PiotrekPanda Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Rozrząd do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Sprawdzony. Jest na swoim miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Płynu chłodniczego nie ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 57 minut temu, PiotrekPanda napisał: Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Podejrzewam, że dymi na biało bo nie przepala paliwa i niespalone paliwo ucieka w wydech razem z kompresją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 6 godzin temu, PiotrekPanda napisał: Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. 2.0 czego? Diesel przy 2 barach by nawet nie odpalił. Benzyna z resztą też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 36 minut temu, maras77 napisał: 2.0 czego? Diesel przy 2 barach by nawet nie odpalił. Benzyna z resztą też. Zapewne megapaskali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 dokładnie tak, 2.0 megapaskali czyli 20 barów, na wszystkich jest równe takie samo ciśnienie, płyn ok, rozrząd ok, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 albo UPG albo pękła głowica zwalić czapkę i ma stół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 1 godzinę temu, PiotrekPanda napisał: dokładnie tak, 2.0 megapaskali czyli 20 barów, na wszystkich jest równe takie samo ciśnienie, płyn ok, rozrząd ok, A z olejem/próba olejowa tyle samo? Tak czy owak to chyba bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 18 godzin temu, PiotrekPanda napisał: 20 barów, na wszystkich jest równe takie samo ciśnienie, płyn ok, rozrząd ok, A ile ma być, skoro 20 barów to mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 2 godziny temu, romano11 napisał: A ile ma być, skoro 20 barów to mało? Ze 25 by się przydało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 2 godziny temu, romano11 napisał: A ile ma być, skoro 20 barów to mało? ze 28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 3 godziny temu, romano11 napisał: A ile ma być, skoro 20 barów to mało? Ksiazkowo 26-28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Dnia 17.02.2017 o 14:30, PiotrekPanda napisał: Witam. Pacjent to fiat doblo z 13r. Z silnikiem 1.3mj 90KM. Silnik pracuje nierówno, zostało zmierzone cisnienie na cylindrach, na wszystkich takie samo, ale zbyt niskie bo 2.0. Pomysły to padło? Dymi na biało. wymień podkładki pod wtryskami i zmierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Jakos takie to podejrzane ze nagle na wszystkich garach jedt jak w pysk szczelil 20bar. Cos mi tutaj nie pasuje. A co do dtmienia na bialo niedopala paliwa. Mozesz zrobic probe olejowa jeszcze, lub sciagnac same walki insprawdzic kompresje bez walkow. Moze problem z regulsja hydrauliczna zaworow. Rozrzad oryginalny czy byl zmieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 18 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 Problem rozwiązany, wymienione zostały pierścienie, i wszystko wróciło do normy. Głowica była ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 18 Marca 2017 Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 ty, a ile to ma nakulane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 60tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 2 minuty temu, PiotrekPanda napisał: 60tys. Jak po takim przebiegu piersienie polecialy? Auto od nowosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 53 minuty temu, SebeKK napisał: Jak po takim przebiegu piersienie polecialy? Auto od nowosci? Auto od nowosci. Niestety 3 kierowcow, kazdy z ciezką noga. P.S chwile przed remontem padła turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 15 minut temu, PiotrekPanda napisał: Auto od nowosci. Niestety 3 kierowcow, kazdy z ciezką noga. P.S chwile przed remontem padła turbina No to grubo. Szkoda ze to nie kierowcy a idioci. Mamy w firmie 3 fiorino z 1.3JTD. I maja od 180-300kkm nalotu oryginalne wszystko w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 Pałowanie na zimnym i takie efekty że turbo sie sypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 no chyba mechanior ci niezłą ściemę zapodał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 Godzinę temu, technix napisał: no chyba mechanior ci niezłą ściemę zapodał dlaczego tak uważasz ? też obstawiałem głowice, specjalnie ją zabrałem od mechanika i dałem do sprawdzenia, gość potwierdził tylko słowa mojego mechanika że głowica jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 bo to jest nie możliwe no dobra i co, wymieniliście tylko pierścienie? To na ile liczysz ze to wystarczy? 30 - 40 kkm to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 4 godziny temu, technix napisał: bo to jest nie możliwe no dobra i co, wymieniliście tylko pierścienie? To na ile liczysz ze to wystarczy? 30 - 40 kkm to max A to niby czemu ma starczyć tylko na chwilę? Jeśli były zużyte tylko pierścienie a tłoki i tuleje są ok to nie widzę powodu do czarnowidztwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Dnia 19.03.2017 o 15:01, cesarz napisał: Pałowanie na zimnym i takie efekty że turbo sie sypie Pałowanie na zimnym tłumaczy turbo, ale dlaczego pierścienie na wszystkich cylindrach do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 10 minut temu, iwik napisał: Pałowanie na zimnym tłumaczy turbo, ale dlaczego pierścienie na wszystkich cylindrach do wymiany? Olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 15 godzin temu, technix napisał: bo to jest nie możliwe no dobra i co, wymieniliście tylko pierścienie? To na ile liczysz ze to wystarczy? 30 - 40 kkm to max a co Twoim zdaniem powinno jeszcze być wymienione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 20 Marca 2017 Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 nie wiem, nie widziałem tego a co niby było tym pierścieniom? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 23 godziny temu, volf6 napisał: A to niby czemu ma starczyć tylko na chwilę? Jeśli były zużyte tylko pierścienie a tłoki i tuleje są ok to nie widzę powodu do czarnowidztwa Skoro fabryczne pierścienie wystarczyły "aż" na 60kkm, to sądzisz, że nowy kpl przejedzie 600kkm? Wątpię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 32 minuty temu, romano11 napisał: Skoro fabryczne pierścienie wystarczyły "aż" na 60kkm, to sądzisz, że nowy kpl przejedzie 600kkm? Wątpię... Może silnik kos przegrzał, może oleju było mało, może jakaś wada materiałowa a może były tylko zapieczone i poszły nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 16 godzin temu, PiotrekPanda napisał: a co Twoim zdaniem powinno jeszcze być wymienione ? Tłoki i szlif cylindrów ;-) No przecie jak pierścienie się starły to materiał z nich nie wyparował tylko tarł z tłokami po gładzi cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Marca 2017 Udostępnij Napisano 21 Marca 2017 niekoniecznie jak były jeszcze widoczne ślady honowania i średnice cylindrów są nominalne to po co je na siłę szlifować? Dalej sądzę że poszedł tu jakiś wał, nawet kol szyman pierwszy pomysł jaki miał, a siedzi w tych gratach na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.