belgrano Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Witam. Mam kłopot z moca i osiągami auta. Silnik 2,0 MPI benzyna. 163KM ale na luzie po dodaniu gazu obroty dochodzą do 5000 i nie pójdą dalej. Na autostradzie pojedzie 140km/h i dalej nic więcej. Brak mu mocy. Jakby go cos hamowało. Sprawdzone świece, cewki, katalizator i wydech, przepustnica, czujniki. Zastanawiam się nad kontrolą rozrządu i pompy paliwa w zbiorniku. Na kompie żadnych błędów, nic, czujników komp nie pokazuje. Sprzęgło ok. Kompresja równa na cylindrach. Macie jakieś wskazówki i rady? Ręce opadają nie wiadomo co szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 A w trakcie jazdy na 1 czy 2 biegu też jest ograniczenie do 5 000rpm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Filtr paliwa, pompa, badziewne paliwo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 Takie objawy może też dać przestawiony rozrząd albo zakorkowany wydech. 163KM z dwu litrów powinno się kręcić solidnie ponad 6k obrotów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 12 Maja 2016 Udostępnij Napisano 12 Maja 2016 sprawdz filtr powietrza... ostatnio mechanik wysypał około 0.5kg piasku z jeep'a a objawy miał bardzo podobne. nie mowię ze u ciebie tez będzie piasek ale sprawdz go:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 katalizator i wydech (...) Ręce opadają nie wiadomo co szukać? Miałem kiedyś podobny objaw przy zapchanym tłumiku końcowym (połamały się ścianki). Przejażdżka z rozpiętym wydechem ujawniła problem. Rozumiem, że to już sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roberciu Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 U mnie zapchany kat. Do 4000 obr. i ni .... więcej. Okazało się, że w katalizatorze (który się wcześniej rozpadł) zrobiła się kulka i blokowała wydech. Ale to trzeba rozpiąć rury wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 13 Maja 2016 Udostępnij Napisano 13 Maja 2016 Wydech sprawdź i filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 14 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 A w trakcie jazdy na 1 czy 2 biegu też jest ograniczenie do 5 000rpm? Też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 14 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Takie objawy może też dać przestawiony rozrząd albo zakorkowany wydech. 163KM z dwu litrów powinno się kręcić solidnie ponad 6k obrotów. Wydech sprawdzony bez niego to samo, rozrząd ok. Podejrzenie pompa w zbiorniku bo wyjeździłem do rezerwy grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie na listwie paliwa. chociaż czekaj, jak wyjezdzileś paliwo do cna, to ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 jak wyjezdzileś paliwo do cna, to ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa Ale co to zmienia? Czy jak jest pół baku, czy nawet pełny, to paliwo jest zasysane inaczej, niż tuż nad dnem baku? Uwielbiam takie bajeczki motoryzacyjne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Czujnik halla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 14 Maja 2016 Udostępnij Napisano 14 Maja 2016 Witam. Mam kłopot z moca i osiągami auta. Silnik 2,0 MPI benzyna. 163KM ale na luzie po dodaniu gazu obroty dochodzą do 5000 i nie pójdą dalej. Na autostradzie pojedzie 140km/h i dalej nic więcej. Brak mu mocy. Jakby go cos hamowało. Sprawdzone świece, cewki, katalizator i wydech, przepustnica, czujniki. Zastanawiam się nad kontrolą rozrządu i pompy paliwa w zbiorniku. Na kompie żadnych błędów, nic, czujników komp nie pokazuje. Sprzęgło ok. Kompresja równa na cylindrach. Macie jakieś wskazówki i rady? Ręce opadają nie wiadomo co szukać? W kompie nie masz ustawionego np. max 140 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2016 Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie na listwie paliwa. chociaż czekaj, jak wyjezdzileś paliwo do cna, to ja bym zaczął od wymiany filtra paliwa Filtr zapchany ale ciężko wyczaić bo strasznie zbita tekturka. Czekamy na nowy no i pompa dziwnie chodzi paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 No i kicha. panowie pomocy. Auto sprawdzone kompem i nic. Sprawdzony cały wydech Sprawdzony rozrząd i ciśnienie sprężania Sprawdzony dolot. Gdzie szukać auto stoi w serwisie 8 dni i nic. Załamka. Nigdzie nie widac aby brało lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 Jest przeplywka w tym aucie? Pokazuje prawidlowe wartosci? Sa zmienne fazy na ktoryms walku? Moze przycielo w jednym polozeniu i nie przestawia. Czujnik polozenia przepustnicy sprawdzony? Otwiera sie do konca, ma pelen zakres? W tych wszystkich przypadkach moze nie byc na kompie zadnych bledow mimo awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 W X-Trail-u 2.0dCi to był zalany filtr powietrza ale skoro odlot sprawdzony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 21 Maja 2016 Udostępnij Napisano 21 Maja 2016 No i kicha. panowie pomocy. Auto sprawdzone kompem i nic. Sprawdzony cały wydech Sprawdzony rozrząd i ciśnienie sprężania Sprawdzony dolot. Gdzie szukać auto stoi w serwisie 8 dni i nic. Załamka. Nigdzie nie widac aby brało lewe powietrze. Jedyne co mi przychodzi do glowy, to to że przepustnica nie otwiera się do końca. Co to za auto ? Pedał gazu elektroniczny czy na lince? Jak na lince na wyłączonym silniku wcisnąć do dechy i zobaczyć czy przepustnica się otwiera na max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Padła sonda. I teraz pytanie czy ktoś przerabiał sondę uniwersalną. Oryginalna ma 6 kabli. Będzie uniwersalna działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Padła sonda. I teraz pytanie czy ktoś przerabiał sondę uniwersalną. Oryginalna ma 6 kabli. Będzie uniwersalna działać? Kiedyś bawiłem się w ten temat przy Nissanie Primera 1.8 benzyna. Oryginalna sonda kosztowała koło 300 euro, kupiłem uniwersalną za grosze i chodziła parę miesięcy potem padła. Potem kombinowałem jeszcze z dwoma róznymi producentami z podobnym efektem. Skończyło się na oryginale. Jaka jest różnica w cenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Padła sonda. I teraz pytanie czy ktoś przerabiał sondę uniwersalną. Oryginalna ma 6 kabli. Będzie uniwersalna działać? Nie chcialbym byc zlym prorokiem ale komputer przy WOT ignoruje wskazania sondy, przechodzi w open-loop i jedzie bezposrednio z mapy. Chyba, ze jest to auto z szerokopasmowka, a w tym wypadku tania, prosta uniwersalna nijak nie podejdzie. 6 kabli sugeruje, ze to wlasnie szerokopasmowa i najpewniej takiego zamiennika bedziesz potrzebowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 ostatnio wymienialiśmy w dwóch samochodach na uniwersalną denso... kostkę od starej sondy trzeba było uciąć i połączyć z nową sondą zgodnie z instrukcją i przy użyciu materiałów z pudełka z nową sondą... działa od ponad roku i 15k km w obu samochodach i nie ma z tym żadnego problemu... ale była ona opisana jako odpowiednik tej, którą wymontowaliśmy tyle, że bez kostki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 No i kicha. panowie pomocy. Auto sprawdzone kompem i nic. Sprawdzony cały wydech Sprawdzony rozrząd i ciśnienie sprężania Sprawdzony dolot. Gdzie szukać auto stoi w serwisie 8 dni i nic. Załamka. Nigdzie nie widac aby brało lewe powietrze. U mnie przy podobnych objawach okazał się uszkodzony zawór podciśnienia. U mnie objawem było to że nie dało się podnieść korka wlewu oleju tak zasysało i robiło się podciśnienie pod klawiaturą. Zobaczy czy po wyjęciu bagnetu na walnych obrotach nie jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.