Skocz do zawartości

domykanie szyb


_Zero_

Rekomendowane odpowiedzi

> witam.

> działają na pewno bo poszedłem sprawdzić zamknąłem od środka i po

> otwarciu jadą automatycznie na dół.

> A co to SAFETY LOCK ??

> pozdro

> a co to takiego

SAFETY LOCK to funkcja z alarmu. Po włączeniu zapłonu zamyka samochód, ma na celu ochronę pasażerów np. przed kradzieżami na skrzyżowaniach smile.gif wracając do tematu... no to jak to możliwe że umnie nie chodzą z automatu przy zamknięciu od środka ?? no przecież "nauczone są" bo przy otwartych drzwiach działają, o co tu chodzi niewiem.gif może ktoś wie...pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiedziałem że ten temat bedzie miał takie wzięcie

żeby mi kolega jeszcze poradził jak ten cholerny auomat uruchomić przy zamkniętych drzwiach to by było super 270635636-JUMP2.gif poza tym pomysł z tym wątkiem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja u sibie zainstalowałem ten patent, mam oryg central i siłowniki

> szyb z pełną automatyką, do tego jest alarm SILICON ULTIMATE.

> Sprawa wygląda tak: wszystko działa w jak najlepszym porządku,

> tylko słusznie zauważyłeś że jak zamkniesz auto od środka

> ręcznie bądź funkcją SAFETY LOCK, szyby też się domkną i co

> najważniejsze nie działa automat, tzn do pełnego opuszczenia

> szyb trzeba trzymać wciśnięty guzik może kolega ma pomysł jak

> to obejść, i krótkie pytanko co to za skrót DL??? czekam na info

> pzdr a dla zainteresowanych konektorki można przełożyć z innych

> wtyczek , ja wziąłem ze starych oryginalnych wiązek, mam jeszcze

> parę sztuk...

DL (DeadLock) to nic innego jak, ryglowanie zamków z poziomu kluczyka.

Przekręcasz kluczyk i 90 stopni w prawo i wyciągasz kluczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby mi kolega jeszcze poradził jak ten cholerny auomat uruchomić

> przy zamkniętych drzwiach to by było super poza tym pomysł z

> tym wątkiem

no tak... ale wg mnie i wg tego jak to jest podłączone to automat raczej działać nie powinien... może wiadomo jak to obejść???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdziłem i wymyśliłem 270751858-jezyk.gif

aby działał automat przy włączonym zapłonie i zamkniętym centralnym to trzeba zastosować przekaźnik który zwiera w spoczynku a resztę podpiąć tak jak na obrazku :-)

obrazek odnosi się do drzwi kierowcy w drzwiach pasazera złączka X34 kabelek NR14 :-)

czyli mówiąc prościej zapłon bedzie odłanczał domykanie szybek :-)

276823115-kopia.jpg

post-60971-14352470235102_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem.....Szyby i siłownik od centralnego są montowane oryginalnie..., a mimo to szybki nie chcą się domykać.Nie reagują nawet przy dotknięciu kabelka wyprowadzonego z 6 pinu do masy......HELP!!!!!!! Astreka z 92 roku wersja CD z elektrycznymi szybami . centralem i lusterkami elektrycznymi montowanymi oryginalnie.... frown.gif

W załaczniku przedstawiam zdjęcie siłownika jaki posiada Asterka....

post-70619-14352470247097_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pewien problem.....Szyby i siłownik od centralnego są montowane

> oryginalnie..., a mimo to szybki nie chcą się domykać.Nie

> reagują nawet przy dotknięciu kabelka wyprowadzonego z 6 pinu do

> masy......HELP!!!!!!! Astreka z 92 roku wersja CD z

> elektrycznymi szybami . centralem i lusterkami elektrycznymi

> montowanymi oryginalnie....

> W załaczniku przedstawiam zdjęcie siłownika jaki posiada Asterka....

ja mam identycznie jak kolega astra gsi rok 92 macie jakies pomysly ? dodam ze u mnie wtyczka i gniazdo elek. szyb jest na odwrot tzn dziurki sa w w wtyczce a bolce w gniezdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mam pytanko... jaki ten przekaźnik Musi być jakiś specjalny czy

> zwykły ze sklepu motoryzacyjnego.?

to jest zwykly przekaznik, mozesz kupic tez w elektronicznym. jak bedziesz kupowal w motoryzacyjnym to spojrz zebym mial styk zwierny i rozwierny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kolegów co w rocznikach 92 mają problem :-) sprawdźxie czy wyszysko macie doładniepodpięte bo wg. schematu nr6 odpowiada za domykanie. pomiętajcie też że domykanie działa dopiero wtedy jak szyby mają automatyke nauczoną gdzie mają początek a gdzie koniec pracy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do kolegów co w rocznikach 92 mają problem :-) sprawdźxie czy

> wyszysko macie doładniepodpięte bo wg. schematu nr6 odpowiada za

> domykanie. pomiętajcie też że domykanie działa dopiero wtedy jak

> szyby mają automatyke nauczoną gdzie mają początek a gdzie

> koniec pracy :-)

u mnie prawa sama jedzie po wcisnieciu dluzej klawiczak alewa zamyka sie poprzez ciagle trzymanie klawisza moze z tad ten problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie prawa sama jedzie po wcisnieciu dluzej klawiczak alewa zamyka

> sie poprzez ciagle trzymanie klawisza moze z tad ten problem

U mnie też szybki zachowują sie tak jak u Koniusylwi.Identycznie....Jak nauczyczyć je żeby zachowywały się normalnie??????Przydałoby się to domykanie........ frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli musi mieć 5 nużek.? A jak go podłączyć.? tylko prosze napisać

> tak zeby każdy zrozumiał... Najlepiej opisać zdjęcie przekaźnika

opis mozna zrobic dopiero wtedy jak kupisz przekaznik smile.gif bo sa rozne przekazniki, jedne maja przezroczysta obudowe, wiec wszystko widac, inna maja czarna, wiec trzeba patrzec na opis smile.gif ogolnie nie jest to trudne smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie też szybki zachowują sie tak jak u

> Koniusylwi.Identycznie....Jak nauczyczyć je żeby zachowywały się

> normalnie??????Przydałoby się to domykanie........

u mnie tez tak jest, przy czym szyby od kierowcy niczego nie musze uczyc, po prostu zawsze sie tak zachowuje, tzn po dluzszym wcisnieciu od razu sie zamyka, prawa trzeba trzymac, bo nie ma automatyki, i tu niczego juz tej szyby nie nauczysz frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba kupić prawą strone z puszeczką widziałem na allegro za 89 zł

> chyba jedną strone poszukam moze znajde

poszukaj poszukaj smile.gif tylko ze ja potrzebuje do 3D smile.gif najlepiej jakbym gdzies znalazl sama puszke smile.gif ale z drugiej strony, chyba taniej mnie wyjdzie kupic modul do domykania szyb niz szukac innego podnosnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z tym domykaniem szyb. Wyprowadzilem kabelek z pinu nr 6 jak go podlacze pod centralny zamek to domykanie z pilota dziala ale automatycznie przestaje dzialac zamykanie szyby po chwilowym przytrzymaniu guzika musze go trzymac caly czas zeby szyba sie zamknela lub otwarla jak odlacze ten kabelek z pinu nr 6 to zamykanie i otwieranie po chwilowym przytrzymaniu guzika spowrotem dziala podejzewam ze musze zastosowac ten przekaznik jesli jestes w stanie opisac co i jak jaki przekaznik to bede bardzo wdzieczny a i jeszcze jak podlacze ten pin nr 6 do masy to szyba zamyka sie dopuki trzymam ten kabelek pinu 6 przy masie jak oderwe mase to szyba staje. Ktos zapoda jakas rade??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam problem z tym domykaniem szyb. Wyprowadzilem kabelek z pinu

> nr 6 jak go podlacze pod centralny zamek to domykanie z pilota

> dziala ale automatycznie przestaje dzialac zamykanie szyby po

> chwilowym przytrzymaniu guzika musze go trzymac caly czas zeby

> szyba sie zamknela lub otwarla jak odlacze ten kabelek z pinu nr

> 6 to zamykanie i otwieranie po chwilowym przytrzymaniu guzika

> spowrotem dziala podejzewam ze musze zastosowac ten przekaznik

> jesli jestes w stanie opisac co i jak jaki przekaznik to bede

> bardzo wdzieczny a i jeszcze jak podlacze ten pin nr 6 do masy

> to szyba zamyka sie dopuki trzymam ten kabelek pinu 6 przy masie

> jak oderwe mase to szyba staje. Ktos zapoda jakas rade??

wystarczy prześledzić temat tam jest wszystko opisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wystarczy prześledzić temat tam jest wszystko opisane

przeczytalem wszystko od deski do deski i takiego problemu jak ja to nikt nie ma maja problemy ze przy centralnym zamknietym automat im nie dziala a umnie nie dziala automat bez wzgledu czy centralny zamkniety czy otwarty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeczytalem wszystko od deski do deski i takiego problemu jak ja to

> nikt nie ma maja problemy ze przy centralnym zamknietym automat

> im nie dziala a umnie nie dziala automat bez wzgledu czy

> centralny zamkniety czy otwarty

to wystarczy zrobić takie samo obejście z przekaźnikiem jak przy wersji z zamkniętym centralem i to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to wystarczy zrobić takie samo obejście z przekaźnikiem jak przy

> wersji z zamkniętym centralem i to wszystko

ok to jeszcze jesli mozesz to powiedz mi co to jest nr5 i X32 i GND bo nr6 i centralny to wiem podejrzewam ze nr5 to ten kabelek przy podnosniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok to jeszcze jesli mozesz to powiedz mi co to jest nr5 i X32 i GND

> bo nr6 i centralny to wiem podejrzewam ze nr5 to ten kabelek

> przy podnosniku

nr5 to kabelek we wtyczce x32 która to jest wtyczką od przycisków sterowania szybkami a GND to masa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> hmmm wpierw zamontuj a póxniej sie pogłowimy :-)

No i wykrakałeś. Podłączyłem elektryczne szyby i domykanie nie działa. Kolega Zero w swoim pierwszym w tym temacie poście zrobił fotorelację. Na 5-tym zdjęciu jest wtyczka do mechanizmu szybek, a w niej w 3-cim pinie kabelek czerwono-żółty (stały plus). Otóż w tym miejscu u mnie znajduje się kabelek czarny (plus po stacyjce), nie mam w drzwiach w ogóle pinu 14 i teraz nie wiem co robić. Przeciąłem ten czarny przewód i w jego miejsce dałem plus bezpośrednio z akumulatora, ale też nie działa domykanie. Czy mógłbym ewentualnie rozwiązać domykanie w taki sposób: podłączyć kabelek czerwono-czarny z centralnego zamka do kabelka szaro-zielonego w mechaniźmie szybek z zastosowaniem diody? Bez diody jak zamykam szybę, zamykają mi się również drzwi. Czy w ogóle jest potrzebny stały plus i czy trzeba (czy można) go użyć w pinie 3 elektrycznych szyb zamiast plusa po stacyjce. Dodam, że mam Astrę z 92 r., a jak widzę to są problemy z tym domykaniem, możliwe że właśnie przez tą zmianę kolorów we wtyczce. Dzięki za przeczytanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy moze kolega napisac jak wyglada w koncu sprawa zamykania szyb od srodka siedzac w aucie przy zamknieteym centralnym zamku?

Czy jadac majac zamkniety centralny przy zastosowaniu Twojego patentu zamykanie/otwieranie od wewnatrz bedzie dzialalo tak jak wczesniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlacze sie do wątku o domykaniu ale w astrze G. Pomysl pojawil sie na stronach kluby vectry jakis czas temu i byl nawet watek czy w A2 to zadziala. Działa !

Aby szybki sie domykaly należy połączyć ze sobą dwa odpowiednie przewody w wiązce w lewym progu samochodu. W tym celu demontujemy plastikową osłonę znajdującą się po lewej stronie w nogach po stronie kierowcy. Wyciągamy zaślepkę a następnie odkręcamy znajdujący się pod nią wkręt śrubokrętem torx. Po odkręceniu delikatnie demontujemy plastik.

domykanie_1.jpg

Pod osłoną ujrzymy wiązkę przewodów wchodzącą w próg. W tej wiązce musimy odnaleźć dwa przewody: grubszy brązowy z cienkim czerwonym paskiem i trochę cieńszy brązowy z cienkim czarnym paskiem.

domykanie_2.jpg

Oba przewody należy połączyć ze sobą. Po zamknięciu drzwi z pilota, kluczykiem lub ryglem wewnątrz samochodu szyby same domkną się. Niestety dzieje się tak również na włączonym zapłonie. Aby tego uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym domykanie nie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby tego uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym domykanie nie działało.

To bardzo pięknie.ale skoro tak lładnie zostało to wytłumaczone co i jak to proponowałbym jeszcze dokończyć temat.jaki przekaźnik / typ lub nr. / oraz gdzie go Kolega podłączył - rozumiem,że styki sterujące to odpowiednie łączenie przewodów wymienionych wyżej ,masa to oczywiste.Gdzie do plusa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> A ja wlasnie wzialem numer telefonu od znajomego do jego elektryka

> ktory mu cos takiego zrobil... chyba dzieki Tobie zaoszczedze

> pare zeta.

> A nie masz w zapasie tych konektorkow?

dlugo sie glowilem skad wziac o godz. 23:30 na moim zadupiu konektorek (najblizszy sklep 2,5km, autobus za 3km, ASO OPEL 30km) tym bardziej w nocy...

pokombinowalem i moja rada: proponuje uzywac konektorka z kabli komputerowych -od zasilacza.-jest lekko wiekszy ale sie trzyma za to.

Szkopul w tym ze od zasilacza stercza koncowki meskie... na cale szczescie mialem przejsciowke z meskiego na zenskie (rozgaleziacz do zasilania wiatraczka na procesor - stare wersje wiatraczkow.)

kolejnym razem zbuduje chyba helikopter z zapalek niczym MCGuwer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlugo sie glowilem skad wziac o godz. 23:30 na moim zadupiu

> konektorek (najblizszy sklep 2,5km, autobus za 3km, ASO OPEL

> 30km) tym bardziej w nocy...

> pokombinowalem i moja rada: proponuje uzywac konektorka z kabli

> komputerowych -od zasilacza.-jest lekko wiekszy ale sie trzyma

> za to.

> Szkopul w tym ze od zasilacza stercza koncowki meskie... na cale

> szczescie mialem przejsciowke z meskiego na zenskie

> (rozgaleziacz do zasilania wiatraczka na procesor - stare wersje

> wiatraczkow.)

> kolejnym razem zbuduje chyba helikopter z zapalek niczym MCGuwer

zalozylem na oba okna. super patent ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podlacze sie do wątku o domykaniu ale w astrze G. Pomysl pojawil sie

> na stronach kluby vectry jakis czas temu i byl nawet watek czy w

> A2 to zadziala. Działa !

> Aby szybki sie domykaly należy połączyć ze sobą dwa odpowiednie

> przewody w wiązce w lewym progu samochodu. W tym celu

> demontujemy plastikową osłonę znajdującą się po lewej stronie w

> nogach po stronie kierowcy. Wyciągamy zaślepkę a następnie

> odkręcamy znajdujący się pod nią wkręt śrubokrętem torx. Po

> odkręceniu delikatnie demontujemy plastik.

> Pod osłoną ujrzymy wiązkę przewodów wchodzącą w próg. W tej wiązce

> musimy odnaleźć dwa przewody: grubszy brązowy z cienkim

> czerwonym paskiem i trochę cieńszy brązowy z cienkim czarnym

> paskiem.

> Oba przewody należy połączyć ze sobą. Po zamknięciu drzwi z pilota,

> kluczykiem lub ryglem wewnątrz samochodu szyby same domkną się.

> Niestety dzieje się tak również na włączonym zapłonie. Aby tego

> uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak

> aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w

> Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym

> domykanie nie działało.

przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa innych zlosnik2.gif. ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego

> z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa

> innych . ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ?

Kupić gotowy moduł jump.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję autorowi za ten patent

> Wczoraj zamontowałem to u siebie. Godzinka roboty + metr przewodu.

> Super sprawa. Żonka się troszkę co tam znowu majstruję ale jak

> zobaczyła rezultat to . pozdrawiam

A moze kolega podac dokladnie model konektorka jaki nalezy kupic?

Bylem w dwoch sklepach elektronicznych i maja nie takie jak potrzeba...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Jakiś czas temu uzupełniłem domykanie o przekaznik, o którym była mowa w tym wątku. No i jest super z tym, że 2 razy zdarzyło mi się, że po przyjściu do auta w drzwiach gdzie jest przekaźnik (na razie jest w jednych) szyba była lekko uchylona. Nie jestem w stanie stwierdzić czy nie domknęła się czy potem otworzyła. Dodam, że obydwa przypadki miały miejsce podczas szczytów upałów.

Prosze o propozycję co mogło być tego przyczyną, bo nie wiem czy instalowac w drugich, czy zabierać z tych gdzie jest :-)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mała fotorelacja z zakładania domykania szyb szyb elektrycznych

> podczas zamykania asterki .

> foto relacja dotyczy oryginalnego centralnego zamka i elektrycznych

> szyb

> 1. Demontujmey tapicerkę i zdejmujemy folię ochronną

> 2. lokalizujemy silniczek i jego wiązkę

> 3. we wtyczce mechanizmu szybek lokalizujemy pin 6 i montujemy tam

> brakujący konektorek

> 4. po zamontowani konektorka wtyczka wraca do swojego gniazda

> 5. we wiązce siłownika centralnego zamka lokalizujemy kabelek

> odpowiedzialny za zamykanie zamka (brązowy z czerwonym paskiem)

> 6. nacinamy osłonę wpinamy kabelek z pinu 6 i lutujemy

> 7. wszystko ładnie izolujemy i składamy tapicerkę do kupy i w

> kolejnych drzwiach robimy tak samo

> taka mała uwaga :-)

> domykanie szyb będzie działać dopiero wtedy jak mechanizm szybek

> będzie pamiętał gdzie jest wpełni otwarty i zamknięty czyli za

> każdym razem jak odpinamy akumulator musiamy szybki nauczyć

w sobotę też tak będę chciał zrobić

javascript:void(0)

claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mnie ktoś oświecić bo się zgubiłem:

czy w Astrze G wystarczy tylko złączyć przewody: grubszy brązowy z cienkim czerwonym paskiem i cieńszy brązowy z cienkim czarnym paskiem i domykanie będzie już działać ?,

jeżeli TAK to: w wiązce występują te dwa przewody ale po złączeniu ich ze sobą w momencie złączania dochodzi do zamknięcia się centralnego zamka, gdy już zostaną zwarte ze sobą nie działa jednak domykanie szyb i teraz nie wiem czy jeszcze oprócz złączenia tych dwóch przewodów należy w G dokonać innych modyfikacji, a może w G należy zewrzeć inne przewody.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego

> z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa

> innych . ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ?

Tak! Mam dla Ciebie pomysł! Jeśli nie mogłeś odszukać brązowo-czarnego kabelka, to poszukaj czerwono-żółtego, bo taki jest kolor na schemacie. Ale przed podłączeniem go sprawdź, czy to ten, którego szukasz: na tym przewodzie normalnie jest napięcie +12V. Podczas domykania szyb kluczykiem przekręconym i przytrzymanym w prawo (zgodnie z ruchem wsk. zegara) moduł centralnego zamka podaje na ten przewód masę. Wystarczy podłączyć do tego kabelka woltomierz i pomierzyć na nim napięcie podczas domykania kluczem szyb. Jeśli zachowuje się, jak opisałem, to spokojnie możesz go zewrzeć z tym brązowo-czerwonym, jeśli nie, to nie ryzykuj.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak! Mam dla Ciebie pomysł! Jeśli nie mogłeś odszukać

> brązowo-czarnego kabelka, to poszukaj czerwono-żółtego, bo taki

> jest kolor na schemacie. Ale przed podłączeniem go sprawdź, czy

> to ten, którego szukasz: na tym przewodzie normalnie jest

> napięcie +12V. Podczas domykania szyb kluczykiem przekręconym i

> przytrzymanym w prawo (zgodnie z ruchem wsk. zegara) moduł

> centralnego zamka podaje na ten przewód masę. Wystarczy

> podłączyć do tego kabelka woltomierz i pomierzyć na nim napięcie

> podczas domykania kluczem szyb. Jeśli zachowuje się, jak

> opisałem, to spokojnie możesz go zewrzeć z tym

> brązowo-czerwonym, jeśli nie, to nie ryzykuj.

> Pozdr.

dzięki. jak bede miał wolne to sprawdze i dam znać smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Mała fotorelacja z zakładania domykania szyb szyb elektrycznych

> podczas zamykania asterki .

> foto relacja dotyczy oryginalnego centralnego zamka i elektrycznych

> szyb

> 1. Demontujmey tapicerkę i zdejmujemy folię ochronną

> 2. lokalizujemy silniczek i jego wiązkę

> 3. we wtyczce mechanizmu szybek lokalizujemy pin 6 i montujemy tam

> brakujący konektorek

> 4. po zamontowani konektorka wtyczka wraca do swojego gniazda

> 5. we wiązce siłownika centralnego zamka lokalizujemy kabelek

> odpowiedzialny za zamykanie zamka (brązowy z czerwonym paskiem)

> 6. nacinamy osłonę wpinamy kabelek z pinu 6 i lutujemy

> 7. wszystko ładnie izolujemy i składamy tapicerkę do kupy i w

> kolejnych drzwiach robimy tak samo

> taka mała uwaga :-)

> domykanie szyb będzie działać dopiero wtedy jak mechanizm szybek

> będzie pamiętał gdzie jest wpełni otwarty i zamknięty czyli za

> każdym razem jak odpinamy akumulator musiamy szybki nauczyć

yoo dzieki sliczne panowie. wczoraj zrobilem zgodnie z opisem i dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba zamontować przekaźniczek w drzwiach zeby podczas przekręconego

> zapłonu rozłączał sygnał idący na pin 6 Ja mam u siebie i jest

> super... szkoda tylko ze szybki elektryczne tylko z przedu

A moze kolega dokladnie opisac (moze jakies fotki) jak zamontowac ten przekaznik?

Jaki model przekaznika, jak podlaczyc itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.