Skocz do zawartości

Około 50 klocków i szukamy czegoś dużego, wyższego i mocnego


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Takie wymagania

- suv, terenowy

- benzyna z lpg

- osiągi poniżej 7s do 100

- roczniki od 2003

- model bez jakiś dziwnych niedoróbek (jak np Tuareg 5.0 gdzie do wielu rzeczy trzeba silnik wymontować)

 

Co spełnia wymagania?

 

Na razie widzę tylko 

merca ml 55 amg

i x.5 z 4.6 litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalem CLS AMG wlasnie za okolo 50k albo nawet i drozej. I byl to niezly ulep a auto z PL. Zeby to zrobic i bezpiecznie latac po 200 to drugie tyle trzeba wlozyc. Nie idz ta droga. Szedlbym juz w cos pokroju X5V8 ale nie M nie AMG. Tak przy okazji to juz 13 letnie auto wiec po prostu brac takie ktore bedzie w najlepszym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Takie wymagania

- suv, terenowy

- benzyna z lpg

- osiągi poniżej 7s do 100

- roczniki od 2003

- model bez jakiś dziwnych niedoróbek (jak np Tuareg 5.0 gdzie do wielu rzeczy trzeba silnik wymontować)

 

Co spełnia wymagania?

 

Na razie widzę tylko 

merca ml 55 amg

i x.5 z 4.6 litra

 

XC90 V8?

Aczkowliek nie wiem do czego CI osiagi na poziomie 7s-100 w takim klocu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Takie wymagania

- suv, terenowy

- benzyna z lpg

- osiągi poniżej 7s do 100

- roczniki od 2003

- model bez jakiś dziwnych niedoróbek (jak np Tuareg 5.0 gdzie do wielu rzeczy trzeba silnik wymontować)

 

Co spełnia wymagania?

 

Na razie widzę tylko 

merca ml 55 amg

i x.5 z 4.6 litra

 

Kolejna koncepcja?  ;l

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Takie wymagania

- suv, terenowy

- benzyna z lpg

- osiągi poniżej 7s do 100

- roczniki od 2003

- model bez jakiś dziwnych niedoróbek (jak np Tuareg 5.0 gdzie do wielu rzeczy trzeba silnik wymontować)

Co spełnia wymagania?

Na razie widzę tylko

merca ml 55 amg

i x.5 z 4.6 litra

Outlander 1gen 2.0t

Prosiak Czejen 1gen 4.5

Coś w Amerykańskich?

Jeep Gc Hemi 5.7? Albo 4,7 h. o?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słaby na cwaniaków co mają 8s do 100, a takich poniżej 6,5 będzie już niewielu

 

Nawet tym ML55 AMG stanie na światłach z byle Octavią RS czy innym Golfem GTI i znowu będzie miał zwalony dzień.

 

Jak ma zasuwać to zostaje Cayenne, tyle że co najmniej S albo Turbo bo zwykłe to moja Octa objeżdża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie.

Niech poszuka Ravki V6, spelnia wszystkie wymagania i bedzie najmłodsza z tego towarzystwa w tym budżecie.

0-100 ok 6.5sek i dobra przyczepnosc na starcie powoduja, ze naprawde malo ktore auto daje jej rade spod swiatel   :skromny:

Do tego zupelnie nie wygląda na auto, które by cokolwiek jechało i czasami mozna poogladac zdziwione miny ścigantów w audi, bmw itp   ;]

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie.

Niech poszuka Ravki V6, spelnia wszystkie wymagania i bedzie najmłodsza z tego towarzystwa w tym budżecie.

0-100 ok 6.5sek i dobra przyczepnosc na starcie powoduja, ze naprawde malo ktore auto daje jej rade spod swiatel   :skromny:

Do tego zupelnie nie wygląda na auto, które by cokolwiek jechało i czasami mozna poogladac zdziwione miny ścigantów w audi, bmw itp   ;]

 

 

O żesz.... Nie wiedziałem że to ma aż takie osiągi   :oki:   Niezły sleeper.

 

Na otomoto jest cała 1 szt, ale kosztuje tylko 36 kPLN

Edytowane przez Piotrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz.... Nie wiedziałem że to ma aż takie osiągi   :oki:   Niezły sleeper.

 

Na otomoto jest cała 1 szt, ale kosztuje tylko 36 kPLN

 

Tu pisza, ze nawet 6.2 ale w juz ciezko uwierzyc https://www.youtube.com/watch?v=_w0i1ibp48o

 

Fakt, ze bardzo malo tego na rynku, ale warto sie zainteresowac. Moze akurat cos sie trafi.

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słaby na cwaniaków co mają 8s do 100, a takich poniżej 6,5 będzie już niewielu

 

Z doświadczenia - automat w czymkolwiek -  załatwia kwestię szybszego startu w 99% przypadków i buduje frustracje w 100% przypadków kiedy stoisz jako drugi i po zdjęciu nogi z hamulca musisz ponownie ją tam umieścić zanim ten przed tobą ruszy.

Automat, 10s do 100 i jakiekolwiek połączenie oka z nogą, sprawia, że hamujesz na kolejnych światłach zanim większość ruszy z pierwszych.

 

Bardziej skupiłbym się na określeniu, czy chcesz coś co jedzie szybko na prostej czy coś w czym kierownica nie jest jedynie sugestią kierunku jazdy.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie widzę tylko 

merca ml 55 amg

i x.5 z 4.6 litra

 

Jeżeli przesiadasz się z Bravo, pomyśl czy chcesz:

- lans, bans, 25l/100km + częste albo wysokie koszy serwisu

czy

- rozsądne koszy / przyzwoite osiągi

 

W pierwszym wypadku, celuj w to co wymieniłeś + JGC, Cayenne i pochodne

W drugim - Forester z wiertarką może być sensowną opcją (około 8s), ew. jakieś mniejsze suv/crossover z dużym wolnossącym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Żeby spod świateł zwykle osobowki zostawial

 

to można zrobić sporo słabszym autem, z doświadczeń X5 3.0d ładnie do 120km/h się rozpędzało, później zamieniało się w tzw. taczkę. Dziwnie się to zachowywało przy wyższej prędkości w stosunku do jakiejś nieco szybszej osobówki ale co ja tam wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.