OZI Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 [...]. Tylko trochę się dziwię że Toyota idzie w tę stronę. Dlaczego? wszyscy to robia, cykl zycia auta sie robi coraz krotszy ... a nie zapominajmy, ze wszedzie nie ma znaczenia czy VAG, czy TMC - pierwszym celem jest to zeby akcjonariusze byli zadowoleni, a dopiero potem klienci. Mam dosc dobre kontakty w GM - wyprodukowanie zderzaka do Commodore - Made in China teraz, kosztuje ich z transportem, wszelkimi podatkami - $8 - slownie osie dolcow.... Sprzrdaja za $500 - oczywiscie koszt R&D nie jest wliczony, ale dokladnie ten sam zderzak byl przed tem Made in Korea, roznica AFAIK byla $2 - w koszcie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 @ Ty powinienes pracowac w branzy automotive i testowac auta przed rozpoczeciem produkcji bo jak czytam Twoje posty to chyba masz strasznego pecha albo zawsze trafiasz auta z poniedzialkowego wypustu, skladane na kacu i potem się boksujesz z ASO Albo nie wstydzi sie pisać prawdy - wiele osób kłamie o tym jak naprawdę im sie eksploatują samochody bo wstydzą sie przyznać do "błędu". Np. słynne czynności eksploatacyjne Fiatow. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Dlaczego? wszyscy to robia, cykl zycia auta sie robi coraz krotszy ... a nie zapominajmy, ze wszedzie nie ma znaczenia czy VAG, czy TMC - pierwszym celem jest to zeby akcjonariusze byli zadowoleni, a dopiero potem klienci. Ale przy kiepskiej obsłudze klienta prędzej czy później akcjonariusze też nie będą zadowoleni. Toyota ma kiepską ofertę więc nadrabiała obsługa klienta. Ale skoro obsługa jest kiepska to czym ma konkurować? VAG ma przynajmniej bogatą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Dlaczego? wszyscy to robia, cykl zycia auta sie robi coraz krotszy ... a nie zapominajmy, ze wszedzie nie ma znaczenia czy VAG, czy TMC - pierwszym celem jest to zeby akcjonariusze byli zadowoleni, a dopiero potem klienci. Mam dosc dobre kontakty w GM - wyprodukowanie zderzaka do Commodore - Made in China teraz, kosztuje ich z transportem, wszelkimi podatkami - $8 - slownie osie dolcow.... Sprzrdaja za $500 - oczywiscie koszt R&D nie jest wliczony, ale dokladnie ten sam zderzak byl przed tem Made in Korea, roznica AFAIK byla $2 - w koszcie ... Koszt R&D jest właśnie tym co nabija cenę. Słynny przykład Lexusa LF-A. Sprzedawali go po $250K i tracili na nim $250K na sztuce. Nie dlatego ze wyprodukowanie samochodu kosztowało $500K - podobno koszty po usunięciu R&D były rzędu $60-$70K. Problemem było to ze wydali kilka miliardów dolarów na R&D w ciagu 10 lat zanim w końcu wypuścili samochód. I jak sie to rozłożyło na kilkaset samochodów jakie mieli w planach zrobić to wyszły niebotyczne ceny za samochód. To samo ze zderzakiem. Wyprodukowanie go może kosztować grosze, ale zaprojektowanie, przetestowanie, przygotowanie linii produkcyjnej itp to olbrzymie wydatki. Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Przejedź się tym CVT. Po wciśnięciu gazu do deski ona się zastanawia zanim wprowadzi silnik na obroty. Turbolag to przy tym pikuś a mój diesel to przy tym rakieta. Propaganda uwielbiacza Diesel - i pisze ci to wiekszy wrog CVT niz Diesel Nie, sa CVT i sa CVT, wezmy to od tego nieszczesnej Corolla ... Glosne, tak Ma odglos pily do ciecia drewna - tak Kultura pracy - nope zadna Lag - nope ... ...ale to sa taczki, taczki za $20k ktore maja sie nie psuc i to zadanie spleniaja, maja cie BEZPROBLEMOWO wziasc z A do B... - dlatego lud kupuje Camry... I mowie ci to ja po dwoch BMW wlasnie potzrbowalem Camry, taaaak, lodowka, takk plastic jak zmielono guana ... ale 3.5l V6 codzniie zapalal, codzinnie wozil Mrs Ozi do pracy ... i jezdzil na service co 15,000 , zostawiajac $130 masz service, wszystkie czesci i tak do 90,000 km - smieszne pieniadze $600 cos tam za service ... - f..k do Golf tyle filt powietrza kosztuje [...] na 90,000 km .... I to jest wlasnie Toyota, zapewnila mi dwa lata spokoju - mimo, jednego wypadku nic, nigdy sie nie dzialo - nie licze wymienianego sunroof, bo robil halas po tym jak Mrs Ozi miala spotkanie z kraweznikiem i wymiane zawieszenia Ditto dlatego lud kupuje Corolla - jest guana plastik, jest syfiaste CVT, ale jezdzi, jezdzi,i jezdzi ... i to staje sie nudne ... dalej jezdzi, i jezdzi ... Stress zero .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Ditto dlatego lud kupuje Corolla - jest guana plastik, jest syfiaste CVT, ale jezdzi, jezdzi,i jezdzi ... i to staje sie nudne ... dalej jezdzi, i jezdzi ... To jest powód dlaczego nie pozbyłem się Kiły. Pali, nie jedzie ale jest bezproblemowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 To popatrz na silniki tej Corolli:[...]1.8H 136KM Po obejrzeniu takiego katalogu każdy kto nie przyszedł w kapeluszu pęka ze śmiechu i idzie po Golfa. Ale wy jestescie skomplikowani, - na co ja mam patrzyc, ze nie macie zadnego pomyslu jak sie business robi? Jest Corolla, jeden silnik 1.8l - klepany od lat ... (zaraz przyjdzie moj stary znajomy i powie, ze nie i ze sie zmienial ), yyy gdzie ja bylem, a wiec jest JEDEN silnik, 1.8l cos ok 100kW - w koncu to klasa miejska/mala etc ... A wiec masz te 100kW i tyle. Wrzucasz cene $20k - nie mowie o sugerowanej a za tyle za ile dealer sprzedaje. Wrzucasz to co auto dzis musi miec, AC, Apple Play, etc etc Jako najbardziej wsiowy dealer- czytaj maly - gromadzisz 100 Corolla na placu ... Przychodzi Ozi - klient - lat 22 -czy 23 - juz nie pamietam, drugie nowe auto - naczytany i wymarketingowany, ze "Toyota to lodowka, ale sie nie psuje" Negocjusze z magicznej sugerowwanej ceny .. i wychodzi $20k Podpisujesz papiery, idziesz na plac wybierasz kolor, idziesz wybierasz rejestracje jaka ma dealer - trzymaja 100 sztuk na weekend Wyjezdzasz ... jestes szczesliwy ... Neeeeeext! Natepny klient prosze i tym sposobem Toyota na 23 mil luda rok w rok upycha u mnie 250 k aut .. Teraz, macie 35 miliona luda, rynek nie wiem strzelam 500,000 nowych aut? Czyli biednie, bardzo biednie .... i ty mi karzesz silnik wybierac? Jeszcze pewnie mam czekac na auto , nie?????? Nawet nie napisze C'mon = tylko for fuc...en sake :facepalm: :facepalm: - dziwic sie ze to nie dziala.... Na co mi 10 silnikow od kosiarki????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Ale wy jestescie skomplikowani, - No właśnie jesteśmy. Popatrz na Seata Exeo - to stare A4. Konstrukcja prosta, sprawdzona. Zupełnie się nie przyjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Mój znajomy pracuje jako sprzedawca w Toyocie. W dieta mieli super deal. Corolla z automatem i klimą $99 na 3 lata 36k mil leasing z $0 down. Sprzedał w dzień kilkanaście sztuk. Sprzedawców jest dwudziestu = dealer sprzedał pewnie ze 150 Corolli jednego dnia. Wszystkie z placu n Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 A OZI się dziwi że to się nie sprzedaje. Ja sie niczemu juz nie dziwie [...], robie sie starszy i nie dziwi mnie np ze Golf zanim sprzedawal sie w ilosci w takiej jak w 2015 to wolali za niego $25k ... i tez sie D dziwili, ze sugerowana cena $25k .... cena dealera ze wszystkimi incentives ... $25k i stoja w salonach FFWD do 2015 mamy sprzedaz ... Top 10 models for 2015: Toyota Corolla — 42,073 Mazda 3 — 38,644 Toyota HiLux — 35,161 Hyundai i30 — 32,306 Ford Ranger — 29,185 Holden Commodore — 27,770 Toyota Camry — 27,654 Mitsubishi Triton — 25,338 Mazda CX-5 — 25,136 Volkswagen Golf — 22,092 Teraz zgadnijmy, co ma Golf? - prawie 100kW, - 92kW dokladnie Apple Play - tick. Co ma dealer (na wsi)? 100 Golf w roznych kolorach, 20 GTi, 5 R i .... pozostale 75 - to jak z Ford T .... mozesz miec kazdy , ale musi miec 92kW i byc 1.4l I przychodzi nowa wersja Ozi -sprzed 20 lat - czas leci - Corolla nie chce, bo to lodowka. I ta mloda wersja Ozi, negocjuje, wyszlo magiczne $20k, i dzie na plac wybiera kolor, wybiera tablice ... wyjezdza ... Teraz napisalem ze masz tylko 75 Golf 1.4l, a pozostle to GTI, Oz ma najwiekszy na swiecie udziel w sprzedazy - GTI i R stanowi ponad 20% calkowitej sprzedazy Golf... wiec trzymasz te 25 sztuk GTI - nie wiem nawet jaka jest sugerowana cena detaliczna, ale magiczne $45 k i wyjezdzasz GTI ... czyli tyle co kosztuje lokalnie klepane V8 ... Teraz skad my ten model znamy ?
Rekomendowane odpowiedzi