tommyk Napisano 14 Maja 2006 Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 > witam. > działają na pewno bo poszedłem sprawdzić zamknąłem od środka i po > otwarciu jadą automatycznie na dół. > A co to SAFETY LOCK ?? > pozdro > a co to takiego SAFETY LOCK to funkcja z alarmu. Po włączeniu zapłonu zamyka samochód, ma na celu ochronę pasażerów np. przed kradzieżami na skrzyżowaniach wracając do tematu... no to jak to możliwe że umnie nie chodzą z automatu przy zamknięciu od środka ?? no przecież "nauczone są" bo przy otwartych drzwiach działają, o co tu chodzi może ktoś wie...pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 nie wiedziałem że ten temat bedzie miał takie wzięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommyk Napisano 14 Maja 2006 Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 > nie wiedziałem że ten temat bedzie miał takie wzięcie żeby mi kolega jeszcze poradził jak ten cholerny auomat uruchomić przy zamkniętych drzwiach to by było super poza tym pomysł z tym wątkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyzie Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > żeby mi kolega jeszcze poradził jak ten cholerny auomat uruchomić witam. tobie chodzi o to żeby przy zamkniętych drzwiach otwierać szybki?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exen Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > ja u sibie zainstalowałem ten patent, mam oryg central i siłowniki > szyb z pełną automatyką, do tego jest alarm SILICON ULTIMATE. > Sprawa wygląda tak: wszystko działa w jak najlepszym porządku, > tylko słusznie zauważyłeś że jak zamkniesz auto od środka > ręcznie bądź funkcją SAFETY LOCK, szyby też się domkną i co > najważniejsze nie działa automat, tzn do pełnego opuszczenia > szyb trzeba trzymać wciśnięty guzik może kolega ma pomysł jak > to obejść, i krótkie pytanko co to za skrót DL??? czekam na info > pzdr a dla zainteresowanych konektorki można przełożyć z innych > wtyczek , ja wziąłem ze starych oryginalnych wiązek, mam jeszcze > parę sztuk... DL (DeadLock) to nic innego jak, ryglowanie zamków z poziomu kluczyka. Przekręcasz kluczyk i 90 stopni w prawo i wyciągasz kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommyk Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > żeby mi kolega jeszcze poradził jak ten cholerny auomat uruchomić > przy zamkniętych drzwiach to by było super poza tym pomysł z > tym wątkiem no tak... ale wg mnie i wg tego jak to jest podłączone to automat raczej działać nie powinien... może wiadomo jak to obejść??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 ok sprawdziłem i wymyśliłem aby działał automat przy włączonym zapłonie i zamkniętym centralnym to trzeba zastosować przekaźnik który zwiera w spoczynku a resztę podpiąć tak jak na obrazku :-) obrazek odnosi się do drzwi kierowcy w drzwiach pasazera złączka X34 kabelek NR14 :-) czyli mówiąc prościej zapłon bedzie odłanczał domykanie szybek :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spaszon Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 Mam pewien problem.....Szyby i siłownik od centralnego są montowane oryginalnie..., a mimo to szybki nie chcą się domykać.Nie reagują nawet przy dotknięciu kabelka wyprowadzonego z 6 pinu do masy......HELP!!!!!!! Astreka z 92 roku wersja CD z elektrycznymi szybami . centralem i lusterkami elektrycznymi montowanymi oryginalnie.... W załaczniku przedstawiam zdjęcie siłownika jaki posiada Asterka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniusylwia Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > Mam pewien problem.....Szyby i siłownik od centralnego są montowane > oryginalnie..., a mimo to szybki nie chcą się domykać.Nie > reagują nawet przy dotknięciu kabelka wyprowadzonego z 6 pinu do > masy......HELP!!!!!!! Astreka z 92 roku wersja CD z > elektrycznymi szybami . centralem i lusterkami elektrycznymi > montowanymi oryginalnie.... > W załaczniku przedstawiam zdjęcie siłownika jaki posiada Asterka.... ja mam identycznie jak kolega astra gsi rok 92 macie jakies pomysly ? dodam ze u mnie wtyczka i gniazdo elek. szyb jest na odwrot tzn dziurki sa w w wtyczce a bolce w gniezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 A mam pytanko... jaki ten przekaźnik Musi być jakiś specjalny czy zwykły ze sklepu motoryzacyjnego.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > A mam pytanko... jaki ten przekaźnik Musi być jakiś specjalny czy > zwykły ze sklepu motoryzacyjnego.? to jest zwykly przekaznik, mozesz kupic tez w elektronicznym. jak bedziesz kupowal w motoryzacyjnym to spojrz zebym mial styk zwierny i rozwierny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 do kolegów co w rocznikach 92 mają problem :-) sprawdźxie czy wyszysko macie doładniepodpięte bo wg. schematu nr6 odpowiada za domykanie. pomiętajcie też że domykanie działa dopiero wtedy jak szyby mają automatyke nauczoną gdzie mają początek a gdzie koniec pracy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koniusylwia Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > do kolegów co w rocznikach 92 mają problem :-) sprawdźxie czy > wyszysko macie doładniepodpięte bo wg. schematu nr6 odpowiada za > domykanie. pomiętajcie też że domykanie działa dopiero wtedy jak > szyby mają automatyke nauczoną gdzie mają początek a gdzie > koniec pracy :-) u mnie prawa sama jedzie po wcisnieciu dluzej klawiczak alewa zamyka sie poprzez ciagle trzymanie klawisza moze z tad ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 Czyli musi mieć 5 nużek.? A jak go podłączyć.? tylko prosze napisać tak zeby każdy zrozumiał... Najlepiej opisać zdjęcie przekaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spaszon Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > u mnie prawa sama jedzie po wcisnieciu dluzej klawiczak alewa zamyka > sie poprzez ciagle trzymanie klawisza moze z tad ten problem U mnie też szybki zachowują sie tak jak u Koniusylwi.Identycznie....Jak nauczyczyć je żeby zachowywały się normalnie??????Przydałoby się to domykanie........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > Czyli musi mieć 5 nużek.? A jak go podłączyć.? tylko prosze napisać > tak zeby każdy zrozumiał... Najlepiej opisać zdjęcie przekaźnika opis mozna zrobic dopiero wtedy jak kupisz przekaznik bo sa rozne przekazniki, jedne maja przezroczysta obudowe, wiec wszystko widac, inna maja czarna, wiec trzeba patrzec na opis ogolnie nie jest to trudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > U mnie też szybki zachowują sie tak jak u > Koniusylwi.Identycznie....Jak nauczyczyć je żeby zachowywały się > normalnie??????Przydałoby się to domykanie........ u mnie tez tak jest, przy czym szyby od kierowcy niczego nie musze uczyc, po prostu zawsze sie tak zachowuje, tzn po dluzszym wcisnieciu od razu sie zamyka, prawa trzeba trzymac, bo nie ma automatyki, i tu niczego juz tej szyby nie nauczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 trzeba kupić prawą strone z puszeczką widziałem na allegro za 89 zł chyba jedną strone poszukam moze znajde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 > trzeba kupić prawą strone z puszeczką widziałem na allegro za 89 zł > chyba jedną strone poszukam moze znajde poszukaj poszukaj tylko ze ja potrzebuje do 3D najlepiej jakbym gdzies znalazl sama puszke ale z drugiej strony, chyba taniej mnie wyjdzie kupic modul do domykania szyb niz szukac innego podnosnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 18 Maja 2006 Udostępnij Napisano 18 Maja 2006 No i zakupiłem przekaźnik... był tylko 50A( ale podmieniłem z przekaźnikiem od dodatkowych świateł drogowych 30A) myśle ze wystarczy podłączyłem i działa już jak prawdziwe domykanie szybek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabol Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 Witam mam problem z tym domykaniem szyb. Wyprowadzilem kabelek z pinu nr 6 jak go podlacze pod centralny zamek to domykanie z pilota dziala ale automatycznie przestaje dzialac zamykanie szyby po chwilowym przytrzymaniu guzika musze go trzymac caly czas zeby szyba sie zamknela lub otwarla jak odlacze ten kabelek z pinu nr 6 to zamykanie i otwieranie po chwilowym przytrzymaniu guzika spowrotem dziala podejzewam ze musze zastosowac ten przekaznik jesli jestes w stanie opisac co i jak jaki przekaznik to bede bardzo wdzieczny a i jeszcze jak podlacze ten pin nr 6 do masy to szyba zamyka sie dopuki trzymam ten kabelek pinu 6 przy masie jak oderwe mase to szyba staje. Ktos zapoda jakas rade?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Witam mam problem z tym domykaniem szyb. Wyprowadzilem kabelek z pinu > nr 6 jak go podlacze pod centralny zamek to domykanie z pilota > dziala ale automatycznie przestaje dzialac zamykanie szyby po > chwilowym przytrzymaniu guzika musze go trzymac caly czas zeby > szyba sie zamknela lub otwarla jak odlacze ten kabelek z pinu nr > 6 to zamykanie i otwieranie po chwilowym przytrzymaniu guzika > spowrotem dziala podejzewam ze musze zastosowac ten przekaznik > jesli jestes w stanie opisac co i jak jaki przekaznik to bede > bardzo wdzieczny a i jeszcze jak podlacze ten pin nr 6 do masy > to szyba zamyka sie dopuki trzymam ten kabelek pinu 6 przy masie > jak oderwe mase to szyba staje. Ktos zapoda jakas rade?? wystarczy prześledzić temat tam jest wszystko opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabol Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > wystarczy prześledzić temat tam jest wszystko opisane przeczytalem wszystko od deski do deski i takiego problemu jak ja to nikt nie ma maja problemy ze przy centralnym zamknietym automat im nie dziala a umnie nie dziala automat bez wzgledu czy centralny zamkniety czy otwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > przeczytalem wszystko od deski do deski i takiego problemu jak ja to > nikt nie ma maja problemy ze przy centralnym zamknietym automat > im nie dziala a umnie nie dziala automat bez wzgledu czy > centralny zamkniety czy otwarty to wystarczy zrobić takie samo obejście z przekaźnikiem jak przy wersji z zamkniętym centralem i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabol Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > to wystarczy zrobić takie samo obejście z przekaźnikiem jak przy > wersji z zamkniętym centralem i to wszystko ok to jeszcze jesli mozesz to powiedz mi co to jest nr5 i X32 i GND bo nr6 i centralny to wiem podejrzewam ze nr5 to ten kabelek przy podnosniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Zero_ Napisano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > ok to jeszcze jesli mozesz to powiedz mi co to jest nr5 i X32 i GND > bo nr6 i centralny to wiem podejrzewam ze nr5 to ten kabelek > przy podnosniku nr5 to kabelek we wtyczce x32 która to jest wtyczką od przycisków sterowania szybkami a GND to masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabol Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > nr5 to kabelek we wtyczce x32 która to jest wtyczką od przycisków > sterowania szybkami a jesli mozna to tak troszke dokladniej gdzie tego szukac moze kolor kabla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipo Napisano 31 Maja 2006 Udostępnij Napisano 31 Maja 2006 Spieszę poinformować że w żerańskiej wersji astry patent działa I nie ma wpływu na "automatyke" szyb nawet po zamknięciu drzwi od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flopciu Napisano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2006 > hmmm wpierw zamontuj a póxniej sie pogłowimy :-) No i wykrakałeś. Podłączyłem elektryczne szyby i domykanie nie działa. Kolega Zero w swoim pierwszym w tym temacie poście zrobił fotorelację. Na 5-tym zdjęciu jest wtyczka do mechanizmu szybek, a w niej w 3-cim pinie kabelek czerwono-żółty (stały plus). Otóż w tym miejscu u mnie znajduje się kabelek czarny (plus po stacyjce), nie mam w drzwiach w ogóle pinu 14 i teraz nie wiem co robić. Przeciąłem ten czarny przewód i w jego miejsce dałem plus bezpośrednio z akumulatora, ale też nie działa domykanie. Czy mógłbym ewentualnie rozwiązać domykanie w taki sposób: podłączyć kabelek czerwono-czarny z centralnego zamka do kabelka szaro-zielonego w mechaniźmie szybek z zastosowaniem diody? Bez diody jak zamykam szybę, zamykają mi się również drzwi. Czy w ogóle jest potrzebny stały plus i czy trzeba (czy można) go użyć w pinie 3 elektrycznych szyb zamiast plusa po stacyjce. Dodam, że mam Astrę z 92 r., a jak widzę to są problemy z tym domykaniem, możliwe że właśnie przez tą zmianę kolorów we wtyczce. Dzięki za przeczytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_ Napisano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2006 Czy moze kolega napisac jak wyglada w koncu sprawa zamykania szyb od srodka siedzac w aucie przy zamknieteym centralnym zamku? Czy jadac majac zamkniety centralny przy zastosowaniu Twojego patentu zamykanie/otwieranie od wewnatrz bedzie dzialalo tak jak wczesniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekin Napisano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2006 Podlacze sie do wątku o domykaniu ale w astrze G. Pomysl pojawil sie na stronach kluby vectry jakis czas temu i byl nawet watek czy w A2 to zadziala. Działa ! Aby szybki sie domykaly należy połączyć ze sobą dwa odpowiednie przewody w wiązce w lewym progu samochodu. W tym celu demontujemy plastikową osłonę znajdującą się po lewej stronie w nogach po stronie kierowcy. Wyciągamy zaślepkę a następnie odkręcamy znajdujący się pod nią wkręt śrubokrętem torx. Po odkręceniu delikatnie demontujemy plastik. Pod osłoną ujrzymy wiązkę przewodów wchodzącą w próg. W tej wiązce musimy odnaleźć dwa przewody: grubszy brązowy z cienkim czerwonym paskiem i trochę cieńszy brązowy z cienkim czarnym paskiem. Oba przewody należy połączyć ze sobą. Po zamknięciu drzwi z pilota, kluczykiem lub ryglem wewnątrz samochodu szyby same domkną się. Niestety dzieje się tak również na włączonym zapłonie. Aby tego uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym domykanie nie działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubek Napisano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2006 Aby tego uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym domykanie nie działało. To bardzo pięknie.ale skoro tak lładnie zostało to wytłumaczone co i jak to proponowałbym jeszcze dokończyć temat.jaki przekaźnik / typ lub nr. / oraz gdzie go Kolega podłączył - rozumiem,że styki sterujące to odpowiednie łączenie przewodów wymienionych wyżej ,masa to oczywiste.Gdzie do plusa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agentusek Napisano 7 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2006 > A ja wlasnie wzialem numer telefonu od znajomego do jego elektryka > ktory mu cos takiego zrobil... chyba dzieki Tobie zaoszczedze > pare zeta. > A nie masz w zapasie tych konektorkow? dlugo sie glowilem skad wziac o godz. 23:30 na moim zadupiu konektorek (najblizszy sklep 2,5km, autobus za 3km, ASO OPEL 30km) tym bardziej w nocy... pokombinowalem i moja rada: proponuje uzywac konektorka z kabli komputerowych -od zasilacza.-jest lekko wiekszy ale sie trzyma za to. Szkopul w tym ze od zasilacza stercza koncowki meskie... na cale szczescie mialem przejsciowke z meskiego na zenskie (rozgaleziacz do zasilania wiatraczka na procesor - stare wersje wiatraczkow.) kolejnym razem zbuduje chyba helikopter z zapalek niczym MCGuwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agentusek Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > dlugo sie glowilem skad wziac o godz. 23:30 na moim zadupiu > konektorek (najblizszy sklep 2,5km, autobus za 3km, ASO OPEL > 30km) tym bardziej w nocy... > pokombinowalem i moja rada: proponuje uzywac konektorka z kabli > komputerowych -od zasilacza.-jest lekko wiekszy ale sie trzyma > za to. > Szkopul w tym ze od zasilacza stercza koncowki meskie... na cale > szczescie mialem przejsciowke z meskiego na zenskie > (rozgaleziacz do zasilania wiatraczka na procesor - stare wersje > wiatraczkow.) > kolejnym razem zbuduje chyba helikopter z zapalek niczym MCGuwer zalozylem na oba okna. super patent ;-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aster83 Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > Podlacze sie do wątku o domykaniu ale w astrze G. Pomysl pojawil sie > na stronach kluby vectry jakis czas temu i byl nawet watek czy w > A2 to zadziala. Działa ! > Aby szybki sie domykaly należy połączyć ze sobą dwa odpowiednie > przewody w wiązce w lewym progu samochodu. W tym celu > demontujemy plastikową osłonę znajdującą się po lewej stronie w > nogach po stronie kierowcy. Wyciągamy zaślepkę a następnie > odkręcamy znajdujący się pod nią wkręt śrubokrętem torx. Po > odkręceniu delikatnie demontujemy plastik. > Pod osłoną ujrzymy wiązkę przewodów wchodzącą w próg. W tej wiązce > musimy odnaleźć dwa przewody: grubszy brązowy z cienkim > czerwonym paskiem i trochę cieńszy brązowy z cienkim czarnym > paskiem. > Oba przewody należy połączyć ze sobą. Po zamknięciu drzwi z pilota, > kluczykiem lub ryglem wewnątrz samochodu szyby same domkną się. > Niestety dzieje się tak również na włączonym zapłonie. Aby tego > uniknąć należy oba te przewody połączyć poprzez przekaźnik tak > aby przy włączonym zapłonie/zapalonym silniku (21 bezpiecznik w > Astrze G) przekaźnik rozłączał połączenie przewodów i tym samym > domykanie nie działało. przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa innych . ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mundon Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego > z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa > innych . ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ? Kupić gotowy moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aster83 Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > Kupić gotowy moduł tak jest najłatwiej ale ja chce bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2005 Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 Dziękuję autorowi za ten patent Wczoraj zamontowałem to u siebie. Godzinka roboty + metr przewodu. Super sprawa. Żonka się troszkę co tam znowu majstruję ale jak zobaczyła rezultat to . pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_ Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 > Dziękuję autorowi za ten patent > Wczoraj zamontowałem to u siebie. Godzinka roboty + metr przewodu. > Super sprawa. Żonka się troszkę co tam znowu majstruję ale jak > zobaczyła rezultat to . pozdrawiam A moze kolega podac dokladnie model konektorka jaki nalezy kupic? Bylem w dwoch sklepach elektronicznych i maja nie takie jak potrzeba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2005 Napisano 12 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2006 > A moze kolega podac dokladnie model konektorka jaki nalezy kupic? > Bylem w dwoch sklepach elektronicznych i maja nie takie jak > potrzeba... Konektorka nie znalazłem, przylutowałem do przewodu. więcej na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tigger Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Witam, Jakiś czas temu uzupełniłem domykanie o przekaznik, o którym była mowa w tym wątku. No i jest super z tym, że 2 razy zdarzyło mi się, że po przyjściu do auta w drzwiach gdzie jest przekaźnik (na razie jest w jednych) szyba była lekko uchylona. Nie jestem w stanie stwierdzić czy nie domknęła się czy potem otworzyła. Dodam, że obydwa przypadki miały miejsce podczas szczytów upałów. Prosze o propozycję co mogło być tego przyczyną, bo nie wiem czy instalowac w drugich, czy zabierać z tych gdzie jest :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Asterix10 Napisano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2006 > Mała fotorelacja z zakładania domykania szyb szyb elektrycznych > podczas zamykania asterki . > foto relacja dotyczy oryginalnego centralnego zamka i elektrycznych > szyb > 1. Demontujmey tapicerkę i zdejmujemy folię ochronną > 2. lokalizujemy silniczek i jego wiązkę > 3. we wtyczce mechanizmu szybek lokalizujemy pin 6 i montujemy tam > brakujący konektorek > 4. po zamontowani konektorka wtyczka wraca do swojego gniazda > 5. we wiązce siłownika centralnego zamka lokalizujemy kabelek > odpowiedzialny za zamykanie zamka (brązowy z czerwonym paskiem) > 6. nacinamy osłonę wpinamy kabelek z pinu 6 i lutujemy > 7. wszystko ładnie izolujemy i składamy tapicerkę do kupy i w > kolejnych drzwiach robimy tak samo > taka mała uwaga :-) > domykanie szyb będzie działać dopiero wtedy jak mechanizm szybek > będzie pamiętał gdzie jest wpełni otwarty i zamknięty czyli za > każdym razem jak odpinamy akumulator musiamy szybki nauczyć w sobotę też tak będę chciał zrobić javascript:void(0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niemczuk Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 Czy może mnie ktoś oświecić bo się zgubiłem: czy w Astrze G wystarczy tylko złączyć przewody: grubszy brązowy z cienkim czerwonym paskiem i cieńszy brązowy z cienkim czarnym paskiem i domykanie będzie już działać ?, jeżeli TAK to: w wiązce występują te dwa przewody ale po złączeniu ich ze sobą w momencie złączania dochodzi do zamknięcia się centralnego zamka, gdy już zostaną zwarte ze sobą nie działa jednak domykanie szyb i teraz nie wiem czy jeszcze oprócz złączenia tych dwóch przewodów należy w G dokonać innych modyfikacji, a może w G należy zewrzeć inne przewody. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 > przekopałem instalacje w tym progu i niestety nie ma u mnie brązowego > z czarnym paskiem. jest tylko brazowy z czaerwonym i cała masa > innych . ma ktoś jakiś pomysł na domykanie w A II ? Tak! Mam dla Ciebie pomysł! Jeśli nie mogłeś odszukać brązowo-czarnego kabelka, to poszukaj czerwono-żółtego, bo taki jest kolor na schemacie. Ale przed podłączeniem go sprawdź, czy to ten, którego szukasz: na tym przewodzie normalnie jest napięcie +12V. Podczas domykania szyb kluczykiem przekręconym i przytrzymanym w prawo (zgodnie z ruchem wsk. zegara) moduł centralnego zamka podaje na ten przewód masę. Wystarczy podłączyć do tego kabelka woltomierz i pomierzyć na nim napięcie podczas domykania kluczem szyb. Jeśli zachowuje się, jak opisałem, to spokojnie możesz go zewrzeć z tym brązowo-czerwonym, jeśli nie, to nie ryzykuj. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 A własnie w sobote robili to koledzy w vekterze u dzixa a w tą będemy robić to u mnie w asterixie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aster83 Napisano 7 Września 2006 Udostępnij Napisano 7 Września 2006 > Tak! Mam dla Ciebie pomysł! Jeśli nie mogłeś odszukać > brązowo-czarnego kabelka, to poszukaj czerwono-żółtego, bo taki > jest kolor na schemacie. Ale przed podłączeniem go sprawdź, czy > to ten, którego szukasz: na tym przewodzie normalnie jest > napięcie +12V. Podczas domykania szyb kluczykiem przekręconym i > przytrzymanym w prawo (zgodnie z ruchem wsk. zegara) moduł > centralnego zamka podaje na ten przewód masę. Wystarczy > podłączyć do tego kabelka woltomierz i pomierzyć na nim napięcie > podczas domykania kluczem szyb. Jeśli zachowuje się, jak > opisałem, to spokojnie możesz go zewrzeć z tym > brązowo-czerwonym, jeśli nie, to nie ryzykuj. > Pozdr. dzięki. jak bede miał wolne to sprawdze i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjuka Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Mała fotorelacja z zakładania domykania szyb szyb elektrycznych > podczas zamykania asterki . > foto relacja dotyczy oryginalnego centralnego zamka i elektrycznych > szyb > 1. Demontujmey tapicerkę i zdejmujemy folię ochronną > 2. lokalizujemy silniczek i jego wiązkę > 3. we wtyczce mechanizmu szybek lokalizujemy pin 6 i montujemy tam > brakujący konektorek > 4. po zamontowani konektorka wtyczka wraca do swojego gniazda > 5. we wiązce siłownika centralnego zamka lokalizujemy kabelek > odpowiedzialny za zamykanie zamka (brązowy z czerwonym paskiem) > 6. nacinamy osłonę wpinamy kabelek z pinu 6 i lutujemy > 7. wszystko ładnie izolujemy i składamy tapicerkę do kupy i w > kolejnych drzwiach robimy tak samo > taka mała uwaga :-) > domykanie szyb będzie działać dopiero wtedy jak mechanizm szybek > będzie pamiętał gdzie jest wpełni otwarty i zamknięty czyli za > każdym razem jak odpinamy akumulator musiamy szybki nauczyć yoo dzieki sliczne panowie. wczoraj zrobilem zgodnie z opisem i dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjuka Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 zauwazyłem jedna wade domykania szyb. jak macie otwarta szybe i zamkniecie zamki w czasie jazdy to tez zamkna sie szyby. i potem nie dziala otwieranie i zamykanie drzwi w calosci tylko trzeba trzymac caly czas guzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 Trzeba zamontować przekaźniczek w drzwiach zeby podczas przekręconego zapłonu rozłączał sygnał idący na pin 6 Ja mam u siebie i jest super... szkoda tylko ze szybki elektryczne tylko z przedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarek_ Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > Trzeba zamontować przekaźniczek w drzwiach zeby podczas przekręconego > zapłonu rozłączał sygnał idący na pin 6 Ja mam u siebie i jest > super... szkoda tylko ze szybki elektryczne tylko z przedu A moze kolega dokladnie opisac (moze jakies fotki) jak zamontowac ten przekaznik? Jaki model przekaznika, jak podlaczyc itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.