Skocz do zawartości

Mazda CX-60


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, trex11 napisał(a):

Liczylem na taka odpowiedź.

Patrząc z boku to trochę wyglada jakbyś był pracownikiem/był opłacony przez dział marketingu Mazdy. Nawet kilku dni go nie używałeś, a z Twoich wypowiedzi wynika, że właśnie powstał św. Graal, samochód perfekcyjny, bez żadnych wad.

Edytowane przez kadu
  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, kadu napisał(a):

Patrząc z boku to trochę wyglada jakbyś był pracownikiem/był opłacony przez dział marketingu Mazdy. Nawet kilku dni go nie używałeś, a z Twoich wypowiedzi wynika, że właśnie powstał św. Graal, samochód perfekcyjny, bez żadnych wad.

Jest zachwycony autem i tyle. Niech się cieszy i służy 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, stig napisał(a):

Lag przeogromny z tym systemem wyłączania silnika podczas jazdy. Ciekawe ile on daje zysku w spalaniu bo nie wyobrażam sobie komfortowego wyprzedzania…

 

Pytanie w jakich sytuacjach ten silnik sie w ogole wylacza i jak czesto.

No i zawsze masz guzik istop, ja to juz odruchowo klikam po odpaleniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, trex11 napisał(a):

Czekam na testy mazdy 254/550 z jasnym wnetrzem z calkiem inna jakoscia kabiny, miedzy czarnym wnetrzem a jasnym jest ogroman roznica jaksoci materialow a taka wersje kupilem

Ale po co czekasz na ten test, skoro podobno taką masz, jeździsz i jesteś zadowolony? Masz, pasuje Ci, ciesz się nią i nie walcz jak właściciele Fiata o alternator, bo sfiksujesz od prostowania tego co inni napiszą o Twoim wyborze.

Chcesz tu komuś coś udowodnić, na co Ci to?

Nawet jak masz rację, myślisz że ktoś się tym przejmie?

 

  • Lubię to 2
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Rado_ napisał(a):

Często ludzie tak mają, jak dokonują wybórów, nie są w stanie zaakceptować swojego błędnego, czy też nietrafionego wyboru. Później jest obrona Czestochowy na forum.

a po kilku miesiącach i kilkunastu kkm zauważy się wady jak i zalety auta , przy czym o wadach w ponad 80% pisze się więcej bo jak jest dobrze to po co się rozpisywać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rado_ napisał(a):

Jestem ciekaw czy na forach obuwniczych, też tak ludzie pieją z nowych lakierek, kładą ceramikę i kupują całą szufladę środków pielęgnacyjnych?:hehe:

Dbają jak prezes 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, stig napisał(a):

Jest zachwycony autem i tyle. Niech się cieszy i służy 👍

Rownież wybierałem samochód i na przykład wiem, że potrafi wciągać olej, skrzynia biegów jest awaryjna, a deska skrzypi na nierównościach. Znam też oferty oraz problemy konkurencji i wybór był świadomy. Olej oraz skrzypienie jestem w stanie zaakceptować, z wydatkiem na naprawę skrzyni się liczę. Nie ma samochodów idealnych.  Moim zdaniem to brzmi jak reklama.

Edytowane przez kadu
  • Kocham 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Pytanie w jakich sytuacjach ten silnik sie w ogole wylacza i jak czesto.

No i zawsze masz guzik istop, ja to juz odruchowo klikam po odpaleniu. 

To nie o to chodzi. Skoro to wyłączasz tzn. że irytuje lub kiepsko działa. W mild hybrid jest lepiej, ale zwłoka dalej kilku sekundowa. Można z tym żyć aczkolwiek dla mnie wada. Choć to taka cecha produktu 😂

Swoją drogą Mazda ma już fajne rozwiązanie dot. istop w połączeniu z automatem a które powinni też inni stosować. Jak lekko stoisz na hamulcu silnik pracuje. Jak naciśniesz mocniej to silnik się wyłącza. Genialne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie o to chodzi. Skoro to wyłączasz tzn. że irytuje lub kiepsko działa. W mild hybrid jest lepiej, ale zwłoka dalej kilku sekundowa. Można z tym żyć aczkolwiek dla mnie wada. Choć to taka cecha produktu
Swoją drogą Mazda ma już fajne rozwiązanie dot. istop w połączeniu z automatem a które powinni też inni stosować. Jak lekko stoisz na hamulcu silnik pracuje. Jak naciśniesz mocniej to silnik się wyłącza. Genialne.
W volvo MildHybrif działa perfekcyjnie. Nawet nie wiem czy można włączyć wyłączyć start/stop ale kompletnie nie przeszkadza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ppmarian napisał(a):

W volvo MildHybrif działa perfekcyjnie. Nawet nie wiem czy można włączyć wyłączyć start/stop ale kompletnie nie przeszkadza.

 

Ale wylacza silnik w trakcie jazdy, czy tylko na postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, ppmarian napisał(a):

W volvo MildHybrif działa perfekcyjnie. Nawet nie wiem czy można włączyć wyłączyć start/stop ale kompletnie nie przeszkadza.

Wyłączyć nie da rady, na szczęście w ogóle nie czuć momentu wyłączenia i załączenia. Fakt działa to genialnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, stig napisał(a):

To nie o to chodzi. Skoro to wyłączasz tzn. że irytuje lub kiepsko działa. W mild hybrid jest lepiej, ale zwłoka dalej kilku sekundowa. Można z tym żyć aczkolwiek dla mnie wada. Choć to taka cecha produktu 😂

Swoją drogą Mazda ma już fajne rozwiązanie dot. istop w połączeniu z automatem a które powinni też inni stosować. Jak lekko stoisz na hamulcu silnik pracuje. Jak naciśniesz mocniej to silnik się wyłącza. Genialne.

Ja nie wyłączam, bo system S&S działa bardzo dobrze. Nieraz patrzyłem na obrotomierz bo sam nie wiedziałem czy pracuje silnik czy nie :bzik:.

Teraz jak chodzi klima to wyłącza się rzadziej lub na krócej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ppmarian napisał(a):
17 minut temu, sherif napisał(a):
Czasami przy toczeniu się też wyłączy.

U mnie w B4 praktycznie każde zjecie nogi z gazu w zakresie 45-90km/h + toczenie się to wyłączenie silnika. Jedynie jazda w górach lub wcześniejszą dynamiczna jazda powoduje że zdjęcie nogi z gazu = hamowanie biegami

W D4/T4/B5 odłącza jedynie przy mały prędkościach np w korku. Pow 20kmph nie odłączył nigdy. Mowa o wcześniej zwykłych silnikach, czy mildhybrid obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, sherif napisał(a):

Ja nie wyłączam, bo system S&S działa bardzo dobrze. Nieraz patrzyłem na obrotomierz bo sam nie wiedziałem czy pracuje silnik czy nie :bzik:.

Teraz jak chodzi klima to wyłącza się rzadziej lub na krócej.

Tylko tutaj wymieszały się dwie sprawy. Żeglowanie w czasie jazdy (wyłączenie silnika i spory lag przy ponownym uruchomieniu i zapięciu biegu) oraz standardowy s&s. Mnie chodzi o to pierwsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, stig napisał(a):

To nie o to chodzi. Skoro to wyłączasz tzn. że irytuje lub kiepsko działa. W mild hybrid jest lepiej, ale zwłoka dalej kilku sekundowa. Można z tym żyć aczkolwiek dla mnie wada. Choć to taka cecha produktu 😂

Swoją drogą Mazda ma już fajne rozwiązanie dot. istop w połączeniu z automatem a które powinni też inni stosować. Jak lekko stoisz na hamulcu silnik pracuje. Jak naciśniesz mocniej to silnik się wyłącza. Genialne.


Tak samo jest w Lexusie (przynajmniej w UX200). Fajna sprawa, S&S z wkurzającego robi się użyteczny.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ppmarian napisał(a):
Godzinę temu, stig napisał(a):
Tylko tutaj wymieszały się dwie sprawy. Żeglowanie w czasie jazdy (wyłączenie silnika i spory lag przy ponownym uruchomieniu i zapięciu biegu) oraz standardowy s&s. Mnie chodzi o to pierwsze. 

W obu przypadkach nie ma żadnego lagu.

W Mazdzie z trybu żeglowania w tryb normalny umożliwiający przyspieszenie przechodzi po 2-3 sekundach …

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, stig napisał(a):

W Mazdzie z trybu żeglowania w tryb normalny umożliwiający przyspieszenie przechodzi po 2-3 sekundach …

Z jednej strony Mazdy to nie auta sportowe a premium.  Z drugiej na codzień przy sporym ruchu to kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, wujek napisał(a):

Z jednej strony Mazdy to nie auta sportowe a premium.  Z drugiej na codzień przy sporym ruchu to kiepsko.

Plus w hybrydzie, że nie przechodzi do żeglowania od razu i po kilku sekundach silnik dopiero się wyłączy. Więc da się to pewnie wyczuć i przewidzieć, ale na bank w jakiejś sytuacji można zrezygnować z manewru bo może zrobić się nieprzyjemnie.

Być może się czepiam, ale dla mnie ogromny minus.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, stig napisał(a):

Plus w hybrydzie, że nie przechodzi do żeglowania od razu i po kilku sekundach silnik dopiero się wyłączy. Więc da się to pewnie wyczuć i przewidzieć, ale na bank w jakiejś sytuacji można zrezygnować z manewru bo może zrobić się nieprzyjemnie.

Być może się czepiam, ale dla mnie ogromny minus.

Ja tez mam tryb żeglowania raz to włączyłem i zrezygnowałem. IMO to

ma sens w hybrydach albo pluginach. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, stig napisał(a):

Plus w hybrydzie, że nie przechodzi do żeglowania od razu i po kilku sekundach silnik dopiero się wyłączy. Więc da się to pewnie wyczuć i przewidzieć, ale na bank w jakiejś sytuacji można zrezygnować z manewru bo może zrobić się nieprzyjemnie.

Być może się czepiam, ale dla mnie ogromny minus.

 

Ja bym mimo wszystko wolal sie przejechac i samemu ocenic niz bazowac na filmach z internetu ;)

Co ciekawe w innych testach nie zglaszali tego jako problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wujek napisał(a):

Z jednej strony Mazdy to nie auta sportowe a premium.  Z drugiej na codzień przy sporym ruchu to kiepsko.

 

Ani sportowe, ani premium ;] W PL probuja sie tak pozycjonowac, ale w EU zachodniej czy USA to dupowoz jak kazdy inny ;)

Co ciekawe w DE np rabaty w Mazdzie sa na porzadku dziennym, a u nas jak dostaniesz kilka kPLN na akcesoria lub kola zimowa to juz dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W de full opcja 254 z wszystikimi dodatkami , audio i szyber dach + extra lakier 55 tys euro po rabacie.

Czyli rabat kolo 40 tys zl ( 19%)

Najtansza wersja diezla r6 po rabacie kolo 177 tys zl

 

IMG_20230607_140442.jpg

Edytowane przez trex11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ja bym mimo wszystko wolal sie przejechac i samemu ocenic niz bazowac na filmach z internetu ;)

Co ciekawe w innych testach nie zglaszali tego jako problem.

 

No skoro prowadzący odlicza jeden, dwa, trzy i zaczyna się coś dziać to jak sam pojadę i wtedy będzie inaczej? 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, stig napisał(a):

No skoro prowadzący odlicza jeden, dwa, trzy i zaczyna się coś dziać to jak sam pojadę i wtedy będzie inaczej? 🤣

 

Bardziej chodzi o konkretne sytuacje w jakich do tego dochodzi przy normalnej jezdzie...

To, ze da sie to wywolac na potrzeby filmu w internecie to juz wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ani sportowe, ani premium ;] W PL probuja sie tak pozycjonowac, ale w EU zachodniej czy USA to dupowoz jak kazdy inny ;)

Co ciekawe w DE np rabaty w Mazdzie sa na porzadku dziennym, a u nas jak dostaniesz kilka kPLN na akcesoria lub kola zimowa to juz dobrze.

U nas zawsze jako premium była. Kiedys chciałem kupić demo 3 to mi chłop powiedzial, ze na demo to oni maja zapisy :phi: btw w USA maja dość ciekawa wersje 3ki turbo szkoda ze u nas nie oferują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ani sportowe, ani premium ;] W PL probuja sie tak pozycjonowac, ale w EU zachodniej czy USA to dupowoz jak kazdy inny
Co ciekawe w DE np rabaty w Mazdzie sa na porzadku dziennym, a u nas jak dostaniesz kilka kPLN na akcesoria lub kola zimowa to juz dobrze.
Mazda nigdy nie była czymś specjalnym i raczej nie będzie. Zwykły średniak jak reno czy volvo i daleko jeszcze jej do 3ki. Fajnie, że się starają ale zawsze fakapy wychodzą po kilku miesiącach. Tak jak było np z 6.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Bardziej chodzi o konkretne sytuacje w jakich do tego dochodzi przy normalnej jezdzie...

To, ze da sie to wywolac na potrzeby filmu w internecie to juz wiadomo.

Nie broń już tak tej Mazdy... Mnie to by przeszkadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, hefi napisał(a):

Mazda nigdy nie była czymś specjalnym i raczej nie będzie. Zwykły średniak jak reno czy volvo i daleko jeszcze jej do 3ki. Fajnie, że się starają ale zawsze fakapy wychodzą po kilku miesiącach. Tak jak było np z 6.

Co konkretnie? Ruda, wyciszenie? Czy co innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co konkretnie? Ruda, wyciszenie? Czy co innego?
No tak jak napisałeś. 2,2d, maska, wyciszenie, coś tam było z multimediami. Przestałem później śledzić. Poprawiali te walki w dizlu później.
Fajne robią auta ale wolałbym nie być beta testerem. Polifty jak najbardziej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, hefi napisał(a):

No tak jak napisałeś. 2,2d, maska, wyciszenie, coś tam było z multimediami. Przestałem później śledzić. Poprawiali te walki w dizlu później.
Fajne robią auta ale wolałbym nie być beta testerem. Polifty jak najbardziej emoji16.png

 

Mazda i diesel to raczej nigdy nie bylo szczesliwe polaczenie...

Co ciekawe ten 3,3 to rozwiniecie silnika 2,2 wiec zobaczymy jak im pojdzie tym razem.

Ale skoro daja 6 lat gwarancji to mozna ryzykowac jak ktos zainteresowany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, stig napisał(a):

Nie broń już tak tej Mazdy... Mnie to by przeszkadzało.

 

Nie bronie bo nawet tym autem nie jezdzilem i nie jestem zainteresowany ;]

Bardziej mnie zastanawia, ze CaroSeria w swoim tescie nic o tym nie wspominal, a on raczej z tych upierdliwych.

Mozliwe, ze testowal caly czas z wylaczonym i-stop, bo egzemplarz chyba ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nie bronie bo nawet tym autem nie jezdzilem i nie jestem zainteresowany ;]

Bardziej mnie zastanawia, ze CaroSeria w swoim tescie nic o tym nie wspominal, a on raczej z tych upierdliwych.

Mozliwe, ze testowal caly czas z wylaczonym i-stop, bo egzemplarz chyba ten sam.

No jak nie wspominał. Gdzieś od 13 minuty 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2023 o 18:25, Maciej__ napisał(a):

 

Cennik 3,3d AWD zaczyna sie od 254kPLN, a rabatow w Mazdzie brak.

Ze skora Nappa to pewnie blizej 290-300kPLN bo jest chyba dostepna dopiero w najwyzszej wersji Takumi.

to raczej bez sensu temat :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest śmieszne, w pl rabat 3% a w de 40 tys zl , kolo 19% ale tak jest z wszystkimi modelami mazdy a nie tylko cx60

 Moge wyslac linki niemieckie  do kupna juz po rabatach, chodzi tylko ze tak jest jak pisze i tego nie wymyslilem.

Czyli co w pl nie ma rabatow bo sprzewawca ma taki zarobek  czy akcyza w pl taka duza od pojemnisci 2.0 i sprzedawca nie ma z czego oposcic cene ?

3% vs 19% to skad to sie bieze

Przyklad 177 tys zl brutto i nawet nie trzeba miec firmy, taki rabat dla kazdego kto chce kupic.IMG_20230607_140442.jpg.413dc3ea73ad2242cc7e8d49e404afac.jpg

 

Edytowane przez trex11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie sa navtym forum sa ludzie co ich mazda nie interesuje i tylko dogryzaja ? To po co tu sie wypowiadaja i tylko neguja jak kogos mazda interesuje? Slabe to ...

Jak napisalem ze czekam na mazde to sie wysmiewaja i dogryzaja i potem docinki mazda premium ?

A czy ja na forum audi q5 pisze kabina plastik fansastik gdzie te premium ? Bez sensu

Edytowane przez trex11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.