Skocz do zawartości

Fiat 1.3multi jet. Słaba kompresja....


PiotrekPanda

Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, PiotrekPanda napisał:

Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. 

 

UPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, PiotrekPanda napisał:

Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. 

2.0 czego?

Diesel przy 2 barach by nawet nie odpalił. Benzyna z resztą też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, PiotrekPanda napisał:

dokładnie tak, 2.0 megapaskali czyli 20 barów, na wszystkich jest równe takie samo ciśnienie, płyn ok, rozrząd ok, 

A z olejem/próba olejowa tyle samo?

Tak czy owak to chyba bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.02.2017 o 14:30, PiotrekPanda napisał:

Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. 

wymień podkładki pod wtryskami i zmierz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos takie to podejrzane ze nagle na wszystkich garach jedt jak w pysk szczelil 20bar.  Cos mi tutaj nie pasuje. A co do dtmienia na bialo niedopala paliwa. Mozesz zrobic probe olejowa jeszcze, lub sciagnac same walki insprawdzic kompresje bez walkow. Moze problem z regulsja hydrauliczna zaworow. Rozrzad oryginalny czy byl zmieniany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
15 minut temu, PiotrekPanda napisał:

Auto od nowosci. Niestety 3 kierowcow, kazdy z ciezką noga. 

 

P.S chwile przed remontem padła turbina  

No to grubo. Szkoda ze to nie kierowcy a idioci. Mamy w firmie 3 fiorino z 1.3JTD. I maja od 180-300kkm nalotu oryginalne wszystko w silniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, technix napisał:

no  chyba  mechanior  ci  niezłą  ściemę zapodał 

 

dlaczego tak uważasz ? też obstawiałem głowice, specjalnie ją zabrałem od mechanika i dałem do sprawdzenia, gość potwierdził tylko słowa mojego mechanika że głowica jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, technix napisał:

bo to  jest  nie  możliwe 

no dobra  i co,  wymieniliście tylko  pierścienie? 

To  na ile  liczysz ze to  wystarczy? 

30 -  40 kkm  to  max 

A to niby czemu ma starczyć tylko na chwilę?

Jeśli były zużyte tylko pierścienie a tłoki i tuleje są ok to nie widzę powodu do czarnowidztwa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.03.2017 o 15:01, cesarz napisał:

Pałowanie na zimnym i takie efekty że turbo sie sypie 

Pałowanie na zimnym tłumaczy turbo, ale dlaczego pierścienie na wszystkich cylindrach do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, volf6 napisał:

A to niby czemu ma starczyć tylko na chwilę?

Jeśli były zużyte tylko pierścienie a tłoki i tuleje są ok to nie widzę powodu do czarnowidztwa:)

 

Skoro fabryczne pierścienie wystarczyły "aż" na 60kkm, to sądzisz, że nowy kpl przejedzie 600kkm? Wątpię... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, romano11 napisał:

 

Skoro fabryczne pierścienie wystarczyły "aż" na 60kkm, to sądzisz, że nowy kpl przejedzie 600kkm? Wątpię... :hmm:

Może silnik kos przegrzał, może oleju było mało, może jakaś wada materiałowa a może były tylko zapieczone i poszły nowe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie 

jak  były  jeszcze  widoczne  ślady  honowania i średnice cylindrów są  nominalne to  po co je na siłę szlifować? 

Dalej  sądzę że poszedł  tu  jakiś  wał,  nawet kol szyman  pierwszy  pomysł  jaki  miał,  a siedzi w tych  gratach  na codzień 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.