mokrii Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 To nie jest żaden niby kompakt. Rozstaw osi 252cm i masa własna 900 kg sugerują, że to zwykłe autko klasy B i to raczej nieduże nawet jak na klasę B. W Suzuki Baleno każdy z 3995 milimetrów długości to jest mniejsze od lanosa : ok: kurde wlasnie sie dowiedziałem ze mam kompakta :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 to jest mniejsze od lanosa : ok: kurde wlasnie sie dowiedziałem ze mam kompakta :D Spoko, w suzuki wszystko jest mniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Spoko, w suzuki wszystko jest mniejsze miałem swifta i miał wiekszy bagaz nik niż uno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Kilka dni temu pojawił się cennik powracającego na rynek Suzuki Baleno. Tym razem to już nie klasa c, a wyrośnięta b. Ceny niedużo różnią się od tych zaprezentowanych na przedpremierowych pokazach. Jak myślicie rośnie konkurencja dla Tipo, czy Fabii? Szczegółowy cennik tutaj Będzie hit czy kit? Miejsce montażu - Indie po co w cenniku piszą że 2WD, jak nie ma wersji 4WD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 po co w cenniku piszą że 2WD, jak nie ma wersji 4WD? Może planują wersję z napędem na 4 kapcie A tak w ogóle, ze zdjęć, to nawet spoko autko, tyle, że malutkie z malutkimi silniczkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Na targach mówili, że to klasa C, a B czyli Swift bedzie dopiero w przyszłym roku. Czyli maja w sprzedaży na 2016 to na B... SCrossa i Vitare. Ale za to mają wprowadzić 13 nowych modeli moto do końca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Zejdz na ziemie proszę, raz piszesz że mają super sprzedaż teraz coś o flocie. Odpowiedz mi wprost na pytanie czy suzuki z obecną oferta swoich aut może liczyć na sprzedaż w PL na poziomie np. Peugeota i Hyundaia? Mała podpowiedz w roku 2015 Suzuki sprzedało zawrotną ilość 6714 samochodów. Dla porównania Nissan ponad 14 tys. Zapraszam do lektury ze zrozumieniem http://motofocus.pl/wiadomosci-rynkowe/14747/sprzedaz-nowych-samochodow-wnbsppolsce-wnbsp2015nbspr-rekordowy-grudzien Ale co mnie to obchodzi? Przecez nie kupuje samochodu dlatego, ze floty kupuja. Sprzedaja, zarabiaja, rozwijaja sie a tu na ak argument z dupy. Sprzedaja duzo Vitary ale nie maja auta dla flot to padna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Na targach mówili, że to klasa C, a B czyli Swift bedzie dopiero w przyszłym roku. Czyli maja w sprzedaży na 2016 to na B... SCrossa i Vitare. Ale za to mają wprowadzić 13 nowych modeli moto do końca 2017 To zmienili gadke. Jak bylem na pokazie przedpremierowowym to podkreslali, ze w odroznieniu od starej wersji teraz jest to klasa B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 To zmienili gadke. Jak bylem na pokazie przedpremierowowym to podkreslali, ze w odroznieniu od starej wersji teraz jest to klasa B. To jest sporo większe od Swifta, więc... może sami nie wiedzą jak to sprzedawać hehe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 To nie jest żaden niby kompakt. Rozstaw osi 252cm i masa własna 900 kg sugerują, że to zwykłe autko klasy B i to raczej nieduże nawet jak na klasę B.Gadasz, jak na klase B to i tak z tych wiekszych. Jeszcze z pare lat temu to Punto uchodzilo za duze w klasie B, a mialo wymiary wypisz wymaluj jak Baleron. A teraz trend nieskonczonego wzrostu srednich gabarytow w klasie lekko wyhamowal. Owszem Kija jest wieksza, zdaje sie Clio. W tym ostatnim udalo im sie pogodzic dwa skrajne podejscia . Duzy na zewnatrz, maly w srodku (pozdro dla Amazaqa ) Mase za to ma podejrzana, bo to 300kg lzej niz Punto btw bak niewiele wiekszy od tego w Sejczeto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 To jest sporo większe od Swifta, więc... może sami nie wiedzą jak to sprzedawać hehe...Wcale sie nie dziwie. Dobrze, ze Splasha wycofali, bo by mieli po kilka aut w jednej klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 A co to przeszkadza, jeżeli miałby długi V bieg? To nawet lepiej.Jak dla mnie to powinno byc zestopniowane tak, ze V bieg v-max to obroty mocy maksymalnej. 6. wtedy jest do wyciszania pracy silnika. W innym wypadku skrzyna wydaje sie dluga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Suzuki nie straci tak na wartości - trzymaja ze względu na mało awaryjność. Taka Fabia 1.2 TSI mogę się załozyć straci więcej na wartości po 3-5 latach.Na pewno utrata wartosci w Suzuki jest mniejsza niz we Fiacie... nawet Tipo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Mniej jak 4 m to jednak klasa B. Mam hatchbacka o długości 4,5 m z rozstawem osi ponad 2,6 m i bagażnikiem 400 l. To jest klasa C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2016 Gadasz, jak na klase B to i tak z tych wiekszych. Jeszcze z pare lat temu to Punto uchodzilo za duze w klasie B, a mialo wymiary wypisz wymaluj jak Baleron. A teraz trend nieskonczonego wzrostu srednich gabarytow w klasie lekko wyhamowal. Owszem Kija jest wieksza, zdaje sie Clio. W tym ostatnim udalo im sie pogodzic dwa skrajne podejscia . Duzy na zewnatrz, maly w srodku (pozdro dla Amazaqa ) Clio jest ciasne w srodku? Z przodu miejsca jak w kompakcie poprzedniej generacji, a z tylu bez znaczenia bo nie do tego to auto ma sluzyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Clio jest ciasne w srodku? Z przodu miejsca jak w kompakcie poprzedniej generacji, a z tylu bez znaczenia bo nie do tego to auto ma sluzyc... Nic nadzwyczajnego wobec innych aut klasy B. Z tylu wrecz ciasno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Zejdz na ziemie proszę, raz piszesz że mają super sprzedaż teraz coś o flocie. Odpowiedz mi wprost na pytanie czy suzuki z obecną oferta swoich aut może liczyć na sprzedaż w PL na poziomie np. Peugeota i Hyundaia? Mała podpowiedz w roku 2015 Suzuki sprzedało zawrotną ilość 6714 samochodów. Dla porównania Nissan ponad 14 tys. Zapraszam do lektury ze zrozumieniem http://motofocus.pl/wiadomosci-rynkowe/14747/sprzedaz-nowych-samochodow-wnbsppolsce-wnbsp2015nbspr-rekordowy-grudzienPisze o sprzedaży dla indywidualnych. Pytam po raz kolejny co mnie obchodzi ich strategia i sprzedaż? Nie jestem udziałowcem. Mieliśmy dyskutować o konkretnym modelu a nie o Suzuki lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W takim razie napisz co też takiego odkrywczego jest w tym modelu poza tym, że auto segmentu B ochrzczono nazwą auta które kiedyś było kompaktem Pisze o sprzedaży dla indywidualnych. Pytam po raz kolejny co mnie obchodzi ich strategia i sprzedaż? Nie jestem udziałowcem. Mieliśmy dyskutować o konkretnym modelu a nie o Suzuki lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 W takim razie napisz co też takiego odkrywczego jest w tym modelu poza tym, że auto segmentu B ochrzczono nazwą auta które kiedyś było kompaktem Taka teraz moda. Tipo też zeszło do klasy B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Taka teraz moda. Tipo też zeszło do klasy B. Ej no, bo wymiary to ma bardziej jak Twoj Cruze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Rzeczywiście wyrośnięty ten Tipo. Sedan 4,5 m, czyli tyle co mój hatchback Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Rzeczywiście wyrośnięty ten Tipo. 4,5 m, czyli tyle co mój hatchback Rozstaw osi tylko 263, Cruze lepszy z reszta za klase B w Fiacie robi Punto - od 11. lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Na jakiej bazie zrobili tego Tipo - raczej jakieś Bravo wzięli. Baleno to jednak małe autko < 4 m. JA powoli rozglądam się za następcą Cruze ... a nie chce mi się wydawać więcej jak 50 kzł. A że jeżdżę głównie po mieście i wsiach, to biorę pod uwagę i segment B. Dotychczas kupowałem kompakty w cenie oscylującej koło 50 kzł. Ale obecnie trzeba wydać > 70 kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Z Tipo to jest tak trochę jak z peugeotem 301, zrobione trochę na siłę segment B aby nie konkurować z 308 Taka teraz moda. Tipo też zeszło do klasy B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Na jakiej bazie zrobili tego Tipo - raczej jakieś Bravo wzięli. Baleno to jednak małe autko < 4 m. JA powoli rozglądam się za następcą Cruze ... a nie chce mi się wydawać więcej jak 50 kzł. A że jeżdżę głównie po mieście i wsiach, to biorę pod uwagę i segment B. Dotychczas kupowałem kompakty w cenie oscylującej koło 50 kzł. Ale obecnie trzeba wydać > 70 kzł Daj spokoj, ceny nowych aut zabijaja. W sumie to tak do 55 to i segmencie B nie bardzo jest co kupic o kompaktach nie wspomne, a juz niektorym producentom to zupelnie na leb padlo vide Kia, Hyundai, Seat.Oczywiscie jestem po prostu za krotki, zeby nawet na raty wziac auto za 70tzl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Z Tipo to jest tak trochę jak z peugeotem 301, zrobione trochę na siłę segment B aby nie konkurować z 308 A ktos z Tipo robi klase B? Zaraz wejdzie 5d i wtedy raczej beda go lansowac jako nastepce Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 ... Dotychczas kupowałem kompakty w cenie oscylującej koło 50 kzł. Ale obecnie trzeba wydać > 70 kzł W okolicach 60k są nieźle wyposażone (tzn. nie gorzej niż cruze) citroen C4, nissan pulsar, etc. jeśli oczywiście nie przeszkadzają silniki 1.2T :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2016 Na jakiej bazie zrobili tego Tipo - raczej jakieś Bravo wzięli. Baleno to jednak małe autko < 4 m. JA powoli rozglądam się za następcą Cruze ... a nie chce mi się wydawać więcej jak 50 kzł. A że jeżdżę głównie po mieście i wsiach, to biorę pod uwagę i segment B. Dotychczas kupowałem kompakty w cenie oscylującej koło 50 kzł. Ale obecnie trzeba wydać > 70 kzł Wlasnie teraz na kompakta trzeba wor zlota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Wlasnie teraz na kompakta trzeba wor zlota. Trzeba poczekać, aż waluty trochę spadną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Trzeba poczekać, aż waluty trochę spadną. Nie sadze, ze to cokolwiek zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Wlasnie teraz na kompakta trzeba wor zlota. Zawsze tak było, ceny za bardzo się nie zmieniły. W 2008 roku za fiata ze środkowym silnikiem z oferty i środkową wersją wyposażenia dałem 60 tys. pln. Dziś za takiego średniego kompakta trzeba zapłacić może trochę więcej, tak do 70 tys. pln, ale też jest więcej obowiązkowego wyposażenia: ESP, światła dzienne itd. A inflacja też zrobiła swoje i te 70 tys. dziś jest mniej warte niż te 8 lat temu. Także moim zdaniem ceny są podobne od lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Prosty przykład dobrze wyposażona kila ceed diesel w 2008 65k w 2016 75k. Ten sam silnik brak alu dodatkowo bluetooth i parę gadżetów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Prosty przykład dobrze wyposażona kila ceed diesel w 2008 65k w 2016 75k. Ten sam silnik brak alu dodatkowo bluetooth i parę gadżetów. i pewnie DPF, który nie kosztuje 5 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 i pewnie DPF, który nie kosztuje 5 złPewnie tyle co alu i większe opony bo teraz tego nie dają. Niby więcej zarabiam niż w 2008 ale imo to bardzo drogo się robi. Zmieniły mi się też priorytety wolę świat zwiedzać i jeździć klasa B. Zwłaszcza że w trasy nie jeżdżę. Swoją drogą brakuje mi rozsądnie wycenionego Chevroleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Pewnie tyle co alu i większe opony bo teraz tego nie dają. Niby więcej zarabiam niż w 2008 ale imo to bardzo drogo się robi. Zmieniły mi się też priorytety wolę świat zwiedzać i jeździć klasa B. Zwłaszcza że w trasy nie jeżdżę. Swoją drogą brakuje mi rozsądnie wycenionego Chevroleta. a to inna sprawa, że człowiekowi się zmienia struktura wydatków i priorytety. W 2008 roku kupiłem fiata za 60 tys., a w zeszłym roku długo się zastanawiałem czy nas z żoną stać na kiłę za 47 tys, mimo że zarabiamy kilakrotnie więcej niż kiedyś. Ale wydatki też inne niż kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 Trzeba poczekać, aż waluty trochę spadną.Nie jestem przekonany, bo np. klasa b kosztuje pi x drzwi tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2016 a to inna sprawa, że człowiekowi się zmienia struktura wydatków i priorytety. W 2008 roku kupiłem fiata za 60 tys., a w zeszłym roku długo się zastanawiałem czy nas z żoną stać na kiłę za 47 tys, mimo że zarabiamy kilakrotnie więcej niż kiedyś. Ale wydatki też inne niż kiedyśNo cos w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.