna sie zalapac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 nie chodzi o krecenie tylko aby moc max byla powyzej 7000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 nie chodzi o krecenie tylko aby moc max byla powyzej 7000 O ile dobrze pamietam to max moc jest przy 7200RPM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 racja c4 ma 180KM przy 7000 xsara 167KM przy 6500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 racja c4 ma 180KM przy 7000 xsara 167KM przy 6500 Masz jeszcze Corolla TS: http://www.zeperfs.com/en/fiche367-toyota-corolla-ts.htm Ogolnie takie silniki to raczej gatunek na wymarciu i ciezko bedzie cos znalezc mlodszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 dlatego postanowilem szukac puki jeszcze cos sensownego mozna znalesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 MG TF jest blisko 160KM przy 6900 i 7,5s 0-100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 MG TF jest blisko 160KM przy 6900 i 7,5s 0-100 Z nowszych aut to chyba jedynie GT86 zostaje NIe wiem jak Clio RS, ale ostatnie wersje 2.0 NA tez powinny sie lapac. Edit: http://www.zeperfs.com/en/fiche2937-renault-clio-iii-rs.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 clio ciut za male to c4 mi sie podoba. powiesz cos wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 clio ciut za male to c4 mi sie podoba. powiesz cos wiecej? Jezdze od 4 lat i ponad 70kkm i nic zlego sie z nim nie dzieje Auto jest niestety stosunkowo ciezkie i to czuc w osiagach, trzeba krecic powyzej 4kRPM i wtedy jak na moje potrzeby zbiera sie calkiem fajnie To nie jest typowy hot hach a raczej dosc szybki i wygodny kompakt, ze spora iloscia miejsca w srodku. Silnik ma naprawde przyjemny dzwiek, zawieszenie troche utwardzone, hamulce daja rade. Spalanie z calego okresu mam na poziomie 8,5ltr Trasa ok 7, autostrada 9-10, miasto 10-12. Podobniez LPG lyka bez problemu,. Plusem VTSa jest, ze ma zawsze w zasadzie pelne wyposazenie, ze skretnym bixenonem, dwustrefowa klima, tempomatem, przyzwoitym audio itp. Najwiekszy minus, to krotka skrzynia 5-biegowa, przy wyzszych predkosciach robi sie glosno. PS. Jak to w PSA nie ma tez problemow z rdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 dobrze to brzmi musze sie przejechac cytryny ogonie sie nie boje kupilem ojcu ostatnie c5 exlusiv i zapytal mnie czemu tyle lat on sie musial meczyc w subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 c4 vts bardzo fajny jest, no i wrc bylo te corolle/celici ts to chyba dosc wolne sa, pamietam ze wiele razy tdi po malych modach nie dawaly rady jest jeszcze clio II sport, moje krecilo sie do 7200 chyba, ale to juz stare auto, moze clio III 2.0 na (145kW (197KM) @ 7250 obr./min)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 co się kreci wysoko - max moc powyżej 7000obr/min 0-100km/k < 8s można kupić do 30kPLN nadwozie i rocznik bez znaczenia to ze honda to wiem co jeszcze? Ja bym nie szukał dalej, EP3 i już na wstępie jedzie w miarę przyjemnie. Pomodzisz trochę na ~ 220-240 i będzie już całkiem spox. Poza tym to pancerne auta są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Ja bym nie szukał dalej, EP3 i już na wstępie jedzie w miarę przyjemnie. Pomodzisz trochę na ~ 220-240 i będzie już całkiem spox. Poza tym to pancerne auta są. Ale twarde i niewygodne, wiec zalezy czego sie oczekuje od auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Ale twarde i niewygodne, wiec zalezy czego sie oczekuje od auta Od auta do szybszej jazdy oczekiwałbym właśnie dobrego trzymania się nawierzchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 na codzien dla zony i dla mnie na weekend zebym nie zapomial jak sie biegi zmiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Ja bym nie szukał dalej, EP3 i już na wstępie jedzie w miarę przyjemnie. Pomodzisz trochę na ~ 220-240 i będzie już całkiem spox. Poza tym to pancerne auta są. W zasadzie każda topowa wersja Civica spełnia wymagania (MB6 ma chyba 8.5s do 100) więc można szukać od 4 do 7 generacji, albo szukać Integry DC2, ale na super zadbaną sztukę to nie ma co liczyć z taką kasą, tak samo z EP3. Osobiście to bym sobie poszukał Civica EG6, EG9, EK4/ Ferio EK4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Chcesz wiertarkę = kupujesz civica. Tyle w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 W zasadzie każda topowa wersja Civica spełnia wymagania (MB6 ma chyba 8.5s do 100) więc można szukać od 4 do 7 generacji, albo szukać Integry DC2, ale na super zadbaną sztukę to nie ma co liczyć z taką kasą, tak samo z EP3. Osobiście to bym sobie poszukał Civica EG6, EG9, EK4/ Ferio EK4 Za 30 tyś mozna już szukać EP3 przedliftowego. W starsze rdzewiejące trupy bym się nie bawił. Choć EK4 jest świetne, ale znaleźć w dobrym stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Mazda Rx8 kręci się do prawie 10 000rpm. Za 1500 euro kupisz motorszadena i nowy fabryczny silnik Wymiana jest banalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Miałem to samo zaproponować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 A ja powiem Celica TS VVTLi ('99-'06) 192KM przy 7800obr. jechałem i robi na mnie wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Mazda Rx8 kręci się do prawie 10 000rpm. Za 1500 euro kupisz motorszadena i nowy fabryczny silnik Wymiana jest banalna. Tylko ile to to pali benzyny i oleju Niby ciekawe auto i dużo tego nie jeździ, ale robić remont co 80-100kkm, albo kupować drugi silnik to trochę przesada Jeszcze jest np. Almera GTI i głowica z SR20VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Auto jezdzic a nie pod nim lezez. Czyli zadne swapy ani remonty. Do siedzenia w garazu mam ciekawsze auto Honda to droga na skroty i wg mnie mocno przewartosciowana. Toyota ts i c4 vts jest ciekawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Licz się z tym, że jak kupisz już sobie taką fabrycznie przygotowaną wiertarkę, po po max pół roku będziesz się rozglądał za czyms więcej. Lepiej przygotuj się zawczasu na dłubnięcie silnika oraz hamulców i zawieszenia. Pod tym kątem szukałbym silnika wysokoobrotowego - z największym/najtańszym potencjałem na dłubnięcie: ostrzejsze wałki, mocniejsze wtryski i dolot, wydech, modyfikacje mapy zapłonu itp. Otrzymasz w rezultacie fajnego killera, ale to nie są tanie rzeczy. Natomiast kupa frajdy jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Honda to droga na skroty i wg mnie mocno przewartosciowana. Możliwe, tylko po zakupie takiej Hondy, można iść dalej z mocą a z VTS co zrobisz? wkładkę K&N i praktycznie nic poza tym. No jeszcze wydech i może wałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Możliwe, tylko po zakupie takiej Hondy, można iść dalej z mocą a z VTS co zrobisz? wkładkę K&N i praktycznie nic poza tym. No jeszcze wydech i może wałki. A to jest jakis obowiazek, zeby to dlubac? Ja jezdze 4 lata i nawet przez mysl mi to nie przeszlo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Jak pisalem do dlubania mam innego ciekawszego i nie plastika. To mam wozic tylek moejej zony a minie rozweselac podczac wkrecania na obr i przypominac do czego sluzy lewarek miedzy przednimi siedzeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Jak pisalem do dlubania mam innego ciekawszego i nie plastika. To mam wozic tylek moejej zony a minie rozweselac podczac wkrecania na obr i przypominac do czego sluzy lewarek miedzy przednimi siedzeniami Frajdę z jazdy to i lekki Swift GTI Ci zapewni, też się kręci wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Zona nie wsiadzie Najlepsza bylaby e46 320si ale to awaryjna jednostka. Zona miala bmw i mimo tylko 143KM zwolnossacej benzynie byla bardzo zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Jak pisalem do dlubania mam innego ciekawszego i nie plastika. To mam wozic tylek moejej zony a minie rozweselac podczac wkrecania na obr i przypominac do czego sluzy lewarek miedzy przednimi siedzeniami No to może zapytaj żony, co jej się podoba i jaki samochód sprawi jej frajdę. Bo może się okazać, że opinie na ten sam temat będą diametralnie różne. Skoro wspominasz o frajdzie z jazdy, to czy rzeczywiście wysoko kręcący się silnik jest podstawowym kryterium frajdy? A może dobry zawias i świetne prowadzenie się? Może popatrz na mocne kompakty bądź deko mniejsze samochody jak Swift, Focus ST, Fiesta ST, Clio Sport, Peugeot jakiś, Citro VTS? Ale ja bym zaczął od zapytania żony, skoro to ma być samochód dla niej. Ja cały czas szukam wozidłą dla żony, bo mi narzeka, że obecna Corolla jest za stara i za wolna. I zgadzam się z nią, bo też chciałbym, aby moja żona jeździła samochodem nowoczesnym, bezpiecznym, dobrze wyposażonym i szybkim w znaczeniu "frajdy z jazdy" właśnie. Właśnie przyglądamy się mocno Clio III GT z silnkiem 1.6 130KM - fajny zawias, fajne fotele, fajne wyposażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 zonie sie podoba BMW er1 3d, e46 3d Cytryna c4 3d honada civic 3d mazda 3 leon II renault megan III 3d impreza, legacy 4d corolla TS volvo s40 II i c30 jej waymaganie: ma byc nie slabsze niz jej poprzednia BMW e46 318ti oraz tylko manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 na codzien dla zony i dla mnie na weekend zebym nie zapomial jak sie biegi zmiania C4 - fajne auto, ale dość ciężkie. Znajomy to miał, nieco dłubnięte i jakoś szczególnie dobrze to na torze się nie prowadziło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Zawieszenie takie sobie, VTS od serii chyba jest niższy 10 czy 15mm. Podejrzewam, że dużo lepiej prowadziłby się np. na Bilsteinie B6, a już nie wspomnę B12+Pro Kit. Zawieszenie ogólnie w C4 nie jest złe, rzekłbym - sprężyste, bo ani miękkie ani twarde, ale do jazdy po torze potrzeba czegoś więcej No i szkoda że nie ma rozpórek do C-czwórki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 zonie sie podoba BMW er1 3d, e46 3d Cytryna c4 3d honada civic 3d mazda 3 leon II renault megan III 3d impreza, legacy 4d corolla TS volvo s40 II i c30 jej waymaganie: ma byc nie slabsze niz jej poprzednia BMW e46 318ti oraz tylko manual Z podanych to rozglądałbym za japończykami, ale z Mazdą 3 to chyba zwykłe 2.0 będzie z tym budżetem C30 też mi się podoba Tylko w zestawieniu to już taki miszmasz się zrobił, bo nie wszystkie to wiertarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Auto jezdzic a nie pod nim lezez. Czyli zadne swapy ani remonty. Do siedzenia w garazu mam ciekawsze auto Honda to droga na skroty i wg mnie mocno przewartosciowana. Toyota ts i c4 vts jest ciekawa Nie mówię o SIEDZENIU w garażu. Kupujesz ładne rx8 z uwalonym piecem, kupujesz nowy w ASO za 15k i śmigasz 120k km. Oczywiście jak tym autem masz jeździć po bułki do sklepu i z dziećmi do przedszkola to odradzam. W 30k PLN mieścisz się z zapasem z fajnym, nietuzinkowym autem dającym mega fun z jazdy dzięki m.in. tylnemu napędowi, bdb własnościom trakcyjnym i nietuzinkowej stylistyce.Myślę że C4 słabo wypada w konfrontacji z Mazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Kupujesz ładne rx8 z uwalonym piecem, kupujesz nowy w ASO za 15k i śmigasz 120k km Ale to nie jest takie proste znaleźć ładną z silnikiem do remontu, jakiś czas temu przyglądałem się ofercie w Polsce to było kiepsko z wyborem. Poza tym, co...kupujesz nowy silnik i potem zapominasz o jego obsłudze? Wg mnie to auto, którego stanu trzeba często doglądać, ale nie miałem więc nie wiem, jednak chętnie się dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Zawieszenie takie sobie, VTS od serii chyba jest niższy 10 czy 15mm. Podejrzewam, że dużo lepiej prowadziłby się np. na Bilsteinie B6, a już nie wspomnę B12+Pro Kit. Zawieszenie ogólnie w C4 nie jest złe, rzekłbym - sprężyste, bo ani miękkie ani twarde, ale do jazdy po torze potrzeba czegoś więcej No i szkoda że nie ma rozpórek do C-czwórki. tam jest właśnie b8 albo b12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Corolla TS mogłaby być fajna: albo z kompresorem http://olx.pl/oferta/toyota-corolla-ts-tte-225km-CID5-IDdqFNP.html#9879e49af6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 Ale to nie jest takie proste znaleźć ładną z silnikiem do remontu, jakiś czas temu przyglądałem się ofercie w Polsce to było kiepsko z wyborem. Poza tym, co...kupujesz nowy silnik i potem zapominasz o jego obsłudze? Wg mnie to auto, którego stanu trzeba często doglądać, ale nie miałem więc nie wiem, jednak chętnie się dowiem W Polsce nie ale w Niemczech jak najbardziej. Rx8 2004 wersja Revolution, buda bez rdzy, środek jak nowy, silnik na chodzie tylko kompresja kapeć kolega zapłacił ok 1300 euro. Za 30k brałbym jak Jay premiumy No ale wiadomo, co kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 A ja powiem Celica TS VVTLi ('99-'06) 192KM przy 7800obr. jechałem i robi na mnie wrażenie te silniki słyną z tego jak sie sypia... Możliwe, tylko po zakupie takiej Hondy, można iść dalej z mocą a z VTS co zrobisz? wkładkę K&N i praktycznie nic poza tym. No jeszcze wydech i może wałki. A co zrobisz w Hondzie? Myslisz, ze zainwestujesz 500PLN i dodatkowe 30 koni wyskoczy? Ale to nie jest takie proste znaleźć ładną z silnikiem do remontu, jakiś czas temu przyglądałem się ofercie w Polsce to było kiepsko z wyborem. Poza tym, co...kupujesz nowy silnik i potem zapominasz o jego obsłudze? Wg mnie to auto, którego stanu trzeba często doglądać, ale nie miałem więc nie wiem, jednak chętnie się dowiem To właśnie jest proste. Nie, nie zapominasz o jego obsłudze - serwisujesz zgodnie z zaleceniami producenta. Chyba dość logiczne, nie? Corolla TS mogłaby być fajna: albo z kompresorem http://olx.pl/oferta/toyota-corolla-ts-tte-225km-CID5-IDdqFNP.html#9879e49af6 Ile toto waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 A co zrobisz w Hondzie? Myslisz, ze zainwestujesz 500PLN i dodatkowe 30 koni wyskoczy? Nie 500, ale jeśli autor zechciałby kiedyś bawić się w podniesienie mocy, i nie mam tu na myśli stożka czy popularnej parówy, to ma dostęp do wiedzy i części, bo szlaki jak zbudować mocne N/A czy turbo czy kompresor są już dawno przetarte na chyba wszystkie możliwe sposoby. To właśnie jest proste. Nie, nie zapominasz o jego obsłudze - serwisujesz zgodnie z zaleceniami producenta. Chyba dość logiczne, nie? Nie w sensie, że nie otwieram maski tylko jeżdżę i oprócz dolewek oleju nic nie robię. Ten silnik kojarzy mi się z dosyć wysoką awaryjnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 te silniki słyną z tego jak sie sypia... A co zrobisz w Hondzie? Myslisz, ze zainwestujesz 500PLN i dodatkowe 30 koni wyskoczy? To właśnie jest proste. Nie, nie zapominasz o jego obsłudze - serwisujesz zgodnie z zaleceniami producenta. Chyba dość logiczne, nie? Ile toto waży? 1210 kg wg autocentrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2016 1210 kg wg autocentrum Poczytaj na forum corolli o awaryjności tego silnika i jakie potrzeba mieć szczęście przy zakupie takiej corolli, to się odechciewa jej zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Jedyny samochód który spełni twoje marzenie o kręceniu się wysoko a jednocześnie nie spowoduje finansowego załamania to Honda S2000. Dwulitrowy silnik kręci sie do 9000 obrotów a moc maksymalną ma przy 8700 o ile pamietam. Uważaj tylko na to by nie kupić amerykańskiej wersji z 2.2l. Ten się tylko do 8000 kręci. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Ogolnie takie silniki to raczej gatunek na wymarciu i ciezko bedzie cos znalezc mlodszego. Śmiem się nie zgodzić. Nowy 5.2l V8 od Mustanga GT350 kręci się do 8000. Dobrze ponad 500 KM z 5.2l bez żadnych doładowań. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Śmiem się nie zgodzić. Nowy 5.2l V8 od Mustanga GT350 kręci się do 8000. Dobrze ponad 500 KM z 5.2l bez żadnych doładowań. Sent from my iPhone using Tapatalk To faktycznie, mozna spokojnie przyjac ze nastepuje rozkwit takich silnikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Jedyny samochód który spełni twoje marzenie o kręceniu się wysoko a jednocześnie nie spowoduje finansowego załamania to Honda S2000. Dwulitrowy silnik kręci sie do 9000 obrotów a moc maksymalną ma przy 8700 o ile pamietam. Uważaj tylko na to by nie kupić amerykańskiej wersji z 2.2l. Ten się tylko do 8000 kręci. Sent from my iPhone using Tapatalk Budżet za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.