Skocz do zawartości

Wątek zakupowy (nareszcie!)


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ogólnie obciach i bieda tak samemu odbierać i jeszcze sie tłuc do jakiejś Warszawy. Mój następny Jag (jeśli to będzie Jag) będzie z dostawą do domu.

;]

 

 

Jak u Lexa,  w przelocie oglądałem nowego NX całkiem fajny i hybryda.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ogólnie obciach i bieda tak samemu odbierać i jeszcze sie tłuc do jakiejś Warszawy. Mój następny Jag (jeśli to będzie Jag) będzie z dostawą do domu.

;]

 

 

Jak się bierze auta e najem, to może dostawa jest w cenie 😁

 

Zrobiłem to specjalnie dla @wujka,   żeby mógł się wreszcie wykazać jak to wolny jest ten samochód dla kobiety 😁

 

 

8 minut temu, sdss napisał(a):

Napisałeś, że masz restrykcje na Bossa. 

 

Myślałem, że faktycznie słownik przekręcił, ale jak się okazało, nie popełniłem błędu  :) o żadnym "Bossa" nie pisałem  :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał(a):

@wujekpasuje Ci ten termin 28 pazdziernika? Tylko przygotuj furę,  żebyś potem nie szukał usprawiedliwien, że Cię objechał damski samochód 😁

 

 

 

Ale Skoda i tak jest szybsza! ;)

 

Szkoda czasu nie ścigam się poniżej 300KM.

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał(a):

Ja nie wiem napisałem kiedys ze Porsche jest wolniejsze od Skody to się piekli w każdym wątku żebym się z nim ścigał. 

Stawaj na krechę tego 28, a zobaczymy ile są warte te Twoje chipy, zamiast biadolić 😁

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Rado_ napisał(a):

Kumpel ma, ale zwykla benzyna. Navi sie wiesza i cos w drzwiach stuka. 

Za ok 250 tys kawal spoko samochodu. Na minus na pewno dynamika oraz multimedia. Jakość wnętrza, w tym odczucie mięsistej skóry bardzo umilia użytkowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Furvus_Eques napisał(a):

Z drugiej strony - jeżdżąc dieslem jak hybrydą spalanie będzie zapewne jeszcze niższe niż w tej hybrydzie*.

Nie. Po mieście najwięcej paliwa idzie na ruszanie. A tu jakikolwiek diesel nie ma szans z hybrydą.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marcindzieg napisał(a):

Nie. Po mieście najwięcej paliwa idzie na ruszanie. A tu jakikolwiek diesel nie ma szans z hybrydą.

 

W sumie racja. Ale jeśli to ruszanie (i jazda też) ma być dynamiczne to już diesel wygra bo jest dość odporny na deptanie. Hybryda ze swoim spalinowym silnikiem już nie. Dlatego właśnie hybrydą trzeba umieć jeździć. 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2022 o 19:10, Furvus_Eques napisał(a):

Aut nie ma, nie można sobie skonfigurować, trzeba brać to co jest więc porównujemy modele od czapy bo akurat takie są. Ja mam mętlik więc zapytam Was tutaj bo na pewno (nie)pomożecie.

:hehe:

 

Kandydaci:

- BMW 530e xdrive sedan. 252KM z połączonych silników spalinowego i elektrycznego (możliwe 292KM w trybie boost przez kilkanaście sekund). Ładuje się z gniazdka i może jechać na samym prądzie przez 30-40km oraz rozpędzić się nawet do 140km/h. Wyposażenie w sumie podstawowe - jakaś skóra na fotelach, regulacja częściowo(!) elektryczna, lepsza nawigacja i tyle. Nawet drzwi trzeba otwierać z kluczyka a bagażnik zamykać ręką, jak jakiś konsjerż lub taksówkarz. Szału nie robi ale przyzwoity, zarąbiście wygodny wół roboczy co dobrze wygląda i ma fajny napęd. Najbardziej boli brak kontroli pasa ruchu, ostrzegania o autach na sąsiednim pasie itd. bo to bezpieczeństwo.

- Jag E-Pace (nie F-Pace, ten mniejszy) AWD 250KM wyposażony pod korek: biała skóra windsor, wielokonturowe, regulowane na milion sposobów sportowe fotele, szklany dach, podgrzewane fotele/kierownica/kto wie co jeszcze, wypasione audio Meridiana, pakiet sportowy, pakiet black, 20" czarne felgi, trzyma pas ruchu, widzi znaki, widzi auta obok - nie ma się czego przyczepić.

- BMW X3 20i xdrive 184KM, wyposażone tak pomiędzy tamtymi: jest szklany dach i lepsze fotele, podgrzewana kierownica, trójstrefowa klima, elektroniczne zegary i takie tam ale zwykłe audio i z zewnątrz bez fajerwerków. Niestety biały kolor, wygląda jak kupa ptaka.

 

Cenowo piątka i Jag wychodzą niemal tak samo, X3 jest od nich obu trochę tańsza. Bądź tu mądry.

 

 

 

 

 

 

 

PS. MB o którym pisałem wcześniej skreśliłem bo jest gorszy od tych wyżej.

czyli tesla sie nie spodobała ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dramatu jeszcze przez chwilę będzie ciąg dalszy bo jako alternatywa dla E-Pace pojawił się... F-Pace. 

:hehe:

 

Żeby było śmieszniej to silnik, kolor i wyposażenie dokładnie takie same jak właśnie mam. Ma co prawda kilka dodatków więcej ale na oko nie do odróżnienia. 

 

No i teraz mam zgryz dopiero. Bo ten E-Pace to fajna odmiana i w sumie mi tak duże auto jak F-Pace niepotrzebne ale z drugiej strony to do F-Pace się przyzwyczaiłem i dobrze mi w nim.

Tylko co ludzie powiedzą? Że nie stać mnie było na zmianę i tyle lat jednym autem jeżdżę?

:panic:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

Dobra, dramatu jeszcze przez chwilę będzie ciąg dalszy bo jako alternatywa dla E-Pace pojawił się... F-Pace. 

:hehe:

 

Żeby było śmieszniej to silnik, kolor i wyposażenie dokładnie takie same jak właśnie mam. Ma co prawda kilka dodatków więcej ale na oko nie do odróżnienia. 

 

No i teraz mam zgryz dopiero. Bo ten E-Pace to fajna odmiana i w sumie mi tak duże auto jak F-Pace niepotrzebne ale z drugiej strony to do F-Pace się przyzwyczaiłem i dobrze mi w nim.

Tylko co ludzie powiedzą? Że nie stać mnie było na zmianę i tyle lat jednym autem jeżdżę?

:panic:

 

 

Polecam poradnik "Jak płakać w Ferrari - teoria i praktyka" :lol:

 

Tej, jesteś w wieku, że takie sprawy jak to, co powiedzą ludzie powinny nie mieć znaczenia. Skoro na weekendy lubisz jeździć autem dla farmera, to tym bardziej powinno ci to wisieć kalafiorem.

 

Osobiście brałbym mniejszy, bo jest bardziej poręczny na co dzień, ale to moja osobista preferencja. Po prostu ja lubię samochody bardziej zwinne. 

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zejk napisał(a):

Polecam poradnik "Jak płakać w Ferrari - teoria i praktyka" :lol:

 

Podoba mi się. :oki:

 

 

4 minuty temu, zejk napisał(a):

Tej, jesteś w wieku, że takie sprawy jak to, co powiedzą ludzie powinny nie mieć znaczenia. Skoro na weekendy lubisz jeździć autem dla farmera, to tym bardziej powinno ci to wisieć kalafiorem.

 

Ta część oczywiście była żartem bo gdybym się przejmował co sobie myślą inni to bym już dawno skasował konto na AK.

;]

 

 

4 minuty temu, zejk napisał(a):

Osobiście brałbym mniejszy, bo jest bardziej poręczny na co dzień, ale to moja osobista preferencja. Po prostu ja lubię samochody bardziej zwinne. 

 

W czasie jazdy ten F-Pace też jest piekielnie zwinny. Oczywiście kończy się ta zwinność na parkingu. Problem w tym, że zwykle na takie dylematy pomaga jazda próbna ale nie u mnie, bo oba takie auta mam pod domem, jeżdżę nimi na zmianę i nadal nie wiem którego z nich lubię bardziej. Każdy z nich daje tyle samo frajdy, tylko na trochę inny sposób.

Nawet cenowo to nie pomaga, bo F-Pace mimo że droższy dużo mniej pali (diesel) a paliwa coraz droższe więc może wyjść finalnie na to samo. Zostało mi kilka dni na decyzję bo oni też nie będą rezerwacji w nieskończoność trzymać a ja nie wiem co.

:O

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.10.2022 o 07:43, bergerac napisał(a):

Auta bez keylessa bym już nie chciał. Mam teraz otwieranie tylko przednich drzwi i nawet to mnie wkurza.

 

Jeszcze 2 miesiące temu używałem równolegle dwa auta, jedno z dostępem bezkluczykowym, a drugie normalnie z przyciskiem na pilocie.

I jak już auta były zamknięte (a u mnie prawie zawsze otwarte ;] ) to właśnie wkurzające było to, że tylko przednie drzwi się otwierały bezkluczykowo. Często musiałem wrzucić coś na tył i najpierw musiałem otworzyć te przednie, aby odryglowały się te z tyłu. To jest lekko bezsensowne.

Nie wiem też jak w innych autach, ale bezkluczykowy dostęp do bagażnika w Golfie jest "taki se". Jak podejdę od tyłu, to przy próbie otwarcia bagażnika tym znaczkiem VW na klapie, zamek bagażnika puszcza, ale jednak jest spore opóźnienie i masz wrażenie że coś źle robisz. Przy otwieraniu drzwi to jest natychmiastowe i zamek jest otwarty zanim zdążę pociągnąć za klamkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

Ma co prawda kilka dodatków więcej ale na oko nie do odróżnienia. 

 

Pamiętaj, że może być zawsze gorzej ;]

Ja mam dwa białe Golfy.

Trudno mi zarzucić, że kupuję auta żeby szpanować przed ludźmi których nie znam.

Sąsiedzi nawet nie zauważyli że nowe auto się pojawiło ;]

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał(a):

 

Pamiętaj, że może być zawsze gorzej ;]

Ja mam dwa białe Golfy.

Trudno mi zarzucić, że kupuję auta żeby szpanować przed ludźmi których nie znam.

Sąsiedzi nawet nie zauważyli że nowe auto się pojawiło ;]

 

Jakby co to jest też F-Pace czerwony. Ten to jest nie do przeoczenia. Ma gorsze wyposażenie i go nie chciałem ale przecież nie zapraszam sąsiadów do środka a z daleka będzie im gul skakać bardziej.

:hehe:

 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, kravitz napisał(a):

 

Jeszcze 2 miesiące temu używałem równolegle dwa auta, jedno z dostępem bezkluczykowym, a drugie normalnie z przyciskiem na pilocie.

I jak już auta były zamknięte (a u mnie prawie zawsze otwarte ;] ) to właśnie wkurzające było to, że tylko przednie drzwi się otwierały bezkluczykowo. Często musiałem wrzucić coś na tył i najpierw musiałem otworzyć te przednie, aby odryglowały się te z tyłu. To jest lekko bezsensowne.

Nie wiem też jak w innych autach, ale bezkluczykowy dostęp do bagażnika w Golfie jest "taki se". Jak podejdę od tyłu, to przy próbie otwarcia bagażnika tym znaczkiem VW na klapie, zamek bagażnika puszcza, ale jednak jest spore opóźnienie i masz wrażenie że coś źle robisz. Przy otwieraniu drzwi to jest natychmiastowe i zamek jest otwarty zanim zdążę pociągnąć za klamkę.

 

Ranger ma keyless tylko w przednich drzwiach, co jest wkurzające trochę. Outlander tak samo miał - oszczędności. Wolę więc otwierać pilotem. Zwłaszcza, że jak gdzieś jadę Jaguarem to zwykle i tak najpierw coś wrzucam do bagażnika więc podchodząc do auta otwieram klapę z kluczyka. W związku z tym tak się przyzwyczaiłem do używania pilota, że bardzo rzadko korzystam z kelyessa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ranger ma keyless tylko w przednich drzwiach, co jest wkurzające trochę. Outlander tak samo miał - oszczędności. Wolę więc otwierać pilotem. Zwłaszcza, że jak gdzieś jadę Jaguarem to zwykle i tak najpierw coś wrzucam do bagażnika więc podchodząc do auta otwieram klapę z kluczyka. W związku z tym tak się przyzwyczaiłem do używania pilota, że bardzo rzadko korzystam z kelyessa.

 

 

A tanie Renault potrafi to ogarnac, tak ze dziala naprawde swietnie :ok:

Zanim podejdziesz do auta, to wszystkie zamki, klapa bagaznika sa otwarte, a lusterka rozlozone.

Keyless w jednych drzwiach to jakis absurd ;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

A tanie Renault potrafi to ogarnac, tak ze dziala naprawde swietnie :ok:

Zanim podejdziesz do auta, to wszystkie zamki, klapa bagaznika sa otwarte, a lusterka rozlozone.

Keyless w jednych drzwiach to jakis absurd ;]

 

 

Co ciekawe, Outlander II miał we wszystkich drzwiach i działało to dobrze. Outlander III tylko w przednich a sama klamka zamiast być dotykowa to miała do zamykania taki brzydki guzik. Z generacji na generację oszczędzali coraz bardziej.

 

Do Rangera nie mam pretensji bo to w sumie auto użytkowe i większość wyposażenia na pokładzie to już i tak ukłon Forda w stronę takich użytkowników jak ja bo do pracy takie rzeczy są w ogóle niepotrzebne. Ale w związku z tym się przyzwyczaiłem do używania kluczyka więc mi ten keyless niepotrzebny.

 

Chociaż gdyby działał tak jak to opisujesz to pewnie zmieniłbym zdanie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

A tanie Renault potrafi to ogarnac, tak ze dziala naprawde swietnie :ok:

Zanim podejdziesz do auta, to wszystkie zamki, klapa bagaznika sa otwarte, a lusterka rozlozone.

Keyless w jednych drzwiach to jakis absurd ;]

 

 

Co do VW to chyba pozostaje się cieszyć że jest jak jest ;]

Np w Golfie 8 nadal masz cztery przyciski na drzwiach kierowcy do otwierania okien.

W ID3 natomiast, już VW przyoszczędził i masz tylko dwa przyciski plus jakiś przycisk dotykowy który zmienia logikę tych dwóch przycisków na otwieranie tył lub przód.

Jakkolwiek to brzmi, to serio nie żartuję ;]

 

image.png.babf6c4060dc39fb603a66166bcbd75c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał(a):

 

Co do VW to chyba pozostaje się cieszyć że jest jak jest ;]

Np w Golfie 8 nadal masz cztery przyciski na drzwiach kierowcy do otwierania okien.

W ID3 natomiast, już VW przyoszczędził i masz tylko dwa przyciski plus jakiś przycisk dotykowy który zmienia logikę tych dwóch przycisków na otwieranie tył lub przód.

Jakkolwiek to brzmi, to serio nie żartuję ;]

 

Widzialem to gdzies na YT :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Widzialem to gdzies na YT :hehe:

 

Niedawno zmienił się CEO VW. Ten nowy podobno twierdzi, że będą bardziej wysłuchiwać wymagań klientów ;]

Może jednak coś do nich dotarło, że to nie jest ścieżka VW ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, kravitz napisał(a):

 

Co do VW to chyba pozostaje się cieszyć że jest jak jest ;]

Np w Golfie 8 nadal masz cztery przyciski na drzwiach kierowcy do otwierania okien.

W ID3 natomiast, już VW przyoszczędził i masz tylko dwa przyciski plus jakiś przycisk dotykowy który zmienia logikę tych dwóch przycisków na otwieranie tył lub przód.

Jakkolwiek to brzmi, to serio nie żartuję ;]

 

image.png.babf6c4060dc39fb603a66166bcbd75c.png

 

No i zamiast czterech przycisków są trzy. Logiczne, zaoszczędzili na jednym przycisku kosztem utrudnienia życia użytkownikowi. Ale to przecież nic nie kosztuje.

;]

 

 

 

EDIT: Ja bym dał jeden przycisk do zamykania i drugi do przełączania między oknami. Byłyby w sumie dwa i cztery lampki. A lampki są tańsze niż przycisk więc bym jeszcze więcej zaoszczędził. Widzę dla siebie karierę w VW.

:hehe:

Edytowane przez Furvus_Eques
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

No i zamiast czterech przycisków są trzy. Logiczne, zaoszczędzili na jednym przycisku kosztem utrudnienia życia użytkownikowi. Ale to przecież nic nie kosztuje.

;]

 

Na zdjęciu widać, że blokowanie otwierania okien (przypuszczam że chodzi o te z tyłu) też już dotykowe, a u mnie w G8 jeszcze normalny przycisk :)

Dodatkowa oszczędność ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kravitz napisał(a):

 

Na zdjęciu widać, że blokowanie otwierania okien (przypuszczam że chodzi o te z tyłu) też już dotykowe, a u mnie w G8 jeszcze normalny przycisk :)

Dodatkowa oszczędność ;]

 

Dopisałem wyżej jak ja bym się pozbył jeszcze jednego guzika. I kolejne miliony dolarów zaoszczędzone.

;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Dopisałem wyżej jak ja bym się pozbył jeszcze jednego guzika. I kolejne miliony dolarów zaoszczędzone.

;]

 

 

I dzięki takim genialnym pomysłom na oszczędności, mogli sobie pozwolić na zamontowanie....podświetlenia nóg kierowcy i pasażera.

 

Czyż to nie cudowne? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał(a):

I dzięki takim genialnym pomysłom na oszczędności, mogli sobie pozwolić na zamontowanie....podświetlenia nóg kierowcy i pasażera.

Czyż to nie cudowne? ;]

 

To jest bardzo potrzebna funkcja bo po pierwsze dodaje premiumowości a po drugie gdy podczas jazdy poczujesz smród psiej kupy to szybko będzie można ustalić kto wdepnął.

:hehe:

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2022 o 10:15, Manx napisał(a):

Też czytam i się dziwię :).  To chyba najgorszy asystent jaki montują w autach - wyłączam to w każdym aucie, bo:

1. nie spotkałem jeszcze auta w którym nie byłby irytujący. Po pierwsze, bo szarpie się ze mną (w BMW X3 tak mnie zirytował przy pierwszej jeździe, że zjechałem z S-ki na boczną drogę, stanąłem na poboczu i szukałem jak to dziadostwo wyłączyć). W seacie jedzie jak pijany zygzakując od lewa do prawa. Po drugiej jedzie środkiem pasa po wszystkich dziurach w i łatach w drodze.

2. jak to testowałem to i system BMW jak i VAG niestety na naszych drogach potrafi się zgubić (czasem niewyraźne linie, czasem wspaniałe przeróbki przebiegu pasa ruchu przed skrzyżowaniami, gdzie pozostają ślady po starym przebiegu, czasem brud przez który linie stają się nieczytelne)

3. nie mam aż takiego zaufania do elektroniki, która mi ingeruje w kierunek jazdy - pedał gazu mogę komputerowi oddać (ACC), ale kierownicy nigdy :foch:

 

W takim razie nie korzystasz z kierunkowskazów lub często gadasz przez telefon trzymajac go przy uchu i jexdzisz jak pijany zając. Jedynie kiedy mnie to irytowało to jak nie miałem ochoty włączać kierunkowskazów. Normalnie jadąc środkiem jezdni system nie rzuca Cię z lewa do prawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

A tanie Renault potrafi to ogarnac, tak ze dziala naprawde swietnie :ok:

Zanim podejdziesz do auta, to wszystkie zamki, klapa bagaznika sa otwarte, a lusterka rozlozone.

Keyless w jednych drzwiach to jakis absurd ;]

 

Tak czytam o tych drogich golfach i pickupach i nie wierzę 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rado_ napisał(a):

Serio? Moze cos w ustawieniach miales? Jaki to sens, aby tylko z przodu się otwieraly? Nigdy bym na to nie wpadł. Bez sensu.

 

Otwierają się wszystkie, ale czujniki zbliżeniowe mają tylko te drzwi z przodu ;)

Żeby zatem otworzyć te z tyłu, musisz otworzyć te z przodu, które odryglują zamek w tych z tyłu ;]

Oczywiście możesz użyć przycisku na kluczyku i otworzą się wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lucash napisał(a):

W takim razie nie korzystasz z kierunkowskazów lub często gadasz przez telefon trzymajac go przy uchu i jexdzisz jak pijany zając. Jedynie kiedy mnie to irytowało to jak nie miałem ochoty włączać kierunkowskazów. Normalnie jadąc środkiem jezdni system nie rzuca Cię z lewa do prawa. 

 

Wystarczy omijać np studzienki. Przepraszam, ale nie włączam wtedy kierunków. I kierownica szarpie, a nawet potrafi się wyświetlić komunikat o tym, żebym jechał środkiem jezdni czy jakoś tak.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał(a):

 

Otwierają się wszystkie, ale czujniki zbliżeniowe mają tylko te drzwi z przodu ;)

Żeby zatem otworzyć te z tyłu, musisz otworzyć te z przodu, które odryglują zamek w tych z tyłu ;]

Oczywiście możesz użyć przycisku na kluczyku i otworzą się wszystkie.

A o to chodzi. Myslalem, że jak podchodzisz do auta, drzwi same się odryglowyją, znaczy tylko przednie. Jak podchodzisz to tylko przednie tez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kravitz napisał(a):

 

Wystarczy omijać np studzienki. Przepraszam, ale nie włączam wtedy kierunków. I kierownica szarpie, a nawet potrafi się wyświetlić komunikat o tym, żebym jechał środkiem jezdni czy jakoś tak.

Na drodze krajowe/A/S? Studzienki powiadasz :phi: Przecież to nie działa przy niskiej prędkości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lucash napisał(a):

Na drodze krajowe/A/S? Studzienki powiadasz :phi: Przecież to nie działa przy niskiej prędkości. 

W moim przy niskiej prędkości nie działa, a przy wyższych można delikatnie kierować i zmieniać położenie na pasie. Oczywiście zbliżanie się do linii wymaga większego wysiłku. więc do wyprzedzania trzeba zawczasu włączać kierunkowskaz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rado_ napisał(a):

A o to chodzi. Myslalem, że jak podchodzisz do auta, drzwi same się odryglowyją, znaczy tylko przednie. Jak podchodzisz to tylko przednie tez?

 

W Golfie nie odryglowuje się nic samo. Musisz wsadzić rękę w klamkę.

Wtedy zamek działa szybko, nie zdążysz pociągnąć za tą klamkę, a zamek już zrobił swoje.

Niestety czujnika nie mają drzwi z tyłu.

 

Jak odchodzisz też same się nie zamkną. Jest czujnik na zewnątrz klamki i musisz przyłożyć rękę.

 

Dodam jeszcze taką różnicę o której zapomniałem :)

 

W Golfie 7, zamek drzwi ten w którym awaryjnie możesz wsadzić kluczyk (gdyby aku padł) jest za maskownicą którą możesz zdjąć.

W Golfie 8 już zaoszczędzili i zamek jest na wierzchu, jak w Trabancie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, lucash napisał(a):

Na drodze krajowe/A/S? Studzienki powiadasz :phi: Przecież to nie działa przy niskiej prędkości. 

 

W G7 i G8 działa przy każdej prędkości. Tzn nie wiem czy przy 5km/h, ale przy 40km/h na bank, bo po mojej wiejskiej drodze mnie nosi prawo/lewo, a w gminie Raszyn studzienki robi chyba jakaś firma znajomego wójta, bo to są kratery nawet na nowych drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kravitz napisał(a):

 

W Golfie nie odryglowuje się nic samo. Musisz wsadzić rękę w klamkę.

Wtedy zamek działa szybko, nie zdążysz pociągnąć za tą klamkę, a zamek już zrobił swoje.

Niestety czujnika nie mają drzwi z tyłu.

 

Jak odchodzisz też same się nie zamkną. Jest czujnik na zewnątrz klamki i musisz przyłożyć rękę.

 

Dodam jeszcze taką różnicę o której zapomniałem :)

 

W Golfie 7, zamek drzwi ten w którym awaryjnie możesz wsadzić kluczyk (gdyby aku padł) jest za maskownicą którą możesz zdjąć.

W Golfie 8 już zaoszczędzili i zamek jest na wierzchu, jak w Trabancie ;]

Dobra, kumam to musi byc taka oszczednosc w calej grypie, bo w Q5 tez tak mamy, tylko ze czujniki sa we wszystkich drzwiach i odryglowuje wszystkie. Myślałem,  że juz to się zmieniło, przez te kilka lat. To chyba nie mam co narzekać w swoim glupim Clio. Nie takie głupie,  nawet lepsze od Audi hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.