Skocz do zawartości

Sprzedałem !


Marcin79

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 3.04.2023 o 10:19, Marcin79 napisał(a):

Tak .

Nie mogę przetrawić ze nowe Sorento to 1.6 miejska  popierdółka .

Mam Kia pod biurem to wpadlem na szybko i musze powiedziec, ze nowy Sportage robi calkiem pozytywne wrazenie. Nawet nie wiem, czy troche za bardzo nie urosl jak dla mnie (4.60). Zrobilem na szybko jakas konfiguracje i taka 1.6 HEV 230KM FWD w wersji BL plus kilka pakietow wyszla po jakims tam wstepnym rabacie ok 180k, wiec bardzo spoko. Niedlugo ma wejsc jakies nowe promocyjne finansowanie, wiec jeszcze moze sie to zmienic.

Do minusow trzeba zaliczyc fakt, ze cena nie jest gwarantowana. Druga sprawa to polityka pakietowa, podobnie jak w Nissanie. Fotele z pamiecia dostepne sa tylko w wersji GTline, nosz ku... :klnie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, zinger napisał(a):

Mam Kia pod biurem to wpadlem na szybko i musze powiedziec, ze nowy Sportage robi calkiem pozytywne wrazenie. Nawet nie wiem, czy troche za bardzo nie urosl jak dla mnie (4.60). Zrobilem na szybko jakas konfiguracje i taka 1.6 HEV 230KM FWD w wersji BL plus kilka pakietow wyszla po jakims tam wstepnym rabacie ok 180k, wiec bardzo spoko. Niedlugo ma wejsc jakies nowe promocyjne finansowanie, wiec jeszcze moze sie to zmienic.

Do minusow trzeba zaliczyc fakt, ze cena nie jest gwarantowana. Druga sprawa to polityka pakietowa, podobnie jak w Nissanie. Fotele z pamiecia dostepne sa tylko w wersji GTline, nosz ku... :klnie:

 

mnie ten samochód podoba się z zewnątrz, ale jak wsiadlem do niego w upalny dzień jakoś w lipcu zeszłego roku i ten cały tunel środkowy z piano black oślepiał mnie słońcem, to już wiedziałem że raczej nie kupię. Pierwsze wrażenie jest jednak ważne. A jak wsiadłem do Nissana to pomyślałem, że ładnie, schludnie, przytulnie. Mimo ekranów to jakoś tak nadal analogowo i przyjaźnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
nie wiem kto o zdrowych zmysłach kupuje dużego SUVa z napędem 4x4 i hybrydą do latania po autostradach. Przecież to jest najgorsza kombinacja. Do takich jazd dużo lepsze będzie zwykłe kombi. Owszem, XTrail czy inny duży SUV pojedzie w dłuższą trasę autostradą, nawet będzie w nim całkiem wygodnie, ale nie do tego został zaprojektowany.
Ale suv z dieslem pod maską świetnie się sprawdzał w praktycznie wszystkich warunkach no może poza 100% miasto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

mnie ten samochód podoba się z zewnątrz, ale jak wsiadlem do niego w upalny dzień jakoś w lipcu zeszłego roku i ten cały tunel środkowy z piano black oślepiał mnie słońcem, to już wiedziałem że raczej nie kupię. Pierwsze wrażenie jest jednak ważne. A jak wsiadłem do Nissana to pomyślałem, że ładnie, schludnie, przytulnie. Mimo ekranów to jakoś tak nadal analogowo i przyjaźnie.

Zwroce uwage na przejazdzce :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ppmarian napisał(a):
W dniu 3.04.2023 o 09:58, maro_t napisał(a):
 
nie wiem kto o zdrowych zmysłach kupuje dużego SUVa z napędem 4x4 i hybrydą do latania po autostradach. Przecież to jest najgorsza kombinacja. Do takich jazd dużo lepsze będzie zwykłe kombi. Owszem, XTrail czy inny duży SUV pojedzie w dłuższą trasę autostradą, nawet będzie w nim całkiem wygodnie, ale nie do tego został zaprojektowany.

Ale suv z dieslem pod maską świetnie się sprawdzał w praktycznie wszystkich warunkach no może poza 100% miasto

 

To prawda. Ale niestety diesle już stają się niemodne i jest jak jest. Producenci od nich odchodzą. Mnie nie chodzi o ten czy inny samochód, czy jakąś wojnę typu diesel/benzyna/EV, tylko przecież odkąd są samochody to mają one jakieś swoje przeznaczenie. Małe pudełka klasy A służą do podjechania w mieście do pracy, przedszkola, sklepu, łatwo je zaparkować, łatwo się manewruje po ciasnych uliczkach osiedlowych. Ale nie kupuje ich nikt żeby jeździć po autostradach bo można ogłuchnąć czy nabawić się nerwicy próbując wyprzedzać TIRa z drugim TIRem na zderzaku. Ale w sutuacji awaryjnej takie autko pojechać, pojedzie i zapewne dojedzie do celu. Podobnie bez sensu jest kupować BMW serii 5 kombi do kręcenia się po mieście, bo to jest samochód na autostradę. Chociaż również jak już zjedziesz z tej autostrady, to po mieście też pojedzie. Tylko czasem trzeba złożyć lusterka żeby wjechać na parking podziemny do luxmedu, mieć oczy dookoła głowy i 8 kamer, których w małym aucie po prostu nie potrzeba.

 

Podobnie jest z dużym hybrydowym SUVem 4x4. To jest samochód dla rodziny z dziećmi albo psami albo jednym i drugim. W tygodniu w mieście ogarnie przedszkola i zakupy, do tego jazda będzie w kompletnej ciszy i ze spalaniem 1/2 tego co podobnej wielkości samochód benzynowy. A w weekendy zapakujesz rowery na hak, psy do bagażnika, pojedziesz gdzieś do lasu, zawrócisz na podmokłej łące bez stresu że tam zostaniesz, podwieziesz córkę do stadniny na lekcje jazdy konnej nawet zimą, gdy stadnina jest też na jakimś kompletnym zadupiu i tak dalej. A w wakacje całkiem komfortowo pojedziesz do Włoch autostradą, ale licząc się z tym, że wtedy to może dużo palić. Ale raz w roku można przeżyć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, wladmar napisał(a):

 

No to bardziej takie suvopodobne jednak. Klasycznych kombi bez podwyższania i jakichś mniej lub bardziej teneronowych dodatków jest mało.

 

W segmencie kompaktow nadal praktycznie kazda europejska czy koreanska marka ma kombi.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał(a):

Mam Kia pod biurem to wpadlem na szybko i musze powiedziec, ze nowy Sportage robi calkiem pozytywne wrazenie.

 

Największe wrażenie robi na moim koledze co drugi raz zgłaszał ubywający płyn chłodniczy w 1.6T. Ma auto ponad rok a problem jest bagatelizowany.

Albo trafił coś wadliwego, albo problem jakiś jest. Na GPF narazie się nie skarżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, komor napisał(a):

 

Największe wrażenie robi na moim koledze co drugi raz zgłaszał ubywający płyn chłodniczy w 1.6T. Ma auto ponad rok a problem jest bagatelizowany.

Albo trafił coś wadliwego, albo problem jakiś jest. Na GPF narazie się nie skarżył.

Tam siedzi ten sam silnik w kazdej niezaleznie od wersji MHEV, HEV, PHEV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zinger napisał(a):

Jak nie urok to sraczka. Pierdziele, chyba pojezdze jeszcze troche Ateca, te nowe auta w sumie nie oferuja nic wiecej, co juz mam :hmm:

 

widzę że idziesz tą samą drogą, którą ja szedłem. Kolejno oglądanie, testowanie, czytanie, wątpliwości, rezygnacja, znowu oglądanie... :hehe: Aż w końcu to przerwałem i po prostu coś kupiłem co się spodobało mnie i żonie.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zinger napisał(a):

Jak nie urok to sraczka. Pierdziele, chyba pojezdze jeszcze troche Ateca, te nowe auta w sumie nie oferuja nic wiecej, co juz mam :hmm:

Kia ma podpadnięte silniki ostatnio .

Stinger 2.0 , kia olała klientów i wycofała ten silnik z oferty 2 lata temu .

 

Ten 1.6 ma również problemy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, maro_t napisał(a):

 

widzę że idziesz tą samą drogą, którą ja szedłem. Kolejno oglądanie, testowanie, czytanie, wątpliwości, rezygnacja, znowu oglądanie... :hehe: Aż w końcu to przerwałem i po prostu coś kupiłem co się spodobało mnie i żonie.

Wynalazek ... niech się .koła dobrze kręcą 😃👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, maro_t napisał(a):

 

widzę że idziesz tą samą drogą, którą ja szedłem. Kolejno oglądanie, testowanie, czytanie, wątpliwości, rezygnacja, znowu oglądanie... :hehe: Aż w końcu to przerwałem i po prostu coś kupiłem co się spodobało mnie i żonie.

Tak serio, to jedynym powodem, ze mysle o nowym aucie, jest potencjalna zmiana formy rozliczania sie na "bezkosztowa". Ja wiem, ze aby te koszty zrobic, trzeba sporo siana wydac, ale z 2 str Ateca nie bedzie ciagle drozala i przepasc pomiedzy kasa ze sprzedazy a cena nowego zacznie sie powiekszac. Wydaje mi sie zatem, ze to chyba najrozsadniejszy moment na zmiane, jesli juz mialbym to robic.

Problem jest jednak taki, ze Ateca, mimo 6 lat, jest w swietnym stanie, ma ciagle nieduzy przebieg i jest bardzo dobrze wyposazona i te nowe naprawde nie robia na mnie zadnego wow ani nie oferuja jakos specjalnie wiecej od tego, co juz mam. Gdybym mial budzet 300k+ to pewnie bylaby juz inna gadka, ale to tych 200k to lekka bida. I tak sie miotam i bije z myslami :bzik:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Marcin79 napisał(a):

Kia ma podpadnięte silniki ostatnio .

Stinger 2.0 , kia olała klientów i wycofała ten silnik z oferty 2 lata temu .

 

Ten 1.6 ma również problemy .

Ehh...generalnie to napalilem sie na nowego Priusa, ale jak zrezygnowali ze zwyklej hybrydy na EU i zobaczylem cennik to mi witki opadly i cala koncepcja poszla w p...u

Za 200k nie widze nic sensownego, bo te niby premium to sa w jakichs bida wersjach, a te dla plebsu niby na lepszym wypasie, ale zawsze cos nie tak.

Jest jeszcze 3 bramka w postacji T3, ktora dodatkowo wyszlaby najlepiej z finansowego pkt widzenia, bo lapie sie cala w koszty, ale moja :piekna: sie nie zgadza i po temacie.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, zinger napisał(a):

Tak serio, to jedynym powodem, ze mysle o nowym aucie, jest potencjalna zmiana formy rozliczania sie na "bezkosztowa". Ja wiem, ze aby te koszty zrobic, trzeba sporo siana wydac, ale z 2 str Ateca nie bedzie ciagle drozala i przepasc pomiedzy kasa ze sprzedazy a cena nowego zacznie sie powiekszac. Wydaje mi sie zatem, ze to chyba najrozsadniejszy moment na zmiane, jesli juz mialbym to robic.

Problem jest jednak taki, ze Ateca, mimo 6 lat, jest w swietnym stanie, ma ciagle nieduzy przebieg i jest bardzo dobrze wyposazona i te nowe naprawde nie robia na mnie zadnego wow ani nie oferuja jakos specjalnie wiecej od tego, co juz mam. Gdybym mial budzet 300k+ to pewnie bylaby juz inna gadka, ale to tych 200k to lekka bida. I tak sie miotam i bije z myslami :bzik:

 

ja w sumie miałem podobnie. Dwa auta w domu, jedno co prawda już 9cio letnie, ale totalnie bezawaryjne i jeszcze kilka lat by można pojeździć, ale jak patrzę co się dzieje na rynku, jak to wszystko drożeje, to doszedłem do wniosku że nie ma na co czekać, jeszcze bym chciał pojeździć czymś ciekawym, a za kilka lat to już mnie może nie być stać, patrząc na to w którą stronę to idzie. I czekanie rok czy dwa nic nie da. Doskładam trochę kasy, a samochody zdrożeją o tyle samo ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, zinger napisał(a):

Ehh...generalnie to napalilem sie na nowego Priusa, ale jak zrezygnowali ze zwyklej hybrydy na EU i zobaczylem cennik to mi witki opadly i cala koncepcja poszla w p...u

Za 200k nie widze nic sensownego, bo te niby premium to sa w jakichs bida wersjach, a te dla plebsu niby na lepszym wypasie, ale zawsze cos nie tak.

Jest jeszcze 3 bramka w postacji T3, ktora dodatkowo wyszlaby najlepiej z finansowego pkt widzenia, bo lapie sie cala w koszty, ale moja :piekna: sie nie zgadza i po temacie.

 

jak patrzysz na Toyotę to czemu nie Corolla Cross albo Rav4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

jak patrzysz na Toyotę to czemu nie Corolla Cross albo Rav4?

Ravka za drogo wychodzi, Corolla...nie wiem, moze sobie zobacze, ale obawiam sie, ze to bedzie krok wstecz jesli chodzi o wnetrze, no i 190k za Corolle :totalszok:

Prius mi sie podoba, mialem kiedys kilka lat P2 i to bylo super auto mimo wygladu, teraz dolozyli fajny design, no ale z cena mocno przegieli.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał(a):

Tam siedzi ten sam silnik w kazdej niezaleznie od wersji MHEV, HEV, PHEV?

 

Ale w hybrydach nie slychac o problemach z GPF.

Z reszta, tam chyba glownie problem jest z kontrolka i elektronika, a nie samym filtrem.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał(a):

Ehh...generalnie to napalilem sie na nowego Priusa, ale jak zrezygnowali ze zwyklej hybrydy na EU i zobaczylem cennik to mi witki opadly i cala koncepcja poszla w p...u

Za 200k nie widze nic sensownego, bo te niby premium to sa w jakichs bida wersjach, a te dla plebsu niby na lepszym wypasie, ale zawsze cos nie tak.

Jest jeszcze 3 bramka w postacji T3, ktora dodatkowo wyszlaby najlepiej z finansowego pkt widzenia, bo lapie sie cala w koszty, ale moja :piekna: sie nie zgadza i po temacie.

Przeczekać to nie ma sensu, jezeli chcesz zmienić,  bo będzie tylko gorzej. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ale w hybrydach nie slychac o problemach z GPF.

Z reszta, tam chyba glownie problem jest z kontrolka i elektronika, a nie samym filtrem.

 

No ale nie po to nowe kupuje, żeby się stresować jakimiś problemami;) Seat rozpieścił bo przez blisko 6 lat ZERO problemów i oby tak do końca zostało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Rado_ napisał(a):

Przeczekać to nie ma sensu, jezeli chcesz zmienić,  bo będzie tylko gorzej. 

Mam tego świadomość, jak pisałem, różnica między moja uzywka a nowymi będzie się tylko poglebiac. Tylko, póki co, nie mogę namierzyć nic, co by tak od razu spasowało.

Polityka w Kia czy Nissanie z wersjami i opcjami mnie rozwala. Np żeby mieć pamięć foteli trzeba brać topowe wersje i nie ma innej opcji. A wraz z nimi jest m.in. panorama, ktorej nie chce, a ktora kupe siana kosztuja. Natomiast zależy mi na pamięci, bo mam 3, a zaraz będzie 4 kierowców w domu. 

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest co raz większy problem z dopasowaniem pod siebie auta. Lepsza kasa dla producentów, gdy nie masz wyboru, na siłę wciskają pakiety, wyzsze wersję, By mieć jedną opcję musisz kupic 5 innych, które razem niby tansze, niz z osobna, a skąd mam wiedziec, że tańsze,  jezeli osobno nie ma w cenniku? Zanim sprzedaż sie załamie,  chcą wyrwać jeszcze ile się da.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, zinger napisał(a):

No ale nie po to nowe kupuje, żeby się stresować jakimiś problemami;) Seat rozpieścił bo przez blisko 6 lat ZERO problemów i oby tak do końca zostało:)

 

To fakt, w przypadku Kia to chyba jeszcze dochodzi kwestia serwisow i gwarancji glownie na papierze ;]

BTW. Porownywales o ile zdrozala w salonie taka Ateca jak kupiles 6 lat temu? Moje CX-5 ok +30kPLN przez ten czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

To fakt, w przypadku Kia to chyba jeszcze dochodzi kwestia serwisow i gwarancji glownie na papierze ;]

BTW. Porownywales o ile zdrozala w salonie taka Ateca jak kupiles 6 lat temu? Moje CX-5 ok +30kPLN przez ten czas. 

Nie, ale Formentor 1.5TSI wychodzi ok 170tys, czyli +43tys :totalszok: do tego co za praktycznie full wersje 1.4 płaciłem, a to chyba tańsze od Ateci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, zinger napisał(a):

Mam Kia pod biurem to wpadlem na szybko i musze powiedziec, ze nowy Sportage robi calkiem pozytywne wrazenie. Nawet nie wiem, czy troche za bardzo nie urosl jak dla mnie (4.60). Zrobilem na szybko jakas konfiguracje i taka 1.6 HEV 230KM FWD w wersji BL plus kilka pakietow wyszla po jakims tam wstepnym rabacie ok 180k, wiec bardzo spoko. Niedlugo ma wejsc jakies nowe promocyjne finansowanie, wiec jeszcze moze sie to zmienic.

Do minusow trzeba zaliczyc fakt, ze cena nie jest gwarantowana. Druga sprawa to polityka pakietowa, podobnie jak w Nissanie. Fotele z pamiecia dostepne sa tylko w wersji GTline, nosz ku... :klnie:

Ja taka kile mogę mieć za grosze miesięcznie służbowo. Po przejażdżce automatem wersja 230KM po prostu oddałem kluczyki i wyszedłem z salonu. Nie wiem czemu ale skrzynia strasznie muli gorzej niż w ostatnich VAGach i czuć jakby było mniej 100KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, wujek napisał(a):

Ja taka kile mogę mieć za grosze miesięcznie służbowo. Po przejażdżce automatem wersja 230KM po prostu oddałem kluczyki i wyszedłem z salonu. Nie wiem czemu ale skrzynia strasznie muli gorzej niż w ostatnich VAGach i czuć jakby było mniej 100KM.

To lipa, bo na papierze wyglądało obiecująco i taniej niż Nissan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, zinger napisał(a):

Corolla...nie wiem, moze sobie zobacze, ale obawiam sie, ze to bedzie krok wstecz jesli chodzi o wnetrze, no i 190k za Corolle :totalszok:

 

Moje subiektywne zdaie

przesiadka z „Europy” na „Japonię / Koreę” w mniej wiecej podobnych segmentach to zawsze bedzie krok wstecz

teraz juz tylko zostawać przy tym co masz - lub krok do przodu, czyli jakis Premium ;)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, wujek napisał(a):

Ja taka kile mogę mieć za grosze miesięcznie służbowo. Po przejażdżce automatem wersja 230KM po prostu oddałem kluczyki i wyszedłem z salonu. Nie wiem czemu ale skrzynia strasznie muli gorzej niż w ostatnich VAGach i czuć jakby było mniej 100KM.

 

miałem bardzo podobne odczucia. W ogóle nie czuć żeby to miało 230KM. Jakbym miał strzelać to bym obstawiał 160-170KM max. Skrzynia jest dobra do spokojnej jazdy, ale przy bardziej dynamicznym przyspieszaniu miałem wrażenie że aż czuję jak szuka tego odpowiedniego biegu. Nawet nie chodzi o same osiągi, bo są wystarczające tylko wrażenie tego opóźnienia, ospałości i przez to "gumowatości" napędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ppmarian napisał(a):

Ale suv z dieslem pod maską świetnie się sprawdzał w praktycznie wszystkich warunkach no może poza 100% miasto

 

Mój samochód podczas wożenia dziecka do/ze szkoły w mieście robi spalanie 6,5-7l/100km. Jest mi bardzo trudno podpisać się pod teorią, że diesel w SUVie nie sprawdza się w mieście.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, zinger napisał(a):

Jak nie urok to sraczka. Pierdziele, chyba pojezdze jeszcze troche Ateca, te nowe auta w sumie nie oferuja nic wiecej, co juz mam :hmm:

 

Możesz też zrobić tak jak ja - zmienić auto na dokładnie takie same jak miałeś.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Mój samochód podczas wożenia dziecka do/ze szkoły w mieście robi spalanie 6,5-7l/100km. Jest mi bardzo trudno podpisać się pod teorią, że diesel w SUVie nie sprawdza się w mieście.

 

Ile w tym czasie stoisz w korkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

Możesz też zrobić tak jak ja - zmienić auto na dokładnie takie same jak miałeś.

:hehe:

Powiem Ci, ze celowo nie biore tego, poki co, pod uwage. Chociaz Formentor to jakby Ateca tylko w innej okladce, wiec tak nie do konca ;) Tylko ten Formentor, bo blizszym zapoznaniu sie, nie robi juz na mnie takiego wrazenia, a tani nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marcindzieg napisał(a):

Ile w tym czasie stoisz w korkach?

 

Dzięki nawigacji objeżdżam korki. Ale oznacza to nieraz kluczenie bocznymi drogami, przez jakieś osiedla itp. Faktem jest, że na Śląsku korki dość łatwo można ominąć ale dla porównania benzynowy Jag na tych samych trasach nie schodzi poniżej 10l/100.

Edytowane przez Furvus_Eques
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, zinger napisał(a):

Powiem Ci, ze celowo nie biore tego, poki co, pod uwage. Chociaz Formentor to jakby Ateca tylko w innej okladce, wiec tak nie do konca ;) Tylko ten Formentor, bo blizszym zapoznaniu sie, nie robi juz na mnie takiego wrazenia, a tani nie jest.

 

Z bliska tego Formentora nie widziałem ale z daleka wygląda genialnie. Bardzo zgrabny tył, czego niestety nie można powiedzieć o Atece.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Dzięki nawigacji objeżdżam korki. Ale oznacza to nieraz kluczenie bocznymi drogami. Faktem jest, że na Śląsku korki dość łatwo można ominąć ale dla porównania benzynowy Jag na tych samych trasach nie schodzi poniżej 10l/100.

To nie jeździsz po mieście. Przejedź w korku 12 km przez godzinę to pogadamy o spalaniu. I porównaj do hybrydy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.