rostex Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Po wszystkich "pseudo-autach" jakie miałem nastawiłem się na kupno za jakiś czas Passata B6 z motorem albo 1.6 MPI (i oczywiście zagazowanie) albo 1.9 TDI BKC. Jak zawias w B6 znosi polskie drogi? Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tego cuda motoryzacji, oprócz podstawowych rzeczy? Co nagminnie się psuje, i co jest typową wadą modelu? Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Po wszystkich "pseudo-autach" jakie miałem nastawiłem się na kupno za jakiś czas Passata B6 z motorem albo 1.6 MPI (i oczywiście zagazowanie) albo 1.9 TDI BKC. Jak zawias w B6 znosi polskie drogi? Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tego cuda motoryzacji, oprócz podstawowych rzeczy? Co nagminnie się psuje, i co jest typową wadą modelu? Z góry dzięki za odp. Jeśli chcesz naprawdę poczuć jak to jest mieć Passata i żyć pełnią życia to kup 2.0 TDI. O dziwo - mój brat ma takiego i jak na razie zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jeśli chcesz naprawdę poczuć jak to jest mieć Passata i żyć pełnią życia to kup 2.0 TDI. O dziwo - mój brat ma takiego i jak na razie zero problemów. Nie chcę 2.0 tdi, bo to tykająca bomba. Najbardziej pasowałby 1.6 MPI. Wiem, że nie jedzie, ale na moją jazdę byłby najlepszy (6 km do pracy) a i gazu się nie boi. Jeśli nie znajdę ładnej sztuki z 1.6 MPI to poszukam 1.9 TDI 105KM. Z tego co wiem, VW w modelu B6 powrócił z przodu do McPhersona, pytanie jak z trwałością? Czy należy bać się tylnego wielowahacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Nie chcę 2.0 tdi, bo to tykająca bomba. Najbardziej pasowałby 1.6 MPI. Wiem, że nie jedzie, ale na moją jazdę byłby najlepszy (6 km do pracy) a i gazu się nie boi. Jeśli nie znajdę ładnej sztuki z 1.6 MPI to poszukam 1.9 TDI 105KM. Z tego co wiem, VW w modelu B6 powrócił z przodu do McPhersona, pytanie jak z trwałością? Czy należy bać się tylnego wielowahacza? Tego to nie wiem bo jemu się jeszcze nic nie zepsuło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Nie chcę 2.0 tdi, bo to tykająca bomba gdyby jednak to na giełdzie AK zacny wisi od jakiegoś czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 gdyby jednak to na giełdzie AK zacny wisi od jakiegoś czasu Jakbym go kupił i wyszłyby wszystkie kwiatki z których słynie 2.0 TDI to ja bym wisiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jakbym go kupił i wyszłyby wszystkie kwiatki z których słynie 2.0 TDI to ja bym wisiał to doczytaj o 2.0 bo ich było kilka rodzajów, w paskach z 2.0 TDi CBAB nie ma problemów wcześniejszych silników z pękaniem głowic czy z pompowtryskiwaczami bo jest na common railu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Były w ogóle 1.6 MPI passaty B6? Bo nie spotkałem się. Tylko FSI z tego co mi wiadomo. Co do diesli - 2.0 TDI na common railu (4 literowe oznaczenia silników) jest bezproblemowy. Jak benzyna to brałbym 1.8 albo 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Były w ogóle 1.6 MPI passaty B6? Bo nie spotkałem się. Tylko FSI z tego co mi wiadomo. Co do diesli - 2.0 TDI na common railu (4 literowe oznaczenia silników) jest bezproblemowy. Jak benzyna to brałbym 1.8 albo 2.0 IMO najlepsza opcja to 2.0FSI. Miałem znajomego (lekarz, profesor), który miał takiego do sprzedania - auto idealne, znane mi od nowości, mały przebieg, jak nowe. Chciałem brata namówić ale nie pasowało mu że benzyna i sedan, więc wybrał 2.0TDI PD od handlarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 IMO najlepsza opcja to 2.0FSI. Miałem znajomego (lekarz, profesor), który miał takiego do sprzedania - auto idealne, znane mi od nowości, mały przebieg, jak nowe. Chciałem brata namówić ale nie pasowało mu że benzyna i sedan, więc wybrał 2.0TDI PD od handlarza. FSI i TFSI były ok, TFSI lubił sobie oleju wypić i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Były w ogóle 1.6 MPI passaty B6? Wg wikipedii i ogłoszeń były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 FSI i TFSI były ok, TFSI lubił sobie oleju wypić i tyle. Ten samochód to była prawdziwa okazja - i mogłem go kupić zanim trafiłby do ogłoszenia. Ale ten się uparł i tyle. Jak na razie wyszedł na swoje bo ten TDI się nie psuje ale to faktycznie może być bomba z opóźnionym zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 A 2.0FSI nie ma problemów z nagarem tak samo jak 1.6 FSI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 to doczytaj o 2.0 bo ich było kilka rodzajów, w paskach z 2.0 TDi CBAB nie ma problemów wcześniejszych silników z pękaniem głowic czy z pompowtryskiwaczami bo jest na common railu Niestety za nowe i tym samym za drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jeszcze 1.4 tsi 122 km tez jest dosyć fajnym silnikiem. Nie prościej, a przede wszystkim taniej, kupić mondeo mk4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jeszcze 1.4 tsi 122 km tez jest dosyć fajnym silnikiem. Nie prościej, a przede wszystkim taniej, kupić mondeo mk4? A nie lepiej Lagunę ??? Gość chce Passata, to nie bedzie schodził klasę niżej i brał Mondeo czy Lagunę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Nie prościej, a przede wszystkim taniej, kupić mondeo mk4? Tico będzie jeszcze tańsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Mam paska B6 z silnikiem 1.6MPI. Silnik mega tani w eksploatacji, podobno dobry do gazu, ale ja jezdze na noPB i gazowac nie bede go. Srednie spalanie po miescie wychodzi mi okolo 8.0ltr/100km. Jedyny minus to jego osiagi - zakrzywia czasoprzestrzen - w te druga strone. Kultura pracy super jak na silnik OHV. Na szczescie B6 ma z przodu zwykly mcperson i wahacz wleczony (koszta naprawy mizerne) a z tylu wielowahacz gdzie najczesciej leca drazki skretne. Co do sprawdzenia, podstawa czy nie bity, czy nie ma bledow w komputerach, i sprawdz w jakim stanie sa tylne silniczki hamulca postojowego. Ja swoimnjezdze ponad 3 miesiace i jestem bardzo zadowolony mimo kilku wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Były w ogóle 1.6 MPI passaty B6? Bo nie spotkałem się. Byly montowane 2 silniki 1.6MPI - BSE oraz BSF. Czym sie różnia nie mam pojecia oba maja po magiczne 102 kunie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Byly montowane 2 silniki 1.6MPI - BSE oraz BSF. Czym sie różnia nie mam pojecia oba maja po magiczne 102 kunie Heh szukałem takiego ale po pierwszej jeździe stwierdziłem, że to jedzie wolniej jak rower Później jechałem 1.9 TDI 105KM też masakra była hihi Ten 1,6 byłby fajny do Fabii ps. nie wykluczam że coś z tym silnikiem kupię dla kobiety by miała na miasto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Heh szukałem takiego ale po pierwszej jeździe stwierdziłem, że to jedzie wolniej jak rower Później jechałem 1.9 TDI 105KM też masakra była hihi Ten 1,6 byłby fajny do Fabii ps. nie wykluczam że coś z tym silnikiem kupię dla kobiety by miała na miasto. Jak sie przesiadlem z diesla 164@380 na 102@145 to jest roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Mam paska B6 z silnikiem 1.6MPI. Silnik mega tani w eksploatacji, podobno dobry do gazu, ale ja jezdze na noPB i gazowac nie bede go. Srednie spalanie po miescie wychodzi mi okolo 8.0ltr/100km. Jedyny minus to jego osiagi - zakrzywia czasoprzestrzen - w te druga strone. Kultura pracy super jak na silnik OHV. Na szczescie B6 ma z przodu zwykly mcperson i wahacz wleczony (koszta naprawy mizerne) a z tylu wielowahacz gdzie najczesciej leca drazki skretne. Co do sprawdzenia, podstawa czy nie bity, czy nie ma bledow w komputerach, i sprawdz w jakim stanie sa tylne silniczki hamulca postojowego. Ja swoimnjezdze ponad 3 miesiace i jestem bardzo zadowolony mimo kilku wad. Opowiedz jeszcze jak możesz, jak sprawa wyciszenia, szczególnie interesuje mnie jazda autostradowa ok. 120 km/h, czy głośność silnika daje się we znaki, bo zapewne przy takiej prędkości jest ok. 4 tys obr/min? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Opowiedz jeszcze jak możesz, jak sprawa wyciszenia, szczególnie interesuje mnie jazda autostradowa ok. 120 km/h, czy głośność silnika daje się we znaki, bo zapewne przy takiej prędkości jest ok. 4 tys obr/min? Odnosnie wyciszenia jestem bardzo milo zaskoczony. Przy jezdzie autostradowej z tempomatem dzwiek silnika jest nie meczacy przy najmniej dla mnie. A na postoju wogole nie slychac silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 A nie lepiej Lagunę ??? Gość chce Passata, to nie bedzie schodził klasę niżej i brał Mondeo czy Lagunę... A od kiedy passat to klasa E? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 A od kiedy passat to klasa E? Odkąd ma premium znaczek auta nie dla ludu lecz dla wybranych. Nie wiedziałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jak sie przesiadlem z diesla 164@380 na 102@145 to jest roznica Stary współczuje Ci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Odkąd ma premium znaczek auta nie dla ludu lecz dla wybranych. Nie wiedziałeś? ;| 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Mam paska B6 z silnikiem 1.6MPI. Silnik mega tani w eksploatacji, podobno dobry do gazu, ale ja jezdze na noPB i gazowac nie bede go. Srednie spalanie po miescie wychodzi mi okolo 8.0ltr/100km. Jedyny minus to jego osiagi - zakrzywia czasoprzestrzen - w te druga strone. Kultura pracy super jak na silnik OHV. Na szczescie B6 ma z przodu zwykly mcperson i wahacz wleczony (koszta naprawy mizerne) a z tylu wielowahacz gdzie najczesciej leca drazki skretne. Co do sprawdzenia, podstawa czy nie bity, czy nie ma bledow w komputerach, i sprawdz w jakim stanie sa tylne silniczki hamulca postojowego. To produkują jeszcze silniki OHV? Ostatni taki silnik widziałem w Fiacie 126/125 i w Polonezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Stary współczuje Ci... Jedynie pocieszam sie ze prestiż haha ale auto calkiem spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Stary współczuje Ci... Jedynie pocieszam sie ze prestiż haha ale auto calkiem spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Z tego co wiem, VW w modelu B6 powrócił z przodu do McPhersona, pytanie jak z trwałością? No właśnie-czy to nie jest krok wstecz? Ma ktoś porównanie w kwestii komfortu i prowadzenia B5 vs B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jedynie pocieszam sie ze prestiż haha ale auto calkiem spoko Ładny jest, wnętrze też niczego sobie. Ja wybrałem Lagunę 2.0 aby coś jechała... Pasek mnie też lekko odstraszył, że szybko potrafi zniknąć z parkingu, ewentualnie gdyby w B6 był motor 1,8T 150KM to szukałbym takiego rodzynka i szybko wykupił AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 No właśnie-czy to nie jest krok wstecz? Ma ktoś porównanie w kwestii komfortu i prowadzenia B5 vs B6 Mój brat miał wcześniej B5. Mówi że B6 lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Ładny jest, wnętrze też niczego sobie. Ja wybrałem Lagunę 2.0 aby coś jechała... Pasek mnie też lekko odstraszył, że szybko potrafi zniknąć z parkingu, ewentualnie gdyby w B6 był motor 1,8T 150KM to szukałbym takiego rodzynka i szybko wykupił AC Wtedy auto niemal idealne. Ja poszedlem do VAGa bo mam dobry serwisnpod nosem, a zonie kupilem fabie i tez zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Tico będzie jeszcze tańsze. Może lepiej czasem pomyśleć nad tym co się chce napisać i jednak się powstrzymać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Heh szukałem takiego ale po pierwszej jeździe stwierdziłem, że to jedzie wolniej jak rower juz to pisałem i napisze znowu. nie wiem jak Ty jezdzisz, ale ja mając ten silnik w octavii, zawsze jestem żwawszy niż inni z lepszymi autami. naprawde nie jest żle. choć pasek zapewne cięższy niż octa. ostatnio kumplowi dałem troche pojeżdzić, który ma fabie 1.9tdi 110KM i twierdzi, ze nie widzi różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 bardzo dobry silnik do gazu,w zasadzie nie do zabicia.Auto wiadomo bedzie wolne ale po miescie da rade.A sam passat to wiadomo marzenie pół Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 juz to pisałem i napisze znowu. nie wiem jak Ty jezdzisz, ale ja mając ten silnik w octavii, zawsze jestem żwawszy niż inni z lepszymi autami. naprawde nie jest żle. choć pasek zapewne cięższy niż octa. ostatnio kumplowi dałem troche pojeżdzić, który ma fabie 1.9tdi 110KM i twierdzi, ze nie widzi różnicy Ty go masz w OI wez go nawet do wersji II i juz tam nie jedzie. OI jest lzejsza niz nastepne a taki Passat to juz jest krowa. Poza tym takim 1,6 w 3 os i bagaz trzeba redukowacna trasie w wiekszej pojemnosci juz nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Mój brat miał wcześniej B5. Mówi że B6 lepszy. Ale lepszy ogólnie czy lepszy przedni zawias, bo chyba wielowahaczowe jest jednak lepsze od kolumn W audi na Mcphersony jednak nie przeszli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 No właśnie-czy to nie jest krok wstecz? Ma ktoś porównanie w kwestii komfortu i prowadzenia B5 vs B6 B6 lepszy, szczególnie przy dużych prędkościach, o wiele mniej sie odczuwa prędkość i "czuje" auto. Wielowahacz w B5 z odczuc na codzien to lepszy jest w przejeżdżaniu przez progi zwalniające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyyy77 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 A nie lepiej Lagunę ??? Gość chce Passata, to nie bedzie schodził klasę niżej i brał Mondeo czy Lagunę...Dobrze że mowa o B6, przy B5 f tdiku to już by były ze dwie klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Jak dla mnie prowadzenie auta bardzo dobre. Na zakretach tyl sie pieknie uklada, a przod jest sterowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 @@Vadero ciekawe, myślałem, że jednak wielowahacz lepszy... Tylko dlaczego w kolejnych A4 czy A6 też nie zmienili na Mcphersony skoro lepsze i do tego tańsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Przy takiej mocy to mogło by być zawieszenie jak w polonezie co za różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 @@Vadero ciekawe, myślałem, że jednak wielowahacz lepszy... Tylko dlaczego w kolejnych A4 czy A6 też nie zmienili na Mcphersony skoro lepsze i do tego tańsze Ja nie dywaguję nad rozwiązaniami technicznymi, tylko nad tym jak się dane auto prowadzi - wiadomo że B6 w porównaniu do B5 jest o wiele bardziej plebejski - silnik w poprzek, Macpherson z przodu i pewnie wiele innych. Jednak jak pisałem - B6 się lepiej zachowuje przy dużych prędkościach i w zakrętach - poza tym B6 ma z tylu wielowahacz, a B5 ma z tyłu belkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Opowiedz jeszcze jak możesz, jak sprawa wyciszenia, szczególnie interesuje mnie jazda autostradowa ok. 120 km/h, czy głośność silnika daje się we znaki, bo zapewne przy takiej prędkości jest ok. 4 tys obr/min? Pewnie ma mega krótką skrzynię, żeby się zbierać jakoś. Więc na autostradzie może byc kiepsko. Wg mnie B6 jest średnio wyciszona. Mondeo lepiej. Za to B7 gorzej od B6, mimo że to niby to samo - szczególnie z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Po wszystkich "pseudo-autach" jakie miałem nastawiłem się na kupno za jakiś czas Passata B6 z motorem albo 1.6 MPI (i oczywiście zagazowanie) albo 1.9 TDI BKC. Jak zawias w B6 znosi polskie drogi? Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tego cuda motoryzacji, oprócz podstawowych rzeczy? Co nagminnie się psuje, i co jest typową wadą modelu? Z góry dzięki za odp. Miałem 1.9 BXE 105 KM przez 1.5 roku-nie jechało, ale wirus w znanej firmie rozwiązał problem i dał 143 KM i 350Nm. Od tego momentu auto nabrało wigoru, do codziennej jazdy aż nadto, nie trzeba było się zastanawiać przy wyprzedzaniu, spalanie po wirusie minimalnie spadło. Tył zawias nie ruszany przez 240 tys km, dalej nie wiem, a znałem auto od nowości. Z przodu zrobiłem drążek kierowniczy i łącznik stabilizatora, oba jakieś grosze. Zawieszenie przód również trwałe. Przy oględzinach sprawdzić korozję (potrafią się robić na drzwiach takie kropeczki jak po sokach z drzew a faktycznie to ruda, oraz przy listwach potrafi wyłazić. Sprawdzić silniczki nawiewu czy nie hałasują, żeby nie trzeba było deski zrzucać. Komfort bardzo duży jak na cenę zakupu, przeloty autostradowe po 140-170km/h nie męczą, potem słychać wiatr między uszczelkami ale do 185 jest znośnie, potem kończy się powoli moc i do tych 200-210 samochód więcej wyje niż jedzie. Bardzo miło wspominam, niezłe auto, przestronne, niedrogie. Natomiast 1.6 bym odrzucił całkiem, w skodzie octavii to nie jedzie zupełnie, w pasku tym bardziej, a tam wirusa nie zrobisz by sobie poprawić, spalanie też nie będzie małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Mondeo lepiej. Miałeś dość wysoką wersję mondka, może dlatego. 2.0 TDCI porównywalny do paska jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Ale lepszy ogólnie czy lepszy przedni zawias, bo chyba wielowahaczowe jest jednak lepsze od kolumn W audi na Mcphersony jednak nie przeszli Trudno powiedzieć bo o szczegóły nie pytałem. Ogólnie auto mi się też bardziej podoba. VW lubi robić kolejne generacje takie same jak poprzednie ale tu akurat wszędzie jest przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 Miałeś dość wysoką wersję mondka, może dlatego. 2.0 TDCI porównywalny do paska jest. też troche km zrobiłem 2.0 tdci 140KM - mimo wszystko ciszej jesli idzie o szumy z uszczelek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.