marcindzieg Posted October 23, 2022 Share Posted October 23, 2022 11 minut temu, wladmar napisał(a): Ja bardzo lubię japońskie auta i po prostu aż żal bierze, że wycofują się z Europy. A wycofują się dlatego, że nie opłaca im się tu być i nie opłaca dostosowywać się do rynku. I tu mam żal do Subaru, że (w przypadku XV) oferują coś, co nie może się u nas udać w tej cenie. Szkoda. Kupisz Q3. Jest tańsze i lepsze. Ja tam bym się nie obraził. Nawet na ten najtańszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 23, 2022 Share Posted October 23, 2022 3 minuty temu, marcindzieg napisał(a): Kupisz Q3. Jest tańsze i lepsze. Ja tam bym się nie obraził. Nawet na ten najtańszy Nie. W tej cenie jakaś Toyota jednak. Albo Isizu D-Max, coś ostatnio bardzo mi się podoba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 23, 2022 Author Share Posted October 23, 2022 4 minuty temu, marcindzieg napisał(a): Kupisz Q3. Jest tańsze i lepsze. Ja tam bym się nie obraził. Nawet na ten najtańszy To z 1.5 TFSI 150 KM z napędem na przód, które do 100 km/h przyspiesza w 9,5 s ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcindzieg Posted October 23, 2022 Share Posted October 23, 2022 (edited) 13 minut temu, Raku napisał(a): To z 1.5 TFSI 150 KM z napędem na przód, które do 100 km/h przyspiesza w 9,5 s ? Jakby mi firmowe dali Nie no. Fajne auta. Nawet to najtańsze. Edited October 23, 2022 by marcindzieg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 10 godzin temu, wladmar napisał(a): To odpowiedź na pytanie, dlaczego Subaru jest popularne w USA. Tanie auto, tani serwis. U nas to drogie auto (na poziomie premium). Forester i Outback mają sens (pomimo braku osiągów, dziwacznej skrzyni i dużego spalania). Maja sens, bo są duże i widzę zastosowanie. Rodzinna emerycka jazda poza autostradami, to naprawdę strzał w 10. Ale XV wzbudził we mnie skrajne uczucia. Fajne auto, ale nie w tej cenie. Emisje spalin robia swoje plus nie opłaca ik się sprzedawać w EU. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 10 godzin temu, wladmar napisał(a): Albo Isizu D-Max, coś ostatnio bardzo mi się podoba Fajne auto ale żeby jeździć pickupem to trzeba to lubić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 19 minut temu, wujek napisał(a): Emisje spalin robia swoje plus nie opłaca ik się sprzedawać w EU. A to skutkuje ceną nieadekwatną w stosunku do tego, co oferują. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 2 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a): Fajne auto ale żeby jeździć pickupem to trzeba to lubić. No chyba lubię A D-Max to kawał uczciwego auta. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 7 minut temu, wladmar napisał(a): No chyba lubię A D-Max to kawał uczciwego auta. Myślałem nad nim. Z plusów - bardzo luksusowo wykończone wnętrze i dostępność systemów asystujących. Z minusów - brak własnej nawigacji (ale jest duży ekran i Android Auto więc to nie jest duży problem) i dość słaby silnik (165KM). W Australii oferują go z trzylitrowym dieslem i ten jest dużo lepszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 4 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a): Myślałem nad nim. Z plusów - bardzo luksusowo wykończone wnętrze i dostępność systemów asystujących. Z minusów - brak własnej nawigacji (ale jest duży ekran i Android Auto więc to nie jest duży problem) i dość słaby silnik (165KM). W Australii oferują go z trzylitrowym dieslem i ten jest dużo lepszy. Tak, jedyne do czego mogę się przyczepić to stosunkowo (!) słaby silnik. Jest jeszcze opcja Mitsu L200 z modułem Power (185 KM i 502 Nm), ale to będzie gnić w zastraszającym tempie. D-Max w wersji full wypas (prawie) z podwójną kabiną wychodzi poniżej 200 kzł brutto i to jest w tych czasach dobrą ofertą. No i z tego co wiem nie ma problemu z dostępnością. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 1 minutę temu, wladmar napisał(a): Tak, jedyne do czego mogę się przyczepić to stosunkowo (!) słaby silnik. Jest jeszcze opcja Mitsu L200 z modułem Power (185 KM i 502 Nm), ale to będzie gnić w zastraszającym tempie. D-Max w wersji full wypas (prawie) z podwójną kabiną wychodzi poniżej 200 kzł brutto i to jest w tych czasach dobrą ofertą. No i z tego co wiem nie ma problemu z dostępnością. L200 nie ma aktywnych systemów bezpieczeństwa i wspomagających jazdę (trzymanie pasa ruchu, aktywny tempomat, czytanie znaków) więc trochę odstaje od konkurencji. Brak też sensownej nawigacji, też trzeba używać AA. Z plusów natomiast system 4x4 pozwalający go zapiąć też na asfalcie. Ja wziąłem Rangera bo ma najwięcej mocy z nich wszystkich, systemy wspomagające i całkiem niezłą nawigację z multimediami. Ale cenowo też wychodzi najdrożej, a teraz po liftingu to cena już pewnie odleci w kosmos. No i oczywiście problem z dostępnością. Mając więc dziś poniżej 200k poszedłbym po Isuzu. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 W dniu 23.10.2022 o 12:43, wladmar napisał(a): Tylko nie zapominaj o tym, że chcąc kupić auto na długie lata, Subaru nie jest najlepszym wyborem z racji bardzo słabo zabezpieczonego nadwozia i podwozia. Subaru, niestety, gniją. No to w takim razie Mazdy też nie powinieneś polecać 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janusz Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 25 minut temu, Raku napisał(a): No to w takim razie Mazdy też nie powinieneś polecać Który to rok auta, gdzie i jak użytkowane? Bo sama informacja, że ma 75 kkm nic nie znaczy. Oczywiście faktem jest, że "japończyki" gniją bardziej niż np. francuzy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 (edited) 47 minut temu, Raku napisał(a): No to w takim razie Mazdy też nie powinieneś polecać Japończyki mają to do siebie, że jeżeli chcesz trzymać auto dłużej (10 lat i więcej), to koniecznie trzeba zabezpieczyć blachę (najlepiej od razu po zakupie, profesjonalnie). Mazda gnije, niestety, podobnie jak Subaru. Edited October 24, 2022 by wladmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 16 minut temu, wladmar napisał(a): Japończyki mają to do siebie, że jeżeli chcesz trzymać auto dłużej (10 lat i więcej), to koniecznie trzeba zabezpieczyć blachę (najlepiej od razu po zakupie, profesjonalnie). Mazda gnije, niestety, podobnie jak Subaru. właśnie zaczynam się rozglądać za taką usługą możecie coś polecić, najlepiej w Krakowie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 24, 2022 Author Share Posted October 24, 2022 41 minut temu, wladmar napisał(a): Japończyki mają to do siebie, że jeżeli chcesz trzymać auto dłużej (10 lat i więcej), to koniecznie trzeba zabezpieczyć blachę (najlepiej od razu po zakupie, profesjonalnie). Mazda gnije, niestety, podobnie jak Subaru. ale popatrz, jak można sprytnie zrobić, plastik nie zardzewieje ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 24, 2022 Share Posted October 24, 2022 2 minuty temu, Raku napisał(a): ale popatrz, jak można sprytnie zrobić, plastik nie zardzewieje ! Nie bardzo mam jak obejrzeć teraz, ale chodzi o plastikowe osłony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 25, 2022 Author Share Posted October 25, 2022 14 godzin temu, wladmar napisał(a): Nie bardzo mam jak obejrzeć teraz, ale chodzi o plastikowe osłony? dużo osłon, cała podłoga to wielka plastikowa osłona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wladmar Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Teraz, Raku napisał(a): dużo osłon, cała podłoga to wielka plastikowa osłona W S-Cross tak mam. Wygląda fajnie, ale nie chcę wiedzieć, co się dzieje pod tymi osłonami. Zapewne drugi albo trzeci właściciel zainteresuje się tematem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raku Posted October 25, 2022 Author Share Posted October 25, 2022 Polecam oglądnąć, tym którzy narzekają, że e-boxer do 100km/h przyspiesza w 11 sekund Wygląda to na nowy trend producentów 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalkstein Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 15 godzin temu, Raku napisał(a): możecie coś polecić Forka zrobilem w Niemczech preparatami Krowna (zreszta w lakierni BMW) komplet czyli profile, drzwi, podloge, maski Dosc popularna marka ten Krown, trzy godziny zabawy, wzieli chyba 400€ Potem troche nakapalo w garazu i nawet specjalnie nie smierdzialo Po roku powtorzyli tylko podloge, powiedzieli ze nic sie nie dzieje Najslabiej wyglada lakier, wyglada jakby zona jezdzila po lesie tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 W dniu 23.10.2022 o 12:04, Raku napisał(a): Więc skoro mamy wolnossący 2.0 z 150 KM to mogło by się wydawać, że lekarstwem na brak mocy, jest dodatnie np. silników elektrycznych do jednej z osi i w razie braku mocy napędzanie jej. Nie jest to także dobre rozwiązanie. Być może "u Pertyna" działa to jakoś inaczej, ale jednak pokusiłem się o wyszukanie jego filmiku o aucie którym jeżdżę I tym razem ten "Pertyn" twierdzi, że elektryk dołączony na przodzie działa znacznie lepiej niż diesel o tym samym momencie obrotowym I nie jestem tym zdziwiony specjalnie, bo nie ma walki z kierownicą w tym aucie, a w ciemno bym twierdził że być powinna BTW: zalecam oglądanie filmu z prędkością 1.5x, bo tego gościa inaczej się słuchać nie da Od 4:23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 19 minut temu, kravitz napisał(a): Być może "u Pertyna" działa to jakoś inaczej, ale jednak pokusiłem się o wyszukanie jego filmiku o aucie którym jeżdżę I tym razem ten "Pertyn" twierdzi, że elektryk dołączony na przodzie działa znacznie lepiej niż diesel o tym samym momencie obrotowym I nie jestem tym zdziwiony specjalnie, bo nie ma walki z kierownicą w tym aucie, a w ciemno bym twierdził że być powinna BTW: zalecam oglądanie filmu z prędkością 1.5x, bo tego gościa inaczej się słuchać nie da Od 4:23 Jest też jeszcze inny sposób zastosowany w choćby w Civicu XI. Wolnossak napędza silnik elektryczny. Całość ponoć zayebiscie przyśpiesza bo sprint robi w 7s czyli szybciej niż podaje producent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 4 minuty temu, stig napisał(a): Jest też jeszcze inny sposób zastosowany w choćby w Civicu XI. Wolnossak napędza silnik elektryczny. Całość ponoć zayebiscie przyśpiesza bo sprint robi w 7s czyli szybciej niż podaje producent. Moim zdaniem (teoretycznie) to zestaw idealny. Eliminuje to skrzynie biegów z całego grajdołu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 1 minutę temu, kravitz napisał(a): Moim zdaniem (teoretycznie) to zestaw idealny. Eliminuje to skrzynie biegów z całego grajdołu. NIe do konca, bo chyba na dluzsza mete, przy duzym obciazeniu silnik spalinowy moze tez napedzac kola w tym systemie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 9 minut temu, Maciej__ napisał(a): NIe do konca, bo chyba na dluzsza mete, przy duzym obciazeniu silnik spalinowy moze tez napedzac kola w tym systemie. Zdaje się, że kiedyś miał takie coś Chevrolet Volt i tam silnik spalinowy nie był połączony z napędem, a jedynie generował prąd dla elektryka. Nie wiem czy tam był jakiś bufor w postaci baterii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 13 minut temu, Maciej__ napisał(a): NIe do konca, bo chyba na dluzsza mete, przy duzym obciazeniu silnik spalinowy moze tez napedzac kola w tym systemie. Zgadza się. Po wyssaniu baterii i przy pełnym bucie piszą, że silnik spalinowy wtedy za pomocą sprzęgła przekaże napęd bezpośrednio na koła. Ponoć to rzadka sytuacja i na codzień w normalnym użytkowaniu to nie zaistnieje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 3 minuty temu, stig napisał(a): Zgadza się. Po wyssaniu baterii i przy pełnym bucie piszą, że silnik spalinowy wtedy za pomocą sprzęgła przekaże napęd bezpośrednio na koła. Ponoć to rzadka sytuacja i na codzień w normalnym użytkowaniu to nie zaistnieje Ogladalem kilka testow nowego Civica i wyglada to calkiem niezle Ciekawe tylko jak z wyciszeniem przy predkosciach autostradowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Jest też jeszcze inny sposób zastosowany w choćby w Civicu XI. Wolnossak napędza silnik elektryczny. Całość ponoć zayebiscie przyśpiesza bo sprint robi w 7s czyli szybciej niż podaje producent.Czyli tak jak w outlander z 2012r 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yack Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 W dniu 23.10.2022 o 21:24, wladmar napisał(a): Serwis też pomijam. Za niecałe 200 kzł masz Audi Q3 S line 40 TFSI quattro S tronic 190 KM. Jakby q3 miało bagażnik forestera to może byłoby i spoko. Ale te wszystkie audi to mają ściętą tą klapę i mniej wchodzi. Druga przewaga subaru jest taka, że mogę je zostawić w środku lasu i nikogo nie razi. Jak wracam to wszystko jest na miejscu(choć teraz pewnie wykrakałem i .. ). Zostaw audi w środku lasu i wróć po kilku godzinach to nie będzie wkładów lusterek i innych listewek. Albo całego auta. Trzecia przewaga subaru to .... a nie, więcej chyba nie ma. Plejad już nie robią, ludzie na drogach nie kiwają... To tak - bagażnik i mniejsza podatność na kradzieże to plusy subru vs audi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Jakby q3 miało bagażnik forestera to może byłoby i spoko. Ale te wszystkie audi to mają ściętą tą klapę i mniej wchodzi. Druga przewaga subaru jest taka, że mogę je zostawić w środku lasu i nikogo nie razi. Jak wracam to wszystko jest na miejscu(choć teraz pewnie wykrakałem i .. ). Zostaw audi w środku lasu i wróć po kilku godzinach to nie będzie wkładów lusterek i innych listewek. Albo całego auta. Trzecia przewaga subaru to .... a nie, więcej chyba nie ma. Plejad już nie robią, ludzie na drogach nie kiwają... To tak - bagażnik i mniejsza podatność na kradzieże to plusy subru vs audiSubariady są ale też już nie takie harkorowe jak kiedy to może ten wboxser da radę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcindzieg Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 30 minut temu, yack napisał(a): Jakby q3 miało bagażnik forestera to może byłoby i spoko. Ale te wszystkie audi to mają ściętą tą klapę i mniej wchodzi. On do XV porównywał. Do Forestera bardziej Q5. Ale to już zupełnie inna cena. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavoom Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 11 godzin temu, wladmar napisał(a): W S-Cross tak mam. Wygląda fajnie, ale nie chcę wiedzieć, co się dzieje pod tymi osłonami. Nic się nie dzieje Podobnie jak w Vitarze, osłony są tam sensownie zaprojektowane i nie zaciągają brudu do przestrzeni między osłoną a podłogą. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavoom Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 W dniu 23.10.2022 o 14:16, wladmar napisał(a): W zasadzie tylko quattro może na równi konkurować z napędem Subaru Napędy Quattro nigdy nie były jakieś super wybitne, miały za to świetny marketing. Poza tym to już nie te czasy, obecnie różnice pomiędzy wiodącymi producentami są niewielkie, tym bardziej, że większość (w tym Audi i Subaru) stosuje napędy dołączane/odłączane (jak kto chce zwać) bez centralnego dyfra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akisel Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 W dniu 23.10.2022 o 20:35, ppmarian napisał(a): W volvo nie musisz mieć szklanej gałki. A jako były w wlasciciel 2 foresterow 2 outback oraz tribeli powiem ci ze nie mam żadnych skrupułów wsiadać do wolowony ublocony po singlach na fullu czy trzeba ośnieżony po skiturach... Powiem wiecej, szklana gałka pojawia sie dopiero w bardzo „wysokich” wersjach i tak, potwierdzam, tez bez problemu wsiadam ubłocony/ośnieżony, wrzucam tez ublocony rower 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akisel Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 (edited) 17 godzin temu, Raku napisał(a): Polecam oglądnąć, tym którzy narzekają, że e-boxer do 100km/h przyspiesza w 11 sekund Wygląda to na nowy trend producentów Całośc nie dałem rady ale, kilka bzdur z wypowiedzi Nie mierzyłem 0-100 w swoim D5, ale aż spróbuje, jesli volvo mówi o cos poniżej 8 a on namierzył 10, to będę reklamował po 4 latach mówi ze przy 140 pali sporo powyżej 10 - nieprawda, napowet przy GPS 140,czyli tempomat na okolo 147 pali poniżej 9 mowi ze koniecznie trzeba zamówić pneumo, bo załadować łatwiej… większej bzdury ciężko wymyślić… Edited October 26, 2022 by akisel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 2 godziny temu, akisel napisał(a): Nie mierzyłem 0-100 w swoim D5, ale aż spróbuje, jesli volvo mówi o cos poniżej 8 a on namierzył 10, to będę reklamował po 4 latach Nie wiem czy wybrałem dobre auto/model do porównania, ale widać tu, że Volvo wychodzi gorzej w teście niż deklaruje, a Subaru odwrotnie https://zeperfs.com/en/duel8358-8649.htm "Chiński marketing" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 3 godziny temu, akisel napisał(a): Całośc nie dałem rady ale, kilka bzdur z wypowiedzi Nie mierzyłem 0-100 w swoim D5, ale aż spróbuje, jesli volvo mówi o cos poniżej 8 a on namierzył 10, to będę reklamował po 4 latach mówi ze przy 140 pali sporo powyżej 10 - nieprawda, napowet przy GPS 140,czyli tempomat na okolo 147 pali poniżej 9 mowi ze koniecznie trzeba zamówić pneumo, bo załadować łatwiej… większej bzdury ciężko wymyślić… Tak mi się przypomniało … 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 19 godzin temu, kravitz napisał(a): Zdaje się, że kiedyś miał takie coś Chevrolet Volt i tam silnik spalinowy nie był połączony z napędem, a jedynie generował prąd dla elektryka. Nie wiem czy tam był jakiś bufor w postaci baterii. Nissan wlasnie cos takiego pokazal w nowym Qashqai-u: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 Godzinę temu, Maciej__ napisał(a): Nissan wlasnie cos takiego pokazal w nowym Qashqai-u: 1. Ceny samochodów zwariowały. 2. Widzę potencjalne problemy w niedalekiej przyszłości dla ludzi ciągnących przyczepy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 7 minut temu, kravitz napisał(a): 1. Ceny samochodów zwariowały. No niestety, ustalilem sobie wstepnie budzet +/- 150k PLN na kolejne auto i nie bardzo jest co kupic Tzn jest co kupic, ale wg mnie te auta w budzecie nie sa warte tych pieniedzy... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravitz Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 2 minuty temu, Maciej__ napisał(a): No niestety, ustalilem sobie wstepnie budzet +/- 150k PLN na kolejne auto i nie bardzo jest co kupic Tzn jest co kupic, ale wg mnie te auta w budzecie nie sa warte tych pieniedzy... Nie są warte tych pieniędzy to spore niedopowiedzenie Samochód który jest właściwie odpowiednikiem Seicento/Matiz VW Up. Model podstawowy od 60k w cenniku https://cenniki.volkswagen.pl/up!-5-drzwiowy-RP2022-RM2023.html?intcmp=xf_cennik_up-xf_cennik_up-cenniki 60k! W 2018 dało się za tyle kupić Golfa. Nawet małe miejskie toczydełko bez osiągów i wyposażenia, to 60k! Obawiam się że najlepszym wyposażeniem w takim aucie, byłby mój smartfon w kieszeni. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 9 minut temu, Maciej__ napisał(a): No niestety, ustalilem sobie wstepnie budzet +/- 150k PLN na kolejne auto i nie bardzo jest co kupic Tzn jest co kupic, ale wg mnie te auta w budzecie nie sa warte tych pieniedzy... Tu masz świetny stosunek ceny do wartości. https://www.otomoto.pl/oferta/isuzu-d-max-lsx-podwojna-kabina-cena-juz-od-ID6DQT8Y.html 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janusz Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 21 minut temu, Furvus_Eques napisał(a): Tu masz świetny stosunek ceny do wartości. https://www.otomoto.pl/oferta/isuzu-d-max-lsx-podwojna-kabina-cena-juz-od-ID6DQT8Y.html No to chyba @Maciej__będzie musiał zmienić mocno swoje kryteria, żeby mu takie Isuzu je spełniało 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted October 26, 2022 Share Posted October 26, 2022 Godzinę temu, janusz napisał(a): No to chyba @Maciej__będzie musiał zmienić mocno swoje kryteria, żeby mu takie Isuzu je spełniało Tu na pewno dostaje więcej niż w jego kryteriach było. Zmiana polegać będzie na zaprzestaniu ograniczania się. Ten pomysł otwiera nowe horyzonty. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucash Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 19 godzin temu, Furvus_Eques napisał(a): Tu na pewno dostaje więcej niż w jego kryteriach było. Zmiana polegać będzie na zaprzestaniu ograniczania się. Ten pomysł otwiera nowe horyzonty. i @Maciej__ rowery wrzuci bez problemu i nie bedzie musial instalowac haka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 1 minutę temu, lucash napisał(a): i @Maciej__ rowery wrzuci bez problemu i nie bedzie musial instalowac haka Paradoksalnie,jak sie nad tym zastanowic, to taki pickup ma sporo wiecej zalet niz wad 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelWaw Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 Godzinę temu, lucash napisał(a): i @Maciej__ rowery wrzuci bez problemu i nie bedzie musial instalowac haka na haku zostawi i wpadnie na obiad do knajpy a na pace to wroci i znikna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej__ Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 1 minutę temu, PawelWaw napisał(a): na haku zostawi i wpadnie na obiad do knajpy a na pace to wroci i znikna... Nigdy nie zostawiam rowerow na haku na miescie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelWaw Posted October 27, 2022 Share Posted October 27, 2022 3 minuty temu, Maciej__ napisał(a): Nigdy nie zostawiam rowerow na haku na miescie zalezy pewnie od ceny rowerow, u mnie bym sie bal ze ukradna bagaznik 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.