bartekm Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 28 minut temu, Maciej__ napisał(a): Moze w tym Capturze nie ma wyciszenia maski, co obecnie dosc czesto sie zdarza A propos wygłuszenia, to niezłe jaja sa w Formentorze. Ludzie załamani, że takowego ich auto nie miało dokupowali sobie w aso, płacąc jak to w aso. Po jakimś czasie się okazało, że to wygłuszenie, które występowało w wyższych wersjach, ma jakas wadę i może spaść na silnik i się zacząć palić. Przyszla więc akcja naprawcza i im zdjęli to wygłuszenie, co sobie dokupili 1 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 (edytowane) 13 minut temu, bartekm napisał(a): Przecież to KvM. Dla przypomnienia, sam wrzucał filmiki jak przyspiesza Bravo na VI biegu i że nie trzeba redukować, albo zachwycał się dźwiękiem pracy trzycylidrowego silnika. No ma inne zdanie i co zrobisz LOL naprawdę to ślimacze tempo przyspieszania na szóstym biegu (w porównaniu z trójką) odebrałeś jako zachętę do braku redukcji? No gratuluję fantazji, bo ja nic takiego nie napisałem. A dźwięk 3 cylindrów w dobrze zrobionym aucie wciąż o wiele bardziej mi się podoba niż 4. Dopiero R6 jest lepszy. Edytowane 24 Lipca 2023 przez Roman XXL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a): Moze w tym Capturze nie ma wyciszenia maski, co obecnie dosc czesto sie zdarza Jest. Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie). To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie. Edytowane 24 Lipca 2023 przez ZUBERTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 (edytowane) 38 minut temu, ZUBERTO napisał(a): Jest. Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie). To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie. Jedź do ASO i reklamuj. Jak pisałem mam Landi Renzo i jest cisza. Większość ASO nie ma dużego pojęcia o montażu lpg. Kilkanaście lat temu odebrałem Skodę Octavię z fabrycznym lpg (zakładanym w ASO). Jak wracałem po odbiorze auta to jakieś dziwne stuki było z tyłu słychać. Okazało się, że butla w bagażnika nie była przymocowana (luźno ruszała się we wnętrzu koła zapasowego). Edytowane 24 Lipca 2023 przez pejus1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 44 minuty temu, ZUBERTO napisał(a): Jest. Co prawda tylko na jej środku (znaczy się od brzegów jest jakieś na oko 25-30cm gołej blachy, a na środku jest wygłuszenie). To musi być kwestia LPG (coś spaprali?), bo na benzynie jest ciszej i silnik tak się nie telepie. Najlepiej byloby porownac z inna sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 (edytowane) 14 minut temu, pejus1982 napisał(a): Jedź do ASO i reklamuj. Jak pisałem mam Landi Renzo i jest cisza. Większość ASO nie ma dużego pojęcia o montażu lpg. Kilkanaście lat temu odebrałem Skodę Octavię z fabrycznym lpg (zakładanym w ASO). Jak wracałem po odbiorze auta to jakieś dziwne stuki było z tyłu słychać. Okazało się, że butla w bagażnika nie była przymocowana (luźno ruszała się we wnętrzu koła zapasowego). To jest instalka zakładana w fabryce nie ASO. ASO raczej potrafi tylko autokalibrację odpalić. Wydaje mi się, że ASO mogło LPG wcale nie dotykać. Z drugiej strony może to być przypadek typy TTTM, a ja przewrażliwiony jestem. Dostępu do innego nie mam, a demówka Clio z LPG mam wrażenie że jeszcze gorzej pracowała. Oczywiście przy okazji pomęczę sprzedawcę o to (sobie identycznego wziął z tej samej dostawy). Edytowane 24 Lipca 2023 przez ZUBERTO 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 Nie ma co szukać dziury w całym. Te wtryski są po prostu głośne. Kiedyś w tych Landi Renzo były wtryski MED, które głośnością dorównywały odgłosom silnika diesla. Te nowsze są troszkę cichsze, ale do konkurencji wiele im brakuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 W dniu 17.07.2023 o 20:36, ZUBERTO napisał(a): Żona zadowolona, a to podstawa. Mocy styka też i mi. Kultura pracy na LPG dużo gorsza niż na noPb, jest głośniej i wibracje nie pozwalają zapomnieć, że to 3 cylindry. Na forum piszą, że głośność to wtryski LPG, ale żeby aż tak? Na LPG jeżdżę prawie 30 lat, różne auta (żaden 3 cylindrowy), różne wtryski miały, ale takich odczuć nie miałem. W sumie to Landi Renzo, a ze Skody kumpla pamiętam, że wtryski też tam głośne były. W AR Giulietta jest odwrotnie. Na gazie silnik jest cichszy, bo wtryskiwacze Barracuda są cichsze niż benzynowe Bosch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmaciejosss Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 8 godzin temu, Roman XXL napisał(a): w żadnym aucie nie wyprzedza się na szóstym biegu, no chyba że ktoś ma kilkaset KM pod maską i przynajmniej 200KM do dyspozycji na niskich obrotach. To jest jakieś kalectwo umysłowe żeby nie redukować przy wyprzedzaniu? Nie rozumiem o co chodzi. Jeśli ktoś nie lubi zmieniać biegów, to niech kupi auto z ASB i po problemie, skrzynia zredukuje sama, ale stwarzanie ryzyka na drodze jest bez sensu. jak bym miał ponad 22s na VI-biegu między 80-120km/h to pewnie bym zawsze redukował ,ale przy 12S czasami mi nie chce się sięgać do drążka kiedy i tak najszybciej jest 6.5s . Tak samo jak jazda pod górkę , jest w 3-mieście taka górka ( początek obwodnicy od strony Gdyni ) gdzie lubię potestować auta od 100km/h w górę na ostatnim biegu zaczynając u podnóża górki , u mnie wynik na szczycie 140km/h gdzie większość wolnossących była w stanie utrzymać zadawaną prędkość początkową , a te z Turbo nawet przyśpieszać ( poza Dusterem 1.0 LPG 100km , który to utrzymywał 100km/h ale nie przyśpieszał , owszem w Vitarze nie był to wcisk w fotel ale auto delikatne przyśpieszało ) , pewnie gdybym zredukował na 3-4bieg ( 3-bieg dochodzi do 160km/h , więc bardzo długi ) to wynik na szczycie byłby pow. 160km/h ( nie wiem nie testowałem , nie korci nawet , bo i przepisy nie pozwalają ) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wasylek Napisano 25 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2023 W dniu 17.07.2023 o 20:36, ZUBERTO napisał(a): Kultura pracy na LPG dużo gorsza niż na noPb, jest głośniej i wibracje nie pozwalają zapomnieć, że to 3 cylindry. Na forum piszą, że głośność to wtryski LPG, ale żeby aż tak? Wtryski w tych instalacjach przepięknie klekocą i taka jest ich uroda. Przy podniesionej masce słychać doskonale. Filmik co prawda z Dusterem, ale silnik i instalacja przecież identyczna (od ok. 7'30"): KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.