MirekD Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 mam od kilku dni problem ze wspomaganiem w Alfie Romeo Mito, (to takie "ładniejsze" Grande Punto, mam od 2 miesięcy rocznik 2009 i do teraz bezproblemowo) co może być przyczyną i gdzie szukać. Objaw jest taki, że nagle bez przyczyny bimba bimbacz i nie ma wspomagania, wystarczy przekręcić kluczyk i wszystko wraca do normy, już czytałem , że to może być z powodu chłodu na zewnątrz (+11 stopni to już mróz dla tego auta ?) choć raz "strzeliło " przy + 30 w sierpniu, piszą jeszcze o przekaźnikach i czujniku skrętu Ma ktoś doświadczenie w tym temacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 25 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2018 widzę , że tu "życia " mniej niż na Marsie, już na Stilo kąciku było ostatnio bardziej emocjonująco. Nie sądze aby nikogo nie dopadła opiana przeze mnie przypadłość. dzieki za pomoc, szukam gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Września 2018 Udostępnij Napisano 25 Września 2018 A co zgłasza ECU? Jaki kod bledu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 Strzelił focha i poszedł. A wystarczyło wykonać diagnostykę autka i wiadomo było by gdzie szukać przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Ale jaki bimbacz bimba ? Może alternator pada i brakuje ładowania stąd wyskakuje błąd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Dnia 12.10.2018 o 10:31, DeviLLL napisał: Ale jaki bimbacz bimba ? Może alternator pada i brakuje ładowania stąd wyskakuje błąd ? W Grande, problemy z alternatorem to częsta sprawa, więc u kuzynki Alfy może być podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2018 nie strzelił focha, nie. problem, że błędów nie mogę odczytać z poziomu mojego programu. zainstalowałem MES'a ale znowu nic gładko nie idzie , nie znalazło ELM'a 327 BT i portu, kupiłem kabel + przejściówkę typ 3 u Viakena, czekam. Alternator ładuje, pokazuje 13 -14 volt, napięcie spada gdy obracam kierownicą ale nigdy poniżej 12, 9 volta. doszedł błąd klimatronika, mruga lewy wyświetlacz po adaptacji (lewa schodzi do zera, prawa zatrzymuje się na 02) nie grzało na lewą stronę, mogłem kręcić regulacją ile chciałem, leci zimne, w trybie mono grzeje, w auto dmucha zimnym, prawa strona jest sprawna , grzeje ile nastawię, ogólnie franca chłodzi jak głupia lody można mrozić więc chyba z czynnikiem jest wszystko o.k. bimbacz daje jedno "bim" i kierownica jak w starze 29, zapierasz się nogą o tunel i kręcisz, wyłączysz i odpalisz na nowo jest o.k., do następnego razu (np: za tydzień lub za dwa dni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2018 no i qwa wiedziałem, że tak będzie !!! mam kabel od Viakena VAGKKL +Fiat Ecu Scan, przejściówke żółtą, MES w pelnej wersji, wypierd.....łem kasy w kosmos i gówno. Nie łączy sie z samochodem, porty ustawione, wykrywa interfejs , ciągle drze ryja że potrzebuje ELM327/OBD key. to co ch... nędzy jeszcze potrzebuję ? co za popierd...... elektronika ? do kijanki wchodze byle programem z ELMA 327 BT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 20 Października 2018 Udostępnij Napisano 20 Października 2018 Potrzebujesz ELM327, którego podłączasz przez posiadaną już żółtą przejściówkę. Możesz spróbować użyć na BT, jeśli PC z MES ma bluetooth na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2018 ELM327 BT, żołta przejściówka, MES wersja pełna i taki ch... zpołączeniem, port z ELM'em wykryty, ustawiony COM4 i g... zmieniony na COM1 i to samo: pokazuje taki komunikat; i obrazek z ustawieniem portów: niemam już nerwów do tego złomu, pierdolne nim w mur i sie gówna pozbędę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 22 Października 2018 Udostępnij Napisano 22 Października 2018 Nie pompuj się tak bo Ci, żyłka strzeli. Jak widzisz naprawa samochodów uczy pokory i cierpliwości. Jaki nr com-a wypluwa system komputera dla podłączonego kabla? Sterowniki kabla zainstalowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 23 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2018 przecież pisze, wykrył com 4, ręcznie zmieniłem na com 1, wykrył ELM 327 BT, a wcześniej kabel od Viakena, sterowniki zainstalowane zgodnie z instrukcją. instalowałem też ELM 327 po kablu USB, tego nie wykrył (ale wiem z forum Stilo, że z tymi Elmami były problemy). o moje żyłki sie nie martw, cholera mnie bieże bo z innym autam (z poza koncernu fiat) nie mam problemu, Kijanka łączy sie z byle programem diagnostycznym bez problemu, wtyczka w gniazdo i już mam dostęp do czego chce, tu przejściówki sterowniki, manualne ustawianie portów , sterowniki ch ... wie co jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Zrobiłeś chociaż test łączności z interfejsem w opcjach MES? ELM odpowiedział na komendy AT wysłane przez MES? Jakoś problemu z kilkoma FIAT-ami i MES nie miałem, w tym z najnowszym 500X, w którym Proxy robiłem. Trzeba było kupić wersję WiFi, to byś portów COM nie ustawiał, tylko IP i port, który jest standardowo ustawiony. Mam obie wersje, USB i WiFI - z żadną nie ma problemów. Dziwne jest, że trzeba sterowniki do kabla USB? Ano trzeba, tak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 23 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2018 to może poleć jakiś interfejs WiFi ? nie odpowiedział na AT bo ma problem z czasem odpowiedzi: przekroczono limit czasu, zmieniałem transfer danych i nic. nie bądź sarkastyczny, sterowniki to nie problem, dziwi mnie tylko, że w obecnych czasach tzeba jeszcze płytek z tym ustrojstwem, gmyrania po necie a nie ma tego w interfejsie wgranego jak ma byle jaki pen drive do kolegi piohol: "Jak widzisz naprawa samochodów uczy pokory i cierpliwości" zapewne mam więcej lat na liczniku w doświadczeniu w naprawie samochodów prywatnie i w ASiO niż Ty życia za sobą, więc nie mów mi co to pokora i cierpliwośc bo myśle ,że mało wiesz. Zamiast pomóc , cosś poradzić, to tradycyjnie, większość "mądrują", taki standard na forach. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 27 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2018 no i "tradycja" autokącika w utrzymaniu, "mundrych" dużo a porady zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 28 Października 2018 Udostępnij Napisano 28 Października 2018 Skoro port i prędkość transmisji portu ustawione są prawidłowo, sterowniki do kabla wgrane i ustawienia portów w programie prawidłowe to wszystko powinno banglać jak złoto. Może programik z witaminką jest chory, bo takowe problemy często mają te "legale". Zobacz na stronie producenta programu a być może zrozumiesz czemu nie możesz się połączyć z furą. Instalowałem kilkanaście programów MES - legal na kompach z różnymi windami od XP po 10 i na każdym nie było problemu z połączeniem z samochodami. Natomiast w tych z witaminką często występowały problemy z połączeniami. Jak program nie działał w sposób prawidłowy Yani rozwiązywał problem w kolejnej wersji programu i tak jest do dzisiaj. Gdyby twoja alfa wyprodukowana została w 2018 roku to zrozumiałbym błąd komunikacji ale chyba z tego rocznika twój samochód nie jest skoro szukasz pomocy na forum. Jeżeli szukasz pomocy zapraszam do siebie chętnie pomogę jeżeli tylko będę potrafił, mogę też wykonać diagnostykę MES-em w wersji legal i zobaczymy czy przyczyną braku komunikacji jest program, interfejs czy samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 spróbowałem z ELM327 od iCAR w wersji WiFi, i d... . Komputer wykrył ale nie połaczył sie z ELM'em, (podobnie telefon) , odesłalem. Tak działam na elektronikę i to nie pierwszy raz mam takii przypadek, dlatego prosiłem krok po kroku i dokładny zestaw niezbędnych akcesoriów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Mam EL327 + dodatkowe przejściówki, MES'a z licencją i u mnie działa. Kiedyś na potrzeby MES'a chyba trzeba było usunąć jeden z elementów w interfejsie ELM327. Pamiętam, że swojego przerabiałem. Może w tym jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 dobra , po wielu walkach udało sie spiąc z komputerem ELM327 ale....... no właśnie ELM jest w wersji 1,5 a MES 3,6 nie chce z nim gadać, przejrzałem już dostępność dla wersji 1.3 bo o taka sie MES upomina i d.... blada . Jaka wersja MES'a zagada z ELM 327 v1.5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 9 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2018 zauważyłem jedną prawidłowość ze wspomaganiem, lekki skręt w lewo i np. najazd na dziurę w jezdni lub przejście między ulicą a wjazdem na inną drogę gdzie poziomy się nie zgadzają (jedna z dróg jest ciut wyżej). Założyłem koła z "kiszkami" zimowymi i przez tydzień nie miałem problemu, wspomaganie działało miodzio, dziś wywaliło na stałe, nie pomaga ponowne odpalenie, po lekkim skręcie odcina wspomaganie, na prosto jest ok. Nadal niemożność skomunikowania się z samochodem poprzez ELM 327 i przejściówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 Polecam najnowszy MES 4.2 LICENCJONOWANY! plus interfejs https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-wifi-ford-mscan-hscan-euroscan-2016.html - po WiFi - zadziała. Ja mam https://viaken.pl/pl/interfejs-obdlink-mx-wifi-na-stn1170.html - też na chipie stn1170, tyle że drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 26 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2018 Dnia 17.10.2018 o 11:07, MirekD napisał: Alternator ładuje, pokazuje 13 -14 volt, napięcie spada gdy obracam kierownicą ale nigdy poniżej 12, 9 volta. 13-14V na pracującym silniku i spadki <13V przy kręceniu kierownicą to jest mało. Pomierz auto, które nie ma opisanej przez Ciebie przypadłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 ja odpuscilem wszystkie elm z bt i wifi, tylko usb, a co do wspomagania pewnie czujnik kata skretu ma juz dosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Dnia 17.10.2018 o 11:07, MirekD napisał: zainstalowałem MES'a ale znowu nic gładko nie idzie , nie znalazło ELM'a 327 BT i portu, kupiłem kabel + przejściówkę typ 3 u Viakena, czekam. Do diagnozy wspomagania Delphi Electric Steering nie potrzebujesz żadnych przejściówek, wystarczy goły, sprawny ELM 327 od Viaken przystosowany do współpracy z AR/FIAT/Lancia (dotyczy wszystkich wersji silnikowych MITO). Żeby nie było, to nie jest mój wymysł, tylko informacja ze strony Multiecuscan. https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx Na Twoim miejscu odinstalowałbym program i sterowniki i postawił wszystko jeszcze raz wg instrukcji w pdf dołączonej do interface'u Viaken. Program Multiecuscan umożliwia autodiagnostykę połączenia z interface'm przez przyciski "Szukaj interfejsów" oraz "TEST". Nie ma siły, to musi działać. Nigdy nie miałem problemów z diagnostyką aut z grupy Fiat przy udziale ELM327 USB oraz kabli Viaken. Nie traktuj tego jako mądrowanie się, tylko jako sugestię, że "coś poszło nie tak". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 9 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Dziękuje bochumil za wsparcie, pewnie tak zrobie jak piszesz, opcje wyszukiwania interfejsów i test juz przerobiłem i ciągle coś jest nie tak, mam elma na USB, Viakenowski VAGKKL + Fiatecuscan, i elma BT, żółtą przejściówkę, na wszystkich ten sam problem, nie ma połączenia mimo wykrycia, Viakenowski na dodatek krzyczy ,że potrzebuję ELM 327. Instrukcje przewertowałem od pozatku do końca i "na abarot". Byłem u goscia który się zajmuje "zawodowo" gadaniem z Body w autach, i się "zmarszczył" gdy mówiłem o próbach z MES'em. Jestem umówiony na przyszły tydzień na "konewresację" z programem diagnostycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 No to wszystko jasne. Piszesz, że posiadasz viakenowski VAG KKL. Tym interfacem ze wspomaganiem się nie połączysz. Podobnie może być z modułem ELM BT, które działają losowo, zwłaszcza w przypadku aut z grupy Fiat. Podobnie może być z ELMem USB który posiadasz. Możesz zapodać jego fotę? Podejrzewam, że masz jakiegoś no name'a ze słynnym rezystorem, stąd problem z konfiguracją. Potrzebujesz interface ELM327 V2 USB na czipie STN1110 od Viakena. Może gdzieś go znajdziesz w zapasach allegro. Ten nowszy (V3) kosztuje nieco więcej. Kupując w sklepie Viaken najlepiej przy okazji zakupu sprecyzować do jakiego auta będzie przeznaczony interface. Tak zrobiłem przy okazji zakupu kabli do Fiata i Mazdy. Problemów żadnych. Zapytaj na forum Fiat Klub Stilo w dziale "Kupię" czy ktoś ma na sprzedaż sprawny używany viakenowski ELM. Tam sporo osób się już Stilo pozbywa, a graty zostają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Dnia 26.11.2018 o 13:22, Ozarek napisał: 13-14V na pracującym silniku i spadki <13V przy kręceniu kierownicą to jest mało. Pomierz auto, które nie ma opisanej przez Ciebie przypadłości. To jest norma w Starjetcie też tak miałem. Jak się zaczęło się wspomaganie wyłączać to wymieniłem czujnik i był spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 takie mam interfejsy, od lewej: Viaken ,327 USB ( z alledrogo) i 327 BT (z Kijanką łączy sie bezproblemowo).dookoła białego zawinięta przejściówka nr. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 Wszystkie te interfejsy możesz sobie... schować. Do diagnostyki wspomagania potrzebujesz solidny ELM327 po USB od Viaken dla aut z grupy Fiat. Wtedy skończą się Twoje problemy z konfiguracją Możesz również korzystając z poniższego linka zmodyfikować posiadany ELM327 USB http://fiatpunto.com.pl/topic28042.html Oczywiście robisz to na swoją odpowiedzialność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Dnia 13.12.2018 o 23:06, bochumil napisał: Wszystkie te interfejsy możesz sobie... schować. Do diagnostyki wspomagania potrzebujesz solidny ELM327 po USB od Viaken dla aut z grupy Fiat. Wtedy skończą się Twoje problemy z konfiguracją Możesz również korzystając z poniższego linka zmodyfikować posiadany ELM327 USB http://fiatpunto.com.pl/topic28042.html Oczywiście robisz to na swoją odpowiedzialność Dlaczego po USB, a nie WiFi? Bez problemu działają STN1110 i STN1170 (np. OBDLink MX WiFi, w tym osiowanie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Brałem pod uwagę cenę. Poza tym, póki co, nie jestem entuzjastą diagnostyki bezprzewodowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2018 Dnia 15.12.2018 o 21:04, krowka napisał: Dlaczego po USB, a nie WiFi? Bez problemu działają STN1110 i STN1170 (np. OBDLink MX WiFi, w tym osiowanie). Bo każde połączenie kablowe jest pewniejsze. Do odczytywania i kasowania błędów można bezprzewodowo, natomiast taka łączność przy programowaniu grozi uwaleniem centralki czy innego modułu, w którym grzebiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 czyli ten powinien być dobry ? https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 Powinien być dobry. Jak nie będzie, masz prawo do zwrotu. Wcześniej skontaktuj się z działem sprzedaży i dopytaj czy kabel będzie obsługiwał Twoje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 Dzwoniłem, ma pasować i być ok. zamawiam po świetach, zobaczymy czy sie z alfą dogadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 i mam kod błedu B1905, aktywator klapy mieszania powietrza. I jak sie do gówna dobrac ? napisałe zapytanie na alfaholikach ale tam tylko czytać potrafia bo z odpowiedzia to d...blada. trzeba rozbebeszyc poł auta , czy wystarczy przeciąc na pól i potem skleić ? gdzie toto ustrojstwo siedzi, szukam schematów i nie widze nic co by pasowalo, same stilo, 159'tki i inne z klimatronikiem , mito nie ma lub nie potrafie znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 18 Marca 2019 Udostępnij Napisano 18 Marca 2019 A kabel w końcu kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 19 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 nie, dotarłem w robocie u żony na gościa który ma oprogramowanie diagnostyczne ( jakieś profesjonalne) i kable, wpięliśmy i ...... tu cała historia, jest jeden jedyny błąd ten B1905, innych nie ma zapisanych, czysto wszędzie. nawet wspomaganie nie ma zarejestrowanego błędu a tydzień temu wywaliło wspomaganie 2 razy pod rząd ( jest tylko info,że zarejestrowano wyłączenie 842000 sekund temu i nic więcej), od tego czasu spokojnie się jeździ, klapa o dziwo działa ale własnym życiem raz daje ciepłe potem znowu zimne albo tylko zimne i pstrykanie nawiewami powoduje odpalenie ciepłego. Czeka mnie grzebalnia.:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 Z tym wspomaganiem dziwna rzecz. Rzeczywiście podpiąłeś się pod centralkę wspomagania? A może masz aku słaby i przy deficycie prądu odłącza najbardziej prądożerne podzespoły? Pisałeś o skaczącym napięciu 13-14V - może regulator napięcia na altku domaga się wymiany? Co do klimy to musisz przycisnąć chłopaków na forum Alfaholików, ewentualnie udać się do kogoś ogarniętego jeśli chodzi o włoskie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 Dnia 18.03.2019 o 20:21, MirekD napisał: trzeba rozbebeszyc poł auta , czy wystarczy przeciąc na pól i potem skleić ? Tak to wygląda luzik foto zajumałem jednemu userowi ak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 21 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 o w ciul !!! już mi odeszła chęć samodzielnej zabawy. z drugiej strony zapłacił bym za robotę jak za pół auta, trudno będzie jak jest, zimą termofor będe woził albo piecyk katalityczny. @bochumil aku nowy, tak centralka wspomagania została namierzona i sprawdzona, jest tylko informacja , że sie cos zadziało i nic wiecej, czas od zanotowania incydentu i tyle. tak podejrzewam, że altek niedomaga, pojdzie do czyszczenia i wymiany szczotek, regulator też. U Alfa "alkoholików" wątek wisi od września i nic madrego nie napisali, nowy podpiąlem tydzien temu i tylko "czytelnicy" żadnej porady. Na Stilo to było przyjemnie, bo zawsze ktos coś doradził , mądrze lub mniej ale zawsze, tu widze "każdy sobie rzepke skrobie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 @cumel nie wiem kto to popelnil na tym zdjeciu ale ktos nie ogarnia jak sie drzwi zdejmuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Dnia 21.03.2019 o 13:54, MirekD napisał: Alfa "alkoholików" wątek wisi od września i nic madrego nie napisali, nowy podpiąlem tydzien temu i tylko "czytelnicy" żadnej porady. Na Stilo to było przyjemnie, bo zawsze ktos coś doradził , mądrze lub mniej ale zawsze, tu widze "każdy sobie rzepke skrobie" Nie musisz mi tego mówić. Skorzystałem z zachwalanego warsztatu na forum Alfaholików i był to mój największy finansowy przypał w życiu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 zaczynam żałować , że pozbyłem się Stilacza, tam ogarniałem wszystko, tu muszę sie od początku uczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 31 Marca 2019 Udostępnij Napisano 31 Marca 2019 Zastanawiam się jak Ty ogarniałeś Stilo skoro mito ogarnąć nie umiesz. Zawieź może alfetkę do warsztatu zanim ją totalnie zepsujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 4 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2019 a Ty co taki mundry, jakaś sensowna rada z Twojej strony jest tu do przeczytania? G... ci do tego jak ogarniałem Stilo, przez 18 lat nie miałem z nim najmniejszego problemu którego nie dało się zdiagnozować i zlikwidować, a to 'potorocze" nie chce się ze mną komunikować i jak może czytać potrafisz to nic sensownego w pamięci nie zostawiło, więc oszczędź sobie komentarze bo po piwo możesz mi biegać. Zaproponuj coś sensownego a potem się wymądrzaj, kolejny teoretyk, z serii "erotoman gawędziarz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2019 Dnia 23.03.2019 o 21:37, MirekD napisał: zaczynam żałować , że pozbyłem się Stilacza, tam ogarniałem wszystko, tu muszę sie od początku uczyć No ja właśnie zdecydowałem, że Stilo u mnie aż do korozyjnej zagłady. Sprzedawać mi się nie opłaca. Poza tym, samochód jest w takim stanie, że nie żal postawić pod blokiem w podejrzanej dzielnicy. No i mało pali na trasie. Też myślę o Alfie, tyle że o Giulietce. Może kiedyś Co do problemu. Jeśli myślisz przy Mito pozostać, kup sobie kabel diagnostyczny na własność. Naprawdę ułatwia wiele rzeczy. Dzięki niemu zaoszczędziłem na mechanikach kilkaset złotych i to właśnie przy okazji klimatyzacji. Okoliczny serwis wołał 700 zł za wymianą aktywatora. Kupiłem używany za 20 zł na OLX + nowy łącznika za 20 zł i wymieniłem sobie sam. Podobnie z czujnikami parkowania itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.