Josyp Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja Przegub świeżo wymieniłem, a stuka dalej, jakie są pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja 2 godziny temu, Josyp napisał(a): Przegub świeżo wymieniłem, a stuka dalej, jakie są pomysły? Może wewnętrzny? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja @kaczorek79 ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja Prawy przegub zewnętrzny.Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 17 Maja Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 34 minuty temu, steyr napisał(a): Prawy przegub zewnętrzny. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka tylko czemu, jak kolo w gorze to zero jakichkolwiek stukow w pelnym zakresie skretu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja tylko czemu, jak kolo w gorze to zero jakichkolwiek stukow w pelnym zakresie skretu?Na filmie prawe koło nie było podniesione? Bo jak tak to zły trop obralem. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 17 Maja Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2 minuty temu, steyr napisał(a): Na filmie prawe koło nie było podniesione? Bo jak tak to zły trop obralem. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka Bylo tez i wlasnie zero stukow przy pelnym skrecie w prawo i lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja Bylo tez i wlasnie zero stukow przy pelnym skrecie w prawo i lewoNapewno odgłos dochodzi z lewej strony?Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 17 Maja Udostępnij Napisano 17 Maja 20 minut temu, Josyp napisał(a): Bylo tez i wlasnie zero stukow przy pelnym skrecie w prawo i lewo Daj mu obciążenie hamulcem to może zacznie stukać przy mniejszym kącie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 17 Maja Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 18 minut temu, steyr napisał(a): Napewno odgłos dochodzi z lewej strony? Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka Podczas jazdy czort wie, bo rezonans moze sie niesc rozmaicie, ale w kolkiem w gorze ewidentnie lewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja Może ogranicznik skrętu za dużo skręcony, znaczy auto ma ustawiony zbyt duży kąt skrętu? Tak czy owak jak nie będziesz palił gumy to powinno jeszcze trochę tysięcy km zrobić 21 godzin temu, Josyp napisał(a): Przegub świeżo wymieniłem Pytanie co tam zamontowałeś, bo jak jakiś tani szajs to może być różnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja Odnoszę dziwne wrażenie że skręt w prawo jest mniejszy niż w lewo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 3 minuty temu, swienty napisał(a): Odnoszę dziwne wrażenie że skręt w prawo jest mniejszy niż w lewo Tez tak mi się wydaje. I dlatego przegub tłucze przy na maksa skręconych kołach w lewo. @Josyp sprawdź jak wygląda maglownica przy kołach ustawionych do jazdy na wprost. Czy z jednej strony nie jest mocniej wysunięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 1 godzinę temu, volf6 napisał(a): Może ogranicznik skrętu za dużo skręcony, znaczy auto ma ustawiony zbyt duży kąt skrętu? Ogranicznik skrętu? 1 minutę temu, misiu napisał(a): Tez tak mi się wydaje. I dlatego przegub tłucze przy na maksa skręconych kołach w lewo. @Josyp sprawdź jak wygląda maglownica przy kołach ustawionych do jazdy na wprost. Czy z jednej strony nie jest mocniej wysunięta. To wszystko wyjaśni, przegub prasuje w większym kącie niż powinien i dlatego hałasuje @Josyp ustaw kolo do jazdy na wprost, sprawdź o ile obrócisz kierownice w prawo do maksymalnego położenia. Później znowu, kola na wprost i to samo w lewo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 2 minuty temu, swienty napisał(a): Ogranicznik skrętu? W Tigrze moze i tego nie ma ale w wielu autach istnieją takie cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 4 godziny temu, volf6 napisał(a): W Tigrze moze i tego nie ma ale w wielu autach istnieją takie cuda W Volvo nawet w różnych rozmiarach w zależności od szerokości opon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 18 Maja Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 6 godzin temu, swienty napisał(a): Odnoszę dziwne wrażenie że skręt w prawo jest mniejszy niż w lewo To jest calkiem logiczny trop, tylko - dlaczego przy skrecie w lewo pod gorke stuka nawet wtedy, kiedy skret jest stosunkowo daleko od maksymalnego? Bo te stuki na podniesionym kole to jest doslownie ostatni kilkanascie stopni kata skretu kierownicy, czyli praktycznie przy maksie, a podczas jazdy stukac potrafi relatywnie dalej od tego maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 14 minut temu, Josyp napisał(a): To jest calkiem logiczny trop, tylko - dlaczego przy skrecie w lewo pod gorke stuka nawet wtedy, kiedy skret jest stosunkowo daleko od maksymalnego? Bo te stuki na podniesionym kole to jest doslownie ostatni kilkanascie stopni kata skretu kierownicy, czyli praktycznie przy maksie, a podczas jazdy stukac potrafi relatywnie dalej od tego maxa. No dobra ale wymieniłeś przegub i co, nie ma żadnej różnicy? Bo czasem dźwięk różnie się rozchodzi i można mylnie wymienić zupełnie coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 18 Maja Autor Udostępnij Napisano 18 Maja Godzinę temu, swienty napisał(a): No dobra ale wymieniłeś przegub i co, nie ma żadnej różnicy? Bo czasem dźwięk różnie się rozchodzi i można mylnie wymienić zupełnie coś innego. No dokladnie tak jest, od razu po wymianie sprawdzilem na kobylce - identyko i podczas jazdy rowniez identyko jak przedtem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 4 minuty temu, Josyp napisał(a): No dokladnie tak jest, od razu po wymianie sprawdzilem na kobylce - identyko i podczas jazdy rowniez identyko jak przedtem... Czyli wymieniłeś nie ten przegub co potrzeba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 18 Maja Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 6 minut temu, swienty napisał(a): Czyli wymieniłeś nie ten przegub co potrzeba To juz wiem, ale nie usmiecha mi sie wymieniac pozostalych trzech w ciemno plus magla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 3 minuty temu, Josyp napisał(a): To juz wiem, ale nie usmiecha mi sie wymieniac pozostalych trzech w ciemno plus magla No to zrób to na smutno skoro Ci się nie uśmiecha. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 18 Maja Udostępnij Napisano 18 Maja 3 godziny temu, Josyp napisał(a): To juz wiem, ale nie usmiecha mi sie wymieniac pozostalych trzech w ciemno plus magla Raczej 1 został, te przy skrzyni nie powodują klekotu przy skręcie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja 17 godzin temu, Josyp napisał(a): To juz wiem, ale nie usmiecha mi sie wymieniac pozostalych trzech w ciemno plus magla Zamiast oddać do kogoś kto się na tym zna, możliwe że znalazłby uszkodzony przegub, to poleciałeś pełną Januszerką i teraz musisz robić drugi raz Ewidentnie uszkodzony jest przegub, ale nikt zdalnie nie powie Ci który 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja 12 minut temu, swienty napisał(a): Zamiast oddać do kogoś kto się na tym zna, możliwe że znalazłby uszkodzony przegub, to poleciałeś pełną Januszerką i teraz musisz robić drugi raz Ewidentnie uszkodzony jest przegub, ale nikt zdalnie nie powie Ci który dlatego ja jeździłem za małolata tak długo aż kulki nie wypadły i wówczas byłem pewien na 100%, który jest do wymiany 1 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 19 Maja Udostępnij Napisano 19 Maja A w prawym zewnętrznym manszeta jest uszkodzona ? Czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Maja Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 14 godzin temu, HARDTECHNO napisał(a): A w prawym zewnętrznym manszeta jest uszkodzona ? Czy nie ? Nie, jest cala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Maja Autor Udostępnij Napisano 20 Maja Sprawdzilem dzis i kierownica w lewo obraca sie na rowno 1.5 obrotu, a w prawo tak jakby z kilkanascie stopni brakowalo do tych poltora. Jeszcze naszla mnie taka desperacja mysl. zeby ten stary przegub wsadzic na prawa strone, bo musial byc dobry, skoro nic sie nie zmienilo... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 20 Maja Udostępnij Napisano 20 Maja 10 godzin temu, Josyp napisał(a): Sprawdzilem dzis i kierownica w lewo obraca sie na rowno 1.5 obrotu, a w prawo tak jakby z kilkanascie stopni brakowalo do tych poltora. Jeszcze naszla mnie taka desperacja mysl. zeby ten stary przegub wsadzic na prawa strone, bo musial byc dobry, skoro nic sie nie zmienilo... Nigdy kierownica prawo - lewo nie obraca się o tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Josyp Napisano 20 Maja Autor Udostępnij Napisano 20 Maja Wrzucilem jeszcze na grupe tigry i lacznie ze wszystkich zrodel dostalem mnostwo porad na zasadzie na bank przegub wewnetrzny, na bank zewnetrzny prawy, na bank magiel, a wrecz ktos poradzil wymienic jeszcze raz ten, ktory juz wymienilem, bo on mial tak samo i dopiero trzeci przegub byl git i to na bank... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janusz Napisano 20 Maja Udostępnij Napisano 20 Maja 2 godziny temu, Josyp napisał(a): Wrzucilem jeszcze na grupe tigry i lacznie ze wszystkich zrodel dostalem mnostwo porad na zasadzie na bank przegub wewnetrzny, na bank zewnetrzny prawy, na bank magiel, a wrecz ktos poradzil wymienic jeszcze raz ten, ktory juz wymienilem, bo on mial tak samo i dopiero trzeci przegub byl git i to na bank... No to bierz się do roboty i nie trój nam tyłka 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 21 Maja Udostępnij Napisano 21 Maja 23 godziny temu, 4thelement napisał(a): Nigdy kierownica prawo - lewo nie obraca się o tyle samo Odważne stwierdzenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.