RABIN Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 (edytowane) Cześć szukam auta ze zwiększonym prześwitem ostatnimi czasy muszę nie raz wjechać w miejsca gdzie są tylko drogi technologiczne po których poruszają się ciężarówki z kruszywami latem dawałem rade tam wjechać octavia obecnie jest coraz gorzej wiec wymyśliłem sobie zmianę auta i mam nadzieje ze mi pomożecie to taki parametr jak prześwit samochodu producenci podają rzadko. Dodam jeszcze ze kolega obecnie ogarnia temat ASX-em. Ja bym potrzebował auto co pociągnie przyczepę, zawiezie na wakacje i nie będzie nim wstyd podjechać na rozmowy do kontrahentów. Budżet ok 45-50 tys zł. Biorę też pod uwagę zakup drugiego auta tylko w teren ale to ostateczność. Typy - vw tiguan - rav 4 - sportage lub druga opcja to panda 4x4 , suzuki jimi, itp a moze zupełnie coś innego z góry dziękuję za podpowiedzi pozdro Edytowane 16 Października 2016 przez RABIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ani Panda ani Jimny raczej nie pociągnie przyczepy Citroen c-crosser: http://otomoto.pl/oferta/citroen-c-crosser-c-crosser-2-2-hdi-bluetooth-stan-idealny-ID6ywykL.html#c5c00b6fdc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Forester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 duster 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Outlander II. Przypadkiem moje byłe auto jest na sprzedaż i niemal w budżecie. Chcesz więcej info to pisz na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ani panda ani jimi nie będzie ciągach przyczepy to jest druga opcja dokupienia drugi pojazd na teren ale to ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ta cytryna przyjemnie wygląda jednak nigdzie nie widzę danych jaki tam jest prześwit. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ta cytryna przyjemnie wygląda jednak nigdzie nie widzę danych jaki tam jest prześwit. ? 18cm. To jest Outlander II w innym opakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 18cm. To jest Outlander II w innym opakowaniu. w outlanderze też jest 18cm ?? w ASX 18cm wiec było by dobrze pod tym względem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ja bym potrzebował auto co pociągnie przyczepę, zawiezie na wakacje i nie będzie nim wstyd podjechać na rozmowy do kontrahentów. Zastanów się jakich narzędzi potrzebujesz. skalpel - Honda CR-V młotek - Jeep Grand Cherokee czy kowadło - Land Rover Defender Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Zastanów się jakich narzędzi potrzebujesz. skalpel - Honda CR-V młotek - Jeep Grand Cherokee czy kowadło - Land Rover Defender Zastanawia mnie dlaczego CRV to skalpel ? Ale w tej kasie spokojnie kupi fajna II i jeszcze ja podniesie o jakieś 2". Ewentualnie już III też bedzie ale to już mniej "terenowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Lexus RX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Nie potrzebuję typowej terenówki bliżej mi do suva. Poruszam się po hałdach budowach polach wszędzie są drogi często rozjechane przez auta z budowy przyszła jesień i się rozmywaja a skoda nie daje rady przez niski prześwit i dość miękka budę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Czy forka z outlanderem można porównać czy to inne auta (segmenty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Cześć szukam auta ze zwiększonym prześwitem pamiętaj że liczy sie też rozstaw osi - czy przytrzesz progiem oraz kąty zejścia i najścia - to który zderzak zostawisz dobrym autem w teren będzie grand vitara u mnie jeżdżą kaszkajami i nie narzekają fajnie też spisuje się yeti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Czy forka z outlanderem można porównać czy to inne auta (segmenty) praktycznie to samo, forek lepszy w teren outek forek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Lexus RX Znaleźć zdrowego to wyczyn... Wiem, w zeszłym roku już 1 miałem przez 1 dobę i właściciel wrócił się po niego i kasę oddał Ale fakt, samochód genialny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Kaszka ma jak na suva duży prześwit gdzieś na necie czytałem bardzo dobre opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Znaleźć zdrowego to wyczyn... Wiem, w zeszłym roku już 1 miałem przez 1 dobę i właściciel wrócił się po niego i kasę oddał Ale fakt, samochód genialny IMO do takich celów im prostsze auto tym lepsze znajomy miał starego lexa i opowiadał jak walczył z czujnikami samopoziomowania IMO błoto nie pomaga w utrzymaniu auta w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 w outlanderze też jest 18cm ?? w ASX 18cm wiec było by dobrze pod tym względem Mniej więcej tyle samo jest. U mnie stoją obok siebie i wygląda na to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Zastanawia mnie dlaczego CRV to skalpel ? Ale w tej kasie spokojnie kupi fajna II i jeszcze ja podniesie o jakieś 2". Ewentualnie już III też bedzie ale to już mniej "terenowe" Tyle że jak potrzeba AWD to gorzej niż CRV nie można wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 (edytowane) Tyle że jak potrzeba AWD to gorzej niż CRV nie można wybrać. tiguqan, ravka ma chyba to samo, a sportage 3 chyba też (2gen miała guzik lock), często używasz 4wd lock ? Edytowane 16 Października 2016 przez Koonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 tiguqan, ravka ma chyba to samo, a sportage 3 chyba też (2gen miała guzik lock), często używasz 4wd lock ? Nie ma tego samego i to nie jest kwestia "blokady". CRV ma załączany napęd różnicą ciśnień (czyli obrotów kół pomiędzy przednią i tylną osią) i w praktyce to działa gorzej niż źle. Dopóki przód nie zerwie przyczepności to tyłu nie ma. Widziałem na śniegu różnicę między moim autem a CRV kolegi. To jest masakra jakaś - koła się slizgają a auto się miota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 (edytowane) Cześć szukam auta ze zwiększonym prześwitem ostatnimi czasy muszę nie raz wjechać w miejsca gdzie są tylko drogi technologiczne po których poruszają się ciężarówki z kruszywami latem dawałem rade tam wjechać octavia obecnie jest coraz gorzej wiec wymyśliłem sobie zmianę auta i mam nadzieje ze mi pomożecie to taki parametr jak prześwit samochodu producenci podają rzadko. Dodam jeszcze ze kolega obecnie ogarnia temat ASX-em. Ja bym potrzebował auto co pociągnie przyczepę, zawiezie na wakacje i nie będzie nim wstyd podjechać na rozmowy do kontrahentów. Budżet ok 45-50 tys zł. Biorę też pod uwagę zakup drugiego auta tylko w teren ale to ostateczność. Typy - vw tiguan - rav 4 - sportage lub druga opcja to panda 4x4 , suzuki jimi, itp a moze zupełnie coś innego z góry dziękuję za podpowiedzi pozdro bedac insp. nadzoru na esce kupiłem x-traila t31 powiem tak ... na wakacje pojedzie sie ... w teren ok ... choć twardy jak diabli wszystko to co Ci polecali wyżej bedzie fajnie śmigac po budowie drogi i nie prześwit jest ważny a to jakie masz opony ... zwykłe berlingo z pakietem terenowym o prześwicie 16 czy 17 cm dawało radę o ile miało dobre opony ... a kaczkaj padł na łysolach przy lekkim błocie ... Edytowane 16 Października 2016 przez jetbang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 bedac insp. nadzoru na esce kupiłem x-traila t31 powiem tak ... na wakacje pojedzie sie ... w teren ok ... choć twardy jak diabli wszystko to co Ci polecali wyżej bedzie fajnie śmigac po budowie drogi i nie prześwit jest ważny a to jakie masz opony ... zwykłe berlingo z pakietem terenowym o prześwicie 16 czy 17 cm dawało radę o ile miało dobre opony ... a kaczkaj padł na łysolach przy lekkim błocie ... Święte słowa. Ale jakby parę razy wkleił to by się sam zorientował. A plusem jazdy po budowach jest to, że nie trzeba daleko szukać maszyny, która Cię wyciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Święte słowa. Ale jakby parę razy wkleił to by się sam zorientował. A plusem jazdy po budowach jest to, że nie trzeba daleko szukać maszyny, która Cię wyciągnie. no to sie tak skończyło ... ino zabawa jesienną czy wiosenną porą w 3 czy 4 krotne wyciaganie w ciagu godziny jazdy jest bez sensu .... na tych budowach nie ma potrzeby taplania sie po pas w błocie ... ważne żeby lekkie błotko na technicznej nie spowodowało zatoru i korka ... jak jest błoto po pas to żadne z nich nie przejedzie chyba że zrobione bedzie na totalnie terenowe z oponami AT i stałym zblokowanym napędem ... ale tym na wakacje nie pojedzie wg mnie niech kupi co chce ino do tego dobre pół terenowe opony założy ... ja mam good year cargo vector 2 ... taka kombinacja z kostką od dostawczaka ... dawały rade bez problemu o ile nie było pół metra błota o takie ooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 no to sie tak skończyło ... ino zabawa jesienną czy wiosenną porą w 3 czy 4 krotne wyciaganie w ciagu godziny jazdy jest bez sensu .... na tych budowach nie ma potrzeby taplania sie po pas w błocie ... ważne żeby lekkie błotko na technicznej nie spowodowało zatoru i korka ... jak jest błoto po pas to żadne z nich nie przejedzie chyba że zrobione bedzie na totalnie terenowe z oponami AT i stałym zblokowanym napędem ... ale tym na wakacje nie pojedzie wg mnie niech kupi co chce ino do tego dobre pół terenowe opony założy ... ja mam good year cargo vector 2 ... taka kombinacja z kostką od dostawczaka ... dawały rade bez problemu o ile nie było pół metra błota o takie ooo Ja miałem Nokiany HT SUV ale to bardziej na drogę do plaży i na trawę. Za to teraz zastanawiam się czy na wiosnę nie wywalić typowo szosowych Toyo co były w moim na pierwszy montaż i nie kupić na lato całorocznych. Bo taka kostka by mnie jednak wkurzała na autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Ja miałem Nokiany HT SUV ale to bardziej na drogę do plaży i na trawę. Za to teraz zastanawiam się czy na wiosnę nie wywalić typowo szosowych Toyo co były w moim na pierwszy montaż i nie kupić na lato całorocznych. Bo taka kostka by mnie jednak wkurzała na autostradzie. zalezy co Ci jest potrzebne ... ja póki co z drogami skończyłem ... na nyskę skończył sie lizing i szuka nowego własciciela ... a ja mam już wstępnie zarezerwowaną mocną cx3 z 4x4 która płynie statkiem już do EU ... więcej mi nie potrzebne ;] ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 zalezy co Ci jest potrzebne ... ja póki co z drogami skończyłem ... na nyskę skończył sie lizing i szuka nowego własciciela ... a ja mam już wstępnie zarezerwowaną mocną cx3 z 4x4 która płynie statkiem już do EU ... więcej mi nie potrzebne ;] ;] Nie za małe to? Już CX5 wydaje mi się kompaktowa. Ja bym się w CX9 widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Zastanawia mnie dlaczego CRV to skalpel ? Ale w tej kasie spokojnie kupi fajna II i jeszcze ja podniesie o jakieś 2". Ewentualnie już III też bedzie ale to już mniej "terenowe" Jest najmniej toporny z wymienionych i prowadzi się jak samochód a nie kuter rybacki Myślałem o III gen. Celowo ograniczyłem się do Hondy, bo wydaje mi się (mogę się mylić), że lepiej zniesie długofalowe jeżdżenie po wertepach niż VW czy Subaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Nie za małe to? Już CX5 wydaje mi się kompaktowa. Ja bym się w CX9 widział. mam sie zmieścić ja kask kamizelka i laptop ... plus dziecko 4 lata co do przedszkola trzeba zawieźć .... rodzinne bedzie jakiś scenic albo berlingo żeby 3 foteliki sie z tyłu mieściły i tym bedzie żona śmigać ... a cx3 ma 150 koników ... napęd na 4 koła ... troche bajerów do tego niewielkie spalanie i na krawężnik wjedzie ... nyską w tej konfiguracji wożę powietrze płacąc za paliwo dużo wiecej niż bym chciał ... ot i wszystko .. cx5 jest rozmiarów nyski ... i wg mnie to za duże ... przymierzałem sie do asx, yeti, kaczkaja, vitary asx ... drogi w dodatku diesel yeti ... no skoda ... nie porywa mnie .. .zwłaszcza ze tam TSi siedzi i tylko 4 lata gwarancji kaczkaj ... 10 cm dłuższy od cx3 i 23 tys droższy ... jakoś nie koniecznie vitara ... 120 koni ... nie jedzie ... a jak jedzie to wyje ... choć podoba mi sie chcę benzynę bez turbo z 4x4 i z wyższym prześwitem plus 5 lat gwarancji ... w cenie 88 tys ... co znajdziesz innego ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Nie potrzebuję typowej terenówki bliżej mi do suva. Poruszam się po hałdach budowach polach wszędzie są drogi często rozjechane przez auta z budowy przyszła jesień i się rozmywaja a skoda nie daje rady przez niski prześwit i dość miękka budę. a nie myślałeś nad modyfikacją swojej skody? szczerze mówiąc, w br. sam zainwestowałem w zawieszenie skody bo przeszkadzała mi jej fabryczna charakterystyka zawieszenia auto poszło w górę, dostało nowe, twarde i wyższe sprężyny oraz gazowe amortyzatory Sachs..... ja jestem zadowolony - doskonały kompromis pomiędzy komfortem w codziennym użytkowaniu samochodu a wycieczkami na bezdroża... jeśli jesteś zainteresowany szczegółami....pisz śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Captiva, Santa Fe, Antara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Outlander II. Przypadkiem moje byłe auto jest na sprzedaż i niemal w budżecie. Chcesz więcej info to pisz na priv. też pomyślałem o Outlanderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Mnie by było szkoda samochodu do jazdy normalnej tak upalać. Ja bym dokupił drugi i jego upalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 (edytowane) bedac insp. nadzoru na esce kupiłem x-traila t31 powiem tak ... na wakacje pojedzie sie ... w teren ok ... choć twardy jak diabli wszystko to co Ci polecali wyżej bedzie fajnie śmigac po budowie drogi i nie prześwit jest ważny a to jakie masz opony ... zwykłe berlingo z pakietem terenowym o prześwicie 16 czy 17 cm dawało radę o ile miało dobre opony ... a kaczkaj padł na łysolach przy lekkim błocie ... opony są ważne, ale prześwit i kąty też berlingo przodem ryje na każdej większej górce na podjazdach też jest słabo przy FWD z oponami nie poszalejesz jeśli auto ma 95% jeździć po czarnym a te 5% po błocie można szukać agresywnych całorocznych Edytowane 17 Października 2016 przez Koonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Octavia Scout Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Nie ma tego samego i to nie jest kwestia "blokady". CRV ma załączany napęd różnicą ciśnień (czyli obrotów kół pomiędzy przednią i tylną osią) i w praktyce to działa gorzej niż źle. Dopóki przód nie zerwie przyczepności to tyłu nie ma. Widziałem na śniegu różnicę między moim autem a CRV kolegi. To jest masakra jakaś - koła się slizgają a auto się miota. Pewnie zepsute?Jeździłem na szkolenia offroadowe z korpo CR-V II gen. Razem z Navarami (napęd na sztywno bez dyfra). Radzą sobie dokładnie tak samo. Dopiero kiedy zawiśnie na podwoziu, jeden i drugi nie daje rady. CR-V rzecz jasna zawisa wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Pewnie zepsute? Jeździłem na szkolenia offroadowe z korpo CR-V II gen. Razem z Navarami (napęd na sztywno bez dyfra). Radzą sobie dokładnie tak samo. Dopiero kiedy zawiśnie na podwoziu, jeden i drugi nie daje rady. CR-V rzecz jasna zawisa wcześniej. No jeśli nie widzisz różnicy między napędem CRV i Navary to zapewne znaczyć to musi że nie ma różnicy między napędem CRV i Navary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Typy- vw tiguan- rav 4- sportage lub druga opcja to panda 4x4 , suzuki jimi, itp Jak chcesz SUV'a to kupisz suva Są osobówki ze zwiększonym prześwitem. Np Mitsubishi Lancer. Nie wiem ile ma tego prześwitu, ale zauważalnie więcej niż inne auta którymi jeżdżę Jest tez Citroen C5 z regulowanym prześwitem. Elektryk z PGE który do mnie przyjeżdżał, właśnie używał czegoś takiego. Podnosił zawias i sobie jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 No jeśli nie widzisz różnicy między napędem CRV i Navary to zapewne znaczyć to musi że nie ma różnicy między napędem CRV i Navary. kiedyś na imprezę offroad'ową przyjechał gość crv'ką 1gen i walczył dzielnie z samurajami i innymi prawdziwymi terenówkami byłem pod wrażeniem co to auto znosi i jak sobie radzi fakt że zupełnie nie patrzył na straty i jazda była na zasadzie buuuuttt wszyscy czekali kiedy nastąpi spektakularne jebudu a tu nic oczywiście nie była to przeprawówka z błotem po klamki, a jazda po lekko zmarzniętej ziemi (WOSP) aha, crv był na tablicach tymczasowych i został pewnie sprzedany "po dziadku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Dziękuję wszystkim za sugestie będę myślał co dalej dziś klient podjechał na budowę dasterem i bylem w szoku bo przejechał w miejscu gdzie ciężarowe się topią. Zrobiłem z nim przejazd po hałdach i nigdzie nie było problemu. Silnik 1,5 napęd na cztery koła, i zwykle opony salonowe letnie. W środku trochę bida ale to bym przełkną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 (edytowane) Dziękuję wszystkim za sugestie będę myślał co dalej dziś klient podjechał na budowę dasterem i bylem w szoku bo przejechał w miejscu gdzie ciężarowe się topią. Zrobiłem z nim przejazd po hałdach i nigdzie nie było problemu. Silnik 1,5 napęd na cztery koła, i zwykle opony salonowe letnie. W środku trochę bida ale to bym przełkną duster to dziś jedno z popularniejszych aut 4x4 na budowach minus to słabe silniki i jak pisałeś nieco spartanskie wnętrze ten sam napęd siedzi w kaszkaju, jednak właściwości terenowe będą gorsze Edytowane 17 Października 2016 przez Koonrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Grand Vitara II, byleby nie z silnikiem 1.9 DCI z Renault. Kilka razy jeździłem tym i jeździ się tym dość przyjemnie. Rakietą to to nie jest, ale daje radę. W terenie bardzo sprawny pojazd, pociągnie CI przyczepę, wygląda nadal fajnie. Wady- na autostradzie lepiej pozostać przy 120 km/h. Potem robi się głośno, a powyżej 130 bardzo głośno i piła ponad 9 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Grand Vitara II, byleby nie z silnikiem 1.9 DCI z Renault. Kilka razy jeździłem tym i jeździ się tym dość przyjemnie. Rakietą to to nie jest, ale daje radę. W terenie bardzo sprawny pojazd, pociągnie CI przyczepę, wygląda nadal fajnie. Wady- na autostradzie lepiej pozostać przy 120 km/h. Potem robi się głośno, a powyżej 130 bardzo głośno i piła ponad 9 l/100 km. Poza tym, nie ma wnęki koła zapasowego, więc przy silnikach benzynowych i chęci gazowania, butla ląduje w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Jest najmniej toporny z wymienionych i prowadzi się jak samochód a nie kuter rybacki Myślałem o III gen. Celowo ograniczyłem się do Hondy, bo wydaje mi się (mogę się mylić), że lepiej zniesie długofalowe jeżdżenie po wertepach niż VW czy Subaru. Mylisz sieSubaru manual n/a ma reduktor i pancerny zawias Automat tez jest nie do zabicia W teren z suvow tylko vitrara jest lepsza ale znow znaczaco gorsza na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Elektryk z PGE który do mnie przyjeżdżał, właśnie używał czegoś takiego. Podnosił zawias i sobie jechał To była by zarąbista sprawa jak juz pisałem nie potrzebuje terenowego auta. Jeździłem kiedyś audi z regulowanym zawieszeniem A4 lub A6 nie pamietam już , auto miało swoje lata wiec dzis był by to zabytek Po moim terenie pomykałem dziś skodą operator zebrał błoto wcześniej był klient Dusterem wjechaliśmy wszędzie ASX kumpla też spokojnie daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Mylisz sie Subaru manual n/a ma reduktor i pancerny zawias Możliwe, na swojego SG narzekać nie mogę ale przeglądając od czasu do czasu forum SIP mam wrażenie, że Forki od III-gen stały się delikatniejsze. Z tego co widziałem po zdjęciach, patyna od spodu łapie je szybciej niż emeryci towar z wyprzedaży. Nie mniej - auto fajne i chyba godne polecenia. Osobiście od III-gen Forestera, wolałbym jednam III-gen CR-V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Możliwe, na swojego SG narzekać nie mogę ale przeglądając od czasu do czasu forum SIP mam wrażenie, że Forki od III-gen stały się delikatniejsze. Z tego co widziałem po zdjęciach, patyna od spodu łapie je szybciej niż emeryci towar z wyprzedaży. Nie mniej - auto fajne i chyba godne polecenia. Osobiście od III-gen Forestera, wolałbym jednam III-gen CR-V. W teren crv to nieporozumienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grandekropka1974 Napisano 18 Października 2016 Udostępnij Napisano 18 Października 2016 Ford Expedition, wykracza co prawda ponad budżet ale pokona proponowane wcześniej auta. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.