Skocz do zawartości

Soczewki H7 jakie przebiegi?


bochumil

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, jakie przebiegi wytrzymują bez czyszczenia/regeneracji soczewki dajmy na to H7? 
Przy 180km miałem wypalone odblysniki a sama soczewka...no brudna jak diabli

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, WaWeR napisał(a):

Przy 180km miałem wypalone odblysniki a sama soczewka...no brudna jak diabli

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
 

 

To widać gołym okiem bez demontażu, czy trzeba soczewkę rozebrać na części drobne?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bochumil napisał(a):

 

To widać gołym okiem bez demontażu, czy trzeba soczewkę rozebrać na części drobne?

 

 

Stan soczewki widać gołym okiem.

Stan odblysnika u mnie dopiero po demontażu.

2 lata później zmieniłem odblysniki. Mało jeżdżę w nocy ale no zwyczajnie szlag mnie trafial

 

20221008_120330(0).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama soczewka jest czysta.

Reszta to wróżenie z fusów.

Może jakaś kamerka inspekcyjna by dala podgląd na Stan odblysnika.

Ale jak słabo świecą to raczej idblysniki do regeneracji

U mnie po wymianie odblysnikow jest tak jasno przed autem że halogeny nie wpływają na widzenie praktycznie wcale.

Wcześniej to one rozświetlały drogę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, bochumil napisał(a):

 

Czy ze zdjęć poniżej jesteś w stanie coś wywnioskować?

 

Jakie żarówki i kiedy zmieniane?

U siebie wywaliłem 2 letnie, bo już kiepsko świeciły. 

Jakieś LongLife.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, WaWeR napisał(a):

Stan soczewki widać gołym okiem.

Stan odblysnika u mnie dopiero po demontażu.

2 lata później zmieniłem odblysniki. Mało jeżdżę w nocy ale no zwyczajnie szlag mnie trafial

 

20221008_120330(0).jpg

Dokładnie, ale można się zaskoczyć. U mnie kiedyś w Alfie 159 na palnikach D1S po zdemontowaniu lamp i wykręceniu wkładu (w większości aut to już trzeba rozklejać lampę) okazało się, że soczewka jest pokryta mgiełką którą przetarłem a sam odbłyśnik

( porównywałem rownolegle  z kupionym nowym na wymianę) był po przetarciu w takim samym stanie co nowy…
Po montażu patrząc z zewnątrz lampy przez soczewkę widziałem oprawkę palnika osadzonego w gnieździe. Po całym zabiegu światła ze 30% więcej. 
Żarówka wytwarza jednak zdecydowanie więcej ciepła wiec po tylu latach na 100% jest wypalony odbłyśnik w jakiejś jego części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, steyr napisał(a):

Tipo H7 soczewka 130kkm przebiegu jest ok. Ale są dzienne, w dodatku od 2 lat jeżdżę na ledach na mijania więc soczewka się tak nie nagrzewa jak przy standardowej żarówce H7 55W.

 

Jakie masz te LEDy? Jakiś konkretny producent? W okolicy mam firmę przerabiającą standardowe lampy na Bi-Led ale zdaję sobie sprawę z kosztów jak i "legalności" (podobnie jak przy LEDach) takiego rozwiązania dlatego mam mieszane uczucia. Ostatnio robił o tym materiał sponsorowany niejaki Adam Kornacki

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, stig napisał(a):

U mnie kiedyś w Alfie 159 na palnikach D1S po zdemontowaniu lamp i wykręceniu wkładu (w większości aut to już trzeba rozklejać lampę) okazało się, że soczewka jest pokryta mgiełką którą przetarłem a sam odbłyśnik

( porównywałem rownolegle  z kupionym nowym na wymianę) był po przetarciu w takim samym stanie co nowy…

 

Nie wystarczy potraktować sprężonym powietrzem przez otwór mocowania żarówki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, bochumil napisał(a):

 

Nie wystarczy potraktować sprężonym powietrzem przez otwór mocowania żarówki? 

Fizycznie jak czymś nie przetrzesz to jak zakrycie pryszcza korektorem. 
Przez soczewkę coś widać? W Bravo miałem kiedyś mleczną i ona się już do wymiany nadawała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Jakie masz te LEDy? Jakiś konkretny producent? W okolicy mam firmę przerabiającą standardowe lampy na Bi-Led ale zdaję sobie sprawę z kosztów jak i "legalności" (podobnie jak przy LEDach) takiego rozwiązania dlatego mam mieszane uczucia. Ostatnio robił o tym materiał sponsorowany niejaki Adam Kornacki
 
 
 
Najpierw miałem chińskie z Ali, obecnie od ok 4 miesięcy mam Philips Pro6000 H7 LED. Te które mają dopuszczenie homologacji w DE m. in. dla Tipo.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, steyr napisał(a):

Najpierw miałem chińskie z Ali, obecnie od ok 4 miesięcy mam Philips Pro6000 H7 LED. Te które mają dopuszczenie homologacji w DE m. in. dla Tipo.

 

My jeszcze trochę poczekamy za dopuszczeniem LEDów do użytku na polskich drogach. Dziennikarze motoryzacyjni działający na YT powinni temat lobbować, a nie tylko żyć z płatnej promocji żarówek które de facto są średnio po drodze z polskim ustawodawstwem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, WaWeR napisał(a):

Stan soczewki widać gołym okiem.

Stan odblysnika u mnie dopiero po demontażu.

2 lata później zmieniłem odblysniki. Mało jeżdżę w nocy ale no zwyczajnie szlag mnie trafial

 

20221008_120330(0).jpg

Skąd brałeś odbłyśniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bochumil napisał(a):

 

Jakie masz te LEDy? Jakiś konkretny producent? W okolicy mam firmę przerabiającą standardowe lampy na Bi-Led ale zdaję sobie sprawę z kosztów jak i "legalności" (podobnie jak przy LEDach) takiego rozwiązania dlatego mam mieszane uczucia. Ostatnio robił o tym materiał sponsorowany niejaki Adam Kornacki

 

 

 

Oglądałem. Poziom żenujący. Sponsorowane to mało, sam mam już LED'y w Fordzie i ksenon w Vectrze B, ta druga ma po regeneracji reflektory i widać na prawdę bardzo ładnie, a koszt utrzymania znacznie niższy, a trwałość również wysoka. Moim zdaniem, mimo że LED daje możliwości bardzie zaawansowanego kreowania wiązki światła, to właśnie ksenony oferują najlepsze value for money.
 

20 godzin temu, bochumil napisał(a):

 

Nie wystarczy potraktować sprężonym powietrzem przez otwór mocowania żarówki? 

Nie. Musisz mechanicznie (w sensie miękka ściereczką) umyć. W Omedze B po samym umyciu była znacznia różnica.

 

19 godzin temu, steyr napisał(a):

Najpierw miałem chińskie z Ali, obecnie od ok 4 miesięcy mam Philips Pro6000 H7 LED. Te które mają dopuszczenie homologacji w DE m. in. dla Tipo.

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Nie ma znaczenia, w PL i tak są nielegalne - mówię tak ogólnie, nie oceniam sensowności - bo jej raczej nie ma. Powinna być jakaś skrócona opcja dopuszczenia innego źródła światła dla danego reflektora - jakaś krótka wizyta na OSKP z pomiarem natężenia światła, bo szczególnie w soczekowych reflektorach granica światło cienia jest wyraźna i często nawet po zmianie źródła światła wszystko się mieści w normie. Do tego OIDP to były reflektory z podwójnym dopuszczeniem źródła światła - ksenon + halogen.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, AstraC napisał(a):

Nie ma znaczenia, w PL i tak są nielegalne - mówię tak ogólnie, nie oceniam sensowności - bo jej raczej nie ma. Powinna być jakaś skrócona opcja dopuszczenia innego źródła światła dla danego reflektora - jakaś krótka wizyta na OSKP z pomiarem natężenia światła, bo szczególnie w soczekowych reflektorach granica światło cienia jest wyraźna i często nawet po zmianie źródła światła wszystko się mieści w normie. Do tego OIDP to były reflektory z podwójnym dopuszczeniem źródła światła - ksenon + halogen.

 

Przydałby się jakiś ranking LEDów, niekoniecznie z niemieckim certyfikatem. U mnie i tak skończy się pewnie regeneracją odbłyśników.

 

10 godzin temu, WaWeR napisał(a):

Olx.

Użytkownik Piotr z Rudnik.

 

Do Giulietty nie posiada. Za to inny użytkownik ma w ofercie w cenie 300 zł za kpl po kompleksowej regeneracji. Tanio? Drogo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bochumil napisał(a):

 

Przydałby się jakiś ranking LEDów, niekoniecznie z niemieckim certyfikatem. U mnie i tak skończy się pewnie regeneracją odbłyśników.

 

 

Do Giulietty nie posiada. Za to inny użytkownik ma w ofercie w cenie 300 zł za kpl po kompleksowej regeneracji. Tanio? Drogo?

Sprawdź jeszcze tutaj bo ma dobre opinie 

http://regeneracja-hc.com

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, stig napisał(a):

Sprawdź jeszcze tutaj bo ma dobre opinie 

http://regeneracja-hc.com

 

Wysłałem kilka zapytań do kilku firm, łącznie z takimi które przerabiają na Bi-Ledy. Czekam na kosztorys.

 

https://hidretrofit.pl/alfa-romeo-giulietta/

 

https://www.facebook.com/RenowacjaReflektorow.KrystianSek/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, bochumil napisał(a):

 

Wysłałem kilka zapytań do kilku firm, łącznie z takimi które przerabiają na Bi-Ledy. Czekam na kosztorys.

 

https://hidretrofit.pl/alfa-romeo-giulietta/

 

https://www.facebook.com/RenowacjaReflektorow.KrystianSek/

Chcesz zamontować takie wynalazki bez badań do swojego samochodu ?

Ja rozumiem zrobić czyszczenie/regenerację fabrycznych i zamontować ledy osrama czy philipsa z homologacjami niemieckimi, przynajmniej są jakieś podstawy legalności.

Natomiast takie polepione lampy w garażu z badaniem na drzwiach od stodoły to proszenie się o problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MarcG napisał(a):

Chcesz zamontować takie wynalazki bez badań do swojego samochodu ?

Ja rozumiem zrobić czyszczenie/regenerację fabrycznych i zamontować ledy osrama czy philipsa z homologacjami niemieckimi, przynajmniej są jakieś podstawy legalności.

Natomiast takie polepione lampy w garażu z badaniem na drzwiach od stodoły to proszenie się o problemy.

 

Nie denerwuj się. Na początek chcę poznać koszty, opinie itd. Nie jestem gorąca głowa. Jestem z tego na forum znany ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bochumil napisał(a):

 

Nie denerwuj się. Na początek chcę poznać koszty, opinie itd. Nie jestem gorąca głowa. Jestem z tego na forum znany ;)

Ja nie mam powodu się denerwować tylko się dziwuję ;]

A czyli nie chcesz nic zmieniać tylko będziesz marudził przez 2 lata :hehe:

Żeby Ci pomóc w podjęciu decyzji to poczytaj

https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8571394,swiatla-mandat-policja-dowod-rejestracyjny-zarowki-retrofity.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, MarcG napisał(a):

Ja nie mam powodu się denerwować tylko się dziwuję ;]

A czyli nie chcesz nic zmieniać tylko będziesz marudził przez 2 lata :hehe:

Żeby Ci pomóc w podjęciu decyzji to poczytaj

https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8571394,swiatla-mandat-policja-dowod-rejestracyjny-zarowki-retrofity.html 

 

Zdaję sobie sprawę z konsekwencji jazdy na żarówkach bez homologacji - jakbyś poczytał cały wątek to byś zauważył, że jestem sceptykiem ;) Mam żal do youtuberów, postaci medialnych, którzy bardziej temat monetyzują niż lobbują. Gdyby pojawiła się odpowiednia ustawa mielibyśmy na rynku konkretne żarówki LED dopuszczone do użytku i skończyłaby się partyzantka z chińskimi wynalazkami. Nie mam wątpliwości, że spora grupa nabywców ledów używa na allegro filtra - cena od najniższej lub popularność (niewątpliwe z ceną związana). 

Póki co, rozważam wszelkie za i przeciw. Nie wypowiadałem się krytycznie na temat ledów z niemiecką homologacją, która i tak "w razie W" w niczym na polskich drogach nie pomoże. Na razie temat ledwo co ugryzłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, bochumil napisał(a):

 

Zdaję sobie sprawę z konsekwencji jazdy na żarówkach bez homologacji - jakbyś poczytał cały wątek to byś zauważył, że jestem sceptykiem ;) Mam żal do youtuberów, postaci medialnych, którzy bardziej temat monetyzują niż lobbują. Gdyby pojawiła się odpowiednia ustawa mielibyśmy na rynku konkretne żarówki LED dopuszczone do użytku i skończyłaby się partyzantka z chińskimi wynalazkami. Nie mam wątpliwości, że spora grupa nabywców ledów używa na allegro filtra - cena od najniższej lub popularność (niewątpliwe z ceną związana). 

Póki co, rozważam wszelkie za i przeciw. Nie wypowiadałem się krytycznie na temat ledów z niemiecką homologacją, która i tak "w razie W" w niczym na polskich drogach nie pomoże. Na razie temat ledwo co ugryzłem.

 

Niemiecką homologację można potwierdzić w ITSie badaniem konkretnego samochodu, ciekawe ile to kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MarcG napisał(a):

Chcesz zamontować takie wynalazki bez badań do swojego samochodu ?

Ja rozumiem zrobić czyszczenie/regenerację fabrycznych i zamontować ledy osrama czy philipsa z homologacjami niemieckimi, przynajmniej są jakieś podstawy legalności.

Natomiast takie polepione lampy w garażu z badaniem na drzwiach od stodoły to proszenie się o problemy.

Takie jak to nazwales "wynalazki". pochodzące z demontażu z rozbitych aut to całe, kompletne rozwiązanie.

Żadne wynalazki.

Te z Chin tozsamo.

A te z osrama i philipsa nie mają żadnej podstawy legalności. Żadnej. 

Edytowane przez WaWeR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, WaWeR napisał(a):

Takie jak to nazwales "wynalazki". pochodzące z demontażu z rozbitych aut to całe, kompletne rozwiązanie.

Żadne wynalazki.

Te z Chin tozsamo.

A te z osrama i philipsa nie mają żadnej podstawy legalności. Żadnej. 

To jest fabrycznerozwiązanie ?

Fabryczne lampy halogenowe produkcji AL do Alfy Romeo Giulietta zmodyfikowaliśmy z zastosowaniem projektorów typu BILED HRF realizujących światła mijania oraz drogowe w technologii LED, dodatkowo projektory wyposażone są matrycowy moduł świateł drogowych.  Wnętrze lamp pozostało bez zmian.

Firma się reklamuje

Przerabianie lamp

Oferujemy przerabianie lamp na soczewki, przerabianie lamp na soczewki xenon oraz na soczewki ledowe.

 

A te nielegalne Philips i Osamy są legalne w połowie Europy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te nielegalne Philips i Osamy są legalne w połowie Europy.

 
W przypadku Philipsa czytałem tylko o niemieckiej homologacji. Jeśli są inne to tylko się cieszyć. Może coś drgnie u nas.NTymczasem nasi ustawodawcy mają większe zmartwienia, np. kolor pazurów w godle RP. Problemy pierwszego świata...
 
 

Edytowane przez bochumil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest fabrycznerozwiązanie ?
Fabryczne lampy halogenowe produkcji AL do Alfy Romeo Giulietta zmodyfikowaliśmy z zastosowaniem projektorów typu BILED HRF realizujących światła mijania oraz drogowe w technologii LED, dodatkowo projektory wyposażone są matrycowy moduł świateł drogowych.  Wnętrze lamp pozostało bez zmian.
Firma się reklamuje
Przerabianie lamp
Oferujemy przerabianie lamp na soczewki, przerabianie lamp na soczewki xenon oraz na soczewki ledowe.
 
A te nielegalne Philips i Osamy są legalne w połowie Europy.
1. Zobacz sobie np Koito biled
Wsadzasz to zamiast swojej soczewki
2. Co mnie interesuje połowa Europy?
Do czasu zmiany przepisów w PL są obe tak samo niedozwolone jak całe projektory led

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.