Jump to content

Co myślicie na temat Subaru Forester 150 KM e-Boxer ?


Raku

Recommended Posts

14 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nigdy nie zostawiam rowerow na haku na miescie ;]

Ja tam zostawiam ale spinam jeszcze rowery razem. Jak ktos wpadnie na głupi pomysł to bedzie musiał zajumać cała platformę z rowerami. Obstawiam że szybciej byłoby całe auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Paradoksalnie,jak sie nad tym zastanowic, to taki pickup ma sporo wiecej zalet niz wad ;]

 

 

A nie mówiłem? :serducha:

 

A jak popatrzysz na listę wyposażenia to odkryjesz, że za 150k nigdzie nie dostaniesz jednocześnie napędu 4x4, automatu, aktywnego tempomatu, trzymania pasa ruchu, skóry, elektrycznej regulacji foteli, całkiem niezłych multimediów, kompletnego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa (jest nawet poduszka pomiędzy kierowcą a pasażerem) i wielu innych. Rozmiar auta to już tylko bonus jest - wszystko i zawsze się do niego zmieści.

Jedyne co wymaga przyzwyczajenia to prowadzenie ale ono na swój sposób naprawdę da się lubić. Spróbuj się przejechać, możesz być zaskoczony.

:oki:

 

Edited by Furvus_Eques
  • shocked 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, PawelWaw napisał(a):

 

na haku zostawi i wpadnie na obiad do knajpy a na pace to wroci i znikna...

 

Ja wrzucam na dach. Po pierwsze dlatego, że samo auto ma 5,5m długości i z rowerami na haku będzie 6m a to już jest praktycznie niemożliwe do zaparkowania w naszych warunkach. Po drugie dlatego, że tam można wleźć na próg, wleźć na koło, wleźć na otwartą tylną burtę, wleźć praktycznie na wszystko co tylko wystaje (;]) i dostęp do roweru na dachu jest bardzo dobry. Po trzecie dlatego, że na takim klocu dodatkowy opór z rowerów jest praktycznie pomijalny. A po czwarte dlatego, że warto pakę zabudować i mieć olbrzymi bagażnik. Plusem jest też to, że jeśli zabudowa ma reling to zyskujesz jakby dwa osobne dachy do zagospodarowania i wtedy nie ma takiej rzeczy, której byś nie przewiózł.

 

Minusem jest tylko konieczność dźwigania rowerów dość wysoko przy wkładaniu ich tam. Mi to nie przeszkadza bo wysoki jestem. Ale jeśli ktoś jest niski albo ma ciężki rower to może mieć problem. Podobno są jakieś uchwyty z windą ale nie znam się na tym.

 

Edited by Furvus_Eques
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

Nigdy nie zostawiam rowerow na haku na miescie ;]

 

Ja zostawiam na dachu i to na dłużej nawet (np. na noc pod hotelem). Niby zamknięte ale nie wiem ile te zamki są warte. Na razie (odpukać) bez przykrych niespodzianek.

 

Link to comment
Share on other sites

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja zostawiam na dachu i to na dłużej nawet (np. na noc pod hotelem). Niby zamknięte ale nie wiem ile te zamki są warte. Na razie (odpukać) bez przykrych niespodzianek.

 

 

Pod hotelem tez zostawialem, ale wybieram takie gdzie jest parking podziemny, albo chociaz na  hotelowym terenie :ok:

 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja wrzucam na dach. Po pierwsze dlatego, że samo auto ma 5,5m długości i z rowerami na haku będzie 6m a to już jest praktycznie niemożliwe do zaparkowania w naszych warunkach. Po drugie dlatego, że tam można wleźć na próg, wleźć na koło, wleźć na otwartą tylną burtę, wleźć praktycznie na wszystko co tylko wystaje (;]) i dostęp do roweru na dachu jest bardzo dobry. Po trzecie dlatego, że na takim klocu dodatkowy opór z rowerów jest praktycznie pomijalny. A po czwarte dlatego, że warto pakę zabudować i mieć olbrzymi bagażnik. Plusem jest też to, że jeśli zabudowa ma reling to zyskujesz jakby dwa osobne dachy do zagospodarowania i wtedy nie ma takiej rzeczy, której byś nie przewiózł.

 

Minusem jest tylko konieczność dźwigania rowerów dość wysoko przy wkładaniu ich tam. Mi to nie przeszkadza bo wysoki jestem. Ale jeśli ktoś jest niski albo ma ciężki rower to może mieć problem. Podobno są jakieś uchwyty z windą ale nie znam się na tym.

 

 

No miałem na dachu rowery w insygnia, to był dramat w jeździe i zdejmowaniu i zakładaniu w porównaniu do haka który mam teraz. Rowery na dachu chyba nie mają żadnych zalet, no i ja jeszcze z nimi wjechałem do garażu podziemnego ;]

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Pod hotelem tez zostawialem, ale wybieram takie gdzie jest parking podziemny, albo chociaz na  hotelowym terenie :ok:

 

 

No, ja zawsze wybieram hotele z własnym parkingiem. Oczywiście z rowerami na dachu podziemny nie wchodzi w grę.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, PawelWaw napisał(a):

 

No miałem na dachu rowery w insygnia, to był dramat w jeździe i zdejmowaniu i zakładaniu w porównaniu do haka który mam teraz. Rowery na dachu chyba nie mają żadnych zalet,

 

Tak jak pisałem wyżej - jeśli auto samo ma 5,5m długości to rowery na dachu mają tę jedną zaletę, że auto nie ma 6m długości.

:hehe:

 

 

1 minutę temu, PawelWaw napisał(a):

no i ja jeszcze z nimi wjechałem do garażu podziemnego ;]

 

No, to niezaprzeczalnie jest bardzo poważna wada.

;]

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.