Ozetjot Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Jakie opinie o powyższym ? Bo tak się zastanawiam nad nabyciem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Takie sobie, zajebiste, nędzne i wspaniałe. Ciężko coś powiedzieć, gdy się nie wie o czym jest dyskusja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Tak na szybko: scenic II jak to scenic, dno i metr mułu (zdanie wyznawców kultu citroena) głównie problemy z elektroniką (padające liczniki, zieleniejące kostki a w szczególności R2 pod siedzeniem kierowcy), pozatykane odpływy z podszybia i klimatyzacji, padające cewki oryginalne, sypiący się hamulec elektryczny, niemożliwa wymiana żarówek bez demontażu połowy przodu. A ta na prawdę zalezy jak trafisz, 2005 to wersja przed liftem, Licznik może CI paść, ale nie musi, kostka R2 jak samochód nie był zalany przez niedrożne odpływy wymienione wyżej (lub coś gorszego), to raczej nic jej nie grozi, odpływy jak co jakiś czas wyczyścisz, lub przynajmniej sprawdzasz czy są drożne też nic się nie stanie, a żarówki ponoć da się wymienić w paręnaście minut. Hamulec elektryczny to fantastyczne urządzenie, tyle, że czasami nawali (z resztą podobnie bywa ze zwykłym ręcznym, z tą różnicą, że on o tym nie informuje). Generalnie auto fantastycznie przestronne i wygodne, dużo miejsca, jedynie co, to fotele mogły by być wygodniejsze, ale nie ma tragedii. Auta w większości przypadków bardzo dobrze wyposażone w czujniki deszczu, zmierzchu, klimy automatyczne, tempomaty, radia sterowane z koła kierownicy, czujniki parkowania - zależy na co trafisz. Jeśli chodzi o gaz - nie ma problemu w żadnym silniku, z tym, że np 1.6 16V to jest mułek, w dodatku głośny i dość chciwy. Dzisiaj szukałbym jednak 2.0 (nawet żona stwierdziła na chorwackiej autostradzie, że jest słaby). Jako auto rodzinne, to dobry wybór, ja nie żałuję zakupu. Jak potrzebny mały autobus to można kupić granda w wersji 5 lub 7 osobowej. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 podszybie wystarczy raz na 3-4 lata wyczyścić (15 minut roboty). podobno inne marki mają podobne problemy z zalewaniem wnętrza, więc to chyba nie odosobniony model. wszystkie usterki są dziś perfekcyjnie opanowane i usunięcie ich - o ile nie byly już usunięte - to naprawdę pryszcz. no może poza STERING LOCKED Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 STERING LOCKED jest prosty do naprawy :-) w megance po rozebraniu samemu udało mi się to naprawić :-) przeskakuje na spirali jeden zwój :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 12 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Tak na szybko: scenic II jak to scenic, dno i metr mułu (zdanie wyznawców kultu citroena) głównie problemy z elektroniką (padające liczniki, zieleniejące kostki a w szczególności R2 pod siedzeniem kierowcy), pozatykane odpływy z podszybia i klimatyzacji, padające cewki oryginalne, sypiący się hamulec elektryczny, niemożliwa wymiana żarówek bez demontażu połowy przodu. A ta na prawdę zalezy jak trafisz, 2005 to wersja przed liftem, Licznik może CI paść, ale nie musi, kostka R2 jak samochód nie był zalany przez niedrożne odpływy wymienione wyżej (lub coś gorszego), to raczej nic jej nie grozi, odpływy jak co jakiś czas wyczyścisz, lub przynajmniej sprawdzasz czy są drożne też nic się nie stanie, a żarówki ponoć da się wymienić w paręnaście minut. Hamulec elektryczny to fantastyczne urządzenie, tyle, że czasami nawali (z resztą podobnie bywa ze zwykłym ręcznym, z tą różnicą, że on o tym nie informuje). Generalnie auto fantastycznie przestronne i wygodne, dużo miejsca, jedynie co, to fotele mogły by być wygodniejsze, ale nie ma tragedii. Auta w większości przypadków bardzo dobrze wyposażone w czujniki deszczu, zmierzchu, klimy automatyczne, tempomaty, radia sterowane z koła kierownicy, czujniki parkowania - zależy na co trafisz. Jeśli chodzi o gaz - nie ma problemu w żadnym silniku, z tym, że np 1.6 16V to jest mułek, w dodatku głośny i dość chciwy. Dzisiaj szukałbym jednak 2.0 (nawet żona stwierdziła na chorwackiej autostradzie, że jest słaby). Jako auto rodzinne, to dobry wybór, ja nie żałuję zakupu. Jak potrzebny mały autobus to można kupić granda w wersji 5 lub 7 osobowej. Thx, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Ile kosztuje naprawa elektrycznego hamulca ręcznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Ile kosztuje naprawa elektrycznego hamulca ręcznego? to zależy u mnie np były do wymiany linki , kupiłem w ASO za 230zł żeby nie bawić się w druciarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2016 Jakie opinie o powyższym ? Bo tak się zastanawiam nad nabyciem... Podobno egzemplarze przed liftem potrafiły mieć problemy z elektryką. Posiadam GSC II PH II 2007 rok z silnikiem 2,0 T 163 KM i jestem bardzo zadowolony. Kupiłem ponad rok temu od handlarza, sprowadzony ze Szwajcarii z lekko przerysowanym prawym bokiem (jak kupowałem był już zrobiony i widziałem zdjęcia jak wyglądał po kolizji) za 22300 zł plus 750 zł opłat. Prze ten czas zrobiłem 17 kkm i wymieniłem olej z filtrem + olej w skrzyni biegów i zamontowałem instalację gazową. Auto ma teraz 107kkm oryginalnego przebiegu i poza tym, że jest brzydkie to nie mam się do czego przyczepić. Klima chłodzi wyśmienicie, wyposażenie ponad standard (navi, czujniki parkowania przód, tył, ESP, czujnik deszczu i zmierzchu, hands free). Jak tylko zacznie się coś dziać to będę chciał zmienić na S-maxa 2,5 T, ale na chwilę obecną się to nie zapowiada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 A jak te roczniki 2004-5 radzą sobie z korozją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2016 to są jedne z lepiej zabezpieczonych antykorozyjnie aut jakie znam w 13 letnim megane II mam mniej rudej niż 4 letnim focusie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Hyde Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Jakie opinie o powyższym ? Bo tak się zastanawiam nad nabyciem... Fajny autobus, tylko myślę trzeba trafić dobry egzemplarz żeby się nie załamać . 2,0 136KM gazu pali 10-11l. Rdzy nie zauważyłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 SCII nie posiada na wyposażeniu rdzy w żadnym roczniku :D Jest świetnie zabezpieczony przed korozją. Z gazem współpracuje bardzo dobrze, w zasadzie pojedzie na wszystkim. Co do usterek typowych, to już wyżej wszystko zostało napisane. Dodać można jeszcze koło zmiennych faz rozrządu w 1.6. Warto od razu po zakupie wymienić cewki na BERU, nawet używane(po ok. 20zł/szt na Allegro) i mieć ten temat z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 SCII nie posiada na wyposażeniu rdzy w żadnym roczniku :D Jest świetnie zabezpieczony przed korozją. Z gazem współpracuje bardzo dobrze, w zasadzie pojedzie na wszystkim. Co do usterek typowych, to już wyżej wszystko zostało napisane. Dodać można jeszcze koło zmiennych faz rozrządu w 1.6. Warto od razu po zakupie wymienić cewki na BERU, nawet używane(po ok. 20zł/szt na Allegro) i mieć ten temat z głowy. w 2.0 136KM też jest KZFR - z tym, że nieco trwalsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Co Wy z tymi cewkami ??? Wadliwe cewki były w na przełomie wieków i wtedy były drogie . Teraz te cewki są tanie , cewki wadliwe były już dawno wymienione . Ci co płaczą o tych cewkach nie zobaczę ile kosztuje cewka-kaseta do innego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Co Wy z tymi cewkami ??? Wadliwe cewki były w na przełomie wieków i wtedy były drogie . Teraz te cewki są tanie , cewki wadliwe były już dawno wymienione . Ci co płaczą o tych cewkach nie zobaczę ile kosztuje cewka-kaseta do innego auta. do służbowej astry II z silnikiem 1.6 16V wyszło 8 stówek. Jedna z cewek padła, a trzeba było całą kasetę wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Miałem SCII krótkiego 2007 2,0i LPG automat i byłem bardzo zadowolony. Silnik idealny do gazu, dużo schowków, zero podatności na rdzę. Szwankowała kostka pod fotelem, a odpływy z podszybia przeczyścili mi w ASO za 100 zł. Elektryczny ręczny: w krótkim wymiana samych linek, oryginalne w ASO ok 150 zł, w grandzie wymiana całego mechanizmu ok 1 kpln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 w grandzie wymiana całego mechanizmu ok 1 kpln. Właśnie o tym gdzieś czytałem, ale na AK mało o tym można przeczytać, bo jak zwykle każdy chwali swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_Hyde Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 ale na AK mało o tym można przeczytać, bo jak zwykle każdy chwali swoje. Pewnie się to w ogóle nie psuje i stąd brak info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 @@Ozetjot jeżdżę takim od miesiąca, kupiony od @ -ego na razie złego słowa powiedzieć nie mogę. Wczoraj wymieniłem tylko czujnik zmiennych faz rozrządu, bo przepuszczał olej (przez wtyczkę, nie da się uszczelnić) Całkiem przyjemnie się jeździ, spalanie LPG jakby Ciebie interesowało to motostat (średnio z 3kkm na razie - 12 litrów). Rudej nie widać, póki co wszystko gitarra. Tylko tymi odpływami muszę się zainteresować - @ - robiłeś coś w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 @@Ozetjot jeżdżę takim od miesiąca, kupiony od @ -ego na razie złego słowa powiedzieć nie mogę. Wczoraj wymieniłem tylko czujnik zmiennych faz rozrządu, bo przepuszczał olej (przez wtyczkę, nie da się uszczelnić) Całkiem przyjemnie się jeździ, spalanie LPG jakby Ciebie interesowało to motostat (średnio z 3kkm na razie - 12 litrów). Rudej nie widać, póki co wszystko gitarra. Tylko tymi odpływami muszę się zainteresować - @ - robiłeś coś w tym temacie? robiem to w serwisie powinno by czysto :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.