Skocz do zawartości

Co z małych crossoverów, suvów?


ZUBERTO

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Moze w tym Capturze nie ma wyciszenia maski, co obecnie dosc czesto sie zdarza ;)

 

A propos wygłuszenia, to niezłe jaja sa w Formentorze. Ludzie załamani, że takowego ich auto nie miało dokupowali sobie w aso, płacąc jak to w aso. Po jakimś czasie się okazało, że to wygłuszenie, które występowało w wyższych wersjach, ma jakas wadę i może spaść na silnik i się zacząć palić. Przyszla więc akcja naprawcza i im zdjęli to wygłuszenie, co sobie dokupili ;]

 

  • Lubię to 1
  • Haha 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, bartekm napisał(a):

 

Przecież to KvM. Dla przypomnienia, sam wrzucał filmiki jak przyspiesza Bravo na VI biegu i że nie trzeba redukować, albo zachwycał się dźwiękiem pracy trzycylidrowego silnika. No ma inne zdanie i co zrobisz 🤪

LOL naprawdę to ślimacze tempo przyspieszania na szóstym biegu (w porównaniu z trójką) odebrałeś jako zachętę do braku redukcji? No gratuluję fantazji, bo ja nic takiego nie napisałem.

 

A dźwięk 3 cylindrów w dobrze zrobionym aucie wciąż o wiele bardziej mi się podoba niż 4. Dopiero R6 jest lepszy.

Edytowane przez Roman XXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

Moze w tym Capturze nie ma wyciszenia maski, co obecnie dosc czesto sie zdarza ;)

Jest.

Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie).

To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie.

 

Edytowane przez ZUBERTO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, ZUBERTO napisał(a):

Jest.

Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie).

To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie.

 


Jedź do ASO i reklamuj. Jak pisałem mam Landi Renzo i jest cisza. Większość ASO nie ma dużego pojęcia o montażu lpg. Kilkanaście lat temu odebrałem Skodę Octavię z fabrycznym lpg (zakładanym w ASO). Jak wracałem po odbiorze auta to jakieś dziwne stuki było z tyłu słychać. Okazało się, że butla w bagażnika nie była przymocowana (luźno ruszała się we wnętrzu koła zapasowego).

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, ZUBERTO napisał(a):

Jest.

Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie).

To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie.

 

 

Najlepiej byloby porownac z inna sztuka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, pejus1982 napisał(a):


Jedź do ASO i reklamuj. Jak pisałem mam Landi Renzo i jest cisza. Większość ASO nie ma dużego pojęcia o montażu lpg. Kilkanaście lat temu odebrałem Skodę Octavię z fabrycznym lpg (zakładanym w ASO). Jak wracałem po odbiorze auta to jakieś dziwne stuki było z tyłu słychać. Okazało się, że butla w bagażnika nie była przymocowana (luźno ruszała się we wnętrzu koła zapasowego).

To jest instalka zakładana w fabryce nie ASO.

ASO raczej potrafi tylko autokalibrację odpalić.

Wydaje mi się, że ASO mogło LPG wcale nie dotykać.

Z drugiej strony może to być przypadek typy TTTM, a ja przewrażliwiony jestem.

 

Dostępu do innego nie mam, a demówka Clio z LPG mam wrażenie że jeszcze gorzej pracowała.

Oczywiście przy okazji pomęczę sprzedawcę o to (sobie identycznego wziął z tej samej dostawy).

Edytowane przez ZUBERTO
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co szukać dziury w całym. Te wtryski są po prostu głośne.

 

Kiedyś w tych Landi Renzo były wtryski MED, które głośnością dorównywały odgłosom silnika diesla.

Te nowsze są troszkę cichsze, ale do konkurencji wiele im brakuje.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2023 o 20:36, ZUBERTO napisał(a):

Żona zadowolona, a to podstawa.

 

Mocy styka też i mi.

 

Kultura pracy na LPG dużo gorsza niż na noPb, jest głośniej i wibracje nie pozwalają zapomnieć, że to 3 cylindry.

Na forum piszą, że głośność to wtryski LPG, ale żeby aż tak?

Na LPG jeżdżę prawie 30 lat, różne auta (żaden 3 cylindrowy), różne wtryski miały, ale takich odczuć nie miałem.

W sumie to Landi Renzo, a ze Skody kumpla pamiętam, że wtryski też tam głośne były.

 

W AR Giulietta jest odwrotnie. Na gazie silnik jest cichszy, bo wtryskiwacze Barracuda są cichsze niż benzynowe Bosch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Roman XXL napisał(a):

w żadnym aucie nie wyprzedza się na szóstym biegu, no chyba że ktoś ma kilkaset KM pod maską i przynajmniej 200KM do dyspozycji na niskich obrotach. To jest jakieś kalectwo umysłowe żeby nie redukować przy wyprzedzaniu? Nie rozumiem o co chodzi. Jeśli ktoś nie lubi zmieniać biegów, to niech kupi auto z ASB i po problemie, skrzynia zredukuje sama, ale stwarzanie ryzyka na drodze jest bez sensu.

jak bym miał ponad 22s na VI-biegu między 80-120km/h to pewnie  bym zawsze redukował ,ale przy 12S czasami mi nie chce się sięgać do drążka kiedy i tak najszybciej jest 6.5s . Tak samo jak jazda pod górkę , jest w 3-mieście taka górka ( początek obwodnicy od strony Gdyni ) gdzie lubię potestować auta od 100km/h w górę na ostatnim biegu zaczynając u podnóża górki , u mnie wynik na szczycie 140km/h gdzie większość wolnossących była w stanie utrzymać zadawaną prędkość początkową , a te z Turbo nawet przyśpieszać ( poza Dusterem 1.0 LPG 100km , który to utrzymywał 100km/h ale nie przyśpieszał , owszem w Vitarze nie był to wcisk w fotel ale auto delikatne przyśpieszało ) , pewnie gdybym zredukował na 3-4bieg ( 3-bieg dochodzi do 160km/h , więc bardzo długi ) to wynik na szczycie byłby pow. 160km/h ( nie wiem nie testowałem , nie korci nawet , bo i przepisy nie pozwalają ) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.07.2023 o 20:36, ZUBERTO napisał(a):

Kultura pracy na LPG dużo gorsza niż na noPb, jest głośniej i wibracje nie pozwalają zapomnieć, że to 3 cylindry.

Na forum piszą, że głośność to wtryski LPG, ale żeby aż tak?

Wtryski w tych instalacjach przepięknie klekocą i taka jest ich uroda. Przy podniesionej masce słychać doskonale. Filmik co prawda z Dusterem, ale silnik i instalacja przecież identyczna (od ok. 7'30"):

KLIK

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.